Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 136
  1. #101
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Erg veel lekkere vrouwen hier in VV

    In het weekend is het er top en bovendien lopen er geen getrouwde mannen rond
    Ja dat zijn de beste minnaars en heb je dus geen last van concurentie getrouwde mannen zitten niet op een chat in een club maar neuken daar

    Fijne avond Pic1

    koop ook nog snel een ticket voor 25 nov. Malaga met vele ijsberen

  2. #102
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    koop ook nog snel een ticket voor 25 nov. Malaga met vele ijsberen
    Ik kan niet tot 25 november wachten. 5 november ga ik weer
    Maar mijn doel is de vele spaanse beauties in het nachtleven

  3. #103
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik kan niet tot 25 november wachten. 5 november ga ik weer
    Maar mijn doel is de vele spaanse beauties in het nachtleven
    ik hoop dat je er 25 november toch bij bent gezellig met een Spaanse kenner op pad

  4. #104
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Erg veel lekkere vrouwen hier in VV
    Ohhhhhhh ja, am Freitagabend auch schon

    Besonders süss fand ich Antonia aus Moldawien - fast eine kleine Michelle Hunziker, zumal sie auch den gleichen niedlichen Akzent hat (Antonia spricht perfekt Deutsch) Eigentlich hatte mir ein anderer Gast gesagt, dass sie nur mit Kondom bläst, aber ich habe mich auf dem Zimmer vom Gegenteil überzeugt Der Service war insgesamt okay, sie ist auf dem Zimmer noch ein wenig schüchtern, aber total lieb.

    Rassig fand ich auch ihre ebenfalls blonde Freundin. Überhaupt waren wieder viele neue Mädels da.

    Viel Spaß noch heute Nacht

    Manni1a

  5. #105
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ijsbeer11: Ook de groeten van ijsbeer11 aan alle zielige thuisblijvers

  6. #106
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Gisteren vanuit PHG doorgereden naar de Villa, rond 21.00 gearriveerd en de sfeer zat er al meteen lekker in, goede muziek, niet te veel mannen deze keer op zaterdag, en een hoop knappe vrouwen zoiets heb je nog nooit gezien...

    Opeens stond daar tussen de verf, kwasten en linnendoeken een Spaanse furie..
    Helaas had hij een badjas aan en het was Picasso1 die je zo nooit ziet, en zo 2 keer in een week... Ook hij had het zo te zien naar zijn zin

    Ik had spijt dat ik in PHG al 2x gespritzt had, wat een kanjers liepen hier rond
    Tel daar nog een aantal baco's bij op en men weet dat de 3e keer niet uit de lucht zou komen vallen
    Ik twijfelde tussen 5 vrouwen, ongelooflijk maar ik kon niet kiezen..

    Ik had er 3 afgestreept van mijn lijst, eentje zweette van het dansen, de andere was "upset" omdat ik haar geen aandacht gaf terwijl ik haar een half uur eerder nog had gebeft in de bar, en de andere had er duidelijk niet zon zin in vandaag

    Er waren er dus nog 2 over, en alsof ze het wist kwam een van de twee naar me toe..
    Ze lachte omdat we elkaar de week ervoor in GT hadden gezien en nu weer hier.. Wat een vies ventje zeg, moet ze gedacht hebben

    Nou haar de sleutel laten halen, samen lekker gedouchet waardoor ik al halfstok het bed indook, ik wist vantevoren dat het van diep moest komen maar dat ik het uiteindelijk zelf zou moeten doen had ik niet verwacht
    Na 20 minuten doggystyle was ik totallos (ga maar eens 20 minuten op je knieen zitten en dan neukbewegingen maken zo snel en hard als je kunt) ze lachte en zei dat het bij mij normaal nooit zo lang duurde..

    Terug beneden was het nog steeds erg gezellig, er werd flink gedanst en de Roemeense dames hadden er weer zin in

    Mijn schatje niet meer volgens mij want die bleef de rest van de avond bij me in de buurt, er zijn ergere dingen!

    Toen vroeg ze nog om een massage en heb ik getracht professioneel mijn beide handen in gelijke bewegingen evenredig over haar schouders te bewegen


    Ze zei dat ik net zo goed kon masseren als beffen, dus weet nog steeds niet of het een compliment is of niet...

    Uiteindelijk om 03.00 afscheid genomen van iedereen en om 04.00 lag ik lekker in mijn bed!


    IJSBEER 11


    Ohja, voor de Rotterdames onder ons...

    Op de 10e speelronde in de 10e maand van het jaar 2010, werd het met 10 man spelende Feyenoord, door ons PSV met 10-0 teruggestuurd naar 010!
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. #107
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ohja, voor de Rotterdames onder ons...
    Op de 10e speelronde in de 10e maand van het jaar 2010, werd het met 10 man spelende Feyenoord, door ons PSV met 10-0 teruggestuurd naar 010!

