Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 79
  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Idee YY vragenbakje, 2e helft 2012

    Na eigenlijk weinig gelezen te hebben de laatste tijd over YY, na een flinke afwezigheid deze maand 2x langs gegaan, waarvan ik gister een volle dag de tijd had en de keer ervoor helaas binnen 4 uur al weg moest.
    Gezien het mooie weer en dat het een zaterdag was, stond er om 13:15 zelfs nog een rij aan te schuiven bij de inkom, gelukkig nog net geen GT toestanden, maar YY heeft niet te klagen over weinig bezoekers.
    Naast een leger geile beren zijn er over de dag zeker 60 dames aanwezig, waarbij de dresscode bikini voor mij altijd een teleurstelling blijft.
    Doordat er geen Roemensen mogen arbeiten, is de line up wel veel gevarieerder dan in de grote clubs net over de grens, wel is de gem leeftijd van de dames wat hoger (Magnum nivo).
    Het eten was voortreffelijk met een uitgebreid ontbijt met verse broodjes buiten op het terras en vanaf 17:00 tot 22:00 stond de BBQ te roken met verse frieten, veel vlees en heerlijke fruitsalade.
    YY wordt kwa voer enkel nog overtroffen door de a la carte clubs.
    Kwa wellness blijft het ook het meest gevarieerde aanbod van alle gekende clubs.
    Had een wat oudere bekende meegenomen die nog nooit in een saunaclub geweest was en die beste man gaf toe dat dit de beste dag ws geweest die hij in zeker 2 jaar had meegemaakt.
    Weer een brave burger naar de kloten geholpen dus...
    Zelf ook een tevreden kamergang gemaakt met de Slovaakse Sophie.
    Rond 22:00 de toko weer verlaten, met slechts 40 euro inkom en op alle punten beter scorend dan de 60 euro clubs begrijp ik dat steeds meer mannen hun dagje relaxen in Roermond doorbrengen, ook veel dames gezien die waren overgelopen van andere clubs waaronder het failliete BaddaBing.

  2. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 juli 2012),Badslippers ( 1 juli 2012),MichelJ ( 1 juli 2012),rob45 ( 1 juli 2012),seksenfun (11 juli 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker
    .................ook veel dames gezien die waren overgelopen van andere clubs waaronder het failliete BaddaBing.
    Dat ze die "randstad" wijven van BB maar buiten houden of de zaak is binnen de kortse heren (helemaal) naar de kloten
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ach, die meiden zijn 45+ en hoopten dat BB snel weer open zouden gaan omdat ze daar minimaal E75 per 30 min konden beuren
    Denk niet dat die in YY pricing power hebben om te concureren met dames die de helft van hun leeftijd hebben en de helft van hun gewicht...

  5. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch YY/04/07/12

    -Het was weer fijn om Rob45 een rondleiding te mogen geven in één van mijn stamkroegen.
    -Onze Rob liet er geen gras over groeien en nog voor ik klaar was met de rondleiding stond hij als een jonge hond tegen het zwarte been van een negerin op te rijden.
    -Blijkbaar is Rob45 ook nog nooit in VV geweest, dus ik heb zo’n lauw vermoeden waar onze volgende trip naartoe gaat.
    -Derde keer dat ik met Rob alleen op pad ga en de derde keer dat ik hem zal mogen rondleiden.
    -Maar genoeg over mijn goede vriend Rob!
    -YY was in den beginne kalm met een 20tal dames, maar naar mate de dag vorderde liep er toch al meer naar binnen.
    -Veel nieuwe dames en een kleine vaste kern.
    -Dinsdag is een onbetrouwbare dag en bovendien is het ook vakantie… maar we vonden onze gading wel.
    -Om er maar een drietal te noemen:
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...110#post273110
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...hiara-(Italia)
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...eurige-Latina)
    -Voorts kan ik weinig meer vermelden. Ik was niet zo heel lang aanwezig, want thuis zat nog een Roemeense driftkop op mij te wachten, die bereid is mijn pik tussen een bankschroef te draaien en er koperen kepernagels in te slagen, wanneer ze ontdekt dat ik bij de hoeren gezeten heb.
    -Tot ergens einde volgende week
    -Doei

    Om op te eten >>> http://youtu.be/d9fZkVuq18Y

  6. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 juli 2012),rob45 ( 4 juli 2012),T&A Addict ( 4 juli 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    DINSDAG 3 JULI YIN YANG.

