Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 256
  1. #101
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    @bb neeeeeeee je hebt het over de verkeeeeerde emmmaaaaaaa en pp heeft het over de verkeerde ingrid..

  2. #102
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik lig al weer enkele nachten wakker en reik telkens tevergeefs naar de andere kant van het bed om te voelen of Mila daar echt niet ligt.
    Laatst lag de hond er overigens wel en was ik gelukkig niet zo dronken dat ik een vergissing heb begaan, maar dat had zomaar gekund.
    Om te voorkomen dat het van kwaad tot erger gaat voel ik me gedwongen komende week wederom terug te keren in de schoot van wat Russinnen of bij afwezigheid in de schoot van enkele ersatz meisjes uit Romania.
    Ik zal dan ook eens op zoek gaan naar de illustere Emma en haar fledermaus. Eens zien waar Flippie het nu eigenlijk precies over had?

  3. #103
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Das pech emma weg, das balen ..Mila ook... maar de frikandeln waren wel lekker gisteren.. lekker rustig, geen mannen alle vrouwen voor mezelf..
    Helaas was de dame waarvoor ik ging er niet.. maar toch een leuke avond gehad.. nix noemenswaardigs gedaan.. dwnz niets.. alleen dat het niet noemenswaardig was.. XD

  4. #104
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Das pech emma weg, das balen ..Mila ook... maar de frikandeln waren wel lekker gisteren.. lekker rustig, geen mannen alle vrouwen voor mezelf..
    Helaas was de dame waarvoor ik ging er niet.. maar toch een leuke avond gehad.. nix noemenswaardigs gedaan.. dwnz niets.. alleen dat het niet noemenswaardig was.. XD
    Mein gott......

    Dan richt ik mijn pijlen maar op wat ersatz-nimpfen, ook leuk!
    Der mensch ist, was er fickt.......

  5. #105
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ik hoorde van een goed ingewijde bron dat vanaf maandag a.s. de club elke dag tot vijf uur in de nacht geopend is.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  6. #106
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Gisteren besloot ik maar weer eens naar Oedt te rijden voor wat erotische ontmoetingen met wat leuke meidjes.
    Ik zat al een eindje op de snelweg toen RMJ me belde, hij had een mooi verhaal over een Milf die hij via Tinder thuis had bezocht de avond ervoor. Dus ik geef aan dat ik in de wagen zit, onderweg naar Happy. Waar rij je? vraagt hij, ik zeg, nou ik zit net voor de afslag Köln. Zal ik meegaan? ja gezellig! dus ipv richting Venlo te sturen draai ik af richting Keulen en 20 minuten later sta ik bij hem voor de deur.
    Samen rijden richting PHG, maar komen op wonderlijk wijze in Willich uit?? Het is alsof het paard de stal rook, want als voorgeprogrammeerd dirigeerde RMJ me onbewust naar H7 ipv PHG! Gelukkig liggen beide kort bij elkaar, dus even binnendoor en we waren eindelijk in Oedt, zo rond 13.00.

    Ik wist dat er niet of nauwelijks Russinnen waren dus had in mijn hoofd al een lijstje gemaakt met alternatieve dames die ik van vorige week nog in gedachten had. Zo ook het lieve meidje wat een week of twee geleden in de kino bij me op schoot in slaap was gevallen. En daar begon de dag dan ook mee, ik zag haar en ze begon direct aan me te plukken en in haar uiterst beperkte Engels me mee naar een kamer te lokken. Daar was niet veel moeite voor nodig en ik had zin om een flink stoom af te blazen.
    Ik noem geen naam, want het liefdesspel nam zoals wel vaker, een wending.
    Eenmaal op de kamer aangekomen gooi ik mijn badjas af en zij ontkleedt zich. Terwijl ik nog sta, gaat ze op haar knieën en begint me te pijpen. Dat doet ze best aardig, maar na een tijdje gebaar ik haar dat we beter op bed kunnen gaan liggen.
    Daar beginnen we wat te zoenen, eerst nog wat oppervlakkig, maar later als ze wat in de mood komt, ook lekker passioneel en nat met inzet van de tong. Toen ik daar zo tussen haar benen lag en mijn pik natuurlijk ter hoogte van haar poes zat terwijl we aan het tongen waren, waren en natuurlijk onvermijdbare aanrakingen tussen onbeschermde penis en poes. Veel meiden zijn daar oplettend en manoeuvreren dan tactisch een centimer of twee opzij. Maar dit meisje leek het niet veel uit te maken. Ik besluit eens lekker te gaan beffen en na enige inzet proefde ik haar smaakvolle vocht, hetzij summier. Een orgasme heb ik niet kunnen bewerkstelligen. Dus er volgt een geile neuksessie. Het is warm en ik zweet me werkelijk een ongeluk. Gek genoeg lukte het me niet om klaar te komen, ik pompte een uur intensief en kreeg het niet voor elkaar. Maar klaarkomen is ook altijd van ondergeschikt belang, een mooie blote meid ervaren en zoenen is voor mijn prioriteit, klaarkomen kan ik thuis ook door me af te trekken op de Neckermann catalogus.

    We verlaten de kamer en ik ga uitgeput douchen. RMJ zat inmiddels aan zijn derde Weissenbier en vermaakte zich kostelijk met al die meidjes en wat kerels. Ik deed hem verslag van het feit dat ik pardoes lekkere sex had met die meid, iets waar RMJ altijd wel oren naar heeft. Ik had honger, er werden gelukkig wat stukken apfelstrudel met slagroom geserveerd en daar heb ik me toen maar twee porties van toebedeeld en ook een bordje met die smaakvolle dikke soep die gereed stond.
    Aldus aangesterkt en lichtelijk ontdaan over het feit dat ik niet klaargekomen was, besloot ik hetzelfde meidje nog maar eens mee te vragen voor een uurtje in de hoop dat ik wel klaar kon komen.
    We belanden in een houten tuinhuisje en daar begint het verhaal opnieuw, dit maal zonder beffen overigens want dat deed haar niet veel. Maar de sex was wederom erg geil.
    Het meisje kan mijn pik goed verdragen en na dat goed afgetast en vastgesteld te hebben, ga ik los en probeer naar een orgasme toe te neuken. Alle standjes passeren de revue en uiteindelijk leg ik haar plat op haar buik en neem haar achterlangs in haar vagina terwijl ik heerlijk op haar volle kont aan het stoten ben. Na enige tijd en de uitputting nabij voel ik in de verte een orgasme opkomen. Voldaan schuif ik met mijn afgewerkte penis nog wat op en neer over haar anus en met sperma gevulde bilspleet.
    Het meisje moest er om lachen en maakte er geheel geen punt van.
    Daarna moest ik echt bijkomen en haal me wederom een weissenbier en zoek RMJ op. Die zit aan zijn 5e weissen en ik doe weer verslag. Ik zag hem zijn oren spitsen en zijn keuze voor die middag was op dat moment gemaakt.

