Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 128
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer, 2e Kwartaal 2014

    5 april. Living Room stond op het menu. Ik was er al een tijdje niet meer geweest. 2008 was de laatste keer. Ik bezoek liever de grotere clubs, zoals GT, World, Sharks of Artemis. Maar de berichten van megaboob maakte me nieuwsgierig. Zoals zijn naam al aanduidt, heeft hij iets met borsten. Ditzelfde geldt ook voor mij. Dus had ik het zeil richting Living Room gericht.

    De line up is de laatste tijd niet zo goed in GT. Elisabeth, Nani, Criss, Annabel, Aliya, dit zijn het type vrouwen waar ik op val, maar ze zijn niet meer in GT en ze zijn helaas niet vervangen door hetzelfde type vrouwen. Normaliter als een vrouw wegging, werd ze altijd wel vervangen door eenzelfde soort type vrouw. Maar de laatste tijd schijnt dit niet te gebeuren in GT.

    De line up lijkt wel stil te staan. GT blijft mijn vaste honk, maar af en toe wil ik ook wel weer eens hete sex hebben. Dit was ook een van de redenen om weer eens vreemd te gaan met een andere club. En dit werd Living Room. Magnum en Dolce Vita zijn een drama, omdat ik niet bij de doelgroep pas. Dus de enige, serieuze club die dan nog overblijft in Großraum Düsseldorf is Living Room.

    Mooi weer was voorspeld. In Amsterdam was ik opgestapt op de ICE. Er zaten drie kogelgaten in een van de wagons. Dit is een bekend verschijnsel. Het komt in Duitsland helaas voor dat de trein beschoten wordt. Het wapenbezit is een stuk hoger in Duitsland. Het had ook een keer in de krant gestaan. Ook gooit baldadige jeugd stenen van viaducten.

    Te vaak hoor ik op de Duitse radio "Autofahrer aufgepasst, es gibt Steinewerfer auf die Autobahn." Ik had gister even naar die gaten in de wagon gekeken, maar de kogels waren er niet doorheen gegaan. Door de snelheid van de trein ketsen ze ze gewoon af. Maar goed, ik ben geen expert. Wellicht waren het stenen, maar feit is wel dat er objecten naar de treinen worden gegooid.

    Op tijd kwam ik in Düsseldorf aan. Ik keek mijn ogen uit, want er zit een "Albert Heijn To Go" in het treinstation. Precies dezelfde layout als in Nederland. Zelfs de pinapparaten waren hetzelfde. Het lijkt er dus op dat AH weer aan een expansie is begonnen. Nu maar hopen dat het niet weer tot een fiasco leidt met boekhoudschandalen, want arrogantie komt altijd voor de val.

    Na het inchecken in het hotel ben ik naar Living Room gegaan. Tip voor de OV-reizigers onder ons: als je met de U-bahn reist, dan moet je je kaartje altijd even afstempelen (Duits: entwerten), zodat er een datum op staat. De kaartjes voor de S-bahn zijn al afgestempeld. Met de S-bahn ben ik naar de halte Ikea Kaarst gegaan en van daar uit is het maar 10 minuten lopen naar Living Room.

    Bij binnenkomst in de huiskamer zag ik Boy69 bij de receptie staan en hij bood me een kortingskaartje aan van 10 Euro. De receptioniste vroeg me naar mijn voornaam en gedurende de avond werd ik weleens met mijn voornaam aangesproken of ik nog wat te drinken wilde. Ook werd dit voor andere gasten gedaan. Het personeel schenkt veel aandacht aan de gasten.

    Zo kwam er ook een man uit het Privat-gedeelte om me de hand te schudden, waarschijnlijk omdat ik een nieuwe gast was. Dit zal wel de bedrijfsleider zijn geweest. Er is ook een deurbeleid. Er stonden een paar Pakistanies voor de deur en die kwamen er niet in. Ik vind dit positief, want daarmee behoud je je doelgroep waar je je als club op richt. Zoals Magnum ook zijn doelgroep heeft.

    Living Room maakt een propere indruk net als GT. Het interieur is hetzelfde. Dus het is net alsof je GT binnenstapt. Het is alleen wat kleiner. Er is een bargedeelte en een apart restaurant. Buiten is een tent met TV en ligstoelen in de tuin. Ook al is het een kleine club, is het er toch prima vertoeven. Er was gister een goede line up. Enige nadeel zijn de wachttijden voor een kamer.

    Ik wilde op de kamer met Judy (Braziliaanse), die er uitziet als Nani uit GT. Maar we moesten een uur op de sleutel wachten. Als ik op de kamer wil, dan ben ik vaak al bloedgeil en als je dan een uur moet wachten, werkt dit lustdodend. Het is hetzelfde als je een orgasme probeert uit te stellen, dan op een gegeven moment kun je helemaal niet meer klaarkomen.

    Na een uur wachten krijgen we kamer 5. We gingen een uurtje op de kamer. Het mondde uit op een hete sessie. Ze deed mijn piemel tussen haar borsten en ik kwam al snel klaar en toen streelde ze met haar tong mijn eikel. Bij het afrekenen gaf ik haar 100 Euro, ze wilde nog gaan wisselen, maar ik gaf aan dat het goed was. Die meid had een uur moeten wachten.

    Dus dat is een derving van inkomsten. Later in de nacht wilde ik nog een keer op de kamer. Samira werd de keus. Maar ze had geen zin meer, want ze wilde niet een uur wachten op de sleutel. Dus ik zei dat we gewoon een uur op de kamer zouden gaan. Toen besloot ze toch maar te wachten op een sleutel. Ik kan het me goed voorstellen, want ik werd er ook moedeloos van.

    Slotsom, Living Room is GT in het klein. Een goede, degelijke club met vriendelijk personeel. Een goede line up. Maar enige nadeel zijn de lange wachttijden voor een kamer. Vooral later op de avond is dit een probleem. Voor 21:00 uur gaat het nog wel. Maar de club is zeker een bezoek waard.

  2. Onderstaande 17 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 april 2014),amigo70 ( 6 april 2014),Badslippers ( 6 april 2014),Bluebear ( 6 april 2014),Boy69 ( 6 april 2014),de duisburg spesjalist ( 6 april 2014),gignnl ( 6 april 2014),Jack42 ( 6 april 2014),jacky pakutra ( 6 april 2014),Johnny Bravo ( 6 april 2014),kempie ( 6 april 2014),Manni1A ( 6 april 2014),Megaboob ( 6 april 2014),pjFry ( 7 april 2014),Rex ( 6 april 2014),rob45 ( 6 april 2014),Van Dattum ( 6 april 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    LR, zaterdag 5 april 2014

    Even liep ik met de gedachte om naar World af te reizen, maar ik had geen rekening gehouden met de Bunny party die daar werd gehouden, en dus zette ik een streep door de World plannen en besloot om gewoon naar LR af te reizen, ondanks dat ik daar de dag ervoor ook al was geweest om met Sonya te spelen.

    s'morgens kreeg ik een berichtje van mijn plaatselijke favoriete meid, Nala, dat de die avond aanwezig zou zijn, en in tegenstelling tot andere keren tot diep in de nacht zou blijven.

