Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 140
  1. #76
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Manchmal hat man keine Lust auf die normale Nummer.


    ... Jaaah! Das hat Vanessa wirklich super gemacht! Geil!!

  2. #77
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Godverdomme, was ik toch maar gekomen
    Achja, dan gaan we vanavond maar eens kijken of jullie nog iets voor mij hebben overgelaten

    Eens kijken vanavond of Nami gelijk heeft

    Tschuuus
    Nami start de auto zo weer naar Grefrath... Mijn to do lijstje was lang en nog niet af..
    FT-beer!

  3. #78
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard Live-Musik und geile Mädels

    Zugegeben, am Mittag war ich nicht wirklich begeistert, als ich erfuhr, dass an diesem Samstag (19. Februar) in einem Teil der Villa eine holländische Geburtstagsparty stattfinden würde. Ich wollte eigentlich am Nachmittag in aller Ruhe Fußball gucken, und abends gepflegt poppen - und dann war schon ab 15 Uhr Rambazamba in der Villa angesagt

    Doch peu a peu habe ich das Positive aus der Lage herausgezogen: Die Bundesliga-Übertragung im unteren Teil der Villa genossen und zwischendurch festgestellt, dass eine ganze Reihe högscht attraktiver Mädels neu in der Villa aufgeschlagen hatte. Vor allem ein schwarzhaariges Tittenmonster mit einer teuflisch süssen Freundin.

    Alsbald stand für mich fest, dass ich beide wollte, und so hab ich sie vor die Wahl gestellt, wer als erster mit mir verschwinden wollte. Das Tittenmonster mit Namen Pamela war die Erste, was den Nachteil mit sich brachte, dass ich sie auf dem Zimmer bei ihrer Action immer wieder bremsen musste: Angesichts des megascharfen Bodys bestand nämlich höchste vorzeitige Abspritzgefahr Auch der Service war absolut okay - lediglich fingern wollte sie nicht. Pamela, die angibt, ursprünglich aus Spanien zu kommen, ist auf jeden Fall eine Wiederholung.

    Nach einer kurzen Pause war dann Assia, ihre Freundin mit türkischer Herkunft, dran. Sie hat einen süssen kleinen Knackbody, schien auch ganz nett, aber der Service war deutlich passiver. Blasen war gut, küssen mag sie nicht. Gepoppt wurde im Doggy - der Knackarsch war zu einladend

    Pamela und Assia sprechen beide übrigens akzentfrei Deutsch und sind bevorzugt am Wochenende in der Villa anzutreffen - sonst auch im GT.

    Letztlich war es doch wieder ein ausgezeichneter Tag in der Villa. Bei der Geburtstagsparty gab es Live-Musik durch eine holländische Cover-Band - die war wirklich nicht schlecht. Abends kam dann der DJ, und ich hab die Stimmung als angenehm empfunden.

    Manni1a

  4. #79
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Kan t verhaal van Manni beamen. Toen ik mijn auto rond 15u parkeerde was de parkeerplek al redelijk gevuld en ik hoorde een geluid al uit de villa komen, waarvan ik dacht dat lijkt wel live musik. Hard! En inderdaad een soort verjaardagsparty met een 2 kerels die live zongen en een dame. Was behoorlijk goed moet ik zeggen. Wel een ietwat apart gezicht in de Villa. Toch wel een groot verschil tussen de vrijdag en zaterdag. Vrijdag is btw duidelijk meer mijn ding.. Zaterdags heb je toch meer 'haantjes' die in hun zelf meegenomen badjas met opschrift een beetje de koning lopen uit te hangen, daarnaast een aantal gasten die moeten showen hoe breed ze zijn met omgeknoopte handdoek en hoeveel tatoo's ze hebben moeten laten zetten om hun eigen onzekerheden en compexen te verbergen, zielig!
    Maar we komen voor de DVP's en die de line up was weer top!
    Na 2 topsessies van 1 uur en een goede massage weggegaan om 21u. Het waren 2 topdagen in VV
    FT-beer!

  5. #80
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Vor allem ein schwarzhaariges Tittenmonster mit einer teuflisch süssen Freundin.