    Ondertussen waren BIG30 en Jansen ook gearriveerd en terwijl we wat staan te praten zie ik een heerlijk blond meisje waar ik al eerder een oog op had laten vallen. Ik had de kamergangvraag al voor 90% gereed maar werd aangespoord haar snel mee te vragen omdat een kerel die erbij stond zijn oog ook op haar had laten vallen en daar iets over opmerkte. Dus ik maak me snel los van mijn gezelschap en sprint achter het meisje aan.
    Ze gaat met me mee en vervolgens beleefde ik iets wat ik werkelijk nog slechts zelden meemaakte. Die dame had niet alleen een prachtig lichaam maar ze demonstreerde passie van een niveau wat ik in een saunaclub niet eerder meemaakte...
    Ze begint me te tongzoenen alsof ik haar lang verloren gewaande geliefde ben, ultieme ongeëvenaarde passie!! heel erg geil dat we intensief door bleven tongen ondanks dat haar lange haren voor haar gezicht hingen en in ons beider monden terecht kwam. Heerlijk verward in elkaar rolden we al tongzoenend over het bed. Ze gebied me rechtovereind te gaan zitten en zet zich met haar kletsnatte blote poes bovenop mijn pik en begint wild en intensief te pussysliden op een remmingsloze wijze zoals ik die nog niet mee maakte. Ze was zichzelf intensief aan het klaarrijden op mijn pik als ware het een Tarzan en de slijmdraden dropen ervan af. Meermaals zat hij er bijna in en dat deerde het meisje helemaal niets.........
    Daarna ging ik lekker beffen, en het meisje kronkelt alle kanten op en rukt me bossen met haar uit mijn hoofd, die ik tijdens het beffen veelal in mijn mond kreeg...
    Uiteindelijk vraagt ze wel zelf of dat ik een condoom wil en ja, ik wilde uiteraard graag neuken, ik stond op exploderen na deze geile inleiding. Pijpen sloegen we over.
    We beginnen in missio en dat gaat aanvankelijk redelijk goed totdat mijn pik wat begint te haperen. Het was immers slechts een half uurtje eerder dat ik die andere dame afgevuld had.
    Ik pak hem eruit en stimuleer hem wat zodat er weer wat kracht in kwam. Toen deden we nog even kort doggy, wat geweldig was want het meidje heeft een zalig droomlichaam. Een mooie stevige kont met perfecte vorm.
    Dat duurde niet gek lang want hij gaf het op. Dus ik pak hem eruit en doe het condoom af ten teken dat de sex voorbij is.
    Het meisje vind het vreselijk en betrekt het op haarzelf, het was haar schuld en het lag aan haar, ze had het fout aangepakt. ??????? Ze werkte dan ook pas 1 dag in dit werk en wist niet goed hoe ze zich moest gedragen of wat kerels van haar mogen verlangen.

    Ik heb haar direct van dat waanidee afgeholpen en aangegeven dat ze werkelijk een waanzinnig mooi en erotisch lichaam heeft en qua inzet vele malen verder is gegaan dan ik eerder in een club beleefde. De onzekerheid droop ervan af en tevens het verdriet, ze liet wat traantjes en gaf aan dat ze het werk erg moeilijk vind en niet weet of ze het vol zal houden om nog een tijd te blijven. Vervolgens heb ik iets gedaan waar de ijsberen populatie me om zal vervloeken maar dat interesseert mij echt geen zak
    Ik heb namelijk aangegeven dat haar vergaande dienstverlening en haar onbezorgde onbeschermde contact tussen penis en poes niet gebruikelijk is in een saunaclub en dat ze met een beduidend lager niveau van dienstverlening ook prima voldoet aan de verwachtingen en daarbij tevens de gezondheidsrisico's beter in de greep houdt. Ik heb haar ook aangeraden om de pil te gaan slikken voor het geval dat er gummis knappen.
    Het meisje was me dankbaar voor die toelichting want ze wist geheel niet aan welke standaarden ze moest voldoen aangezien ze net 1 dag aan het werk was. Ze werd ook ontzettend verdrietig toen ik haar op alle risico's van het werk heb gewezen, maar ze was me zeker dankbaar voor de toelichting. Met een vreemd gevoel verliet ik na een uur de kamer en ga douchen en zoek wat te eten, wat er overigens niet was.

    RMJ had inmiddels de eerste krat weissen leeg gezopen en hij werd alsmaar spraakzamer en losser met de dames en andere bezoekers.

    Ik zag zo links en rechts echt fantastisch mooie meisjes, ook enkele zeer naturelle plaatjes van vrouwen, jonge dingen die slechts Roemeens spraken en zo uit hun dorpje weggerukt waren. 1 zo'n meisje, Andrea, viel me met name op door haar prachtige snoetje en heerlijk lijf. En ondanks haar 2 woordjes engels had ik de indruk dat het een heel lief meisje is. Verdomd waardeloos dat zo'n kwetsbaar jong meidje opgesloten zit in dit verdorven lustoord.

    Wat later zit ik met RMJ bij de binnensauna en we bespreken wie hij nu eigenlijk mee naar de kamer moet nemen. Wat meisjes mengen zich in de discussie en uiteindelijk besluit hij naar aanleiding van mijn ervaring, ook met de dame te gaan. Knap, want hij zoop minstens 7 of 8 halve liters weg en was toch nog in staat tot een kamergang?? Terwijl ik het nieuwe onervaren meisje nogmaals voor een uur mee naar de kamer neem, gaat hij op zoek naar de dame. Die hij ook vond en eveneens heeft afgevuld.... Dat schept toch een band tussen twee vrienden!

    Mijn tweede sessie met het mooie meisje is eigenlijk hetzelfde als de eerste, maar nu deed mijn pik wel mee gelukkig. We hebben in diverse posities sex, waarbij het tongzoenen wederom ongekend passioneel en intensief is. Tijdens missio neem ik haar heerlijk voeten in mijn mond, ze smaken zilt en geuren wat naar zweet. Heerlijk, je proeft het leven en haar vrouwelijkheid. Het laatste standje is wederom zij plat op haar buik en ik die van achteren erop kruipt. Na wat geneukt te hebben geeft ze aan dat ze wat pijn ervaart. ik stop dan onmiddellijk!!! gummi af en we kletsen nog een half uurtje wat. Een diepgaand intermenselijk gesprek volgt waarbij ik echt heel erg te doen krijg met dit arme schepseltje. Zo'n mooi jong meisje met een zalig lijf, de mooiste voeten die ik ooit zag en een lief karakter, een dame die door de wereld gewaardeerd zou moeten worden voor het feit dat ze een mooi meisje is die kansen in het leven moet krijgen ipv dat iedere wellusteling haar dwingt zich naakt voorover bukken en vervolgens Take it like a Slut gebiedt. We wisselen telefoonnummers uit, die volgens mij niet kloppen, maar goed. Binnenkort ga ik terug en zal eens zien of ze er nog is.

    Daarna of ervoor??? was het tijd om te eten en er was volop keuze in met name lekkere vleesgerechten.

