Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 140
  1. #1
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Beitrag Villa Vertigo, Viva la Villa, 1e Kwartaal 2011

    Afgelopen zaterdag op nieuwjaarsdag naar VV geweest...
    Het damesaantal viel flink tegen, ik schat op het drukste moment een stuk of 20
    Heb me prima vermaakt met eerst Jolanda en later Samantha (ex LR) echter werd die sessie een aantal keer verstoord door haar vriendje die 3x belde in een half uur tijd

    Zondag toch maar terug gegaan, er waren een aantal dames terug van weggeweest zoals denise, karina, dana en nog een paar

    Rond een uur of 8 was het wel ineens stampvol met mannen en een aantal waren zeer luidruchtig en nadrukkelijk aanwezig en nogal respectloos tegenover de dames

    Uiteindelijk ben ik om 21.30 maar naar kamer 12 gegaan, beneden waar een van mijn favoriete dames al 3 dagen ziek op bed lag, ze was aangenaam verrast en heb daar dan ook tot sluitingstijd gezelschap gehouden

    Komende weken even rustig aan, geen clubbezoeken voor ijsbeer11 en later deze maand weer eens gaan kijken in GT gecombineerd met later LR en eens naar acapulco
    I´m an educated fool with money on my mind

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Uiteindelijk ben ik om 21.30 maar naar kamer 12 gegaan, beneden waar een van mijn favoriete dames al 3 dagen ziek op bed lag, ze was aangenaam verrast en heb daar dan ook tot sluitingstijd gezelschap gehouden
    Wat ben je toch ook een lieverd hé.

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ja, en niet eens geneukt he!!!
    I´m an educated fool with money on my mind

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Het zag zwart van de mannen die zich volledig op 4 dames uitgeleeft hebben.. Ik had het idee dat er een stuk of 15 vrouwen waren.. waarvan 11 naja.. aardige meiden.. met mooie karakters... laat ik het zo maar zeggen..

    tip: wacht tot de 20ste..

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Het zag zwart van de mannen die zich volledig op 4 dames uitgeleeft hebben.. Ik had het idee dat er een stuk of 15 vrouwen waren.. waarvan 11 naja.. aardige meiden.. met mooie karakters... laat ik het zo maar zeggen..

    tip: wacht tot de 20ste..
    Had jij dan een zwarte badjas
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht

    tip: wacht tot de 20ste..
    Op de 20ste komt er weer een vliegtuig uit Lithouwen met vele nieuwe dames ?

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Op de 20ste komt er weer een vliegtuig uit Lithouwen met vele nieuwe dames ?
    Nee, tis ut busje met Poolse dames, ze zaten vast in de sneeuw !

    (later gaan we hier wel wat vegen )
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nee, tis ut busje met Poolse dames, ze zaten vast in de sneeuw !

    (later gaan we hier wel wat vegen )
    Er was ook nog een busje onderweg van de Bisschop met nonnen uit belgie die jongens afrukken en pijpen.

  9. #9
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Even een vraag tussendoor. Ik ben nog nooit in VV geweest, maar het staat zeker in de planning. Wat is het grootste verschil tussen GT en VV, en is de drank nu inbegrepen of wordt alle drank achteraf betaald, aangezien ik enkele verhaaltjes lees over drankkaarten.

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Even een vraag tussendoor. Ik ben nog nooit in VV geweest, maar het staat zeker in de planning. Wat is het grootste verschil tussen GT en VV, en is de drank nu inbegrepen of wordt alle drank achteraf betaald, aangezien ik enkele verhaaltjes lees over drankkaarten.
    VV heeft minder dames en is veel rustiger dan GT. Waarmee ik niet gezegd heb dat VV slechter is dan GT. Dat hangt er maar van af wat je wil. Wanneer je rustig een dagje wil relaxen is VV prima. Geen jaaggedrag bij de dames, lekker eten, open wifi, ...

    Wat die chipkaart betreft die dient enkel om alcoholische dranken, stijl whisky-cola, cocktails, ... te betalen. Normale dranken (cola, water, sapjes, ... ) zijn gratis.

