Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 98
  1. #51
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ist nur ein foto.. denke ich, kenne sie nicht..

  2. #52
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    -- Bericht weggeholt.. verwijdert..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 28 mei 2011 om 19:23

  3. #53
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Vandaag weer naar de Villa. Jammer dat het niet zo'n lekker weer is.
    PLECAT

  4. #54
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul-kuhn Bekijk bericht
    wer ist denn die heisse maus auf dem photo zum pfingst-special ??
    kennt die jemand und wo findet man sie aktuell?
    (internetauftritt villa vertigo: www.saunaclub.com)
    Sieht aus wie eine Photoshop Dame.
    Glaube nicht das diese Art hübsche Damen bei VV zu finden sind.

  5. #55
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Als het elke zondag zo is als het gisteren daar in Grefrath was, dan beperkt deze jongen zijn bezoekjes wel tot een willkeurige maandag. Wachten op kamers in Villa Vertigo heeft deze jongen eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt daar en ik hoop dan ook echt dat het door het warme weer en de bijbehorende drukte kwam.

    Wel een hoog "patser" gehalte in de Villa met dat mooie weer en ik voelde me wat te kijk gezet omdat ik een hele tijd als enige met een blauwe badjas rondliep tussen de bordeaux rood gekleurde beren aldaar...

    Nu weet ik trouwens ook gelijk wie die chagerijnig ogende portier is, er kan inderdaad geen lachje vanaf bij die vent.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  6. #56
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    iemand in de villa nog wel eens iets vernomen van de duitse Joana:

    http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...r-men-vertigo/

  7. #57
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht


    Nu weet ik trouwens ook gelijk wie die chagerijnig ogende portier is, er kan inderdaad geen lachje vanaf bij die vent.

    Ook door nors te kijken en stug te doen kun je in korte tijd een mooie reputatie opbouwen.

    "Een vriendelijk woord kost geen geld "

    Lijfspreuk van een collega die voor zij detigste al miljonair was.

    Ik ben bezig met mijn tweede miljoen, het eerste is mislukt

  8. #58
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icebear Two Bekijk bericht
    Ook door nors te kijken en stug te doen kun je in korte tijd een mooie reputatie opbouwen.

    "Een vriendelijk woord kost geen geld "
    Als er nu ook nog een woord uit kwam...

    Het zal verder wel een aardige kerel zijn en hij staat er toch niet om vrienden te maken, dus ik vind het wel best zo.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  9. #59
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    we hoeven toch niet met de uitsmijter te kameren, wel is het zo dat een beetje vriendelijk kijken toch meer klanten voor hun oplevert.
    de hoeren lusten er wel pap van

  10. #60
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag was het in elk geval druk genoeg. Later op de avond was het zelfs nog lastig genoeg om de leukere dames te scharrelen.
    PLECAT

  11. #61
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Als het elke zondag zo is als het gisteren daar in Grefrath was, dan beperkt deze jongen zijn bezoekjes wel tot een willkeurige maandag. Wachten op kamers in Villa Vertigo heeft deze jongen eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt daar en ik hoop dan ook echt dat het door het warme weer en de bijbehorende drukte kwam.

    Wel een hoog "patser" gehalte in de Villa met dat mooie weer en ik voelde me wat te kijk gezet omdat ik een hele tijd als enige met een blauwe badjas rondliep tussen de bordeaux rood gekleurde beren aldaar...

    Nu weet ik trouwens ook gelijk wie die chagerijnig ogende portier is, er kan inderdaad geen lachje vanaf bij die vent.
    Het was een mooie dag en er waren wat groepen toeristen volgens mij. Wachten hoefde volgens mij ook alleen op de kamers met een douche. De kamers beneden waren gewoon beschikbaar. Wel waren er relatief veel mannen idd en veel vrouwen waren voor langere tijd bezet.

    Ik vraag me wel af wat je met het patsergehalte bedoelt. Of is iedereen die met 'n handdoekje loopt i.p.v. een badjas een patser?

    Heb iemand zien lopen met een blauwe badjas. Vroeg me al af of dat die zijn eigen badjas had meegenomen.
    PLECAT

  12. #62
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    ......... patsergehalte ........ Of is iedereen die met 'n handdoekje loopt i.p.v. een badjas een patser?