  8. #108
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht

    Het kengetal is al verandert van 010 naar 10-0

  9. #109
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Gisteren met een wandelmaat naar Villa Vertigo geweest. Villa Vertigo waren we beiden nog nooit geweest, het is niet ver rijden en we waren beiden nieuwsgierig naar de Villa en vooral naar wat er binnenin de villa gebeurt.
    De heenreis verliep gelukkig vlot. Beetje bijpraten over wandelavonturen of nog te ondernemen wandelavonturen, het werk, etc.
    Meteen na de afslag Grefrath begon het feest al. Bij ´n aantal zijweggetjes caravans en ´n hoop zwarte dames die daar vast geen kastanjes aan het rapen waren. Al snel kwamen we bij de Villa aan, mochten we binnen en werd ons alles uitgelegd. Buiten de regel 50 euro voor een half uur zijn er geen vaste regels met betrekking tot service, dit moet je dus samen met de dames uitvogelen. Verder maar half geluisterd, want met een geladen pistool op zak wil je niet teveel tijd verliezen aan dit soort futiliteiten. Personeel dat de uitleg en het uitdelen van de benodigde spullen verzorgde, was overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Het zag er allemaal netjes uit. Hier zouden ze ons vandaag wel van ons zaad en ons geld kunnen verlossen.
    We waren redelijk vroeg op de middag gearriveerd, dus het was nog erg rustig. Stuk of 15 a 20 beren binnen en ongeveer evenveel vrouwen. Bezoekers waren voornamelijk Nederlanders en Duitse Turken/Turkse Duitsers. De sfeer was erg tam. De meeste bezoekers, zowel beren als dames hangen wat in de banken of aan de bar.
    Dat gaf ons mooi de gelegenheid om de Villa eens nader te inspecteren en dan met name het vrouwelijk schoon wat er rondliep. Dat laatste viel op dat moment wel wat tegen, de mooiere dames zouden later komen. Wat gepraat met dames, andere beren en wat rondgekeken. De echt mooie dames kwamen later op de middag binnen. We waren er al wel uit dat als er gekamerd kon worden met het barmeisje dat we dat dan niet af zouden slaan.
    Conclusie: de Villa is keurig netjes ingericht, alles strak en modern en het zou garant moeten staan voor een goede sfeer. Enkele nadelen vielen ook al meteen op: de tuin was dicht (goed, dat kan met dit herfstweer), de sauna was piepklein, er is geen kino, er zijn slechts twee jacuzzi’s die men alleen op verzoek vol laat lopen en waarvan er eentje kapot was en tot zover het wellness-gedeelte. Goed, je komt voor iets anders dan voor in een stoombad en in de sauna te hangen, maar als je je er toch een hele dag wilt vermaken, dan zijn dat soort dingen wel mooi meegenomen. Ander minpunt achteraf was de doucheruimte. Deze is netjes en heeft alles wat je nodig hebt, maar het wordt tevens gebruikt als ’n soort van doorgang, voor het afrekenen, etc. Vaak een hele hoop trubbelig gedoe daar.
    Inrichting van de rokersbar en de niet-rokersbar was zeer netjes en de bediening vlot. Bij een leeg glas werd consequent gevraagd of je nog iets wilde drinken. De eethoek is netjes en praktisch ingericht.
    Na het drinken aan de bar, rondkijken en bankhangen ging ik maar eens rondkijken wat er te beleven was. Wat opviel is dat een aantal dames wel wat jagen, maar dat het gros ongeïnteresseerd in een stoel hangt of achter de gokkast staat. Ik zag in elk geval weinig actie op de banken en aan de bar, buiten wat geknuffel tussen vaste klanten en hun kennelijk favoriete dame. De dames spreken over het algemeen wel goed hun talen. De dames die ik heb gesproken spreken naast hun moedertaal goed Engels en goed Duits. Veel dames spreken ook nog Spaans.
    Met een volledig doorgeladen pistool in mijn broekzak, of beter gezegd: badmantelzak, beland ik vaak op de kamer met niet de dames die helemaal m’n type zijn, maar wel met dames die me goed op weten te geilen en een goede service in petto hebben. In de bar botste Vivian op me en ze begon al direct uitdagend te dansen. Samen wat gedronken, beetje gebabbeld en ze had wel door dat ik niet al te lang met een volledig doorgeladen M777 Artillery rond wilde lopen. Vivian is 29 en zegt uit Jamaica te komen. Ik geloof er geen snars van. Voor een Jamaicaanse spreekt ze veel te goed Spaans en haar Engels klinkt niet echt Jamaicaans. Goed, lekker belangrijk. Geloof niet dat je veel voelt in bed van het verschil tussen een Jamaicaanse of een Dominicaanse. Half uurtje met haar naar de kamer, verder geen afspraken gemaakt. Het opgeilen werd wel onderbroken doordat de dame de sleutel moet gaan halen. Ik vind dat een irritante ceremonie. Jammer ook dat de dames op de banken en in de bar niet echt ver gaan.
    Op de kamer was het TZ erg lekker en zoog ze heerlijk aan mijn pistool. Deze meid kan echt heel goed zuigen. Ze is niet super knap, zeker niet lelijk en zonder doorgeladen pistool zou ik waarschijnlijk niet met haar op de kamer beland zijn, maar dit was zeker de moeite waard. Daarna een minuut of 20 echt stevig geneukt. Het ging er allemaal vrij ruig aan toe. Daarna even uitgepuft, samen een douche genomen, een sigaretje gerookt en weer naar beneden gegaan. Vingeren mocht overigens ook, beffen heb ik niet geprobeerd. Beneden 50 euro afgerekend en aan de bar gaan zitten. Over deze beurt was ik zeker tevreden. De kamer was overigens ook zeer netjes. Een raampje voor de frisse lucht, een bed dat groot genoeg is en een klein badkamertje. Haar after sales waren ook prima. Het doel was natuurlijk me nog een keer op de kamer te krijgen. Ze kwam geregeld nog even een praatje maken. Moet wel zeggen dat dit na een tijdje irritant wordt. Qua looks zou ik zeggen 6,5 op 10 en qua service 9 op 10.
    Toen was het tijd voor het eten. Al 20 minuten voor het buffet open ging stonden de eerste beren ongeduldig te trappen. Een groepje Nederlanders dat al de hele dag de big shot uithing. Drie van die suffe administratief medewerkers bij ’n semioverheidsbedrijfje. Op kantoor klop je het stof van hun schouders, maar hier even de big shot uithangen. Het eten was wel aardig. Heb uiteindelijk over ’n uur of anderhalf verdeeld twee borden gegeten. De spaghetti was lekker, de vis en de aardappelen ook wel, maar ’n aantal dingen waren dan weer niet zo lekker. Uiteindelijk allemaal te verwerken en vandaag geen last van mijn maag, dus het zal wel goed zijn geweest.
    Daarna even op de bank gelegen om het eten te laten zakken. Al vrij snel kwam Lucy bovenop me zitten. Lucy is een Roemeense die prima Spaans spreekt. Al vrij snel stond het als een paal boven water dat we zouden gaan kameren. Wederom was het jammer dat er op de bank weinig actie plaatsvindt en dat het paringsritueel wreed onderbroken wordt door een sleutelceremonie. Juicy Lucy jaagt wel, is niet vies van een beetje opgeilen en heeft daar volgens mij wel succes mee. Op de kamer een heerlijke pijpbeurt ontvangen en daarna heeft ze er a la cowgirl voor gezorgd dat de poncho werd gevuld. TZ was ook prima. Beffen niet geprobeerd. Al met al een prima sessie. Ze nam de tijd, pijpen kan ze goed en bij neuken was het wisselen van standjes geen enkel punt. TZ deed ze ook volop. Aardige, spontante meid. Qua looks geef ik haar 7,5 op 10, qua service 8 op 10. De kamer was overigens een stuk minder dan de vorige kamer waar ik heb gekamerd. In plaats van boven was het nu in de kelder. Klein kamertje zonder enige faciliteiten. Niet eens ’n spiegel naast het bed bijvoorbeeld, zodat je jezelf in actie kunt zien.
    ’s Avonds probeerde men met een DJ er sfeer in te brengen. Dat lukte maar half. De DJ draaide goed, maar de meeste meiden hangen wat in de banken en stoelen en ook de danspaal bleef onbenut. Jammer dat ze daar niet wat meer actie op ondernemen. Open end is leuk, maar zonder sfeer is het een lange zit. Het wellness gedeelte is beperkt en als dan de tuin niet geopend is, dan moet er binnen toch iets meer vermaak zijn wil het gedurende het gehele verblijf gezellig blijven. We hadden besloten nog een keer ’n dame te lansen en dan op weg naar huis te gaan.
    Ik ging voor de bloedmooie Roemeense Kathy. 20 jaar, mooie volle B-cup en ’n prachtig gezicht. Tot hier het positieve over haar. Had eigenlijk in de bar al beter moeten weten. Het enige dat ze constant vroeg is “Are we going to the room?” en verder maakte ze al de hele avond een chagrijnige indruk. Helaas ben ik eigenwijs en zij bloedmooi, dus uiteindelijk toch op de kamer beland. Dat was geen succes. Het TZ werd beperkt tot een likje buiten de mond. Vingeren mocht niet want ze had last van haar muschi. Het pijpen ZC werd beperkt tot drie likjes aan de zijkant van mijn totempaal. Daarna ging het rubber er al over en ging ze nog even door met pijpen. Het rubber erover ging niet zo maar. Ze had er maar liefst 4 condooms voor nodig voor het rubber er fatsoenlijk omheen zat. Pijpen is zwaar overdreven als het gaat om hetgeen wat ze aan het doen was. Het had meer weg van aftrekken. Daarna ging ze bovenop me zitten, maar omdat ze last had van haar muschi en mijn paal mocht er alleen met het topje in. Daarna missionaris, maar er zat een handje tussen en dat handje wilde ze absoluut niet weghalen. Ze was bang dat het condoom zou klappen. Wat een kletspraat zeg. Cowgirl heeft ze het afgemaakt. Nadat ik weer niet verder mocht dan het topje erin toch even doorgeduwd en vanaf dat moment ging het lekker en was het rubbertje zo volgespoten. Qua looks geef ik haar 9 op 10, qua service een 2,5 op 10. Dit soort dames moeten zich echt eens afvragen of ze dit werk wel moeten blijven doen en ’n club zou zich moeten afvragen of dit soort dames de club wel iets bijbrengen. Daarna nog eens even gekeken en ze is niet uit haar stoel geweest. Zelfs als er mannen naast haar komen zitten, blijft ze ongeïnteresseerd en chagrijnig. Ze kamert dan ook nauwelijks, behalve als er eens iemand volledig gaat voor de looks. Het blijft gewoon een enorm lekker meisje.
    Daarna nog even aan de bar gezeten, wat rondgekeken en maar gegaan. Later op de avond werden de dames wel wat meer handtastelijk. De Villa was aardig volgelopen en nog steeds kwamen er mensen binnen.
    Algemene indrukken:
    De Villa:
    Netjes en sfeervol ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het wellnessgedeelte is helaas beperkt en de dames zijn over het algemeen vrij tam.
    De dames:
    Je hebt hele mooie en minder mooie, maar over het algemeen zijn de dames jong, mooi en helaas erg tam. Je hebt er spontane dames bij die op een leuke manier jagen, maar veel te veel dames hangen de hele dag ongeïnteresseerd in de stoel of achter de gokkast. De dames hangen ook in kliekjes. De vaste bezoekers weten prima welke kliekjes ze moeten mijden.
    Bezoekers:
    Mensen van alle leeftijden. Met name Nederlanders en Duitse Turken/Turkse Duiters.
    Sfeer:
    Tam. Geen actie in de bar of in de banken, veel dames ongeïnteresseerd, de danspaal bleef ongebruikt en ook toen de DJ begon te draaien hing iedereen niet steeds in de banken/stoelen.
    Conclusie: prima vermaakt, maar de volgende keer wordt het toch iets anders. Qua wellness en actie in de bars vond ik het echt ondermaats. Wel een hoop mooie dames, maar die heb je overal en met soms ’n matige service heb je er weinig aan.
    De avond zou voor mij nog niet afgelopen zijn overigens, want er was nog voldoende tijd om naar de Reeperbahn van de Kempen te gaan, de baan van verderf tussen Herentals en Lier.
    PLECAT

