Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 136
  1. #26
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard Donderdag 2 September, Villa Vertigo

    Op uitnodiging van SFL rij ik weer eens naar "Villa Vertigo". In de kleedkamer zie ik "Manke Nelis" al staan maar hij mij niet omdat hij bezig is met de bezigheid waar hij niet zo goed in is. Afscheid nemen van de dame waar hij zojuist mee heeft gekamerd. Onze guerrillastrijder staat daar in zijn steunkousen, rekverband en aangeschoten lijf afscheid te nemen van zijn liefje. De kruk ontbreekt er nog maar aan maar zijn "Punt 50" zal op de kamer ongetwijfeld op scherp hebben gestaan! Ik besluit dit idyllisch tafereeltje niet te verstoren en knijp er stil tussenuit.

    Mijn radar blijkt de laatste tijd erg gevoelig te zijn voor donkere dames. Ook nu zie ik aan de bar een gitzwarte vrouw zitten. Het is Sophia en ze komt oorspronkelijk uit Ghana. Haar Nederlands beperkt zich tot: "Ik ben Sophia" dus we schakelen snel over op Engels. De gebruikelijke prietpraat volgt en na 10 minuten is er nog geen sleutelvraag gesteld. Kijk dat biedt perspectief. Sophia strijkt zachtjes over mijn arm en borst en over de wat gevoeligere delen. Ik ben gefascineerd door haar zeer donkere tint, brede glimlach en mysterieuze uitstraling: "Black is beautifull" en "Black and white is Dynamite". Dus vraag ik haar de sleutel te halen.

    We hebben de dubbele kamer op de hoogste verdieping met douche. Ik geniet eens eerst van haar slanke lichaam en kleine maar stevige borsten. Geen negatieve effecten van de zwaartekracht te bespeuren. Dit is een lijf dat vraagt om geliefkoost te worden. Haar zoenen zijn vochtig maar voorzichtig dus daal ik maar eens af tot tussen haar dijen waar het snorkelen en diepzeeduiken kan beginnen. Als de rollen worden omgedraaid, blijkt het "Dynamite" toch niet zo explosief. Het pijpen is net als het kussen voorzichtig en al snel wordt het rubber over de knop getrokken.

    Het neuken is voorspelbaar en standaard. We nemen wat standjes door waarbij Sophia me lief aankijkt maar er toch geen echt vuurwerk wordt afgestoken. Nou ja, het enige vuurwerk komt in het rubber terecht. Omdat we dik over het half uur zijn heen gegaan, biedt Sophia nog een massage aan zodat we het uur vol maken. Daar zeg ik geen nee tegen. Matige massage die meer weg had van het openkrabben van een kraslot.

    Conclusie: Lief meisje met mooi lichaam en aanstekelijke glimlach die op de kamer rustig te werk gaat en daarbij een wat beperkte service levert.

    Als ik beneden kom loopt Sonny vanwege een heftige verkoudheid als een soort van gedrogeerde geilneus met een klaplong door de "Villa" op zoek naar verlichting voor zijn ongemak. Hij kan het beffen en kussen vandaag onder zijn hakken schrijven want zou hij daar aan beginnen dan konden we hem tegelijk aan de beademing leggen.
    In het niet-rokers gedeelte staan SFL en Zedd te kletsen. Nou ziet Zedd er wel onschuldig uit maar hij is wel degene die SFL een enkeltje "Highway To Hell" bezorgde door hem te introduceren bij de dame die hem vervolgens opzadelde met een gebroken hart en een lege beurs. Natuurlijk bespreken we dat hele gedoe nog even maar al gauw wordt ons onderonsje verstoord door de vrouw die me ooit alle hoeken van de "Living Room" liet zien.

    Ik heb het vanzelfsprekend over Flora. Mijn eigen "Medusa". Met ogen die me maar blijven lonken en "Haar-Extensions" die als valse addertjes om haar hoofd gedrapeerd liggen. Ze mengt zich nadrukkelijk in ons gesprek en breekt mijn zorgvuldig opgebouwd imago van rustige en schuchtere saunaclubbezoeker vakkundig af door breedgrijnzend onze escapades voor het voetlicht te brengen. Ik ga de vunzige details hier niet verder vermelden, maar lik mijn wonden aan ga maar gauw op zoek naar de volgende verovering voordat mijn hele imago aan gruzelementen ligt.