    Alabama, dat zijn die breedgeschouderde anabolen typetjes die ik ook verfoei, en die in VV in ruime getale altijd rondlopen. Arrogant en gewoon met een sticker 'kijk mij eens geweldig zijn' op het voorhoofd. Helaas zijn dat nu wel de types die bij de meiden goed in de markt liggen......maar ja dat is dan ook niet mijn meidenmarkt hehe

    Heb iemand zien lopen met een blauwe badjas. Vroeg me al af of dat die zijn eigen badjas had meegenomen.
    En ja dat zal dan wel, wellicht een neef van Elton John, of was hij het zelf ???
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  13. #63
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    ...
    Heb iemand zien lopen met een blauwe badjas. Vroeg me al af of dat die zijn eigen badjas had meegenomen.
    Gelukkig is deze jongen nog niet zo'n doorgewinterde veteraan waarbij een badjas en slippers / Crocs tot de standaard reisuitrusting horen... In de toekomst misschien, maar dan ook zeker geen blauwe badjas!
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  14. #64
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    ik zou het wel gaaf vinden als enige een blauwe badjas, je vezint gewoon een verhaal als ze je vragen waarom je die hebt. BV dat is alleen voor beren met een grotere leuter dan 23 cm zodat de dames weten wat ze krijgen, kijk maar wat voor een jaloerse blikken je dan krijgt
    de hoeren lusten er wel pap van

  15. #65
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Alabama, dat zijn die breedgeschouderde anabolen typetjes die ik ook verfoei, en die in VV in ruime getale altijd rondlopen. Arrogant en gewoon met een sticker 'kijk mij eens geweldig zijn' op het voorhoofd. Helaas zijn dat nu wel de types die bij de meiden goed in de markt liggen......maar ja dat is dan ook niet mijn meidenmarkt hehe
    Het maakt mij werkelijk waar niets uit hoe iemand erbij loopt in een club en dat mag een ieder ook voor zichzelf bepalen, verschil moet er immers zijn, maar de sociale onkunde die een aantal gasten die dag tentoonstelde bevestigde alleen maar de stereotype denkbeelden en gedragingen die "patsers" hebben...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  16. #66
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    =) haha da bestaat al...

    normale rode badjassen, de normale maatjes,..
    de xl versleten grote badjassen.. giga geile leuters..
    blauwe badjassen... = FRESH MEAT wehehehe..

  17. #67
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    ik zou het wel gaaf vinden als enige een blauwe badjas, je vezint gewoon een verhaal als ze je vragen waarom je die hebt. BV dat is alleen voor beren met een grotere leuter dan 23 cm zodat de dames weten wat ze krijgen, kijk maar wat voor een jaloerse blikken je dan krijgt
    De lengte van de leuter ligt nogal gevoelig bij sommige dames merk ik de laatste tijd, dus je kunt beter zeggen dat je de badjas draagt omdat je de dames een "speciale" ervaring geeft...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  18. #68
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    De lengte van de leuter ligt nogal gevoelig bij sommige dames merk ik de laatste tijd, dus je kunt beter zeggen dat je de badjas draagt omdat je de dames een "speciale" ervaring geeft...
    maar het ego van de man gaat er wel mee omhoog als je echt 23 cm of meer hebt
    de hoeren lusten er wel pap van

  19. #69
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    maar het ego van de man gaat er wel mee omhoog als je echt 23 cm of meer hebt
    Facial.. dat ego gaat snel weer omlaag als iedere vrouw gaat rennen.. 23 cm is net al het hebben van maar een oog.. das gewoon gehandicapt zijn.. de enige die denkt cool te zijn is die vent met 23 cm.. De dames zullen je mijden als de builenpest/ebola..


  20. #70
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    bTw,

    Gisteren voor het eerst in aanschouw mogen nemen dat er bepaalde mensen de Villa NIET in kwamen.. Hulde!!.

    Alleen jammer van die sudlander die in de tuin aan het kotsen was, en die na 3x aangegeven te zijn bij de bewaking nog steeds knockout in zijn eigen kits lag bij de pool,.. Ze gingen alleen kijken oftie nog adem haalde..

  21. #71
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    6 april 2024 @ 22:48
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Gisteren mocht de villa in Grefrath zich voor het eerst verheugen op een bezoek van deze beer. Gestimuleerd door een dame met haar 2 vriendinnen die tijdelijk het werkveld in Acapulco hadden getest en deze week weer terug waren gekeerd naar VV was dit een mooie aanleiding om deze club eens te gaan verkennen. Halverwege de middag bij 30 graden en veel zon was deze club dan ook snel gevonden op de hoek van de B509 en de Bahnstrasse. Parkeren aan de Bahnstrasse is het handigst. De voordeur zit wel wat op een verscholen plek, links van de grote villadeuren. De ontvangst aan de balie kwam wel wat chaotisch over, maar dat zal ook wel gedeeltelijk te maken hebben met de onhandige plek van de balie, precies in het looppad van het smalle gangetje tussen de 2 grote villakamers. Voorzien van tags, armbanden, rode badjes (XL, maar waarschijnlijk te heet gewassen zodat het in de praktijk een kleine L is), handdoek (Ik haat clubs waar je maar één handdoek krijgt en zelf steeds moet vragen naar een schone handdoek. Dit zou beter kunnen) en een stel goed zittende klompen (Een pluspunt, want je krijgt eindelijk eens je eigen maat in een club). Na omkleden (Prettige lockers..voor in de zomer) en een douche de villa en de tuin maar eens gaan verkennen.

