Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 256
  1. #151
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag arriveerde ik om 14:30 uur in PHG om mijn bijna verlopen kortingscode (thanks ijsberenforum) in te leveren Het was mijn 2de bezoek aan deze club dus ik wist wat er waar te vinden was. Als eerste ff douchen en daarna boven aan de bar een paar Warsteiners genomen om wat te acclimatiseren. Tijdens dit uurtje kwamen diverse dames voorbij en een aantal kwam zelfs naast me in de bankjes zitten om te kijken of er al een sleutel sessie te scoren was. Helaas ben ik een langzame starter en kijk eerst wat er allemaal rondloopt en kies dan pas welke dame mee mag.

    Aan de bar zaten continue ongeveer vijf beren waaronder Henk Westbroek (lookalike) met zijn chauffeur. Henk was een nieuw nummer aan het componeren maar verder dan: “Balla Balla” kwam hij niet. Verder was er maar één bekend gezicht, een dame uit H7.

    De dames begrepen ondertussen dat ik niet te verleiden was tot een kamer sessie en lieten me met rust.
    Na wat e-mailtjes te hebben weggewerkt was het tijd voor actie. Ik had natuurlijk goed opgelet wat er allemaal voorbij kwam en had een paar tantes op mijn to-do lijstje gezet.

    Als eerste stond de Roemeense Rauka die pas twee dagen in PHG aan het werk was ( komt van YingYang) Ze had een mooi slank figuur, donker blond lang haar, groene ogen en een prachtige C-cup. Rauka sprak redelijk Engels en even later zijn we voor een uurtje naar kamer vijf vertrokken.
    Deze sessie was oké maar heeft geen indruk op me gemaakt het was het allemaal net niet. te voorzichtig, te afwachtend, te onervaren. (of een beetje te lui)

    Na het douchen wat: eten, drinken, wandelen door de ruimtes, gesprekjes met dames en beren aangaan en daarna een uitstekende massage van de Hongaarse Saffie ondergaan.
    Ondertussen was in de tuin de BBQ maximaal opgestart hier wat lekkere stukjes vlees verkregen en snel weer naar binnen want roken doe ik niet en het was deze dag regenachtig en koud buiten.

    Toen maar besloten dat ik met Madeleine (leuke Moldavische met groene tas) of met de Roemeense Cindy naar een kamer zou vertrekken. Deze dames had ik door de dag regelmatig gesproken en op een eventuele sessie aangestuurd. Helaas voor de dames zaten ze gezamenlijk boven aan de bar en kon ik geen keuze maken zonder dat de ander sip zou kijken. (trio was vandaag geen optie)
    Roemeense Ruby was de derde (als 2 vechten om een been, de derde ….)
    Dit was een prima uurtje met de deze grote blonde Roemeense dame.

    PHG is een prima club maar normaal ga ik niet voor een hele dag en maak ik geen gebruik van de drank (auto) en het eten. 60 euro entree vind ik dan iets te veel en is/was H7 een betere optie.
    Met Madeleine zou ik nog wel eens mee willen kameren maar ik begreep dat ze de dag erna naar Globe in Zurich vertrok.
    De Letse Christina maakte ook wel indruk op me mede door haar recensies
    Verder jammer dat ik Pietjepik gemist\niet gesproken heb, hij was deze dag ook in Oedt aanwezig.

    Dus tot een volgende keer.

    Smouse

  2. Onderstaande 10 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 mei 2014),Big30 (14 mei 2014),Bluebear (13 mei 2014),Don Rudo (13 mei 2014),King Kong (14 mei 2014),Megaboob (13 mei 2014),mynasch (13 mei 2014),Pietjepik (13 mei 2014),terminator (13 mei 2014),Willi69 (13 mei 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Last Online
    8 december 2014 @ 10:37
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    33
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn Hongaarse Chris(tina) en zus nog wel eens gesignaleerd? of zullen we het verder moeten zoeken.

  4. #153
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twinnio Bekijk bericht
    Zijn Hongaarse Chris(tina) en zus nog wel eens gesignaleerd? of zullen we het verder moeten zoeken.
    ik hoorde laatst iets over Acapulco, weet dalton waarschijnlijk wel
    Der mensch ist, was er fickt.......

  5. #154
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franzis Bekijk bericht
    Hier mein kurzer Bericht vom letzten Freitag:

    Später wurden wir noch gebeten, die Couch in der Bar zu räumen, weil gegen 20 Uhr eine grosse Gruppe ebenfalls türkischsprechender Mitbürger einfiel und wohl was zu feiern hatte.
    Es wurden Magnumflaschen Wodka (wusste nicht, dass es sowas gibt - evtl. war es auch ein anderes hochprozentiges Getränk) verzehrt und es wurde immer lauter und... unangenehmer...
    Falls ich jemal gebeten werde, ein Sofa für eine Gruppe saufender Südländer zu räumen, bin ich zum allerallerallerletzten Mal in dem entsprechenden Club!

    @Willli69 Danke für die Warnung!

    Hat hier nicht mal einer behauptet, es gäbe jetzt neuerdings eine bessere Türpolitik? Offenbar eine Ente. Erinnert mich an einen Spruch im Samya, den eine mir bekannte Deutsche dort letzte Woche gemacht hat. Zitat "Ab sofort gibts keine türkische Musik mehr!" - Der DJ bewies abends direkt mal das Gegenteil. Ihr Kommentar: Ist keine türkische Musik, die singen nur türkisch, die Platten wurden in Deutschland gekauft! HAHAHAHAHA

  6. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (15 mei 2014)

  7. #155
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Falls ich jemal gebeten werde, ein Sofa für eine Gruppe saufender Südländer zu räumen, bin ich zum allerallerallerletzten Mal in dem entsprechenden Club!
    Werde Elena mal einen Tipp geben...

    PS: Ins Happy kommen nur noch in Deutschland geborene Südländer.
    Laatst gewijzigd door Willi69; 14 mei 2014 om 20:31
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (15 mei 2014)

  9. #156
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Gisteren samen met RMJ weer eens een dagje PHG gedaan. Ik had me deze keer werkelijk voorgenomen om niet naar de kamer te gaan, ik had mijn Russisch studiemateriaal meegenomen met de intentie in deze ontspannen omgeving een relaxed dagje studie te combineren met gebruik van de geboden faciliteiten als lekker eten en wat wellness. RMJ had vrij spel aangezien ik zou rijden, bier zou hij niet hoeven laten staan.
    Rond 11.30 kwamen we aan te Oedt en de club was nog leeg. Nauwelijks meidjes en ook waren er zoals te verwachten viel nog nauwelijks gasten.

