Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 79
  1. #51
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ying Yang, de week na nieuwjaar me nog super geamuseerd, maar gisteren vrijdag, pffff, als dat de hedendaagse Yin Yang is, dan zal het nog lang duren eer ik terug ga.

    Ik ben al niet een echte YY fan omdat je er volgens mij teveel moet onderhandelen over wat wel wat niet wat kost het, ik ben die koehandel een beetje beu.
    Ik ga liever naar een club als PSR waar je weet wat je krijgt voor je geld, maar bon, ik kon niet zo vroeg vertrekken en YY is al vlug een goed uur dichter bij huis dan PSR, zo draaide ik nog even voor 19uur de toch wel goed gevulde parking op.

    Hoewel de ruiten van mijn wagen dicht waren voor de airco, hoorde ik reeds de luide baets, ik dacht dat die van uit de tuin kwamen, maar later zou blijken dat ze wel degelijk uit de bar klonken.
    Het was “negermuziek” voor zij die het snappen, neen ik heb niets tegen onze zwarte medemens maar wel iets tegen die echte “negermuziek” kerels die vertellen dat ze je kont gaan neuken op een zware baet is niets voor mij.
    Ook mooie zwartje met een lekker lijf die op een baet liggen te gekkken van yae yae i’ts me yae yae zijn ook niet voor mij oren bestemd.
    Amerikaanse Rap en R&b (gestolen van Ritme & Blues) is nooit mijn ding geweest, en wat er uit de klankkasten van YY kwam al zeker niet. Ik heb op heel die avond niet 1 bekend nummer gehoord.
    Later zo blijken waarom.

    Aan de kassa meteen 50€ gedropt en in ruil een handdoek en badjas gekregen. Gaan ze het nooit leren in dit hol.
    Sinds de handdoeken niet langer vrij te nemen zijn, droogt iedereen zich af met de lakens die eigenlijk bedoeld zijn om in de sauna onder je poep en voeten te leggen.
    Maar bon, dat is enkel een minpuntje.

    Even nog voor het douche een rondje gemaakt, eerste vraag, van wie zijn al die wagens hier.
    Een aantal ijsberen en enkele bruine beren (pooiers voor de newbies) hingen rond de bar, de een genoot van zijn gratis drankje, de ander van zijn veel te dure cocktail. 7€50 is er wel echt over.

    Meteen bleek waarom de muziek klote was. 2 jonge DJ’s van het witte neger type (ze gedragen zig als negers maar zijn blank) waren netjes in de mix negermuziek aan het draaien, buiten die twee, en 2 meiden, interesseerde dat geen kat.
    Die gasten vonden “hun muziek” wel de Max, maar het publiek genoot er duidelijk niet van.
    Pas later als er wat dance muziek door de kasten rammelde kwam er wat beweging bij de jongste ijsberen.
    Als DJ moet je dan weten dat er publiek is voor dit genre en even verder doen.

    Neen hoor onze witte negers besloten na een 4 tal nummertje terug naar hun neger muziek te grijpen. Daarop begonnen weer de twee zelfde meiden met hun kont te draaien. Best leuk dat kontwerk trouwens.

    Die twee kontdraaisters heb ik niet naar kamer zien gaan trouwens. Ik vraag mij af wat die daar kwamen ioen. Ja enkel met hun kont draaien zeker.
    Het was een fenomeen dat ik enkele jaren gelden ook in meerdere parencub zag. Eten zuipen en kontdraaien maar neuken eee wat is dat?

    In de bar eigenlijk geen “doenbare meisjes” gezien, ook geen oude bekenden waar ik mijn pijlen kon op richten.

    Dan maar naar het natte gedeelte getrokken, jongens, het was daar net een sauna. Vochtig warm, te warm, veel te warm, om benauwd van te worden.
    Toch een douche genomen onder die klote spaarkoppen waar dan weer veel te warm water uitkomt.
    Vooraf ingestelde douches is nooit mijn ding. Meestal zijn ze te warm, en in het andere geval zijn ze ijskoud.
    Een douche moet je zelf kunnen instellen op de temperatuur die je zelf wenst, dan zijn ze voor iedereen goed.

    Dus maar vlug het natte gedeelte verlaten, ’t was me daar veel de vochtig warm

    Dan maar naar de BQQ. Deze bood hamburgers, worst en kippenborst. Verder een buffet met teveel mayonaise, geen sla, geen tomaat wel wat viezigheid waarvan je je kon afvragen wat daar nu inzat.
    Dan maar wat koude rode kool en broccoli genomen een hamburgertje, een kippenborstje en wat frietjes met de nodige saus.
    De frietjes waren koud en heb ik in de vuilbak gekieperd, wat stokbrood genomen dan maar.
    Het vlees zelf moet daar al een tijdje hebben gelegen. Het was droog, uitgeschroeid te lang warm gehouden, eetbaar omdat ik honger had, Maar niets sappig meer.

    Tijdens het verorberen van deze maaltijd, het terras even bekeken. Aan een tafel bij 2 beren zat een mulatje met rosse krullen. Ze zag er best leuk mooi en knap uit, maar ze zou gans de tijd bij die gasten blijven zitten. Hoewel ze glimlachte als je oogcontact zocht.
    .

    Verder opvallend veel dikke dames neen geen vollere maar echt dikke, met hangbuik en dito tieten.
    En verder veel ouwe tantes het MILF zijn allang voorbij. Door de make-up visueel op het eerste gezicht nog goed uitziende. Maar eens ze hun handdoek lieten zakken zag je enkel nog rimpels.
    Dames die je in zaken al het Rozenhof en de Rio (Herentals & Grobbendonk) ook ziet, maar nog een slag ouder.
    Wie die “ouwe wijven” in YY heeft gedropt is me een raadsel, ik weet enkel dat ze er niet thuis horen. Zaken als deze moeten overladen zijn met jonge hertjes die bij voorkeur nog een goede service geven.
    Aangevuld mets wat oude meiden van midden 30 tot maximum 40; de dames met der ervaring, diegenen die u alle hoeken van de kamer laten zien.

    Eigenlijk was YY eerder een oude wijvenkot gisteren, en daar betaal ik geen 50€ voor.
    Ik kreeg al spijt want GT is amper 20km verder, ik had misschien beter op mijn gaspedaal geduwd en richting Brüggen gereden.

    Dan maar van de sauna en het zwembad gebruik gemaakt. Trouwens de temperatuur van het buitenzwembad was ideaal als je net uit de sauna kwam.

    Terug wat gaan rondlopen dan maar…..

    Af en toe zag ik toch een knap jong ding, maar als ik er een praatje wou mee maken waren ze of Hongaars, en van de Hongaarse in YY blijf je beter af, of ze deden enkel PMC of geen TZ.
    Het leek er op dat ik unpopt de zaak zou verlaten tot…….

    In de vernieuwde kino, waar de baemer werd vervangen door een reuze scherm (LED denk ik) lag een creools meisje alleen te zijn. Ik had haar eerder even in de bar opgemerkt maar ze was verdwenen voor ik haar kon aanspreken.

    Nu even bij haar gaan zitten, ze sprak Duits en zei me dat ze Monica heette. Na een beetje bla bla bla te weten gekomen dat ze TZ PZC NMC ik ze mocht beffen en vingeren, kortom een service zoals ik die wil in zaken als deze.
    De prijs even gevraagd en net zoals in de clubs rond Keuelen en verder 50 per half uur. Ik heb de indruk dat in YY de 50-25 regel stilaan verleden tijd is.
    FT was zoals vanouds 25 extra.

    Na een dikke lekkere TZ blijven hangen voor een uur in de kino, deze meid pijpt echt als de beste, tongzoen lekker en en neukt met je mee, meerdere standjes later kwam ik klaar, het was een van de betere sessies ooit, ze had dan ook bijna een vol uur geduurd.

    Nog even liggen nagenieten en een knuffel en een tongzoen later gingen we arm in arm naar boven en rekende ik af aan de veel te kleine lockers.

    Wie zag ik daar,Poolse en bijna perfect NL sprekende Sylvia, al jaren mijn vaste date in YY, had ik pech, terwijl ik dacht dat ze net aan kwam, was ze daarentegen net aangekleed en ging ze huiswaarts, dat was even jammer.

    Dit keer gebruik gemaakt van de douche aan de kleedkamer. In dat natte hol was het me veel de heet. Ook hier weer spaarkoppen en te warm water, mar bon we waren weer proper gewassen.

    Beneden aan de kamers hangt nu ook en scherm, daarop kan je zien welke kamers er vrij zijn.
    Rood is bezet, oranje zijn ze aan het kuisen en groen is vrij. Kamer 11 stond grijs, wil zeggen dat ze niet ter beschikking is (werken?)
    Zo leer je dat YY 7 kamers beneden en 7 kamers boven heeft, daarvan was er 1 buiten gebruik en 5 bezet.
    Veel gekamerd werd er op dat moment dus niet.

    Onder het scherm verscheen een tekst.
    Vanaf 1 september zal na ruim 8 jaar de prijs aangepast worden van 50 naar 60€.
    Wie echter voor 14 uur binnen komt zal 50€ betalen.
    Dames betalen voortaan 50€ (vroeger 35)
    Ik vrees dat dit het einde van YY kan betekenen..
    Er waren al niet veel beren, en ook niet veel jonge meiden. Als zowel beren als meiden nu nog meer gaan moeten dokken…… Ik vrees het ergste.

    Nog een tijdje rondgelopen in en rond de zaak, maar niet een vrouw gezien waarin ik nog 50€ wou investeren.
    Dan maar even over 10 de zaak verlaten.

    In gedachte, het gaat de verkeerde kant op met YY. De DJ’s zijn geen meerwaarde, de oude en/of dikke vrouwen ook al niet en de BBQ was eigenlijk ook niet veel waard.
    Waarom zou ik hier nog terug komen?????
    Er zijn clubs genoeg waar wel voldoende vrouwen zijn, waar geen klote muziek wordt gedraaid, waar het eten, al dan niet BBQ wel Ok is, en waar ik toch maar 50€ inkom betaal (of soms zelfs minder)
    Het zal nog lang duren eer ik nog eens naar YY ga vrees ik
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. Onderstaande 14 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 augustus 2012),AmuseMe (18 augustus 2012),Ascari (18 augustus 2012),Badslippers (18 augustus 2012),gille52 (19 augustus 2012),Massi (19 augustus 2012),Megaboob (19 augustus 2012),primus1968 (28 oktober 2012),rob45 (18 augustus 2012),seksenfun (18 augustus 2012),vrije jongen (18 augustus 2012),wervelwind (22 augustus 2012),wh23 (22 augustus 2012),Wijze grijze (22 februari 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Tijdens het verorberen van deze maaltijd, het terras even bekeken. Aan een tafel bij 2 beren zat een mulatje met rosse krullen. Ze zag er best leuk mooi en knap uit, maar ze zou gans de tijd bij die gasten blijven zitten. Hoewel ze glimlachte als je oogcontact zocht.
    Volgens mij is dat Marisol. Ik denk dat, omdat zo iemand een tijdje geleden tegelijkertijd met mij binnenkwam en aan de balie zei dat haar naam Marisol was.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...icaase-Rep.%29
    Ik denk zelfs dat ik er zelf ooit bij geweest ben, maar dan wel voor ze haar haar rood geverfd had. Ik wist haar naam achteraf niet meer en heb daarom geen paspoort gemaakt, maar wel even vermeld.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...yse#post216695

    Als zij het is denk ik niet dat het je humeur, of je kijk op de YY meisjes zou verbeterd hebben. Een middenmoter.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #53
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard yin yang vrijdag

    ik was in yy op vrijdag rond half 2, ik kom er nooit.
    Maar 20 groene ijsberen en handje vol dames, er kwamen alleen maar meer groene ijsberen maar geen dames.