    Ondertussen loop ik een nieuwe, voor mij onbekende, ijsbeer tegen het lijf. Het blijkt Sir Wankelot te zijn. Altijd weer verrassend het beeld dat je je van iemand vormt en dat in de praktijk niet blijkt te kloppen. Bij Wankelot denk ik toch aan een oud mannetje met een kromme rug van het vele rukken. Dat blijkt geenszins het geval. Vanachter zijn donkere bril niet onmiddellijk te doorgronden. Maar als ik hem meld dat ik er over denk om deze avond nog even bij "Golden Time" langs te gaan, raadt hij dat af. Deze "Master of Economics" weet me binnen de kortste keren uit te leggen dat dat vanuit financieel en gastronomisch oogpunt een slechte keus is. Ik zal dan immers opnieuw 50 euro entree moeten betalen én ik mis de maaltijd die zo dadelijk opgediend zal gaan worden. Kijk, zo iemand kom ik graag tegen die mij de economische kneepjes van het vak leert.

    Ook "In the House" zijn jansen en Pistol Pete. PP is gelokt door een berichtje van Sonny dat er een paar meiden rondlopen die volledig binnen de welbekende criteria van PP rondwandelen. Binnen de kortste keren hangt Pistolero dan ook op de banken van de "Villa" met een lekker hapje naast zich.
    jansen zou jansen niet zijn als hij ons direct attent maakt op een wel heel aantrekkelijk dame in zwart strak rokje met beeldschone ogen en een paar kreukelzones die "Onze Lieve Heer" onmogelijk uit een homp klei geboetseerd kan hebben. Oogverblindend dus. jansen eet braaf zijn bordje spaghetti leeg en verdwijnt zoals gebruikelijk naar de kamer met deze "Stunner"

    Als ik buiten met Sonny een praatje maak, komt er een blonde vamp met een paar uitstekende toppen in een strakke "outfit" langs flaneren. Ik had haar al eerder gespot en we wisselden wat oogcontacten uit. Nu strijkt ze me voorzichtig over mijn arm. Ze wil ons gesprekje niet verstoren maar ze laat wel een signaal achter. Een poos later loop ik haar letterlijk tegen het lijf in de gang van rokersgedeelte naar niet rokersgedeelte. We schuifelen langs elkaar waarbij ze speels haar borsten tegen me aandrukt. Niet de mooiste borsten van het westelijk halfrond maar toch iets wat daarbij in de buurt komt.

    Ik kan dat toch moeilijk negeren en laat mijn handen over haar rondingen glijden waarbij ik de opkomende binnenbroekse zaadlozing onderdruk. Ze giechelt en brabbelt wat steenkolen Engels. Ik informeer naar haar naam. Dat is Rebecca. Ook nu vraag ik zelf om de sleutel. Al snel blijkt dat haar uitstraling en vóórkomen niet strookt met haar ervaring. Om een lang verhaal kort te houden, ik heb te maken met een groentje. Ze kan de kamer niet vinden en verdwaald en passant in de kelder van de "Villa" dus ben ik haar behulpzaam en wijs de weg. Eenmaal op de kamer (nou ja, kamer, meer een veredelde bezemkast) blijkt ook dit een heel lief meisje die me het naar de zin wil maken maar die op alle fronten nog eens "Het handboek der protituees" moet doornemen.

    Rebecca is Roemeens, tongzoent voorzichtig en laat zich gewillig beffen. Dat had ik wellicht beter niet kunnen doen want als wij van de kamer af zijn zie ik haar binnen "No Time" alweer bij de bar staan. Maar goed, op het moment dat ik haar lik, ruikt ze fris en bespeur ik geen ranzige geur van een bak bedorven mosselen. Wel had ze de "LadyShave" nog even kunnen gebruiken want tijdens het masseren van de vulva lag er toch wel een deurmat van zo'n vier dagen onder mijn neus te prikkelen.

    Ook dit is een meisje dat haar orale vaardigheden nog verder dient te ontwikkelen. Pijpen gebeurt zachtjes en met weinig variatie. Het aanbrengen van het condoom blijkt een te moeilijke opgave voor haar zodat ik dit karweitje zelf klaar.

    Tijdens het neuken zit ze bovenop de wip zodat ik kan genieten van haar volle en zachte borsten. Ik merk dat ze wat onwennig is maar wel haar best probeert te doen. Dat siert haar. Na een poosje draai ik haar op haar rug en laten we de edele delen weer samensmelten. Rebecca heeft mooie ogen die me voortdurend zwoel blijven aankijken. Vooral die blik en haar zachte strelingen zorgen ervoor dat bij mij de poorten open gaan.

    Conclusie: Een dame die je op het eerste gezicht een "Whawwww-Factor" toedicht. Fraaie blonde manen, mooie ogen, strakke outfit waardoor haar kontje en volle borsten goed tot hun recht komen. Bij nader inzien ietwat verlegen, schuchtere en giechelige dame met een zacht, vol en aaibaar lichaam. Haar service is er op gericht je het naar de zin te maken maar haar vaardigheden dienen op alle fronten nog verbetering.

