Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 58
  1. #26
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik heb wat onderzoek verricht en met een antislipmiddel van HG is het probleem opgelost.
    Eerst ontvetten en schoonmaken met krachreiniger en dan twee keer de coating aanbrengen.
    De coating zal enige jaren meegaan.
    Materiaal kosten: € 3,00 per vierkante meter.Net als met schilderwerk is het werkloon het grootste bestanddeel.
    Zal dit bij mijn eerstvolgende bezoek aan YY aankaarten bij de Theke.

  2. #27
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Zal dit bij mijn eerstvolgende bezoek aan YY aankaarten bij de Theke.
    Volgens mij heeft het meisje aan het onthaal absoluut geen zeggenschap over dit soort materie. Bovendien moet die de binnenkomende klanten bedienen en de telefoon opnemen, dus ik denk niet dat je daar veel gehoor zal krijgen. Eerder irritatie.
    Waarom stuur je YY geen E-mail met je voorstel ? Ook op de andere fora wordt er geklaagd over de gladde vloer, dus dat kan je er allemaal in verwerken. Misschien kan je enkele gevleugelde schrijvers als Jetliner of Badslippers of SFL raadplegen om een overtuigende motivering op te stellen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  3. #28
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Misschien inderdaad beter om een mailtje te sturen naar YY,dan komt mijn info mogelijk bij de juiste persoon.

  4. #29
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Zeg maar gewoon levensgevaarlijk bij de douche's en de natte gedeelte daarom heen.
    Ik ben daar ook al bijna meerdere malen gevallen en deze week ook weer.
    Oplossing zou zijn dat ze overal wat stroevere vloeren daar van maken met gewoon een dek laagje er overheen spuiten.

    Ik heb daar bijna mijn nek gebroken en geklaagd daarover dat ik daar niet meer naar toe ga als de vloeren niet veiliger worden.

    Ook de Poolse Nadia ging met mij samen bijna onderuit.

    Het is bij de douche naast de kleedkamer gevaarlijk maar ook bij de douche naast de sauna en naast het bubbelbad je loopt als een achterlijke op je slippers voetje bij voetje om niet op je plaat te gaan.

    Geef deze berichtgevingen ook maar aan hun zodat ze weten wat er speelt.

  5. #30
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    dubbel door connectie capriolen
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. #31
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Nee voor zover ik weet staat dat er permanent.
    Maar zelfs als je op eieren loopt riskeer je nog zwiepers te maken;
    Oh, eigenlijk maken ze het zichzelf daarmee nog lastiger ALS er wat gebeurt. Het is dan een gevaarlijke toestand waar men kennis van heeft zonder dat men er wat aan doet.
    Zoiets als losse dakpannen op je huis laten zitten en alleen maar een bordje er onder zetten met "pas op" (en het maakt niet uit of dat in je eigen tuin is of openbare weg).

  7. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Kan je iets meer info geven over die geoliede Turkse ? Ik zag bij mijn vorige bezoek iemand rondlopen wiens vel ook leek te blinken alsof het geolied was, en verder :



    Ik vind niet direct een Turkse met passende beschrijving in de bestaande recs. Als het bonenstaande milf zou kunnen zijn kan je wat meer uitleg geven ? Bij voorbaat dank.
    beide beschrijvingen betreft toch wel dezelfde dame. Haar naam ben ik vergeten, zij is in sept2012 begonnen in de laatste week van de warme dagen.
    zelf was ik dat al weer vergeten, maar ik was destijds haar eerste klant in YY en ontmoette haar op het terras. Soms loopt ze topless, vaak idd in die PSE achtige corsetjes. Wel een geil gezicht, ze is ook best aardig en een goede PSE maar die olie staat mij nu eenmaal tegen, helaas.
    ik las elders dat zij laatst een Vlaamse bezoeker die kennelijk wat donker gekleurd was, in het Turks aansprak, dit tot zijn grote ongenoegen haha (en terecht)

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (21 maart 2013)

  9. #33
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    beide beschrijvingen betreft toch wel dezelfde dame. Haar naam ben ik vergeten, zij is in sept2012 begonnen in de laatste week van de warme dagen.
    zelf was ik dat al weer vergeten, maar ik was destijds haar eerste klant in YY en ontmoette haar op het terras. Soms loopt ze topless, vaak idd in die PSE achtige corsetjes. Wel een geil gezicht, ze is ook best aardig en een goede PSE maar die olie staat mij nu eenmaal tegen, helaas.
    ik las elders dat zij laatst een Vlaamse bezoeker die kennelijk wat donker gekleurd was, in het Turks aansprak, dit tot zijn grote ongenoegen haha (en terecht)
    Danku, ik heb de post waarnaar je verwijst gevonden.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...795#post304795

    aardig en goede PSE zeg je, dan zal ik toch eens kennis moeten maken als de gelegenheid zich ooit nog voordoet.

