Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 128
  1. #101
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    1 ding had ik dan weer niet verwacht……… ik denk die zal een poes hebben waar net een wijsvinger in past, helaas, schijn bedriegt, het was één groot gapend gat. Haha nee dat was een grapje, maar strak was ze dus duidelijk niet meer, de rek was er al aardig uit.
    Je denkt een pot met goud gescoord te hebben, blijkt het gewoon niks anders te zijn, dan een nat en donker gat.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  2. #102
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Kaarst, 9 Juni 2014

    Na de week in Wenen te hebben doorgebracht op de terugweg maar eens een blik op meetingpoint geworpen toen ik in het holst van de nacht bij Nürenberg twee uur in de file stond. Verrekt die vleermuis en MJ gaan vandaag naar de happy! Nu kreeg ik van dhr. N. tijdens mij verblijf in wenen de groeten van een favo uit een ver verleden die haar tenten in Happy Garden heeft opgeslagen! Op een voor de twee schuinsmarcheerders iets katholieker tijdstip legde ik contact via de tamtam en MJ verkeerde nog in de illusie dat happy pas om 13.00 uur open ging! Ik wees hem fijntjes op de nieuwe verzonnen advertentie taglich 100 girls von 11.00 - 5.00!
    Verrekt ja zei die dat is waar ook, het tafereel wat zich daarna bij de Mac in Kaarst moet hebben afgespeeld kon ik me levendig inbeelden. Bosco wordt door MJ gesommeerd die hamburger zo snel mogelijk door zijn strot te duwen, waarop hij in onvervalst Haags wat schuttingwoorden na MJ zijn kop slingert. MJ rijdt met gierende banden de auto voor en Bosco stapt vloekend en tierend in. Ah fijn, ik was nog steeds op de terugreis en beloofde als ik thuis was te kijken hoe de vlag erbij hing!

    Thuis aangekomen was ik echter doodop en stelde de twee op de hoogte van mijn besluit eerst eens wat bij te slapen. Ik kon toch maar alleen in herhaling vallen met de oude favo iets wat levensgevaarlijk is en ook een reden waarom ik happy voorlopig maar beter mijdt. MJ opperde om de dag erop naar Villa Vertigo te gaan, maar op de zonnige maandagochtend wijzigde wij op aanraden van mij onze plannen naar de gezelligste huiskamer van NRW! Ik arriveerde zo rond 13.15 in Kaarst en doodde de tijd met spelen op de gokkast. Het duurde enige tijd en een flinke duit, maar uiteindelijk resulteerde het toch in een winst ten grote van een gratis entree en 3 kamertjes.
    Ik maakte gebruik van het heerlijke ontbijtbuffet in de nieuwe keuken en het viel mij op dat ze garnalencocktails als extra reserveerde. Geen idee of dit ter ere van pfingsteren was, maar de garnalen met cocktailsaus en ananas waren een ware delicatesse en welkome frisse afwisseling bij de zinderende hitte.

    Ik diende mij zelf te vermanen niet alle glazen leeg te vreten, want dan zou ik bij de mokkels overkomen als een onsmakelijke vette veelvraat! Grappig detail was nog dat er zo'n sportschool type wat honing met peper, zout en een rauw ei in een kom flikkerde met daar bovenop wat salade. Ik vroeg aan het type als je dat allemaal gaat eten wordt je dan net zo lelijk als jou? Beetje pesten moet kunnen en ik zag direct een nieuw plot voor RTL4 pesten in de saunaclub. Ik zag al huilende sportschooltypes, lelijke jongetjes met bril zoals mezelf, Roemeense DVP's die buiten de groep vallen en huilende thekes die op internetfora over de tong gaan!

    Ik praatte even bij met MJ en we bespraken mijn avonturen in Wenen. Eigenlijk was ik naar Living Room afgereisd om Ella weer eens te zien, maar ze was helaas nog in geen velden of wegen te bekennen! Jammer want dit mokkel met twee verschillende ogen, de lelijkste neus die ik ooit zag, maar een oh zo lekker atletisch lichaam is een liefhebber van de seksuele geneugten des levens net als ik. We doodde de tijd dus maar wat met liggen in de felle zomerzon, praatte hier en daar wat bij met o.a. een paar dorpsgenoten van Riccardo Banana. In het dorp gaat de roddel dat de Banaan een flinke longontsteking onder de lede heeft iets wat de meiden van Living Room bevestigde want ze hadden hem ook al lang niet gezien!

    Het was broeiend warm, wat zeg ik snikheet, alleen van de line-up kon ik nou nog niet echt warm worden! Ik spotte wel een mokkel dat mocht Ella afwezig blijven als stand in zou kunnen dienen afgaande op haar zandloper figuur en heerlijke kont namelijk Jovanna. De klok was inmiddels voorbij zevenen en langzaam gaf ik de hoop op! Onze gewaardeerde forumvriend Picasso1 had inmiddels ook zijn entree gemaakt. Altijd gezellig deze veelpleger en liefhebber te ontmoeten en even bijgepraat over de ontwikkelingen en to do's in NRW momenteel. Hij adviseerde mij toch eens een kijkje te gaan nemen in Magnum en waarschijnlijk zal ik zijn raad binnenkort wel eens opvolgen!
    Hij is tegenwoordig werkzaam in een groot kantoorgebouw in onze hoofdstad en vertrouwde ons toe regelmatig met een blocnote onder zijn arm een wandeling door het immense kantoorpand te maken. Niemand heeft een idee wat ik precies doe zei die, maar ik spot de meest prachtige dames en wordt zo geil als boter om daarna zo snel mogelijk van Amsterdam naar NRW te rijden om als een dolle stier de dames te bespringen!

    Picaso1 viel de teleurstelling van mij over de line-up op en als een volleerde Piet Paulusma voorspelde hij dat de kans op een flinke onweer- en regenbui groter was dan op een lekker wijf. Wij besloten om ons naar binnen te begeven en ons de bewonderende blikken van de verzamelde bakvissen in de banken ten deel te laten vallen. Onderweg lag Jovanna echter nog buiten op een ligbed en voorzichtig duwde Picaso1 mij die richting op! Een kennismakingsgesprek kon nooit kwaad dacht ik, dus vooruit met de geit!
    Ik vleide mij zo elegant als mogelijk langs het prachtige schepsel en ze zei direct not your first time here or? Uhm no that is right but how do you know! I saw you before zei ze en kon feilloos een paar mensen uit het gezelschap waar ik in verkeer in de huiskamer opnoemen! We babbelde wat verder over koetjes en kalfjes en ze vroeg do you like sex? Yes and you sometimes a lot, sometimes normal en sometimes not at all antwoordde ze! Jezus dat was een mysterieus antwoord en ik vertrouwde haar toe even een rondje te gaan maken en misschien later terug te keren!

