Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 98
  1. #1
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Beitrag Villa Vertigo, Viva la Villa, 2e Kwartaal 2011

    Gisteren weer een keertje bij de Villa geweest. Was ontzettend druk, vooral 's avonds, maar verder heel gezellig.

    Koning Badjas, YB11 en Flipper en nog diverse andere beertjes die niet op dit forum staan waren er ook.

    Verder fijn gespeeld met Catherina ex-PSR en Lilly,

    Om half elf 's avonds voldaan huiswaarts gekeerd.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  2. #2
    Geregistreerd
    13 augustus 2009
    Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Berichten
    93
    Discussies
    14
    Thanks
    20
    Thanked
    133 in 32 posts

    Standaard Villa Vertigo 2-daagse vs 3-daagse de Panne: 4-0

    Na enkele maanden veeleer te hebben uitgeblonken in afwezigheid vorige week 2-maal ten strijde getrokken in de VV-arena,dit uiteraard met slechts één doel:het aanscherpen der fietsconditie met het oog op de Ronde van Vlaanderen.Woensdagnamiddag m'n wielerplunje dan ook vakkundig ingeruild voor een krap bemeten berenvel;me overhandigd door de erg bekwame Steffi,misschien wel de beste ontvangstdame die mezelf bekende clubs aangaat;maar dit terzijde.Netjes opgefrist de luxueuze bar opgezocht alwaar het wederom veeleer de Ronde van Bucarest leek te zijn,maar alla,wou ook daar wel eens een ritje in afleggen nu het toch in m'n voorbereidingsfase past.Enkele aanwezige dames hadden mijns insziens al wel een paar fikse hellingen voor de kiezen gehad,want eerlijkheidshalve waren er toch een aanzienlijk aantal dames die nu niet bepaald beantwoorden aan mijn idee van schoonheid.Een fiks aantal ware sprintersdijen die bijna uit de netkousen leken te exploderen afgewisseld met licht geteisterde damestronies,het eerste halfuur werd ik waarlijk geteisterd door enkele Balkandames van bepaald onfris allooi;snel de sauna ingesprint om aldaar de eerste angsten te overwinnen.

    Na deze welgekomen verpozing en het terloops afwimpelen van een tweetal opdringerige waterdraagsters me toch opnieuw in de baan gekatapulteerd alwaar nu tot m'n opluchting menige aantrekkelijke dame zich ophield.Onder hen een waarlijk prachtige Modavische dame met eindeloze benen,mooie rondingen en een bovengemiddeld fraai gezichtje:Rebecca.Haar aangesproken,doch helaas was ze bezet door een nog niet gearriveerde stammgast,awoert!Tot m'n afgrijzen werd deze reservatie er eentje van eindeloze duur,en dus is deze blonde gazelle me zowel woe- als vrijdag ontsnapt.Ze gedroeg zich overigens wel erg arrogant en zelfingenomen:helaas pindakaas;een toekomstige boeking bij een potentieel volgend VV-bezoekje kan ze nu al op haar welgevormde buik schrijven,niet bepaald een respectvolle behandeling van deze milf zoals ik later vernam;jammer maar no harm done,er liepen nog een aantal ferme blondines rond te hangen,dus onverwijld en met hernieuwde moral een fraai ding aangesproken.

    Corinna,blond en gezegend met een fraai balkon,prima alternatief me dunkt.Ik had met haar enkele maanden geleden reeds gekamerd,en dus geen slechte optie om m'n VV-dag mee te openen.Een ietwat so-so session,niets spectaculairs maar ook geen onaangename verrassingen.Corinna is qua service zeker solide,maar ook niet meer dan dat.Een ietwat ongeïnspireerde pijpbeurt werd gelukkig goedgemaakt door een erg aangename cowgirlrit die deze rouleur tot extase wist te brengen.Na een halfuurdurende opwarmrit dan ook tevreden en voldaar Corinna bedankt en beloond voor haar solide prestatie:herhalingsgevaar:50%.