    Vrijdag liepen de wachttijden behoorlijk op, tot ruim boven het uur.
    Daar had ik zaterdag geen zin in, en dus smeedde ik plannen om met Nala te pannekoeken.
    Normaal gesproken ga ik altijd direct met haar kameren, maar nu besloten we om nog even te wachten totdat de wachttijden begonnen.

    omstreeks 20:00 togen we naar kamer 14 waar we 4 uur bleven.
    moe maar zeer voldaan ging ik terug naar de bar waar het behoorlijk druk was en er nog steeds wachttijden waren.

    Behalve veel lekkere meiden waren er veel forumberen aanwezig en ook behoorlijk wat gasten die ik geregeld in GT zag, maar nu blijkbaar "vreemd" gingen op zoek naar lekkere slanke meiden, die in GT nu eenmaal schaars zijn op dit moment.

    Al met al een zeer geslaagd bezoek, met een fantastische pannekoekensessie met Nala en geen last van wachttijden.

    voor herhaling vatbaar 😄

  4. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 april 2014),Badslippers ( 6 april 2014),bergm550 ( 6 april 2014),deket ( 8 april 2014),gignnl ( 6 april 2014),Iamlonely ( 6 april 2014),kempie ( 6 april 2014),Megaboob ( 6 april 2014),rob45 ( 7 april 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    In plaats van de zaterdag nu eens voor de zondag gekozen. De laatste zaterdagen was het veel te druk met als gevolg lange wachttijden, hier had ik dus geen zin in. Waar ik wel zin in had om een keertje met Yvonne naar de kamer te gaan. Boy69 had de gokkast een beetje gevuld waarna Yvonne dit probeerde eruit te slepen. Dit lukte helaas niet. Althans, het was nu aan mij de beurt om op de automaat te spelen. Ik stopte 20 euro in de automaat en zei tegen Yvonne dat ze hiervan 50 euro moest maken, zodat ze daarna met mijn eenarmige pula kon spelen. Dit werkte wel! Na 15 minuten stond er 50 euro op de teller. Vol trots ging Yvonne een sleutel halen. Ik ken Yvonne al heel lang, maar een kamer gang heeft zich nooit aangediend. Yvonne is ook geen jaagster zodat de eerste stap door mij gezet moest worden. Het lot had ons nu bijeen gebracht. Op haar service was niets aan te merken. Ze heeft een prachtig lichaam gecompleteerd met mooie borsten.
    Na de sex krijg ik meestal trek om iets te eten, dit viel echter een beetje tegen vandaag. Wel lekker gekletst met Melissa, Yvonne en Casey. Melissa hoorde van de afspraak met Yvonne en wou ook een gokje wagen. Ik stopte wederom 20 euro in de automaat en warempel Melissa wist er eveneens 50 euro uit te halen. This is my lucky day! Met Melissa was ik al een keer op de kamer geweest zodat ik geen buil kon vallen. Ze is lekker crazy zodat we wat afgelachen hebben.

    Voldaan na deze tweede sessie besloot ik maar wat aan wellness te gaan doen. De Jacuzi was prima op temperatuur zodat ik me prima vermaakt heb. Leuk om te zien hoe de masseur van dienst enkele dames aan het masseren was. Als er ooit een vacature vrij komt als masseur!

    Het liep al tegen 23.00 uur zodat ik me nog een keer klaarmaakte voor een laatste kamersessie. Maar wie o wie zou het slachtoffer worden?? Ik stond op het punt om maar onverrichterzake naar huis te gaan, toen ik een klein Roemeens meisje op de kruk zag zitten. Ze stelde zich voor als Antonia. De naam kwam me bekend voor. Ik had van Boy69 gehoord dat Dupke met deze meid op de kamer was geweest. Dat garandeerde mij wel dat deze dame in orde moest zijn. We gingen eerst even buiten zitten om een beetje af te koelen. Ze kust erg lekker, dat is voor mij een goede randvoorwaarde voor een passionele sessie. Nou dat werd het dus ook. Ik geloof dat zij nymfomane trekjes heeft, ze kon er geen genoeg van krijgen! Ze klitte helemaal aan mij vast. Nadat ik haar betaald had, stopte ze iets in mijn berenvelzak. Toen ik me om ging kleden zat er een bloemetje in. Wat lief van haar!

    Moe maar voldaan vertrok ik huiswaarts. Het was een geslaagde zondagavond zonder noemenswaardige wachttijden.

  6. Onderstaande 11 leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2014),bergm550 ( 7 april 2014),Bosco ( 7 april 2014),Boy69 ( 7 april 2014),gignnl ( 7 april 2014),hansdordt ( 8 april 2014),Jack42 ( 7 april 2014),kempie ( 7 april 2014),Megaboob ( 7 april 2014),rob45 ( 7 april 2014),Wijze grijze ( 7 april 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 5-4

    De laatste weken regelmatig de vraag gekregen waarom er geen aanwezigheidslijstjes meer online komen. Nou...het antwoord is makkelijk; m'n geheugen gaat hard achteruit.
    Toch maar een poging wagen....

    Line up (55-60 dames):

    Alexia (.ro), Alicia (.ro), Andrea (.ro), Anka (.ro), Antonia (.ro), Bonny (.bu), Camelia (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Dana (.pl), Delia (.ro), Diana (.ro), Editha (.sk), Eileen (.rs),Elisa (.ro), Eleni (.ro), Ella (.ro), Emma (.ro), Felicia (.ro), Florina (.ro), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Judy (.br), Karla (.ro), Kelly (.ro), Landiana (.ro), Lara (.bu), Maddy (.ro), Maria (.ro), Maya (.ro), Melissa (.ro), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.ro), Patricia (.br), Paula (.pl), Samira (.ro), Sandra (.pl), Sofia (.ro), Sonia (.ro), Tanja (.ro), Veronika (.ro), Vicky (.ro), Yvonne (.ro) en nog een stuk of 10-15 meiden, waaronder 2 Afrikaanse dames (die op zoek waren naar Rob45), 2 Baltische, anderhalve handvol Rumbulletjes en nog een verdwaalde Duitse/Poolse/Tsjechische.

    Gelukkig is de line-up nog steeds 70% Roemeens .