  10. #110
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Algemene indrukken:
    De Villa:
    Netjes en sfeervol ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het wellnessgedeelte is helaas beperkt en de dames zijn over het algemeen vrij tam.
    De dames:
    Je hebt hele mooie en minder mooie, maar over het algemeen zijn de dames jong, mooi en helaas erg tam. Je hebt er spontane dames bij die op een leuke manier jagen, maar veel te veel dames hangen de hele dag ongeïnteresseerd in de stoel of achter de gokkast. De dames hangen ook in kliekjes. De vaste bezoekers weten prima welke kliekjes ze moeten mijden.
    Bezoekers:
    Mensen van alle leeftijden. Met name Nederlanders en Duitse Turken/Turkse Duiters.
    Sfeer:
    Tam. Geen actie in de bar of in de banken, veel dames ongeïnteresseerd, de danspaal bleef ongebruikt en ook toen de DJ begon te draaien hing iedereen niet steeds in de banken/stoelen.
    Conclusie: prima vermaakt, maar de volgende keer wordt het toch iets anders. Qua wellness en actie in de bars vond ik het echt ondermaats. Wel een hoop mooie dames, maar die heb je overal en met soms ’n matige service heb je er weinig aan.
    De villa: nog niets veranderd, dacht ik zo toen ik er eind augustus kwam. Nu denk ik er blijkbaar niet alleen zo over. Btw, eind augustus was het al een aantal dagen koud en somber, toen was het zwembad al gesloten: klaar voor de winter deelde men mij toen mee.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #111
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard Zaterdag, 6 November Villa Vertigo