    Na deze openingsetappe me gelaafd aan enkele bidons,m'n etenszakje geledigd(prima deluxe buffet overigens zowel op woe- als vrijdag) en met een gevulde maag me opnieuw aangesloten aan het groeiende peleton rodeberen dat de Villa begon in te palmen.Gelukkig was er net een plekje vrij naast Sonya aan de bar;en alras mits een korte maar hevige tussenspurt mezelf naast deze everpretty bombshell geposteerd.Gelukkig herkende Sonya me nog van eerdere intieme rollenspellen in 2010,en mits een beetje smalltalk en duistere grapjes konden we toch een gezamelijke kamergang overeenkomen.In het kielzog van deze ranke Roemeense de klim naar de 2e etage ingezet,enige witte bollen op m'n berenkloffie hadden zeker niet misstaan;toch een kwestie van doseren om deze welgevormde billen en textbook zandloperfiguur te volgen op de steile trap naar de kamer des zondes.

    Sonya is behoudens haar "zoenprestaties die quasi nihil zijn" een servicebomb zonder weerga.Prima sensuele start van de sessie as always,ze neemt haar tijd en weet exploratie en anticipatie perfect te laten verstrengelen to een erg aangenaam openingkwartiertje zonder enig moment van verveling.Een prima pijpbeurt is haar zeker niet vreemd en mits een in vorm zijnde staat van haar "girlfriend" is ook een heftige en geïnspireerde vrijpartij met positiewissels galore zeker een geneugte met deze allerfraaiste dame.Overduidelijk m'n favourite girl in VV,een topsessie van een uur die me zoals steeds volledig wist te bekoren,en achteraf bekeken,het hoogtepunt van m'n tweedaagse in Grefrath,no doubt.Herhalingsgevaar:100%,no doubt.

    Ondanks ongeschoren benen me toch vierklauwens en nu welgerodeerd aangemeld bij Erica,een alltimefavourite vanuit verschillende clubs.Deze blonde cutie weet me sinds ik haar de allereerste keer zag in Samya(Koln) anderhalf jaar geleden steeds te verleiding,looks only.Ze heeft dan ook een overweldigend mooi lichaam,en het moet gezegd:op dat anderhalf jaar heeft ze zich ontplooid van een quasi onbeholpen blond meisje tot een semi-volleerde servicegranate,nog geen topper,maar zeker één in wording.We zijn al lang geen onbekenden meer voor mekaar,en bij elke hernieuwde kennismaking worden onze private ontmoetingen steeds leuker en intenser,dus over dame nr3 kan ik erg kort en bondig zijn:prima de luxe,herhalingsgevaar:100%.

    Dame nr 4 is me helaas minder bevallen,en dus erg oninteressant om volledig te beschrijven:een bruinharige Roemeense(vriendin van Allia) met lang krullend haar,erg standaard service zonder enthousiasme en doorsnee met capitalD.

    Kortom,2-daagse strapatsen in VV met 2 topsessie's,1 ok-sessie en 1 so-so sessie,0 pokkesessies gelukkig.Helaas ook géén sessie op vrijdag met Sonya(mits girlfriendissues),geen sessie met Rebecca(sneu op woensdag,oef-gevoel op vrijdag) en een aangename kennismaking met enkele ijsberen zoals Flipper ea.
    Geslaagde opwarming voor het afwerken van Vlaanderens mooiste op 2 wielen,me vooral geprepareerd à la Roumaine,géén zware benen gehad en een verlichte beurs&zak:plan geslaagd me dunkt.Peace out!

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag VILLA, ZATERDAG 9 APRIL

    NA EEN LANGERE AFWEZIGHEID TOCH MAAR WEER EENS IN ME TOETSENBORD GEDOKEN VANDAAG, NAAR AANLEIDNG VAN EEN AARDIG BEZOEKJE AAN VILLA ISTANBUL ...... EUH VILLA VERTIGO GISTEREN.
    HET ZONNETJE NODIGDE TEVEEL UIT EROP UIT TE TREKKEN EN DUS ZOGEZEGD ZO GEDAAN.....EROP GAAN DEED IKZELF, DAT TREKKEN LAAT IK DAN LIEVER AAN EEN ANDER OVER .
    ROND 14.30 BETRAD IK DE CLUB EN TOEN IK DE BAR INKWAM, ZAG IK DE OLIJKE KOP VAN RICARDO BANANA, DIE JUIST EEN MEID AAN HET UITLEGGEN WAS DAT HIJ VANDAAG DE EERSTE KEER TER PLEKKE WAS (SINDS EEN PAAR WEKEN DAN), OP UITNODIGING VAN HEM WILDE HIJ GAAN ZWEMMEN MET DIE MEID MAAR ZIJ WEIGERDE ELKE KEER OPNIEUW. OOK DE VRAAG VAN EEN VRIENDIN VAN HAAR AAN MIJ GERICHT, OF IK LUST HATTE AUF ETWAS SCHöNES BEANTWOORDDE IK NEGATIEF. WEL BESLOOT IK WAT HEERLIJK SPEK EN EI TE PAKKEN.