    Dan nog iets over de algehele sfeer in de "Villa". Het blijft een mooi en smaakvol etablissement maar de sfeer is lauw en de "wellness sucks" maar de bejegening en de gastvriendelijkheid is in orde. De dames zijn over het algemeen aan de jonge kant en ik mis de wat oudere leeftijdscategorie. Laten we zeggen zo tussen de 25 en 35 jaar. Dat heeft wel mijn voorkeur.

    De dames tonen weinig initiatief en dat kan de "kat uit de boom kijkende" ijsberen parten spelen. Vooral in het rokersgedeelte hangen de dames wat verveeld in het zitmeubilair wat een slaapverwekkend tafereel oplevert. Maar een beetje assertieve beer weet daar wel doorheen te prikken. Daar staat tegenover dat er tijdens de weekends meer "schwung" in de zaak zit middels dj-muziek en wat paaldansende dames.

    Wat me opviel was dat de "100 euro voor een uur" stilzwijgend zijn intrede heeft gedaan. Ik heb dat even nagetrokken bij diverse dames en zonder uitzondering kreeg ik te horen dat ze 100 per uur rekenden. Dat heb ik ook voor beide sessies afgerekend.

    Toch heb ik een goede tijd gehad in de "Villa" maar als ik eerlijk ben kwam dat vooral vanwege de aanwezigheid van een lekker clubje mede-ijsberen. Altijd leuk om de mannen "In Real Live" te ontmoeten en bij te kletsen. Mijn twee sessies waren met 2 poeslieve dames waarbij de seks gemiddeld was. Ach, het is allemaal een momentopname. Ik ga zeker terug naar"VV".

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Personeel: vriendelijk, echter bij de discussie (zie boven bij Fernanda) over de uurprijs en bij de vraag om 50 euro te wisselen zodat ik 25 euro kon betalen om de 50 euro aan te vullen tot 75, bleek dat de thekefrau achter een uurprijs van 100 euro stond, in feite. Ik ben daar geen discussie begonnen over wanneer een dame drinkgeld verdiend maar vrees dat de prijzenpolitiek daar niet lang meer gaat standhouden zoals ze nu is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers
    Wat me opviel was dat de "100 euro voor een uur" stilzwijgend zijn intrede heeft gedaan. Ik heb dat even nagetrokken bij diverse dames en zonder uitzondering kreeg ik te horen dat ze 100 per uur rekenden. Dat heb ik ook voor beide sessies afgerekend.
    Heeft dus niet meer lang geduurd.

    Gezien de services die ik heb mogen meemaken en gezien ook de algemene opgemerkte service van de dames van badslippers lijkt het me onterecht dat de villa 100 euro per uur vraagt als daar geen perfecte servicegaranties tegenover staan. Het is ook gedurfd met dichtbij zoveel andere clubs die de oude prijzen nog hanteren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja het was een gezellige avond wat door SFL ( manke Nelis ) geregeld was.

    Haha Big was in een File terrecht gekomen wat op de zaterdag niet vlug gebeurd dus die hebben we niet meer gezien.
    Ace had andere verplichtingen. en Cupido stond in de garage

    Helaas is het me weer niet gelukt om diepgaande gesprekken te voeren met onderstaande ijsberen. Vanwege mijn kamerwerk.
    PP,Sony,Zedd( die niet wil hebben dat zijn naam hier staat vanwege een vriendinnetje die meeleest uit PHG)SFL,Badslippers en Sir wankelot ( Die volgens Badslippers geen kromme rug heeft van het trekken nou dan heb je niet goed gekeken zijn rug komt zelfs boven zijn hoofd uit )

    Ik ben met de mooie Poolse Nina mee gegaan om met haar wat rek en strek oefeningen te doen en meteen haar rode lippen schoon te spuiten met een perfecte creme laag ( niet van de reclame maar van Jansen zijn eigen spuitbus)
    Op kamer 1 ( speciaal voor Kater die alles wil terug zien in de spiegel)

    Daarna 30 minuten na dit delict heb ik Magarita uit Lithouwen meegenomen naar Kamer 6 ( ook voor Kater ).
    Zei heeft me eerst een erotische massage gegeven met olie en deze ook nog wat in mijn anus laten lopen (Misschien dat je dan sneller de wc afkomt omdat alles dan weer goed geolied is)
    Daarna wat standjes afgewerkt waarbij de spiegel zelfs helemaal omdraaide na een bef en pijp beurt waarbij we door elkaar kronkelde zodat er spiegel er ook niets meer van snapte.
    Met een doggy en daarna nog even haar lippen en keel doorgespoeld om te rusten voor een been en rug massage van haar.
    Ja daarna maar even gaan bijpraten dacht ik blijkt dat Manke Nelis SFL,Badslippers,Sirwankelot al naar huis waren. getrouwd soms

    Omdat Stephan het wel leuk vind om ook een feestje te geven voor getrouwde ijsberen en andere solidaire beren wordt er een feestje gepland op
    Donderdag 14 oktober in de Vila
    De entree zal zeer aangepast worden.
    SFL zorgt voor extra granaten
    Sonny regeld de muziek,PP neemt wat snoepzakken mee.
    En Ik heb nog een paar dames over die we daar uitdelen.