    Ja dacht ik al dwalend en dolend door Living Room wat als het nou is a lot wordt! Dat zou lekker zijn schoot het gelijk door mijn kop en ik vatte het plan op om van de natte ruimte de trap omhoog te nemen en het spel verder te gaan spelen! Wat bleek die paar prachtige ogen hadden zich ook uit de voeten gemaakt en ik liep via de tent de barruimte binnen. Daar zat ze op een kruk! I couldn't find you zei ze...ik opperde om even naar de bioscoop te gaan en ze stemde daarmee in! Voorkennis is volgens de AFM strafbaar, maar was in dit geval bijzonder van pas gekomen want binnen 1 minuut overtuigde ze me ervan dat het waarschijnlijk a lot zou worden!
    Ik vroeg haar een sleutel te halen en als een verlegen meisje wat op date gaat voor de eerste keer pikte ze me op bij de cinema. Het werd kamer twee aan de voorkant van Living Room met het grote raam wat wagenwijd openstond. De lucht was inmiddels pikzwart en niet alleen in kamer twee stond het nodige natuurgeweld op het punt van beginnen zoveel was wel duidelijk!

    De eerste zoenen werden uitgewisseld en de bliksem en donder barstte in alle hevigheid los. Onverstoorbaar gingen wij in elkaar op en de regen en naar binnen waaiende bladeren konden deze opzwelling van lust niet stoppen. Ze spreidde een prima blow job ten tonele zoals Iamlonely het graag heeft zonder handen. Was het als klein kind stoer om te fietsen zonder handen, een grote geile meid pijpt ook zonder handen! Ik besloot om haar ook maar eens onder handen te nemen en kuste langzaam mijn weg naar beneden. Ik wierp daarbij een blik door het open raam en dacht dat ik op Discovery Channel een aflevering van Stormchasers voorbij zag trekken. Wat een geweld buiten en binnen werd het ook steeds broeieriger dus kon een explosie ook daar niet uitblijven zoveel was wel duidelijk. Ik likte haar hele pan heerlijk uit en keek over haar venusheuvel en harde tepels naar bomen die hun best deden overeind te blijven, ik moet eerlijk toegeven dit was de beste aflevering van Stormchasers die ik ooit gezien had!

    Haar poesje smaakte heerlijk en haar vocht smaakte als zoete wijn uit een goed jaar heerlijk! We knuffelde en streelde wat waarna ze mijn pik binnen no time weer op volle sterkte hielp You like? Ik antwoordde dat een man die dat niet liked wel gek moest zijn, waarop zij gevat antwoordde and a woman who don't like you lick her pussy is crazy! Even een regenjas aan jongen, want het gaat binnen en buiten flink te keer en dan dwars door al die nattigheid naar binnen! We neukten in verschillende posities en het kijken in haar prachtige ogen gaf nog een extra dimensie in missionair! In doggy met mijn pik diep in haar warme natte doos en uitzicht op die prachtige billen en een hoop natuurgeweld buiten kwam het oermens in me los. Dit was te veel voor een simpele ziel, zo'n mooie godin en de elementen der natuur verenigd in één zorgde voor een zinderend orgasme!

    We knuffelde nog wat na, filosofeerde wat over het leven en rookte samen een sigaret, we verlieten de kamer en ik stopte haar de verschuldigde gage voor dit geweldige optreden en een fooi toe. Ik nam een douche en besloot nog even in de bar te kijken of MJ en Picaso1 het natuurgeweld ook overleefd hadden. Van beide mannen trof ik echter geen spoor aan en ik besloot me maar snel om te kleden en te proberen mijn onderkomen te bereiken. Buiten schrok ik wel even, alles was bezaaid met takken en bladeren waarover ik mijn trouwe automobiel stoer heenstuurde. Al slalommend langs omgevallen knoesten van bomen die afgebroken waren als luciferhoutjes bereikte ik de autobahn! Gott sei dank schoot het door me heen! Hoe dichter ik op huis aan kwam hoe duidelijker het me werd dat wij ons zo ongeveer in het centrum van de storm bevonden hadden.
    Ach ja, het avontuur vind jou niet, je moet het zelf vinden zullen we maar zeggen! Het was een mooie dag geweest in de huiskamer en ik zal er binnenkort vast weer eens terugkeren!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 10 juni 2014 om 22:01
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  3. Onderstaande 16 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 juni 2014),bergm550 (11 juni 2014),Bluebear (10 juni 2014),Bosco (10 juni 2014),Boy69 (10 juni 2014),Carlitos (11 juni 2014),gignnl (11 juni 2014),hasta la pasta (11 juni 2014),Jack42 (10 juni 2014),kempie (10 juni 2014),Megaboob (10 juni 2014),MichelJ (10 juni 2014),Picasso 1 (10 juni 2014),Ricardo Banana (11 juni 2014),rmjhexe (11 juni 2014),Wijze grijze (11 juni 2014)

  4. #103
    Geregistreerd
    6 oktober 2007
    Last Online
    24 mei 2022 @ 06:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Patricia / Braziliaans / Nederlands

    Enkele weken geleden, na lange afwezigheid, eens terug een bezoekje gebracht aan LR ipv GT. Het is zeker goed bevonden. Mooie dames, gezellig. Etc...

    Ik heb daar een zeer mooie en lekkere zalige braziliaanse vrouw ontmoet, Patricia. Ze woont in Nederland, sprak NL, en kwam af en toe naar LR om eurotjes te verdienen.ze kwam dan voor enkele dagen en verbleef dan in een hotelletje daar in de buurt. Haar naam was Patricia.
    Jammer genoeg kan ik hier niets over haar terug vinden, en weet niet wanneer ze aanwezig is. Misschien zijn er andere bezoekers die haar ook ontmoet hebben en misschien iets meer weten wanneer ze aanwezig is.

    Ze ging zeker niet deze periode met het WK naar haar thuisland.
    Laatst gewijzigd door Admin; 11 juni 2014 om 11:54 Reden: prive info

  5. #104
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddotje Bekijk bericht
    Jammer genoeg kan ik hier niets over haar terug vinden, en weet niet wanneer ze aanwezig is. Misschien zijn er andere bezoekers die haar ook ontmoet hebben en misschien iets meer weten wanneer ze aanwezig is.
    Moeilijk te zeggen. Toch is ze geregeld aanwezig. Ik kom eens in de twee weken in "LR" (ok, soms iets meer) en ze is er dan altijd. Zoals gisteren bijvoorbeeld toen ik een flits bezoek bracht van 19:00-22:00.

    Het was rustig in de huiskamer. Heel rustig. Ik denk dat veel dames niet uit de kosten kwamen. Zo'n 10 dames in de bar en omgeving en zo'n 10 die de stretchers in de tuin bevolkten. en een verdwaalde dame in het "Wellness" gedeelte. De kamerdeuren stonden nagenoeg allemaal open dus van wachttijden was geen sprake. Dat bracht me bij de vraag, waarom extra kamers creëren? Die investering zou alleen gerechtvaardigd zijn als de keet elke dag stampvol zou zijn. Dat is nu alleen op vrijdag- en zaterdagavond als de pannenkoeken de boel bezet houden. Op alle andere dagen zijn amper wachttijden dus dan moet je dan maar gaan neuken. Sophietje kon de bar zo ongeveer in haar eentje draaien en met twee vingers in de neus kon ze ook nog de tuin, de tent en de kelder bestieren. Ze had echter hulp van die blonde Duitse met
    het oneffen gezicht (naam effe kwijt).