    Later onderneem ik een saunagang en was in dubio of ik wel of niet nog eens ging neuken. Ik wilde eigenlijk wel flink afspuiten want dat is bij de laatste twee sessies niet gelukt, de druk onder de oppervlakte was dan ook hevig. RMJ had me een oude bekende van hem aangewezen, een lekkere 20 jarige brunette met grote tieten en een lekkere volle kont. En pur sang AO mokkel gaf hij aan, normaal zoek ik dat niet bewust op maar in dit lustoord raakt mijn verstand vaak vertroebeld en het beeld van mij die de enorme druk aflaat op een lekkere volle blote kont nadat ik zonder gummi in haar natte poes zat sprak me op 1 of andere manier aan.
    Dus ik vraag het meisje mee en ze accepteert.
    Op de kamer begint ze intensief te tongen en deepthroaten, iets wat me altijd gruwelijk pijn doet omdat ze proberen mijn geval geheel in hun mond te nemen, maar jammerlijk halverwege blijven steken en dan toch doorduwen. Mijn voorhuid scheurt dan bijna af terwijl haar tanden halfweg mijn pik in de schacht verdwijnen. Niet echt tof, dus ik vraag haar te stoppen.
    Ik leg haar op haar rug en zie die lekkere natte volle vlezige poes. Ik dacht eerst eens lekker te beffen en hem er dan zo in te laten glijden. Dat eerste deel van het plan verliep zonder problemen, maar toen ik wilde pussysliden hield ze haar hand ter bescherming over haar poes!!
    Ongetwijfeld was bij haar het kwartje gevallen dat ik een vriend van RMJ ben en hij haar vele malen AO heeft afgevuld en ze nu die reputatie niet wil bevestigen door ook met mij AO van bil te gaan. Jammer maar helaas.
    Dus ik neuk haar met gummi, op zich ook prima en de meid werd echt kletsnat. ik ook, van het zweet, want we waren in kamer 1 en daar was het bij binnentreden al een graad of 20... pffffff
    Ik draai haar om en neem haar in doggy. Ze heeft een zalige stevige geile reet en ik geniet door mijn pik langzaam en beheerst in haar poes te laten glijden terwijl ik met mijn duim haar anus stimuleer.
    Ze kermt en krijst behoorlijk terwijl ik probeer niet flauw te vallen door uitputting en oververhitting.
    Uiteindelijk kan ik niet meer, dus ik pak het gummi eraf en geef aan dat ik me ongans ga rukken zodat ik klaar kan komen.
    Nieuwsgierig gaat ze tegenover me zitten en kijkt me strak aan. Ik probeer altijd en eeuwig overal een ludieke draai aan te geven, zo ook aan deze merkwaardige situatie.
    Ik zeg tegen haar terwijl ik zit te rukken; wil je echt vals naar me kijken, scheld me verrot en bespuug me!! Daar moest ze hartelijk om lachen en ze snapt dat het klets is. Ik vraag haar tijdens het rukken flink wat speeksel over mijn eikel te laten lopen en dat doet ze. Dat vind ik altijd erg geil om te ervaren. Na lang en uitvoerig rukken en bijna de hoop te hebben verloren is het moment gelukkig daar en spuit ik triomfantelijk de lading over het meisje en het bed

    Het was inmiddels 0200 denk ik en ik ga wat koffie drinken bij de binnensauna. daar zitten 6 of 7 meidjes verveelt te wachten op sluitingstijd en dat is voor mij altijd leuk om dan wat relaxed met die dames te kletsen. Zo ook nu.
    RMJ komt nog even langsgedwarreld en geeft aan dat hij met bekenden buiten staat te kletsen, of ik ook kom. Ik wilde even rust en ben blijven zitten.
    RMJ bleef maar weissen tanken en hij red het nog net tot de auto, daar viel hij met alsmaar korter worden tussenpozen in een diepe slaap. Even verdwalen we nog en in het centrum van Krefeld maar uiteindelijk vind ik zijn huis. het was 04.30 en ik moest nog 3 kwartier rijden. Dat is altijd het nadeel van zo'n lange dag clubbezoek. Ik heb flink doorgeblazen en was 05.00 thuis en lag 05.02 in bed.

    Over een tijdje maar weer eens kijken, iedere dag in een club brengt immers altijd weer verrassende indrukken. Als je daar niet tegen kunt kun je beter niet gaan!
    Laatst gewijzigd door Admin; 4 mei 2014 om 13:18
    Der mensch ist, was er fickt.......

  7. Onderstaande 11 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2014),Big30 ( 3 mei 2014),Bosco ( 3 mei 2014),Carlitos ( 4 mei 2014),deket ( 8 mei 2014),Jansen ( 3 mei 2014),mynasch ( 3 mei 2014),rmjhexe ( 3 mei 2014),Wentelt Eefje ( 3 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014),Willi69 ( 3 mei 2014)

  8. #107
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Omdat we op de middag al ergens rond Düsseldorf afspraken hadden was het voor Big30 en mij niet meer mogelijk om dit te combineren met een wandeling is het SKW.
    Onze route zou dan beter uitkomen om op de terugweg eerst langs PHG te gaan en daarna een bliksem bezoek nog naar De Vila Vertigo.
    Aangekomen in PHG rond 18.00 u wrd ik meteen begroet door een bekende dame van me L.
    We hebben eerst in de bar bijgepraat met Costana en vriend en daarna Pietje Pik en RMJ begroet.

    Het eten was zeer goed al vanwege de verschillende vleessoorten en sausen ( zelfs Flipper zou zijn vingers hebben afgelikt en 2x hebben opgeschept.
    Ik kon het niet laten om binnen weer even gezellig bij te praten met L. en daarna een gedeelte van de avond met haar naar de kamer te gaan.
    Het was al donker toen we terug kwamen en heb me daarna met een sauna nog wat laten verwennen om me weer aan te sluiten bij de forumleden.
    Ja voor mij was het een geslaagde avond waarbij de sex weer een hoofdrol speelde.
    Na 23.00 u hebben we de tent weer verlaten om nog even snel Vila Vertigo aan te doen.
    Ja na de sex moet je gewoon weer aan het werk gaan dus heb ik me daar aan gehouden. ( heerlijk toch om je werk in een sauna club te verleggen )
    Big30 en ik zijn daarna weer vertrokken om Nederland weer te mogen aanschouwen na middernacht.

  9. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2014),Big30 ( 4 mei 2014),Bluebear ( 3 mei 2014),Clinic ( 4 mei 2014),Costana ( 3 mei 2014),deket ( 8 mei 2014),Don Rudo ( 3 mei 2014),Megaboob ( 4 mei 2014),Pietjepik ( 4 mei 2014),rmjhexe ( 4 mei 2014)

  10. #108
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Auf den zweiten Blick erkannte ich auch dieses Mädel an seiner unverwechselbaren Frisur. Im PHG arbeitet sie unter dem Namen Alexa ( Osteuropa).
    Osteuropa = Russland
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 4 mei 2014)

  12. #109
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    The facts: 2 mei

    Arrival: rond 13h aangekomen samen met minderjarige in mijn voormalig arendsnest.
    Het was rustig te noemen !

    Sfeer: makkelijk te beschrijven, tam !
    Gelukkige waren er voldoende bekende beren aanwezig en nieuwe beren die ik heb mogen ontmoeten.
    Het hoogtepunt was qua sfeer eigenlijk Big30 die bijna een hartaanval kreeg toen ik hem iets (van achter zijn rug komend) wilde vragen. hahaha
    Ook leuk en geil om te horen waren de verhalen van bepaalde beren

    Wel was het leuk om Elena (theke) terug te zien, die viel bijna op de grond om mij weer te zien.

    Eveneens werd ik door een bepaalde beer met een raadsel richting huiswaarts gestuurd, opheldering in een maand beloofde hij mij.

    Kamers:

    Louana: gezien de zeeeer korte nachtrust (3h) geen zin om te neuken, dus maar lekker laten afzuigen en het mondje behangen. Echter volgens haar was het téveel dus kon ze het niet inhouden. Gevolg: deels liet ze gewoon eruit spuiten, jajaja. Echte goede FT's ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen in phg. Soit persoonlijk vond ik ze indertijd toch een hoger level bereiken in hetgeen ze goed doet en in combinatie met dit voorval, vrees ik dat hh er niet meer in zal zitten. Dat blonde haar doet haar ook niet veel goeds, had ze eerst niet herkend.

    Shirley: zie het passportje

    The End: om 23h de toko verlaten samen met minderjarige.
    Voor het eerst sinds ik phg bezoek eens negatief geantwoord op de vraag of alles ok was. Reden zie hieronder.