    Om het niet al te laat te maken en ook thuis de deur niet op slot te vinden ben ik voor het licht worden weer naar huis gereden.

    Ja Badslippers die Poolse dame was echt een geil toppertje in de kleedkamer viel het slijm uit je mond maar helaas stond je al aangekleed en mocht zei nog even iets kiezen uit je snoepkraam .

  4. #29
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja daarna maar even gaan bijpraten dacht ik blijkt dat Manke Nelis SFL,Badslippers,Sirwankelot al naar huis waren. getrouwd soms

    Nee, SFL niet getrouwd! Manke Nelis zijn geld was op en besloot om wijselijk de club te verlaten
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  5. #30
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch VV/02/09/10

    Het was weer eens hoognodig tijd om naar de beste club van NRW te rijden. In het geheim had ik al met enkele ijsberen en madeliefjes afgesproken dat ik die dag zou komen. Bijgevolg arriveerde ik rond 13u in Villa Vertigo!

    Wat maakt van VV zo’n vette club? Wel, er zitten zeker niet het meeste dames… Maar hetgene wat er zit is voor 90% megaknap en volledig mijn ding. Ik verdien echter een slag tegen mijn suffe kop dat ik dan nog maar eens met dezelfde dames was wezen kameren en niets nieuws testgereden heb. Ook de verhouding tussen klanten en dames is in VV het meest ideaal en je zal er niet lang wachttijden hebben.

    Maar goed, niet alle ijsberen die ik had aangeschreven zouden die dag komen, maar de meerderheid was er wel meer. Tot mijn verbazing waren er zelfs die ik niet had aangeschreven, maar die wel welkom waren voor mij. Voorts had ik met mijn zusje Flora gebeld dat ik zou komen, want zij had wat probleempjes waarover ze met mij wou praten… En voor haar doe ik graag eens iets terug. Ook Claudia wou ik opnieuw zien en ook aan haar had ik via IM laten weten dat ik in aantocht was. Maar de hoofdreden van mijn bezoek was PSE Paula van Polen. Tijdens mijn laatste VV-bezoek liepen we elkaar mis en dat vond ik zonde. Dus liet ik via een sms ook haar weten dat ik die dag naar VV zou komen.

    Zij was dan ook de eerste die me stond op te wachten toen ik met mijn manke poot de rokersbar binnenstrompelde. Ik vroeg haar om even te wachten, want ik was uitgehongerd en ging eerst wat achter mijn kiezen stoppen. Buiten op het terras nuttigde ik mijn sandwich en Flora van de Albanese maffia kwam meteen bij me zitten. Ongeveer een uur hebben we wat zitten lullen over haar problemen en de problemen met mijn ex. Daar ben ik gelukkig al over heen!

    Na mijn gesprek met Flora ging ik naar binnen en zette me naast Sir Wankelot. Nog even bijgepraat en al vlug begon hij me uit te horen over Paula. Jij geile sodemieter, jij gaat me hier niet voorsteken, dacht ik bij mezelf . Onopvallend liep ik bij hem weg en ging ik naar Paula toe die in de andere bar heerlijk zat te kettingroken. Ze lag bij mij op schoot toen een 5 minuten later Sir Wankelot in ons midden opdook. Uit vrees dat hij het vlees van tussen mijn brood zou wegsnoepen, zei ik haar alvast om de sleutel te halen. Eerst ik en dan de rest, egoïstisch zoals ik ben !

    Op de kamer was Paula weer een topact van jewelste. Telkens wanneer je met haar een kamergang doet, dan hou je er verwondingen aan over. Maar geloof me: dat heb je er met plezier voor over! Momenteel weet ik geen enkele saunaclub een dame die meer PSE is dan haar! Ze gaat ver… En telkens weet ze me wel te verrassen met iets nieuws! Maar toch, deze keer was ze iets kalmer dan anders en de reden daarvoor kreeg ik achteraf dan ook te horen. Mijn problemen zijn er klein bier tegen als je het zo vergelijkt. Hopelijk komt het goed met haar en zal later terug opduiken in Duitsland en zullen we nog veel vrolijke momenten beleven samen. Wat er op de kamer zoal gebeurde, ontdek je hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...7&postcount=36

    Na Paula zonderde ik me terug af in de bar en daar trof ik Sonny in een hoekje aan. De man had een beetje last van een valling, maar een deugddoende befsessie zou hem later toch beter maken. Hij zat daar met zijn laptop te spelen en zoiets trekt dan weer dames aan… Zo kwam onder andere Claudia bij ons zitten en ging op zoek naar Youtube filmpjes. Mij interesseerde dat niet: ik had meer plezier in de manier waarop ze zo schattig zat te schateren en hoe haar verrukkelijke tietjes bij het lachen op en neer beweegden .