    IETS LATER, AAN DE GOKKAST GEZETEN, KWAM RICARDO KIJKEN EN VROEG OF IK KONING BADHANDDOEK AL GEZIEN HAD. IK ZEG WIE ????
    DEZE STAMGAST KWAM DUS OOK LATER OPDAGEN EN TER VERDUIDELIJKING, ZIJN ECHTE NAAM IS KONING BADSTOF EUH KONING BADJAS DUS. DE REDEN WAAROM HIJ DUS NIET TOEGELATEN WERD IN DE ALTIJD WEER FIJNE PARTYTREFFS, ALDUS RICARDO .
    ROND ETENSTIJD KWAM DAAR OOK NOG EEN STANGAST OPDAGEN, DE ENIGE ECHTE MISTER VILLA, BETER BEKEND ALS FLIPPER, DIE ZO STOUT WAS GEWEEST OM NIET NAAR DE ZOVEELSTE PARTY TE GAAN IN PHG DE DAG ERVOOR.
    MET HEM WAT BIJGEPRAAT OVER NIETSZEGGENDE ZAKEN EN TOEN HIJ DAN ZIJN AANSTAANDE ZAG, MEEN EEN POOLSE MET DE NAAM MARTHA OFZO, WAS HIJ OOK GEVLOGEN VOOR BIJNA DE REST VAN DE AVOND.
    EEN PAAR MANNEN, WIENS EGO NIET PASTTEN IN DE BADJAS, LIEP ER NATUURLIJK OOK WEER ROND EN MOESTEN EVEN HUN TEKORTKOMINGEN BOTVIEREN OP DE GOKKAST OF EEN PAAR MEIDEN DIE WEL VALLEN OP DIT SOORT FOUTE GASTEN .
    IK GING OOK MAAR EENS OP ZOEK NAAR WAT LEKKERS EN NEE BEDOEL NIET HET ETEN WANT OOK DAT WAS BEST LEKKER, MAAR ZEG MAAR EEN SOORT DESSERT.
    UITEINDELIJK AAN DE PRAAT GERAAKT MET EEN ROEMEENSE, DIE KANS IS NATUURLIJK HET GROOTST :wink: EN DEZE LUISTERDE NAAR DE NAAM ALIA, ALS IK HET GOED HEB.
    BLOEDMOOI OM TE ZIEN, ZEER GOED ENGELS OOK NOG EN TJA MIJN BESLUIT STOND VAST.
    HELAAS MOESTEN WE MEER DAN 1 UUR WACHTEN OP DE SLEUTEL OMDAT ER MEER EN MEER MANNEN WILDEN GAAN WIPPEREN, HET AANDEEL 'OMGEKNOOPTE BADJASSEN EN HANDDOEKDRAGENDE GASTEN' NAM ONHEILSPELLENDE HOEVEELHEDEN AAN . OOK IJSBEER 11, DIE VAN STRABINACUL OFZO :d, WAS ER, EN WERD ME VOORGESTELD DOOR DE BANANEMAN.
    UITEINDELIJK DAN NAAR KAMER 9 WAAR EEN BEST AARDIG HALF UURTJE VOLGDE, NIET MEER EN NIET MINDER OOK, MAAR KAN ME VOORSTELLEN DAT DE WACHTTIJD NIET WERKT IN HET VOORDEEL VAN DE LUST HEHE.

    TIJDENS HET AFRONDENDE DOUCHEN KWAM IK FLIPPER WEER TEGEN DIE VERKLAARDE LANGERE TIJD OP DE KAMER TE ZIJN GEWEEST MET ZIJN VLAM EN WAT TROUBLES HAD GEHAD OVER DE CENTEN.........MAAR HIJ ZAL WEL VERGEVINGSGEZIND ZIJN :D

    TEGEN 23.00 DAN DE HUISRIT AANVAARD ALWAAR IK EEN UUR LATER AANKWAM EN VERMOEID ME BED OPZOCHT .
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. Onderstaande 4 leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (10 april 2011),egon, Dr. Rammler (10 april 2011),NikXXX (15 april 2011),timjava (10 april 2011)

  5. #4
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Yo puto, je capslock is kapot!