    Eten had ik thuis al gedaan, dus geen idee wat ik gemist heb, de HWP was lekker op temperatuur (een onderbroekenboy wilde met z'n bezwete onderbroek vanuit de sauna via de douche (met onderbroek aan!) de HWP induiken . Op een allerminste onvriendelijke manier werd die idioot tegengehouden door een Duitse beer .

    Was weer een gezellige avond met een hoop forumberen en het hoogtepunt van de avond was een paar uurtjes met Nicole .
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 8 april 2014 om 18:15

  8. Onderstaande 11 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 april 2014),Ascari ( 8 april 2014),bergm550 ( 8 april 2014),Bosco ( 9 april 2014),Boy69 ( 8 april 2014),Carlitos ( 8 april 2014),deket ( 8 april 2014),Jack42 ( 8 april 2014),Jaeger-Lecoultre (10 april 2014),rob45 ( 8 april 2014),trickyD (10 april 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    en wie is nu dat nieuw meisje dat er volgens jou met kop en schouder bovenuitstak kwa uiterlijk?

  10. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Ter aanvulling,
    Annabel(.ro), lange Roemeense met schouderlang blond haar.
    Rebecca(.ro), beste kontschuddende Roemeense, ik schrok echter van haar getekende gezicht.
    Ruby(.ro), geblondeerde roemeense jaagster en leutergrijper
    Andrea(.bu), behoorlijk aangekomen
    Rimbolina(.nl), hoog gehakte Hollandse stunner met "killer body"

  11. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 9 april 2014),bergm550 ( 8 april 2014),deket ( 8 april 2014),Megaboob ( 8 april 2014),MichelJ ( 8 april 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Böse 2 good rooms, but still a baaad day...

    Saturday 3 pm. Many girls was just starting the day. Most of the icebears were laying outside.
    I guess boys/girls were about 30/30 at this time.

    I’ve always been a friend of the atmosphere in LR. But some girls don’t know how to behave. I was treated so disrespectful by some of them without any reason. It made me feel like a little piece of shit. I think something has to happen to stop this.

    After having some French fries and currywurst I wanted to be alone to calm down. Cinema was a good place for that.

    After a while a small tiny girl came next to me:
    Carmen (Ro), 25 y, 160cm, skinny body, A cups
    She didn’t ask or speak much. She just kissed me. Everywhere.
    It was so dark that i even didn’t know how her face looks like. But i liked that feeling she gave me. That was what I needed after the incident before. So I let her do.
    The kisses were deep and girlfriendlike. Her body almost skinny.
    We were melting into one. She grabbed a condom out of her bag and put it on.
    I even didn’t get off my bademantel and just fucked her missionary till the end.
    I’m sure the hole action was longer than 30 minutes but she wanted only 50.
    Carmen is a nice cute girl with a good service. Later when I saw her face I thought that I wouldn’t have gone with her If I saw it before. She is not ugly at all. But too much girl next door.
    Repetition? I don’t know. Maybe when i look only for good service and not for stunners.

    The food was excellent like always…
    More girls were entering the arena, icebears too. From 9 to 12 pm was rush hour. Not too crowded though. About 50/50, maybe more. Waiting time for a key was about 30 minutes. Not too much for Saturdays.

    Later that evening I saw a skinny girl with a pretty face:
    Celine (Ro/Ru), about 22 y?, 165cm, skinny body, 70A, long brown hair, tattoos: roses on stomach, big scar on stomach (baby?)
    (She told me that she is in LR for 6 months. She was a long time in GT before. Maybe it's GT-Denise?.)
    She was sitting in front of the bar near the entry. Her smile catched me.
    We started to get warm with a nice small talk. I didn’t have to wait long for the “Zimmer?” question.
    In the room I get down on the couch while she was preparing the bed. As she noticed that I liked this place she came on me and gave me really nice kisses. After a while we moved to the bed – still kissing.
    …Till I asked for a blowjob. This was quite bad. I didn’t feel much.
    So I put on the condom, she put on much gel… and I get a good fuck. I finished more quickly than I’m used to.
    Nothing to complain. But would I repeat that? I was wondering several times that evening. But for a repetition the blowjob must have been better.

    In the end I made my rooms, but was still missing real stunners. Acceptable. But the incident with the two disrespectful girls made me leave the club with a bad feeling. This is not acceptable! I don’t pay 60€ entry to get treated like shit and to let me destroy my day.
    When i left the club i was asked if everything was ok. I wanted to say something but i didn't. It was obvious that i wasn't ok. But in deed the ladies at the entry didn't really care and just say "ok, good bye".

  13. Onderstaande 4 leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 april 2014),Megaboob (13 april 2014),MichelJ (13 april 2014),Willi69 (15 april 2014)

  14. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 12-4

    Line up (60-65 dames):

    Alexia (.ro), Alicia (.ro), Andrea (.ro), Annabel (.ro), Antonia (.ro), Bianka (.ro), Bonny (.bu), Camelia (.ro), Carmen (.ro), Chantal (.ro), Celine (.ro), Cindy (.ro), Claudia (.ro), Daria (.ro), Denise (.lb), Delia (.ro), Diana (.ro), Editha (.sk), Elisa (.ro), Ella (.ro), Emma (.ro), Eugenia (.ro), Felicia (.ro), Florina (.ro), Inez (.ro), Jade (.de), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Juliana (.ro), Karla (.ro), Kelly (.ro), Landiana (.ro), Lara (.bu), Maddy (.ro), Maria (.ro), Melissa (.ro), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.ro), Patricia (.br), Paula (.pl), Rebecca (.ro), Sally (.de), Samira (.ro), Sandra (.pl), Sofia (.ro), Sonia (.ro), Tanja (.ro), Veronika (.ro), Vicky (.ro), verder nog een handje vol Duitse/Poolse en 2 handjes Rumbulletjes.

  15. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 april 2014),kempie (13 april 2014),pjFry (14 april 2014),rob45 (13 april 2014),Shaggie (13 april 2014)

  16. #9
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Line up (60-65 dames):

    Alexia (.ro), Alicia (.ro), Andrea (.ro), Annabel (.ro), Antonia (.ro), Bianka (.ro), Bonny (.bu), Camelia (.ro), Carmen (.ro), Chantal (.ro), Celine (.ro), Cindy (.ro), Claudia (.ro), Daria (.ro), Denise (.lb), Delia (.ro), Diana (.ro), Editha (.sk), Elisa (.ro), Ella (.ro), Emma (.ro), Eugenia (.ro), Felicia (.ro), Florina (.ro), Inez (.ro), Jade (.de), Jasmin (.ro), Jovana (.ro), Juliana (.ro), Karla (.ro), Kelly (.ro), Landiana (.ro), Lara (.bu), Maddy (.ro), Maria (.ro), Melissa (.ro), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.ro), Patricia (.br), Paula (.pl), Rebecca (.ro), Sally (.de), Samira (.ro), Sandra (.pl), Sofia (.ro), Sonia (.ro), Tanja (.ro), Veronika (.ro), Vicky (.ro), verder nog een handje vol Duitse/Poolse en 2 handjes Rumbulletjes.
    helemaal geen enkele .Ru.........

