Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Daumen hoch Steenokkerzeel, Keistraat 39A, Soraya's place, Sarah

    M’n vierde bezoek bij Soraya.

    Eerste keer met Valentina (is weg sind eind juni 2015 - heel goede prestatie), tweede keer Sarah.
    Ze is de grote zus van Soraya- heel goede prestatie. Beide (kan moeilijk anders bij zussen) zijn Marrokaans, et laatste keer met Camille (Braziliaanse, OK maar geen echte klik).

    Ik bel aan rond het middag uur (13.00 hr) en had niemand gereserveerd.
    Ik kan kiezen tussen Shana (zwartje, klein, 25 jaar) en Sarah (marrokaans 30 jaar, mooi).

    Ik twijfel even en besluit te gaan voor Sarah.
    Of ik geen trio-tje wil.
    Ach waarom ook niet. Een half uurtje, 100 Euro.

    Langs de tuin gaan we de buurwonig binnen (beide woningen zijn Soraya’s place).

    Na een douche begint een heel fantastisch half uur.

    Terwijl Sarah mij tongzoent, zuigt Shana mij af.
    En dan wisselen ze van plaats.
    Komt de ene met haar poesje lekker boven mij zitten …
    Al mijn zintuigen zij geprikkeld, en ik heb een monster erectie.

    Shana trekt een rubbertje over m’n pik, en ze gaat paardje rijden, terwijl Sarah mij langs boven opvrijt.
    Daarna neem ik Shana op z’n hondjes, terwijl ik Sarah vinger.
    Wat een meid die Sarah.

    Nieuw rubbertje, en ga binnen bij Sarah.


    Na het klaarkomen, nog een snelle massage.

    Subliem allemaal.
    Een echte aanrader.

    Eén iets is zeker : zie zien me terug, en volgende keer reserveer ik een trio.

    Dan laat ik Sarah kiezen wie de derde is.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 januari 2016),PC69 (27 december 2016),Wentelt Eefje (15 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    45 min op voorhand maak ik een afspraak. Sarah bevind zich onder de beschikbare meisjes, dus twijfel ik geen ogenblik.

    Een GFE sessie zoals ik ze wil.

    Tijdens de geboekte tijd gedraagt ze zich als m'n vriendinnetje. Plagend en kwaad-jaloers.

    Hoe alles verloop tijdens deze perfecte kamergang blijft .... tussen haar en mij;

  4. Onderstaande 2 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    PC69 (27 december 2016),SeX++ (21 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb eergisteren een eerste (maar zeker niet laatste) keer plezier gemaakt met Frans-Marokkaanse Sarah.

    Sarah is een vrouw, ergens mid in de 30 schat ik, met een leuk, typisch Marokkaans gezicht, expressieve bruine ogen en halflang, zwart haar. Ze heeft een mooi lichaam, waarbij een lekker kontje en 2 mooie borsten (B-cup) met fiere tepeltjes niet mochten ontbreken. Sarah heeft geen piercings of tattoos.

    De kamergang met Sarah was van heel hoog niveau. Sarah doet het rustig aan, maar weet perfect hoe de spanning op te bouwen en hoe je steeds geiler en geiler te maken. Daarvoor smijt ze alles in de strijd: tongzoenen, je lichaam overvloedig strelen en zoenen, droogneuken, pussysliden en lekker PZC.

    Uiteindelijk, na een lange opbouw, hield ik het echt niet meer en wou ik neuken. Sarah voorzag kleine Piet daarop van een plastiekje en besteeg hem.

    Ik stond al zo geil en Sarah voelde zooooo lekker strak, terwijl ze me lekker bereed, dat ik voelde dat ik het niet heel lang ging kunnen volhouden. Ik heb Sarah daarom gewoon laten doen en na enkele minuten was daar inderdaad al dat orgasme. Lang geleden dat ik zo snel en al na 1 standje, cowgirl dan nog, klaargekomen ben. En dat was enkel en alleen de verdienste van Sarah. Top!