    Aangezien ik niet warm of koud werd van de aanwezige "line-up" en de erotiek met een vergrootglas te zoeken was alleen gevreten, geluierd, in de "Jacuzzi" gehangen en €20 over de balk gegooid aan de gokkast. Het bevreemd me elke keer weer dat de dames op een avond als deze zo lamlendig zijn. Slechts een enkeling is wat actiever en waagt een poging door bij je te komen en een praatje aan te knopen. Als je op zo'n avond iets wil verdienen zul je toch wat creatiever moeten zijn.

  6. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (11 juni 2014),Costana (11 juni 2014),de duisburg spesjalist (11 juni 2014),Iamlonely (11 juni 2014),palimo (15 juni 2014),Snor (11 juni 2014)

  7. #105
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dus het is dan heel normaal dat wanneer je alleen maar op vrij- of zaterdag langs kan komen om even te neuken je dan 2 a 3 uur op een kamer moet wachten,volgens mij is het gewoon slecht beleid en moeten ze bij de deur voordat je binnenkomt even zeggen het kan een paar uur duren voordat je een wip kan maken.
    Maar daar komt de drang naar het geld naar boven en laat de ijsberen binnen want 60 euro keer zo'n 40 ijsberen is toch zonde om te laten schieten.
    Ik denk eerder dat wanneer LR met wat kamers erbij en de weekenden 's avonds niet langer dan 1 uur op de kamer er helemaal geen problemen zijn.
    Bij ACAPULCO mag je zaterdags ook niet langer dan 1 uur op de kamer omdat het dan ook echt druk is met 100 dames en 2 keer zoveel ijsberen.
    Hier zijn geen wachttijden voor het neuken alleen je kan je geen stuk in de kraag zuipen want het bier kost je 5 euro een flesje.
    Een alternatief is natuurlijk om eens lekker te neuken zonder wachttijden een andere club bezoeken want dvp's lopen in iedere club zowel goede als slechte.
    Ik ben alweer van club veranderd en dat komt echt niet omdat SUN TEMPEL nu mooier en groter is als VILA MARISOL maar omdat ik daar ook een hele goede dvp tegen haar wellustig lichaam gelopen ben.
    Voor mij hoeven ze geen 18 jaar of jonger te zijn maar heerlijk kunnen blasen en neuken zo dat je er helemaal gek van wordt zoals SHERRY de KEIZERIN VAN CHINA in ACAPULCO die werkt niet meer en die taak heeft LAURA in SUN TEMPEL nu overgenomen.
    Ook nog maar eens 15 minuten rijden van mijn huis af,maandag even geweest en het was heerlijk plus een vrijkaartje gekregen die 2 maanden geldig blijft.
    Ik denk dat het kaartje zo met mij maar naar SUN TEMPEL gaat een kwartiertje rijden en dan een kop koffie en vlug de kamer op.
    Het maakt mij geen snars uit of er nu 30 dvp's zijn of 4 als LAURA er maar is en al ben ik de enige ijsbeer die daar is nog beter want dan heb je de volle aandacht van iedereen en een hele club voor jezelf waar krijg je dat.

  8. #106
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    het blijf een dilemma dat lr gebeuren ik zal door de week nooit na een club gaan reden houw van gezelligheid ze moeten ma een camping maken van dat grasveld achter LR neem je je eigen caravan mee en zeker de pannekoekers
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 11 juni 2014 om 18:12 Reden: fq

  9. #107
    Geregistreerd
    6 oktober 2007
    Last Online
    24 mei 2022 @ 06:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Moeilijk te zeggen. Toch is ze geregeld aanwezig. Ik kom eens in de twee weken in "LR" (ok, soms iets meer) en ze is er dan altijd. Zoals gisteren bijvoorbeeld toen ik een flits bezoek bracht van 19:00-22:00

    Thanks voor de info, moest je er deze week nog komen en Patricia daar zien, kan je misschien effe vragen wanneer ze er volgende week zou zijn. Ik wil maadag of dinsdag naar LR gaan en het zou leuk zijn als ze er is.
    Thanks
    Ddotje
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 11 juni 2014 om 20:04 Reden: qr

  10. #108
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddotje Bekijk bericht
    Thanks voor de info, moest je er deze week nog komen en Patricia daar zien, kan je misschien effe vragen wanneer ze er volgende week zou zijn. Ik wil maadag of dinsdag naar LR gaan en het zou leuk zijn als ze er is.
    Thanks
    Ddotje
    Ik heb even voor je gevraagd aan Patricia. Morgen (maandag 17 juni) is ze aanwezig. Dinsdag niet.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  11. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    ddotje (15 juni 2014)

  12. #109
    Geregistreerd
    6 oktober 2007
    Last Online
    24 mei 2022 @ 06:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik heb even voor je gevraagd aan Patricia. Morgen (maandag 17 juni) is ze aanwezig. Dinsdag niet.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
    Super, thanks, als er morgen geen verrassingen tevoorschijn kopen, ga ik morgen namiddag zeker langs.

  13. #110
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Maandag is het de 16de en dinsdag is het de 17de,aub heren ijsberen,zondag de 15de was het vaderdag.

  14. #111
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    LR 14 juni

    Nadat ik en ouder van de Park Inn naar de ISA zijn gereden onze tocht te voet afgelegd naar LR.

    - Ontvangst door de beeldmooie Anna - steeds vraagt ze aan mij of het mijn eerste keer is. Ik zei neeneen maar geef ouder maar wat les over hoe het hier werkt.
    - Na het omkleden, ouder een korte rondleiding gegeven en hop naar de bar waar de vriendelijkste theke van sc-land Vessy mijn bakje koffie bracht.
    - Rond 13h: reeds voldoende en mooie meiden aanwezig.
    - Rustig de kat uit de boom gekeken, heerlijke ontbijtommelet binnengespeeld en mij aan de lekker frisse Salito's gezet.
    - De man die denkt dat hij nog haar heeft maar eigenlijk geen meer heeft en de man die wel nog haar heeft maar waarvan je het niet ziet kwamen ook binnen. Later kwamen daar nog de veelvraat en de pornosnolneuker bij.
    - 3 goede sessie's gedaan: 2x Nicole en tussendoor Jovana gedaan
    - BBQ was lekker en sappig
    - WK: wordt uitgezonden in een rookvrije tent en een rokerstent met de nodige versnappering die op tijd en stond bijgevuld worden.
    - Bediening: SUPER ! Zowel de koks als het barpersoneel !! Was dit maar de standaard in SC-land.
    - Sfeer: gezellige drukte, meisjes leken mij tevreden, beren idem dito - spijtig van de wachttijden soms, begon zaterdag al reeds van in de vooravond.

    Conclusie: na de supertijd en de donkere periode is LR, voor mij persoonlijk, terug back on track !!
    Pain is weakness leaving the brain !