    Conclusie: deliberatie voor nodig, mogelijks de 17de.

    Uitleg over The End.
    Tot vrijdag had ikzelf, ondanks de verhalen van andere beren, zelden een meid tegengekomen die niet tz.
    Vrijdag heb ik er 3 op korte tijdsspanne ontmoet: Cindy, Nadia, en Shirley reken ik daar ook bij, en eigenlijk Louana kuste vroeger ook intenser. Van een Duitse beer hoorde ik ook dat een bepaalde, blonde, meid zelf pijpt mit gummi en tz met het topje van de tong enkel....

    Sommige hoor ik denken: is dit nou zo belangrijk ? Wel voor cos behoort dit tot het opbouwen samen met lekker het kutje te vingeren. Noem het een trigger om opgewonden te raken.
    Niet vingeren: ja kwam sporadisch voor, maar kon daar eigenlijk niet over klagen indertijd.

    Andere denken waarschijnlijk: Jah, niet moeilijk Cos zal waarschijnlijk ladderzat geweest zijn en zo'n drankorgel zou ik ook niet kussen. Incorrect, want cos diende nog te rijden en laatste biertje was rond 19h, kort na het eten en tussendoor ook veel cola of water gedronken.

    Dit netjes uitgelegd aan de theke, dat ik dit vroeger zelden ervaarde maar dat de meiden wel correct waren om eerlijk te antwoorden op mijn vraag.
    Ze vond het jammer en gaf een kleine attentie om het toch een beetje goed te maken.

    Had algemeen de indruk dat de aanwezig meiden, niet hetgeen zijn wat mij opwinding bezorgd. Het spontane, leuke, gezellige is eraf.
    Optisch vond ik het dan wel in orde vanaf dat de avondshift toekwam, tijdens de dag was het een beetje huilen met de pet op.
    Het leek mij een huwelijk tussen GT (de professionele uitstraling van de meiden) en Samya (kloteservice maar wel met leuke poppetjes).
    Pain is weakness leaving the brain !

  13. Onderstaande 7 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 mei 2014),Bosco ( 4 mei 2014),deket ( 8 mei 2014),Megaboob ( 5 mei 2014),Pietjepik ( 4 mei 2014),vrije jongen ( 5 mei 2014),Willi69 ( 4 mei 2014)

  14. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    The facts: 2 mei

    Arrival: rond 13h aangekomen samen met minderjarige in mijn voormalig arendsnest.
    Het was rustig te noemen !

    Sfeer: makkelijk te beschrijven, tam !
    Gelukkige waren er voldoende bekende beren aanwezig en nieuwe beren die ik heb mogen ontmoeten.
    Het hoogtepunt was qua sfeer eigenlijk Big30 die bijna een hartaanval kreeg toen ik hem iets (van achter zijn rug komend) wilde vragen. hahaha
    Ook leuk en geil om te horen waren de verhalen van bepaalde beren

    Wel was het leuk om Elena (theke) terug te zien, die viel bijna op de grond om mij weer te zien.

    Eveneens werd ik door een bepaalde beer met een raadsel richting huiswaarts gestuurd, opheldering in een maand beloofde hij mij.

    .
    Ja en dat raadsel blijft nog even :

    Maar heb nog een hint voor je :

    Je hebt het iedere dag wel een keer in je hand en kan niet zonder !!!!!!!!!!!!!!!!

    Antwoord niet hier .

  15. #111
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Antwoord niet hier .
    Geen zorgen, Vlamingen houden zich aan hun woord.
    Pain is weakness leaving the brain !

  16. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 4 mei 2014)

  17. #112
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja en dat raadsel blijft nog even :

    Maar heb nog een hint voor je :

    Je hebt het iedere dag wel een keer in je hand en kan niet zonder !!!!!!!!!!!!!!!!

    Antwoord niet hier .
    Poging 1, Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 !!!!!!!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  18. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 5 mei 2014)

  19. #113
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    The facts: 2 mei
    .............
    Had algemeen de indruk dat de aanwezig meiden, niet hetgeen zijn wat mij opwinding bezorgd. Het spontane, leuke, gezellige is eraf.
    Optisch vond ik het dan wel in orde vanaf dat de avondshift toekwam, tijdens de dag was het een beetje huilen met de pet op.
    Het leek mij een huwelijk tussen GT (de professionele uitstraling van de meiden) en Samya (kloteservice maar wel met leuke poppetjes).
    Ieder heeft zijn eigen selectieve perceptie. ik heb daarentegen mijn ogen uitgekeken in de middag en in de avond. wat struinde er toch een heerlijke meiden voorbij, ik heb me tot 5 kamergangen beperkt en viel twee keer in herhaling maar zou er zomaar een stuk of 6-7 meer mee naar de kamer hebben willen nemen, Kassandra, die russin uit kazachstan, andrea, een lekker vol roemeens meidje met een prachtige lach, een blond girl next door meisje, een statig poppetje wat ook nederlands spreekt, en zo nog een stel prachtgrieten die me zeker konden bekoren. Daarom zal ik mogelijk deze week nog een keertje binnenwippen, iets aan de line-up trekt me toch weer die kant op.
    Meidjes in al hun verschijningen zijn nu eenmaal koren op mijn molen.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  20. #114
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard



    Dinsdag 6 mei 2014 Planet Happy Garden

    Beetje rustige dag in Happy Garden. Kwam om 11:30 aan, en het bleek aanvankelijk tamelijk rustig.
    Na door de blitz fraaie Theke (Christiana)geholpen te zijn, (keurig mijn 30 euro kortings kaart accepterend , met dank aan Willem) mij eerst maar eens als verschrikkelijke ijsbeer omgekleed. Bleek toch niet zo verschrikkelijk, want ik werd door menigeen benaderd (ondanks mijn niet meer zo jeugdige leeftijd). Begrijp ook wel waarom, want ik vrees dat er toch niet veel meer dan een stuk of zes-zeven beren waren tot een uurtje of 15:00. Er waren een aantal zeer lieftallige jonge dames (20-22) voornamelijk uit de Roemeense school. Ik heb geloof ik slechts een/twee niet Roemeense dames gezien.

    Ik spotte gedurende de dag: Irina, Hanne, Dara, Mona (voorheen Sun Garden en ik meen haar ook in Babylon gezien te hebben) Sonia, Elisa, Elena, Constanza, Mihaela, Ramona (2X), Loredana, Ciana, Roxaana, Maya (Bul), Madeleine (Mol), Sandra, Rauka (Ro, bloedmooi) ;was er die dag voor het eerst, komt uit YinYang) en Isabella. En nog een stuk of 5-6 waarvan ik de naam niet heb kunnen onthouden

    Ik had twee super sessie, een met Mona (waar ik al eens eerder mee gekamerd had, en mijn herinnering bleek tamelijk goed, blij dat ik haar weer tegenkwam. Prettige vrijen, van top tot teen elkaar ontdekken, super neuk partij (Girl on top), Jummy

    En de tweede met Ramona (lieve borstjes die ze fraai gepushed up had , beetje hangend bleek, maar ozo lekker). Ze trakteerde me op een super presales van vrijwel 20 minuten, een echte GFE voor mij. Daarna nog een beetje rondgelopen, maar na een half uurtje later besloot ik met haar naar de kamer te gaan. SUPER Sessie van een uur met alles erop en eraan.

    Aanvankelijk was de dag dus een beetje lau/slow, maar ontwikkelde zich tot iets moois. Ik ben fan van de Roemenen!!