    Het zal mijn eerste bezoekje worden aan YY en ik verheug me er op want het is de enigste saunaclub in nederland en die moet je toch ook een keer gezien hebben.
    Ik kom aan zo rond 13.45 en betaal de inkom van € 40.00,voor 14.00 uur gebruikelijk.
    Krijg een korte uitleg van een medewerker en loop door naar de lockers waar ik mijzelf transformeer in een groene ijsbeer.
    Dan door naar de barruimte waar SFL al aan de bar zit en babbelt met een blonde deerne.
    Wij begroeten elkaar en even later geeft hij mij een rondleiding door de club.Moet zeggen,ruim en modern ingericht,een gezellige bar,een luxe en moderne uitgebreide welness en een ruim terras met daarachter een prachtig buitenzwembad.Ook het buffet ziet er goed verzorgt uit.Het monitorsysteem waarop je kan zien welke kamers bezet of vrij zijn lijkt mij ook praktisch.
    Dan de line up: SFL zegt mij dat het vandaag kalm is en dat het pas vanaf woensdag aanloopt in YY.
    Toch loopt er genoeg leuks rond als ligt de gemiddelde leeftijd van de dames wat hoger als in b.v. GT en PHG.Voor mij geen probleem want de service kan dan ook gemiddeld hoger liggen.
    We drinken nog wat want ook vandaag is het behoorlijk warm.
    Ik spot al een paar leuke dames maar mijn oog blijft hangen bij een pikzwarte parel die mij ook vrolijk overkomt.SFL draagt een dame wat glazen drank aan naar het terras en ik zit nog aan de bar,ze kijkt me lachend aan en ik wenk haar,de volgende seconde staat ze naast me.Ze stelt zich voor als MICHELLE uit Frankrijk.(parijs) Wat er dan volgt staat hier.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...d.php?p=273120

    Ik loop terug naar de bar maar SFL is nog nergens te bekennen dus ik besluit de Jaccuzzi uit te testen.
    Heb vernomen dat het glad kan zijn dus ik schuifel als een oude man langs het hekje en glij heel langzaam de Jaccuzzi in.
    Even later komt SFL de welness binnengelopen en gaat zich douchen en ziet passant hoe een dame zich met een vervaarlijk lange slang een klysma geeft.
    Ik hou de Jaccuzzi voor gezien en loop gelijk met SFL op naar de bar.
    We drinken nog wat en wisselen wat recente ervaringen uit. Hijzelf moet vroeg terug zijn voor zijn liefje dus even later gaat hij op huis aan.
    Voor mij komt het niet zo strak vandaag dus ik besluit in de barbeque uit te testen die vanaf 17.00 klaar staat.Gek genoeg mijn eerste barbeque in de clubs dit jaar.
    Genoeg keuze: Hamburgers,worsten,kipfilet en rundvlees.
    Verschillende verse salades,vruchtjes en verse frietjes met verschillende sauzen.
    Ook de verse stokbrood met kruidenboter staat klaar.
    Alles smaakt even lekker en even later buik ik uit met een Sprite.
    Ik twijfel nog over een andere donkere dame maar ik zie even later een andere beer met haar terug komen inde lockerruimte en hij ziet er niet erg tevreden uit.
    Het is al 19.00 en ik besluit naar huis te gaan,ook omdat ik de dag erop een stevige klus voor de boeg heb die donderdag klaar moet en de komende dagen blijft het bijzonder warm en drukkend dus het zal geen makkie worden.
    Maar terugkomen doe ik zeker in YY want ik heb er een leuke tijd gehad.Thuisgekomen was ik trouwens zo moe dat ik nog een paar uren ben gaan liggen.
    Maar misschien komt dat door MICHELLE die mij helemaal uitgewoond had.