    Ik dacht dat ook andere diensten zoals massage en solarium bij op die kaart worden gezet. Bij het verlaten van de Villa dien je dan het saldo af te rekenen.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Even een vraag tussendoor. Ik ben nog nooit in VV geweest, maar het staat zeker in de planning. Wat is het grootste verschil tussen GT en VV, en is de drank nu inbegrepen of wordt alle drank achteraf betaald, aangezien ik enkele verhaaltjes lees over drankkaarten.
    Als GT bezoeker weet je dat het daar vrijwel altijd druk is, en er de dames er een actieve houding op na houden. In VV gaat het er meestal rustiger aan toe, hoewel de dames er daar soms ook niet vies van zijn hun waar aan te prijzen. VV is het drukst op donderdag t/m zondag, maar de sfeer wil nog wel eens tammetjes zijn daar. Ik zou je een donderdag of vrijdagavond aanraden. Je hebt dan tevens na vooraanmedling de zondag erop gratis entree. Dit geef je aan de ontvangstbalie door.

    Net als in GT krijg je in VV, naast koffie en frisdrank, gewoon bier verstrekt. In VV is het echter mogelijk sterke drank of cocktails te bestellen, die weggegschreven worden op een drankkaart (kaart met chip) die aan je sleutelkoord zit. Bij het verlaten van het pand wordt deze dan contant met je afgerekend afgerekend, voor zover je iets genuttigd hebt uiteraard.

    VV heeft nu ook een handleiding voor maagdelijke bezoekers:

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...villa-vertigo/

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Als GT bezoeker weet je dat het daar vrijwel altijd druk is, en er de dames er een actieve houding op na houden. In VV gaat het er meestal rustiger aan toe, hoewel de dames er daar soms ook niet vies van zijn hun waar aan te prijzen. VV is het drukst op donderdag t/m zondag, maar de sfeer wil nog wel eens tammetjes zijn daar. Ik zou je een donderdag of vrijdagavond aanraden. Je hebt dan tevens na vooraanmedling de zondag erop gratis entree. Dit geef je aan de ontvangstbalie door.

    Net als in GT krijg je in VV, naast koffie en frisdrank, gewoon bier verstrekt. In VV is het echter mogelijk sterke drank of cocktails te bestellen, die weggegschreven worden op een drankkaart (kaart met chip) die aan je sleutelkoord zit. Bij het verlaten van het pand wordt deze dan contant met je afgerekend afgerekend, voor zover je iets genuttigd hebt uiteraard.

    VV heeft nu ook een handleiding voor maagdelijke bezoekers:

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...villa-vertigo/
    Toch grappig hoe twee beren onafhankelijk van elkaar bijna hetzelfde neerpennen. :smile:

  13. #13
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Echter is het wel zo dat tijdens een normale bezetting er in de Villa op vrijdag en zaterdag evenveel dames rondlopen als in GT
    I´m an educated fool with money on my mind

  14. #14
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag rond de klok van 20.30 gearriveerd in de Villa der Verderf, de DJ had er weer zin in en veel dames waren al eerder dan gepland (hoe kan het ook anders met Roemeentjes) terug van vakantie
    Het was redelijk druk wat later op de avond maar het was goed te doen
    Uiteindelijk weer een paar uur op de kamer geweest met een lelijke dame en slechte sex gehad

    Gisteren weer terug geweest rond de klok van 18.00 gearriveerd, het was lekker rustig, voor het eerst ook het avondeten meegemaakt waar ik niet echt kapot van was maar goed daar komen we tenslotte ook niet voor
    Verrassend genoeg was er een van de ijsberen bereid gevonden om de zondagavondradio te vervangen door lekkere muziek, zodat er net zoals vrijdag en zaterdag een DJ aan het draaien was!
    Die lelijke dame van vrijdag bleef maar zeuren dus uiteindelijk ben ik om 22.30 maar naar de kamer gegaan en tot sluitingstijd weer zware kutsex gehad, maar goed

    Tot volgende week zaterdag bij de party
    I´m an educated fool with money on my mind

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    M.i.v. volgend weekend is het mogelijk de Villa zowel de zaterdag als aansluitend zondag te bezoeken a € 100.- incl. een gratis tussentijdse overnachting in Hotel Hindenburg, op ca. 5 km. afstand van de Villa.