    We beginnen eens rustig te acclimatiseren door ons te voorzien van een prima ontbijt, waarbij ik ook enkele bakjes met die vreemde groene gelei als dessert heb genomen. RMJ bleef maar vreten, ik dacht nog; waar laat hij het in vredesnaam?
    Reeds tijdens het ontbijt heb ik onbedoeld en ongewild mijn antennes reeds uitgezet en scande de omgeving af waarbij me direct een intrigerende verschijning op de radar verscheen.
    Er zat een rijpere dame een eindje rechts van ons eveneens aan het ontbijt. Het eerste wat me opviel was haar krachtige kaaklijn en de vele, smaakvolle, tattoo's. Allemaal stijlvol vormgegeven kunstwerkjes in het bloementhema.
    Toen ze wegliep keken we haar na en haar werkelijk prachtige gespierde benen en elegante lijf deden me enigszins balen dat ik een sexloze dag had ingepland. Dus ik zeg tegen RMJ, hmmmmm moet je kijken wat een heerlijke vrouw. Doe eens rustig jongen! heeft hij vanaf dat moment gedurende de dag wel 30x tegen me gezegd. Ik beheers me en blijf nog even hangen bij het ontbijt. Dan komt er een Duitse vriend van me aangewandeld, ik wist dat hij zou komen en we begroeten elkaar en praten wat bij.
    Daarna gaan we een rondje lopen ter verkenning van de omgeving en uit nieuwsgierigheid wat er inmiddels sinds vorige week is gewijzigd in het damesbestand.
    We lopen via het rokersdeel naar de bar en daar zit Ella op een kruk! Ze is er eindelijk weer! wat een waanzinnig mooie meid is dat toch, ik heb aan die vrouw nog niets kunnen ontdekken wat niet volmaakt is. Ik klets even kort met haar totdat mijn aandacht wordt getrokken door de indrukwekkende stijlvolle dame van het ontbijt die een eindje verderop op een kruk zit. Ik laat RMJ achter bij Ella en loop naar haar toe. Ze lacht met een prachtige lach naar me en ik kan het niet laten om even met haar te praten. Ze noemt zich Anastacia en blijkt uit Rusland(Kazachstan) te komen!! Een Russin..... Wonderwel lukt het me om enigszins een volwaardige conversatie in het Russisch te voeren, binnen 1 minuut was ik echter verkocht. Wat een vrouw, ik wilde perse met haar naar de Kamer.

    5 minuten laten zijn we in de spiegelkamer nr3 en het spel begint. Ze ontkleedt zich en ik raak onder de indruk van haar prachtige rijpe doch zeer strakke lichaam en de vele doch smaakvolle niet storende tattoo's. Ze geeft aan 30 te zijn, ik had haar zomaar 23 gegeven. Ze heeft werkelijk waar een prachtige lach en een zeer open persoonlijkheid. Qua gezicht lijkt ze zeer op Emma uit H7, een dame waar ik eerder en nog altijd ontzettend vol van ben.
    We plaatsen ons op bed en beginnen langzaam en zonder haast aan een prachtsessie. Ik begin met het strelen van haar flanken en haar mooie benen en borsten. Ondertussen zijn we aftastend begonnen met zoenen wat al snel overgaat in passioneel tongzoenen. Dit samenspel is werkelijk geweldig en ik geniet volop. Vervolgens heb ik haar gebeft, ze heeft een mooie en frisse poes met een prachtige brede streep haar erop! Een prachtige verzorgde vrouw, de standaard zoals je dat eigenlijk van alle Russinnen kunt verwachten. Het beffen brengt helaas niet veel op wat onderdrukte geluidjes en wat zwaar ademen na. Dus ik geef dat op en ze begint me zalig te pijpen, ik kijk ondertussen in de spiegel naar haar opengespreide kont en dat is nu niet direct een vervelende aanblik. Tussendoor tongen we wat. Vervolgens hebben we heerlijke sex, eerst in missio en na een tijdje besloot ik het in doggy af te maken. Met mijn handen op haar prachtige gespierde kont blaas ik uiteindelijk het rubber vol.
    Wat een geweldige vrouw... Ook later gedurende de dag spreken we elkaar in het voorbijgaan wat in het Russisch en ze noemt me op een gegeven moment tijdens het voorbijlopen pardoes een Engel! Deze meid heeft indruk gemaakt en ik lever normaal nooit positief of negatief commentaar bij de theke, maar bij het verlaten van het pand heb ik Elena benadrukt dat ik zeer onder de indruk was van deze Russin en dat ze me een ongekende toptijd heeft bezorgt. Wie weet hoe dat misschien bijdraagt aan de goodwill die ze hier wel of niet bij het management kan/wil opbouwen.

    Moe maar voldaan en met een prettig gevoel ga ik vervolgens op zoek naar mijn gezellige dagpartner die zich natuurlijk weer kostelijk vermaakt door met de meidjes te kletsen en er een gezellige boel van maakt.
    in de gang kom ik een lief meidje tegen waar ik vorige week mee was en waar ik erg vanwege haar onschuldige uiterlijk en lieve karakter, prettige omgang en kamergang, erg van onder de indruk was. Ik had een cadeautje voor haar meegebracht, zilveren oorbellen. Die gaf ik haar, zonder er iets voor terug te verlangen. Meer dan een kusje op de wang kreeg ik er ook niet voor maar dat was helemaal ok. Iets afgeven doe ik meestal voor mijn eigen gevoel en zielenrust.
    Het liefste had ik dat meidje opgeladen en meegenomen, je ziet zo'n onervaren kwetsbaar meidje in twee weken in een club transformeren tot harde kille onverschillige profi-dvp. Doodzonde en rot om te zien, maar dat zijn nu eenmaal dingen die ik graag naast me neerleg want daar verander je geheel niets aan.