    Er waren idd naar mijn idee weinig mooie dames, 1 leuke fijn gebouwde dame met blond lang haar.
    Daar zaten we dan met 20 groene beren of inmiddels 30 aan de bar en totaal geen dames, het leek wel een mannenclub.
    De dames werden bij de kluisjes al weggekaapt.

    Net toen ik richting huis wilde vertrekken kwam ik Mila tegen, ze wilde net voor 2 weken beginnen.
    Ze had me al meteen geschoten, ze was zich nog om aan het kleden en ik was toevallig haar kluisjesbuurman.

    Ik heb meteen toegehapt en nadat we even naar buiten gelopen waren om te eten, maar dat ging pas vanaf 5 uur hebben we een 1/2 uur plezier gemaakt. Top dame.
    Hoop dat het de volgende keer de verhoudingen wat beter liggen, het was wel 30 graden, daar kon het natuurlijk ook aan liggen.

  5. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 (19 augustus 2012)

  6. #54
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Zo jammer dat zo'n mooie tent wordt verkloot door mismanagement. Als ik geen verbetering meer bespeur dan zullen ze mij er niet meer zien.

  7. #55
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Frage YY vandaag beter

    vandaag was het beter, meer vrouwen dan mannen en voor elk wat wils.

    Kwam een kleinere dame tegen, licht gespierd en een roze piercing boven haar klit.

    Ze was 30 jaar en ze kwam oorspronkelijk uit Turkije geloof ik, uiteraard woonde ze in Duitsland en sprak goed duits.
    Een top figuur met sili tietjes, lang lichtbruin haar een piercing in haar tong en enkele kleine tattoo's geloof ik.
    Ze bezocht de sportschool 3x per week en dat was te zien.

    weet iemand haar naam, ik meen semya of zoiets......

    Je kon nu zelf je vlees op de bakplaat bakken, dus is het tenminste warm zullen we maar zeggen.
    Vanaf 1 sept 2012 +€10 meer entree betalen.

  8. #56
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Komen ze goed weg in Roermond...

    Rechtbank Breda heeft beslist dat prostituees niet in dienstbetrekking waren bij een saunaclub (bv) waar voor erotisch entertainment gezorgd werd. Daardoor kan de omzet van de prostituees niet aan de bv worden toegerekend. Volgens de rechter was niet voldaan aan de vereisten voor de aanwezigheid van een dienstbetrekking in privaatrechtelijke zin.

    Bij binnenkomst van de saunaclub betalen de mannelijke bezoekers € 50 entree en de vrouwelijke bezoekers € 15. De dames kunnen zich na het betalen van de entreeprijs vrijelijk door de sauna bewegen. Gedurende de openingstijden bieden de dames tegen vergoeding seksuele diensten aan de mannelijke bezoekers aan. Vanaf 1 maart 2008 is het bedrijfsconcept van de saunaclub (enigszins) gewijzigd. De inspecteur is van mening dat de dames in dienstbetrekking werkzaam zijn bij de bv en legt btw- en LB-naheffingsaanslagen aan de bv op. In geschil is de LB-naheffingsaanslag van € 3.929.096 over de periode 1 januari 2006 tot en met 31 december 2008.
    Rechtbank Breda oordeelt dat niet is voldaan aan de vereisten voor de aanwezigheid van een dienstbetrekking in privaatrechtelijke zin. Volgens de rechtbank is de rol van de bv in het kader van de bedrijfsvoering namelijk niet dermate betekenend en overheersend dat deze overeenkomt met de mogelijkheden tot sturing, controle en toezicht van een werkgever jegens haar werknemers. Verder stelt de rechtbank vast dat er geen sprake is van een gezagsverhouding tussen de bv en de dames, omdat het aannemelijk is dat de dames vrij zijn om zelf te bepalen wanneer ze komen en hoe ze de werkzaamheden verrichten. Ook overweegt de rechtbank dat de bv geen bindende aanwijzingen kan geven over de wijze waarop en de prijs waarvoor de dames hun diensten verlenen. De rechtbank vernietigt de naheffingsaanslag.

    Bron: www.accountancynieuws.nl
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  9. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 2 september 2012)

  10. #57
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Hopelijk schept deze uitspraak gelijk een precedent waardoor YY of andere ondernemers nieuwe clubs in NL kunnen openen.

  11. #58
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Meteen natuurlijk ook dé verklaring waarom de service gemiddeld genomen in YY slechter is dan elders. De dames mogen daar werkelijk doen wat ze graag doen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #59
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:11
    Locatie
    AC
    Berichten
    63
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo
    Ich war gestern mal wieder im YY und war sehr von enttäuscht, als erstes die "neue" Frontfrau am Empfang war sowas von unfreundlich, blafft mich an das es 60€ kostet, ohne Erklärung oder so, einfach keine Art, wäre es nicht die Stieftochter vom Chef würde sie das wohl nicht "arbeiten"...
    Also nochmal im Klartext, ab dem 1.9. kostet der Eintritt 60 € und der ermäßiget ( bis 14.°°h ) 50€!

    Dann die Auswahl an DL... klein und nur so 4-5 die brauchbar und da die Anzahl der Eisbären groß war, waren die paar netten DL dann auch immer gebucht...

    Hatte als erstes eine Lana aus Brasilien, ca 1,60m, blond , kleine Titten und etwas Bauch ... was soll ich sagen totaler Reinfall...

    Dann als 2tes am Bekannten orientiert, Jessy gebucht und eine solide Leistung erhalten..
    naja ich denke sobald werde ich da nicht nochmal hinfahren... da gibt es in D besseres... nur das Außengelände vom Yin Yang ist bei schönem Wetter halt unerreicht .
    Gruss FHAC

  13. Onderstaande 2 leden hebben FHAC bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 3 september 2012),Willi69 ( 3 september 2012)

  14. #60
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FHAC Bekijk bericht
    Also nochmal im Klartext, ab dem 1.9. kostet der Eintritt 60 € und der ermäßiget ( bis 14.°°h ) 50€!
    So kann man jetzt es auch auf die YY HP lesen:
    A: Mannen betalen bij binnenkomst, voor 14.00 uur 50.00 euro voor een dagkaart.
    B: Mannen betalen bij binnenkomst, na 14.00 uur 60.00 euro voor een dagkaart.
    http://www.yinyang.nl/nl/

    nb. De uitspraak van de rechtbank in Breda betekent niet meer en minder dan dat klaarblijkelijk ook door de rechtbank YY wordt gezien als een saunaclub volgens Duits model. Waar de dames dus geen formeel arbeids contract hebben met de club. In feite was dat ook al zo maar dat is nu nog eens bevestigd. In die zin zou je kunnen zeggen positief nieuws voor hen die ook in NL graag meer Saunaclubs zien.

    Dat betekent wel dat dames dus formeel ook hun eigen prijzen kunnen bepalen maar die mededeling is ook op bijna elke website van een Duitse Saunaclub te zien.
    Laatst gewijzigd door Admin; 3 september 2012 om 12:59

  15. #61
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    17 februari 2020 @ 15:44
    Berichten
    12
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Ben al een tijdje niet meer in YY geweest. Heeft iemand recente ervaringen van een zaterdag in YY? En zo ja, wat zijn dan die ervaringen

  16. #62
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Day in the museum

    Vandaag is mijn verjaardag en wat te doen op zo'n dag die ik dan meestal vrij ben en alle familie pas avonds ten tonele zal verschijnen.
    Er was maar eigenlijk 1 echte afspraak vandaag zoals een goed kleinzoon betaamt om 16.00 uur oma ophalen voor de festiviteiten.
    De ochtend eens begonnen met bij de plaatselijke bakker een paar vlaaien te halen, die links en rechts op adressen waar ik door het jaar heen regelmatig kom verspreid links en rechts een bak koffie in mijn strot gegooid en toen was het al 11 uur..... Langzaam begon ik toch een beetje nerveus te worden niet zozeer voor de festiviteiten maar meer om de vraag waar mijn lusten te temmen vandaag
    Ik overdacht alles eens goed, de telefoon bleef aanhoudend sms ontvangen en rinkelen het leek wel of ik de 2de Kamerverkiezingen met grote meerderheid gewonnen had, maar ik ben alleen maar jarig. Het leek me overigens niet handig, die tegenwoordigheid van geest had ik nog om al mijn fans te confronteren met een Duitse voicemail, dit betekende dat ik mijn favoriete club vandaag links moest laten liggen en ik besloot mijn bolide in de richting van Roermond te dirigeren.

    Ik reed al fluitend langs het kanaal, ging de A2 op nog enigszins onder protest van mijn bolide die heftig richting oedt en zijn vaderland trok, maar hoe dichter we bij de plaats van bestemming kwamen hoe meer vrede hij ermee leek te krijgen. Ik verontschuldigde bij mijn bolide en beloofde hem dat we van het weekend weer naar huis gaan en legde hem uit dat het vandaag echt niet anders kon omdat het baasje jarig was. Ik ben een beetje een rare snuiter en heb net als met vrouwen ook met mijn auto een haat/liefdeverhouding!

    Ik hoorde het grint onder mijn wielen knarssen en ontwaakte uit mijn roes. Ik was er! Onderweg waren mijn gedachte afgedwaald, met weemoed had ik terug gedacht aan de tijd dat het allemaal begonnen was hier in de YY. Jaren geleden zag ik op RTL5 een special over deze club, dat leek me nou wel grappig. Nieuwsgierig als ik was via google alles uitgezocht het een paar dagen laten bezinken en toen koers gezet richting Roermond. Ik weet nog dat ik de eerste keer het pardijs helemaal voorbij reed, omdat het wat verscholen ligt in de bossen. Blijdschap en nervositeit maakte zich van mij meester toen ik het grote gele spandoek Ying Yang zag hangen. Die eerste keer vergeet ik nooit meer en ik ben er in de loop der jaren veel met plezier gekomen, maar goed! Nu was ik terug naar een lange afwezigheid, niet meer nerveus maar zelfverzekerd inmiddels doorgewinterd trouwens best een goed iets voor een ijsbeer doorgewinterd! En weer een jaar ouder!

    Ik kwam binnen en zag een voor mij compleet nieuwe theke, lief trouwens dat iets belgisch accent en informeerde naar de verjaardagsactie! Jazeker meneer dan mag u vandaag gratis binnen, kijk dat is nou eens mooi meegenomen! Toch weer gewoon een half uur neuken verdient!
    Ik gooide snel mijn kleren en andere hulpstukken bij vermomming in het dagelijks leven in locker en wierp mijn lichaam in het groene ijsberenvel.... Maakte me nog wel enigzins zorgen of deze groene kleur soms garant stond voor beertje die geslacht moesten worden.....
    Bij het omkleden viel mij het al op dat hier diverse schilderijtjes uit verschillende NRW musea waren gestald. Het lockertje naast bij behoorde toe een een gerestaureerd exemplaar met mooie krullende gitzwarte haren dit schilderij was al iets op leeftijd volgens mij ik denk zo midden jaren 70, maar maakte een uitermate sympathieke indruk.