  21. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014),Don Rudo ( 6 mei 2014),Pietjepik ( 8 mei 2014),Willi69 ( 6 mei 2014)

  22. #115
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Live from Phg,tuesday is very dead and I was so Boring a large part of the day.
    But for Willy69 and other fans of this club.
    The evening was saved by two new girls Bella.ro and the so Nice Andra.ro.
    Do not miss them if You have an opportunity.I Will try to describe later with a complete review.

  23. Onderstaande 3 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 mei 2014),Pietjepik ( 8 mei 2014),Willi69 ( 7 mei 2014)

  24. #116
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bocariver Bekijk bericht
    Live from Phg,tuesday is very dead and I was so Boring a large part of the day.
    It was the same in YinYang.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. #117
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Afgelopen maanden ben ik hier verschillende keren geweest zonder doel te treffen. Ik vind de line up dan ook bedroevend. Zeker omdat GT en YY er om de hoek liggen, is voor mij de keus steeds makkelijker.

  26. #118
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Afgelopen maanden ben ik hier verschillende keren geweest zonder doel te treffen. Ik vind de line up dan ook bedroevend. Zeker omdat GT en YY er om de hoek liggen, is voor mij de keus steeds makkelijker.
    Gewoon wegblijven het zal duidelijk wel aan jou keuze liggen of de dag die je daar naar toe gaat niet meer proberen jou smaak voor de dames in YY zegt vele genoeg.

  27. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 8 mei 2014)

  28. #119
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Aaahh kom op Jansen. Omdat T&A niet echt schrijft wat je leuk vind, moet je hem niet gaan "afzeiken" over één van zijn favoriete clubs.

    De actie met de 50% korting en een extra aantal vrijkaarten heeft niet de verwachte verandering kunnen brengen heb ik het gevoel. En dat vind ik jammer want ik kwam er heel erg graag, mijn laatste 2 bezoeken waren ook niet geweldig.
    Je hebt wel een klein beetje gelijk Carlitos. Mijn laatste bezoeken waren ook niet overtuigend anders dan de laatste jaren. MAAR, we moeten PHG (nu en in de toekomst) wel een kans geven. Er zijn veranderingen gaande, er wordt gebouwd en zelfs de voor mij belangrijkste verandering die moet plaats vinden wordt over nagedacht. Er is al wat veranderd (interieur, beamer), er is een verandering van personeel en taken en er staat nog wel meer op de planning. een verandering die plaats gaat vinden begrijp ik dan weer niet, maar daarover binnenkort zeer zeker meer.

    Hoe zeggen ze dat zo mooi, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 en dezelfde dag gebouwd dus PHG moet wel kans krijgen te veranderen. We weten het allemaal zo goed, maar het zijn wel (in ieder geval van de menigte die mee discussiert) 10-tallen meningen en ideen en niet iedereen kan het naar de zin gemaakt worden. Grootste uitdaging is om het de grootste groep wel naar de zin te maken, dan weet je dat je tent altijd vol zal zitten en dat is momenteel zeer zeker NIET het geval. Jammer maar helaas.

    De line-up is heel smaakgevoelig, als ik er kom kamer pannenkoek ik meetsal, maar er lopen zeker een aantal dames voor mij waar ik het wel op zou kunnen. Ik denk dat de line-up in YY niet veel slechter of beter zal zijn; lopen tenslotten wel een aantal ex PHG dames ook rond daar.

    My two cents................
    LFFFHTE

  29. Onderstaande 3 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014),Don Rudo ( 8 mei 2014),Willi69 ( 8 mei 2014)

  30. #120
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Clubs kunnen verbouwen wat ze willen maar zolang ze niks doen aan de Roemeense invasies zal het er alsmaar bedroevender worden.
    Yinyang heeft bijvoorbeeld begin van dit jaar ook niks aan de Roemeense invasie gedaan met als consequentie dat bijna alle niet-Roemeense dames er nu weg zijn en het beeld vooral overdag hetzelfde is als in de meeste Duitse clubs ---> veel Roemeense dames die zich vervelen en nauwelijks klanten. Ga lekker zo door clubs, ga vooral lekker veel verbouwen zodat meer ruimte ontstaat voor meer dames zonder klanten en verveelde klanten.
    Persoonlijk moet ik nogmaals benadrukken dat ik vele leuke momenten heb beleefd met Roemeense meidjes, zowel in en buiten de kamer.
    Nationaliteit doet me niet zoveel, Russinnen uitgezonderd natuurlijk maar dat heeft een andere reden.
    Vele DVP's worden steenhard na wat tijd in dit beroep, ook Duitse of Hongaarse meiden kunnen je op een vervelende wijze bejegenen. De dienstverlening van Roemeense vrouwen schat ik niet lager of anders in dan die van anderen.
    Al zit PHG vol met 100% Roemeensen, dan kom ik er nog net zo frequent als nu. Misschien wel vaker.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  31. #121
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    DE VRIJPARTIJ VAN HET JAAR

    Gisteren weer eens een dagje PHG gedaan. Ondanks het wolkendek de zon blokkeerde toch opgetogen naar Oedt gereden met allerlei voorstellingen van de dag reeds in mijn hoofd vormgegeven. Dat ik na al die jaren nog niet geleerd heb dat een clubdag er nimmer uitziet zoals ik me vooraf inbeeld dat word toch keer op keer waarheid, dus in het vervolg laat ik me gewoon weer verrassen.

    Ik was mooi op tijd, 11.08 stond ik aan de poort, er waren reeds twee gasten binnen. De club was nagenoeg leeg, tot ver na 13.30 waren de dames op 1 hand te tellen en wat ik nog beroerder vond, tussen 11.00 en 12.00 waren ze met een pneumatische trilhamer in de verbouwing bezig. Echt een aanhoudend onwijs luid kabaal, alle mogelijkheid om eens lekker rustig te acclimatiseren werd volledig ontnomen. Echt een zeer waardeloze binnenkomer. Plan dat soort activiteiten toch voor openingstijd.

    Ik had me voorgenomen met de Kazachstaanse Lilly te gaan, die stond vrijdag zich vrijdag zo uitdagend en ordinair te presenteren dat ik na wat fantasieën over haar gedurende het weekend, ze op mijn planning had gezet. Bij navraag hoorde ik dat ze nu in Magnum zit een bittere teleurstelling dus. Maar daardoor niet uit het veld geslagen informeerde ik naar de aanwezigheid van andere meisjes die ik in gedachten had. Krijg ik te horen dat de meeste er dinsdag wel waren. Wat heb ik aan de info dat ze er een dag eerder waren? leef ik in het verleden? ik wil de actuele aanwezigheid weten. Ja ik heb geen planningslijst vandaag... Erg vreemd dat een dergelijk wezenlijk instrument waarmee de bezetting gereguleerd wordt niet voorhanden is, maar ok. Ik zag hoe de vork in de steel zat en besloot vanaf dat moment me maar weer over te geven aan de grillen van de dag.