  15. Onderstaande 9 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 juni 2014),amigo70 (16 juni 2014),Bosco (16 juni 2014),Boy69 (16 juni 2014),gignnl (16 juni 2014),Iamlonely (17 juni 2014),Jack42 (16 juni 2014),Oudebelg (16 juni 2014),Snor (16 juni 2014)

  16. #112
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    LR 15 juni.

    Laat ik me net als Costana beperken tot wat slagzinnen.
    - Gezellige middag en avond/nacht in de huiskamer
    - Ontvangen door de mooie Anna en de beeldschone Manuela.
    - La Barbabietola Rossa oftewel La Betterave Rouge lag met haar wulpse en Rubesiaanse vormen van het zonnetje te genieten met naast haar de superslanke Krina. Groter kon het contrast niet zijn. En ik mocht daar als glimmende naaktslak tussen kruipen. Hoe goed kan een dag beginnen.
    - Kamer gedraaid en zoals altijd dik tevreden. Tussendoor had de kleine rooie de kok bewerkt en die maakte voor ons twee overheerlijke clubsandwiches met friet erbij. Waar vind je dat nog?
    - Onderwijl mijn schuld met Molaar vereffend want hij had nog een whisky te goed van mij. Maar die ouwe wist niet hoe snel hij de alcohol moest achterover slaan om maar weer zo snel mogelijk met zijn maitresse de kamer op te vluchten.
    - Samen met collega Knabbel hapje van de BBQ genomen. Was redelijk maar de bijlage was summier.
    - Ondertussen wat dames bekeken en het viel me op dat de Poolse Paula steeds slanker wordt. Volgens Knabbel kwam dat omdat ze haar spiraaltje had laten ontkalken. "Scheelt toch gauw een paar kilo", zo sprak hij de wijze woorden.
    - Zoals gezegd vrij rustige avond waar de dames veelal lui in de banken hingen bij gebrek aan klandizie. De enige die af en aan naar de kamer liep was Kelly. Opvallend, want ze is beslist niet de mooiste maar geeft wel uitstekende service. Dat blijkt ook wel op Wikipedia; tik "Gooise matras" in en je krijgt [b]Kelly"[/i] als eerste hit".
    - Tijdens het kijken naar een partijtje wk voetbal kwam de wandelende encyclopedie van het forum me storen en vroeg of hij zijn naslagwerk kon aanvullen met Claudia. Gezegd dat dit zeker een meid is met opties en verrassingen. En geloof me, die kreeg hij in overvloed. Zoals gebruikelijk liep het bij Claudia weer dun tussen de benen zodat Knabbel zijn fles massageolie in de tas kon laten.
    - Daarna was het vooral gezamenlijk wat aan de bar hangen, kletsen en ijsberen door het slijk halen. Dupke kwam telkens effe buurten en heeft zo'n beetje de 4-daagse gelopen op zoek naar een lekkere prooi. Boy69 liep ook ongemakkelijk door de keet maar dat kwam omdat hij zijn zak met zaad nog niet had kunnen lossen. Hij wachte op 2 Duitse snolletjes die hem zouden afkarnen.
    - Krina was om middernacht jarig maar dat werd verschoven naar een uur of 21:00u. De Red Bull en whisky vloeide rijkelijk en alle Roemeense dames verzamelden zich om haar te feliciteren en met zijn allen om de danspaal te dansen op zo'n Roemeens volksliedje. Is altijd een mooi gezicht.
    - Voor het voetbal zijn 2 tenten opgesteld waarvan eentje met een super flatscreen. Een rook tent en een niet rooktent elk voorzien van schaaltjes met chips en zoutsticks die regelmatig werden aangevuld.
    - Aangezien de wedstrijd van Argentinië slaapverwekkend was hoewel het gezelschap van Patricia aangenaam was, kuierde ik naar de "Kino" waar Lara lag te maffen. Half uurtje geklets en lol gemaakt. Grappige, trailer trash lady die nu toch echt binnen het bereik van ondergetekende komt vanwege haar volgroeide en iets vollere lichaam. Het is nu een echte vrouw. Nu ken ik Lara al zolang als ze in "LR" werkt maar nog nooit de eer gehad. Ik bood haar een massage aan om haar wat te laten ontspannen. Nou, dat lukte op de kamer prima want van het een kwam het ander. Wat een gek wijf is dat toch. Maar lachen en humor gaat bij mij nooit goed samen met de seks dus we hebben wat liggen dollen gecombineerd met wat ranzige details. Door al die flauwekul had ze wel in de gaten "das deine Salami müde ist", en dat klopte want ondanks al het pijp- neuk- en rukwerk gaf mijn leuter uiteindelijk de brui aan. Ze maakte zich nog zorgen dat ons samenzijn niet goed zou vallen bij de rooie die achter de bar stond maar haar gerustgesteld dat dat niet nodig was want wij weten beide waarom we hier zijn. En dat bleek ook wel toen we van de kamer afkwamen en de rooie biet dacht dat ik al vertrokken was. Ze lag in een deuk want ze had nooit verwacht dat ik ooit met Lara zou daten. Ik zei nog tegen haar dat ik had verwacht dat ze als thekefrau nog wel wat drankjes naar onze kamer zou brengen.
    - De keet was vanaf een uur of 01:00u behoorlijk leeg, dus nog maar eens onder de aandacht gebracht dat die late sluitingstijden niks zijn. Werd gepareerd met "Ja maar de clubs in de omgeving zijn ook lang open. We moeten concurreren". Wat heb je echter aan een lege club als er na middernacht slechts een halve man en een paardekop komt opdagen. Zoveelste voorbeeld van inefficiënte bedrijfsvoering, "but who cares"

  17. Onderstaande 20 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 juni 2014),amigo70 (16 juni 2014),Anpisser (17 juni 2014),bergm550 (16 juni 2014),Bosco (16 juni 2014),Carlitos (17 juni 2014),Costana (16 juni 2014),gignnl (16 juni 2014),Iamlonely (17 juni 2014),Jack42 (16 juni 2014),kempie (16 juni 2014),Knabbel (16 juni 2014),Megaboob (16 juni 2014),molaar (16 juni 2014),Pistol Pete (16 juni 2014),rob45 (16 juni 2014),Snor (16 juni 2014),Teiresas (20 juni 2014),Wijze grijze (16 juni 2014),Willi69 (16 juni 2014)

  18. #113
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag moest ik weer naar de LR, ik had er afgesproken met me broer en Costana die zijn vader op sleeptouw had genomen. Onwijs toffe kerel die "ouder" van Cossie, hij deed de hele dag en avond een glimworm na, maar als hij wat lulde tegen mij verstond ik er geen ruk van. En dan beweren sommigen dat Belgisch op Nederlands lijkt. PFFFFF

    Na een stevig ontbijtje probeerde ik mijn roes uit te slapen in de tuin, want natuurlijk had ik de 5-1 overwinning van ons team uitgebreid en tot diep in de nacht gevierd. Ik had een kop als een tramhuisje... Maar dankzij mijn immense populariteit in LR krijgt Bosco natuurlijk geen seconde rust. Als het geen een of andere wijf is die bovenop je mot gaan zitten of liggen, is het wel een ijsbeer die met je wilt lullen.