    Ik nestelde mij aan de bar, waagde een plonsje in de jacuzzi en nestelde mij eens even in de bioscoop maar de vast voor sommige geile puberporno met ja pappie give it to me deed me nou niet echt smelten. Dan aan de bar nog maar een koffie inmiddels diverse kunstwerken voorbij zien komen, sommige in bruikbare staat en andere toch wel rijp voor de kringloop of een derdehands antiquair! :wink: Ik besloot mijn geluk maar eens te gaan beproeven in het "natte" gedeelte. Toen ik daar binnenliep en me bijna Ben Stiller voelde in Night at the Museum die hoopte dat de kunst werken tot leven zouden komen, spotten mijn linkerooghoek 2 exemplaren hedendaagse kunst van het fijnste soort! Hier hoefde deze museumliefhebber niet lang over na te denken wat de kunstenaar precies bedoeld had, dat was overduidelijk!

    Ik raakte met de 2 dames aan de praat, nodigde hen uit aan de bar en toen had ik het al kunnen weten dom, dom, dom!
    Het gesprek verliep soepel, ik hoorde verhalen aan over een hond die af moest vallen voor het vliegtuig enz. tot de 2 kunstwerken opperde om er samen eens een grote smeerboel van te gaan maken! Normaal ben ik nooit zo van de trio's maar dit was toch de place waar ik in het verleden de beste neukpartijen uit mijn leven had en het beste trio uit met de legendarisch NL-Suzanne en Daisy. We do something special for your birthday, ik stemde in en wist al meteen dat gaat niet goed, maar een mens is jarig en je moet ook hedendaagse kunst leren waarderen dus vooruit! Verdere kamerdetails zal ik jullie besparen, maar het was meer een wip van gelukkig hebben we de foto's nog als dat je het voor altijd zult herinneren! Het plaatje was hemels, de uitvoering haperde als een Trabant die 20 jaar onder het stof in de garage heeft gestaan en midden in de winter ineens moet starten de gang kwam er van geen kanten in!

    De kamer verlaten de 2 kunstwerken betaald voor het kleine kunstje, rustig een douche genomen en mezelf tot rust gemaand! Mijn dierlijke lusten waren immers niet bevredigd en hier liep een wild beest midden in een museum met overjarige kunstwerken wat nu? Mijn gedachte gingen terug naar toen ik me omkleden. Het schilderij van de locker naast mij. Ik haalde het in mijn gedachte toen ik in de bioscoop even lag bij te komen. Een prachtige curve, gitzwarte donkere krullen, een paar borsten die door een restaurateur onder handen waren genomen zo te zien prima gedaan, haar mooie rode bikini met rode naaldhakken mmmh en haar geoliede bruine huid. Wat had de kunstenaar hier precies bedoeld vroeg ik me af.....Ik kon maar een ding bedenken een schlampe in haar beste gedaante.... Toen het woord schlampe in mij opkwam was het alsof de duvel er mee speelde daar was ze. Ze was me al een paar keer bevallig voorbij gekomen en was me stiekem gevolgd naar de bioscoop het loeder!
    Dan weet je meestal dat het goed zit, want direct pakte ze me zonder aarzelen vol op mijn bek....mmmh brutaal daar hou ik van, deed haar bovenstukje uit zodat ik het werk van de restaurateur eens aan een grondige inspectie kon onderwerpen en sloot haar geile bek direct om mijn harde paal.

    Dit kunstwerk wist wat ik nodig had, en haar orale kwaliteiten waren boven gemiddeld. Goedkeurend keek ze naar wat ze aangericht had, kon een verbaasde wow niet onderdrukken om hem daarna weer direct in haar mond te laten verdwijnen. Heerlijk wat een loeder, dit was kunst in pure vorm. Wij realiseerde ons beide dat het beter was om een kamer op te zoeken daar ontdeed ze zich snel van haar broekje en ik wierp haar op haar rug op bed. Ik trof een prachtige berg aan, eentje van de buitencategorie ik denk persoonlijk de Mont-Ventoux want hier groeide niks
    Ik besloot haar eens flink te verwennen en dat heb ik geweten, ze kreunde, ze zuchten deed een poging alle haren uit mijn hoofd te trekken, me met hoofd in al in haar te laten verdwijnen en ik besloot om de top van de berg maar eens flink te verwennen. Dit miste zijn uitwerking niet, uiting als you number one en wo hast du das denn gelernnt vielen mij ten deel...... Zoals altijd oefening baart kunst!
    Ze storten zich meteen weer vol overgave op mijn inmiddels keiharde paal, deed er vakkundig een rubber om en wij besloten nader samen te smelten!
    Op een gegeven moment schreeuwde ze scheisse ficken kannst du auch noch.... Ze smeekte me als een klein kind op een warme zomerdag voor een ijsje om haar nog 1 keer te laten komen. Ik stemde in en deze klus was binnen no time geklaard het was inmiddels al 15 uur...shit oma schoot het door me heen....ik verontschuldigde me ze smeekte me snel terug te komen...ich zahle dich kein problem jaja die ken ik, maar ik doe geen thuiswedstrijden meer!

    Ik kleede me snel om, boos keek mijn bolide me aan en nu moet ik zeker haasten om op tijd bij oma te zijn verrekte hoerenloper! Ik beloofde hem dat we dan van het weekend echt naar duitsland gaan, als hij me dan ook nog een keer terug meeneemt naar het laatse schilderij in dit museum! Hij stemde in, de motor ronkte, op de radio was Kingston met keep your head up en zo is het maar net. Precies om 16 uur stond ik als ideale kleinzoon bij oma voor de deur en de festiviteiten thuis zullen zo een aanvang nemen. Het was een leuke dag met verschillende soorten kunst, sommige kunst is gemaakt om naar te kijken en andere moet je gewoon ondergaan en zo is het maar net!

  17. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 september 2012),bad pritt (26 september 2012),Badslippers (26 september 2012),Big30 (26 september 2012),Bluebear (26 september 2012),Bosco (26 september 2012),Megaboob (26 september 2012),MichelJ (26 september 2012),Ricardo Banana (26 september 2012),rob45 (26 september 2012),sofaking (26 september 2012),wervelwind ( 6 oktober 2012),Wijze grijze (22 februari 2013),Willi69 (26 september 2012)

  18. #63
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Thanks a lot and congratulations!!!!

  19. #64
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik heb recentelijk een bezoekje afgelegd bij YY. De welness en buitentuin is geweldig. Het voordeel voor wat betreft het eten; nu kun je de gehele dag eten. Dat is wel prettig. Er is ruime keuze (in buffetvorm). Het aanbod van vrouwen is wisselend. Ik vond het de laatste keer qua aantal mooie vrouwen tegenvallen. Ook de GFE is wisselend. De muziek in de bar staat nog altijd loeiend hard. Voor de rest mag ik zeggen dat het een prima concept is. Aandachtspunt is wellicht wel dat sommige dames een ander tarief hanteren; bij sommigen is dat 75 euro per uur en bij andere dames 100 euro per uur. Nu geef ik meestal toch fooi (afhankelijk van de "inzet") maar voor sommige klanten toch belangrijk om te weten. Geniet ervan.

  20. #65
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    IK heb nog het volgende vergeten om te vermelden; de toegangsprijzen zijn iets verhoogd. Nu zijn de prijzen voor 14.00 uur binnen; 50 euro (was 40 euro) en na 14.00 uur 60 euro (was 50 euro). Tenminste zo heb ik het begrepen. Waarschijnlijk naar Duitse maatstaven aangepast.

  21. #66
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch GT --> YY

    Inmiddels was het alweer een half jaar geleden dat ik nog eens in Yin Yang kwam....

    Aangekomen omstreeks 14:15. Niet als een Hollander maar als een echte Belg net binnenkomen op het moment dat je € 10 meer mag betalen. De inkom in YY is nu dus ook € 60 na 14 uur (daarvoor € 50).

    De grote vraag is dan of er wat veranderd is? Krijg je meer terug voor de hogere inkom of is het na 8 jaar gewoon een (terechte) prijsaanpassing? Het laatste dus.

    Buiten een paar kleinigheden is alles nog als vanouds in YY. Het ontbijt was vandaag er verzorgd (in ons geval een late middagbrunch). Hoewel het warm eten al klaargezet wordt om 15 uur was er nog voldoende van alles van de brunch. Een variëteit aan gebakken verse lekkere broodjes van de bakker (en niet van die zelfbakspullen die of nog wit zijn of keihard), taart, charcuteriesoorten, kaas, komkommer, tomaat....

    Ik was na het werk rechtstreeks naar YY vertrokken (halve dag werken, goede halve dag relaxen, een mens zou dat alle dagen moeten kunnen doen.

    Tijdens de brunch brachten ze net de soep (spinazie-maïs). Ik heb dan ook maar twee kommen soep gegeten. Ze was nu lekker vers. Ook de gevarieerde lekkere groentenschotel werd al gebracht. Daar dan ook maar wat van gegeten en nog wat fruit. Samen met een stukje taart en broodjes kon ik er dus stevig invliegen.

    Ik was tot op dit moment nog nergens anders geweest dan in de omkleedruimte en het restaurant. Het restaurant is nog altijd op de eerste verdieping (over die verdiepingen wil ik nog wat kwijt straks).

    In de gangen waar de kamers zijn kan je nu op een scherm zien welke kamers bezet zijn en welke vrij. De kamernummers verschijnen in een rode bol op het scherm als ze bezet zijn, als ze vrij zijn in een groene bol. Tenminste dat lijkt mij logisch. Er staat geen verklaring bij. Daarom weet ik nu nog niet waarom af en toe een kamer in een oranje bol staat. Ik vermoed dat ze die kamer dan nog moeten reinigen of er mee bezig zijn. Op het scherm zijn twee kamers aangegeven op verdieping 2. Na 8 uur YY-en heb ik de tweede verdieping niet gevonden. Twee spookkamers voor mij dus. Je hebt de kinoverdieping (2 kamers), het gelijkvloers (bar, wellness, kamers), het eerste verdiep (restaurant, kamers) en dan spreken ze bij YY nog van een tweede verdiep met twee kamers. Op het dak? Ook de tuinhuisjes staan er bij op maar die brandden de hele dag groen. Die zijn niet geliefd.

    De grootste verandering die ik nog niet gezien had, is de kino. De kino is nu veel beter als je het mij vraagt. Een beter scherm (veel zuiverder beeld) en donkerder. Net donker genoeg om ondeugend te kunnen doen. Wie echter wil kan toch gewoon alles mee volgen. Voor mij moet een kino wat donkerder zijn, anders is het geen kino. De klachten over de te donkere kino zijn voor mij ongegrond.

    Waar vroeger een joe box stond, staat nu een eenvoudige mengtafel voor de DJ in het weekend. Dat YY geen DJ nodig heeft om muziek te spelen op discotheekniveau, is geweten. Vandaag viel dat enorm mee tot om ongeveer 20 uur. Vanaf dan schelde er weer loeiharde muziek door de boxen. Die dames die daar elke dag in werken, krijgen gegarandeerd tussen hun dertigste en veertigste levensjaar met erg vervelende harde oorsuizingen te maken met doofheid tot gevolg voor de pensioenleeftijd. Operaties aan het trommelvlies zijn niet mogelijk. Ik snap niet dat het management de vrouwelijke gasten op dit vlak niet meer beschermd. Ik begrijp ook niet dat er in Nederland hierop geen controles zijn.

    Terug naar het begin van de dag.