    Gezien de weinige meiden die aanwezig waren was het een flinke opgave een bedpartner te vinden die me kon bekoren. Ik zag een klein poppetje zitten die me ergens vaag bekend voorkwam. Het was Bunny uit Hongarije! ze heeft haar haar wat anders en met andere kleur dan tijdens ons eerdere waanzinnige memorabele treffen in het najaar van 2013. Dus aangenaam verrast dat ik haar weer zie praten we wat en ze herinnert zich aan onze eerdere ontmoeting.
    Maar omdat ik niet graag of vaak in herhaling val met een meid, ging ik toch nog even verder met mijn zoektocht in de ijdele hoop een verrassing te vinden in 1 of andere hoek.
    Na een lange vruchteloze omzwerving met inmiddels de ziel onder de arm beland ik in het rokersdeel waar Bunny aan het roken is en zich ook stierlijk verveeld.
    Ik wist niet meer of ze zoende, iets wat belangrijk voor me is. Dus ik vraag dat, zegt ze; als je vraagt of het in mijn standaard pakket zit zeg ik je nee. Op de kamer kan het er van komen maar dan moet de man me aanstaan anders gaat dat feest niet door.
    Dus ik vraag; zoen je mij? wederom hetzelfde bijna ontkennende antwoord, ik zeg nee en op de kamer zien we wel.
    Normaal ligt er dan een drama in het verschiet op de kamer want dan krijg je hooguit oma-kusjes met getuite lippen van zo'n meisje.
    Maar omdat de sex destijds grandioos was en ze een heel prettig lijf heeft besloot ik toch maar mee te gaan.
    Daar kreeg ik geen spijt van....

    eenmaal op de kamer ontkleedt ze zich al babbelend en ook ik gooi mijn badjas af. Na het ritueel met de Listerine nemen we plaats op het bed en begin ik in euforische stemming haar prachtige jonge lijf te strelen. ondertussen probeer ik af te tasten of er zoenen mogelijk zijn. En na de eerste lieve doch intense tongzoen vallen al mijn zorgen van me af en weet dat ik een topsessie in het verschiet heb liggen. We gaan heerlijk van start met tedere zoenen, afgewisseld met geweldige tongzoenen terwijl ik tussen haar gespreide benen lig. Na enige tijd gezoend te hebben besluit ik te gaan beffen. Langzaam daal ik af naar haar poesje en ze gaat er met een uitdagende lach eens goed voor liggen.
    Ik poog volop te genieten dus langzaam en beheerst begin ik met de activiteit van het likken en gedoseerd stimuleren van haar schaamlippen waarbij ik wat plagerig uitwijk naar haar clitoris. Alles zat overigens nog gevangen onder de volle nog gesloten schaamlippen, door subtiele aanrakingen vullen zich de schaamlippen langzaam met bloed en zonder te forceren spreiden ze zich uiteindelijk vanzelf. Wat duurde het toch lang voordat er leven in de brouwerij kwam, het poesje werd aanvankelijk niet nat of smaakvol en met meisje maakte slechts subtiele geluidjes. Na enige tijd kwam er gelukkig een ritme in haar reacties, een soort melodieus iets onderdrukt gekreun of eigenlijk meer een vorm van zwaar ademen. We waren inmiddels al 25 minuten aan het beffen maar ik ga stoicijns door. Een man met een missie. Terwijl ik mijn best doe om ook ritmisch te likken doch probeer te vermijden dat ik te monotoom stimuleer, merk ik tot mijn afschuw dat haar reacties afnemen en inzinken!! Als onverstoord probeer ik gefocussed te blijven en gelukkig trekt het bij. Ze wordt pas na die 25 minuten natter en natter en ze smaakt echt geweldig. Naar mate ze natter wordt neemt ook haar opwinding toe en ze begint subtiel met haar bekken mee te bewegen en heeft inmiddels mijn polsen gepakt waar ze met afwisselende druk in knijpt. Gelukkig merk ik dat ze ook met haar zware ademen en onderdrukte zuchtjes op een hoger niveau is beland zodat ik de hoop terug heb dat ze mogelijk een orgasme kan krijgen.
    Dat gaf me de inspiratie die ik nodig had om door te gaan. Ze begint steeds steviger mee te bewegen terwijl ik probeer niet als een op hol geslagen trein te gaan likken. Altijd beheerst een ritme aanhouden al spartelt het meisje nog zo hevig.
    Eindelijk, eindelijk komt ze dan met een diepe zucht tot een orgasme, iets wat ik altijd probeer te toetsen op waarheid door dan nog even mijn tong subtiel door haar haar vagina te halen ter waarneming van extra vochtafscheiding op het moment supreme. Daar was nu best sprake van en ook gezien de andere herkenbare uitingen als het verward naar het hoofd grijpen en verstrooid met vertroebelde blik in je ogen staren was ik een believer in haar orgasme. Met stip stond deze op nr1 wat betreft duur en inspanning, 3 kwartier heb ik gebeft.. Slechts Daria.ru kwam daarbij in de buurt, met haar is het ook altijd een marathon inspanning voordat ze klaarkomt.

    Na haar orgasme kreeg ik een paar heerlijke diepe en passionele tongzoenen van haar en ze wijst subtiel op de klok en geeft aan dat het uur over 10 minuten voorbij is. Ik zeg, dat deert me niks, we hebben zoveel tijd als we willen. Dan valt ook de tijdsdruk van haar af en ze begint met heerlijk teder en rustig te tongzoenen waarbij we beide in kleermakerszit op het bed zitten. Wat een mooi klein vrouwtje is dit toch en wat reageert ze geweldig op mijn complimenten dat ze een prachtig meidje is. Ze reageert er laconiek op door gekscherend overdreven dankjewel te zeggen. Ze hoort dat natuurlijk vaak van kerels die door haar in vervoering zijn gebracht. Leuke echte oprechte reactie van haar. Top.
    Ze vraagt; condom or later? later maar schatje, ik vind het zoenen top en wil dat nog even blijven doen.

    Vervolgens gaat ze me pijpen, mijn pik staat stijf overeind en door het beffen en zoenen stroomt het voorvocht er natuurlijk rijkelijk uit. De meeste meidjes pakken dan een doekje om het ding schoon te maken, daarmee dus ook de illusie van een GFE direct om zeep helpende. Dit meisje echter likt het er zo af, kijkt me ontzettend uitdagend aan terwijl ze me heerlijk subtiel begint te pijpen. Wat een ervaring, gepijpt worden doet me normaal helemaal niets maar zo remmingsloos en taboeloos als dit mooie vrouwtje dat deed, was ongekend. Geregeld stopt ze met pijpen en bij wijze van test krijg ik dan op haar initiatief een paar tongzoenen, waarbij ik uiteraard de volle smaak van mijn eigen sperma/voorvocht tijdens dat tongen meebeleef. Geeft een extra geile dimensie en uit respect voor haar doe ik dat dan ook graag. Ze is immers niet vies van me, ik dan ook zeker niet van haar en dien het spermaleed dan ook uit fatsoen met haar te delen.
    Al met al een geweldige GFE ervaring tot op dat moment. Ze vraagt, condom? ja laten we maar doen.

    We beginnen in Missio en omdat het de eerste sessie was van de dag had ik zeer veel energie te besteden. Klein dat ze is, kan ze mijn penis goed verdragen, ik stem dat ook goed af ter voorkoming van pijn bij het meisje.
    Ik neuk haar ritmisch en probeer de penis te laten glijden ipv dat ik hem erin stoot. Deze aanpak heeft effect want na enige tijd begint ze haar clitoris stevig te stimuleren met haar vingers, daarbij vertrekt haar gezicht van inspanning en verlangen. Naar mate ze meer geluiden maakt zie ik en voel ik ook echt de flinke hoeveelheid vocht die ze produceert, ik trek hele draden slijm over mijn penis mee naar buiten bij iedere beweging. Wat een heerlijke ervaring, wat geniet ik van deze passionele sex met dit geweldige meidje. Ik begin toch wat moe te worden en we gaan over op doggy zodat ik klaar kan komen. Wat een prachtig mooi erotisch kontje heeft ze, ze smeert wat speeksel op haar schaamlippen en ik breng hem in. Na een minuutje of 10 heerlijk genoten te hebben blaas ik het rubber vol. Volledig uitgeput val ik neer op het bed en we beeindigen de sessie na 1,5 uur. Dit was werkelijk de ultieme sessie van dit jaar en staat tevens hoog in de top drie van alle ervaringen over 2013 daarbij gerekend.
    Als je haar zo ziet zitten kun je je zeker geen voorstelling maken van hetgeen ze voor je in petto heeft!

