Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 136 van 136
  1. #126
    Geregistreerd
    7 februari 2010
    Last Online
    11 april 2013 @ 21:42
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    very funy. ha ha ha.

  2. #127
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:53
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je thuis komt na het zoveelste clubbezoek, en dat je zoiets hebt van: En nu is het voorlopig echt mooi geweest!

    Dat gevoel bekruipt mij al enkele maanden, week in week uit!
    Elke maandag, als ik met weemoed terug denk aan weer een fantastisch weekend in de club, maak ik mezelf wijs dat ik de eerstkomende weken nergens heen ga

    Dit gevoel houdt meestal stand tot woensdag en als ik slechte zin heb zelfs tot donderdag en dan besluit ik toch weer om het komende weekend te gaan
    Na het afgelopen weekend dacht ik er zelfs donderdagavond nog over om niet te gaan, een unicum voor mij, ik dacht eindelijk dat ik toch NEE kon zeggen tegen mijn club!
    Met een gerust gevoel stapte ik in mijn bed voor een welverdiende nachtrust

    Vrijdag begon de ellende, voor zover je van ellende kan spreken natuurlijk!
    Ik word 's morgens wakker, rijd naar mijn werk en zet in de auto keihard de muziek aan, waarop uitsluitend nummers staan van mijn favoriete club uiteraard!
    Met mijn gedachte zit ik er dan alweer, maar ik hou voet bij stuk maak ik mezelf wijs tegen beter weten in...

    Vrijdag tegen het einde van de middag, en tegen het einde van mijn werkdag heeft de twijfel alweer toegeslagen
    Deze twijfel wordt sterker als uit mijn Blackberry de melodie schalt van de zomerhit van Tom Boxer, een van de meest populaire nummers in mijn favoriete club

    "He maat, hoelaat gaan we vanavond?"

    Ik ga vanavond echt een keer niet, en morgen ook niet, het is mooi geweest voorlopig

    "Ahh kom op man, alleen nog dit weekend en daarna gaan we echt niet meer, dan zijn de dames toch bijna allemaal naar huis voor Kerst"

    Nee, echt niet (zeg ik met twijfelende overtuiging in mijn stem)

    "Ahh mietje, ik doe ze wel de groeten van jou daar, dan pak ik al die lekkere Roemeense dames zelf wel"

    Doe maar (quasi stoer, van binnen ging ik kapot op dat moment)


    Tegen een uur of 18.00 kom ik moe en voldaan thuis na een harde werkdag
    Het eerste waar ik aan dacht was aan mijn vriend die over enkele uren in MIJN club zou zitten, met MIJN badjas, handdoek en slippers, en het ergste van alles: met MIJN vriendinnen plezier zou maken!
    Dit plezier kon ik om precies te zijn anderhalve seconde verkroppen!
    Ik pakte mijn telefoon en gebood mijn vriend me om 19.00 op te halen
    Onderweg in de auto kreeg ik weer dat heerlijke gevoel, dat gevoel waarvan ik structureel elke maandag t/m donderdag afstand van had genomen...


    Het voelde alsof ik weer thuis kwam, na het warm welkom van alle dames die ik kende, en het begroeten van alle andere stamgasten, die waarschijnlijk net zo erg zijn als ondergetekende, zag ik in de verte wat verfspetters op de bar!

    En ja hoor, daar was die weer, de Spaanse kladschilder Picasso1 was ook weer van de partij!
    Ongelooflijk, als je het Meeting Point moet geloven komt hij nergens, maar je komt het altijd en overal tegen!

    Nadat ik aardig wat baco's naar binnen had gegoten besloot ik om weer met de bloedmooie Cathy de kamer op te gaan, dit is de enige profi meid waarbij het profi gedrag niet storend is, voor mij is dit een lekker tussendoortje van een half uur en was de druk van de ketel

    Eenmaal beneden weer aangekomen zat de stemming er goed in, toen de grootste hit van de jonge Roemeense volkszanger Ionut Cercel gedraaid werd, waande een ieder zich in een Roemeense discotheek

    Da dumla dumla da
    Da dumla dumla da
    Daga dumla dumla da
    MADE IN ROMANIAAA


    Als ik in een Nederlandse discotheek eens rondkijk, lijkt het soms alsof de helft van de dansende meisjes naar een ander liedje aan het luisteren is.
    Bij de Roemeentjes zit dansen waarschijnlijk in hetzelfde vakkenpakket waarin de vakken pijpen en liegen zitten