    Alsbald stand für mich fest, dass ich beide wollte, und so hab ich sie vor die Wahl gestellt, wer als erster mit mir verschwinden wollte. Das Tittenmonster mit Namen Pamela war die Erste, was den Nachteil mit sich brachte, dass ich sie auf dem Zimmer bei ihrer Action immer wieder bremsen musste: Angesichts des megascharfen Bodys bestand nämlich höchste vorzeitige Abspritzgefahr Auch der Service war absolut okay - lediglich fingern wollte sie nicht. Pamela, die angibt, ursprünglich aus Spanien zu kommen, ist auf jeden Fall eine Wiederholung.

    Nach einer kurzen Pause war dann Assia, ihre Freundin mit türkischer Herkunft, dran. Sie hat einen süssen kleinen Knackbody, schien auch ganz nett, aber der Service war deutlich passiver. Blasen war gut, küssen mag sie nicht. Gepoppt wurde im Doggy - der Knackarsch war zu einladend

    Pamela und Assia sprechen beide übrigens akzentfrei Deutsch und sind bevorzugt am Wochenende in der Villa anzutreffen - sonst auch im GT.
    Manni1a
    Pamela vrijdag ook een half uur genomen als afsluiter. Super geile 'sloper' kop met goede D-cup (naturel) torpedo's. Ze heeft zeker iets Spaans, 23jaar en werkt ook vaker in GT. Top half uurtje gehad incl FT
    Haar Turkse vriendin is Wiam (voor de kenners). Zeer mooie meid met topservice. Had haar vrijdag aan een Haagse vriend voorgesteld en die was me zwaar dankbaar voor deze tip. Die kwam met knikkende knietjes weer beneden in de bar. Dat ze ietwat passiever was bij Manni op de late zaterdag zal wss liggen aan het aantal malen dat ze per dag kamert...
    Ik hoop dat deze beide toppers elk weekend in VV zijn, 'no-brainers' wat betreft kamerbezoek
    FT-beer!

  6. #81
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Pamela vrijdag ook een half uur genomen als afsluiter. Super geile 'sloper' kop met goede D-cup (naturel) torpedo's. Ze heeft zeker iets Spaans, 23jaar en werkt ook vaker in GT.
    Ze heeft niks Spaans. Manni attendeerde me op haar Spaanse achtergrond. Ik zag al van een kilometer afstand dat ze dat niet was. Toch maar effe een verificatiecheck gedaan en ook deze is met haar drie woordjes Spaans door de mand gevallen

  7. #82
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ze heeft niks Spaans. Manni attendeerde me op haar Spaanse achtergrond. Ik zag al van een kilometer afstand dat ze dat niet was. Toch maar effe een verificatiecheck gedaan en ook deze is met haar drie woordjes Spaans door de mand gevallen
    Ik vind dat ze wel degelijk een Spaans bekkie heeft danwel looks heeft, wat er uit dat bekkie komt qua taal interesseert me niet, wat er ingaat des te meer..Ole! :wink:
    FT-beer!

  8. #83
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Ik vind dat ze wel degelijk een Spaans bekkie heeft danwel looks heeft, wat er uit dat bekkie komt qua taal interesseert me niet, wat er ingaat des te meer..Ole! :wink:
    Meer een Filipijns bekkie vermoed ik. De Filipijnen zijn een Spaanse kolonie geweest en dus zeg ik ook maar.... Olé!

  9. #84
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    .......... 'haantjes' die in hun zelf meegenomen badjas met opschrift een beetje de koning lopen uit te hangen, daarnaast een aantal gasten die moeten showen hoe breed ze zijn met omgeknoopte handdoek en hoeveel tatoo's ze hebben moeten laten zetten om hun eigen onzekerheden en complexen te verbergen....

    Ook ole voor Nami, en dan nominatie waardig hahaha
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  10. #85
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Meer een Filipijns bekkie vermoed ik. De Filipijnen zijn een Spaanse kolonie geweest en dus zeg ik ook maar.... Olé!
    Haha, ben vorig jaar op de Philippijnen geweest en heb daar geen dames gezien >160cm! Anyway, von guten Eltern!
    FT-beer!

