Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 98 van 98
  1. #76
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    6 april 2024 @ 22:48
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Mag ik daar binnenkomen met blauwe badjas en mogelijk 23 cm?

  2. #77
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    jij wel
    de hoeren lusten er wel pap van

  3. #78
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    gewoon doorrijden naar PHG daar is het zoals ik het kan zien weer goed geregeld
    Kan ik me moeilijk voorstellen, maar ik hoop dat je gelijk hebt......

    Wat betreft het deurbeleid is mij ook opgevallen dat VV, maar ook LR volgens mij iedereen binnenlaten.
    Blijkbaar hebben ze de euro's hard nodig !!!
    GT blijft wat dat betreft toch een positieve uitzondering, alhoewel daar volgens de dames teveel niet-neukende-ijsberen komen.

  4. #79
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag heeft Flipper gezien dat bepaalde sudlanders werden geweigerd
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  5. #80
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Mijn idee zorg dat je er netjes uitziet en niet met te grote groepen ineens aan de deur staan kom je bijna overal binnen als je met meer dan 3 personen bent ga dan om beurten van 5 minuten aan de deur staan met 2 man tegelijk en alles komt goed
    de hoeren lusten er wel pap van

  6. #81
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag heeft Flipper gezien dat bepaalde sudlanders werden geweigerd
    Dat klopt idd.. Feit is een Feit.. Maar goed, dan nog is de verhouding nog erg scheef.. Maar het is waar wat boy69 zegt, de clubs hebben de centjes hard nodig. Wat kun je daarop zeggen.. Een gegeven paard wordt alleen door hollanders in de bek gekeken.. =)

    Veel mensen vergeten, dat je niet hoeft te komen op zondag..

  7. #82
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Meer de vraag van interesse........deurbeleid is ook hopeloos....na acht uur in de avond kun je beter weg zijn daar, wat ik dus ook de laatste keren heb gedaan.
    Een club met zoveel potentie die zichzelf de das omdoet......althans dat denk ik

    En nu weer wachten op de reacties van de beren, die daar bijna woonachtig zijn
    Ik denk dat ze het ook liever anders zouden zien. Maar kun je het je veroorloven als club om kieskeurig te zijn.. Volgens welingelichte bronnen (LA Sonya zelf)neuken onze sudlandische collegen 3x meer dan de germaanse kaukasische ijsbeer.., =) Dus scoobert, je moet meer neuken!.. Dan gooien ze die mannen er vanzelf uit..

    minimaal 60x3x7x50=63000 euro meer dus.. zo ongeveer... willen de dames zich niet al te rot voelen.. dan hebben ze allemaal 150 euro per avond.. =D
    Maar dan heb je ook wel de club voor jezelf.. en gooien ze dr vast nog een gratis fles sjampus bij..

    hahaha..

  8. #83
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Zoals verwacht...

    Ik schreef toch....reactie is te verwachten van beren die dr bijna wonen, Flippertje
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  9. #84
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    ik kom daar nooooit..

  10. #85
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ik kom daar nooooit..
    En dan tegen mij zeggen, neuk wat meer ...........is dat dus ook alweer grootspraak
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  11. #86
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Het maakt mij werkelijk waar niets uit hoe iemand erbij loopt in een club en dat mag een ieder ook voor zichzelf bepalen, verschil moet er immers zijn, maar de sociale onkunde die een aantal gasten die dag tentoonstelde bevestigde alleen maar de stereotype denkbeelden en gedragingen die "patsers" hebben...
    Ik vond het wel loslopen. Enige gasten die irritant waren, betrof een groepje Italianen. Verder viel het allemaal reuze mee.
    PLECAT

  12. #87
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Was gister weer eens in VV. Heb een dagkaart genomen voor E50,- want weet uit ervaring dat de kortingsacties 4 dagen voor E75,- niet t juiste publiek aantrekt en dus niet aan mij besteed is.
    Idd weer relatief veel sudlanders. Dat viel ook 2 'neuzugange' op die de 1e dag in VV werkten. Verder 3 echt goede sessies van elk 1u gehad, met een 21jr Duitse (ex-GT), een 19jr Duitse (ex-PSR) en Pamela (Dtls/ES/POR.. ;-)) DD ('Yolanthe look-a-like'). De 2 nw. Duitse vrouwen hoorden bij hun aanvraag of ze konden komen dat hun nationaliteit een pre was. Kan ik me voorstellen tussen al t Roemeense geweld.
    FT-beer!

  13. #88
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Bij Villa Vertigo spreken ze qua sluitingstijd van een "open end". Nu is de kans aanwezig dat ik as. vrijdagavond laat in de auto stap en omstreeks middernacht bij Villa voor de deur sta. Wie kan mij vertellen wat de open end tijd is in de praktijk voor deze club. Is dat 0200 uur of 0300 uur of nog later?
    Dan weet ik of het zin heeft om de reis in te gaan zetten.
    Of kan ik beter voor LR kiezen, waarvan ik zeker weet dat zij tot 0300 uur open blijven.
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  14. #89
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Bij Villa Vertigo spreken ze qua sluitingstijd van een "open end". Nu is de kans aanwezig dat ik as. vrijdagavond laat in de auto stap en omstreeks middernacht bij Villa voor de deur sta. Wie kan mij vertellen wat de open end tijd is in de praktijk voor deze club. Is dat 0200 uur of 0300 uur of nog later?
    Dan weet ik of het zin heeft om de reis in te gaan zetten.
    Of kan ik beter voor LR kiezen, waarvan ik zeker weet dat zij tot 0300 uur open blijven.
    Kan natuurlijk van keer tot keer verschillen. Vrijdagavond zal de Villa wel tot 04.00 uur openblijven. Meestal zijn er dan laat nog wel genoeg mensen. Je kunt ook om 0.00 uur even op de parkeerplaats kijken. Staat die dan nog ramvol, dan blijven ze nog wel even open. Is die al bijna leeg, dan is het feestje afgelopen.
    PLECAT