    Na de uitgebreide middagbrunch liep ik naar beneden naar de bar. Inmiddels was het al vier uur geworden. Ook door het sjouwelen en gezellig tafelen met een medebeer. Ik had in het restaurant al heel wat dames de reveu zien passeren en heel veel die ik niet kende. Beneden zou blijken dat het qua mannenvolk nog erg rustig was maar dat er toch al een dertigtal dames present waren. Later op de avond zouden er ongeveer 45 dames zijn voor ongeveer evenveel heren (soms een klein overgewicht aan heren).
    Van de oude garde der dames waren er niet meer zo veel over. Tweederde van de dames waren nieuw en tweederde van de dames waren ook knap. Ik verschoot positief van het vrouwenaanbod. Ik las de laatste tijd dat er weinig en oude dames in YY rondliepen. Ik heb een mooie mix gezien met een overgewicht aan jonge slanke mooie dames. Ik weet niet wat de minimumleeftijd is om in YY te mogen beginnen maar als dat 21 is, heb ik enkele dames gezien die amper 18 leken. Omdat er zo veel heel erg jong uitziende dames rondliepen heb ik er ook twee van geproefd en ze smaakten heerlijk. Ze waren beide ook erg lief en teder. Geen pornotoestanden maar dat hoeft voor mij niet. De derde dame van wie ik de naam ook kwijt ben was ongeveer 25 jaar en erg top in bed. Drie sessies en alledrie te quoteren met meer dan 7,5/10. Op dat vlak dus een meer dan geslaagde dag.
    De vrouwen zijn ook veel spontaner en losser, vriendelijker, toegankelijker, vrolijker... dan vroeger en zeker dan de laatste keer (een half jaar geleden dus, toen het toch het mooiste seizoen van het jaar was: lente) dat ik er was. Ze waren in voor grapjes, kwamen mee in de HWP.... Als iets me heel positief opviel was het dit wel. De algemene sfeer en ambiance was ook erg goed. De dames dansten ook wat op de muziek, dansten wat een de paal,....

    De grootste reden waarom ik de namen van de nieuwe dames niet meer weet, is omdat ik ook veel gehouwehoerd heb met oude bekende heren en leute gemaakt heb met de dames. Ik had geen zin om naar mijn gsm te lopen om hun naam er in te zetten als geheugensteuntje.

    Over de dames gesproken. Het was een superfijn weerzien van de dames die mij kenden van voorheen (lang en kort voorheen). Ze waren allemaal ontzettend blij dat ze me weerzagen. Kusjes, liefkozingen, omarmen, lachen, spelen, flirten.... Ik kreeg het de eerste uren allemaal over me heen en vond dat helemaal niet erg. Iemand zei me dat ik een icoon ben in YY. Toch heb ik al die bekende dames niet ten kamer gevraagd. Het moest een dag vol verrassingen worden.

    Over de wellness. Die is nog steeds perfect in YY. Het buitenzwembad lag dicht. Zo koud is het buiten nu ook nog niet en voor € 60 inkom zou je kunnen veronderstellen dat ze het zwembad dan open laten liggen tot het begint te vriezen (waterleidingen = buitendouche). De koude buitendouche aan de bio-sauna buiten werkte wel.

    Het meeste personeel is vriendelijk zonder er in te overdrijven. De blonde man van de security, daar kan je niet veel goeds over vermelden. Die ziet zichzelf niet graag, vermoed ik. Ik hoorde onder de mannen vertellen dat er veel mannen last mee hebben. Mag die dan nooit es wippen met die knappe grieten? O.k., dat kan frustrerend werken.

    Het avondeten was ook lekker en dan doel ik op de frisse salades. Voor het overige nog steeds dezelfde vleessoorten zoals dat al jaren het geval is. De diepvriezers van YY hebben allicht geen bodem.

    Kortom:
    Yin Yang is na de prijsstijging nog net als voorheen. Voor de prijsstijging zou de bezetting (zowel voor wat de mannen betreft als voor wat de vrouwen betreft) op een donderdag hetzelfde geweest zijn. Op wat kleinigheden na is er dus niets veranderd.
    Het kan natuurlijk een momentopname zijn maar de vrouwen waren levendig en actief en de service ligt precies terug een stuk hoger dan vroeger. Er waren veel dames en vele ook erg mooi.

    Zal ik snel weer naar YY gaan? Ondanks dat ik een overgetelijke dag heb beleefd, zal dat niet zo snel het geval zijn. In de winter blijft het enorm storend dat je je nergens defig kan onttrekken van de helse muziek in de bar. Bovendien heb ik de laatste tijd zoveel concurrentie ontdekt. Vooralsnog ga ik nog niet elke dag naar een club, dus.... Anderzijds blijft het dan weer een verademing dat je midden in het groen zit en niet op een industrieterrein en zo heeft elke club wel iets dat minder of beter is. Afwisselen blijft dus de boodschap. Ik blijf me ook afvragen of de prijsstijging van de clubs in NRW aan de Nederlandse grens en YY noodzakelijk waren ofwel dat grootere winsten (blijven) maken de eerste reden was. Als LR, PHG en YY, om er maar enkele te noemen, met een inkom van € 60 nipt op winst kunnen draaien, moet bijvoorbeeld Sharks intusssen een enorme schuld hebben staan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (13 oktober 2012),Iamlonely (14 oktober 2012),Megaboob (15 oktober 2012),Snor (14 oktober 2012),Wijze grijze (22 februari 2013)

  23. #67
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch YY/12/10/12:

    Na twee maanden afwezigheid bij de hoeren en op dit forum en ook na mijn welcome-back-tour waarin YY door omstandigheden niet werd bezocht, vond ik alsnog de tijd om een halve dag op vrijdag aldaar gaan te slijten.

    Laat ons toch wel zeggen dat het mijn stamkroeg geworden is, vanwege de voor mij kortste afstand, maar ook omdat ik het er steevast naar mijn zin heb. Bovendien genoeg vlees in de kuip dat als geschikt kan worden bestempeld voor mij. En in tegenstelling tot wat wel eens beweerd wordt, onderga ik bij de dames van YY meestal een goede dienstverlening. Maar dat neemt niet weg dat ik me in mijn ballen getrapt voel door YY zelf. Dat nu net ook zij een prijsstijging moesten doorvoeren, vind ik een domme zet. Ach ja, gelukkig ben ik een vroege vogel die vaak voormiddag daar al aan het hek staan te rammelen.

    Tegen de middag was ik toegekomen en eerst spendeerde ik wat tijd in het stoombad, de jacuzzi en uiteraard ook de sauna. Daarna ging ik in de bar een drankje nuttigen. Ik had vrij vlug oogcontact met een blonde sproetenkop, maar werd verstoord door een negerin uit Panama. Die was zo gespierd en had zulke hoekige kaken dat het zelfs een vent kon geweest zijn. En ze was met geen stokken van me af te slaan. Ik moest vluchten, een rondje lopen en langs de andere kant terug binnenkomen om op mijn gemak terug te kunnen genieten van een drankje. En natuurlijk verder gaan met het geflirt met de blonde krullenbol. Nadat laatstgenoemde nog wat provocerende gebaren naar me zat te maken en me met een uitdagende blik van mijn melk bracht, besloot ik om de eerste stap te zetten.

    Daar ik dacht dat ze een Hollands tulpenwijf van het zuiverste water was, bleek echter dat ik het genadeloos mis had en dat ze van Poolse makelij is. Knap wijf en dan nog Pools, dat kan niet slecht zijn en zodus stelde ik voor om ons als de bliksem naar de kamer te wenden. Dat avontuurtje lees je onder deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Dagmarah-(PL)

    Na de Poolse Dagmarah zat ik nog wat uit te puffen op een barkruk en de volgende kandidate zat al naast me. We maakten kennis en hoewel ik zei nog maar pas van de kamer terug te zijn, leek ze geen haast te hebben en volgde er een aangenaam gesprek. Geleidelijk aan begon ze me toch op te geilen. Omdat ze er tamelijk lekker uitzag en heel sierlijk een sigaret opstak, kon ik me niet meer bedwingen. In minder dan een halfuur na mijn Pools avontuur lag ik op de kamer met de Turkse Eda of Ada: https://www.ijsberenforum.com/forum/...63-Eda-(TuKsE)

    Aangezien ik twee mokkels gekrikt had op korte tijd, behoefde ik deze keer toch wel wat langer rust. Ben vervolgens nog buiten een wandeling gaan doen. Maar daar was het te rustig en toen ging ik maar even binnen in de wellness liggen. Ik was veel te onrustig om dat lang vol te houden en dus zette ik weer koers naar de bar. Daar trof ik een andere oude bekende; de Nederlandse Nadja. Een heerlijke vrouw om even mee staan te lullen en de manier zoals zij naar me kijkt, dat maakt me helemaal week. Maar ik besloot om nog even te wachten alvorens naar de kamer te gaan met haar. Gezien het feit dat zij echt een topper is, is het aangeraden om al je krachten te bundelen. Met zo’n stoot op halve kracht gaan wippen, dat is de reinste zelfmoord. Het droogneuken bij haar alleen al, overleef je niet!

    Helaas is de eer met de Nederlandse Nadja me wederom ontglipt. Bij een volgend rondje rondwandelen, zag ik haar met een lelijke ouwe vent in het bubbelbad zitten. Dat was jammer, maar geen ramp. Ik zal met haar nog genoeg de kans hebben bij volgende gelegenheden in de komende weken. Naast Nadja heb ik nog wel meer interessantere lustobjecten gezien, waar ik helaas de kans bij gemist heb. Eentje was volledig mijn type en daarom doe ik in volgende link een oproep aan de ijsbeer die me meer info over haar kan meedelen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-Fischer-type

    Na nog wat doelloos ronddwalen en van meid naar meid te fladderen, belandde ik uiteindelijk toch weer in de armen van een oude bekende. Voor één keer niet Melina, want die was er niet en dat wist ik ook, maar wel de onstuimige Hongaarse goulashschotel Monica. Dit mokkeltje is altijd zo aardig en poeslief tegen mij, dat het niet mogelijk is haar te negeren. En zoals je in komende link wel zal merken, groeit de liefde alleen nog maar. Dit mokkel is zoals een goede fles wijn… Gedurende de tijd vordert, rijpt zij rustig verder. Monica: https://www.ijsberenforum.com/forum/...007#post286007

    Tegen 18u hield ik het voor bekeken in Roermond. Ik was zinnes om in Valkenburg mijn kloten nog eens gaan vol te kieperen in een Balkan restaurant en later op de avond zou ik nog met de Killer-Bull op stap gaan. Daar die luie vlegel op zijn eigen verjaardag zo nodig zijn kat moest sturen, had ik nog liters drang van hem tegoed als traktatie voor zijn verjaardag. Met Killer-Bull dus ook nog een vette nacht gehad in een Vlaamse jaren90 boerendiscotheek.

    Ter afsluiting iets moderner, doch van de oude stempel: http://youtu.be/1y6smkh6c-0

  24. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2012),Megaboob (15 oktober 2012),rob45 (15 oktober 2012),seksenfun (15 oktober 2012),sofaking (15 oktober 2012)

  25. #68
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst geweest tegen verhoogd tarief , nu € 50,00 voor 14.00 uur. jammer lunch was zelfs minder beleg was deels al op , fruit alleen nog appels, jus dórange en melk jammer leeg al met al jammer
    rest was weer als vanouds in orde het leek wat rustiger maar ook ontspanender op eerst gezicht ook bij de aanwezige dames.
    wel leuk een Lesbo duo gespot een met erg veel piercings en graat slank de ander knal rood en een body om in te verdrinken, geloof niet dat ze aan de haak te slaan waren, hoewel ik bij de roodharig graag een poging zou wagen , eens een vent altijd een vent zeggen ze toch ?