    Ik ga douchen en terwijl ik terug naar mijn kastje loop, loop ik pardoes in de armen van een meisje waar ik naar op zoek was en die volgens de theke niet aanwezig zou zijn of dat in ieder geval niet bevestigd kon worden. Ik was natuurlijk uitgeput en voorlopig niet in staat tot sex. Wat baalde ik zeg, ik wilde zo graag met haar gaan. We spreken wat en ik geef aan dat ik later zeker met haar ga maar nu even bij moet komen. Geen probleem, zolang ik maar beloof nog uitsluitend met haar te gaan. Is goed.
    Na een half uurtje kreeg ik het gevoel dat ik toch eigenlijk liever met haar naakt in bed zou liggen dan op een sofa te blijven hangen met een biertje. Ik zie haar lopen en sta op om er achteraan te gaan. Als een geest is ze ineens verdwenen en blijkt naar een kamer te zijn!!! is natuurlijk haar werk maar mijn illusie was daardoor wel schade aangedaan. Ooit verbindt je meer aan een dame dan slechts een zakelijke transactie.
    Daardoor wat ontdaan ben ik maar weer ergens gaan zitten en heb wat te eten georganiseerd. Ik praat nog met haar vriendinnetje en zeg dat ik een beetje sip ben door dat voorval. Ze probeert me te troosten en vraagt me mee naar een kamer. Ik wijs af en wacht alles wat af. 20 minuten later zie ik haar uit een kamer komen en ze wuift naar me. Wat later roept ze me want haar vriendinnetje had gezegd dat ik sip ben. Probeert ze me uit te leggen dat het haar werk is en bla bla. Ja meisje, ik weet al 8 jaar hoe dat werkt, jij pas 1 week. Wil je een trio met mij en mijn vriendin om het goed te maken? dat leek me niks, twee vrouwen is leuk maar ik heb maar twee handen en 1 pik helaas.
    Uiteindelijk ga ik met haar naar een kamer en we hebben wederom een heerlijke wilde GFE en PSE combi. Na een uur stomende sex waarbij ik niet klaarkom, vraagt ze of ik haar wil masseren. Ja is prima, ik heb olie bij me maar dan zetten we wel de tijd stop want ik betaal niet voor tijd waarin ik jou masseer, dat is immers niet erotisch of sexueel getint voor mij. Dat is werk.
    Yes no problem, offcourse. Top, dus ik ga druk in de weer en knoei flink met olie, behandel haar volledige lijf voor en achter, haar voeten en mooie gespierde dijen terwijl ik haar geoliede benen in mijn nek en tegen mijn borst heb. Prettig en intensief, ze zegt het fijn te vinden. Na 1,5 uur vind ik het wel mooi geweest en we praten nog wat na. Zegt ze, vindt je het niet vervelend hier met me te zijn zonder sex? Toen begon bij mij een vermoeden te ontstaan, dus ik vraag: omgekeerd; vindt jij het niet vervelend dat je nu niet kunt werken nu we hier zo liggen kletsen. Komt de aap uit de mouw, ja ze had me verkeerd begrepen over het stoppen van de tijd en verlangde dat de uren betaald werden anders kreeg ze problemen. Dat ondanks dat ze prima engels spreekt en de afspraak duidelijk bevestigd had. Normaal zou ik zeggen sterf de moord en slechts het uur sex betalen, maar omdat ik dit toch nog een sympathiek meisje vond/vind, heb ik haar het compromis wat ze voorstelde betaald, 150 euro. Eigenlijk te zot, maar klagen bij de theke doe ik niet, zoals gezegd, omdat ik ergens nog altijd sympathie voor dit vrouwtje heb.
    Dus met de bokkenpruik op verlaat ik de kamer en wijs haar zoen ter afsluiting resoluut af.

    Het was 19.30 inmiddels en ik had honger als een paard. Er werd heerlijk gegrild en ik sluit aan in de rij. Ik laat me rijkelijk voorzien van diverse stukken vlees, ook laat ik een bleke worst opscheppen. Die bleke worst leek sterk op een gekookte stierenlul en tot mijn spijt smaakte hij ook zo. die heb ik letterlijk uitgespuugd en verder links laten liggen. De rest van het eten was helemaal top.

    Na het meest recente debacle had ik geen zin meer in sex maar naar mate de tijd verstreek en ik die heerlijke vrouwen telkens weer voorbij zag lopen en mooie poses in zag nemen waarbij die prachtige jonge erotische lijven in al hun schoonheid gepresenteerd werden, kon ik me niet bedwingen. ik was immers niet klaargekomen in de drie uur sessie en stond behoorlijk onder druk.

    Ik besluit met een lief en onschuldig ogende meid te gaan, Irene of zoiets. Lekker vol meisje, erg jong maar prachtig lief snoetje erop en constant vriendelijk en goedlachs.
    Dus ik vraag haar mee, ze kan 2 woorden engels, ze accepteert. Eenmaal op de kamer begint ze me lief en teder te tongzoenen. Dat begon prima, en wat mij nog vele malen positiever verraste was dat ze zich niet voorafgaande aan de sessie gedoucht had. ik nam de geur van wat zweet waar, iets wat mij prikkelt omdat 99 van de honderd dames altijd hun natuurlijke geur verbloemen middels deo of andere middeltjes. Eindelijk had ik weer eens een echte vrouw in al haar schoonheid en natuurlijkheid.
    We liggen op bed en tongzoenen waarbij ik was pussyslide onderneem. Daarna bef ik haar en merk dat ook haar poesje niet gewassen is maar gewoon puur natuur smaakt en geurt zoals het bedoeld is. Geen uitgespoelde oester maar een lekker bittere poes.
    Het beffen lijkt haar helaas niets te doen dus ik geef het op en ze brengt een condoom aan. Ze heeft geen glijmiddel nodig en we beginnen heerlijk in missio aan sex. Ze gaat er in op en ik tracht mijn best te doen zonder overdreven te rammen maar de edele kunst van het liefde bedrijven te praktiseren. Ze spreid haar armen volledig naar links en rechts, een onbewust teken van volledige overgave. Heerlijk, er waren geen remmingen en afstand tussen ons en ik ga op in de sex. Het duurt en duurt en ik zweet me te pletter door alle inspanning, ik raak ook langzaam uitgeput. Tussendoor wisselen we een keer naar Doggy, dat is geweldig omdat ze een mooi volle jonge kont heeft. Wat een genot...
    Uiteindelijk sterf ik bijna door inspanning en besluit even bij te komen en haar bovenop me te plaatsen. Wat een leuke goedlachse lieve meid is het toch. In deze positie kan ik haar heerlijke borsten in mijn handen nemen terwijl ze stevig haar best doet om mij te plezieren. Topmeidje. Ze houdt deze positie niet lang vol en we gaan opnieuw verder in missio, dit maal aan de rand van het bed. Wat gaan we heerlijk van start en komen langzaam in een perfect ritme, ik druk haar heerlijke wat geurende voeten tegen mijn borstkast en zuig aan haar tenen terwijl ik haar benen tegen elkaar druk zodat het gevoel voor beide wat intenser wordt. Ik geniet oh zo zeer van deze op en top vrouw, mooie volle jonge meid.
    Ik ga langzaam kapot aan de inspanning en wil het opgeven maar in de verte nadert het orgasme. Met mijn laatste beetje kracht stoot ik door in haar werkelijk drijfnatte poes en kom tot een waanzinnig intensief orgasme terwijl ik mijn penis uit haar trek. gelukkig is het rubber nog heel en zij kijkt toe hoe ik het condoom met kracht volblaas. Uitgeput en totaal bezweet stort ik neer op het bed en we blijken het net binnen het uur te hebben afgerond.
    Een heerlijke ervaring, een echte natuurlijke vrouw tref je slechts zelden. En dan ook nog zo lief en eenvoudig, van mij krijgt ze 100 punten.