    Ook weer vele nieuwe schoonheden liepen rond in VV en ik besloot Sonny en zijn Roemeense harem even alleen te laten. Zo kwam ik ook goede vriend Zedd tegen. Ik was blij hem te zien, maar tegelijk gaf ik hem een loeiharde rechtse tegen zijn bek . Dat had ie nog te goed nadat hij me gekoppeld had aan het teringwijf dat mijn hart met een botte verroeste zaag in vier stukken gewerkt heeft. Terwijl ik met Zedd aan het bijpraten was, passeerde er een onstuimig blond mokkel dat plaatsnam achter een gokautomaat. Ik keek naar Zedd en Zedd keek naar mij: hij wees naar haar en ik keek goed naar de tattoe op haar rug en de welgevormde kont die ze had. Dat is wat voor SFL zei zet met een heimelijke grijns. Niet weer, dacht ik… Ik liep weg uit Zedd zijn buurt, want nog zo’n stunt zou ik niet meer overleven!

    Ondertussen zag ik Sir Wankelot bij Paula staan en ik kon het niet laten om tegen Paula te zeggen dat ze zich eens goed mocht laten gaan. Ga maar eens lekker hard door met deze beursgoeroe, fluisterde ik haar toe. Wankie vertrok ogenblikkelijk met haar en geruime tijd heb ik hem niet meer teruggezien. In de straat passeerde een ambulance met sirenes aan en even vreesde ik dat Paula hem effectief aan flarden geneukt had, maar gelukkig was de ambulance niet op het domein van VV gestopt en zag ik de kansloze rukker na een tijdje weer terug! Hopelijk is hij me dankbaar dat ik haar aanraadde bij hem?

    In de nietrokersbar kwam ik Badslippers tegen. Grote literaire kunstenaars onder elkaar, dat is doorgaans saai, maar hoe wij elkaar bejubelen en elkaar reet uitlikken, daar is de gayparade oersaai tegen . Gelukkig kwam mijn zusje Flora erbij staan of we waren met ons twee nog op de kamer beland. Toen Flora wat met hem begon te dwepen en sommige gebeurtenissen tussen hen uit het verleden begon kenbaar te maken, besloot ik me af te zonderen… Want zoiets wil je allemaal niet horen van iemand die je respecteert als een groot intellectueel. Wij moeten respect tussen de twee grootste auteurs van het forum kunnen bewaren. Daarom was het beter dat ik niet alles te horen kreeg en bijgevolg ging ik even in de sauna liggen en liet de twee alleen.

    De sauna was heerlijk. Het is een absolute must om minstens één keer in de sauna te gaan, want wat doe je anders in hemelsnaam in een “Sauna”club.

    Na de Sauna kwam ook Jansen toe, die lang in de file had gestaan. Blijkbaar had er onderweg iemand zichzelf weer in de prak gereden. Waarom doen ze dat toch steeds als wij ons uitje gepland hebben. Met Jansen, Zedd, Wankelot en Badslippers samen gegeten, maar die ranzige vreet was niet om naar huis te schrijven. Sonny moet het geweten hebben, want net toen het avondmaal op tafel kwam, lag hij één of ander jong mokkel op een ranzige kamer te beffen. Van haar kutje eten was alleszins voedzamer dan het vreten van het buffet te nuttigen .

    Nadien heb ik nog met Jansen de mogelijkheid overlopen om ons eigen 5 jarig ijsberenfeest te organiseren. Blijkbaar zijn er toch veel beren zoals mezelf, die de bewuste zaterdag niet kunnen vrijmaken. Daarom was er sprake om enkele dagen ervoor iets te organiseren in VV. Geïnteresseerden mogen mij of Jansen daarover contacteren!

    Maar van al dat gelul met die andere ijsberen, was ik warempel vergeten dat ik een keet met een dertigtal lekkere wijven zat. Ik was zelf totaal niet meer geil en het gezellige samenzijn met de andere beren, kostte me al te veel energie. Tot ik wat verderop Claudia zag zitten wachten. Ze keek een beetje triest met haar intelligent brilletje op haar snoet. Bij deze besefte ik dat ze nog wat te goed had van mij. Belofte maakt schuld en dus vroeg ik haar om de sleutel te gaan halen. Met haar dus ook op de kamer beland en zoals steeds voldeed ze aan mijn hoge verwachtingen. De rest lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...9&postcount=18

    Toen ik terugkwam liep ik nog een oude bekende tegen het lijf. Het was de Duitse Lena die vanaf heden niet meer in GT aanwezig is, maar geregeld in VV zal aanwezig zijn! Een toppertje waar ik ook dringend terug mee moet gaan neuken. Waarschijnlijk ook altijd goed voor top5 plaats in mijn list of fame. Zo blijven we bezig en moet ik absoluut weerkeren naar VV… En zal ik weer niet kunnen testrijden met de nieuwelingen. Ik heb dringend meer tijd en geld nodig. Iemand die me één van de twee, maar liefst alle twee kan bezorgen… Gelieve me te contacteren!!!