    Merci.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #34
    Geregistreerd
    1 april 2013
    Last Online
    28 oktober 2014 @ 22:02
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Was vorige week vrijdag in YY, wie weet hoe dat lange blonde meisje uit Duitsland Koln heet? Ze heeft blauwe ogen, volle lippen en een tatoeage in de zij. Ze zou er tot en met 3 april zijn.

    Merci.

  11. #35
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Dan is ze weg nu is dat die AO meid ?
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  12. #36
    Geregistreerd
    1 maart 2013
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 19:15
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Voor was't bij YY een primeur. Bij DVP's als geheel en dus ook in een saunaclub. Het was trouwens erg fijn om op dit forum wat te kunnen oriënteren voor de eerste stap.

    Omwille van de reistijd toch maar YY gegaan, hoewel de recenties Sixsens eerder toe lijken te juichen. Ik was netjes op tijd rond 13 uur, en 't was niet druk, denk 15 dames. Vriendelijke ontvangst waardoor je een relaxte sfeer kon voorproeven. Gestart met douchen, en kan onderschrijven dat de gladheid bij de douches levensgevaarlijk is. Had er al over gelezen en was gewaarschuwd, maar ging alsnog bijna op een brancard de deur uit.

    Gestart in de Wellness, met wat katten uit de boom kijken. 1 dame ging wat jagen maar op een leuke manier. Via de sauna naar de bar. Veel gepensioneerden zo leek't, wat trouwens prima is. Die hebben doordeweeks / overdag natuurlijk wat meer tijd. Dannog zou je denken dat je als jongere en alleengaande ijsbeer vrijgezellig in de bank wat aandacht zou krijgen, wat dus niet zo is. Was wel leuk geweest maar met de tijd zal ikzelf vast wat assertiever worden.

    Uiteindelijk in de Wellness met Mona aan de babbel geraakt en mee wezen kameren, en kan de bestaande recenties op het andere forum over haar onderschrijven. Beetje jammer dus, maar niet onaangenaam ;-). Door tijdgebrek is het daarbij gebleven.

    Al met al is YY geen verkeerde tent om (doordeweeks/overdag) kennis te maken met het saunaclub fenomeen, het ziet er netjes en schoon uit, alles gaat op een relaxte manier. Rondleiding is wel handig, want de bios heb ik nooit gezien. Ik ben dol op Sauna's, en de whirlpool/sauna waren qua temperatuur prima maar zal zeker ook nog eens bij SS gaan buurten en anderen die een uitgebreide wellness hebben.

  13. #37
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Op weg naar een Duitse club eerst nog even een zakelijke afspraak in Roermond en die liep helaas uit, dus ook omwille van de tijd toch YY even bezocht.
    tijdens het omkleden kwamen de dreunen van noord-Afrikaanse rapmuziek mij al tegemoet..
    K..,k..,k.., was ik er verdomme toch weer ingetrapt?
    en het was geen 2 uur 's nachts maar net in de middag..
    Ondanks redelijk wat klachten als ik dit forum lees, vinden ze het hier kennelijk belangrijk om vooral onze noord Afrikaanse vrienden op hun gemak te stellen en kennelijk zijn die wat slechthorend ofzo... :-)
    Eigen schuld, verder dus niet meer over klagen.
    Dames aanbod nog beperkt tot Ca 10 jonkies met nét iets te grote tieten voor hun leeftijd ��
    Rond 3 uur kwam er dan een brunette met leuke krullenkop gekleed in het roze. Dat vond ik wel sympathiek op deze dag van roze protesten tegen Poetin! Ben dan ook direct solidair met haar de kino in gelopen en nader kennisgemaakt met haar orale kunsten... Niet slecht, dus weer snel naar boven, kamer 14 met spiegels rondom en genieten maar. Alya of Alea had in meerdere Duitse clubs gewerkt en onlangs nog in sixsens , daar staat een draadje maar misschien toch niet dezelfde alea omdat zij toch puur Duits is, komt op afstand wel wat oosters over maar dat is het resultaat van haar tweewekelijkse zonnebank abonnement.
    Zodra de temperatuur boven de 20graden komt en er weer van het terras en zwembad genoten kan worden, zal ik wel weer eens terug komen, maar tot die tijd trap ik er nu echt niet meer in !