    Ik ga bij RMJ zitten, die weer, of nog altijd, aan het vreten is. Ik neem een bordje tomatensoep en een bakje yoghurt en we kletsen wat. Vervolgens struinen we weer wat rond en scheiden onze wegen vanzelf weer omdat hij altijd wel ergens bij een vrouw of kerel blijft hangen om een gesprek aan te knopen. Dus in mijn eentje loop ik door het pand en tel in gedachten in het Russisch tot 100 en acht het tijd om wat te gaan lezen. Maar helaas, in het nachtcafe zie ik een zeer opvallende verschijning, een mooie lange zwartharige dame met ontzettend grote borsten, minstens een D. Ze draagt rood met zwarte lingerie en dat past heel erg goed bij haar. Ik kon niet anders dan bij haar gaan zitten, lust en fantasie namen bezit van me.
    Het blijkt VIO te zijn, een Spaanse dame die ook werkelijk geen woord buiten haar eigen taal spreekt. Ik spreek van alles maar buiten Ola helaas geen Spaans. Maar omdat ze zo'n indruk op me maakt gaan we naar een kamer. Zoenen zat er buiten 1 tongzoen en wat getuite lippenkusjes niet in, maar dat geeft niet. Ik merk hoe onervaren het meisje is en dat maakt het allemaal tot een wat natuurlijker samenspel. Ik geniet van haar mooie jeugdige lijf en haar prachtige rondingen. Tijdens het beffen merk ik dat ze waanzinnig grote schaamlippen heeft, iets wat me altijd wel kan bekoren. Ik geniet er volop van maar krijg ook dit meisje absoluut niet klaargebeft. Dus na enige tijd rollen we een gummi om en beginnen we aan sex in missio. Alles wat ze tussendoor zegt dat klinkt prachtig maar ik begrijp er werkelijk geen moer van... Eerst hebben we sex in missio en ik voel dat ze een fijne strakke poes heeft. Al snel biedt ze me doggy aan, wat ik enthousiast accepteer. Ze heeft een heerlijke kont en mooie stevige lange benen. Glijmiddel is niet nodig en ik neem haar heerlijk achterlangs. Het gaat allemaal steeds soepeler en het begint meer en meer te soppen. Op gegeven moment floept hij eruit en er spettert een prettige hoeveelheid vocht met de pik mee uit haar natte poes. Heerlijk.... We ondernemen nog diverse andere posities en besluiten het met het prachtstandje waarbij zij op haar buik ligt en ik haar achterlangs in haar poes neem. zalig.. wat een mooie grote perfect geproportioneerde dame met een lieve lach en mooi snoetje. Na de sex, waarbij ik overigens niet klaarkwam, vraag ik haar op de valreep hoe oud ze eigenlijk is. toen ze 18 zei kreeg ik wel even een beetje een beroerd gevoel. Nog maar net volwassen en nu al werkzaam in een sexclub... zonde en eigenlijk absoluut niet normaal. Maar crisis in Spanje zegt ze, geen geld dus dan maar zo. Ik ben gelukkig lief voor haar geweest. Een meisje van 18 dat gebeurt me echter maar zelden. Ik had haar mogelijk afgewezen indien ik dat vooraf geweten had....

    Na het douchen neem ik een lekker weissenbier en voldaan loop ik wat rond. Raluka had ik ook al gezien en er even mee gepraat. Deze meid had ik vorige week gesproken en was erg onder de indruk van haar mooie lijf en prachtige blauwe ogen en bleke huid. Voor mij het toonbeeld van serene schoonheid. toen kwam er helaas geen kamergang van, vandaag zou dat wel gebeuren, maar niet voordat ik de eerste keer in mijn clubbestaan een kamersessie onbetaald af zou breken.
    Ik ben bij aan het komen en aan het nagenieten van de sex met die twee heerlijke vrouwen. Een geweldig euforisch gevoel zoals je die als kerel alleen kunt ervaren na sex met 1 of meerdere heerlijke vrouwen.
    Ik zie bij de douches een jong blond meisje staan wat overduidelijk aan haar gedrag en blik in de ogen nog maar kort werkzaam is in deze tak van sport. Ik had gelijk, ze was pas 5 dagen aan de gang. En dat blijkt want terwijl ik een gesprekje met haar voer, met als doel haar mee naar een kamer te vragen, is ze even afgeleid door een kerel die haar wenkt en haar snel de Kamervraag stelt?? ze accepteert en ik vraag wat haar bezielt? ik baalde natuurlijk maar kan het zo'n onervaren meidje niet lang kwalijk nemen. Maybe you and me later? no way heb ik haar gezegd.

    Een beetje gefrustreerd loop ik weg en zoek me een meisje waar ik perverse ongeremde sex mee wil. Een ogenschijnlijk diende de juiste kandidaat zich al snel aan. Een Roemeense met een typisch gipsy kopje, vol tattoo's en gekleed in een zeer sexy roze spijkerbroekje wat tot net onder de billen kwam. Ze sprak me aan voor een kamergang, ik wilde natuurlijk wel maar wil graag tongzoenen. Ik vraag dat en ze bevestigt. Ik benadruk nog eens; echt passioneel tongzoenen? Yes ik bezorg je een ervaring die zijn gelijke niet kent. Heeeerlijk dacht ik, mooi! We komen op een kamer aan en ontkleden ons. Nog voordat er een zoen uitgedeeld was vraagt ze hoelang ik wil blijven. Tijd zat, een uurtje zeg ik. Geeft ze aan dat dat 100 euro kost? Ja een Russin geef ik dat, maar een 13 in dozijn Roemeentje helaas niet zomaar. Teleurgesteld geef ik aan dat we in dat geval een half uur blijven. Ze zeurt nog wat, pakt direct een condoom om te pijpen met gummi. Dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, ze mag het dan ook graag overslaan. Ik zeg, laat heen dat condoom, ik wil je graag beffen. Ja schatzi, kost 20 euro extra. Toen was de maat wel vol, alle lust en enthousiasme was inmiddels om zeep en ik zeg; wat een catastrophe en geef aan dat ik stop met de sessie. Het was maar een grapje zegt ze en probeert me tegen te houden. Maar ik had geen zin meer en sta 6 minuten na aanvang van de kamertijd zonder enige intimiteit of aanraking met de badjas aan bij de deur. Money? vraagt ze ook nog. Nee vrouwtje, helaas niet.
    Ik heb niet geklaagd bij de theke maar was natuurlijk wel goed ziek van deze onzin.