  17. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zaterdag voor de verandering nog eens (like always)de bekende huiskamer in Kaarst bezocht.
    Opnieuw(comme toujours)zoenen en een warme knuffel van de mooie thekefrau Anna en een gesprekje met de manager(beter zo dan omgekeerd)met niets anders dan wat small-talk,een ontbijt en een douche en klaar voor de eerste sex.

    ook opnieuw,de oude getrouwen op hun vaste kruk en enkele nieuwkomers,sporen van de vorige nacht weggesminkt,en zaadvragen(of beter gezegd geldvragend je aankijken en toespreken)
    Sisi nodigde me uit het ontbijt naast haar te nuttigen,zij is een lekkere,heerlijke,mooie jonge meid met dito service,maar ik herinnerde me plots haar gouden tand waar ik op afknap.
    Paula zat me opnieuw geil toe te lachen,een servicekanon,maar niet onmiddellijk mijn optische smaak,Editha liep ook al rond,maar ik merkte nog een betere keuze Maddi,de Roemeense schoonheid,met lange zwarte haren,heerlijke ronde kont en vooral,voor de bostenliefhebbers ; een stel naturel om u tegen te zeggen. Haar service en vooral haar orale kunsten gaan steeds vooruit,het is niet voor niets dat die meid,permanent bezet is,zelfs soms afgehuurd voor een dag door een chinees.

    nog relatief vroeg,dus geen wachtijden voor de sex,en dus na wat geflirt op het bankje haalde ze de sleutel van mijn lievelingskamer voor een uur heerlijke fun,alle standjes(hé doggy,dat hebben we nog nooit gedaan kierde ze daarna,wist het zelf niet meer,nou indie ik dat allemaal moet onthouden,maar met zo een ronde kont van haar is dit standje een aanrader,veel afwisseling in PZC en zeer veel innig en warme TZ om dan op mijn favoriete wijze weer klaar te komen.

    terug in de bar iets drinken,een niet zo blije Chantal die beweerde dat ze zich gehaast had omdat ze wist dat ik kwam om mij dan nog net naar een kamer te zien verdwijnen,kijk dat kan ik missen,ik ga niet naar een club om mij te laten claimen door eendezelfde dame,eens maar nu nooit meer.
    wat uitgepraat,moederlijke verzorging van dit lief kind gekregen maar on te weten dat ze de boodschap begrepen heeft,voorgesteld voor een trio.

    daar zag ik aan het speeltoestel,ikzelf zit meestal in de niet rokershoek omdat ik al geruime tijd ben gestopt met roken,Eugenia nogal triestig zitten(geen geluk in het spel,noch in de liefde?)nu is deze superslanke blonde meid,ook bekend onder de andere werknaam Eva,een zeer aangename en verstandige gesprekpartner,maar ik ga niet sexen voor de intelligentie en had al vaak met haar gepraat maar vond haar iets te slank(wel idiaal voor de Lolitatypes)en zij had de moed al opgegeven ooit met mij te kameren.
    Nu leek ze me perfekt voor een trio met Chantal en dus weer naar mijn favokamer waar ik soms keek naar het geile beeld in de spiegels waar twee jonge schoonheden een oude afgeleefde man aan het verwennen waren.

    na een uur voldane sex,wat gan douchen,eten en enkele meiden moeten afwimpelen,wegens pas van de kamer,en niet direkt opnieuw kunnen,wat niet gelogen is. Editha begint te denken dat ik haar niet meer wil,(tja kan me eigenlijk niet bommen wat anderen denken)en een nieuwe,(drie dagen in LR)zwartharige Bulgaarse,jonge schoonheid plofde op mijn schoot en die zette ik dus ook op mijn reservelijst.
    even naar de tent,was al vergeten dat het Bundesliga was en nog het laatste kwartiertje van Bayern-Dortmund kunnen meepikken,maar wat een gerook in die tent zeg,die bijna uitsluitend door mannen bevolkt werd,ook zoals altijd sinds het verdwijnen van het restaurant daar.
    terug naar de bar waar de kalmte van overdag vervangen is door de gebruikelijke drukte van de avond,nacht met een teveel aan mannen,die blijven binnenkomen.

    wie zou ik nu eens kiezen,en voor ik terug op prospektie wilde kwam Chantal opnieuw,die zich had omgekleed,en nu een zeer sexy formule-1 pakje aanhad met zwart-witte blokken. ach,die meid beschikt over een toffe,plezierige en spontane persoonlijkheid en ik zal nooit vergeten,dat ze mij ooit na een jaar niet meer gezien te hebben,terwijl ze dansde op de bar(doet ze niet meer)mijn voornaam uitriep,terwijl ik helemaal geen vaste klant van haar was,maar wat wel oké was voor mijn ego.
    het wachten,op de kamer viel mee,het was wel niet mijn favoriete,maar Chantal weet perfekt wat ik graag heb zodat ze daar op inspeelde en een uur al gauw twee werd.
    daarvoor had ze,die Sonja,een vriendin van haar aangewezen op mijn vraag,ik namelijk gelezen van een wandelaar dat er een meid in LR rondliep die er met kop en schouder betreffende schoonheid bovenuitstak en na een interne mail achtergekomen dat die als wernaam Sonja zou hebben.
    zij zal ook op mijn reservelijst moeten,want tweemaal op een dag trio,dat is zoals te vaak kreeft eten,dan gaat de lol eraf en ik had de kamergang dus al aan Chantal beloofd.

    dus na,wat ik dacht mijn laatste kamergang,wat gaan eten(altijd honger,na sex)buiten Dupke als enige Belg,waren er wel een heel groep Nederlanders,van de LRman Michel.J te horen gekregen dat hij er zeker van was dat zijn NEC in eredivisie zou blijven,wat een optimist!
    wat op de zetel met boy en maddi aan de inkom en daarna naar het niet-rokershoeje wat drinken nadat Chantal me vertelde dat een vaste klant op haar aaan het wachten was,doe maar meid,niemand is van niemand,in een club in mijn ogen.