    Een matig avondje "Villa" verdient een matige en beknopte recensie. Master Bull had dit sexpaleis uitgezocht als tussenstop voor zijn neukactiviteiten. Vanzelfsprekend sloot ik zo tegen de avond aan. Ik kan kort zijn, het was allemaal matig. Begrijp me niet verkeerd, de dames zijn zo oogverblindend mooi dat enkele ijsberen dachten een zonnebril op hun smoelwerk te moeten zetten. Compleet belachelijke uitdossing. En dat om de heupen knopen van de badjas moet ook verboden worden. Haantjes gedrag van de eerste orde.

    Ik zag zelfs Ijsbeer11in deze rage participeren. Maar hij wilde gewoon zijn fraaie plakplaatjes showen, kijk dan mag het wel even. Uitzonderingen bevestigen de regel. Iets later op de avond kwam ook nog onze trouwe twee-voeter Rex de geile hond mijn zijn natte snuit aan wat nog nattere poesjes snuffelen.

    Ondertussen hebben de Master Bull en ik het pad van rookgedeelte naar niet-rokers-gedeelte tot op de fundamenten uitgesleten op zoek naar PNO. Voor de niet-kenner, deze term staat voor Potentiële Neuk Objecten. Ze waren er wel maar niet voor onze smaak. In het begin van de avond ben ik even met Rebecca naar de kamer geweest. Gewoon even warm draaien. Lieve meid, beetje verlegen, beperkte service. Eigenlijk iets voor een startend beertje. Maar daarna werd het niks meer.

    De DJ draait intussen waardeloze trance en boem-boem-sjak-muziek. Die prut valt echter in goede aarde bij de dames die zich om de danspaal slingeren en de knulletjes die dus met de badjas om de heupen geknoopt meedeinen op het gedreun. Om toch goed zicht te houden op al het vrouwelijk schoon dat zo fruitig ronddartelt in het discogedeelte en tegelijkertijd het kabaal en de hectiek iets te ontvluchten, plaats ik me op een barkruk in het gedeelte waar ook de eetruimte aan grenst. Ik zie echter ook veel dames met een snuivende neus en ingevallen gezichten.

    De jonge dame die spontaan naast me komt zitten, herken ik want Jansen heeft haar onlangs nog eens gevogeld. Vriendelijk gezicht, paardestaartje, siliconentieten, en een lekker kontje kleedt het geheel af. Ze herkent me warempel ook omdat ze toen iets uit mijn snoepwinkel mocht uitzoeken. Even gekletst maar ik ben (nog) niet geinteresseerd. Het is ook zo'n jong dingetje! Even later komt er zo'n uit de klei getrokken boertje naast me zitten en zegt: "Ik heb je even in de gaten gehouden en vraag me af waarom die knappe dames gewoon naast je komen zitten en een praatje maken?" Ik kijk hem niet begrijpend aan en antwoordt retorisch: "Misschien omdat die lelijke wijven naar jou toe komen?" Ik zie aan zijn ogen dat hij die opmerking niet helemaal kan plaatsen. Tja, dat krijg je als je op zaterdagmiddag van de tractor wordt getrokken en in een tent als "Villa Vertigo" verzeild raakt.

    Maar goed, ik zou het kort houden. Nog even met Rex en kompaan, SFL en Flora liggen kletsen. Flora wou voor de zoveelste keer onze escapades breed uitmeten maar ik heb haar de mond gesnoerd door hem vol met kauwgum te duwen waar ze trouwens zelf om vroeg.

    En toen zag ik een heel knappe, kort geknipte en slanke dame zitten. Gegarandeerd boven de dertig en luisterend naar de naam Lia. Een Hongaarse. Ai, ai ai!
    Ik had haar al de hele avond op de korrel maar het werd een drama. Ik trok ruim tijd uit voor wat aftastende bewegingen en ik zette een goed gesprek in om ons samenzijn naar een hoger nivo te tillen. Ze maakte al weinig oogcontact en haar antwoorden waren afgemeten. Van fysiek contact was al helemaal geen sprake.