    Na 2 uurtjes poging wagen de moed maar opgegeven, terug in de bar zag ik gelijk mijn nieuwe Joebi. Ze sprong om me nek en sleepte mij meteen naar een bank. Natuurlijk liet ik dat ook graag toe, want ik vind haar zo vreselijk mooi en lief en lekker, en ze is zo aandoenlijk, ik kan haar gewoonweg niks weigeren. Mijn nieuwe verslaving, mijn nieuwe Joebie dus. Vele in het bos gestuurde dames zagen ons met lede ogen aan.

    Na de pannenkoeksessie terug in de bar, was het gezellig met de aanwezige beren en dames. De bbq was zeer goed te pruimen en de biertjes smaakten naar steeds meer. Ineens duikt er een lekker rood meisje op mijn schoot omdat mijn broer aan het hoeren en snoeren was. Een beetje raar meisje, want na 2 uur mijn ballen geplet te hebben, vroeg ik of ze zin had in een kamer.... kreeg als antwoord... dat ze liever zo bij mij op schoot bleef zitten. MMmmmm, met wie heb ik dat eerder meegemaakt? Komt mij wel bekend voor.

    Nadat ik die rooie naar huis had gestuurd sprong meteen mijn nieuwe Joebie op mijn schoot. Gelukkig was ze jaloers en sprak ze haar ongenoegen uit over het bankhangen van mij met die mooie rooie. Dus na een uurtje bankhangen met haar, gingen we beide naar huis. Naja... ik naar de ISA. De volgende dag zou ik naar happy gaan met Costana en zijn vader ( ouder ) om tegen mijn ouwe Joebie te zeggen dat ik een nieuwe heb.

  19. Onderstaande 8 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 juni 2014),Costana (18 juni 2014),Iamlonely (17 juni 2014),Megaboob (18 juni 2014),MichelJ (17 juni 2014),Oudebelg (17 juni 2014),rob45 (17 juni 2014),Wijze grijze (17 juni 2014)

  20. #114
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Na de rit van park inn naar Isa,te voet naar LR gestapt om de tweede dag te beginnen,arrival rond 14 h.Eerst welkom geheten door de
    theke,uitleg,rondleiding door mijn prive-gids Costana.Eerst maar een omeletje verorberd,koffie aan de bar,dan buitentuin opgezocht.
    Bosco,die beweerd dat nederlands op belgisch lijkt(sorry bosco,ga het uitbeelden next time),ook michelj ontmoet.Kreeg bezoek van
    2 vriendinnen,waren duidelijk uit op een triootje.Door de schoonheid van deze meiden niet erg opgewonden,tijdje later ff club verkend
    en Elena tegen het lijf gelopen,mooi,slank meisje,had wel iets,tijdje later waren we al op kamer.Goede service,pijpen kon beter,ff op
    mij,dan maar doggy,heerlijk kon haar gaatje mooi sturen,45 tegen 85kg,ongelijke strijd.Uurtje genomen,ff dollen en beffen.80 betaald,
    geen vijf euro terug ook niet gevraagd.Bbq was goed,bediening uitstekend en vriendelijk,joviaal,wordt daar als gast ontvangen,prima.
    Ff uitgeblazen buiten in ligstoel,drankje werd gebracht tijdje later komen die 2 meiden daar ook verkennen,bij mij gestuurd door Cos,
    waarvoor dank.Zaten me daar weer op te geilen,bijna overstag gegaan,maar plots waren ze verdwenen.Binnen beetje bezoek gehad
    van allerlei meiden,op zoek naar werk en plots was daar Elena weer,klagen dat ze niet veel verdiende.Haar doen beloven dat het beter
    moest,15 min op kamer gewacht,np,was in goede handen.Heb haar wat les gegeven hoe het wel moest ivm pijpen en ze deed goed haar
    best,braaf meisje.Geen FT,dan maar op haar borsten gedeponeerd,moet toch ergens ermee.Terug in de huis kamer mooi plaatje gezien,
    dacht waar komt die vandaan,Cos was er al mee geweest,heb ik dat meisje nu gans de tijd misgelopen.Het bleek Jovana te zijn,shit
    tijd en geld was er nog maar geen munitie meer.Als ik terug kom staat zij als eerste op het menu,als ze er nog werkt.Samengevat:
    Beste club van de drie bezocht,line-up,vriendelijk en wat een bediening,mag ook eens vermeld worden,ge zijt er toch een "tijdje".
    Bandje ingeleverd,goed met lockers eens ge het doorhebt,afscheid genomen en op stap voor een korte nacht naar Isa.

  21. Onderstaande 10 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 juni 2014),amigo70 (18 juni 2014),Badslippers (18 juni 2014),Bosco (18 juni 2014),Boy69 (18 juni 2014),Costana (18 juni 2014),Jack42 (18 juni 2014),Megaboob (18 juni 2014),MichelJ (18 juni 2014),Snor (18 juni 2014)

  22. #115
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik was er donderdag de 19-de ook weer eens. Wat veel mooie vrouwen zeg. Het was lastig kiezen maar de mooiste vond ik Jane een spectaculair mooie en aardige Roemeense van 19j. Maar ook vele andere heel leuke meisjes :P:P:P:P

  23. #116
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    LR vrijdag 20 juni

    Afgelopen vrijdag eindelijk weer eens naar een saunaclub geweest: living room. Het was sinds december vorig jaar.

    Waarom zolang geleden? In de winter ga ik zowiezo niet naar clubs, Ben meer van de zomers/goed weer. En als je dan maanden niet bent geweest mis je het ook niet. Andersom werkt het ook zo.kan na m'n bezoek van vrijdag niet wachten op een volgend bezoek. Het werkt meteen verslavend.

    Aangekomen aan het einde van de middag. Er stond een Lamborghini voor de deur met NL kenteken dus dacht: Afrojack is ook in de tent. de ontvangstdame was nieuw voor me maar zeer vriendelijk. Inderdaad het restaurant is nu in de ouwe kino. Ziet er netjes uit. Buiten 2 tenten voor het WK voetbal. Eerst met een paar salitos de wedstrijd italie-Costa Rica bekeken en daarna de bar in om de dames te bekijken. De meesten waren nieuw.

    Het mooie van living room is dat veel meiden spontaan naar je toekomen voor een praatje en vaak snel voor meer. Voor je het weet zit je te zoenen of met je hand in de slip terwijl dame rusting met je piemel aan het spelen is. Ik mag dat wel.

    Ben uiteindelijk gezwicht van deze aangename pre-sales activiteiten door Samira uit Roemenie. Iets voller maar met mooi lichaam en perfecte borsten. Heb het nog kunnen rekken tot 15 minuten op de kamer, was inmiddels zo opgegeild.