    opeens kreeg ik het gezelschap van Kelly,die zag dat ik eindelijk alleen was,en voor ik het wist,had ik zoenen in mijn nek en mijn handen op haar enorme,maar fraaie borsten,gevolgd door verschillende tongzoenen.
    nu ivm optiek geniet Kelly ook niet onmiddellijk mijn voorkeur,maar herinner wel dat ze een servicebom is,zeer geil,en bovendien een aangenaam iemand zonder veel taboes.
    ik wilde eerst nog tegenstribbelen,was immers al laat,maar ze verzekerde dat ze via haar relaties direkt een kamer zou bemachtigen en idd toen ze ging voor een sleutel was ze na twee minuten terug met zelfs het nr van mijn favokamer! hoe speel je dat klaar?(ik hoorde immers dat de wachtijden weer zoals gebruikelijk erg lang waren,hoewel het met Chantal nog meeviel)wel glimlachde Kelly : "de juiste connecties hé.
    nu was die kamer wel nog niet opgeruimd(halflege Baccardiflesssen)maar je kan niet alles hebben en deze sexbom(naar de song van Tom Jones)kon me opnieuw bevredigen,hoewel ik normaal niet meer wilde gaan naar de kamer,wegens genoeg.

    was jij nu weer? jij bent echt extreem sexverslaafd!riep Dupke me bezorgd toe,ik;ja nu was het wel maar een half uur,"jamaar zelfs daarvoor is het enorm veel,".reageerde hij.
    tja,het moet maan niet zo goed doen,sex is de beste therapie om je oké in je vel te voelen en dus uitgeput maar voldaan terug naar Belgie in de nacht

  18. Onderstaande 14 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 april 2014),Ace2 (14 april 2014),Badslippers (14 april 2014),Bluebear (14 april 2014),Boy69 (14 april 2014),gignnl (14 april 2014),KanariePiet (15 april 2014),kempie (14 april 2014),Megaboob (14 april 2014),molaar (16 april 2014),Peter020 (15 april 2014),Shaggie (14 april 2014),Wijze grijze (14 april 2014),Willi69 (14 april 2014)

  19. #11
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    11 december 2023 @ 19:47
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Welke club kun je vandaag het beste bezoeken in de middag LR of GT?

  20. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyruss Bekijk bericht
    Welke club kun je vandaag het beste bezoeken in de middag LR of GT?
    Bada Bing

  21. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bada Bing
    Het was Badda Bing
    Wat Picasso 1 eigenlijk wil zeggen is het volgende : Stap in je auto en rij ergens heen.... dat doet hij ook altijd
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (18 april 2014)

  23. #14
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Zeker weten GT

  24. #15
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Als je van slanke meiden houdt, dan zeker LR 😄

    gisteren was de line-up zeer goed, inclusief enkele nieuwe meiden

  25. #16
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    smaken verschillen dan als je van alleen roemeens houdt moet je idd living room kiezen wil je van verschillende nationaliteiten genieten en dan ook nog eens duitse degelijkheid en dan ook nog eens mooie tot supermooie duitse degelijkheid dan moet je voor gt gaan.

  26. #17
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speler Bekijk bericht
    ........en dan ook nog eens duitse degelijkheid en dan ook nog eens mooie tot supermooie duitse degelijkheid dan moet je voor gt gaan.
    Duitse degelijkheid wat betreft abzockerei.

    Have fun met de Abzockerbande uit dld en Neem in elk geval genoeg geld mee naar GT zou ik zeggen

  27. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Duitse degelijkheid wat betreft abzockerei.

    Have fun met de Abzockerbande uit dld en Neem in elk geval genoeg geld mee naar GT zou ik zeggen
    dat geld advies geld ook voor lr speler wil je een leuk goed en goedkoop avondje dan bezoek je de vulkaan aan de vulkaanstrasse daar vin je van alles wat duitse degelijkheid en het zijn lang niet allemaal abzockerei dames een vicky mia en gina liza zijn zelfs aanraders natuurlijk zul je er ook roemgenese dames treffen wat ik op de vulkaan meestal rommel vind veder vind je er van alles wat je zal er geen 300 dames treffen wegens de pasen
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 18 april 2014 om 14:47

  28. #19
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggie Bekijk bericht
    In the end I made my rooms, but was still missing real stunners. Acceptable. But the incident with the two disrespectful girls made me leave the club with a bad feeling. This is not acceptable! I don’t pay 60€ entry to get treated like shit and to let me destroy my day.
    When i left the club i was asked if everything was ok. I wanted to say something but i didn't. It was obvious that i wasn't ok. But in deed the ladies at the entry didn't really care and just say "ok, good bye".
    Well Shaggie, I read this story and I really think you should say something about this when you left the club. Living Room is one of the clubs who takes such problems serieus, so next time please tell the reception about this.

  29. #20
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    No they don't. (Anymore)

    Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk

  30. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (25 april 2014)

  31. #21
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag even een turbovisite gebracht aan de huiskamer.Alhoewel ik had gewerkt en ik op dinsdag nooit club toch maar koers gezet naar LR om SFL de hand te schudden.Ook diverse andere bekenden waren aanwezig wo Rob45,Badslippers en jazekers de heuse legende Ace2 die na jaren afwezigheid de kelders weer betrad.Het combimeisje was slechts part time beschikbaar omdat ze in de avond weer achter de bar mocht staan dus helaas viel deze optie af.Diverse andere lichtgewichten probeerde te scoren maar helaas.
    Keuze viel op de iets oudere Erika,een Hongaarse,met wat vollere vormen.Dame had werkelijk prachtige ogen en was erg vriendelijk dus maar een sleuteltje laten halen.De deur was nog niet in het slot van kamer 7 gevallen of Erika onderworp mijn amandelen aan een diepgaande inspectie,damn wat lekker en duidelijk een goede keuze deze deerne.Mijn lassiekunsten liet ze zich langdurig welgevallen en in tegenstelling tot de bossen was er bij Erika geen sprake van droogte.Ruim een uur met deze dame doorgebracht en op zeker gaat een herhaling volgen.
    Even wat gegeten en bijgeklets,nog serieus een 2e sessie overwogen maar uiteindelijk toch vroegtijdig de aftocht geblazen uitgezwaaid door ons schatje.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  32. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 april 2014),Badslippers (23 april 2014),Bosco (22 april 2014),Boy69 (22 april 2014),BSesamstraat (23 april 2014),Cupido (22 april 2014),deket (22 april 2014),Picasso 1 (22 april 2014)

  33. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Daumen runter Sieben ist nicht immer eine Glückszahl

    Der 7. Club, den ich in diesem Jahr besucht habe, war der LivingRoom (Anfang April). Da die meisten anderen Clubs derzeit arg schwächeln, konnte es dort eigentlich auch nicht schlechter werden (das war noch vor Happy Garden 2.0). Den Ausschlag für den überraschenden Besuch gab, dass ich in letzter Zeit viel Gutes über den LR gehört hatte, insbesondere über die ach so hübschen Mädels dort (erwies sich im Nachhinein als Aprilscherz ). Als zusätzlicher Köder wurde mir von einem Kollegen eine kostenlose Rückfahrgelegenheit offeriert, die Anreise per Bus/Bahn ist kein Problem für mich. Der Kollege, der anonym bleiben möchte, wird im Folgenden "Super-Autofahrer" (SAuF) genannt.