  6. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ (10 april 2011),Picasso 1 (10 april 2011)

  7. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    VILLA, ZATERDAG 9 APRIL
    Kannst Du das auch vernünftig schreiben, also in Deutsch und mit Groß-/Kleinschreibung?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (10 april 2011)

  9. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee @ Willi69

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Kannst Du das auch vernünftig schreiben, also in Deutsch und mit Groß-/Kleinschreibung?
    normal ja, aber er hat sich wohl angesteckt bei den dortigen Gästen und da hat er es schnell verlernt. Ich glaube, wenn er da noch paarmal hingeht, schreibt er wohl besser türk. und marokk. wie NL oder D.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  10. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Yo puto, je capslock is kapot!
    Whehehe wanker...en Willy, misschien eens Nederlands leren dan , dacht dat het een Nederlandstalig forum is.
    En in caps geschreven voor de ouderen onder ons, kunnen die het ook zonder leesbril lezen Daarbij boeit de Villa toch niet bij jullie
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  11. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Daarbij boeit de Villa toch niet bij jullie
    Ik wil je bijna gaan nomineren

  12. #9
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    dann tu ich auch mit haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. #10
    Geregistreerd
    21 februari 2009
    Last Online
    11 februari 2013 @ 20:52
    Locatie
    regio Geel
    Berichten
    61
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    haha Vila istanbul komt mooi uit heb een aantal dagen in Turkye gezeten en ken een aantal Turkse woorden.

  14. #11
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gatenvuller Bekijk bericht
    ........heb een aantal dagen in Turkye gezeten en ken een aantal Turkse woorden.
    Dat komt vast en zeker ook van pas in PHG !!!

  15. #12
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Dat komt vast en zeker ook van pas in PHG !!!
    nee
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #13
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    nee
    Misschien moet je die roze bril eens afzetten en een normale bril opzetten !

  17. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Scoobert (11 april 2011)

  18. #14
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst naar de Roemeense ketsvilla geweest (lees; villa vertigo) want ik had een vrijkaart gewonnen en met veel pijn en moeite mocht ik van de dames in GT een dag op proefverlof maar dan moest ik me wel gedragen.

    En omdat S.Hok stom toevallig ook een vrijkaart had gewonnen bij de tombola gingen wij er samen heen en belde we onderweg Hans855 op of hij toevallig zin en tijd had om mee te gaan. Dit was het geval dus hebben we hem opgehaald. Omdat ik met deze twee heren ben gegaan kon ik er geen El Plakko praktijken op na houden want de vertrek tijd was om 22uur. En toch vraag ik me af over hoe het is om hier te plakken want ze zijn tot 3uur open, dat is een klusje voor een volgende keer. Later kwam Tijgerrr ook nog binnen.

    Bij aankomst rond twee uur in de middag stonden er drie auto`s op de parking waar overigens geen bewaking loopt. Aan de balie de vrijkaart verzilverd en kregen we van de thekefrau een uitleg over hoe het werkt in de villa. Onderweg naar de kluisjes was ik het gerammel van het nummer plaatje en sleutel die aan een kort zit al helemaal zat. Na het omkleden liepen we in een rode badjas en op kroks naar de bar om eerst even wat te drinken waar ik al gelijk werd aangevallen door een dame terwijl ik wat suiker in me zwasse thee gooide, deze dame heeft me zo´n beetje de hele dag gevolgd en al snel werd ze vergeleken met Sonja uit GT. Tijdens een gesprek met Hans werd ik aangegaapt door een andere dame. Later zaten we op een bank toen er een dame op me schoot kwam zitten, een soort dame waar ik vanaf moet blijven van S.Hok want dat is zijn straatje. Het was moeilijk haar af te kraffelen, het was nog erg rustig op dit moment dus zo erg was het niet.