    Nog iets noemenswaardigs. Een typisch staaltje van Sir Wankelot zijn alom gekende droge humor. Ik liep naar een bepaalde dame toe en terwijl ik daar aankwam zette alle omringende dames het op een lopen (waarom? Dat weet ik nog steeds niet). Ik liep dus maar achter hen aan en Sir Wankelot vroeg me of ik een herder was die zijn schapen zat op te jagen. Niet geestig als je het hier zo leest, maar hoe hij het weer uitkraamde... Humor jongen

    Vervolgens ben ik nog afscheid gaan nemen van Jansen, Badslippers, Sonny, Sir Wankelot en Zedd. Net vooraleer ik de club wou verlaten kom ik ook nog Pistol Pete tegen, die eveneens veel te laat was toegekomen. Hij was zich aan het amuseren met een mokkeltje waar ik voordien ook al wel oogcontact mee had… Maar zijn verhaal zal ik spoedig wel eens nalezen!

    Rond 21u terug vertrokken naar mijn Vlaamse platteland!
    Het was me weer een leuk dagje. Hartstikke bedankt aan iedereen die het met mij mee beleefde.

    Nog een muzikaal extraatje om af te sluiten:
    http://www.youtube.com/watch?v=9TzhVQnT7_o

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #31
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "seksenfun
    ............sauna te koud (goeie 75°C)...............,
    Ja dat dacht ik ook, hoewel ik ook liever een zweethut dan een sauna heb. Velen vinden 75° warm genoeg, een BIO sauna heeft zelfs maar 60°.
    Wil je echt zweten in zo een sauna dan moet je opgieten en voor een stoomstoot zorgen.
    Bezoek eens een echt saunacomplex (met meerdere sauna's) dan leer je wat een sauna echt is.
    Een goed opgegoten 60° kan dan veel aangenamer zijn dan een droge 95°.
    Vergeet niet dat smaken verschillen. Dat de sauna in zo een club wordt afgesteld naar de smaak van...... de afsteller zeker.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Het was weer eens hoognodig tijd om naar de beste club van NRW te rijden. In het geheim had ik al met enkele ijsberen en madeliefjes afgesproken dat ik die dag zou komen. Bijgevolg arriveerde ik rond 13u in Villa Vertigo!

    Na de Sauna kwam ook Jansen toe, die lang in de file had gestaan. Blijkbaar had er onderweg iemand zichzelf weer in de prak gereden. Waarom doen ze dat toch steeds als wij ons uitje gepland hebben. Met Jansen, Zedd, Wankelot en Badslippers samen gegeten, maar die ranzige vreet was niet om naar huis te schrijven. Sonny moet het geweten hebben, want net toen het avondmaal op tafel kwam, lag hij één of ander jong mokkel op een ranzige kamer te beffen. Van haar kutje eten was alleszins voedzamer dan het vreten van het buffet te nuttigen .

    Nadien heb ik nog met Jansen de mogelijkheid overlopen om ons eigen 5 jarig ijsberenfeest te organiseren. Blijkbaar zijn er toch veel beren zoals mezelf, die de bewuste zaterdag niet kunnen vrijmaken. Daarom was er sprake om enkele dagen ervoor iets te organiseren in VV. Geïnteresseerden mogen mij of Jansen daarover contacteren!

    Nog een muzikaal extraatje om af te sluiten:
    http://www.youtube.com/watch?v=9TzhVQnT7_o

    Ja het was een leuke avond maar het idee om samen met Stephan en SFL een feestje te organiseren is wel heel goed ontvangen bij een aantal beren die belangstelling hebben.

    Ook vrijgezellen zijn welkom

  8. #33
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Was nicht nur mir sauer aufstieß, sondern auch meinen anwesenden Kollegen am Sonntag:

    das geschätzte 80% der anwesenden "Herrren" schon den Beruf des Drogendealers bzw. "Managers" auf die Stirn tätowiert hatten . Hat unser Wohlbefinden doch irgendwie eingeschränkt und muss solch Publikum tatsächlich sein???

    Viele Grüße

  9. #34
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard "Dieser Artikel ist durch ein Passwort geschützt"

    Op die site van "Villa Vertigo" kom ik vaker de volgende mededeling tegen:

    "Dieser Artikel ist durch ein Passwort geschützt"

    Dan denk ik: "Daar zit wat lekkers achter", dus vul ik rap een formuliertje in en vraag hoe ik aan een "Passwort" kom. Je voelt 'm al aankomen. . . geen enkele reactie vanuit de "Villa".