  8. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 juli 2012),Badslippers ( 5 juli 2012),gignnl ( 4 juli 2012),sofaking ( 4 juli 2012),T&A Addict ( 4 juli 2012)

  9. #6
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst deze club aangedaan. Mijn puur persoonlijke mening op basis van een bezoek (dus voor wat het waard is)

    +
    - Mooie, ruime buitenruimte incl. zwembad
    - als het mooi weer is en je kunt dus buiten zitten kun je hier ruime tijd doorbrengen zonder je te hoeven vervelen
    - Nette, verzorgde, schone en moderne club
    - uitgebreide welness, incl binnenzwembad en zonnebank (tegen meerprijs)
    - degelijke masseuse tegen aanvaardbare prijzen
    - drank, incl licht alcoholisch gratis
    - verhouding m-v goed
    - eten van degelijke kwaliteit en voldoende voorraad
    - geen sleutelsessie, maar modern scherm waarop vrije kamers staan aangegeven
    - kamers zijn schoon, ruim en voorzien van wc en douche
    - je kunt je talenkennis ophalen, want het is nog meer dan elders een internationale bedoening. Ik kan me niet herinneren ooit op een en dezelfde dag Duits, Engels, Frans, Nederlands en Spaans te hebben gesproken

    -
    - dames vrijwel zonder uitzondering Oosteuropees (maar waar niet?)
    - weinig echt mooie dames
    - beroerde koffie
    - locker room is klein, tevens doorgang naar andere ruimten, m.a.w. iedereen zit hier elkaar continu in de weg
    - zoeken naar handdoeken, het zou makkelijk zijn als deze in de buurt van de douches zouden liggen
    - personeel is gereserveerd en loopt niet over van vriendelijkheid (maar dat is elders niet veel anders)
    - muziek van de deejay is veel te hard (begint om ongeveer zeven uur)
    - als het regent en je aangewezen bent op de binnenruimten, zijn er weinig plekken waar je de rook kunt ontsnappen
    - slecht bereikbaar per o.v.
    - tassen moeten worden achtergelaten bij de balie
    - kleine opbergruimten zonder hangertjes (kom dus zonder overhemd of pak)

  10. Onderstaande 3 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 7 juli 2012),Carlitos ( 7 juli 2012),Megaboob ( 7 juli 2012)

  11. #7
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Beroerde koffie?In de bar staat inderdaad een pot de halve dag te prutelen,maar in het restaurantdeel staat een koffieautomaat met allerlei mogelijkheden.
    De cappucinotjes daar smaken goed.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  12. #8
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Beroerde koffie?In de bar staat inderdaad een pot de halve dag te prutelen,maar in het restaurantdeel staat een koffieautomaat met allerlei mogelijkheden.
    De cappucinotjes daar smaken goed.
    Die machine is een drama. Ik zal wel verwend zijn, ik zie zulke prehistorische dingen hier niet meer, maar alleen maar van die slagschepen met dure Italiaanse namen erop.

  13. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Koffie doet je sperma bitter smaken. Afblijven dus.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. #10
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Klopt,drink alleen s morgens nog een kopje koffie en nu blijven ze pijpen tot ze kopjes vol sperma proeven,heerlijk zoet zeggen de dames maar ik ben dan ook een zoetekauw.

  15. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Ahaaa het YY vragenbakje! Es effe zien wa we hier me kunne doen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Die machine is een drama. Ik zal wel verwend zijn, ik zie zulke prehistorische dingen hier niet meer, maar alleen maar van die slagschepen met dure Italiaanse namen erop.
    Die masjien is inderdaad een drama, pure tas koffie in de bar is beter, op voorwaarde dat je de kans krijgt om te proeven van de 1ste filterdoorloop, dwz dat de bardames wel eens een gebruikte volle koffiefilter in de machine durven laten zitten en er opnieuw water opgieten



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ach, die meiden zijn 45+ en hoopten dat BB snel weer open zouden gaan omdat ze daar minimaal E75 per 30 min konden beuren
    Denk niet dat die in YY pricing power hebben om te concureren met dames die de helft van hun leeftijd hebben en de helft van hun gewicht...
    45+ meiden? Waar?? Hoe??? Al die bomma's , die zijn voor mij joeng
    Het enige dat ik weet: oergeselligehollandse Nadia komt uit BB, is toch ietse pietske jonger, ziet en voelt nog altijd aan als een babydoll