  26. #69
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Woensdag 17/10/2012

    Reeds bij het ochtendgloren werd ik wakker op de parkeerplaats van Happy Garden zoals jullie in populaire horny gebeurtenissen hebben kunnen lezen.
    Het was wat koud in mijn bolide en de drank was inmiddels al een beetje uitgewerkt dus de autostoel was niet echt meer comfortabel.
    Ik probeerde mij de gebeurtenissen van de avond en nacht te herinneren en aan mijzelf uit te leggen hoe ik hier terecht was gekomen iets wat overigens maar deels lukte!
    In mijn hoofd was iemand met een klophamer de zaak grondig aan het verbouwen, Jezus dat ook nog een XL kater!
    Al snel was de keuze gemaakt, vandaag nog maar een dagje relaxen want werken met een kater daar vind ik niks aan!

    De parkeerplaats van happy afgereden en onderweg naar huis eens nagedacht wat nu...Ik reed de villa voorbij, maar ja om zeven uur in de morgen is daar ook nog niemand wakker natuurlijk toen ik ineens weer moest denken aan dat schilderij in het museum in Roermond. Ik probeerde de knallende koppijn even te vergeten en maakte in mijn hoofd snel een rekensom! Vanaf de 26e september zou ze er nog een week zijn, dan zou ze tien dagen naar huis gaan, waarna ze weer terug zou zijn!
    Kijk voila dit was een rekensom met positief resultaat ze zou aanwezig moeten zijn!

    Thuis maar eens even de krant ter hand genomen, kop koffie, even de mail checken en een douche pakken. Mijn bolide had ik onderweg al meegedeeld dat we vandaag weer naar Roermond gingen en ik spijt had van mijn gedrag! Hij accepteerde de excuses en zei blij te zijn dat ik niet naar huis gereden was!
    De sleutel weer in het contact en vroem vroem op naar Roermond! Onderweg nog last van een vreselijke nadorst, dus bij het tankstation maar eens wat cola gescoord!
    Het werd er niet echt beter van, dat felle daglicht deed pijn aan mijn ogen, de man met de hamer was nog steeds niet aan pauze toe verdomme!
    Het knarsende grint onder mijn wielen deed mij even ontwaken, snel naar binnen omkleden en rust!

    Binnen aangekomen het was denk ik een uur of 12, was er al een behoorlijke troep dames aanwezig! Ik had er wel oog voor, maar lichamelijk was ik hier nog lang niet aan toe. Het schilderij was ik inmiddels al tegen het lijf gelopen en ze was blij verrast me weer te zien! Ik besloot eens even rust te gaan zoeken in de donkere bioscoop!
    Heerlijk lekker donker tijd om even de ogen te sluiten in een iets meer comfortabele positie dan een autostoel!
    Maar die geile schlampe was mij gevolgd, verdomme meteen kroop ze boven op mij en schoof het bovenstukje van haar bikini opzij, zodat haar prachtige siliconen tieten nu voor mijn mond bengelde! Ik probeerde me nog te verzetten dat ik alleen gekomen was om geld te verdienen, dat al mijn geld op was, dat zij de laatste keer beloofd had mij te betalen en ik heel duur ben dus 100 euro voor een uur wou! Als enig antwoord pakte ze mij achter mijn hoofd vast en duwde mij tussen haar heerlijke tieten.

    Ze deed voor de handigheid ook al vast haar broekje uit en begon mij wederom uitmuntend te pijpen! Dit kan ze wel het geile loeder dacht ik nog!
    Ik was er eigenlijk nog lang niet aan toe, maar dan toch maar even snel een kamertje wie weet knap ik ervan op!??
    Op de kamer werd het een beetje een plichtsbesef wipje, ik wou haar niet teleurstellen ook al was ik nog lang niet over mijn kater heen en zij was op zoek naar de dekhengst die vorige keer haar meerdere malen liet komen. Ik verontschuldigde me, betaalde haar netjes wat smeergeld en ging na een douche weer terug naar mijn schuilplaats!

    Ik viel in slaap voelde me ondanks een paar cola's en wat koffie nog steeds KUT en werd rond een uur of 3 wakker van iets wat ik liever niet had willen zien!
    Ik werd bruut gewekt door een kreunende opa die de bioscoopafwerkheks ( leuke woord voor scrabble met 3 x woordwaarde maar hoe leg je het aan de familie uit? )
    een beurt aan het geven was zo ongeveer langs mij! Ik was in staat om de man direct van dit lelijke mokkel af te trekken en ter plekke te castreren, maar aan het gehijg te horen kon dit goed opa's laatste keer zijn dus ik besloot de man maar te laten! De bioscoopafwerkheks is een mokkel met een leuke lichaam maar een kop die je in het daglicht echt niet wil zien, toch zag ik haar het kunstje nog een paar keer herhalen deze dag en volgens mij weet ze het zelf ook donders goed want je komt haar alleen tegen in dat donkere hol!

    Inmiddels had ik gezelschap gekregen van een blonde Russische die reeds een kleine 20 jaar in Duitsland woont. Ze had deze week haar vriend maar eens eruit getrapt, want die lamzak deed toch heel de dag niks en leefde alleen van haar geld! Ik had niet het idee dat ze loog, dus chapeau voor dit mokkel!
    Nu ze de centjes zelf mocht houden vond ik dat ze eigenlijk wel wat smeergeld verdient had alleen al voor deze actie en wij besloten samen een kamertje op te zoeken.
    Ik moet zeggen dat ik denk dat er nergens zoveel geneukt wordt als in de bioscoop van YY, waande me af en toe op een of andere gangbang of swingers party!
    De sessie was niet slecht, ik kreeg haar lekker op tempratuur en een stevig wip volgde! Het mannetje met de hamer werd nu ook eens stevig door elkaar geschud en hoe harder ik haar nam hoe feller het licht ging branden op de kamer! Volgens mij zit de lichtknop achter het hoofdbord van het bed!
    Langzaam knapte ik iets op dacht ik, maar na het betalen en de douche voelde ik me toch weer belabberd.

    Ik stelde mezelf de vraag wat te doen? Ik besloot dat het beter was misschien de zaak maar te laten voor wat het was morgen weer een nieuwe dag!
    Ik nam nog een douche het was inmiddels een uur of 5, maar tijdens het afdrogen voelde ik mij bekeken. Ik keek op en verrekt daar was Diana!
    Hey its you riep ze, ze vloog me om mijn nek en begon me direct te zoenen! I bring a friend as crazy as me fluisterde ze in mijn oor!
    De man met de hamer maakte direct plaats voor alarmbellen, dit was wat ik nodig had dacht ik! Mezelf tot rust gemaand en eerst maar eens wat proberen te eten!
    Het eten was weer prima lekkere champignonsoep, diverse soorten vlees voor de bakplaat en frietjes met stoofvlees!
    Diana en haar vriendin waren inmiddels ook in de eetzaal en ik observeerde ze even, waarna ik met een cappuccino als toetje eens even een praatje maakte met de twee dames.

    Het was een leuk gesprek, maar voor mijn gevoel moest ik dit juist uitspelen. Niet mijn gretigheid laten blijken, kalmte kan je redden dacht ik nog!
    Nog eens een wandelingetje door het pand gemaakt, toen ik in de bar de twee meiden op de bank langs de open haard zag zitten ik besloot tussen de twee plaats te nemen en er ontstond een geanimeerd gesprek! She is just like me no bullshit just fuck! Jaja dacht ik nog, maar het idee van een trio was allang in mij opgekomen!
    Haar vriendin sprak ook Nederlands en ik zei die trio's vallen altijd tegen, beetje uitdagen....
    Dan heb jij toch iets niet goed gedaan zei ze, ik vertelde over voorgaande trio's dat het altijd maar zo half is, dat ik 2 meiden wil die compleet los gaan op elkaar en eigenlijk eerst gewoon liever 10 minuten toekijk. Ze knipoogde allebei en opperde dat ik 2 lesbische meiden moest nemen en dat hun dat toevallig wel waren....
    Ik huiverde nog even, maar dacht aan Diana hoe ik met haar al het halve interieur in YY verbouwd heb en menig kastje aan diggelen geneukt heb en besloot de gok te wagen!

    Met zijn drietjes verlieten wij de bar, een kamer...kamer 12 was vrij maar daar was de douche te koud zeiden de dames...klonk mij al als muziek in de oren. Een kamer waren ze nog aan het schoonmaken, maar de beste jongen werd gevraagd op te schieten want deze twee heerlijke meiden wouden aan de slag en zij waren niet de enige!
    Klats dicht die deur, knop indrukken en daar kwamen ze op mij af deze twee. Ze pakten elkaar al vol op de bek en trokken elkaar de kleren van het lijf!
    Diana zit sowieso geen rem op als de deur dicht is en haar vriendin bleek van hetzelfde kaliber te zijn! Ze gooide mij op bed gaven mij allebei een diepe tongzoen en toen voelde ik twee tongen rond mijn eikel. Heerlijk ze keken mij eens aan en gaven elkaar een tongzoen, waarbij mijn gereedschap nog gevangen zat tussen hun monden!
    Zo dit was een stuk beter dan al het andere dacht ik al snel! Diana dook tussen de benen van haar vriendin, terwijl die mijn inmiddels keiharde pik bewerkte er werd afwisselend gelikt, gekust, gezogen de rem was er nu bij alle 3 echt helemaal af! De 2 meiden wisselde van positie en bij de aanblik van het lekkere kontje van haar vriendin griste ik een condoom van het nachtkastje en kleedde mijn keiharde pik snel aan!

    Als vanzelf gleed ik in haar kletsnatte kut, Diana genoot van de likbeurt van haar vriendinnetje, die op haar beurt weer genoot van mijn stevige neukbeurt!
    Zo kan het dus ook flitste het door mijn kop! heerlijk wat een geiligheid Diana riep dat zij nu aan de beurt was en dook weer tussen de benen van haar vriendin en wiebelde uitdagend met haar kontje! Even snel omkleden en Yes heerlijk ik besloot haar eens hard te nemen want dat heeft ze het liefst haar vriendin lag inmiddels kronkelend, schokkend en compleet van de wereld voor haar en speelde met haar keiharde tepels. Wat een geil gezicht, net zo hard als de man met de klophamer vanochtend in mijn kop ramde ik in en uit Diana's druip natte kut tot het rubber helemaal gevuld werd! Vol bewondering keken de dames naar het gevulde condoom!
    We namen nog een douche met zijn drietjes en beloofde elkaar plechtig dat dit zeker niet de laatste keer zou zijn!

    Helemaal opgeknapt, van de kater geen spoor meer overhandigde ik hun met een big smile het smeergeld! Thank you ladies voor deze onvergetelijke ervaring!
    Bij andere trio's was het altijd gelukkig hebben we de foto's nog, deze staat in mijn geheugen gegrift niet alleen omdat het me in 1 keer van die XL kater afhielp, maar ook omdat het gewoon top was! Sowieso de beste wip van 2012! Snel trok ik mijn kleren aan, moe maar voldaan stapte ik in mijn bolide!
    Ik lachte in mezelf, zei tegen mijn bolide dat het baasje er weer helemaal bovenop was en we morgen maar weer eens wat gingen werken! Hij gromde tevreden en bracht me weer snel naar mijn eigen bedje!