    Maar gelukkig was de redding nabij, ik loop 10 minuten later Raluka weer tegen het bevallige lijf, ze probeert me mee te krijgen. Ik vraag wederom of ze werkelijk passioneel tongzoent omdat het anders niet hoeft van me. Ja no problem, normaal niet altijd maar met jou wel. Nou goed, nog een beetje twijfelend maar opgefokt door de afgebroken sessie ga ik met haar mee. Dit meisje kijkt overigens de gehele dag door sip, ongeinteresseerd, verdrietig, nors, of eigenlijk met een wezenloze blik in haar ogen. Overduidelijk iemand die gedwongen wordt en er de lol echt niet van inziet. Op kamer schwarz aangekomen trekt ze haar kleertjes uit en ik neem haar zalige lijf waar. Mooie kleine meid met prachtige C cup borsten en een zalige kont en roomwitte huid. Ik was natuurlijk al erg geil en verlangde naar passionele stevige sex met veel intimiteit. Ze vraagt; maybe you give me 100 voor een uur? normaal, nein, maar ik zat meer bij de sex dan met mijn gedachten bij de realiteit dus ik zeg 100 euro toe
    Maar ze maakte het wel waar, we nemen plaats op het bed en ze presenteert me direct haar wijd opengespreide kont en laat zich over mijn inmiddels stijf overeind staande pik zakken. Er volgt een heerlijke pussyslide sessie, dit meisje schuwt intieme aanrakingen zeker niet. Wat een geile spanning ontstaat er als zo'n mooi meisje met werkelijk een zalige poes en volmaakte kont zich zo remmingssloos laat gaan, mijn pik die meermaals zonder ingrijpen gemakkelijk naar binnen zou zijn gegleden, ze geile geluidjes maakt als ik stevig met mijn pik en eikel over haar anus wrijf, waar ik overigens voor het gemak wat aquagel op aangebracht had. Ze drukt haar kontje omhoog en dwingt mijn pik daarmee herhaaldelijk tussen haar volle schaamlippen. Ik geniet en ga hier enige tijd in mee. Ze drukt alsmaar steviger en doelbewuster met haar zalige kont naar achteren zodat hij zelfs bijna in haar kont verdwijnt. Een en ander gaat best ver, zelfs voor mijn begrippen, maar toch geeft het meisje blijk van verstand want ze zegt dat we beter met condoom kunnen neuken want stel je voor dat zij of ik een infectie hebben en dat over kunnen dragen. Mee eens, dus toen het condoom aangebracht en in doggy begonnen aan sex. Ze voelt heerlijk strak aan en heeft een fantastisch lijf, op en top jeugdig en vrouwelijk. Na diverse standjes te hebben uitgevoerd waarbij wel degelijk de beloofde prettige tongzoenen werden uitgedeeld, maakte ik het af in doggy. Ik kwam heerlijk klaar en er waren slechts 40 minuten verstreken. Had ik dat vooraf beter in kunnen schatten dan had ik het pussysliden iets verkort. Nu gaf ik haar de beloofde 100 euro voor 40 minuten prima en erg geile sex, maar is eigenlijk natuurlijk dom en overdreven. Daar bovenop kwam nog dat ze me 5 euro voor de speelautomaat vroeg!! ik zeg, hee ik geef je net 100 voor 40 minuten, is dat niet genoeg? oh ja, ze had de tijd niet echt in de gaten en bedankte me.
    Toch wel bevredigd loop ik weer richting douche. Naar aanleiding van Smouse zijn ervaring van vorige week met haar was ik wat terughoudend maar gelukkig wist ze me te overtuigen tot een kamergang, ik heb erg lekkere geile sex met deze mooie dame gehad. Voor 75 zou ik nog best weer een uur met haar op herhaling willen.

    Inmiddels was het eten gereed en ik versier me wat gegrilde hebbedingetjes. Drink er ook een heerlijke weissenbier bij.
    Na het eten wilde ik een avondje rustig mijn boeken lezen zonder sex of andere flauwekul. Maar helaas, soms gooit de lotsbestemming roet in het eten en zo ook deze avond.
    Tegen een uur of 2100 zie ik tot mijn aangename verrassing de illustere Cassandra voorbij lopen. Haar meest opvallende kenmerk zijn haar mooie gespierde benen en haar verdomd zalige kontje. Aangezien het verhaal ging dat dat een
    Russische dame is en ik ook al eerder Russisch met haar sprak, leek het me een niet te missen ervaring, ik wilde haar eerder deze maand eigenlijk al heerlijk neuken maar het kwam er telkens niet van.
    Maar nu trok ik mijn stoute schoenen aan, een beetje geintimideerd door haar reputatie en ook uit faalangst vanwege mijn reeds intensief ingezette pik, besloot ik haar toch maar mee te vragen. Jansen gaf immers aan dat in zijn woorden "" het op de kamer een echte slet is" Dat wilde ik wel eens meemaken. Deze dame is op en top profi en oogt als een keiharde kille dame. intimiderend, dat zeker.

    Op de kamer aangekomen begint ze me op heel leuke wijze lekker inleidend te zoenen en dat worden al snel geile tongzoenen. Ze trekt haar setje uit en ik word met de minuut geiler en geiler, ook al vanwege de gedachte dat ik eindelijk sex ging hebben met deze vanwege haar beperkte aanwezigheid en volle balboekje lastig te boeken dame. Ze heeft mooie silliconenborsten en is onzettend gespierd, ook in haar schouders. Ze doet aan taiboxen geeft ze aan. Wat een indruk maakt ze op me, een sterke vrouw die je helemaal niets wijs kunt maken. RMJ zei nog, ga niet met haar, het is een vies wijf met haar geblondeerde haar en vele tattoos. Maar dat trekt me juist aan, zo'n heerlijk ordinair ogende vrouw.
    Ze gaat op haar zij liggen terwijl ik haar streel en in klaarmakerszit naast haar zit. In die positie begint ze me te pijpen en ik streel met mijn vingers door haar kont en stimuleer haar anus. De geilheidsmeter sloeg door en ik liet me gaan. Ik bef haar onzettend mooie kutje, ondanks haar verleden lijkt deze poes volledig ongerept. Echt nat of smaakvol wordt ze niet helaas en ze pijpt me weer wat. daarna neuken we in missio totdat de pik iets slap wordt en we pauzeren kort. Rubber eraf, en ze pijpt me heerlijk weer op sterkte in positie 69, ik lik haar lekkere kutje en ditmaal komt ze na mijn gezicht intensief bereden te hebben, volgens haar zeggen klaar. Ik denk dat het puur acteerwerk was, deze vrouw is top professioneel.
    Daarna neuk ik haar in doggy, als een machine neem ik haar, ik neuk en neuk en ze spoort me aan dieper en harder te rammen. Wat een inspanning, ik neuk en treed bijna buiten mijn lichaam van inspanning terwijl ik in de spiegel zie hoe die mensen elkaar vreselijk hard en lang aan het neuken zijn. Ze heeft echt een prachtig stel benen en een heeeeerlijke kont. haar voeten en handen zijn tot in de puntjes verzorgt, gewoon een fijne vrouw.
    Deze doggy sessie mag in de boeken want qua inspanning en duur zijn er niet veel gelijkwaardige aan voorafgegaan. Ik kwam helaas niet klaar maar heb een brute doch zeer geile sex sessie gehad met deze gespierde atlete die goed aan weet te geven hoe ze de sex wil. Ondanks haar kille en profi uitstraling heb ik haar ervaren als een zeer vriendelijke en zachtaardige dame, ik heb er na de sex heel prettig en intermenselijk mee gesproken. Ik zou bijna zeggen dat het een heel lief meisje is. Voor dat uurtje gaf ik haar 100 euro, GT dame immers... Kanttekening bij de Cassandra legende: deze dame is niet Russisch!!! in duitsland geboren uit een Russische vader en Duitse moeder. Haar Russisch is zeer beperkt, haar Duits echter uitstekend want dat is haar moedertaal. Ik heb dus geen Russin geneukt, maar gewoon een Duitse! Had ik dat vooraf geweten dan was ik niet met haar gegaan, het enige motief voor een kamergang was haar veronderstelde nationalieit.
    De sex echter was van topniveau, dus ik klaag zeker niet. Leuke vriendelijk en erg geile vrouw.