    Weet iemand hoe dat zit? Want ik wil die verborgen informatie weleens nader bekijken, nieuwsgierig als ik ben.

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht

    Weet iemand hoe dat zit? Want ik wil die verborgen informatie weleens nader bekijken, nieuwsgierig als ik ben.
    Strikt geheim (zo te krijgen als je het bij de theke vraagt en bijna alle beren weten het wel denk ik!).

    Maar ehm ik zou na villa doorgaan met een woord wat erg logisch daarop volgt zonder spatie trouwens ... .

    Meer zeg ik niet, want ik ga het niet verraden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Strikt geheim (zo te krijgen als je het bij de theke vraagt en bijna alle beren weten het wel denk ik!).

    Maar ehm ik zou na villa doorgaan met een woord wat erg logisch daarop volgt zonder spatie trouwens ... .

    Meer zeg ik niet, want ik ga het niet verraden.
    Ha ha, Thanks Big30, kan ik eindelijk naar de afdeling "Hot Hot Hot Girls" Het werkt dus!

  12. #37
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Begin augustus voor de eerste keer de Villa bezocht.. Ik had nogal mijn bedenkingen aangezien ik een fervent GT fan was en nooit andere clubs bezocht

    Om een lang verhaal kort te maken..

    De eerste keer dat ik er was, was op vrijdag, ben de zaterdag en zondag teruggegaan

    Week erna precies hetzelfde

    En afgelopen weekend weer zaterdag en zondag

    Voor mij als jongere (24jr) is dit de ideale combinatie

    Vooral het later dichtgaan vind ik super!
    OVer de dames kan ik kort zijn, 8 van de 10 zijn, zeker qua uiterlijk, toppers!!!

    Aangezien ik van Roemeense hou kan ik hier mijn lol op...

    Vooral Giulia heeft hoog gescoord!!! Helaas is mijn andere toppertje uitgeweken naar de GT (Jessica)

    Ik ben by the way een aantal maanden afwezig geweest op t forum ivm priveomstandigheden, relatie beeindigd, huis verkocht

    Nu kan ik er weer tegenaan...

    Ik hoop weer eens wat oude bekenden tegen te komen in de Villa (Sonny, SFL etc)

    Mij zal je er in elk geval regelmatig vinden op vrij za en zo!!!!!
    I´m an educated fool with money on my mind

  13. #38
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht

    Ik hoop weer eens wat oude bekenden tegen te komen in de Villa (Sonny, SFL etc)

    Hey YB11, lang geleden...

    We komen elkaar nog wel eens tegen in VV. Ergens medio oktbober, veronderstel ik.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  14. #39
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Oke, dat spreken we tegen die tijd wel af dan, keer op vrijdag of zaterdag ofzo

    Kennen we hertjes schieten
    I´m an educated fool with money on my mind

  15. #40
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    oops, ze stond nog ingelogd op mijn pc....

    graag even berichtje hierboven verwijderen....


    De vakantie in Roemenie is duidelijk afgelopen. Alle roemeense dames zijn weer terug in de villa...

    Zelfs Lori is met de flow meegekomen en heeft voorlopig een nieuwe uitdgaging gevonden in de Ville en tijdelijk Living Room verlaten....

  16. #41
    Geregistreerd
    21 februari 2009
    Last Online
    11 februari 2013 @ 20:52
    Locatie
    regio Geel
    Berichten
    61
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen vrijdag waren de oude bekende dames weer aanwezig en is weer laat geworden.

  17. #42
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:19
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Gisteren ook bij VV geweest om te relaxen na de pornosterrenparty bij PT Dorsten.

    Het was gisteren heel gezelig. Koning Badjas was er en PP was er ook alsmede diverse andere bekende beren.

    Gisteravond was het alleen nog heel vervelend voor Vanessa aangezien een klant haar op de kamer geslagen had en zij daardoor ook nog naar het ziekenhuis moest.

    Waarschijnlijk allebei te veel drank gehad, aangezien de champagne rijkelijk over de vloer vloeide bij de bar, zodat ze ook nog kwamen dweilen. Dweilen met champagne nog nooit mee gemaakt. Ik dacht dat je dat altijd met water deed.

    Verder had nog een medebeer voor DJ gespeeld en is het gisteren nog al laat geworden.

    Groeten Ricardo
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  18. #43
    Geregistreerd
    7 februari 2010
    Last Online
    11 april 2013 @ 21:42
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln WHITE PARTY

    SATURDAY IS THE BIG NIGHT.
    THE WHITE PARTY IN VV!