    Halverwege de middag was het nog niet te druk. Buiten zaten de zitjes aardig vol met beren en een aantal dames. In de zon is de tuin met het zwembad een goede plek om te vertoeven. Leuk ingericht met niveauveschillen, waardoor de ijsbeer een uitstekend overzicht heeft waar de vis zwemt. Bij de verkenning binnen ondekte deze beer binnen 2 grotere ruimten met bar waar zich nog meer dames bevonden. Omdat het tijdstip nog vroeg was, was de kwaliteit van de meeste dames nog niet de moeite waard om de kamers te gaan verkennen. Mijn eigen ex-ACA topper was (nog) niet te bekennen. Zoals het een goede beer betaamd neem hij dan iets te drinken en gaat zitten waarnemen wat er allemaal in de club gebeurd en hoopt dat er een smakelijk vis voorbij zwemt.
    Alleen jammer van die sudlander die in de tuin aan het kotsen was, en die na 3x aangegeven te zijn bij de bewaking nog steeds knockout in zijn eigen kits lag bij de pool,.. Ze gingen alleen kijken oftie nog adem haalde..
    Voor FLIPPER heb ik gekeken of het stoffelijk overschot nog bij het zwembad lag. Er was niets meer te bekennen. Ben nog even naar de bodem van het zwembad gedoken om daar te kijken, maar daar lag hij ook niet. Er waren nog wel een aantal kraaien in de lucht te bekennen, vliegtuigjes vlogen over voor luchtfoto's en er was wel wat vers omgewoelde aarde in het bloemperk te zien, maar ik zag de man van het tuinbeheer niet rondlopen om te vragen wat daar was gepland.

    Wat me opviel is dat er 's middags weinig werd gekamerd. De beren lagen lui rondom het zwembad en het was waarschijnlijk te warm. De dames waren ook niet echt op jacht. Wel uitdagen, maar niet pushend om naar de kamer te gaan. Dat beviel me wel. Het ijsberenpubliek is inderdaad van een ander type dan bijvoorbeeld in Acapulco, maar ik heb dit niet als storend ervaren. Wel viel me op dat de alcohol intake redelijk hoog was. Ik kreeg even een GT déjà vu.

    Tegen het einde van de middag me laten verschalken door een blonde rondborstige dame, met een hoge stem waarvan ik even schrok dat ze een omgebouwde kerel was, maar bij nadere inspectie bleek dit niet het geval te zijn. De Spaanse (Waarschijnlijk Roemeense) Carmen wist haar aanval op mij bij het drinken van een kop koffie aan de bar zo te plannen met de inzet van borsten, billen en kusjes dat deze beer haar maar een sleutel liet halen. De kamer bij de sauna was netjes en koel zodat de plichtsmatige sexcapriolen van deze dame snel afgewerkt konden worden en in mijn hersenen naar de vergetelheid gewist konden worden. Ofwel ze maakt ondanks haar gevormde lichamelijke tools geen indruk, hoewel ze haar best deed. Geen enkel herhalingsgevaar.

    Na het kamerbezoek liep ik letterlijk tegen mijn ex-Aca dame op. Van verbazing begon ze te gillen en kreeg ik een paar tikken. De enthousiaste Roemeense wijze van herkenning en ik vermoed blijdschap (Ze heeft de hele dag "I hate you" geroepen, vrij vertaald in het Roemeens is dat "Ik ben erg happy met je".) blijft altijd opmerkelijk. Nadat ze me de villa had rond geleid, haar vangst aan haar vriendinnen had laten zien (Deze zagen er beter uit dan in de donkere ruimte van Acapulco, een andere omgeving doet wonderen.) en we wat bijgepraat hadden werd het tijd voor een bijzondere kamersessie, waarbij de details zeker nog in mijn geheugen staan. Overigens weet ik niet hoe deze dame in VV heet, omdat ik haar al kende en niet naar haar werknaam in VV heb gevraagd.

    Na de kamersessie genoten van het buffet en de BBQ, welke van een goede kwaliteit waren. Bij het uitbuiken in de tuin verschenen beide dames gezamenlijk waarmee ik de kamer had bezocht op het balkon en zwaaiden naar mij en riepen me liefkozend Anaconda toe. Tja..hoe weten die meiden zo snel van elkaar dat ze beiden met mij gekamerd hebben?..en de kreet Anaconda leverde ook wat blikken in mijn richting van medeberen op, terwijl ik volgens mij geen enkele reden heb om die naam waardig te zijn. Het zullen mijn voeten wel zijn, en de ex-ACA dame heeft misschien een brilletjes nodig omdat ze die koosnaam voor mij heeft verzonnen.