    Maar mensenkennis had ze wel want opeens zegt ze: "Your profession is either a teacher or a psychologist". Nou dat eerste klopte volledig en dat tweede was bijna goed want die studie is niet afgerond maar ik ben wel werkzaam in dat veld. Ze vervolgde met: "That's very interessting but why don't you just ask for a key so we can go to the room?. Uhhhh slik. Kortom ik voelde al de hele tijd een volstrekte anti-klik dus verder dan een banksessie zijn we niet gekomen.

    Nou dat was het, morgen maar gauw naar de "Living Room"

  12. #112
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    De villa: nog niets veranderd, dacht ik zo toen ik er eind augustus kwam. Nu denk ik er blijkbaar niet alleen zo over. Btw, eind augustus was het al een aantal dagen koud en somber, toen was het zwembad al gesloten: klaar voor de winter deelde men mij toen mee.
    De tuin lag er troosteloos bij en het zwembad vol bladeren. Met mooi weer is het wel fun in de tuin volgens mij, maar daar koop je 75% van het jaar niets voor.

    Misschien volgend jaar zomer nog eens in de Villa kijken, tot die tijd niet meer.

    Bovenvermelde recensie sluit ook wel aan op mijn vrijdagavond in de villa. Dames vragen vaak al snel naar de sleutel en de sfeer en de wellness is te beperkt om je lang te vermaken daar.
    PLECAT

  13. #113
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Haantjes en dergelijke

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    .........En dat om de heupen knopen van de badjas moet ook verboden worden. Haantjes gedrag van de eerste orde.........

    ........en de knulletjes die dus met de badjas om de heupen geknoopt meedeinen op het gedreun.
    Hahaha dat doet me denken aan vorige week in PHG, met Knusperer en de heer Badelatschen :P

    Go Badslippers
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  14. #114
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook weer eens m n licht opgestoken in de villa.De sfeer was inderdaad weer ver te zoeken,het damesaanbod matig.
    Heb 2x gekamerd en heb toen de handdoek maar weer in de ring gegooid.
    Zal net als alabama in de warme maanden wel weer eens gaan kijken tot dan ga ik de sfeer wel elders proeven.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  15. #115
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag 06/11/2010 dag5 van “The Master-Bull Fuckfest-tour 2010”

    Niet geneukt in VV:
    Om wat in de stemming te komen, zetten we eerst een gangsterdeuntje op:
    http://www.youtube.com/watch?v=KV2ssT8lzj8

    De hoofdrolspelers: Badslippers, Ysbeer11 (2 bodyguards incluis), Rex + golden shower-vriend, Edgar Davids, Ahmed, Yussuf, Ali, Mohamed1, Hassan, Mohamed2, Mohamed3, Brahim, Ali Baba & de 40 rovers, Mohamed4, Ibrahim, Hakan en natuurlijk niet te vergeten Mohamed5.

    Het was me een gezellige multicul in VV… Als Israëlische diender voelde ik me daar al helemaal op mijn gemak. Toeval wil dat ik die dag nog eens een echte Israeli tegen het lijf loop ook. Die wou met mij niets te maken hebben, want naar het schijnt trek ik amok aan. Op zich viel dat nog wel mee, want ik heb wijselijk mijn grote bek gehouden. Wat was ik blij toen Ysbeer11 en zijn twee makkers binnenkwamen. Het was zo’n beetje zoals in prison break!

    Vergelijk VV met de bajes en je ziet meteen 3 grote groepen. Je hebt de latino’s, je hebt de skinheads en je hebt de negers. Voor de humor zou ik nog voor de negers opteren, maar aangezien ik een Oost-Europese bleekscheet ben, paste ik niet echt in dat plaatje. Bovendien keek Edgar Davids me niet meteen vriendelijk aan. Hij had een gigantische spin op zijn kop en een veel te grote zonnebril. Ik zocht nog toenadering en aan de bar fluisterde ik zachtjes “er zit een tarantulla op je kop”. Toen werd hij nog vijandelijker en vroeg me wat ik zo net zei. Ik antwoordde dan maar rijmend: “de cola is op”. Bijgevolg droop ik als de bliksem af. Om bij de latino’s gaan te zitten, dat was in mijn geval helemaal geen goed idee… Dus er restte mij maar één optie en dat was bij de skinheads. Onder hen Ysbeer11 en nog twee kaalkoppen met een volledig getatoeëerd lichaam. Ik vroeg beleefd of ik hun bescherming kreeg en of ik erbij mocht komen staan. Het drietal nam me mee naar de doucheruimte waar ik ineens een klont zeep moest oprapen en toen werden er drie lullen tegelijk in mijn aars geramd. Bij deze was ik gedoopt en hoorde ik uiteindelijk ook bij een groep. Weliswaar de etnische minderheid op 6 november.

    Nu even serieus en stoppen met de racistische mopjes. Ik was rond 17u30 toegekomen en het zag er allemaal wel veel belovend uit. Een stuk of 30 echt lekkere wijven, maar ze lagen er lamlendig bij. Op het eerste zicht had ik meteen door dat er naar mijn zin te veel venten waren. Gelukkig was het eten nog redelijk bij smaak. Ik nuttigde mijn maaltijd samen met goede vriendin Flora. Het was misschien nog niet zo’n slechte zet om de Albanese maffia in de buurt te hebben, wanneer de Nederlandse cel van Al-Qaida vlak over de Duitse grens komt vergaderen. Eens lekker neuken zou het ideale dessert geweest zijn, maar Flora ken ik al zo lang en we hebben zo’n beetje het broer-zuster-respect naar elkaar toe. Neuken met je zus doe je gewoon niet! Gelukkig liep Badslippers ook nog ergens rond en deze ijsbeer met het betere gevoel voor humor, wist mijn humeur een beetje op te krikken. Als ik niet snel neuk, dan ga ik het op een zuipen zetten, vertelde hij me nog. 2 minuten later was ie al vetrokken met een levensgrote barbiepop. En daar stond ik dan weer alleen. Ik leende een kerel zijn vliegend tapijt even en vloog vervolgens enkele rondjes.