    Het viel me op dat het rusting was kwa beren, dames waren ruim in de meerderheid.

    De rest van de avond voornamelijk met Anett doorgebracht op en buiten de kamer. Deze dame van inmiddels 35 jaar ken ik al heel wat jaren, houdt me via Social media op de hoogte en was blij me eindelijk weer eens in levende lijve te zien. Zou zo met haar kunnen trouwen. Wat een vrouw.

    Rond 2uur m'n bedje opgezocht in ISA hotel terwijl er opeens nog vele gasten binnenkwamen (waarom zo laat?).

    Zoals gezegd, een sauna club bezoek werkt meteen verslavend dus kan zomaar zijn dat ik volgend weekend wederom naar living room ga.

    MVP
    Amigo70




    Sent from my iPad using Tapatalk

  24. Onderstaande 4 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (22 juni 2014),gignnl (23 juni 2014),Snor (22 juni 2014),Wijze grijze (22 juni 2014)

  25. #117
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Edit: Samira zou ook Samia kunnen zijn. Er waren ook zoveel vrouwen langsgeweest. Heeft half lang zwart haar, liep topless en een prachtig figuur, een piercing boven haar mond en sinds 8 maanden in living room.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  26. #118
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ik was er donderdag de 19-de ook weer eens. Wat veel mooie vrouwen zeg. Het was lastig kiezen maar de mooiste vond ik Jane een spectaculair mooie en aardige Roemeense van 19j. Maar ook vele andere heel leuke meisjes :P:P:P:P
    Ik was er ook weer eens die donderdag de 19e vanaf 13.05 uur en langer dan de klok rond. Dat vinden ze in LR niet erg itt GT als ik een bericht in het draadje van GT moet geloven
    De line-up was weer prima zoals Freddy_K al aangaf zoals o.a Alexia, Alisa , Eugenia , Emma, Nicole, Samira, Chantal, Gaby, Lara, Claudia, Natasja, Linda, Jovanna , Maria, Tania, Krina , Cora/Angie, Annabel, Elisa, Carmen, Diana, Mia, Jane, Anna, Editha, Bianca, Martha, Maddy, Vicky, en nog zeker een 20 dames die ik me nu niet meer herinner of de naam niet van weet.
    Begonnen met een paar bakken koffie te nuttigen samen met Eugenia en Alisa en wat bijgepraat over de laatste week. Het is in LR doordeweeks erg rustig door het voetbal maar ze focussen zich op het weekend want dan is er voldoende te doen in LR. Maar in saunaland is het op dit moment niet gemakkelijk voor de dames om wat centjes te verdienen.
    De Lunch is zoals altijd goed verzorgd zo ook het avondeten. Gelukkig deze keer geen BBQ voor de afwisseling.
    Helaas was het weer niet goed genoeg om ff buiten te liggen dus maar even gerelaxt in de whirlpool.
    De hormoontjes speelden al vroeg op deze dag en ben dan al voor mijn doen vroeg naar de kamer vertrokken voor een paar uurtjes samen met Eugenia. Was weer GFE++++ ten top met haar, wat een kanjer!
    DJ Tony was inmiddels ook in da house en hij liet de dames verschillende keren de billen schudden op zijn muziek. De sfeer zat er toch wel goed in deze avond. Ook werd er gepaaldanst oa door mijn Draga.
    Over aandacht van de dames niks te klagen gehad.
    Uiteindelijk tegen 1.00 's nachts de toko met een goed gevoel weer verlaten.

    Special thanks voor de hardwerkende Thekefrau Sophia voor de speciale behandeling die ik van haar krijg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amigo70 Bekijk bericht
    Edit: Samira zou ook Samia kunnen zijn. Er waren ook zoveel vrouwen langsgeweest. Heeft half lang zwart haar, liep topless en een prachtig figuur, een piercing boven haar mond en sinds 8 maanden in living room.
    Je hebt het goed onthouden het is idd Samira.

  27. Onderstaande 6 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 juni 2014),amigo70 (22 juni 2014),gignnl (23 juni 2014),hp001 (22 juni 2014),Megaboob (22 juni 2014),Willi69 (23 juni 2014)

  28. #119
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Kaarst, 16 en 18 juni 2014

    Nadat ik zondagavond laat terugkeerde uit Parijs leek mij maandag de ideale dag voor een clubbezoek, maar even de zinnen een beetje verzetten om er daarna weer vol gas tegenaan te gaan. Verrekt der Mannschaft speelt vanavond en na het weergaloze optreden van onze oranje helden leek het me wel leuk om eens te kijken wat onze oosterburen ervan zouden maken. In het geval dat het heel slecht was kon ik als een soort Louis van Gaal roepen sind wir zo schlau oder euch so doof? Om daarna het andere woord waar Van Gaal de Duitse taal mee verrijkte Feierbeest tot uitvoer te brengen! Ik zette dus koers richting Kaarst en bereikte zo tegen vier uur de gezelligste huiskamer van NRW!

    Zoals altijd een uitermate vriendelijk ontvangst door de theke en na de gebruikelijke en inmiddels met ogen dicht uit te voeren goocheltruc omgetoverd tot ijsbeer.
    De stemming was vrij mat en ook het aantal beren was gering, maar ja het was dan ook een maandag dus niet zeiken. De aanwezige hertjes zagen er prima uit en er zaten zeker enkele kanshebbers tussen voor een kamergang. Ik speelde wat op de automaat en nam al een klein hapje eten. De bediening was zoals altijd weer subliem en razendsnel en installeerde me daarna in de rokerstent voor das Spiel! Al snel sloeg me de schrik om het hart! De Duitsers speelde een uitermate aantrekkelijk aanvallend voetbal en Müller schoot zelfs drei torren! De Portugezen met de vleesgeworden jank homo Ronaldo voorop stond het huilen nader dan het lachen! Even hoopte ik nog dat diep in blessuretijd Ronaldo 4-1 zou maken en opzichtig zijn shirt uit zou trekken en zich inbeeldde dat hij het hele spel gered had, maar helaas!

    Ein grosse mond hoefde ik niet te hebben na dit wervelende optreden van der Mannschaft en ik besloot maar snel wat te eten. Ik complimenteerde die Eisbären met het getoonde spel als een ijsbeertje met kiespijn en ging op zoek naar een slachtoffer. Eigenlijk had ik gehoopt dat Ella aanwezig zou zijn, maar helaas had ik haar niet gespot!
    De geile vrouwelijke uitvoering van David Bowie met twee verschillende ogen bleek laatst een prima sparringpartner voor Iamlonely's pretpaal die maar al te graag op herhaling wou, maar dat zat er vanavond dus in ieder geval niet in! Ik spotte een blonde met mooie siliconen tetten geen Megaboob materiaal, maar gezien de geringe cupmaat van lonely's meeste partners was dit voor mij toch heel wat. Een mooie ronde, zelfs Braziliaanse look a like ass en blonde lokken maakte het plaatje compleet!
    Verleidelijk keek ze me aan en besloop me, om zich vervolgens naast mij op de bank te nestelen.