    Nach dem Klingeln kam mir der diensthabende Betriebsleiter (Name ?) freudestrahlend entgegen und begrüßte mich wie einen alten Bekannten. Ich glaube aber nicht, dass er mich kennt. Auch die Empfangsdame war ausgesprochen freundlich.

    Umgezogen, geduscht und erst mal bei Vesy eine Cola an der Theke bestellt. Dabei fiel mir schon negativ auf, dass die Raucherecke bei den Spielautomaten in den großen Raum mit den vielen Couches umgezogen ist und jede Couch von genau einem Mädel besetzt war.

    Anschließend habe ich mit der Cola in der Hand die neue Küche inspiziert. Ungefähr so groß wie ein Steh-Imbiss und trotz der noch niedrigen Außentemperaturen schon recht warm. Ich möchte nicht wissen, wie heiß es da im Hochsommer wird. Ja, man kann natürlich mit dem Essen in der einen Hand und einem Getränk in der anderen Hand in das Zelt nach draußen gehen (habe ich später auch gemacht), scheitert dann allerdings an der geschlossenen Terrassentür. Ich möchte mal wissen, welcher "Stratege" sich das ausgedacht hat. Arbeitet Kalle heimlich für den LivingRoom?
    Das "Gericht des Tages" (Brathähnchen) war gerade nicht vorrätig, als Trostpreis erhielt ich eine halbe Currywurst mit preisgekrönten Pommes frittes (oder war es anders herum? ). Immerhin: Vesy schaute vorbei, sah mein leeres Cola-Glas und fragte mich, ob ich noch eine neue Cola haben möchte, die sie mir anschließend auch brachte. Da sage ich mal: vorbildlich!

    Die Musik war ein wirrer Mix aus allen möglichen Spielarten, einer der besten Songs lief gleich zu Anfang: Avicii - Addicted To You.


    Da die Couches im Raucherraum alle von Mädels blockiert waren, habe ich versucht, es mir auf einer Couch in der Nähe der Spielautomaten bequem zu machen. Leider blieb es beim Versuch, denn alle paar Minuten stellte sich eines der Mädels unaufgefordert vor. Besonders penetrant erwiesen sich dabei Luna? aus Armenien und ein Duo, das systematisch alle anwesenden Gäste abklapperte. War die Runde zu Ende, fingen sie vorne wieder an. Eines der beiden Mädels behauptete, die einzige kroatische DL in Deutschland zu sein. Auch als SauF kurze Zeit später ankam, änderte sich das Verhalten der Mädels nicht - jetzt wurden wir beide belagert. So eine Aufdringlichkeit habe ich bisher nur in den hessischen Clubs erlebt.

    Eigentlich hatte ich schon jetzt keine Lust mehr, habe mich zur Entspannung aber erst einmal in den Ruhebereich zurückgezogen. Der große Whirlpool hatte es mir angetan, den ich fast eine Stunde lang für mich alleine hatte. Positiv: die langen Sprudelintervalle, man muss nur alle gefühlte 10 Minuten nachdrücken. Beim ersten Versuch hatte ich allerdings noch Schwierigkeiten, den richtigen Knopf zu finden. Die asiatisch aussehende Masseuse gab mir den Tipp, den linken Knopf (von 3 übereinander angeordneten Knöpfen) zu versuchen. Schließlich habe ich es auch ohne fremde Hilfe geschafft.
    Zur Belohnung für ihre Hilfsbereitschaft wollte ich der Masseuse 30 Minuten Arbeit beschaffen. Ihre erste Frage: "Liebelein, wie magst Du es denn?" Wenn ich etwas nicht leiden kann, dann wenn mich eine mir unbekannte Person mit "Schatz" oder "Liebelein" anspricht. Die Massage selbst war okay, was mich allerdings störte, war, dass die Masseuse fast ständig mit Gästen, Mädels oder dem anderen Masseur sprach, den ich zuerst für ein Mitglied der Security gehalten hatte. Zum Abschied erhielt ich von ihr 2 kleine Tüten mit HARIBO-Gummibärchen.

    Zum Poppen war mir an diesem Tag nicht mehr zumute, außerdem habe ich kein einziges "Must Have" gesehen.

    Bekannte Eisbären: Larry, Mr. Gambas
    Bekannte Mädels: Anastasia ( Russland, ex-PHG), Anita (Bulgarien/Türkei, ex-PHG), Carina ( Russland, ex-PHG), Denise (Libanon, ex-PHG), Yvonne (Rumänien, ex-und-jetzt-wieder-PHG)

    Kurz nach Verlassen des Clubs wurden wir von der Polizei angehalten und kontrolliert, vermutlich war SauF mal wieder durch seine unsichere Fahrweise aufgefallen. Ich habe natürlich gleich eine entsprechende Eintragung bei Fahrerbewertung vorgenommen.

    Dazu passend noch ein kleiner Witz :

    Zu beanstanden hatten die Polizisten übrigens nichts - wir durften zügig weiterfahren.

    Fazit:
    Der erste Besuch in diesem Jahr im LR war auch gleichzeitig der letzte. Der LR wird wohl nie mein Wohnzimmer werden und auch nicht in die Top Ten meiner Lieblings-Clubs aufsteigen. Allen, denen es dort gefällt, weiterhin viel Spaß!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  34. Onderstaande 8 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 april 2014),Badslippers (23 april 2014),Deepreamer (25 april 2014),deket (23 april 2014),Jack42 (24 april 2014),Manni1A (22 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Robin (13 mei 2014)

  35. #23
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Allen, denen es dort gefällt, weiterhin viel Spaß!
    Danke

    Von bisher 23 Clubbesuchen in diesem Jahr habe ich 13 im LR verbracht und bin dabei nicht einmal von irgendeinem Mädchen "aufdringlich belagert" worden. Der Wohlfühlfaktor ist hier für mich mit Abstand am größten. Erst am letzten Samstag, als ich mit dem Kollegen Sirgreg das Wohnzimmer weit nach Mitternacht verlassen habe, habe ich zu ihm gesagt: Hier gehe ich eigentlich immer zufrieden nach Hause. Der 14. Besuch ist in Planung

    LG Manni1a

  36. Onderstaande 2 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Rheinschwimmer (23 april 2014),Robin (13 mei 2014)