    Daarna nam ik me weer wat bier en heb van de sauna gebruik gemaakt. Even lekker stoom aflaten en ontspannen. Later, tegen 00.15 had ik de studieplannen definitief opgegeven en wilde ik nog een meisje beffen voordat ik naar huis zou gaan. Al maanden intrigeert Isabel me. Een zeer knappe meid die altijd prominent aanwezig is en door haar gedrag en opmerkingen me zeker intimideert. Op positieve wijze. Maar ze gaf altijd aan een lange lijst met eisen en beperkingen te hebben als het op een kamergang aankomt. Niet zoenen en bla bla dus daarom bedankte ik daar telkens vriendelijk voor. Maar nu kruisten onze paden zich weer zo in het holst van de nacht. Ik vraag haar mee en ze accepteert. Gekleed lijkt ze nauwelijks borsten te hebben, maar zodra dat bovenstukje uitgaat verschijnt er een setje zeer mooie zeer ruime B-cup borsten. ik was onder de indruk van haar schoonheid! Ze lacht altijd lief met een prachtige brede lach en is zeker op de kamer een vriendelijke leuke vrouw. We zoenen wat oppervlakkig en ik ga haar beffen. Ook dit vrouwtje heeft een model poes. Prachtig vormgegeven en een genot om te likken. Helaas werd ook haar poes niet smaakvol.
    Gezien de beperkte tijd besluit ik nog maar even in missio te neuken en breng de penis is. Haar poes voelt net zo fijn aan als dat hij eruit ziet. Heerlijk strak en lekker vochtig, met iedere beweging voel ik dat ze natter wordt en we hebben heerlijke rustige sex. Ik kan niet meer klaarkomen, we besluiten dat ik het met de hand afmaak terwijl ze zichzelf vingert en streelt. Dat doet ze echt heel leuk zonder overdreven flauwe mimiek, ze kijkt me strak en vragend aan terwijl ik me rustig af aan het trekken ben. ze vingert zichzelf zeer subtiel en ik zie dat ze lekker nat is en blijft. ondertussen brengt ze haar mooie voeten naar mijn mond en ik lik tussen haar tenen en onder de voetzool. uiteindelijk kom ik heerlijk klaar op de handdoek die we klaar hebben gelegd.

    Het is echt een heel lief meidje, die tot mijn genoegen zegt dat de verhalen die al die meiden kennelijk onderling over mij houden, dat ik een gestoorde psychopaat ben, geheel niet kloppen bij haar indruk. Ze vindt me een lieve zachtaardige man zegt ze.
    Dat ben ik in wezen ook, maar dan alleen voor meidjes, want die maken de wereld mooier. Kerels maken er vaak een potje van en verpesten het voor iedereen.

    Moe maar voldaan schep ik RMJ op en we rijden richting huis. Van mijn voorgenomen studiedag kwam niets terecht en 450 euro lichter rij ik met een dubbel gevoel binnendoor naar RMJ's woonplaats, onderweg de dag evaluerende en ik op zijn opmerking dat ik gek ben bevestigend antwoord en daarbij als excuus aangeef dat ik mezelf niet in de hand heb, als ik leuke jonge meidjes zie dan wil ik er ook sex mee.... Ik heb wat dat betreft geen enkele vorm van controle over mezelf.
    Maar ach, wie weet wat de dag van morgen brengt en de sex die je hebt gehad, dat pakt geen mens je meer af.
    Ik heb genoten van die heerlijke dames, en zou eigenlijk best vanmiddag weer terug willen voor meer ongekende gevoelens van lust en genot.

    Laatst gewijzigd door Pietjepik; 15 mei 2014 om 10:56
    Der mensch ist, was er fickt.......

  10. Onderstaande 15 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 mei 2014),Big30 (15 mei 2014),Bluebear (15 mei 2014),Bosco (15 mei 2014),Boy69 (15 mei 2014),Carlitos (15 mei 2014),deket (16 mei 2014),Franzis (15 mei 2014),gustave_dekker (15 mei 2014),Megaboob (15 mei 2014),Pistol Pete (15 mei 2014),rmjhexe (15 mei 2014),Smouse (15 mei 2014),Wijze grijze (15 mei 2014),Willi69 (15 mei 2014)

  11. #157
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Jetzt fehlen nur noch die paspoorten. Sollte mit dem Paspoort-generator ja kein Problem sein... :wink: Keine Ausreden!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #158
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Jetzt fehlen nur noch die paspoorten. Sollte mit dem Paspoort-generator ja kein Problem sein... :wink: Keine Ausreden!
    Der mensch ist, was er fickt.......

  13. #159
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht

    Het is echt een heel lief meidje, die tot mijn genoegen zegt dat de verhalen die al die meiden kennelijk onderling over mij houden, dat ik een gestoorde psychopaat ben, geheel niet kloppen bij haar indruk. Ze vindt me een lieve zachtaardige man zegt ze.
    Dat ben ik in wezen ook, maar dan alleen voor meidjes, want die maken de wereld mooier. Kerels maken er vaak een potje van en verpesten het voor iedereen.
    Ach ja, verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen. Zo'n meisje fixeert zich waarschijnlijk alleen op de bani en denkt: "Wat de anderen niet pakken, pak ik wel. En hij is echt gek, want hij helpt zichzelf en ik hoef me alleen maar een beetje te vingeren". Een verstandige meid is op haar toekomst voorbereid.

    100 euro.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (15 mei 2014),Pietjepik (15 mei 2014)

  15. #160
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Dat arme meisje pakte slechts de laatste kruimeltjes die na een lange dag nog over waren.
    En gek? ach, het was niet de eerste keer in mijn leven dat ik hem zelf in de hand moest nemen, vast ook niet de laatste keer.
    Maar de ware omvang van mijn mentale degeneratie laat zich zelfs door die door de wol geverfde meisjes niet inschatten, dat is gewoon onbevattelijk.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  16. #161
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    PHG donderdag 15 mei

    Doordat een oude bekende uit LR in PHG is neergestreken besloot ik om GT te laten voor wat het was en koers te zetten naar Oedt.