    Het ziet er allemaal goed uit en is goed verzorgt met twee gedeeltes wat ik gelijk al jongere deel en het oudere deel noemde. Het jongere deel waar ook de meeste dames te vinden zijn word muziek gedraaid en in de avond is er een dj. Het oudere deel is rustig zonder muziek maar wel een tv waar heel de dag voetbal op te zien is. Het spreekt voor zich dat ik het merendeel in het jongere deel heb gezeten.
    Het eten was goed met een ruime keus. Bami, nasi, vlees, pasta, salade en nog wat. Wij hadden er geen klachten over maar wel over de drank want de cola en fanta komen uit een pompje en dat smaakt na 3 glazen niet meer. In de avond flink drukker dan in de middag maar geen geile taferelen, geen topless dames.

    Het liep al richting half 10 toen we aan de bar nog wat te drinken voordat we weer richting huis gingen, ik had me mooi aan de deadline van 22uur wegwezen gehouden. We moesten natuurlijk eerst Hans afzetten maar in de plaats waar hij woont zit een waanzinnige snackbar waar we eerst nog wat gegeten hebben voordat de reis voor mij en S.Hok weer verder ging.

    De Roemeense ketsvilla komt bij mij over op een rustige club waar het goed toeven zal zijn als ik me daar thuis zal voelen wat me niet is gelukt tijdens dit eerste bezoek dus zal ik hier toch nog een paar keer heen moeten.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  19. #15
    Geregistreerd
    19 mei 2008
    Last Online
    2 juni 2013 @ 13:02
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo, heeft iemand van jullie op dit moment of een soortgelijke ervaring met Consuela? Ze beschouwt zichzelf vaak de snoepmachine vinden met Sonia en Emma. Ik vind geen rapporten over hen, maar het is meer dan een jaar in VV. Of ze gebruiken verschillende namen?

    Dank bij voorbaat .....

  20. #16
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Zo ijsbeer11 is weer online...
    Laatste paar weekenden weer in de Villa geweest en het gaat weer de goede kant op gelukkig!!!
    Op naar de zomer zodat we smiddags al in de tuin kunnen genieten van al dat Roemeense vrouwelijk schoon..
    Lekker zwemmen en dan stiekem vingeren onder water heeeeeeerlijk
    I´m an educated fool with money on my mind

  21. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paal Bekijk bericht
    Hallo, heeft iemand van jullie op dit moment of een soortgelijke ervaring met Consuela? Ze beschouwt zichzelf vaak de snoepmachine vinden met Sonia en Emma. Ik vind geen rapporten over hen, maar het is meer dan een jaar in VV. Of ze gebruiken verschillende namen?

    Dank bij voorbaat .....
    It is obvious that transate.google.com does not do you any favors... Consuela is a sweet girl, if she likes you your a lucky man,.. Luckily for me, she likes me.. or wants to kill me.. or at the very least something in between.. haha :D.
    But she is a bet as safe as "money in the bank".. at least with me.. which, last time was about one year ago..

    cheers..

  22. #18
    Geregistreerd
    19 mei 2008
    Last Online
    2 juni 2013 @ 13:02
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    It is obvious that transate.google.com does not do you any favors... Consuela is a sweet girl, if she likes you your a lucky man,.. Luckily for me, she likes me.. or wants to kill me.. or at the very least something in between.. haha :D.
    But she is a bet as safe as "money in the bank".. at least with me.. which, last time was about one year ago..

    cheers..
    toch bedankt!!!