  37. #24
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    11 september 2023 @ 16:52
    Berichten
    195
    Discussies
    19
    Thanks
    72
    Thanked
    150 in 59 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    und ein Duo, das systematisch alle anwesenden Gäste abklapperte. War die Runde zu Ende, fingen sie vorne wieder an. Eines der beiden Mädels behauptete, die einzige kroatische DL in Deutschland zu sein.
    Dabei kann es sich nur um Lara (BG) und Eileen/Aileen (HR) gehandelt haben. Bekannt und gefürchtet.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

  38. Onderstaande leden hebben Deepreamer bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (25 april 2014)

  39. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch LR/22/04/14: SFL's B-day party




    Zonder er veel aandacht aan te schenken op dit hoerenminnend forum, overwoog ik toch om dit jaar mijn verjaardag weer in een club te vieren. Wel 2 weken voor mijn eigenlijke verjaardag, maar mijn drukke agenda laat het niet anders toe! Net zoals vorig jaar opteerde ik voor LR. Samen met KinkyBull vertrokken we dus naar het zonovergoten Kaarst en voor de oprit zag ik al meteen Badslippers zijn roze VW kever staan. KinkyBull mompelde al vloekend wat en ik vroeg wat zijn probleem was... Volgens mij zijn ze LR aan het renoveren, stamelde hij uit en hij wees naar een VW hippiebusje met daarin een hoop ladders en tientallen potten verf. Ik stelde Kinky gerust dat er geen renovatiewerken bezig waren en zei dat het Rob45 zijn vervoermiddel is. Die luie neger zat natuurlijk weer bij de hoeren ipv te werken.



    Meteen bij het binnenlopen zagen we Rob in het portaal staan met een latina... en hij was zo druk in de weer met zich aan haar te vergrijpen, dat hij niet eens in de gaten had dat we onze hoop kortingskaarten inruilden voor een badjas... En vervolgens langs hem doorkwamen en de trap onderaf namen. Als hij ons niet ziet, dan voelen wij ons niet geroepen om hem te begroeten. In de kleedkamer aangekomen, troffen we een andere bekende figuur. Het was Gignnl. Een kleine maand terug doemde ik ook op bij diens verjaardagsfeestje en zodus vond ik het niet meer dan eerlijk om hem ook uit te nodigen. Hoewel ik met lege handen bij die arme stakker was aangekomen, was hij wel zo gul om een presentje mee te brengen. Meteen in de lockers kegelde hij 2 flessen wodka tegen mijn kop. Zuip dat maar op en neuk dan een wijf, suggereerde hij.



    Na een slok wodka en het omkleden, gingen we naar boven en deze keer sprong Rob45 ons wel in de armen. Hij nam ons op sleeptouw en bracht ons tot bij Badslippers die samen met zijn maitresse, Sophia genaamd, in de zetel lag te chillen. Ik verstoorde het onderonsje van de 2 tortelduifjes ruw, want die Badslippers is slechts een wingman en ik ben nog steeds de Master. Nou goed, een jarige master en juist daarom was het niet meer dan normaal dat alleen ik in de schijnwerpers mocht staan. Ik duwde mijn pik in Sophia haar bek en scandeerde tegen Slippers dat hij moest opzouten. Nadat Sophia mijn pik eens over haar tong liet gaan, overhandigde ik haar ook een cadeautje. Tja, ik had haar wat beloofd en ik ben nog steeds een man van mijn woord. Terwijl ze vroom op haar knieën viel voor mij om me te bedanken, kwam Badslippers terug. Nu was het zijn beurt om een cadeautje weg te schenken. Ook hij overhandigde mij een fles wodka...



    Mijn wijf klaagt het behang van de muur tegen Badslippers over het feit dat ik de laatste tijd veel drink... En wat doet die dwaas? Hij laat me nog meer zuipen. Meteen bij thuiskomst heb ik mijn wijf ook gezegd wat een goeie vriend die Badslippers is... Van je vrienden moet je het hebben, zei ik haar. Bij het overhandigen van de wodka lulde Badslippers nog in mijn oor dat ik me maar kapot moest zuipen en zodoende zou hij met mijn wijf kunnen gaan stengelen... Opeens klonk er een zware stem achter mij... Het leek zo'n beetje op Darth Vader, maar dan zonder gehijg. Het was Ace2 die plots arriveerde en zich luidop afvroeg waarom Badslippers als trouwe kameraad de Master zijn wijf achter z'n rug versiert. Van je vrienden moet je het hebben, zei Ace2 nu ook op zijn beurt, maar dan tegen mij. En zo was de cirkel rond. Badslippers repliceerde nog met de vraag waar Ace zijn cadeautje voor mij was, maar die gierige boekhouder stak het op zijn werk en zei dat alle cijfertjes in het rood stonden.



    KinkyBull stond erbij en volgde alles wat er gezegd werd. Met alles wat er gezegd werd moest hij lachen. De slappe lach had hem helemaal in zijn macht. Natuurlijk was hij inmiddels al aan zijn 6de salitos bezig. Op gegeven moment gaf Badslippers hem een mep tegen zijn bakkes en vroeg hem om wat te dimmen. Voor Kinky het beseft ligt ie weer te slapen, onder in de krochten van LR. De Poolse Paula kwam me opeens ook gelukkige verjaardag wensen en kronkelde daarbij rond mijn nek. Die gaat meteen voor de bijl lachte Slippers me uit en juist daarom deed ik veel moeite om haar te weerstaan. Na 2 Salitos moest ik toch opgeven met mijn zwakke karakter en vertrok ik met haar naar de kamer. Lees hier meer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...320#post367320



    Toen we na anderhalf uur terug kwamen was het één en ander veranderd in LR. Sophie had plots kleren aan en Badslippers zat a plein public een Bulgaarse fietspomp AO in de kont te hagelen. En KinkyBull lag op de kamer de één of andere Oekraïense snol haar kut uit te vreten. Ik probeerde Paula nog aan Ace2 te koppelen... Heel even moest ik weer schateren toen de frauderende boekhouder zijn Vikingverhaal weer uit de doeken deed, maar al snel bleek dat mijn grote vriend niet echt in zijn element was. Geen enkel wijf kon hem bekoren en hij zat altijd maar te mierenneuken over GT. Ik zei hem dat hij zijn GT in zijn boekhoudkundige reet kon steken en dat we wat gingen bikken. In het kleine maar fijne restaurant aangekomen, bestelde Ace2 iets wat fel leek op een koolhydraten-dieet en ik ging volop voor de gehaktballen in pepersaus... Wat een onzin? Die kok is al even creatief als mijn tante Ursula... Die wist ook niet wat met haar leven aan te vangen en daarom ging ze maar het klooster in.