    Wanneer wordt het zomer ??? :-)

  14. #38
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik merk dat Sixsens op koninginedag pas om 13:00 opent.
    Op de site van Yin Yang vind ik geen informatie over die dag. Heeft iemand een idee of het daar gewoonlijk "weekdienst" is op 30 april ? Of toch ook zondagsdienst.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. #39
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De gewoonte is daar dat ze enkel op zaterdag en zondag opengaan om 13:00. Valt een feestdag op een weekdag zijn ze op die feestdag gewoon open om 11:00 .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (23 april 2013)

  17. #40
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Bedankt. Ik heb nu ook van YY zelf de bevestiging gekregen dat volgende dinsdag een gewone weekdag is qua openingstijden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  18. #41
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Lächeln turkse met ronde silli tieten in olie

    Ik heb al vaker met haar gekamerd, haar naam weet ik niet meer.
    Ze is Turks en spreekt duits, leeftijd 30 jaar (zegt ze) en roze piercing in clit.

    Sport veel en dat zie je ook, prima sessies met haar gehad.
    Kan geen link van haar vinden, loopt vaak in leuke setjes of topless, maar altijd in de olie.

  19. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (26 april 2013)

  20. #42
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Koninginnedag in Yin Yang

    Uit sympathie voor onze noorderburen ben ik dinsdag Koninginnedag gaan vieren in internationaal gezelschap in de Yin Yang saunaclub te Roermond. Vanaf opening tot een uur of 6 in de namiddag.

    Na aankomst een broodje gaan eten, en Maria kwam net binnen toen ik weg ging. We spraken af om elkaar in de bar weer te zien. Ik ging eerst wat douchen.

    In de wellness ruimte heeft men de zeep-dispensers weggehaald en er hangt een plakaat waarop staat dat je geen zeep of shampoo mag gebruiken omwille van de gladde vloer. De douches tegenover de toiletten hebben nog wel zeep. Alleen werkte er geen enkele van de 4 douches in die cel. Dan maar wat zeep in de hand genomen en er snel mee naar de wellness onder de douche. Waar halen ze het uit ? 's morgens was de vloer wel goed begaanbaar, maar tegen dat ik terug naar huis ging moest je toch weer goed uitkijken om niet uit te schuiven. Men heeft hier dus een kind met het badwater weggegooid, en bovendien is het bad nog niet leeg.

    Toen ik weer in de bar kwam zat Maria er al. Na een kwartiertje gebabbel lagen we op kamer.
    De dag voordien was ik naar Sixsens gereisd en had daar 4 sessies gehad, dus ik dacht dat de prestaties vandaag niet zo hoog zouden liggen. Maar toen Maria mijn ballen begon te likken dacht ik dat ik gelijk al zou klaarkomen zelfs al voor ze mijn staf maar had beroerd. Dat was elektriciteit. Wat een super zoenster, heel goede pijpster, goeie neukster en knap gelaat. Zij zit stevig mee vooraan in mijn topperlijst. Voor zover ik mij kan herinneren is ze ook de enige langharige dame die haar haar niet opsteekt op kamer, maar het vrij laat vloeien.
    Een heerlijk, intens uur doorgemaakt. Het feest was nu al geslaagd.
    Maria verdraagt de chloordampen in de Wellness niet en kan die ruimte zelfs niet betreden. Ik ben zelf wat gaan bubbelen om weer op krachten te komen en daarna het terras uitgeprobeerd. In de zon was het al heel aangenaam vertoeven.