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...el-hindenburg/

    Feitelijk betaal je dus gewoon € 50.- voor de overnachting, want de zondag geeft al recht op vrije entree bij een bezoek op zaterdag.

    De Gutschein actie met max. 1 x € 10.- korting per maand op de entree loop ook weer via de nieuwsbrief.

  16. #16
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    M.i.v. volgend weekend is het mogelijk de Villa zowel de zaterdag als aansluitend zondag te bezoeken a € 100.- incl. een gratis tussentijdse overnachting in Hotel Hindenburg, op ca. 5 km. afstand van de Villa.

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...el-hindenburg/

    Feitelijk betaal je dus gewoon € 50.- voor de overnachting, want de zondag geeft al recht op vrije entree bij een bezoek op zaterdag.

    De Gutschein actie met max. 1 x € 10.- korting per maand op de entree loop ook weer via de nieuwsbrief.

    Nouja, het biedt toch wel wat voordelen Knabbel... Je kan alcohol drinken als je dat wil, en met de taxi naar het hotel, het scheelt brandstof als je blijft slapen ipv zondags weer op en neer te rijden, en als je een goede verstandhouding hebt met een bepaalde dame (en haar dus niet extra hoeft te betalen voor samen te slapen) kan je die natuurlijk ook meenemen
    I´m an educated fool with money on my mind

  17. #17
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Nouja, het biedt toch wel wat voordelen Knabbel...
    Dat kan ook in ieder willekeurig ander hotel...

  18. #18
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Dat kan ook in ieder willekeurig ander hotel...
    Haha, ja daar moet ik dan ook wel weer gelijk in geven
    I´m an educated fool with money on my mind

  19. #19
    Geregistreerd
    11 september 2010
    Last Online
    11 juni 2012 @ 00:12
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Dat kan ook in ieder willekeurig ander hotel...
    Sicher, aber ich glaube VV will darauf hinweisen, dass man auch übers Weekend (SA/SO) bleiben kann, ohne eins von den 9 Zimmern in Villa direkt buchen zu müssen, für 100 Euros extra.

    So kommt man billiger, Eintritt für SA+SO = nur 50 (inklusive die Bier! ) und Hotel für 1 Nacht = 50.

    Was ich allein Bier trink, komm ich in anderen Club für 1 Tag schon auf 50/60 Euros extra, Minimum!

    Problem, in Grefrath direkt gibts nur ein Mini-Hotel für 50/60 EZ die Nacht, da ist fast nie ein Zimmer frei und in dem anderem Hotel (PP) zahlst Du schon 80/90 dafür. Da kann man gleich in Villa bleiben.... ;-)

    Aber die haben sicher auch einen Chauffeur für die 5 km, braucht man kein Taxi.

    Hier ist der korrekte Link zu dem Hotel: http://www.hindenburg-hotel.com/biergarten.php