    Alle koffie en bomma ten spijt zitten we toch in Roermond met 'We have a problem': het sanitair van de sommige kamers is vernieuwd, maar er is alleen een grote douche in de plaats van gekomen. Probleem is dan wel dat die douche ook ols pisplaats wordt gebezigd met alle geurhinder vandien
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  16. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    - slecht bereikbaar per o.v.
    Volledig eens maar met bovenstaand puntje niet. Trein tot station Roermond en dan de bus tot bijna aan de ingang .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #13
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard German Kaya from Hamburg

    Did anybody meet , in YinYang, German Kaya who came from Hamburg ?

    Thanks

  18. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Vandaag in YY: Rob45, Picasso1, SFL en tussen de 40 à 50 mokkeltjes!
    Tot zolang ik daar was hebben Pic en Rob elkaar wat zitten aftrekken... Ikke had herhalende sessies met de Turkse Helena en de Braziliaanse Ela (die ik ook aan Rob aanbevolen heb). Dan heb ik ook nog eens de jeugd uitgetest en ik kwam terecht bij de achterkleindochter van Goebels. 18jaar, 1m80, rode haren, kleine tietjes en een vaste kont. Tatoe op haar buik "Expensive Bitch". Lora luidde haar naam. Wilde kat op het eerste zicht, waar ik was niet onder de indruk. Ela is the best en Helena the second best!

    Verslagen volgen later!

  19. #15
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Droom lekker verder
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  20. #16
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch YY/12/07/12

    Kabbelende beekjes (deel2):