  27. Onderstaande 9 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 oktober 2012),buttlover (18 oktober 2012),Megaboob (18 oktober 2012),obi wan (19 oktober 2012),Ricardo Banana (18 oktober 2012),SFL (19 oktober 2012),sofaking (18 oktober 2012),Wijze grijze (18 oktober 2012),Willi69 (18 oktober 2012)

  28. #70
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Ik was vanavond pas wat laat klaar met werk, en was in de buurt van Roermond, en dacht bij mezelf, waarom niet, laat ik weer eens naar YY gaan, de eerste keer was best goed bevallen. IKk had ook nog niet gegeten, en dat kan in YY prima, dus na binnenkomst om 20.00 gelijk nog even wat vlees gegrild, wat prima smaakte. Goed geregeld, en een voorbeeld voor andere clubs wat mij betreft. Op deze manier ook geen ellelange wachtrijen.

    Na de maaltijd een drankje gedaan in de bar, en daar kwam ik Iraanse Donna tegen, met nieuwe, imposante silicoontjes!

    Donna is inderdaad een knappe, zeer lange en slanke Iraanse, met inmiddels nieuwe extra grote borsten, iets waar de boobmeister natuurlijk water van in zijn mond krijgt. Heerlijke prammen, maatje E (ongeveer even groot als die van Lola in GT), 560cc siliconen voor de kenner en liefhebber, en door een prima chirurg uitgevoerd, het resultaat mag gezien worden. Haar borsten zijn nu weer symmetrisch, en ze kan er zelf ook niet vanaf blijven. Ze vind ze nog steeds wat te klein, en denk nu al na over een derde vergroting naar 800cc (dat is formaat Jenny uit GT voor de liefhebbers, maatje G).
    Al deze info maakte mij natuurlijk botergeil, en mijn geslacht stond op oorlogssterkte. Donna is verder een prima gfe/pse ervaring, lekker knuffelen, tongzoenen, goede sex, waarbij zij duidelijk ook geniet, ze vind het echt fijn om wat sneller te worden genomen, en ik ging in doggy dan ook aardig tekeer deze keer. Maar ik moest deze nieuwe tieten natuurlijk mijn zegen geven, dus lekker tussen die borsten klaar gekomen op zijn Russisch, zo hoor het volgens de boobmeister met een paar nieuwe silicoontjes. Ik stond alweer een paar dagen droog, en dit was mijn eerste sessie van de avond. Nu is mijn geslacht zeker geen ketser nivo, eerder gewoon tot zelfs wat klein, maar de dames complimenteren me steeds vaker met mijn enorme lading sperma, ook deze keer weer was het raak, en zaten haar borsten echt volledig onder, wat ook een erg geil gezicht was eerlijk gezegd!

    Donna heeft inderdaad wat last van acne, maar het is niet heel storend aanwezig nu, en het is verder echt een fijne meid die echt haar best doet. Ik vind haar een aanrader, en ga haar zeker weer bezoeken.

    Na deze sessie weer een dankje gedaan, en besloten van de wellness te gaan genieten. deze keer wat uitgebreider, dus sauna, whirlpool, stoombad, zwembad en voetenbad gebruikt, allemaal naar tevredenheid. het bubbelbad was op een goede temperatuur, niet te warm deze keer, echter wel teveel chloor, en mijn ogen traanden van die walm helaas.

    Na de wellness weer een drankje in de bar, gesprkje gehad met een aantal dames, maar mijn type zat er nog niet helemaal tussen. Maar na enige tijd spotte ik Kristel, een getinte Nederlandse uit Amsterdam.

    Kristel is een slanke getinte kleine dame, met siliconen D cup, wat me wel aansprak. Haar siliconen zijn via haar oksels ingebracht, wat een zeer fraai resultaat gaf, en vrij pijnloos was vertelde ze. Top!

    Helaas begon de sessie niet geweldig, ze begon me wat vruchteloos te pijpen, ik kon niet bij haar borsten, geen tz, jammer. Ze lag wat onhandig op mijn been, en mijn geslacht werd er niet echt warm van. Dus de schat even uitgelegd dat ik graag haar grote lange tepels wilde verkennen met mijn tong, wat ze gelukkig ook lekker vond. dat hielp, ik werd stijf, en na een tijdje nam zij het over met pzc, en likte ook mijn tepels nog eens heerlijk, wat wel geil was.

    Sex in cowgirl, maar te veel glijmiddel, dat werd niets, dus de zaak zelf in de hand genomen, en lekker tussen haar d cup klaar gekomen zoals het een borstenman betaamt. Dat was wel lekker!

    Beetje gemengde gevoelens, op zich een leuke dame, sommige zaken prima, maar de sex was niet top, die kan echt beter. Door haar lekkere borsten toch met enige handhulp lekker klaargekomen, maar het herhalingsgevaar is niet groot.

    Na deze sessie weer een drankje genomen, maar het was inmiddels al weer tegen middernacht, en het dames aanbod was al flink uitgedund. het viel me op dat het vrij rustig was in yy, ik schat 25 dames, en ook maximaal 25 ijsberen. de muziek was niet zo keihard deze keer dat was wel prettig. De bardames deden goed hun best en waren zeer vriendelijk te noemen, de theke en de uitsmijter ook. De hygiene in de wellness was iets onder de maat, maar nog steeds goed te noemen. In de wellness ruimte ook prettige lichte muziek, die ontspannend te noemen was.

    Ik stond me om te kleden om weer naar huis te gaan, en daar spotte ik zowaar twee goede bekende dames uit GT, op hun verzoek geen namen, maar leuk ze weer te zoen. ze hadden samen een klant gepannenkoekt, en daardoor had ik ze gemist, maar ik werd zeer hartelijk begroet en gekust, en we hadden nog een leuk gesprekje in de omkleedruimte, waarbij ik beide dames volledig naakt weer mocht bewonderen, en mijn geslacht alweer stijf stond. De dames wilden er echter ook mee stoppen voor deze avond, en ik zie ze wel weer, dsu dat komt goed spraken we af.

    Leuke avond in YY gehad dus, waarbij de nieuwe borsten van Donna het absolute hoogtepunt van de avond waren, pareltjes!
    Donna is Megaboobs "busenwunder der Woche!"

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  29. Onderstaande 10 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2012),Badslippers (25 oktober 2012),Cuties (25 oktober 2012),GBfan ( 2 november 2012),Jack42 (26 oktober 2012),MichelJ (29 oktober 2012),rob45 (25 oktober 2012),satanic surfer (25 oktober 2012),sofaking (25 oktober 2012),Wijze grijze (25 oktober 2012)

  30. #71
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Gisteren weer naar Roermond afgezakt. Geen geweldige line up, uiteindelijk alleen met deze Duitse dame het bed opgezocht. Had een beetje hoop dat Michelle (zijn twee draadjes van, ook hier; even samenvoegen. mods?) er was, maar helaas. Weet iemand of ze er nog werkt?

    Later op de avond veel te lange wachttijden en dus de kamer op zonder een schoonmaakbeurt vooraf. En daardoor bijna in een condoom van een voorganger gestapt. Wat er verder voor vocht lag op de grond wilde ik maar niet bij nadenken. Eten was redelijk. Niet al te druk, verhouding ijsberen-dames redelijk. Muziek zoals altijd veel te hard.

    Ik maakte de geweldige beslissing met de trein te gaan. En dat heb ik geweten, in deze bewuste trein zat ik op de terugweg.

  31. #72
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens naar YY gegaan, was er erg rustig in de middag.
    De groene beren zaten wat aan de bar, de meiden keken tv op de bank.

    De sfeer was rustig te noemen, de verhouding dames heren was ongeveer gelijk, al leek het erop dat er minder vrouwen waren maar ze komen en gaan.
    Wel was YY vandaag open tot 3 uur 's nachts, een lange dag voor de dames. Het was de eerste keer, dus maar eens kijken hoe het ging.

  32. #73
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zoals de betreurde kleinkunstenaar Jan Puimège ooit zong

    Marisca is het einde, m'n maitresse nr. 1
    ook al scheurt ze met haar klauwen m'n lieve leventje uiteen
    'k wou da'k haar kon missen maar als ze ooit wegging
    weet ik zeker da 'k m'onmiddellijk op staande voet verhing.


    Vrijdag 2 november, een verrassingsuitstap brengt ons rond de middag in Roermond. We hadden al een stuk van de streek gezien en konden na het eten kiezen. Tussen een culturele rondleiding of een vrije namiddag.
    Daar we met 2 bussen waren voorzag men ook 2 tijdstippen voor de terugreis, ik koos voor de vrije namiddag en de laatavond bus, vertrek omstreeks 21 uur op de markt.
    Nog even wat geld uit de muur gaan halen en terwijl mijn reisgenoten met een gids de stad introkken of zonder gids naar een café, stond ik naar de uren van de lijnbussen te gapen en vond ik vrij snel wat ik zocht, een bus die nar de Heinsbergerweg reed, dus even later wandelde ik de oprit van Yin Yang in voor een dag om nooit te vergeten, maar dat wist ik op dat moment zelf nog niet.

    Ik had eerder een rustige namiddag in gedachte, een sauna-tje of twee een bubbelbatje of drie, een drankje iets van de gril en tussendoor een Yin Yang toppertje, want die zijn er heus wel.

    Bij het binnenkomen en na het douchen en omkleden eens de zaak gaan verkennen, dames die met hun kont staan te draaien, met hun borsten vooruit, sommigen rustig in een zetel of aan de bar, anderen met hun olijfgroene kleding en laarzen het geweer in aanslag, klaar om het wild te schieten want in Yin Yang mag gans het jaar op mannen worden gejaagd .

    Ze waren er allemaal, en gezien ik niet zo vaak meer in dit hol kom, ken ik de meeste niet, blond, donkerblond of rood, bruin, donkerbruin en zwartharig, ze waren allen van de partij.
    Poolse Sylvia niet gezien en maar goed ook, anders was ik met deze goed Nederland sprekende meid waarschijnlijk op de kamer beland, en hoewel ze top is, zou ik dan waarschijnlijk de supertop hebben gemist.

    Ik moet ongeveer een uurtje in het huis zijn geweest, en mijn eerste bubbelbad ronde zat er op, toen ik aan de bar wat wou bestellen, ik hoorde een meis in mijn eigen taal een koffie bestellen, ik zette mijn oren wijd open, Vlaams in YY, dat is eerder uitzonderlijk.
    Hoewel Roermond nog steeds in Nederland ligt, waan je je in YY vaak in Duitsland.
    Die meiden doen niet de minste moeite om de voertaal te leren, op een paar uitzonderingen na.

    Zelfs de meisjes die al bij het meubilair van YY horen spreken de taal niet. Duist ja, dat hebben ze geleerd toen ze in een Duitse club werden gedropt, en ze vinden dat blijkbaar al genoeg. En ja , wij Ijsberen zijn zo verblind door al dat moois dat we graag zelf wat Duits brabbelen zo goed mogelijk maar vaak zeker lachwekkend voor een echte Duitser.