    Zodoende kon ik, in aanloop op de party van aanstaande zaterdag, direct bekijken hoe de vlag erbij hing in PHG.

    - ik arriveerde om 17:30
    - redelijk druk qua gasten
    - veel meiden, qua optiek dik in orde
    - uurtje gekamerd met Rebecca, zeer aangenaam
    - BBQ zeer goed
    - bekende beren: 1
    - 2e kamertje met de altijd goedlachse Lori, eveneens goed
    - Zeer veel dames klaagde over gebrek aan klandizie en gaven aan geen of slechts 1 kamertje te hebben gedaan
    Dat kan natuurlijk ook een slechte "verkooptruc" zijn, maar gezien de opkomst van de berenpopulatie verwacht ik dat er wel een kern van waarheid in zit.
    - DJ Lullo weer een drama
    - personeel zeer vlijtig

    Al met al een geslaagd opwarmertje voor het feest van aanstaande zaterdag

  17. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (16 mei 2014),Big30 (16 mei 2014),Bluebear (16 mei 2014),Bosco (16 mei 2014),cavediver (16 mei 2014),deket (18 mei 2014),Megaboob (17 mei 2014),Pietjepik (16 mei 2014),Willi69 (16 mei 2014)

  18. #162
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    sinds een tijdje weer hier aanwezig geweest gisteren. Super tijd gehad, van de verbouwing heb je geen last, ze doen er alles aan om de overlast te beperken. Ben wel benieuwd naar het resultaat, er zouden kamers bijkomen, kleedruimtes, er is een thaise massageruimte geïnstalleerd , en er zouden thaise dames komen heb ik horen zeggen ?
    Voor de rest prima sessies gehad met Christina en een roemeense Antonelle, super dame, zal zo een lijntje van haar schrijven

  19. #163
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren waren er 2 Thaise dames aanwezig 1 rond de veertig en de andere midden 20 jaar.
    Ook de masseur uit Hongarije was ook werkzaam.
    Er waren diverse nieuwe dames aanwezig maar toch was het zeer mak op de avond wat ook kwam doordat vele ijsberen van het mooie weer genoten in de tuin en het lam aan de spit met Barbeque.
    Zelf ook genoten van E. Uit Roemenië met haar lekkere billen waar ik al vaker tegen aan geklotst heb maar ze wil haar naam niet hier.
    Big30 11CC en een vaste Duitser waren samen met mij de gasten in het louche set.
    Verder weinig nieuws dames rond de 45 stuks en beren rond de 40 op de avond rond 21.00 u

  20. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 mei 2014),Don Rudo (17 mei 2014),rob45 (17 mei 2014)

  21. #164
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Zelf ook genoten van E. Uit Roemenië met haar lekkere billen waar ik al vaker tegen aan geklotst heb maar ze wil haar naam niet hier.
    Ella staat ook al in mijn bericht hoor, is geen geheim meer.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  22. #165
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Snel naar Oedt gereden waar een compleet blik aan ijsberen was open getrokken. Veertig euro afgetikt en een snelle gang door de tent gemaakt. Mijn komst was via de tam-tam binnen 1 minuut de hele keet door: "Der Man von Sophia ist hier" zodat de ijsberen wisten wie bedoeld werd. Zo links en rechts wat handen geschud en de kussen van het persoonlijke sletje van Bosco in ontvangst genomen. Yvon (ik weet niet hoe ze in Happy heet) zag er stralend uit met haar lange haren die ze nu eens los droeg. Dat staat haar beter dan dat strakke naar achteren getrokken haar. Haar borsten waren groter en ik vroeg of ze daaraan iets had laten doen maar dat was niet zo.

    Bosco zat zich te bezatten en zwetste aan een stuk door nonsens zoals we dat van hem gewend zijn. Voer hem één opmerking en hij blijft een half jaar tegen je lullen. Zet daar Knabbel bij en je hebt geheid een optie op verlenging tot een jaar. Bosco probeerde ons er van te overtuigen dat hij onlangs voor het eerst het kutvocht van een squirtende dame had opgelebberd. "Het matras was zo nat als een dweil, jammie wat was dat lekker", raaskalde hij. Wij trachtten hem er van te overtuigen dat hij gewoon lauwe pis had gezopen maar dat wou er bij die stijfkop niet in. De zelf-benoemde meester-beffer orakeelde dat hij zelfs uit de meest afgelikte boterham nog wat druppels kutvocht wist te wringen. Zo bedreven was hij met zijn tong. Wij wisten wel beter. De idioot had gewoon als een soort van menselijke katheter gefunctioneerd.

    Dan een ander bekend figuur. Ricardo Banana. Hij zat er bij met een gezicht alsof hij van een bijeenkomst van de AA zat. Lijkwit en zijn bulderende lach heb ik geen een keer gehoord. Die kerel was ernstig ziek maar was aanwezig. Dat kenmerkt de ware "Spirit". De jarige jop, De heer N, had zo'n 300 kilo aan Latina's om zijn nek hangen en op zijn schoot zitten en amuseerde zich prima met die dames.


    De damesbezetting vond ik schraaltjes. En als BS dat zegt dan ga er maar van uit dat het zo was. Waardering? Een 3.0 op de Wijze Grijze schaal. Veel 12-in-een-dozijn-meisjes die weinig sex-appeal uitstraalden. Ik merkte dat ik niet eens geil werd van het vrouwelijk schoon. Beetje gegeten, wat gekletst met deze en gene maar eigenlijk kon ik mijn draai niet echt vinden. Verder de gebruikelijke taferelen. Deket met een paar schoolmeisjes op schoot. Boy69 met drie borden vreten op schoot. Rondje na rondje gelopen maar het was allemaal wat futloos. BBQ was prima en voldoende. Bediening ook top van de dames van de Theke. Maar ik wist al snel dat ik hier geen potten ging breken dus hield ik het tegen 21u voor gezien en heb de tent ongepopt verlaten.

  23. Onderstaande 22 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2014),bergm550 (17 mei 2014),Bluebear (17 mei 2014),bosbeer (17 mei 2014),Bosco (18 mei 2014),Boy69 (18 mei 2014),Costana (18 mei 2014),Dalton (18 mei 2014),deket (18 mei 2014),Don Rudo (18 mei 2014),gignnl (18 mei 2014),Jansen (18 mei 2014),Megaboob (17 mei 2014),MichelJ (18 mei 2014),molaar (17 mei 2014),Picasso 1 (17 mei 2014),Pietjepik (18 mei 2014),Ricardo Banana (18 mei 2014),rob45 (17 mei 2014),Teiresas (18 mei 2014),terminator (18 mei 2014),Wijze grijze (18 mei 2014)

  24. #166
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Yvon (ik weet niet hoe ze in Happy heet) zag er stralend uit met haar lange haren die ze nu eens los droeg.
    => Roxanna (Roemeense) ex-Yvon LR
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2014)

  26. #167
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Daumen hoch Geburtstags-Party von Dhr N

    So voll wie gestern war das PHG wohl schon lange nicht mehr. Dazu trugen natürlich maßgeblich die ungefähr 40 Eisbären bei, die der Einladung von Dhr N gefolgt waren. Dennoch war es nie unangenehm, bei dem schönen Wetter konnte man auch gut auf der Terrasse sitzen.