    We praten even snel, maar de geilheid was inmiddels tussen mijn benen gestegen in plaats van in mijn kop en ik vroeg Diana een sleutel te halen!
    Ze was net terug van vakantie en nog helemaal fris deed ze me geloven. Terwijl ze de sleutel haalde kon ik het niet laten even snel het forum te checken en vond daar wisselende recensies van deze dame. Er was no point of return meer dus maar eens afwachten wat het zou brengen. Toen ze op de kamer ook nog melde vroeger in GT gewerkt te hebben had ik het kunnen weten dit zou niks worden voor IAL! Twintig minuten hebben wij gepoogd elkaar het hof te maken, maar onoverkoombare verschillen in verwachtingen en service leiden tot een prettig gesprek en een sigaret. Netjes betaalde ik haar voor bewezen diensten en had voor mezelf weer eens bevestigd dat opticks meestal niet mijn ding zijn!

    Ik nam een douche beneden langs de kino, wat hertjes die op zoek waren na een prooi bestudeerde mij uitvoerig en besloten dat dit geen spek voor hun bek was! Ik droogde me af en sjokte de trap naar boven op. Ella en de eveneens laats met veel plezier geboekte Jovanna waren nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Ik moest dus al mijn ervaring aanwende op zoek naar een nieuwe prooi. In de bar trof ik een prachtige grote blondine Jane genaamd of Jade. Sorry namen zijn nog altijd niet mijn sterkste kant looks des te meer! Al snel besloot ik dat ik hiermee in de herkansing zou gaan!

    We belanden samen op hoe toepasselijk in deze WK tijd kamer 11! Na vijf minuten wist ik al snel dat hier een speeltijd van 90 minuten zou gaan volgen!
    Een prima partij werd er gespeeld, alle speelstijlen kwamen voorbij 5-3-2 en 4-4-3 alles werd in een even vloeiend tempo afgewerkt, waarbij Jane wel graag het veldoverwicht wou hebben. Tikkeltje dominant althans dat trachten ze te spelen en ze genoot ervan dat ik het toeliet. Groot was dan ook mijn verbazing toen ze in de rust informeerde naar mijn leeftijd en ik hetzelfde deed. Ik ben 19 zei ze onomwonden, Jezus dacht ik als ze maar niet in handen valt van een louche zakenwaarnemer! Deze ruwe diamant dient gepolijst te worden en zal uitgroeien tot een absolute wereldster daar ben ik van overtuigd! Het was bijna aandoenlijk hoe netjes en correct ze de prijs berekende voor de speeltijd en als een kind zo blij was met de fooi! Prima meiske daar gaan we nog veel van horen!

    Het was inmiddels al laat en ik besloot maar eens huiswaarts te keren, dinsdag werkte ik wat en op woensdag zou ik terugkeren naar Living Room!
    MJ had me via de tam tam opgeroepen het voetbal te komen kijken in Living Room en eigenlijk vond ik dat best een aardig idee! In het kader van Try before you die diende ik toch ook één keer onze helden aan te moedigen te midden van een kudde schaars geklede dames! Op de weg naar Kaarst moest ik nog even iets ophalen en dat duurde toch langer dan gepland. Ik kreeg haast en scheurde over de Autobahn richting Kaarst om maar geen minuut van het aanstaande spektakel te hoeven missen.
    Godverdomme had ik me op de A67 richting Venlo al geïrriteerd aan inhalende vrachtwagens hier konden ze er ook wat van! Ik besloot de vluchtstrook om te toveren tot derde rijstrook en stoof met een snelheid van circa 140 km per uur langs de trage kolossen. Al snel werd ik ingehaald door een zwarte BMW die a la Hans Kazan een konijn uit een hoge hoed tovert het bord Polizei uit de hoedenplank omhoog liet komen.

    Langs de kant kwam de Duitse bromsnor richting mijn auto gebeend en ik liet mijn raampje zakken. Das ist sehr gefahrlich stak hij van wal, maar ik duwde direct op de rode knop op mijn middenconsole en antwoordde nein nein gevarenlicht prima in ordnung kein problem. De man besloot over te schakelen op engels keek mij streng aan en zei very dangerous....No no riep ik uit heute abend wir spielen gegen kangeroes no dangerous. Hij leek nu toch lichtjes aangebrand te raken en ik besloot om niet te kijken hoe lang zijn lontje nog was! Ik overhandigde de gevraagde papieren en aanhoorde met enige angst de gemaakte rekensom!
    Dat was een flinke tegenslag op weg naar zoveel plezier, maar ik lichte MJ in en die bood direct de helpende hand mede omdat al mijn passen nog thuis in mijn reistas zaten.
    Net op tijd voor de wedstrijd arriveerde ik in Kaarst en nam samen met MJ plaats in de rokerstent!

    Al snel kregen wij gezelschap van Dominique, Leonie en ook Jovanna nam al snel naast mij plaats. Ik opperde dat ik eerst even het spel wou bekijken en daarna een kamer wou doen. Het was niet al te best wat door onze helden de eerste helft op de mat gelegd werd, maar als een duiveltje uit een doos schoot Robben de 1-0 binnen. Ik zat net weer op mijn plek na een euforisch gejuich of Cahill knalde al de 1-1 in de touwen en zo bereikte wij de thee. Ik besloot in de rust even een gokje te wagen op de automaat waardoor de aflossing bij MJ kon volgen. De tweede helft fleurde het spel wat op en na wat sidderen,beven en een Roemeens sssssssst wat schijnbaar helpt bij vijandig balbezit werd de eindstand van 3-2 bereikt. Het was allemaal niet al te best geweest, maar het resultaat telt en nog 5 keer winnen en je bent wereldkampioen!

    Jovanna had me al weer snel in het vizier en ik opperde het idee van een sleutel! Yes i want zei ze en kwam terug met de sleutel van kamer 22! Deze kamer had ik enkele maanden geleden met een toenmalige favo nog drastisch verbouwd en de schrik sloeg me om het hart toen de sleutel in het slot draaide! Maar bij het openen van de deur zakte mijn hartslag alles was gelukkig weer in oude glorie hersteld! Er volgde een prima uurtje vooral haar orale kwaliteiten vind ik persoonlijk fenomenaal en het uitlikken van haar honingpot waarbij de slijmdraden langs je kin lopen ervaar ik als prettig! Tussen het voetballen door had ik nog even geïnformeerd bij de meiden naar Ella.
    She changed club kreeg ik te horen en al snel ontstond het idee deze week dan maar eens een speurtocht te gaan houden! Donderdag zou er een party zijn in Ying Yang dus ik spoedde mij na een douche vanuit Kaarst huiswaarts om de volgende dag mijn speurtocht voort te zetten!