    Op gegeven moment passeerde een andere dame mij met haar vliegend tapijt. Het was een Turkse. Met haar ben ik even ter plaatse blijven zweven en ze kon me wel bekoren. Een tikkeltje rijper en alleen in de weekends in VV actief. In de week is ze ergens in een privéclub in Düsseldorf tewerk gesteld. Haar naam ben ik kwijt! Maar ik had niet zoveel zin om mijn dürum kebap in haar looksaus te dopen. Ik heb nog maar weinige goede Turkse tegen betaling gehad en bovendien zag ze er niet al te gemotiveerd uit. Daar hadden wel meerdere wijven last van afgelopen zaterdag! Ik zette mijn koers verder met het tapijt en toen kwam ik een zeer mooie verschijning tegen… Lief, verleidelijk en heel knap.

    Het was de Roemeense Michaela: blonde carrésnit, mooie blauwe ogen, slank figuur en geil tot en met. Het was de grootste kanshebber van de avond, maar helaas is het met haar ook niet tot geklipper gekomen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...73&postcount=1
    Toen ik echt zin had was ze niet beschikbaar en toen ze in mijn buurt was, stond mijn geilheid op een laagte. Normaal zou ik meteen toegehapt hebben, maar ze had één nadeeltje. Haar gebit was niet wat het moest zijn! Vele Roemeensen ontbreken soms al eens een hoektandje, maar deze leek verdomme een tand te veel te hebben. Misschien was het een melktandje dat nooit uitgevallen is en groeide daarvoor een nieuwe tand… Ik weet het niet, maar hoewel ik niet veeleisend ben, prefereer ik toch graag een verzorgde mond! Maar OK, ik heb het niet gedaan en heb zo’n beetje een dubbel gevoel achteraf. Misschien was ze wel heel goed… Lief en mooi was ze sowieso. Wie weet was ik simpelweg niet geil genoeg?

    In de rokersbar hing een dichte mist… Zo dicht dat het voor een rookfetisjist als mij zelfs te veel was. In de mist voegde ik me tussen de afgetrainde lichamen van Ysbeer11 en zijn twee kornuiten. Toen ik mijn kop achter een donker hoekje stak, zag ik nog een andere bekende. Het was Rex de Geile Hond. Het deed me deugd deze ijsbeer nog eens terug te zien… Later op de avond heb ik bij hen nog wat zitten lullen over de dingen des levens. Zijn kameraad vroeg toen aan Flora of hij op haar tieten mocht pissen.

    Wat mij vooral stoorde was de muziek. Nog nooit was ik in VV geweest op een vrijdag of zaterdag. Nu stond daar dus een DJ schijfjes te draaien. Zo’n mislukte klojo heb ik nu nog nooit gezien. Misschien wordt ik langzaam oud, maar de underground scene van Brussel en Rotterdam te samen waren er niets mee vergeleken. De meerderheid van de wijven die stijf van de coke stonden en van ander geestverruimend spul en nog net geen schuim op hun bek staan hadden, vonden de muziek duidelijk wel tof. Meer zelfs: ze stonden nog liever te dansen en te gebruiken dan hun commerciële functies te vervullen. En alle venten stonden er maar bij in groepjes. De gay-parade vervaagde er in het niets bij.

    Ondertussen was Badslippers ook al terug van zijn rollenspel “Barbie en Ken”. Hij liep ook maar te klagen dat er geen fuck te beleven viel. Ik dacht bij mezelf, zwijg toch onnozelaar, jij hebt tenminste al gestengeld… Voor mij ziet het er niet naar uit dat ik hier nog aan neuken toekom. Op gegeven moment was het zo erg dat Smoking Fetish Lover uit de ene bar gevlucht was en zich in alle rust in de niet-rokers-bar nestelde. Daar kreeg ik wel het charmante gezelschap van de Roemeense Yolanda. Een bescheiden meisje waar ik ergens in het voorjaar al eens het genoegen mee had. https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=20645
    Tot mijn grote schaamte herkende zij mij nog wel heel goed, maar vroeg ik opnieuw haar naam en afkomst. Ik kreeg volop een mep tegen mijn snuit. Toen wist ik het plots weer en verontschuldigde ik me 1000x. Al had ze het me niet makkelijk gemaakt, want haar haren droeg ze nu anders dan een halfjaar gelden. Ik had kunnen gaan vogelen met haar, maar ik meen me te herinneren dat ze niet slecht was, maar dat ik niet persé met haar in herhaling wou vallen. Bovendien is het doel van mijn tour om alleen nieuwe dames te leren kennen en niet steeds op dezelfde kruipen. En ook al was ik het op gegeven moment aan het overwegen om het toch te doen, dan gaf ze aan zich niet al te best te voelen. Vandaar dat ze ook in haar pyjama rondliep en niet in een lingerie-setje. Dus opnieuw niet geneukt. Om me van wat last te ontdoen ben ik mijn lid dan maar gaan aftekken op de WC.

    Voor de enigen voor wie ik een uitzondering zou maken en wel in herhaling vallen, dat zouden de Poolse Paula en de Roemeense Claudia kunnen geweest zijn. Helaas waren geen van beiden aanwezig in de club. Wel, gelijk hebben ze! Maar pech voor mij…

    Het besef dat ik echt niet meer zou neuken werd groter met de minuut. De resterende tijd heb ik dan maar gevuld in de sauna en nadien in het gezelschap van Badslippers, Rex en diens makker. Rex en zijn makker zagen de rest van de avond ook nog somber tegemoet en ze waren al in de fase gekomen waarin ze klaar waren om elkaar te neuken. Het gestreel en versieren begon al meteen daar op de bank waar ze zaten. Ik schonk hen de nodige privacy en ging met Badslippers naar een Hongaarse kortharige sloerie toe. We maakten haar wijs dat we vader en zoon waren. Ze leek onze humor niet te appreciëren en ik droop dus maar meteen af. Badslippers is nog even bij haar blijven zitten, maar achteraf vernam ik dat ook hij niet meer tot klipperen toekwam.