    Angekündigt hatten sich folgende Eisbären:
    apotheker, Badslippers, Bosco, Boy69, cavediver, Chris71, Costana, cubamen, De Laef, de paprikaboer, deket, Dhr N, dupke, Eduardo, einzelganger, guyguy, hansi hansi, iamlonely, Johnny Bravo, keeper, Knabbel, Koning Badjas, listige, MichelJ, Minderjarige, Mr. Duckstein, oblix, Onkel Marco, petmans, Pietjepik, Pistol Pete, Rheinschwimmer, Ricardo Banana, royke, slager, wilcootje, Willi69 und windhapper.

    Einige Eisbären kannte ich, andere nicht. Ganz sicher nicht anwesend waren Onkel Marco, Pietjepik und Pistol Pete - dafür aber Babbel, Rocco (mein Chauffeur) und "Mr. Gambas". Bitte um Entschuldigung, wenn ich Eisbären vergessen habe.

    Zum Glück hatte sich das PHG gut für das Event vorbereitet und für reichlich Mädels gesorgt.

    Anwesende Mädels am Samstag, dem 17.05.2014 (circa 50):
    Anka (Rumänien), Anna (Rumänien), Antonella (Rumänien), Bianca (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Cassandra (Russland), Christina (Lettland), Dana (Rumänien), Flori (Rumänien), Gina (Ungarn), Ina ( Rumänien), Ingrid (Rumänien), Isabel (Deutschland), Janina ( Rumänien), Judith (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lavinia (Rumänien), Loredana (Rumänien), Lori (Rumänien), Magdalena (Polen), Michaela (Rumänien), Nicole (Rumänien), Pamela ( Brasilien) & 4 oder 5 Freundinnen, Raluca (Rumänien), Roxanna (Rumänien) und Samira (Ägypten/Tunesien) sowie circa 20 - 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

    Auffällig war vor allem eine Gruppe von Brasilianerinnen um Pamela, dazu kamen diverse Mädels aus Rumänien, die ich noch nie zuvor im Happy gesehen hatte. Da fehlte ein echter Rumäninnen-Experte wie Big30.

    Schon bei meinem Eintreffen gegen 16 Uhr war ein Kuchen-Buffet aufgebaut, ab 18 Uhr wurde durchgehend gegrillt. Später am Abend wurde dann noch eine große Geburtstags-Torte angeschnitten. Verhungern musste also niemand (verdursten auch nicht ). Die Stimmung war gut, auch DJ Lulu gab sein Bestes. Was dazu führte, dass Mädels und Gäste ausgelassen tanzten.

    Zwischendurch wurde im Nachtcafe ein Fußballspiel gezeigt, gelb/schwarz gegen rot/blau. Die vielen anwesenden Gladbach-Fans wussten gar nicht, worum es dabei ging. Das Pokalfinale der Frauen? Mehrmals stand das Spiel kurz vor dem Abbruch, weil fast alle Zuschauer eingeschlafen waren und geweckt werden mussten. Einige Zuschauer im Happy, die nicht eingeschlafen waren, sprachen hinterher von "Betrug" und dass das Spiel von einem glatzköpfigen Holländer entschieden wurde. Egal.

    Da ja "big surprises" und "top acts" angekündigt waren, hatte ich eigentlich damit gerechnet, dass Big30 um Mitternacht aus einer Torte springt, aber das war nicht so.


    Ich freue mich über viele weitere Party-Berichte und natürlich auch paspoorten, vorbildlich ist da bis jetzt Costana (Raluca, Bianca und Nicole).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  27. Onderstaande 15 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2014),Big30 (19 mei 2014),Bluebear (18 mei 2014),Bosco (18 mei 2014),cavediver (20 mei 2014),Champollion (22 mei 2014),Costana (18 mei 2014),deket (18 mei 2014),Don Rudo (18 mei 2014),Franzis (19 mei 2014),Manni1A (19 mei 2014),MichelJ (18 mei 2014),Pietjepik (18 mei 2014),rob45 (18 mei 2014),Wijze grijze (18 mei 2014)

  28. #168
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Gisteren waren er 2 Thaise dames aanwezig 1 rond de veertig en de andere midden 20 jaar.
    Vermutlich die beiden neuen thailändischen Masseusen. Die bieten jetzt im ehemaligen Porno-Kino ihre Dienste an (ohne Happy End). Preise wie bei den ungarischen Masseuren.

    Speziell für Pietjepik: Ob es ein neues Porno-Kino geben wird, wusste Elena auch nicht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (18 mei 2014),Pietjepik (18 mei 2014)

  30. #169
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik lees tussen de regels door dat het vrij mat was met dames en gezelligheid door ook zieke ijsberen die aanwezig waren ?
    Maar welke ijsberen waren wel gekomen ? en het aantal ?

    Dit geeft aan of verjaardagen nog in trek zijn in PHG.

  31. #170
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    wilde parties met exotische meiden die uit taarten springen dat zijn pas feesten. dan was ik ook gekomen... op die meid die uit die taart sprong
    waar is die tijd gebleven
    Der mensch ist, was er fickt.......

  32. #171
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik lees tussen de regels door dat het vrij mat was met dames en gezelligheid door ook zieke ijsberen die aanwezig waren ?
    Maar welke ijsberen waren wel gekomen ? en het aantal ?

    Dit geeft aan of verjaardagen nog in trek zijn in PHG.
    Even lezen .....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    So voll wie gestern war das PHG wohl schon lange nicht mehr. Dazu trugen natürlich maßgeblich die ungefähr 40 Eisbären bei, die der Einladung von Dhr N gefolgt waren. Dennoch war es nie unangenehm, bei dem schönen Wetter konnte man auch gut auf der Terrasse sitzen.

    Angekündigt hatten sich folgende Eisbären:
    apotheker, Badslippers, Bosco, Boy69, cavediver, Chris71, Costana, cubamen, De Laef, de paprikaboer, deket, Dhr N, dupke, Eduardo, einzelganger, guyguy, hansi hansi, iamlonely, Johnny Bravo, keeper, Knabbel, Koning Badjas, listige, MichelJ, Minderjarige, Mr. Duckstein, oblix, Onkel Marco, petmans, Pietjepik, Pistol Pete, Rheinschwimmer, Ricardo Banana, royke, slager, wilcootje, Willi69 und windhapper.