  20. #20
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Villa Vertigo stond al een tijdje op mijn to do lijstje en gisteren was het zover.Rond 14.30 verwelkomt door een heel vriendelijke,behulpzame thekefrau die me alles in detail uitlegde hoe het er in de villa aan toe gaat en zelfs een vaste klant ff liet wachten om me te begeleiden tot aan mijn locker en nadien zelfs tot in de douche kwam piepen om me een tweede handdoek te brengen
    Daarna de villa wat verkend en af en toe een paar opdringerige Poolse en Russische meiden moeten afhouden.Alsook kreeg ik het op mijn heupen van het irritante geluid van iemand die een tattoe liet zetten.
    Na een tijdje zag ik een iewat verlegen latina meisje alleen op een bankje zitten en na wat lachende blikken uitgewisseld te hebben ben ik naast haar komen zitten en ze stelde zich voor als Kimberly afkomstig van de DR(zie recensie ).
    Na deze goede sessie heb ik nadien nog wat met haar gepraat en mijn Spaans wat opgepoetst.Aangezien we vrij dicht bij de tattoeeerder zaten waar diezelfde kerel nog steeds tattoes liet zetten werd dat irritante zzzz geluid me ff teveel en vroeg ik aan Kimberley wie die pippo was,bleek het de eigenaar te zijn…jawadde.
    Even later op de sexy Sofia gebotst uit Ghana die me probeerde naar de kamer te krijgen maar ik hield de boot af met het terechte excuus dat ik nog in de herstelfase zat en ook dat ik eerst wou eten.
    Toen eindelijk het avondeten kwam viel het me op dat er een aantal gasten hun badjas inruilden voor gewone kledij.Dit had te maken met de avondparty waar men iedereen de keuze liet.
    Dit vond ik persoonlijk maar niets.
    Na het lekkere avondeten met vrij veel keus een saunarondje gedaan en naar het partygedeelte afgezakt die nog niet echt op gang kwam en eerlijk gezegd nooit op gang is gekomen.
    Toen werd ik door een Ghanese furie letterlijk onder handen genomen en kon ik niet anders dan naar de kamer te gaan(zie recensie).Ondertussen met vrij veel Belgen in kontakt gekomen en met één vaste klant hier in de Villa een paar aangename gesprekken gehad.
    Het werd al wat later en wat me opviel dat er enorm veel Turken waren gearriveerd,het leek ineens op een ALL IN vakantie ergens in Turkije maar dan veel beter.
    Als afsluiter een zeer goede sessie gehad met de Roemeense Yolanda(zie recensie).
    Nadien nog wat met deze echt toffe Yolanda op de party wat staan shaken maar zoals al eerder gezegd was de party niet zo sfeervol en iets na middernacht de terugreis aangevat.
    Besluit van dit Villa bezoekje : zeer mooie club,mooie meiden,heel relaxt,alleen de sfeer is er bij momenten soms zoek.
    Aangezien ze ook een mooie tuin hebben met zwembad wil ik nog wel eens deze club bezoeken in de summertime.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  21. #21
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    13 april 2024 @ 10:01
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Toen eindelijk het avondeten kwam viel het me op dat er een aantal gasten hun badjas inruilden voor gewone kledij.Dit had te maken met de avondparty waar men iedereen de keuze liet.
    Ik dacht dat ze die onzin alweer afgeschaft hadden, of is dat alleen op zaterdag toegestaan ..?

  22. #22
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    Ik dacht dat ze die onzin alweer afgeschaft hadden, of is dat alleen op zaterdag toegestaan ..?
    Als ik het goed begrepen heb was dit uitzonderlijk omdat het hun 3 jarige bestaansparty was.
    Het is inderdaad grote onzin want het leek nergens op

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 23:06
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Was er niet, maar idd fucking vermoeiend. Alles in normale kleding of alles ijsberenvel. Doe mij maar het 2e.. dan is iedereen gelijk en is er minder gepats daarnaast neem ik sneller een douche met badjas aan dan met normale kleding dus qua hygiene ook superieur lijkt me
    Vind dat VV die semi-normale avonden gewoon moet afschaffen wat het leidt tot niks
    FT-beer!

  24. #24
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    Ik dacht dat ze die onzin alweer afgeschaft hadden, of is dat alleen op zaterdag toegestaan ..?
    Was alleen afgelopen zaterdag ivm 3 jarig bestaan
    Evenals de tattooeerder, hij heeft eerst Stefans arm afgemaakt en vervolgens een aantal dames nog onder handen genomen
    Voor mij had die helaas geen tijd :wink:


    NB. is dus incidenteel en niet elke week Zwedd, zowel de tattooeerder als de avondkledij
    I´m an educated fool with money on my mind

  25. #25
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag weer de Villa bezocht met eddyv007 en consorten
    Acapulco moest ik deze dag laten schieten dus dat wordt nog een andere keer
    Omstreeks 19.30 gearriveerd... De laatste bus uit Roemenie was klaarblijkelijk ook weer terug en zo te zien waren er nog een paar nieuwe meegekomen achter op de trekhaak

    De line up van afgelopen zaterdag was als vanouds, en voor mij super met veelal Roemeense dames tussen de 18 en 25, wat wil een mens nog meer

    Uiteindelijk op de kamer beland met weer een lelijke Roemeense en de sex was superslecht
    Ze is nu even terug naar huis voor een tijdje dus nu kunnen we weer een paar andere af gaan vinken de komende tijd

    Ja, mij zullen ze hier voorlopig nog wel blijven zien

    Nu nog een vaste tattooeerder dan is het feest helemaal compleet
    I´m an educated fool with money on my mind

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60