    Maar bon, Vlaams dus en ik hoorde meteen dat ze uit mijn strek was, ik wou de aandacht trekken en begon mij een beetje Raymond Van het Groenewoud te voelen, eigenlijk geen Vlaming want hij is geboren uit een Nederlandse moeder en een Spaanse vader, maar goed, als hij zich Vlaming voelt is dat ook goed dus ik….;

    Waar er mossel met friet is
    Waar een kip aan het spit is
    Waar de kerk in het midden staat
    Waar de purperen hei bloeit
    En het geld in het zwart vloeit
    Waar men nauwelijks Nederlands praat
    Waar een diploma geen zin heeft
    En de koning ook al niet
    Waar de schuimwijnkoningin defileert
    Waar het volk goedlachs is
    En een vuist zonder kracht is
    Waar men faalt en aan de toog expliceert


    En ze had het gehoord en zong verder


    Vlaanderen boven
    Waar men de heer nog kan loven
    Waar de mensen belangrijk zijn
    En de buiken omvangrijk zijn
    Vlaanderen buiten
    Waar de vogeltjes fluiten
    Vlaanderen mijn land
    Bij het Noordzeestrand


    En dan samen Oe oe oe oe…..

    Het ijs was gebroken, ze stelde zich voor als Marisca, een knappe naturelle meid met zeer donker bruin, bijna zwart haar en bruine kijkers die je meteen opeten, wie ooit in de kijkers van Emna zag, weet wat ik bedoel, ogen met een tintel in, ogen om verliefd op te worden, mijn bloed stroomde door mijn aderen, onze blikken lieten niet los… tot het moment dat ik afzakte en een prachtige natuurvolle B zag, ik dacht wouw maar was sprakeloos, ze lachte even en was nog mooier, ze draaide zich een beetje en ik zach het mooiste negerinnenkontje van de wereld

    Frenkel frank schreef dan wel ooit dat er maar én blanke vrouw een echt negerinnenkontje had, met name Liesbeth List, wel ik kan zeggen dat Marisca haar achterkant nog echter is.
    JLO heeft er duizende dollars en liters siliconen voor nodig gehad, maar dze meid heeft het puur van moeder natuur mee gekregen.

    Ze stelde zich uiteindelijk voor als Marica, 100% Vlaams ik zei wie ik was, en we geraakte aan de babbel, ik kwam te weten dat ze hooguit 10 km van mijn deur moet wonen (gevaarlijk) dat ze 22 is (als dat waar is ???) en ze al voor haar 18de in het vak werd getrokken….., de rest laat ik aan haar over.
    Het gesprek was zo aangenaam dat we vlug een uur verder waren, we hadden elkaar tussendoor wat zitten opvrijen en plagen en uiteindelijk heb ik zelf moeten vragen om naar de kamer te gaan.

    Het werd een echte pannenkoeken sessie van 3 uur, ik kwam met hangende pootjes van de kamer, mijn dag was goed, heb nog enkel van de sauna en het eten gebruik gemaakt, en daarmee zat mijn dag YY er op, zelden maar 1 keer op kamer geweest.

    Wat en hoe schrijf ik nog apart, anders zou dit te lang worden, maar én ding weet ik zeker, ik moet mij zelf onder controle houden of ik rij meteen terug naar Roermond.
    Ik heb me voorgenomen nooit nog gekke dingen te doen, zoals ik begin dit jaar voor Emna deed. Even nuchter blijven is de boodschap, en om te eindigen zoals ik ben begonnen…..

    Want er zijn nog veel Mariskas veel maitresses Nr. 1
    ook al scheuren ze met hun nagels m'n lieve leventje uiteen
    al kan ik ze niet missen, 'k denk toch niet da'k me verhing
    als er weer eentje gaat lopen herneem ik bij 't begin.

    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  33. Onderstaande 12 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 november 2012),AmuseMe (11 november 2012),Badslippers (11 november 2012),Dalton (11 november 2012),george101 (22 november 2012),gille52 (15 november 2012),Iamlonely (11 november 2012),Megaboob (11 november 2012),rob45 (11 november 2012),seksenfun (11 november 2012),Snor (11 november 2012),sofaking (11 november 2012)

  34. #74
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    YIN YANG 14 december

    Vorige vrijdag een onverwachts vrij dagje en mede dankzij een financiële meevaller stond er dus een saunclubbezoekje op het programma. Ik had enerzijds geen zin in de drukte van GT maar anderzijds ook geen zin om meer dan 2 uur te boemelen en dus maar gekozen voor mijn debuut in YY.
    In Roermond aangekomen rond 12u viel me direct de grote parking op (één van de hiaten van GT). Er stonden een dertigtal wagens maar er kunnen hier makkelijk het drievoud geparkeerd worden. Mooi zo.
    Aangebeld en vriendelijk ontvangen door de gastheer die me (aangezien mijn debuut) kort, duidelijk maar vriendelijk de regels en wegwijs informeerde.
    Na me in een groen ijsberenvel te hebben gestoken, eerst maar besloten de welness te bekijken. Dit zag er allemaal zeer mooi en proper uit. Niettegenstaande de spiegelgladde vloer (driemaal bijna tegen de korst gegaan) beviel het stoom-, zwem- & bubbelbad me echt (tweede hiaat van GT).
    Opgefrist begaf ik me naar de bar. Ondanks dat het volop middag was, vond ik het hier vrij donker. Een vijftiental dames waren reeds aanwezig en mij viel vooral de diversiteits van de reeds aanwezige DVP's op. Blond, zwart, mager, mollig, latina, jong, wat ouder ... voor ieder wat wils. Aangezien ik wel van donkere types hou, heb ik me laten verlaten door mijn eerste contact. Ze hete Dalinda (of Alinda of Dalina) en kwam uit de Domenicaanse Republiek. Ze was vrij groot en struis gebouwd (zijn alle latina's wel een beetje) en had zwart krullend haar tot op de schouders. Na mn colaatje uit te hebben naar de kamer getrokken. Wat me meteen opviel was de ruimte en comfort in de kamer. Heb het al in menig kruipkot gedaan maar dit is toch net even iets aangenamer.

    Na de sanitaire plichtplegingen, kon de show beginnen. Ze begon met een dansje/striptease waarbij ze vooral haar voluptueuze (of zoiets) kont gebruikt werd om me aardig geil te maken. Terwijl was ik me lekker aan het aftrekken tot mijn lul zn topstijve vorm had aangenomen. Ondertussen stond ze enkel in haar pumps nog met haar kont te shaken. Ik vroeg haar mee op bed alwaar ze haar PZC kon starten. Deze was niet meer als standaard te noemen. Al snel vloog dus het condoompje erom en begon ze me cowgirl te bereiden. Aangezien haar grootte van kont was dit niet altijd even eenvoudig en ik moet zeggen dat ze niet altijd even goed meewerkte om het me makkelijker te maken. Ondertussen viel me de spiegel aan het plafond wel op. Werd er wel best geil van om van bovenaf die kont op mijn lijf te zien wippen. Even later overgeschakeld op doggy en dit wou ze graag staande uitproberen. Ze ging (voor de spiegel) voorover gebogen staan met haar handen tegen de muur. Aangezien ze haar pumps nog aanhad kon ik net met mijn lul in haar poesje zonder door mijn knieën te moeten buigen. Deze positie is echt wel geil en ik kon lekker hard doorgaan met haar handen op haar kont. Ze hield het spijtig genoeg niet al te lang uit en daarom maar terug op bed de doggy verder gezet. Dan overgeschakeld op missio wat ook goed lukte maar aangezien ik niet echt fan ben van dit standje snel in lepeltje gaan liggen en haar op haar zij achterlangs geneukt. Dit was ook zeer lekker. Na tien minuten zo te raggen voelde ik dat ik ging komen. Ik haalde hem er snel uit, legde haar op haar rug en trok me af boven haar borstjes. Gezien mij eerste kwak in dagen, kwam er een behoorlijke hoeveelheid uit, dat ze lekker uitsmeerde. Na even te bekomen, beide een snelle douche genomen en gezien dat ik ondertussen 45min in de kamer was. Heb dan maar voorgesteld voor een wederzijdse massage om het uurtje vol te maken. Dit kon ze wel smaken. De eindafrekening was wel 100€ (sloeg dat even tegen).
    Gezien de al bij al matige service is er voor mij geen herhalingsgevaar bij haar. Voor de rest wel een aangename en grappige meid.

    Eerst even een zwemmetje gedaan en daarna nog wat gerust in de ligzetels, begon ik terug dorst te krijgen. Nog maar een colaatje aan de bar dan. Ik zette me in de lounge-zetels en heb een drietal meiden spijtig genoeg moeten afslaan. Tot er opeens een klein zwartharig meisje naast me kwam zitten. Hoewel ze niet de knapste was, had ze iets in haar ogen waardoor ik verkocht was. Ze stelde zich voor als Mandy uit Duitsland. Na even gebabbeld te hebben vroeg ze of ik de kino al gezien had. Neen dus, en wij naar beneden en in de zetels genesteld. Ze begon al direct met mijn fluit te spelen en ook tongzoenen zat in haar pakket. Binnen no time had ze me stijf. Er waren nog 2 andere beren in de kino en aangzien er kamers (zonder wachttijden) vlakbij waren maar besloten om onze intrek te doen in één van deze kamers.

    Daar aangekomen ontdeden we ons van onze schaarse kledij en begon direct een magnifieke PZC van haar zijde. Heel gevarieerd en toch met de nodige zachtheid voor mijn lul. Af en toe wat speeksel gebruiken en opslurpen. Echt heel goed. Na een tiental minuutjes overgeschakeld op doggy. Ook hier was onze kleine Mandy best bedreven in. Ze werd helemaal wild als ik haar neukte en pakte af en toe mijn armen vast om met haar lange nagels in te knijpen. Voelde eigenlijk best wel lekker aan. Nog overgeschakeld op cowgirl en missio, wat ook wel goed was maar voelde na een half uurtje dat het niets ging worden aangezien ik te snel was geweest. Ik had geen zin in een verlengd verblijf (en extra geld over de toonbank te laten rollen) en dus sessie vroegtijdig afgebroken. Ik had immers nog neuksessie met een lekkerdere griet op mijn verlanglijstej staan. Heb haar maar wijsgemaakt dat ik wat flauwtjes was omdat ik die middag nog niet had gegeten (was nog niet eens gelogen!). Aangezien zij ook nog niet had gegeten zijn we na de afrekening maar samen naar het restaurant gegaan.

    Ik heb me tegoed gedaan aan een drietal pistolets die me erg smaakten. Nadien was het tijd voor een portie zweten nin de sauna. Deze is ruim en qua temperatuur helemaal ok. Na een tiental minuutjes hield ik het voor bekeken en ging ik me opfrissen onder douche en in het zwembad. Dan begaf ik me weer lekker nat & geil naar de bar. Ondertussen was het aanbood aan dames zowat verdubbeld (ik schat zo'n 25à30 dames). Aan de toog werd ik vrijwel direct aangesproken door een slanke duitstalige zwartharige (tot op de schouders) met enorme borsten (minstens DD cup). Even een babbeltje gedaan, drinken besteld en gevraagd of ze naast me kwam zitten in de zetel want ik voelde dat dit mijn laatste prooi van de dag ging worden. Ze stelde zich voor als Lisa (ook uit Duitsland). Nog even verder gebabbeld in de loungezetel en het viel me enorm mee. Ze zag eruit als een echte porno chick met haar hoge heels, een klein zwart bikinibroekje en op haar borsten stickers met parels geplakt. En hoewel ze eruit zag als een diva was ze wel enorm leuk en lief in de omgang. Kamergang verzekerd dus. Boven moesten we een vijftal minuutjes wachten totdat er een kamer vrij was.