    Na de kamergang had ik de "geöliede vrouw" gespot die mij bij mijn vorig bezoek ook al gefascineerd had. Ik heb toen geen kennis kunnen maken. Deze keer besloot ik om het ijzer te smeden terwijl het heet was, ook al was ik helemaal nog niet op krachten. Ik toonde dus ostentatief mijn interesse in haar en ze kwam op me af. Haar naam is Gülçan, ze is Turks en spreekt Duits. Uiteraard wou ze ook wat Spass machen.
    Ondanks de afmatting en nog wat overgevoeligheid van de sofaprins vond ik het een geslaagde kamergang. Deze vrouw vervult een soort van sletjesfantasie. Als er nog Spass-gelegenheden komen zal ik ze ook wel terug grijpen.

    Nu was rust echt wel nodig. Gelukkig was het nog steeds lekker warm op het terras, maar durfden de meeste meisjes het toch niet aan om buiten te komen. Dat schermde me dan weer af van de jagertjes. Hongaarse Elise was wel dapper genoeg om me op het terras te benaderen. Twee keer zelfs. Het is een vriendelijke jongedame, maar ik val niet op lolita's dus zelfs als ik al uitgerust was zou ik haar niet meegenomen hebben. Ze leek nogal teleurgesteld dat ik niet meeging en vroeg of zij mij niet beviel. Dat vind ik altijd lastige momenten.

    Na een tijdje teruggekeerd naar de bar voor een laatste kamergang. Ik was eigenlijk van plan om Maria terug mee te vragen, want buiten haar en Gülçan had ik nog niemand opgemerkt die me echt zin gaf. Maar dat plan veranderde toen ik een ietwat vollere, blonde vrouw zag rondlopen in een spannend zwart corsetje. Een instant-wauw-effect maakte zich van me meester. Zij was wel aan't jagen, maar jammer genoeg niet op mij. Dus ze zat steeds wel naast een klant. Toch een paar keer oogcontact gemaakt, in de hoop aan te geven dat ik haar wel interessant vond.

    Gelukkig waren die mannen die zij ging opjagen allemaal homo's -- anders laat je zo'n sexy verschijning toch niet lopen ? Ik vond haar een beetje later dus toch even alleen, en ben op haar toegestapt.

    Zij was Turkse Helena. Even later waren we op kamer voor weer een bevredigende sessie. Wel een beetje duurder omdat zij blijkbaar voor veel extra's laat bijbetalen, en nog geen klein beetje : FT is 50 €, klaarkomen over borsten 20 €.

    Een vierde sessie met Maria zou niet meer mogelijk zijn. Ik was helemaal uitgeput. Met heel veel tegenzin ben ik rond 6 uur terug naar huis gegaan.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  21. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 mei 2013),hansdordt ( 1 mei 2013),rob45 ( 1 mei 2013),SFL ( 1 mei 2013),Snor ( 1 mei 2013)

  22. #43
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard Yin Yang : Saturday April 27th, 2013

    Saturday April 27th 2013
    Many beautiful ladies but most of them were tattoed : especially this young blonde lady (probably German) who stayed close to the one-arm bandits behind the bar (in the past it was a Hungarian corner and then a German corner where used to stay Kim (does Kim still work at Goden Time ?)) with beautiful butts and legs and ... unfortunately a large tattoo on the top of her back ( I coud see thru her long fair hair a part of a wing, I think). She left around 22:00 (10 PM), probably after a threesome with her friend (another blonde (but with shorter hair) and tattooed pretty lady).

    More than once, the young Hungarian Eliza (black hair) proposed me to go to room: I finally followed her for a 30 minutes sessions. She's nice, nothing special about the session.

    Later I saw a blonde lady dressed in red; I thought she was Daina/Deina I met many years before : she was Daina (from Latvia) indeed.Comparing to the first time I met her (in the "Old Yin Yang" as she said), this time she gave me a lot of French kisses and she didn't have anymore these American Multicolored Ugly False Nails.
    The 30 minutes session with Daina was very hot.

    Later, I saw her at the bar talking to another cute lady : she was Anna from Lithuania and was working at Yin Yang for 5 days only; she used to work in Germany (at Acapulco if I remeber well). I spent 90 hot minutes with her in room.
    So to remember : these ladies from cold Baltic countries were especially hot !!

    The wellness area was closed around 00:50 (10 to 01 AM), I was back to the bar : there was a DJ at the "German corner", the music was rather loud.