    Later op de avond werd er opeens een Georgisch/Duitse tong in mijn mond gestopt en voor ik iets kon zeggen werd er in mijn oor geblérd dass ich jetzt gefangen war
    De dame, waarvan ik nu nog steeds de naam niet weet stelde me voor aan haar Duitse vriendin en zei dat ze zo geil waren dat ze een trio wilden met mij.
    Omdat ik in een goede en geile bui was zei ik meteen ja, iets wat de dames duidelijk niet hadden verwacht
    Ik betwijfelde ten zeerste of ik wel de goede keuze had gemaakt, vooral omdat het al 01.00 was en we ongeveer een uur op de sleutel moesten wachten
    Mijn twijfel werd weggenomen toen beide dames me mee naar de WC namen omdat ze etwas mussten fragen
    Eenmaal binnen werd ik voor ik het in de gaten gehad gepijpt en getongzoend en kon ik alles in de spiegel aanschouwen
    Ik kon mijn ogen niet geloven, ik had veel meegemaakt maar dit nog nooit
    Ik gebood de dames om terug naar de bar te gaan omdat de schlussel anders niet meer nodig zou zijn..
    Terug in de bar wist ik niet waar ik kijken moest, gezien het feit dat een aantal mensen ons met zijn drieen uit de WC zag komen
    "It's not what you think" probeerde ik nog tegen de quasi teleurgestelde dames maar een hoongelach viel mij ten dele

    Uiteindelijk belanden we om 02.00 op een van de grotere kamer en zijn we eerst met zijn drieen ons gaan douchen in het bad, al snel had ik in de gaten dat de dames beiden ook graag aan elkaar zaten en dat vond ik niet bepaald erg

    Over de sessie kan ik eigelijk kort zijn hoewel deze anderhalf uur duurde, het was net als in de film, ongelooflijk
    Het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt beleefde ik toen ik een van de twee doggystyle aan het neuken was, en de andere op haar knieen langs me zat, zichzelf vingerde en mij tongzoende
    Om 03.30, toen de bar leeg was, de lampen uit, en mijn vrienden de enige overgebleven gasten in de kleedkamer waren, werd ik uit mijn droom ontwaakt toen de dames mij vertelde wat dit grapje had gekost, het was het geld meer dan waard geweest!
    Uniek, dit maak ik nooit meer mee!

    Na mijn excuses te hebben gemaakt aan de portier en thekefrau dat ik de tijd was vergeten, vertrokken we naar huis en lag ik uiteindelijk om 05.00 in bed!



    Zaterdagmorgen werd ik wakker en deed ik de hele triosessie in mijn gedachten nog eens dunnetjes over, wat een geweldige avond was het weer!

    Helaas kon ik vanavond niet gaan, want PSV speelde immers thuis, of was het daar toch te koud voor?
    Ik betrapte mezelf erop dat ik voor mezelf argumenten aan het bedenken was om voor mezelf te rechtvaardigen dat ik weer naar de Villa zou gaan!
    Toen die verdomde telefoon weer ging in de middag had ik alweer afgesproken om vanavond te gaan!

    Om 21.00 liep ik de Villa der Verderf weer binnen en werd ik meteen wakker door een Roemeense platte hand die met 75 km per uur zorgvuldig op mijn rechterwang werd geparkeerd
    Er werd iets in het Roemeens gezegd wat ik niet begreep maar waar ik de betekenis wel van kon raden, het was zoiets van ik-doe-nu-net-of-ik-boos-ben-omdat-je-met-een-ander-naar-de-kamer-bent-geweest-gister-maar-in-feite-hoop-ik-dat-je-om-het-goed-te-maken-vandaag-met-mij-gaat
    En het lukte haar nog ook! Maargoed, ik trapte er graag in en zo geschiedde dat ik, geheel tegen mijn gewoonte in, meteen naar boven trok voor een, overigens uitstekende, kamersessie!

    Terug in de bar zat de stemming er weer goed in, er werd flink gedanst en de housemuziek werd helaas te vaak afgewisseld met oude R&B muk, met als dieptepunt het liedje Miss Fatty van Million Stylez!
    Maargoed we waren niet gekomen om de TMF Awards uit te reiken

    Mijn favoriete dame van 2010 kwam bij me en zei dat ze het niet normaal vond dat ik in 2 dagen nog niet met haar gekamerd had, ik grapte dat ik wat moest afwisselen met andere dames voordat ik verliefd zou worden op haar (De meeste van jullie weten wel beter, dan dat dit een grapje is )
    Een schatergelach was het gevolg "Tu esti nebun!" voegde ze er nog aan toe
    We vervolgden ons gesprek later op de kamer en het was zoals altijd weer geweldig!