    Einige Eisbären kannte ich, andere nicht. Ganz sicher nicht anwesend waren Onkel Marco, Pietjepik und Pistol Pete - dafür aber Babbel, Rocco (mein Chauffeur) und "Mr. Gambas". Bitte um Entschuldigung, wenn ich Eisbären vergessen habe.
    en je hebt een antwoord....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (18 mei 2014),Willi69 (19 mei 2014)

  34. #172
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ik lees tussen de regels door dat het vrij mat was met dames en gezelligheid door ook zieke ijsberen die aanwezig waren ?
    Maar welke ijsberen waren wel gekomen ? en het aantal ?

    Dit geeft aan of verjaardagen nog in trek zijn in PHG.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Even lezen .....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    So voll wie gestern war das PHG wohl schon lange nicht mehr. Dazu trugen natürlich maßgeblich die ungefähr 40 Eisbären bei, die der Einladung von Dhr N gefolgt waren. Dennoch war es nie unangenehm, bei dem schönen Wetter konnte man auch gut auf der Terrasse sitzen.

    Angekündigt hatten sich folgende Eisbären:
    apotheker, Badslippers, Bosco, Boy69, cavediver, Chris71, Costana, cubamen, De Laef, de paprikaboer, deket, Dhr N, dupke, Eduardo, einzelganger, guyguy, hansi hansi, iamlonely, Johnny Bravo, keeper, Knabbel, Koning Badjas, listige, MichelJ, Minderjarige, Mr. Duckstein, oblix, Onkel Marco, petmans, Pietjepik, Pistol Pete, Rheinschwimmer, Ricardo Banana, royke, slager, wilcootje, Willi69 und windhapper.

    Einige Eisbären kannte ich, andere nicht. Ganz sicher nicht anwesend waren Onkel Marco, Pietjepik und Pistol Pete - dafür aber Babbel, Rocco (mein Chauffeur) und "Mr. Gambas". Bitte um Entschuldigung, wenn ich Eisbären vergessen habe.
    Dat waren de aangemelde ijsberen . Een stuk of 13 daarvan waren er niet.
    Het was gezellig in de Happy met veel bekende beren, BBQ was zoals altijd goed, een bepaalde groep mensen die zich wat minder kon gedragen is er uit gezet, de DJ was weer een drama, net als een kamersessie (maar daar hadden meer beren last van ). Dana zag er sexy uit.... maar ja...................... was wel fijn dat het weekend uit meerdere dagen bestond
    Laatst gewijzigd door Admin; 20 mei 2014 om 06:35

  35. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2014),kempie (19 mei 2014)

  36. #173
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    wat zijn bij PHG eigenlijk de actievoorwaarden ten aanzien van gratis entree op je verjaardag? bij Panthera bijvoorbeeld kun je tm 3 dagen na je verjaardag gratis naar binnen, is dat PHG ook zo of is het beperkt tot de feitelijk dag dat je jarig bent? ik ben namelijk op mijn verjaardag in het buitenland, kom precies een dag later terug....
    Der mensch ist, was er fickt.......

  37. #174
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich glaube, im PHG hat man nur an seinem Geburtstag freien Eintritt. Wenn Du eine richtige Geburtstags-Party ankündigst (mit freiem Eintritt für alle Eisbären, gesponsort von Dir ), spielt das keine Rolle. Jansen und ich haben im letzten Jahr erst Monate nach unseren eigentlichen Geburtstagen (Dezember/Januar) gefeiert.


    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  38. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (19 mei 2014),Pietjepik (19 mei 2014)

  39. #175
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen

    Nadat ik afgelopen donderdag al op verkenning was geweest in PHG, stond zaterdag het tweede bezoek in een week op het programma ter gelegenheid van het verjaardagsfeest van dhr N.

    Doordat ik daags ervoor al fysieke inspanningen had geleverd in LR en ik ook op zondag nog een pannekoekensessie had gepland, wilde ik het rustig aan doen en ben er dus vooral naartoe gegaan voor het feest, de BBQ en om te kletsen met de aanwezige feestberen.

    Nadat ik de entree had voldaan en me in een ijsberenkostuum had gehuld ging ik op zoek naar het feestvarken, en nadat ik de felicitaties had overgebracht vervolgde ik mijn weg door de club.

    Al snel zag ik een bekende meid, Flori met wie ik in HP al menige sessie heb gehad.
    Normaal gesproken gad ik gaar ook deze keer uitgenodigd voor een kamerbezoek, maar aangezien ik weinig wilde kameren heb ik van een kamergang afgezien.

    Ook een aantal andere meiden die al op een zakcentje hadden gerekend moest ik teleurstellen.

    Na wat gekletst te hebben met de beren begon de maag voor de eerste keer te rommelen en dus sloot ik aan in de lange rij voor de BBQ.
    Het duurde even, maar dan heb je ook wat....... een uitstekende BBQ.

    wel heb ik me geërgerd aan een behoorlijke groep Sudländer die dachten dat ze alleen in de club waren.
    Een lolletje is niet erg, maar deze groep schreeuwende onderbroeken maakte het wel erg bont.

    Ik overwoog even om te vertrekken, maar besloot nog even af te wachten.

    Niet veel later zag ik de groep vertrekken, naar ik later hoorde op verzoek van de clubleiding.
    Wat precies de oorzaak is geweest waarom ze moesten vertrekken weet ik niet, maar waardering voor het kordate optreden van de clubleiding is wel op zijn plaats
    (alhoewel ik me afvraag of ze er ook uit gezet zouden zijn als er niet zoveel feestgangers waren geweest)

    Uiteindelijk hen ik toch nog een kamertje gedaan met de Roemeense Madelaine, die ik gedurende de dag al langer op mijn netvlies had staan.
    Deze beauty kweet zich goed van haar taak en scoorde zodoende een hele ruime voldoende.

    Al met al een geslaagde avond

  40. Onderstaande 17 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 mei 2014),Big30 (19 mei 2014),Bluebear (19 mei 2014),Bosco (19 mei 2014),Costana (19 mei 2014),deket (19 mei 2014),Don Rudo (19 mei 2014),gignnl (19 mei 2014),hp001 (19 mei 2014),jacky pakutra (19 mei 2014),kempie (19 mei 2014),licky luke (19 mei 2014),Megaboob (19 mei 2014),MichelJ (19 mei 2014),Pietjepik (19 mei 2014),Wijze grijze (19 mei 2014),Willi69 (19 mei 2014)

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

  Freude 468*60