    Even if I felt too weak to have sex again, I would like to go to room with Sophie (I was already interested in her in the afternoon but her black (gothic ?) nails made me put her out of the top of my "to do list"); Sophie's hair seemed to be (dark) red but I wasn't sure that's her natural color) and, later, with Veronica but we would have to have sex in the "kino-room" because all private rooms were busy : I abandonned !!

    By the way, I saw
    1) a blonde with glasses who looked like Polish Kaya from Dusseldorf, but she was not Kaya and seemed taller than Kaya
    2) a young and tall lady : according to her eyes, I thought that she was really a natural red-headed lady.

  23. Onderstaande leden hebben bobo.fr bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 3 mei 2013)

  24. #44
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    In de wellness ruimte heeft men de zeep-dispensers weggehaald en er hangt een plakaat waarop staat dat je geen zeep of shampoo mag gebruiken omwille van de gladde vloer. De douches tegenover de toiletten hebben nog wel zeep. Alleen werkte er geen enkele van de 4 douches in die cel. Dan maar wat zeep in de hand genomen en er snel mee naar de wellness onder de douche. Waar halen ze het uit ? 's morgens was de vloer wel goed begaanbaar, maar tegen dat ik terug naar huis ging moest je toch weer goed uitkijken om niet uit te schuiven. Men heeft hier dus een kind met het badwater weggegooid, en bovendien is het bad nog niet leeg.
    .
    afgelopen donderdagmiddag even op bezoek bij YY, het begon tenslotte aardig weer te worden en ik zou me pas weer naar YY begeven als ik niet alleen binnen, maar ook buiten zou kunnen zitten.
    en inderdaad, er hangt een prachtig plakkaat waarop staat dat shampoo en zeep niet gebruikt mogen worden in de douche ruimtes!
    en het maakt niets uit, want met die gladde badslippers ga je nog steeds snel onderuit zodra de vloer nat is. Het blijft dus op eieren lopen en de hygiëne komt het ook niet ten goede, zeker niet voor de dames. Op de kamers zijn de douches wel voorzien van zeep, maar zoals bekend zijn niet alle kamers voorzien van evengoed werkende warm water kranen.

    Line up was matig op de ca 30 aanwezige dames. Omdat het stil was (volgens de dames al de hele week) wel plezier kunnen maken en met masseur Roy gekletst. Had daar die dag helaas geen tijd voor.
    Gulcan kwam nog even gezellig buiten bij mij zitten, small talk en zodra ik vertelde dat ik vandaag helaas niet met haar zou kameren duurde het ook zeker niet meer dan 3 seconden voordat ze wegsprintte :-) wat liet die meid zich weer kennen haha!

    Zwembad nog niet geprobeerd, dat ga ik maandag wel doen als het nog steeds mooi weer is
    (klein douche gel flesje zal ik trachten mee naar binnen te smokkelen..)

  25. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 5 mei 2013),wervelwind ( 5 mei 2013)

  26. #45
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    en inderdaad, er hangt een prachtig plakkaat waarop staat dat shampoo en zeep niet gebruikt mogen worden in de douche ruimtes!
    en het maakt niets uit, want met die gladde badslippers ga je nog steeds snel onderuit zodra de vloer nat is.
    Allemachtig, dat is nog eens een voorbeeld van "het kind met het badwater weggooien"!

  27. #46
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Dat shampoo verhaal kan ook een andere reden hebben.
    In Sixsens hangt ook geen zeep bij de douche naast de sauna.
    Dat schijnt verboden te zijn door een of andere gezondsheidsinspectie....

  28. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 mei 2013)

  29. #47
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Omstandigheden ideaal vandaag. Aantal dames dik in orde en gevarieerd.
    zojuist mijn eerste rondjes in het zwembad gemaakt; voor de aanwezige beren.. Ja die gek was ik.
    verder niemand in het bad behalve een paar pootjebadende meiden.

    wie volgt?

  30. #48
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Vandaag maakte de werkgever de brug en besloot ik op deze vrije dag nog eens een korte trip naar Yin Yang te maken.

    Aangekomen om 11 uur en een broodje gaan eten. In het restaurant zaten er al een klein dozijn dames waaronder een groot contingent van exotische afkomst. De meesten spraken Spaans, een paar Nederlands. Zij vertoonden een wijd spectrum van tinten.
    Er kwamen er in de loop van de namiddag nog een deel bij. De liefhebbers van dames uit tropische oorden zijn aan hun trekken gekomen vandaag.