  15. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Of kan ik beter voor LR kiezen, waarvan ik zeker weet dat zij tot 0300 uur open blijven.
    LR is op de vr/za tot 04u open. Open end = open end he! Dus ja wanneer is dat? Heb trouwens niet het idee dat het open end vaak na 03u is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #91
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Heren bedankt voor de tips!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  17. #92
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Zoooo, net terug van een bezoekje aan de Villa. Het was heel, heel lang geleden dat ik daar was maar some things do not change. Voor een aantal zaken was dat zeker niet erg. Ik denk daarbij aan de goede voeding, de staf die druk bezig is om de tent schoon te houden en bij het doorbreken van het eerste zonnestraaltje meteen de zitgelegenheden in orde brengt. Verder waren er in de gauwigheid wat verbeteringen waar genomen. Hoofdzakelijk de uitbouw van de toiletten sprong hierbij in het oog. Maar....hoe gaan die dingen op slot? Klaarblijkelijk was ik niet de enige beer die daar zijn problemen mee had.
    Helaas, helaas was er iets waar de Villa vroeger ook al last van had en dat niet echt beter geworden is. Het langzaam aan lopen van de dag. Zoals gebruikelijk stond ik redelijk op tijd (openingstijd) op de stoep en had het gevoel dat ik zelf maar ff de lampen aan moest doen en de telefoon moest grijpen om wat dames te bellen. Pffff...........pas rond 1500uur werd het qua dames beter. Nou ja, beter. Wellicht minder droef.
    Alhoewel men er goed in geslaagd is om de 75euro als standaard uurtarief op de kaart te zetten is er nu wat anders aan de hand. De dames gooien de truckendoos open. Standaardtruck is het willen douchen op de kamer (ervoor en erna) en dan roepen dat je toch echt wel 40min op de kamer was. En in het bureau houden ze de tijden bij voor het geval dat je het niet gelooft. Hahahahahahaha....wat een giller.....daar trap ik niet in. Mijn collega ijsbeer probeerden ze wijs te maken dat nu hij 45 min op de kamer was, dit op een totaal van 80 euro kwam. Hmmmm......interessante berekening. Maar goed, zover kwam het er bij hem niet van.
    In alle gevallen werd mij de vraag gesteld of ik PMC of PZC wilde. Vreemd.....

    Misschien ben ik te verwend, misschien ben ik niet met de tijd mee gegaan, maar dit was niet goed. Het ergste was nog wel het feit dat er tot ongeveer 1500uur maar een paar dames aanwezig waren......

    Ohhh.......de heren die doorgaans bij of aan de Middellandse zee vertoefen waren later op de dag ook weer aanwezig.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  18. Onderstaande 6 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 juni 2011),Boy69 (14 juni 2011),Hoofdstuk2 (10 augustus 2011),MichelJ (23 juni 2011),Scoobert (14 juni 2011),terminator (18 juni 2011)

  19. #93
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Ik heb mij ook altijd verbaasd over het ontbreken van de sleutels van de toiletten bij de doucheruimte. Voor de grote boodschap ga ik daarom maar naar 1 van de andere toiletten die wel afgesloten kunnen worden.
    Ik ben verbaasd over je ervaring aangaande de prijzen. Die ervaring heb ik bij Villa gelukkig nooit gehad.
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  20. #94
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ach, je komt toch niet om te pissen of te scheiten, en als je toevallig de grote boodschap moet doen zijn er maar liefst 3 WC'S die wel afgesloten kunnen worden...

    Daarnaast lopen er op het moment genoeg toppertjes rond, maarja als de WC-deur niet op slot kan blijf ik ook maar thuis voortaan
    I´m an educated fool with money on my mind

  21. #95
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Het gaat om het geheel.......Op de bewuste dag dat ik er was (wellicht een momentopname) was het niet al te best gesteld met de bezetting. Maar goed,ik ben rond 1900uur weg gegaan en dat is als regel een tijdstip waarop het vroeger bij VV pas begon. Let wel.......8 uur na opening.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  22. #96
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    achja, 8 uurtjes zijn ook maar 8 uurtjes nietwaar uurtje?
    Ik zal er vanavond in ieder geval weer zijn, en morgen ook
    I´m an educated fool with money on my mind

  23. #97
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    nou ja, ik zou zo zeggen: doe verslag! Ik was altijd een grote fan van VV en overal is wel iets. Maar de laatste keer was toch echt niet al te best. Daarom....maak mij en de andere beren lotgenoten van jouw bevindingen. Ik sluit een terugkeer naar VV zeker niet uit hoor!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  24. #98
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Ausrufezeichen

    Ebru alias Alef aus Kurdistan ex viele Clubs wurde in VV gesichtet
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

FKK Artemis 468*60