    Kleine Piet werd even proper gemaakt en daarna heeft Sarah me nog een uitstekende massage gegeven. Ondertussen hebben we een leuk gesprekje gehad, onder andere over haar Frans-Marokkaanse roots (maar Belgische nationaliteit, waar ze duidelijk trots op is).

    Na exact een half uur samen, was het tijd om afscheid te nemen. We moesten even wachten, omdat er net een andere klant aan de voordeur stond, maar eens die verdwenen was, gingen we naar beneden en namen we afscheid.

    Ik heb oprecht beloofd binnenkort eens voor haar terug te keren, want het herhalingsgevaar met Sarah is groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    PC69 (27 december 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Daumen hoch Sarah in trio met Shana

    Op bezoek bij Soraya medio december.

    Gezien ik de tijd niet had om op voorhand een afspraak te maken, hoop ik een vrij meisje te vinden dat me bevalt.

    Ik bel aan en een mooi klein zwartje opent de deur.
    Of ik gereserveerd heb? Nee. Geen probleem.

    Ik wordt voorgesteld aan Sarah… een ander knap meisje, en de kleine zwarte Shana die de deur opendeed.
    Zonder aarzelen kies ik voor Sarah, die me herkent. Zij vraagt me of ik OK ben voor trio met Shana.
    Voor mij een ‘déjà-vu’ ervaring (zie 3 berichten hierboven) . Ik aarzel geen ogenblik.

    In kamer, kleed ik me uit en ga douchen.
    Nadien komen mijn 2 prinsessen eraan.

    Ze knuffelen me, tongzoenen, pijpen-eierlikken met 2. Beffen met de éne terwijl de ander me pijpt.
    Omwisselen Terwijl mijn tong het klitje van Sarah herontdekt, heeft Shana me gecondoompt en schuift ze zich op mij. Sensationeel.
    Ik sta recht, en neem Shana op z’n hondjes, terwijl ik Sarah tongzoen.
    Of ik ook Sarah wil neuken. Natuurlijk.

    Veranderen van condoom en Sarah houdt zich open om mij binnen te laten.
    Wanneer ik van positie verander, speelt ze met haar kontgaatje.
    Het zicht is zo opwindend, dat ik gelijk klaarkom.
    Of ze ook aan kontneuken doet? Nee antwoordt ze, maar wat ik deed, was om je op te winden.
    Wat een meid die Sarah.

    De kamergang wordt afgerond met een 4-handen massage

    Ze zien me zeker terug.

  8. #5
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Op de site zie ik dat Sarah (het grote zusje van Soraya) terug is.
    Daags voordien even afspraakje maken om zeker te zijn dat mijn sexy plagende schoonheid wel aanwezig is.

    Of ik ook even de andere meisjes wil zien, is de vraag als ik binnenstap. Tuurlijk wel.
    6 mooie (en minder mooie) dames op een rij. Als laatste Sarah, die reeds glundert, want ze weet dat ik er voor haar ben.
    Wil je geen triootje vraagt ze me.
    Gezien mijn vorige meer dan geslaagde trio-ervaringen met Sarah, laat ik haar beslissen.
    Of ik nu 100 € geef voor 1 uur Sarah, of 100 € voor Sarah + collega … maakt me niets uit.
    Het wordt een trio met ene EVA. Een Spaanse relatief mollige dame.

    De actie begint onmiddellijk.
    Terwijl Sarah me pijpt tongzoen ik EVA.
    Op de rug lik ik Sarah’s klitje terwijl EVA mij stijf houdt.
    Enkel als ik het kutje van EVA lik, bedenk ik me dat –hoewel ze net gewassen is- het niet 100% fris is.
    Eva komt op me als cowgirl, waarna ik bij Sarah klaarkom op z’n hondjes.

    Fantastische ervaring … kan ik enkel aanraden.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Freude 468*60