    Na de brunch wat gaan opfrissen en de douches aan de toiletten werkten opnieuw naar behoren. Het was dus weer mogelijk om met zeep te douchen in het publiek gedeelte.

    Dan wat in een sofa gaan zitten rondkijken en al snel zag ik Helena. Die had ik eind april voor het eerst ontmoet en ik twijfelde geen seconde om met haar mijn kamergangen voor vandaag in te zetten. Het werd een intense, maar korte sessie. Omdat ik mij volledig wou laten gaan, het was niet wat zij wilde verwezenlijken.

    Kort nadien zag ik Gülçan. Het zou dus een Turkse namiddag worden. Deze keer wilde ik toch eerst volledig op krachten komen alvorens met haar mee te gaan, met het risico dat ze weer verdwenen zou zijn achteraf. Gelukkig viel het deze keer anders uit en vond ik haar terug na de rustperiode.

    Net als de vorige keer werd het in de eerste plaats een beffestijn, maar omdat ik nu uitgerust was kon ik zelf beter meegenieten van haar pijpkunst en van de NMC standjes. De sessie was wat relaxter. Eigenlijk heeft zij een bijzonder knap gezichtje. Haar extravagante looks leiden de aandacht wat af van die schoonheid.

    Ik had ook de Arabische Karolien gespot. Ik herinner me nog goed de eerste keer dat ik haar zag. Ze leek mijn droomvrouw wel. We zijn toen op kamer gegaan, maar ik was zo verstard en zenuwachtig dat ik er als een zoutzak bijlag. Ondertussen is ze wat veranderd. Wat tatoeages bij, en kleinere borsten. We zijn op kamer geweest voor "old times sake" maar ik vond het eigenlijk maar matig, vooral omdat ze niet meer tongzoent. Vroeger was het al heel beperkt, maar nu niets meer.

    Er zat nog heel mooi vrouwvolk in de bar vond ik, en er waren er een aantal die ik zeker naar de kamer zou meegenomen hebben voor Karolien, maar de mooiste bleven in groepjes plakken of hadden al een aantal vaste klanten waar ze mee aanpapten.

    Om 5 uur moest ik echter terug naar huis, dus met deze 3 sessies was het feest over. Dankzij de twee Turkse schatjes was het een heel mooie namiddag geworden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  31. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (10 mei 2013),laplagne (11 mei 2013),Megaboob (10 mei 2013),SFL (13 mei 2013)

  32. #49
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ja, inderdaad wat dat zeep weghalen bij de douches in saunaruimte betreft. Wat een ongelooflijk domme actie is dat zeg. En dan zelfs een bordje weghangen dat het verboden is om shampoo te gebruiken onder de douche. Bijna komisch.
    Alsof het alleen die zeep is die de boel glad maakt daar. Het zijn gewoon de tegels, die zijn niet poreus en worden spiegelglad als er iets vloeibaars omkomt, inderdaad ook gewoon water.
    (Nu maar hopen dat e straks geen bordje komt te hangen dat je geen water onder de douche mag gebruiken... )

    Situatie die je nu hebt is dat je net bezweet uit de sauna komt, en dan alleen met water kan douchen,. Je blijft dan stinken naar zweet. Vrouwen hebben er ook al over geklaagd, omdat veel mannen zo met hun naar de kamer gaan.
    Ok, je kan met zeep douchen in de douche naast de lockers, maar dat is toch erg onhandig. Dan moet je met een nat lijf en handdoek om door de gang lopen naar die douche. Dat werkt natuurlijk niet.

    Maar in plaats van dat YY luistert naar zijn klanten blijven ze hardnekkig volhouden dat dit zo hoort
    Stop met wax-experimenten, gooi die tegels eruit en leg er (antislip)natuurstenen in en laat iedereen weer gewoon met shampoo douchen aub.

  33. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (16 mei 2013),sofaking (15 mei 2013)

  34. #50
    Geregistreerd
    23 mei 2013
    Last Online
    24 mei 2013 @ 23:35
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn er YinYang ook Afrikaanse dames? Ik geil daar ontzettend op en begreep dat er ook een Nederlandstalige daar werkt (als stripper en ook voor seks). Weet iemand daar meer over? Ze heet angel begreep ik ....

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

FKK Artemis 468*60