    We begonnen elkaar staand te betasten. Wat een lekker lichaam heeft deze dame. Ze zoende me zowat overal (zonder tong weliswaar). Ik mocht overal in knijpen, moest enkel uitkijken bij haar tieten dat de stickers niet loskwamen want dit had ze niet graag. Vreemd : zo een balkon hebben en er dan amper kunnen/mogen aankomen. Ons op het bed gelegd en daar begon een meer dan degelijke pijpbeurt, al had er iets meer variatie en spuug bijgemogen. Na een kwartiertje overgeschakeld op NMC : eerst cowgirl wat me een mooi zicht gaf op haar dansende (zij het iets te stijve) tieten, dan missio en afgesloten met een heerlijke doggy waarbij ik mijn kwakje in het condoomp spoot. Het geile was dat ze heel de tijd haar heels aanhield tijdens de sex (laat dat nu net een fetisj van me zijn). Lisa is een echte optick-fick die tijdens de sessie wel profi overkomt maar waar je voor en na nog lekker mee kunt kletsen. Herhalingsgevaar is dus groot voor mij. Heb haar enkel de tip gegeven om die stickers op haar tieten voortaan te laten, zodat er volop mee gespeeld kan worden.

    Na afrekening van de 50€ een laatste douche genomen en de zaak verlaten rond 16u. Ik had immers nog een afspraak gepland. Volgende keer blijf ik zeker wat langer om het avondeten eens te proberen.
    Conclusie : YY is een leuke club met een mooie wellness en mooie dames. Qua catering, hygiëne en DVP-kwaliteit moet ze zeker niet onderdoen voor GT. Toch leek de sfeer & gezelligheid hier ietswat bedrukter en is het damesaanbod (qua kwantiteit dan) iets minder dan in GT, waardoor mijn volgende bezoekjes waarschijnlijk terug in Brüggen zullen zijn. Toch gaan ze me in Roermond vast en zeker nog terug zien.

  35. Onderstaande 5 leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 december 2012),Megaboob (20 december 2012),primus1968 (22 december 2012),sofaking (20 december 2012),trigootje (20 december 2012)

  36. #75
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    27-12-2012 YY Roermond

    In mijn vorige bijdrage over mijn avonturen in Villa Vertigo sloot ik twijfelend af....Zou het seizoen 2012 gesloten zijn en de winterstop zijn ingezet?
    Maar nee mijn beste vrienden, de hormonen wonnen het van het verstand en op een donkere donderdagavond stapte Lonely in zijn bolide en startte de motor!
    Vroem vroem mijn bolide die na een beurt en vier nieuwe banden ( JA ook HIJ krijgt soms een beurt, gelukkig minder vaak dan het baasje! ) in werkelijke nieuwstaat verkeerde gleed over het wegdek....
    Ik reed langs de Zuid-Willemsvaart en nam eens rustig voor mijzelf het jaar door...waar zou ik vanavond uitkomen GT, PHG, VV, LR of YY alle opties lagen nog open!
    Ik naderde de rotonde en besloot om in plaats van de A67 te nemen rechtdoor te rijden richting Weert.

    Deze beslissing maakte een definitieve keuze, bij Someren sloeg de twijfel nog even toe...omdraaien? Nee nee gewoon doorrijden jongen richting Roermond!
    Ik dacht aan de ochtend dat ik met bonkkende koppijn wakker werd op de parkeerplaats van PHG en daarna in YY het beste trio van mijn leven had! Weg Kater!
    Het museumbezoek op mijn verjaardag, waarbij ik een uitermate fraai gerestaureerd schilderijtje op het spoor kwam...
    Het was een mooi jaar geweest en aangezien er niks onder de kerstboom lag, zou het dan misschien zo zijn dat de kerstman mij toch niet vergeten was en al deze attracties samen liet komen op de 28ste december van 2012?

    Ik reed de parkeerplaats op en schrok me te pletter! Jezus is het hier voor niks vandaag? Met moeite kon ik nog een parkeerplek voor mijn trouwe bolide vinden.
    Binnen aangekomen, de uitermate vriendelijke dame achter de ontvangstbar 60 euro overhandigd en dus weer de illusie dat het voor niks was armer liep ik richting de lockers! Ik kleedde mij om en besloot eerst eens even in de jacuzzi te gaan zitten, even relaxen en de poes uit de boom kijken!
    In de jacuzzi raakte ik aan de praat met een andere bezoeker, hij had alleen nog YY bezocht en ik informeerde hem over het bestaan van meer mogelijkheden.
    Hij las wel op diverse fora, dus mocht hij dit lezen zal hij de tip niet vasthouden aan kennis, maar kennis in praktijk gaan brengen en ervaren vast gaan toepassen!
    Ik wens hem alvast veel plezier en zal hem zeker nog wel eens tegenkomen! Wij keuvelde wat over politiek, zaken en de kredietcrisis...verdomme dit gaat op werken lijken! Ik excuseerde mij en vond dat het tijd was voor een verkenningstocht en een mooi wild stuk of was het nou mooi stukje wild?

    In de bar spotte mijn oog een fraai langbenig exemplaar met mooi donker bruine lokken. Het deed me denken aan een ex van me, gecombineerd met de serie tatoeages wat me weer deed denken aan een andere ex behoorde ze tot een potentieel wild stuk. Ze wou net gaan roken en had geen aansteker bij charmant als ik ben voorzag ik haar van een vuurtje. We raakten aan de praat het bleek een Griekse te zijn die in Duitsland woonde. Niet ver overigens van mijn geliefde Villa!
    Wij besloten samen een kamertje op te zoeken en bij het wachten op een vrije kamer sloeg mij de schrik al om het lijf!
    Het stuk wild begon een verhaal over haar ex, haar kind, haar opa die kort gestorven was naar haar oma enz...oei gelukkig kamer vrij!
    Al deze info gecombineerd met foto's van het schattige kind was me iets te veel! Ik kom om te neuken schat het is geen sollicitatiegesprek!
    De sessie was niet eens zo slecht nadat ze haar moeder had gebeld....Alles in ogenschouw genomen was het PZC van een zeer goed niveau en het neuken acceptabel!
    Lonely loste in ieder geval zijn eerste schot van de dag en overhandigde het stuk wild daarna wat smeergeld voor bewezen diensten!

    Ik nam een douche en besloot dat het tijd werd voor wat voedsel! Ik moet zeggen wederom mijn complimenten voor het eten er was een ruime keus en regelmatig zag ik iemand checken of alles nog voldoende aanwezig was! Prima voor elkaar dus!
    Maar ja eten is natuurlijk niet waarvoor je naar een saunaclub gaat, maar lonely wist wat ie wou en gelukkig had hij een van de actrices uit de film die voor altijd in zijn geheugen gegrift staat al gespot! In de bar aangekomen stond ze me een beetje arrogant aan te kijken, maar zij was heel de tijd druk geweest en ik wilde niet tussen haar en andere liefhebbers inkomen. Ik begroette haar en zij zei verontwaardigd nu pas....Ik legde haar uit waarom nu pas en informeerde terstond of de andere actrice ook de reis naar Roermond aanvaard had?

    Ik zag een glinstering en twinkeling in haar ogen! Jazeker riep ze en ging er direct vandoor om een minuut later terug te komen met haar vriendin!
    We dronken nog snel even wat, kuste elkaar wat en besloten dat het tijd werd om met zijn 3tjes een kamer op te zoeken.
    De vorige keer had ik maar een half uur genoten van de sympathie en geilheid zonder enige vorm van schroom van deze twee,maar dat zou me geen tweede keer gebeuren!
    Terwijl de ene vast de lakens haalde, begon ik met de andere reeds aan een uitgebreide zoensessie. Nummer 2 voegde zich snel bij ons, vouwde het laken uit en de 2 schreeuwde uit come on de king in the middle.

    Ik nam plaats tussen de 2 wilde stukken de ene pakte me vol op mijn bek terwijl de ander mijn ballen en keiharde pik onder handen nam. Ze spuugde op mijn pik, trok eraan en kreunde goedkeurend. Mijn handen waren tussen de benen van nummer 2 verdwenen en door haar zwarte slipje voelde ik al de vochtigheid van haar geile kut!
    Ze wurmde zich uit het broekje en ik wreef met mijn vingers door haar inmiddels kletsnatte kut en streelde haar klit. Ze bewoog heftig mee met haar onderlichaam en kreunde! Het was tijd om zich bij haar vriendin te voegen en vier paar ogen staarde mij van achter mijn keiharde pik geil aan!
    De twee tongzoende heftig, waarbij mijn eikel als het ware gevangen zat tussen hun monden. Nummer 2 ging op haar rug liggen, terwijl nummer 1 tussen haar benen verdween. Nummer 2 ontving een uitgebreide likbeurt van haar vriendin terwijl ze mij diep pijpte...mmmh wat was dit geil. Ik speelde met haar borsten, zoog aan haar tepels terwijl haar vriendin haar klit onder handen nam... het resultaat laat zich raden...

    Tijd om de rollen maar eens om te draaien...dus in plaats van nummer 2 gaf nu nummer 1 mij een diepe pijpbeurt ik ken dit type al een tijdje en weet dat ze niet schrikt van deepthroat. Ik neukte haar lekkere geile mondje en keel terwijl haar vriendin haar kutje uitgebreid likte en vingerde...Tijd voor een condoom en een stevig neuksessie dacht ik zo. Ik grissde een condoom van het nachtkastje en nam plaats achter nummer 2 uitdagend duwde ze haar kontje naar achter terwijl ze het klitje van haar vriendin bleef bewerken. Na een paar flinke stootten werd het haar echter te veel... ze kneep en beet in nummer 1 haar borsten en lag nu half op het lieve kind. De dames tongzoende terwijl ik nog een keer flink doorstootten.....mmmh

    Nummer 1 was toe aan een stevige neukbeurt en die kreeg ze...ze moedigde mij flink aan en het kon dit geile loeder niet hard genoeg zijn. Heerlijk ik en de 2 genoten met volle teugen van dit geile samenzijn. Er waren reeds zo'n vijftig minuten voorbij gegaan en ik vond het nu wel eens tijd om mijn lading te lossen. De twee tongzoende innig verstrengeld in elkaar en ondertussen elkaars kutjes onderhanden nemend. Ze keken geil en glazig naar mijn pik en gingen met de tong langs hun lippen....mmmh come on....Nummer 2 begon opnieuw heftig te trillen en kwam...dat was ook voor mij het sein...niets zo geil als een vrouw die intens klaarkomt!
    We namen en douche en liepen samen naar de lockerruimte...ik overhandigde de twee met een vette knipoog het vereiste smeergeld en wij spraken wederom af dat het niet de laatste keer zou zijn en wij in 2013 nog een paar trio's zouden doen samen! Lijkt mij een prima plan!:smile:

    Ik nam een douche en kwam het schilderijtje nog tegen...Zou ik me dan na al dit geils nog 1 keer door deze pijpmachine in een donkere schunnige kino laten afzuigen...Ik besloot dat het beter was van niet! Veel beter kon het niet meer worden en in 2013 zijn er vast nog mogelijkheden genoeg. Ik maakte nog een praatje met mij bekende beren, dronk een drankje en rookte een sigaret! Het kerstdiner had ik er nu wel vanaf gesport, ik was kapot maar oh zo voldaan!
    Ik stapte in mijn bolide, draaide de sleutel om....Vroem vroem op naar huis jongen van het weekend gaan we weer naar jouw heimat!

  37. Onderstaande 6 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 december 2012),Badslippers (28 december 2012),Megaboob (30 december 2012),MichelJ (28 december 2012),Ricardo Banana (29 december 2012),sofaking (28 december 2012)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.

Freude 468*60   Diamond 468*60