    Ace en ik genieten van wat vreten en de drank werd gebracht door Sophia die stond te werken als een echt huisvrouwtje. Waarom die Badslippers haar nog niet in huis gehaald heeft, dat begrijp ik niet. Na het eten liet ik Ace2 de nieuwe kino zien. Daar werd ik in het duister aangevallen door een lelijk mokkel en denk je dat die Ace me helpt? Neen, hij ging er als een speer vandoor. Van je vrienden moet je het hebben. Nadat ik die sloerie van me af gemept had, loop ik in de kelder op Gignnl, die wat zat te chillen in de zetel. Wat doe jij hier? Het feest is boven, vraag ik hem nog. De arme man barst in tranen uit en is oprecht droevig dat Badslippers erbij is... Nu kon hij zich niet vergrijpen aan Sophia. Verdomme SFL, kutjood die je bent, waarom heb je die Badslippers toch uitgenodigd? Tja, dat had ik niet gedaan... Maar mijn wijf wel. In hun flirt liefdesbrieven vroeg ze hem om haar komen te neuken op dinsdag, want dan zat ik in LR mijn verjaardag te vieren... Gelukkig ging mijn geile vader daar niet op in en dook hij toch op in LR.



    Wat later in de bar tref ik Rob45, verwikkeld in gesprek met Ace2. Ik voeg me bij hen en tussen 2 barkrukken valt me KinkyBull op, die op de grond ligt... Compleet lam gezopen. Ik laat de stakker daar maar liggen en meng me in de conversatie van Ace en Rob. Waar blijven de koekjes, vroeg Rob. Die profiteur had wel geen geschenk bij voor mij, maar als er wat te graaien valt, dan staat ie op de eerste rij. Nou goed, ik ga een blikken doos met Delacre koekjes halen in mijn locker. Onderweg terug val ik ten prooi aan de Roemeense dievengilde. Dat mager scharminkel van een Ella en die omhooggevallen sloerie van een Kacey jatten mijn koekendoos en zetten het op een lopen. Gelukkig weten die wijven nog wat broederlijk delen is (of zusterlijk delen), want 5minuten later zat heel LR mijn koeken te vreten. Gelukkig konden Ace en Rob ook nog een paar koekjes bemachtigen, ondanks al die gulzige koekiemonsters.



    Ella komt na de diefstal vergiffenis bij me vragen en nestelt zich lief in mijn armen. Er loopt ook net een blonde snol voorbij, Claudia genaamd, die KinkyBull van de grond raapt en hem terug op een barkruk zet. Op het ogenblik dat hij terug een beetje helder wordt, ziet hij hoe mijn pik vlotjes in die droogneukende Ella haar kut schuift. Enkel een dun lapje stof van haar slip zit nog tussen mijn eikel en haar binnenbekleding. Kinky krijgt opnieuw de slappe lach en komt daardoor in ademnood. Claudia begeleid hem naar buiten en vervolgens naar de kamer. Als die geldwolvinnen er maar munt kunnen uitslaan. Ook Badslippers verschijnt weer ten tonele... Godverdomme, die teef van jou heeft de varkenspest, bijt hij me toe en verwijst daarmee naar een handjevol puisten op Ella's rug. Ella voelt perfect aan dat iedereen met haar zit te lachen en begint daarmee iedereen maar uit te schijten voor flikker. Vermoedelijk een Nederlands koosnaampje dat ze van Bosco geleerd heeft.



    Mij nam ze bij de hand en we gingen buiten zitten. Terwijl we daar tegen elkaar hangen, komt ook Sophia net naar buiten om een sigaret te roken. Ook zij zet zich op mijn schoot, om even later op haar beurt betrapt te worden door haar gemaal, Badslippers. Jij smerige pooier, snauwt hij me toe. Ik blijf rustig en zeg hem dat dit het gevolg is dat hij mijn wijf het hof zit te maken. Gelukkig mag ik mijn ouwe vadertje wel en net daarom heb ik die Sophia nog niet gestengeld. En dat is ook de enige reden, want ze heeft iets wat me enorm aantrekt... Al ben ik er zelf nog niet uit wat!



    Afijn, Badslippers droop af en Sophia ging weer aan het werk achter de bar. Er restte niet veel meer dan uiteindelijk maar eens naar de kamer te gaan met Ella. Met David Bowie muziek op de achtergrond neukte ik wel een uur met haar (onderbroken door 10minuten dat de pekelteef drank ging halen). Het verhaal over haar lees je onder deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...321#post367321


    Terug in de bar gekomen stel ik vast dat al mijn kameraden weg zijn. Dat Rob al weer weg was, dat was aannemelijk, want die moet altijd thuis zijn om bij moeder's kookpot aan tafel te kunnen. Eenzaam was ik echter niet, want Ella liet me niet meer gaan en hield me voor de rest van de avond nog gezelschap. Was zij er niet geweest, dan had ik nog een derde mokkel op mijn lans geprikt, maar dat geld werd uitgespaard. Plotseling zie ik ene BBertB in de barruimte ronddwalen. Met hem heb ik ook nog even zitten kletsen, maar ook deze arme man werd verjaagd door Ella. Hij werd ook continu "flikker" genoemd.


    Uiteindelijk komt ook Badslippers terug met alle zonden van Israel en alle plagen van Egypte aan zijn pik. Zoals het een vader en zoon betaamt, gingen we samen aan de drank. Ace2 dook toen ook opeens op met de vermelding dat hij naar huis ging. Dat was best wel jammer, maar die sjoemelende boekhouder was toch niet in z'n element. Na nog een poos gezwets duikt ook KinkyBull weer op die een concert afsteekt van hoe goed zijn Claudia wel niet was. Hij wou al meteen terug de kamer op gaan met haar. Maar dat liet ik niet gebeuren...


    Het zat namelijk zo dat Kinky zijn maat; the Box-Bull of ook wel Kak-Bull genaamd, na zijn dagtaak zou komen naar LR. Dan konden zij met hun twee langer blijven. Ik daarentegen ben maar een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon en de volgende ochtend moest ik weer hard gaan werken voor mijn centjes. Rond 22u wou ik dus vertrekken. Helaas pindakaas voor Kinky, maar nog een nummertje maken, zou 22u al voorbij zijn. Zwaar tegen zijn zin ging hij een kwartier later dan maar mee naar huis. We namen al knuffelend afscheid van Badslippers!


    En tot zover weer een mooie dag hoe ik hem mij herinner.

    Ter afsluiting nog wat muziek: http://www.youtube.com/watch?v=9jxImjlJBc8


    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  40. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 april 2014),Badslippers (25 april 2014),biged (28 april 2014),deket (29 april 2014),Don Rudo (26 april 2014),Megaboob (25 april 2014),MichelJ (25 april 2014),rob45 (25 april 2014),Shaggie (28 april 2014),Teiresas ( 2 mei 2014),Wijze grijze (25 april 2014),Willi69 (28 april 2014)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

  FKK Artemis 468*60