    Soms zie je op de Nederlandse televisie zo van die avondshows, praat- en debatprogramma’s waar zo’n stel ego’s rond de tafel zitten, waarvan de presentator nog het grootste ego is die zijn mening opdringt. Denk maar aan Pauw en Witteman, De wereld draait door en nog wat meer van hetzelfde. Ik zap die programma’s voorbij. Zeker als ik zie dat ze er niet uitraken en dat 5 meningen in het midden gegooid worden en dat allen maar wat door elkaar zitten te lullen. Wanneer ik na dat zappen 2uur later voorbij dezelfde Nederlandse zender kom, dan zie ik diezelfde tafel met diezelfde lullen errond nog steeds ellende verbeelden over het nog steeds hetzelfde onderwerp. De afgelopen weken had ik het nog 2x zo hard bij Jack van Gelder, waar je niet naast kon kijken met Euro2012. Daar hoorde ik ook steevast 5 verschillende meningen over dat rund van een Balotelli. Terwijl het heel simpel is: de nikker kan geen poot voetballen en maakte 3 goals met veel geluk. Het is verdomme zijn schuld dat ik na een enorm bedrag te verliezen met de moffen, dat ik ook op de Italianen een klein fortuin verloren heb toen ze in de finale die Spanjaarden hadden moeten verslagen. Maar goed, we zijn aan het afwijken. Ik was dus bezig over die nutteloze en eindeloze discussies waar de gemiddelde Nederlander zoveel pret in schept.
    Wel in dat soort van debat annex praatprogramma was ik gisteren namiddag ook verzeild geraakt. Je zet op het terras van YY een paar stoelen en een tafel met parasol. En daarrond zet je een Hollander, een Spanjaard en een half verloren gelopen Jood. En je laat ze 2 uur lang discussie voeren over de hoertjes in het algemeen, over Roemeense cultuur, over de anatomie van de Spaanse vrouw, over relaties, over diverse fora en over neuken zonder condoom. Dat alles afgekruid met het nodige geroddel over andere ijsberen! Er werd geroepen, er werd getierd er werd op den duur met stoelen op elkaars bek gerammeld, maar na de discussie waaruit geen enkele consensus te rapen viel, waren de 3 superintelligente profeetachtige meningsverkondigers weer de beste vrienden. Het ging hier over de Spaanse filosoof van een Picasso1, de Nederlandse Rob45 die klusjes opknapt bij de donkere vrouwen en die OostBlokker van een SFL die al een hele tijd de weg kwijt is en kampt met een identiteitscrisis. En nog een hoop andere niet op te lossen kwaaltjes!
    Gelukkig was ik voor het begin van het debat al gaan neuken. Met de Turkse Helena! Meteen na binnenkomst beginnen babbelen met haar en vrijwel direct de kamer op. Waar ik van 12u tot 14u plezier met dit mokkel gemaakt heb. Extra info lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-met-tandsteen
    Tijdens het debat waarin de emoties opliepen, werden we bij regelmaat afgeleid door wat mokkels die kwamen zeggen dat we een lekkere reet hadden of die wat sensueel om ons heen kwamen dansen. Ik was volop in mijn betoog terwijl Picasso zei dat hij er niets van gehoord had, daar hij afgeleid werd door iets wat achter mij afspeelde. Ga daar dan maar eens mee in discussie! De jongste telg van de Turkse klik zal waarschijnlijk wel veel positiefs over mij gehoord hebben van Helena en ook zij waagde ondertussen haar kans. Ze kwam tegen me aan dansen en streelde daarbij mijn rug en kont. Ik beantwoorde dat om ook met mijn klauwen eens naar haar te graaien. Toen werd die slet nog boos ook. Ik mag jou aanraken, maar jij mij niet, tenzij je met mij naar de kamer gaat. Wel van dat soort wijven krijg ik kloten zo groot als basketballen. Wat doet zo een puriteinse trut dan in een keet als YY. Laser dan maar op, dacht ik bij mezelf en ik gunde haar geen blik meer.
    Na ons debat waren de Hollander en de Spanjool nog lang niet uitgepraat en gingen verder met discussiëren in de jacuzzi. Ik kreeg liever pijn in mijn kaken van het beffen dan van uren aan stuk blijven te lullen als oude viswijven. Ik vertrok dus maar met de Braziliaanse Ela naar de kamer, die zeer blij was me weer te zien. En, ik geloof haar nog ook. Het werd de beste sessie van de dag en het is eigenlijk jammer dat het maar een half uur mocht duren deze keer. Mooie liedjes duren niet lang, wordt wel eens gezegd. Gelukkig geld dat niet voor alles en zeker niet voor al mijn betere sessies. Meer uitleg over Ela kan je hier nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Braziliaanse)
    Toen ik terug in het natte gedeelte opdook om mezelf even schoon te schrobben na de dirty games met Ela, viel me op dat die twee flikkers nog steeds in het bubbelbad zaten. Die zitten elkaar zeker stiekem af te rukken, dacht ik bij mezelf. Die vrouwenmagneet van Latino kan ik toch geen raad meer geven en daarom richtte ik me tot Rob. Ik zei: Rob, het wordt tijd dat we een vrouw gaan zoeken om mee te neuken, want ik ben echt niet van jou gewend dat je zolang wacht. Er lopen daar 40mokkels rond en toch waren die twee te beroerd om uit dat moederneukende bubbelbad te komen.
    Ik gaf de brave man enkele tips. Ik wees een Dominicaanse met ronde reet aan, ik vertelde hem ook veel goeds over Carmen, de Hollandse Nadja, de Iraanse Donna en ook zijn negerin van de vorige week doemde opeens op. Uiteindelijk gaf ik ook toe van hoe fantastisch de Braziliaanse Ela wel niet is en misschien ging hij haar wel onder zijn sloophamer nemen. Ik heb onze Rob achteraf niet meer gezien en dus wacht ik nog op een verslag van hem en eventueel met die Ela.
    Ondertussen was ik weer aan de bar gaan hangen. Daar werd ik onmiddellijk overdonderd door de meest opvallende figuur uit YY. Nog maar 18, maar ze had alles mee om mij hartkloppingen te bezorgen. Come to daddy, dacht ik haast hardop en het geschiede nog ook. En was het eigenlijk maar nooit gebeurt. Het was niet bepaald een hoogvlieger en ze was nog een op geld beluste junk ook. Meer uitleg hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...pensive-bitch)
    Na dit Duivelse gebroed van een Lora of hoe het kind ook mocht heten, vond ik het welletjes geweest en wou ik koers zetten naar huis. Daar wachtte immers nog een vuilnis- en braakbelt op mij om opgeruimd te worden. Mijn katten hadden al eventueel de poten uit de mouwen kunnen steken, maar ook die vertikten het. Die luie lamzakken van vlooienballen die doen verdomme heel dagen niks anders dan elkaar dekken, vreten en slapen. Maar we zijn weeral aan het afwijken. Nog voor ik naar huis vertrok zag de Hongaarse Monica me. Deze doorwinterde zigeunerin was zo blij me te zien dat ze rond me sprong en me 100 kusjes gaf. Ik greep haar eens goed bij de kont en schuurde mijn pik tegen haar sexy buikje. Natuurlijk had ze wel gehoopt dat ik met haar ook nog eens nummertje zou maken, maar ik bedankte beleefd. Toen zij afdroop en ik enkele luttele seconden later de voormalige Kroatische DVP van GT in mijn vizier kreeg, liep ik nog op haar af om me te verontschuldigen en in de hoop dat we op een ander keertje nog eens van bil zouden kunnen gaan. Eerder op de dag had ik haar nog wat reisadvies gegeven en we hadden een leuke babbel. Nu dus geen leuke babbel meer, want de Spaanse Don Juan Picasso liep voorbij en het wijf liet me staan als koude soep. Gazpacho in dit geval. Ze hing rond de Spaanse opdonder alsof hij een lul met diamanten in verwerkt had. Zo, nu krijg ik nog eens een lesje in nederigheid van de koning opperneuker himself.
    Met deze wijze woorden en wat zomerse muziek sluiten we af!
    http://youtu.be/Ob9dl7Sy2Cg