    Donderdag kwam ik aan in Ying Yang persoonlijk vond ik het thema van de party en de uitvoering ervan niet zo heel geslaagd! Ook the joker was teleurgesteld in de pakjes van het thema en op twee autoruiten wassende Roemeense dvp's op de parkeerplaats leuke feature trouwens kon ik weinig bijzonders ontdekken! Tot ik ineens what the fuck you do here hoorde! Jawel gevonden ! Wat volgde waren een prima 3 uurtjes en daarna helemaal kapot naar huis! Zo 3 dagen clubben het is weer mooi geweest jongen! Maandag even in de lokale kroeg Nederland-Chilli kijken en dan s'nachts richting Hamburg! De focus er weer op jongen en vol gas richting de maand september want dan staan er een paar grote evenementen gepland en moet het gebeuren jongen!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  29. Onderstaande 10 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 juni 2014),Bosco (23 juni 2014),Costana (22 juni 2014),de duisburg spesjalist (22 juni 2014),gignnl (23 juni 2014),Jack42 (22 juni 2014),Megaboob (22 juni 2014),Ricardo Banana (22 juni 2014),Wijze grijze (22 juni 2014),Willi69 (23 juni 2014)

  30. #120
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard line-up 21 / 22-6

    Alexia (.ro), Alisa (.ro), Andrea (.ro), Angie/Cora (.ro), Annabel (.ro), Beatrice (.ro), Bella (.hu), Bianca (.ro), Bonny (.bu), Carmen (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Diana (.ro), Eileen (.hr), Elena (.ro), Elisa (.ro), Emma (.ro), Erica (.hu), Felicia (.ro), Florina (.ro), Gabi (.ro), Jade (.de), Jane (.ro), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Judy (.br), Krina (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Lorena (.ro), Maddy (.ro), Maria (.ro), Martha (.bu), Maya (.ro), Mia (.ro), Nadia (.bu), Nala (.de), Natalie (.ro), Natasja (.ro), Nicole (.ro), Patricia (.br), Patty (.ro), Ramona (.ro), Rebecca (.ro), Ruby (.ro), Samira (.ro), Simona (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tila (.th), Vicky (.ro), en nog een stuk of 10, wandelende encyclopedie Knabbel of Badslippers kan het lijstje vast wel verder aanvullen...

    Babbel, Badslippers, Bosco, Boy69, De Slager, Dupke, guyguy, Knabbel+1, MichelJ, Petmans, Wilcootje en ik vergeet er vast weer één of twee...

  31. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (23 juni 2014),Boy69 (23 juni 2014),Carlitos (23 juni 2014),gignnl (23 juni 2014),Iamlonely (23 juni 2014),Jaeger-Lecoultre (24 juni 2014),Jansen (23 juni 2014),Megaboob (23 juni 2014),pjFry (23 juni 2014),rob45 (23 juni 2014),Shaggie (27 juni 2014),Willi69 (23 juni 2014)

  32. #121
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:27
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Ich hab ja wirklich nix gegen Rumänien, aber ich wäre echt dafür, dass wieder MEHR .pl oder .de oder .ru in den Listen der Clubs auftaucht. Is ja echt erschreckend mittlerweile...

  33. Onderstaande 4 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (23 juni 2014),Ascari (24 juni 2014),Picasso 1 (24 juni 2014),Willi69 (23 juni 2014)

  34. #122
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Alexia (.ro), Alisa (.ro), Andrea (.ro), Angie/Cora (.ro), Annabel (.ro), Beatrice (.ro), Bella (.hu), Bianca (.ro), Bonny (.bu), Carmen (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Diana (.ro), Eileen (.hr), Elena (.ro), Elisa (.ro), Emma (.ro), Erica (.hu), Felicia (.ro), Florina (.ro), Gabi (.ro), Jade (.de), Jane (.ro), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Judy (.br), Krina (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Lorena (.ro), Maddy (.ro), Maria (.ro), Martha (.bu), Maya (.ro), Mia (.ro), Nadia (.bu), Nala (.de), Natalie (.ro), Natasja (.ro), Nicole (.ro), Patricia (.br), Patty (.ro), Ramona (.ro), Rebecca (.ro), Ruby (.ro), Samira (.ro), Simona (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tila (.th), Vicky (.ro), en nog een stuk of 10, wandelende encyclopedie Knabbel of Badslippers kan het lijstje vast wel verder aanvullen...

    Babbel, Badslippers, Bosco, Boy69, De Slager, Dupke, guyguy, Knabbel+1, MichelJ, Petmans, Wilcootje en ik vergeet er vast weer één of twee...
    Neem aan dat dit de zondag dames/bende is?


    Sent from my iPad Air using Tapatalk

  35. #123
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Alexia (.ro), Alisa (.ro), Andrea (.ro), Angie/Cora (.ro), Annabel (.ro), Beatrice (.ro), Bella (.hu), Bianca (.ro), Bonny (.bu), Carmen (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Diana (.ro), Eileen (.hr), Elena (.ro), Elisa (.ro), Emma (.ro), Erica (.hu), Felicia (.ro), Florina (.ro), Gabi (.ro), Jade (.de), Jane (.ro), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Judy (.br), Krina (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Lorena (.ro), Maddy (.ro), Maria (.ro), Martha (.bu), Maya (.ro), Mia (.ro), Nadia (.bu), Nala (.de), Natalie (.ro), Natasja (.ro), Nicole (.ro), Patricia (.br), Patty (.ro), Ramona (.ro), Rebecca (.ro), Ruby (.ro), Samira (.ro), Simona (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tila (.th), Vicky (.ro), en nog een stuk of 10, wandelende encyclopedie Knabbel of Badslippers kan het lijstje vast wel verder aanvullen...

    Babbel, Badslippers, Bosco, Boy69, De Slager, Dupke, guyguy, Knabbel+1, MichelJ, Petmans, Wilcootje en ik vergeet er vast weer één of twee...
    Is dit een Roemeense huiskamer met een enkeling uit Bulgarije ?

  36. #124
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich hab ja wirklich nix gegen Rumänien, aber ich wäre echt dafür, dass wieder MEHR .pl oder .de oder .ru in den Listen der Clubs auftaucht. Is ja echt erschreckend mittlerweile...
    Zeurpiet.

  37. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 juni 2014),Boy69 (24 juni 2014),molaar (24 juni 2014)

  38. #125
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich hab ja wirklich nix gegen Rumänien, aber ich wäre echt dafür, dass wieder MEHR .pl oder .de oder .ru in den Listen der Clubs auftaucht. Is ja echt erschreckend mittlerweile...
    Het is juist een geschenk uit de hemel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amigo70 Bekijk bericht
    Neem aan dat dit de zondag dames/bende is?
    Mix van zaterdag en zondag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Is dit een Roemeense huiskamer met een enkeling uit Bulgarije ?
    Nee ook 3 Hongaarse, stuk of 5 Bulgaarse, paar Duitse, een Thaise, 2 Braziliaanse en een Afrikaanse.
    De Poolse meiden waren er dit weekend niet, evenals een aantal Duitse meiden. Maar goed...die zijn ook minder interessant dan de Roemeense meiden
    Gelukkig is de line-up nog steeds 70-75% Roemeens .

  39. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (24 juni 2014),Boy69 (24 juni 2014),Jack42 (24 juni 2014)

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60