    Heb iemand zien lopen met een blauwe badjas. Vroeg me al af of dat die zijn eigen badjas had meegenomen.
    En voor ALABAMA. 's Avonds maakte ik kennis met een beer in een blauwe badjas. Een aardige vent, die stamgast is en zijn eigen blauwe badjas meeneemt. Vind ie hygienischer en hij raakt hem niet zo snel kwijt. En nee POPPALARGE, bij navraag, bleek hij niet tot het 23cm genootschap te behoren.

    's Avond me nog vermaakt in de barruimte waar ze een dj stond te draaien. Inmiddels waren er ook aardig wat dames bijgekomen, waarvan er een aantal zeer kamerwaardig waren. Het viel me op dat ik er een aantal herkende uit een ver GT verleden. De verhoudingen beren en dames was goed. De wachttijden voor de kamersleutels in VV zijn erg lang als het drukker is. Maar eigenlijk is dat ook een voordeel voor de beer. Hij kan langer genieten van de presales van de dame. De avond vloog voorbij met de aandacht die ik kreeg van de de ex-ACA dame en vriendinnen. Na een afsluitende sessie met deze dame werd het tijd om de deur van de villa achter me dicht te trekken.

    Alles bij elkaar heeft de villa een goede indruk om me achtergelaten. Of dat komt door het mooie weer en de aandacht van de ex-ACA dames zal een 2e bezoek moeten leren. Overigens ook nog even zitten praten aan de bar met een van plakplaatjes voorziene bodybuilder die tot de leiding van VV scheen te behoren. Tja, hij droeg ook geen badjas maar gewone kleding en lachte me daarvoor steeds toe als hij me passeerde (dacht ff, straks moet ik nog mee naar een kamer). Samenvattend veel verkooppraatjes en klagerij dat er steeds meer clubs bijkomen, maar zeker geen verkeerde kerel qua gezelligheid.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Jackless bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 juni 2011),Ascari ( 8 juni 2011),MichelJ ( 5 juni 2011),rmjhexe ( 5 juni 2011)

  23. #72
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:35
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackless Bekijk bericht
    .....

    En voor ALABAMA. 's Avonds maakte ik kennis met een beer in een blauwe badjas. Een aardige vent, die stamgast is en zijn eigen blauwe badjas meeneemt. Vind ie hygienischer en hij raakt hem niet zo snel kwijt. En nee POPPALARGE, bij navraag, bleek hij niet tot het 23cm genootschap te behoren.

    ....
    Deze jongen heeft dan ook nooit beweerd dat hij tot het "23 cm genootschap" behoorde, maar wel dat de lengte van het gereedschap wat gevoelig lag bij de werkende dames de laatste tijd.

    Sommige meiden interpreteren stereotype denkbeelden als waarheid en verwachten dan ook niets anders als ze er zelf mee in aanraking komen en ookal heb je geen 23 cm onder de badjas hangen, in hun ogen heb je dat wel...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  24. #73
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    bTw,

    Gisteren voor het eerst in aanschouw mogen nemen dat er bepaalde mensen de Villa NIET in kwamen.. Hulde!!. ..
    Daar is niet zo veel voor nodig.
    Bij een beetje commentaar op de gang van zaken in VV is Herr Stefan erg vlot met een Hausverbot.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht


    Alleen jammer van die sudlander die in de tuin aan het kotsen was, en die na 3x aangegeven te zijn bij de bewaking nog steeds knockout in zijn eigen kits lag bij de pool,.. Ze gingen alleen kijken oftie nog adem haalde..
    Dat is precies mijn bezwaar tegen VV.
    Matige clubleiding die niet in staat is goede medewerkers te selecteren.

    In een zaak met competente leiding wordt een bezoeker in die omstandigheden weggeleid en opgeknapt voordat hij de club verlaat.
    Kennelijk heeft niemand bij VV enig benul van EHBO.
    Stikken in je eigen kots komt helaas regelmatig voor.

  25. #74
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Kunde of willen kunnen...?

    Meer de vraag van interesse........deurbeleid is ook hopeloos....na acht uur in de avond kun je beter weg zijn daar, wat ik dus ook de laatste keren heb gedaan.
    Een club met zoveel potentie die zichzelf de das omdoet......althans dat denk ik

    En nu weer wachten op de reacties van de beren, die daar bijna woonachtig zijn
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  26. #75
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    gewoon doorrijden naar PHG daar is het zoals ik het kan zien weer goed geregeld
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

  Babylon 468*60