  21. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 juli 2012),Badslippers (13 juli 2012),Megaboob (13 juli 2012),Picasso 1 (13 juli 2012),RAUL7 (16 juli 2012),rob45 (13 juli 2012),satanic surfer (14 juli 2012),vrije jongen (13 juli 2012)

  22. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Toen ik terug in het natte gedeelte opdook om mezelf even schoon te schrobben na de dirty games met Ela, viel me op dat die twee flikkers nog steeds in het bubbelbad zaten. Die zitten elkaar zeker stiekem af te rukken, dacht ik bij mezelf. Die vrouwenmagneet van Latino kan ik toch geen raad meer geven en daarom richtte ik me tot Rob. Ik zei: Rob, het wordt tijd dat we een vrouw gaan zoeken om mee te neuken, want ik ben echt niet van jou gewend dat je zolang wacht. Er lopen daar 40mokkels rond en toch waren die twee te beroerd om uit dat moederneukende bubbelbad te komen.
    Na al je vrouwenellende aangehoord te hebben hoefden we een paar uur lang geen enkele vrouw meer te zien. Maar het kwam allemaal goed want na jouw vertrek werden 6 van die 40 mokkels door Rob en mij en hebben we pas na middernacht verder kunnen bij babbelen . Ook Megaboob verscheen ten tonele en gooide een duit in het zakje door van die 40 mokkels een paar mee naar de kamer te nemen om aan hun grote borsten te zuigen.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 juli 2012),rob45 (13 juli 2012),SFL (13 juli 2012)

  24. #18
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Volledig eens maar met bovenstaand puntje niet. Trein tot station Roermond en dan de bus tot bijna aan de ingang .
    En hoe vaak rijdt die bus ook alweer?

  25. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    klop het nu dat de yy drukker is dan een paar maanden geleden ? heb daar nog nooit 40 dvp's gezien...

  26. #20
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Was er afgelopen donderdag ook net als SFL.Ik heb het zo gezien dat er op een bepaalt moment toch wel 30 dvps waren,en over de dag en avond (was er van 14.00 tot 00.30) zijn er wel zeker 40 dvps geweest die dag.

  27. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door primus1968 Bekijk bericht
    klop het nu dat de yy drukker is dan een paar maanden geleden ? heb daar nog nooit 40 dvp's gezien...
    Meestal zijn er rond de 50 dames aanwezig. 40 is op rustigere dagen.