    Om 03.00 was het weer tijd om huiswaarts te keren, gezien het feit dat ik moest rijden bleef de rekening van mijn drankenkaart voor de verandering eens onder het normale bedrag
    Ik hoefde slechts 7 euro te betalen

    Moe en voldaan keerde ik huiswaarts, ik lag in bed viel in slaap en droomde weg
    De volgende ochtend werd ik wakker, het was Sinterklaas
    Ik had mijn cadeuatjes al gehad, uitgepakt, en ik was er zeer tevreden mee!

    Nog een keer dacht ik terug aan het Villaweekend om te besluiten met de volgende gedachtengang:

    En nu is het voorlopig echt mooi geweest...


    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  3. #128
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Daumen hoch

    Gister sinds lange(re) tijd weer een erg gezellige vrijdag beleefd in VV. Veel vrouwen aanwezig die voor de kerst nog even hun shopping-budget willen opkrikken
    FT-beer!

  4. #129
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:53
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was het goed te merken dat de vakantieperiode begonnen is
    Een aantal dames schitterden door afwezigheid en ook het aantal ijsberen was minder dan normaal in het weekend

    Een van mijn favoriete dames zou vandaag ook aanwezig zijn ware het niet dat ze vastzat op het vliegveld van Frankfurt, zo werd mij toevertrouwd door haar vriendin :(

    Toch waren er nog voldoende (Roemeense ) dames die mij konden bekoren

    Uiteindelijk gekamerd met 2 Roemeensen waarvan ik echt allebei de namen ben vergeten, terwijl ik het aan hun beiden toch zeker 14x heb gevraagd de afgelopen maanden

    De 2 paspoortjes houden jullie van mij tegoed, BELOOFD!

    Om 03.00 was het weer tijd om naar huis te rijden, dit ging met 60 km per uur waardoor ik pas om 04.30 in bed lag

    Het was weer een mooie dag in Grefrath

    Voorlopig hou ik het hier even voor gezien, mijn verwachte comeback in de Villa zal zijn in het weekend van 22-23 januari, of heel misschien het weekend ervoor
    I´m an educated fool with money on my mind

  5. #130
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Daumen hoch

    Ook in 2011 geldt het vrije zondag bezoek bij een eerder bezoek in de week!!
    (Niet dat ik er zelf vaak gebruik van maak, maar toch )

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...n-einer-woche/
    FT-beer!

  6. #131
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:53
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Voorlopig hou ik het hier even voor gezien, mijn verwachte comeback in de Villa zal zijn in het weekend van 22-23 januari, of heel misschien het weekend ervoor
    Voornemens zijn er om verbroken te worden

    Afgelopen 2e kerstdag weer een heerlijke dag beleefd

    A.s. zaterdag maar weer eens het nieuwe jaar inluiden
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. #132
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Voornemens zijn er om verbroken te worden

    A.s. zaterdag maar weer eens het nieuwe jaar inluiden
    Ja zo kennen we onze ijsbeer11 weer ! Hij zit altijd vol met goede voornemens maar het nieuwe jaar is nog niet begonnen of hij is ze alle vergeten.

    Overigens, het nieuwe jaar inluiden doe je toch oudejaarsavond ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 december 2010 om 22:33
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #133
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:53
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja zo kennen we onze ijsbeer11 weer ! Hij zit altijd vol met goede voornemens maar het nieuwe jaar is nog niet begonnen of hij is ze allen vergeten.

    Overigens, het nieuwe jaar inluiden doe je toch oudejaarsavond ?

    Welke voornemens?

    Ik bepaal zelf wanneer ik het nieuwe jaar inluid, en niet jij!
    I´m an educated fool with money on my mind

  9. #134
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Overigens, het nieuwe jaar inluiden doe je toch oudejaarsavond ?
    Het nieuwe wandeljaar inluiden kan je dan wel doen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  10. #135
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Big zit weer te stangen

  11. #136
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Vanavond een bezoekje gebracht aan Villa Vertigo. Het was behoorlijk druk zowel qua dames als qua beren. Er waren 40 + dames aanwezig hetgeen mij verbaasde. Als me goed is bijgebleven waren er de afgelopen jaren veel minder dames tussen kerst en oud en nieuw. De line up was prima en de sfeer was goed. Vreten als altijd boven gemiddeld. Prima avondje gehad en me weer helemaal laten verwennen door Samantha (ex-LR) die nu als Diana door het leven gaat. Er liepen nog heel wat andere pistolladies rond maar ja je hebt maar 1 pielemans en die heeft een prima uurtje gehad met Samantha.

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

  Diamond 468*60