  23. #19
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Vrijdag en zondag weer eens in VV geweest. Beide dagen waren goed, was er een klein maandje niet geweest. Toch altijd weer lekker om dan te kijken of er vers bloed binnen is...
    Vrijdag goede uur-sessie gehad met Antonia (Mol) is weer terug maar nu helaas 7kilo afgevallen agv periode weinig eten na een auto-ongeluk. Helaas die 7 kilo zijn met name uit haar tieten weggevlucht. Kut! Vind haar nu een beetje te skinny naar mijn smaak, maar een heerlijke amazone als ze bovenop zit. Daarna een mooie Roemeense van 22jr een half uurtje 'genomen'. Was nieuw, pijpen was goed incl FT.
    Afgesloten met Liza (Lit) terug van weggeweest, maar was haar laatste dag en dat was te merken. Omdat ik in december al meerdere uren met haar had verbracht zowel in VV als YY, hoopte ik op een spetterende sessie, maar t was te merken dat ze de dag erop (zaterdag) al naar huis ging.. Mss lag te ook wel beetje aan mezelf doordat ik alle sessies met minimale tussentijd heb gedaan.
    Gister, zondag heerlijk weer uiteraard, wat bevriende stammgasten beertjes en vroeg op de middag kwamen 2 Duitse meisjes binnen. Een blonde en een brunette. Die langharige blonde met blauw/wit kanten bikini en in het topje een paar mooi welgevormde sili's.. Had gezien dat ze net binnenkwamen, dan kun je 'gehoopte kwaliteit' t best snel vastleggen want meer dan voldoende kapers op de kust. Deze blonde met de naam Selina, 25jr Dtls, wilde eerst rustig een kopje koffie drinken en daarna kwam ze netjes vragen of ze nog iets mocht eten, want hongerig. Logisch die energie zal ze later hard nodig hebben ;-)
    T werd een absolute topsessie van 2u, koste veel euro's aangezien de specials vaak en zeer vakkundig werden doorgevoerd. Daarna nog n hapje gedaan en na t eten naar huis gegaan, om met veel plezier te zien hoe de Duitse stammkunden zich allemaal aan haar wilden vergrijpen en dat ook deden. Hoop voor hun niet dat ze uitgebreid getongd heeft of eigenlijk wel, dan weten die gasten tenminste hoe ze op de maandagochtend aan hun zilte bek zijn gekomen, haha!
    FT-beer!

  24. #20
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Osterspecial fast umsonst! 4 Tage = € 75,00 Öffnungszeiten täglich ab 13.00 Uhr!
    Donnerstag, 14. April 2011 0:00



    Öffnungszeiten über Ostern, täglich ab 13.00 Uhr!

    Wir wollen auch dieses Jahr wieder unseren Gästen ein schönes Ostergeschenk machen. Für nur € 75,00 kann jeder Gast von Karfreitag bis einschließlich Ostermontag die Villa Vertigo besuchen. Der Osterspecial ist ab sofort an der Rezeption des Spa for Men erhältlich.

    Also this year we would like to make our clients an Easter present. You pay only € 75,00 entrance for all 4 Easter days – good friday to Easter monday! You save € 125,00! The Easter special is available at the reception of Villa Vertigo from now on!

    Thema: Saunaclub Vertigo News | Kommentare (0)
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  25. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Nou heren,

    Gisteren bij vanuit hg bij vv langsgegaan... Maar het was nationale ijsberen homo dag. Kan er niets goeds over zeggen.

    cheers.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    listige (26 april 2011),sunny (26 april 2011)

  27. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Toch een sidenote:
    Ook bij vv werd hard gewerkt door het aanwezige personeel het iedereen naar zijn zin te maken.
    Ik heb het er ondanks het grote aantal mannen uiteindelijk wel leuk gehad. maar ik ben ook snel weer gegaan. Maar ik was
    niet bijzonder blij toen ik ging.

    Flipper.

  28. #23
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    heb het idee dat de VV een beetje dood aan het bloeden is. Site laat ook niet veel activiteit meer zien.

  29. #24
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou heren,

    Gisteren bij vanuit hg bij vv langsgegaan... Maar het was nationale ijsberen homo dag. Kan er niets goeds over zeggen.

    cheers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Toch een sidenote:
    Ook bij vv werd hard gewerkt door het aanwezige personeel het iedereen naar zijn zin te maken.
    Ik heb het er ondanks het grote aantal mannen uiteindelijk wel leuk gehad. maar ik ben ook snel weer gegaan. Maar ik was
    niet bijzonder blij toen ik ging.

    Flipper.

    Kom op 3x is scheepsrecht
    haal adje10 uit zijn negatieve droom


  30. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    adje10 (29 april 2011)

  31. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    heb het idee dat de VV een beetje dood aan het bloeden is. Site laat ook niet veel activiteit meer zien.
    Nee zeker niet, het is er best druk in de weekenden. Maar de meeste forumberen lopen niet meer zo heel warm voor deze club. En daar bedoel ik niets lulligs mee, ik benoem gewoon een feit.
    Het is er druk op vrijdag,zaterdags, en zondags... Ik kom er zelf nog best vaak, maar dat heeft weer weinig met de club an zich te doen, meer omdat ik het met een aantal mensen die
    er permanent verblijven goed kan vinden.

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

  Diamond 468*60