  28. #22
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Toevallig de laatste keren op een zaterdag geweest, je zit dan zeker als het mooi weer is eerder op 60 dames dan op 40 stuks.
    Zou me niets verbazen als er regelmatig meer vrouwen in YY zitten dan in GT op dezelfde dag!
    Wel ligt de optiek hoger in GT.

  29. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Wel ligt de optiek hoger in GT.
    Normaal gesproken heeft GT de beste line up van alle clubs in de regio (elke vergelijking met fantaclubs bijna lachwekkend makend). Helaas is het de laatste maanden in GT een stuk minder geworden voor wat betreft de optics.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 14 juli 2012 om 14:03

  30. #24
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Donderdag 12 juni Yin Yang

    Ben net iets voor twee uur binnen en kan zodoende nog voor 40 euries naar binnen,een vlugge omkleeddoorgang naar de bar waar ik al
    gauw SFL ontwaar en die verteld mij dat picasso1 ook nog ergens rondwandelt.
    Wij babbelen nog wat en al gauw ontwaar ik Picasso1 die erbij komt en al gauw zijn we in een behoorlijke discussie verwikkeld met elkaar.
    Waarover ?? Over de meiden natuurlijk en hoe dingen in leven het echt in elkaar zitten.Na een tijdje op het terras gezeten te hebben krijgen Picasso1 en
    ondergetekende trek en besluiten om wat in het restaurant te gaan eten.Nog leuk ook want je kunt je eigen stukje vlees op de plaat gooien en je kostje bij elkaar scharrelen en dat mag ik wel.Even wat gedronken aan de bar en de Jacuzzi uitgetest en nog even SFL gezien die mij nog wat tips geeft over bepaalde dames en ons uitschobbert over het feit dat we twee luie donders zijn en nog niet de kamer op zijn geweest.
    Hij zegt dat ie nog even wat zal drinken en daarna op huis aan zal gaan.
    Even later is het tijd om de bar weer te verkennen en lopen we ook Megaboob tegen het lijf waar ik kennis mee maak want die heb ik nog niet gezien in de clubs.
    Ik zie schuin achter hem een mokkel staan met tieten zo groot als maar wezen kan die hem strak in de gaten houd.
    We maken nog een inspectie ronde samen en we lopen vanaf het terras door de bar en dan loopt er een lange donkere dame naar mij toe en duwt mij bruut tegen een achterwandje vande bar (Ik had al even daarvoorkennis met haar gemaakt en ze stelde zich voor als Zara uit Duitsland)Ik laat mij kwasi achterover vallen
    en ze moet lachen,ze kijkt me aan met haar fonkelende donkerbruine ogen en zegt "En nu ben je van je van mij" Ik geef me gewonnen en we lopen samen hand in hand weg,wat er dan gebeurt lees je hier.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...594#post274594

    Na dik een uur kom ik weer van de kamer af en ga ik even later met Megaboob een hapje eten in het restaurant waar we wat bijbabbelen over het saunawereldje.

    Even later staan we weer in de bar waar ook Pic1 op een krukje zit uit te blazen van een sessie.Ik zie ineens een spetter de bar binnenkomen die ik al eerder gespot heb in de welness en stuiter plots de tegenovergestelde richting heen om haar tegenmoet te komen.
    Even zie ik haar niet meer maar ineens staat ze voor me tegen een muurtje en loop naar haar toe en zij stelt zich voor als Eliza en wat er dan volgt kan je hier lezen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...600#post274600

    Even later zit ik weer aan de bar met Pic1 en denk rustig mijn drankje naar binnen te kunnen werken maar no way,2 minuten later staat Michelle achter mij en trekt mij gewoon van de kruk af (In het begin van de avond hadden we elkaar al flink op lopen geilen tussen de lockers) Het gaat met zoveel geweld dat ook Pic1 later verteld dat hij zijn kruk ook flink voelde bewegen.Belofte maakt schuld dus ik loop met haar richting een kamer en daar beleef ik een wild half uurtje en dat kan je hier lezen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...602#post274602