    SATURDAY IS THE BIG NIGHT.
    THE WHITE PARTY IN VV!
    Laatst gewijzigd door Admin; 15 september 2010 om 11:29

  19. #44
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Will the girls also be fully clothed in white or will they only wear a white bikini?
    I see that the men are asked to join the party fully clothed (in white).

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...-februar-2010/

  20. #45
    Geregistreerd
    7 februari 2010
    Last Online
    11 april 2013 @ 21:42
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    i dont know. came and you will find out

  21. #46
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Voor wie op vrijdag 3 september in de Villa was!

    Af en toe mag het forum ook wel eens voor zeer ernstige zaken gebruikt worden mag ik hopen.

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...fe-please-help

  22. #47
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:19
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend bij VV geweest.

    Vrijdag een tegenvaller gehad. Er was een nieuwe DVP, genaamd volgens mij Nakeesha (maar weet het niet zeker) Zij is blond, slank en komt uit keulen. Ze was er voor de eerste dag en volgens haar zeggen ook voor het eerste maal in een club.

    Ik heb wel een uur geweldig met haar gedanst op de beats van de DJ die daar aanwezig was. Zij wilde naar de kamer en toen ging het fout.

    Eerst begon ze al dat ze alles met gummi wou doen. Nou had ik daar nog niet zo'n problemen mee. Maar toen moest ze ineens overgeven in de vuilnisbak op Kamer 12.
    Daarna wou ze niet meer van de kamer af en ging ze slapen.

    Wat nu? Denk je dan.
    Eerst maar naar boven gegaan om te overleggen met mijn kameradenijsberen.
    Zeker nadat ik ooit het verhaal heb gehoord dat een andere ijsbeer door een dame op die manier te pakken is genomen en uiteindelijk drie uur kameren kon afrekenen.

    IK ben weer naar onderen gegaan, heb de sleutel meegenomen, want ze wou nog steeds de kamer niet af en deze bij de thekefrau afgegeven met het verhaal erbij.
    Ze hebben haar meteen van het bed gelicht en daarna heb ik haar niet meer gezien.

    Daarna ben ik aan de drank gegaan, omdat ik zaterdag jarig was en geen zin meer had om te neuken. Dus moest ik blijven slapen.

    Zaterdag was het echter White Party in de Villa. In de middag was het nog erg rustig. Tot half twee waren er zelfs geen andere beren. Er waren wel veel dames.
    's avonds weer behoorlijk gek gedaan en ook Neekeesha was terug. Ze hebben er haar dus niet uitgegooid. Ze was echter zeer rustig met een colaatje in de hand en geen wodka-jus meer. De avond/nacht afgemaakt met de pornouitziende marrokaanse Amal en haar zondagmorgen thuis netjes afgezet.

    Verder was het zaterdag 's avonds druk en erg gezellig.

    Groeten Ricardo
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  23. #48
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag ook maar eens afgezakt naar gefrath,een plaats die deze week erg in de belangstelling staat wegens een trieste verdwijning waar zelfs op de vv website aandacht aan besteed word.
    Maar terug naar de villa,er hing een sfeer als in een verzorgingstehuis,met als enigste verschil dat er nogal wat verzorgenden aanwezig waren hetgeen in nederlandse verzorgingshuizen wel anders is.
    Diverse aanwezige dames klaagden dan ook,de beren waren nog niet naar de kamer te slepen.
    Had zelf al snel contact met flora,een leuke meid met prima presales.Misschien niet de jongste maar haar service is altijd top,hebben elkaar lekker ingeolied en geknuffeld.
    Hierna met roemeense mariella gekamerd,ook hier een primaservice voortdurend oogcontact tijdens het blasen.Later nogmaals met haar gaan kameren.
    Derde werd de moldavische rebecca groot,blond lang haar,leuk koppie,vrouwelijke vormen en love handles oftewel een echt gign meisje.
    Service was goed alleen de prijzen moet men haar nog eens uitleggen,heb niet zo n moeite met 100 euro voor een uur maar extra voor een massage heb ik nog niet meegemaakt.
    Positief punt was opnieuw het prima eten zelfs met een dessert in vorm van flensjes met kersen.
    Is zeker voor herhaling vatbaar maar dan eens in het weekend dan schijnt de sfeer wat beter te zijn.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  24. #49
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Derde werd de moldavische rebecca groot,blond lang haar,leuk koppie,vrouwelijke vormen en love handles oftewel een echt gign meisje.
    Had ze haar nicotinepleister nog op haar vrouwelijke vormen geplakt, want ze wilde stoppen met roken?
    Mooie verschijning in de wandelgangen. Tikkeltje verlegen op de kamer. Lekkere tieten. Hopelijk had ze zich wel goed gewassen!
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 22 september 2010 om 21:49

  25. #50
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ze was alleen gestopt met sigaretten en sigaren gelukkig niet met p.....
    En we hadden een kamer met bad dus 100% hygienisch!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60