  11. #86
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Haha, ben vorig jaar op de Philippijnen geweest en heb daar geen dames gezien >160cm! Anyway, von guten Eltern!
    En ben je ooit in Spanje geweest? Want in Spanje toren de dames met hun 1.75m tegenwoordig boven iedereen uit
    Toen ik haar overigens attendeerde op haar vreemde accent (lees: zeer beroerd spaans) en aangaf iets Portugees in te herkennen kwam ze plotseling aanzetten met dat een van haar ouders Portugees was

  12. #87
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En ben je ooit in Spanje geweest? Want in Spanje toren de dames met hun 1.75m tegenwoordig boven iedereen uit
    Toen ik haar overigens attendeerde op haar vreemde accent (lees: zeer beroerd spaans) en aangaf iets Portugees in te herkennen kwam ze plotseling aanzetten met dat een van haar ouders Portugees was
    Oh jazeker, kom wel eens ergens.. Die lengte had betrekking op filippina's, die kunnen me bijna allemaal staand pijpen..
    Haha, net een Roemeense. Moet nog uitgevonden worden, dvp's die niet liegen
    FT-beer!

  13. #88
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    .......... 'haantjes' die in hun zelf meegenomen badjas met opschrift een beetje de koning lopen uit te hangen, daarnaast een aantal gasten die moeten showen hoe breed ze zijn met omgeknoopte handdoek en hoeveel tatoo's ze hebben moeten laten zetten om hun eigen onzekerheden en complexen te verbergen....

    Ook ole voor Nami, en dan nominatie waardig hahaha

    Wat is er mis mee om je eigen badjas mee te nemen?
    Wat is er mis met een omgeknoopte handdoek, staat immers in de kledingvoorschriften dat dit mag?
    Wat is er mis met tattoo's?
    Hoe kan jij beoordelen of iemand tattoo's heeft om hun onzekerheden en complexen te verbergen?
    I´m an educated fool with money on my mind

  14. #89
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Zaterdag en zondag weer naar de Villa geweest
    Zaterdag was er een verjaardag van een goede bekende in de Villa zodat het al vroeg gezellig druk was.
    Uiteindelijk het toch nog tot 03.00 volgehouden waarvan het grootste gedeelte doorgebracht op de kamer een met een lelijke Roemeense met een slechte service

    Gisterenavond even op herhaling geweest maar moet zeggen dat op zondagavond iedereen er een beetje uitgeblust bij zit.
    Niet verwonderlijk als de dames 2 dagen daarvoor zulke langen dagen hebben gedraaid

    IJSBEER11 gaat een korte rustperiode inlassen van een aantal weken om vervolgens weer eens wat andere clubs te gaan bezoeken, in de Villa zal ik de komende weken dan ook niet te vinden zijn

    I´m an educated fool with money on my mind

  15. #90
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Slaap kindje slaap.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    IJSBEER11 gaat een korte rustperiode inlassen van een aantal weken om vervolgens weer eens wat andere clubs te gaan bezoeken, in de Villa zal ik de komende weken dan ook niet te vinden zijn
    En dat moeten wij geloven???
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  16. #91
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    En dat moeten wij geloven???
    Tja, als iemand teveel met Roemeensen omgaat dan gaat hij vroeg of laat ook onwaarheden verkondigen waar hij zelf in gelooft

  17. #92
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Degenen die op mijn eerste postje gereageerd hebben krijgen dadelijk antwoord per IM.
    Ik moet vijf keer gepost hebben voor ik aan andere deelnemers een IM kan versturen.
    Dat probleem is zo verholpen.

  18. #93
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    IJSBEER11 gaat een korte rustperiode inlassen van een aantal weken om vervolgens weer eens wat andere clubs te gaan bezoeken, in de Villa zal ik de komende weken dan ook niet te vinden zijn
    weken = dagen

  19. #94
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    IJSBEER11 gaat een korte rustperiode inlassen om vervolgens weer eens wat andere clubs te gaan bezoeken.
    Zo klopt het weer.

  20. #95
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    IJSBEER11 gaat weer eens wat andere clubs bezoeken
    Zo klopt het nog meer

  21. #96
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    IJSBEER11 gaat een korte rustperiode inlassen
    Het meest

  22. #97
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Thuis zal ik de komende weken dan ook niet te vinden zijn
    Eindconclusie

  23. #98
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    YB11 begint een beetje op PP te lijken.

    Die zegt ook altijd rustpauzes te hebben, maar dan kom je nog overal zelfs meerdere keren in de week tegen. Ze doen dit alleen zodat ze niet op het forum hoeven te schrijven.

    Ik geloof niet dat YB11 dit vol kan houden, maar wens hem toch veel succes.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  24. #99
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    ...maar dan kom je nog overal zelfs meerdere keren in de week tegen.
    Zegt ook wat over jou

  25. #100
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Hey MJ,

    Maakt mij niet uit. Ik heb overal schijt aan.

    Groeten Ricardo
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.