    Rond 23uur verliet ik de club. De theke vroeg of ik zondag gratis binnen wou… Ik zei haar dat ze die gratis in haar kut mocht proppen en dat ik me zo meteen klem ging zuipen. Al moest ik nog even wachten, want ik had nog een heuse rit voor de boeg. Badslippers kon anders wel zijn gangen gaan, want die was met de fiets daar. Toen ik het hek achter mijn lamlendige reet hoorde dichtslaan ging hetzelfde gevoel van euforie door mijn lijf dan wanneer je succesvol ontsnapt uit de lik. Ik liet de homoclub achter mij en vertrok richting Vlaanderen.

    Ik ga de laatste tijd wel wat minder en toch dacht ik dat VV mijn favoriete club was… Dat is dus niet meer. En wanneer ik nog eens terugga, dan zal het op een weekdag zijn en enkel in de namiddag. Voor een hoop verknipte en gedemotiveerde wijven en een kudde kerels die daar de stoere macho komen uithangen, daar heb ik geen zin in.


    De nacht van zaterdag op zondag (return of KinkyBull):

    Ik kom altijd mijn beloftes na, want nog voor ik een volledig uur terug in eigen land was, vloog ik al in de drank. Nog eens twee uur later was ik al zo beschimmelt dat ik niet meer wist van welke parochie ik was en tegen de ochtend zette KinkyBull me af voor mijn deur, waar ik op handen en voeten naar het sleutelgat moest beginnen zoeken. SFL was die nacht nog eens goed doorgezakt.

    Maar liet ik nu net niet de naam KinkyBull vallen? Jaja, deze ontslagen Bull duikt terug op in mijn tour. Tijdens het uitgaan in discotheek Cosmo (http://www.discotheekcosmo.be/start.html), de beste boerenkeet van Vlaams-Brabant en omstreken, werd ik vergezeld door KinkyBull en zijn beste vriend. Naast zuipen, dansen en het genieten van de massale aandacht van de Vlaamse boerinnekes werden er filosofische dingen besproken. Eén van de redenen van zijn ontslag uit de orde van de Bulls, dat was omdat hij een relatie heeft. KinkyBull is een keurige heer die niet naast de pot plast en daarmee dat hij enige tijd geleden afhaakte. Maar ik zou de Master niet zijn indien ik geen overtuigingskracht had.

    Ik zei tegen hem: “KinkyBull… Is zij de ware wel?”
    “Natuurlijk!” zei hij prompt.
    “Om daar achter te komen, zou ik je graag onderwerpen aan de ultieme test.”
    “Ohw”, zei hij. “Ga je me naar Temptation Island sturen”
    “Temptation Island is voor sukkels die niets gewend zijn,” zei ik. “Ik ga de kat zodanig bij de melk zetten, dat je de ultieme test gaat ervaren. En dan pas zal je weten of je nieuwe vriendin de ware is!”
    “Hoe ga je dat klaarspelen?”, vroeg Kinky al spottend.
    “Wel, morgen heb ik LR op het programma staan en jij gaat mee!”
    “Ik ben niet te verleiden, Ik weersta alles,” snauwde KinkyBull vanuit de hoogte.
    “Ik duw jou 150€ in je jatten, jij gaat mee naar LR en als je niet neukt en mij mijn geld teruggeeft, dan ben je geslaagd. Dan is ze absoluut de ware,” lichtte ik toe.
    KinkyBull schoot in een bulderlach, maar ging akkoord met de deal. We drukten onze handen erop en de volgende dag zou KinkyBull meegaan naar de Living!

    Zal hij neuken en zijn hoorns van Bull terug verdienen? Of zal hij zijn been stijf houden en zijn pik waarschijnlijk ook en zal SFL moeten toegeven dat Kinky zijn vriendin toch de ware is?

    Zoals steeds sluiten we af met een muzikaal deuntje, waarop SFL het podium stond af te breken in discotheek cosmo en zijn onderbroek volknalde nadat een boerin haar kont tegen zijn pik duwde: http://www.youtube.com/watch?v=ZXcxeTQPpY8



    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #116
    Geregistreerd
    21 februari 2009
    Last Online
    11 februari 2013 @ 20:52
    Locatie
    regio Geel
    Berichten
    61
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard 10 minuten wat een martelgang zo lang

    Vrijdag avond me weer vermaakt met muziek, sigaretten en drank.
    Me even terug getrokken met een wat vollere Poolse die haar Nick name vergeten was.
    Ze vroeg mijn naam en ik vertelde dat het nu boven Lucky was en beneden Barry zou zijn.
    Op kamer 4 haar tegen het bed aangedrukt en na PZC kwam ik al klaar en stond na 10 minuten weer op de trap.
    Ja dit was voor mij best een wat langere kamer gang
    Rond 01.00 u liep ik lekker weer door het SKW en heb mijn Vlaamse Lorie gepakt en daar stond ik na 20 minuten pas buiten.

  17. #117
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard Web site

    Vermoedelijk is de webmaster ziek of ontslagen want het laatste bericht dateert ondertussen al van 18 oktober.