    Daarna ben ik nog even blijven hangen en dronk wat koffie en sprak met wat meiden die verveeld probeerden nog wat klanten te strikken zo laat op de avond. Zo kwam er een meid naar me toe met een stel goddelijke benen en zalige harde kont. Ik dacht nog, waar ken ik dat lijf van? Ze kende mij nog van 8 maanden terug, maar omdat ze haar haar had veranderd viel niet direct het kwartje. Mickaele! de paaldanseres met wie ik in de zomer op kamer was. Lekkere mooie meid, helaas was ik closed for business zoals ik haar uitlegde. Geen probleem, ze ging verder. Toen ervaarde ik nog een half uurtje drama, een meidje met wie ik eerder was had niets verdient en omhelst me en begint spontaan te huilen... Er kwamen wat andere meiden bij met wie ze in tranen een heel gesprek had over geld gebrek en geen geld voor haar kindjes in Roemenie. Aangrijpend en erg rot voor dat lieve meidje maar ik kan de wereld ook niet redden. Ik heb geprobeerd wat troost te bieden door een half uur met haar in mijn armen op een sofa te praten. Later vroeg een meidje in bijzijn van 5 anderen of ik haar een voetmassage wil geven, mogelijk een test van mijn niveau van gene. Ik heb daar geen enkel probleem mee, dus ze reikt haar blote voeten aan en ik wrijf die op gevoelige wijze, de blikken van die andere meiden gewoon negerende.

    Om 00.50 besloot ik dat het tijd was om te gaan. Elena theke vraagt wanneer ik weer kom, zeg ik dat de tijd dat zal leren. De lieverd zegt ze mijn spoedige terugkeer wil stimuleren en reikt me een 10 euro kortingskaartje aan.
    Die heb ik echter teruggegeven, wil je mijn terugkeer stimuleren dan moet je me overtuigen met een fatsoenlijke korting en niet met een kindersurprise. Zeker gezien de waardeloze binnenkomst in de herrie van een verbouwing.

    Ik ben met gemengde gevoelens naar huis gereden, het misverstand/oplichting door de dame die een massage wilde en het verdriet van het meisje wat niets verdient had heeft een stempel op de dag gedrukt.
    De ervaring met Bunny echter was van ongekende klasse en ultiem erotisch niveau.
    In een club tref je nu eenmaal van alles, als je je daarop instelt dan laat je je keer op keer gewoon verrassen, positief of negatief.

    Wel gewoon altijd vriendelijk, lief en respectvol blijven naar die dames in hun weinig benijdenswaardige bestaan!!

    Laatst gewijzigd door Pietjepik; 8 mei 2014 om 11:32
    Der mensch ist, was er fickt.......

  32. Onderstaande 7 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 8 mei 2014),Costana ( 8 mei 2014),deket (12 mei 2014),mynasch ( 8 mei 2014),Pistol Pete (11 mei 2014),terminator ( 8 mei 2014),Willi69 ( 8 mei 2014)

  33. #122
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    waar ze in PHG wel wat aan moeten doen is de invasie van de Sudländer van de onderbroekenclub.
    Maar ook dat is MIJN mening
    + 1
    Der mensch ist, was er fickt.......

  34. #123
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik weet zeker dat het zaterdag in LR een zooitje wordt met al de ijsberen en dat de turken die er zijn zich dood ergeren aan de bezopen hollanders,want in LR komen ook altijd genoeg sudlanders zoals jullie ze noemen.
    Wordt eens verstandig een mens is een mens en maakt niet uit welke nationaliteit hij bezit.
    In ACAPULCO komen ze ook en je hebt er helemaal geen last van.
    Alleen bij de grens clubjes want daar komen ze voor te zuipen maar dat doen de hollanders ook.

  35. #124
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Je hebt wel een klein beetje gelijk Carlitos. Mijn laatste bezoeken waren ook niet overtuigend anders dan de laatste jaren. MAAR, we moeten PHG (nu en in de toekomst) wel een kans geven. Er zijn veranderingen gaande, er wordt gebouwd en zelfs de voor mij belangrijkste verandering die moet plaats vinden wordt over nagedacht. Er is al wat veranderd (interieur, beamer), er is een verandering van personeel en taken en er staat nog wel meer op de planning. een verandering die plaats gaat vinden begrijp ik dan weer niet, maar daarover binnenkort zeer zeker meer.

    Hoe zeggen ze dat zo mooi, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 en dezelfde dag gebouwd dus PHG moet wel kans krijgen te veranderen.
    Jetzt fehlt noch die Meinung des Hausmeisters:

    Die baulichen Veränderungen kann man mit bloßem Auge sehen => man ist bemüht, Verbesserungen vorzunehmen.

    Bei Mädels und Gästen ist es ganz schwer, das Rad der Zeit zurückzudrehen (gilt natürlich für alle Clubs). Lässt man gar keine "Südländer" mehr ein, ist der Club noch leerer und die Mädels beschweren sich. Schickt man alle Rumäninnen nach Hause, ist der Club noch leerer und die Gäste beschweren sich.

    Ich habe ja bereits in meinem Bericht Happy Garden 2.0 (von euch zum "Bericht des Monats" gewählt ) geschrieben, dass man die Struktur der Mädels verbessern möchte:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Vorab das Fazit: er (=der neue Geschäftsführer) möchte vieles besser machen und bei den Mädels mehr auf "Klasse statt Masse" setzen. Dass das keine hohle Phrase ist, sieht man daran, dass man sich von den "arbeitsunwilligen" Russinnen getrennt hat und im Laufe des Abends ein weiteres Mädel den Club wegen "Abrechnungsproblemen" verlassen durfte.
    Das geht aber nicht von heute auf morgen - immerhin arbeiten jetzt wieder einige deutsche und russische Mädels im PHG.

    Bei den Gästen gibt es jetzt auch wieder eine "Türpolitik" - wer Elena beobachtet, wird sehen, dass immer wieder bestimmten Gruppen der Eintritt verwehrt wird.


    Auch im YinYang sind die paradiesischen Zustände leider vorbei (was die Auswahl an Mädels betrifft), siehe meinen Bericht von gestern und den Kommentar von Manni1A.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  36. Onderstaande 7 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 mei 2014),Clinic ( 8 mei 2014),Don Rudo ( 8 mei 2014),jacky pakutra ( 8 mei 2014),Picasso 1 ( 8 mei 2014),Pietjepik ( 8 mei 2014),terminator (10 mei 2014)

  37. #125
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Graag nu weer recente eigen ervaringsberichten, verdere discussie zie:
    Happy Garden onder nieuwe bedrijfsleiding

  38. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 8 mei 2014)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

  Living Room 468*60