    Daarna is toch wel de pijp echt leeg en ga ik douchen.Ik loop nog een rondje via de bar naaar de lockers waar ik Pic1 tegenkom en we
    besluiten nog om even uit te blazen aan de bar met een drankje.
    Ik moet zeggen een zeer geslaagde avond met drie zeer verschillende sessies en ook dames maar met een weer spetterende orkaanfinale met donkere Michelle.
    Rond half een verlaten ik samen met Pic1 de club en kunnen we terug kijken op een lange maar geslaagde clubdag.
    Hier nog een toepasselijke video met dansende geile dames en als ik dit muziekje afdraai in de auto dan zie ik de beelden voor me en dat zonder dvd schermpje.


  31. Onderstaande 7 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 juli 2012),Badslippers (15 juli 2012),Megaboob (15 juli 2012),Picasso 1 (15 juli 2012),RAUL7 (16 juli 2012),satanic surfer (15 juli 2012),sofaking (15 juli 2012)

  32. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren maar weer eens de YY bezocht. Na mijn bezoeken aan GT, World en LR kan ik nu een wat betere vergelijking maken tussen de diverse clubs. Ik wilde voor 14:00 binnen maar doordat veel nederlanders zonodig met de caravan op vakantie moeten en ook nog eens allemaal tegelijk duurde mijn toch 3 uur !!!! Toch maar eens naar het schone limburg verhuizen . Het was druk in YY. Eerst maar eens wat eten en relaxen, van alle clubs vind ik het eten en de wellness van YY toch wel het beste. Whirlpool heerlijk warm (niet lauw zoals in PSR of stinken zoals in World), binnenzwembad lekker warm (die is ook koud in PSR). Alles prima schoon maar nog wel steeds spekglad. Ging 3 keer bijna onderuit.

    Na een uurtje relaxen de bar maar eens opgezocht. Al gauw werd ik benaderd door Michelle Martinique. Had wel eens van haar gehoord en wilde wel eens kameren. Ik word graag gepijpt en ik weet uit ervaring dat Afrikaanse dames dit erg goed kunnen. Er volgde een lekker half uurtje. Alleen tongzoent ze wel erg heftig. Regelmatig moest ik naar adem happen. Een vrouw met een behoorlijke sexdrive... Alleen klaarkomen.... Lukte me niet. Dat probleem heb ik wel vaker..

    Voordeel is wel dat je lang kan doorneuken weer snel op sterkte ben voor de volgende ronde.

    Weer gerelaxed, wat gegeten en weer naar de bar. De muziek staat hoe later het word steeds harder. Echt niet normaal, ik trek dit gewoon niet... ook lekker kletsen met de dames is hierdoor lastig. Zijn er trouwens meer beren die zich hieraan storen ? Of ben ik gewoon een oude lul aan het worden ? Maar weer gevlucht naar de sauna, daar kwam een klein tenger meisje op me af uit Hongarije. Weet alleen haar naam niet meer. Iets met een A.
    Ze had een lekker figuurtje maar op de kamer was niet echt een klik. Te jong en fragiel, vond het bijna genant om haar te neuken.. Volgens mij had ze ook geen zin meer. Pijpen deed ze met condoom.. Sessie maar afgebroken na 20 minuten... We lagen trouwens in een kamer onder bij de cinema, het hele pand stond te dreunen van die harde muziek. Waarom toch ?

    Aan de bar zitten was geen optie meer ivm die harde muziek. Om 22:00 maar weer richting huis vertrokken..

    Kortom : Vind de YY nog steeds een leuke tent maar mis toch wel een paar zaken, vind het service niveau van sommige dames onder de maat, muziek staat te hard en plekjes om lekker te pre-salen zijn er niet. Vind de vrouwen in GT en LR ook nog steeds mooier. Maar misschien was dat meer een momentopname...

  33. Onderstaande 8 leden hebben primus1968 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 juli 2012),Badslippers (15 juli 2012),bergm550 (15 juli 2012),Megaboob (15 juli 2012),rob45 (15 juli 2012),seksenfun (15 juli 2012),sofaking (15 juli 2012),terminator (15 juli 2012)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Diamond 468*60