    Vooruit dat moet beter kunnen!
    Wellicht hebben ze daar ook forumproblemen

  18. #118
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag heb ik me in tegenstelling tot badslippers en SFL wel vermaakt in VV
    Er waren inderdaad relatief veel mannen, echter let ik daar niet op in tegenstelling tot anderen

    Ik vind de Villa een prima combinatie tussen een avondje lekker stappen en nog lekker neuken ook, ik kan me dus wel vinden in de woorden van SFL en badslippers dat hier, met name in het weekend, weinig terug te zien is van een relaxe saunaclub

    Uiteindelijk pas laat in actie gekomen, rond een uur of 00.30 met Vanessa naar de kamer geweest, dit was zo'n pornosessie dat ik na 15 minuten met een voldaan gevoel weer buitenstond, en later nog eens met Giulua, de allermooiste dame die er in de Villa rondloopt, Rex had haar eerder op de avond al gevangen en toen ik Rex in de kleedruimtes tegenkwam en hij aanstalte maakten om te vertrekken heb ik mijn kans gepakt


    Ik ben de laatste maanden veel in de Villa geweest, alleen in de weekenden
    Het is me op 1 enkele keer na, goed bevallen echter zal ik hier voorlopig niet meer heen gaan

    De komende tijd is het weer tijd om wat vaker terug te keren naar de club waar het allemaal begon: Golden Time
    En naar de club die ik sinds kort heb leren kennen als goed alternatief voor zowel doordeweeks als in het weekend: Happy Garden


    Ohja Badslippers, die handdoek omslaan is niet om indruk te maken, maar omdat het in die rokersruimte 456 graden is en ik het zelfs met een handdoek om nog warm had!


    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  19. #119
    Geregistreerd
    25 juni 2008
    Last Online
    13 januari 2015 @ 13:11
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    PFFFFFFF WAT EEN MOOIE VERHALEN DIE ME DOEN DENKEN AAN DE TIJD DAT IK ER OOK OM DE TWEE WEKEN MINIMAAL TE VINDEN WAS

    MAAR HELAAS ZO MOEST IK EERST EEN 20 MINUUTJES RIJDEN MOET IK ER NU 6 UUR VOOR TUFFEN

    MGOED DES AL NIET TE MIN /...... MORGEN IS IK ER WEERRRRRRRR

    NU MAAR HOPEN DAT KIM UIT LITHOUWEN ER OOK IS

    DAN KAN MN WEEKEND NIE MEER STUK

  20. #120
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avant Bekijk bericht
    MAAR HELAAS ZO MOEST IK EERST EEN 20 MINUUTJES RIJDEN MOET IK ER NU 6 UUR VOOR TUFFEN
    Zo'n auto heb ik ook al eens gehad...

  21. #121
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Onder het motto, beter laat dan nooit, alsnog een verslag van mijn escapade van verleden week

    Afgelopen zaterdag weer eens de Villa bezocht nadat ik het in PHG aan de stok had gekregen met een Roemeense bloedzuigster, zelfs mijn vader Bosco wist niet meer wat te doen en zodoende besloot ik om richting Grefrath te rijden

    Ik vind de Villa meer een discotheek waar de kans op neuken 100% is, dan een echte saunaclub, echter vind ik dit voor in het weekend wel plezant om maar eens in het Belgisch te spreken

    Vanessa was kwaad dat ik vandaag weer niet met haar ging kameren en besloot om een Vodka-Red Bull van 7 euro over mijn rug leeg te gieten!

    Ik zei dat ze daar 3 a 4 minuten voor moest blasen maar ze had hem toch maar gekregen zei ze, de slet!

    Nu had ik al vele malen een meisje gezien die niet direct opviel, niet op de voorgrond trad en die toch elke keer als ik in de Villa was een praatje kwam maken
    We waren nog niet verder gekomen dan hoe het ging, of we nog iets bijzonders hadden meegemaakt, en dan gingen we vaak weer onze eigen weg

    Ik vond haar eerder eruitzien als een universitaire studente, dan als een Roemeense prostituee en besloot om het gesprek eens verder voort te zetten

    Ze keek me zo aan van "Huh, wij, jij en ik?"
    Ja zeker meisje... Na een leuk gesprek en wat Bacardi's en Wodka's besloot ik rond 01.00 met haar de kamer op te gaan in eerste instantie voor een uur...
    Het zal jullie genoeg zeggen dat we pas de kamer afgingen toen we beneden geen muziek meer hoorden, het was inmiddeld 03.05

    Na het douchen kwam ik haar buiten nog tegen en heb met haar gewacht tot haar taxi arriveerde!


    Rond de klok van 04.00 arriveerde ik met mijn maten weer in de Lichtstad en kon ik weer gaan nagenieten van wederom een geslaagde avond Villa en een wat mindere ervaring in PHG

    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  22. #122
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2024 @ 16:40
    Berichten
    36
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    En, m'n beste, welke Roemeens universitair licht betrof het uiteindelijk dat jou twee uur op de kamer heeft gehouden? Namen en rugnummers graag!

    Paulus

  23. #123
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus boskabouter Bekijk bericht
    En, m'n beste, welke Roemeens universitair licht betrof het uiteindelijk dat jou twee uur op de kamer heeft gehouden? Namen en rugnummers graag!

    Paulus

    Nou Paulus,

    Normaal gesproken had ik de naam graag genoemd, maar haar artiestennaam weet ik niet, alleen haar echte naam...

    Ze houdt wel echt van me...
    I´m an educated fool with money on my mind

  24. #124
    Geregistreerd
    7 februari 2010
    Last Online
    11 april 2013 @ 21:42
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    CRISTMAS PARTY In Villa Vertigo
    Wednesday December 15!!!

  25. #125
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Christmasparty,. Melek.. I hate to say this but... Most parties in vv are pretty the same.. dj musik, food, pizza,.. girls... =) wow i just realize, we have a party always.. LOL

    But this one is different... i am sure.. cuz its on a wednesday... ^^

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.