Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 152
  1. #101
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Maandag 24 februari. Wijze Grijze was weer een jaartje grijzer geworden en dat gaf gelegenheid om van de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken. Eerder op de dag was ik al in Yin Yang (zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...386#post358386) en Golden Time (zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...275#post358275) geweest. Ik arriveerde tegen 22:15. Net als in Golden Time volstond een korte blik in m’n paspoort. “Herzlichen Glückwunsch” en ik kon de kelder induiken.

    Ook hier was het schrikbarend leeg in de barruimte. Ik heb er 12 badjassen op dat moment geteld. Ik ging even zitten om te acclimatiseren en al snel kwam een meid naast me zitten. Kerry (of Cary). Half Italiaans/Roemeens. Zij had er plezier in met mij Italiaans te praten en als een volleerd lerares verbeterde ze me constant. Ik kwam behoorlijk aan het zweten, want je wilt natuurlijk zo weinig mogelijk fouten maken. Kerry was vandaag voor het eerst in Living Room, maar had eerder in een club in Rotterdam gewerkt en vertelde me dat daar alle handelingen extra berekend worden. Dingen die hier in NRW toch als snel in het basispakket zitten, zoals PZC + TZ + COB + vingertje bij je sterretje. Hoe haar service hier dan was? Volgens haar geen probleem, alleen ik kan het niet bevestigen, want een uitnodiging om mee de jacuzzi in te gaan sloeg ze af.

    Ik vond de jacuzzi qua temperatuur al iets ondermaats en na korte tijd kwam de Theke de temperatuur controleren met een digitale infraroodmeter. Ik voorspelde 34,5 ⁰ en de thermometer gaf 34,4 ⁰ aan. Wijze Stijve kan dus zo een tweede carrière als koortsthermometer beginnen. Er werden blijkbaar nog wat extra schepjes kolen op het vuur gegooid, want na korte tijd voelde je warmer water de whirlpool instromen.

    Jammer trouwens dat er intussen niets meer aan de kino gebeurd is. Ben er 3 maal wezen kijken en telkens heb ik er niemand gezien.

    Nu had ik tussen de aanwezige meiden zowel Alexia als Bonny gespot, dus dat waren serieuze opties voor een kamergang. Ik sprak kort met Alexia, maar dat gesprek verliep vrij stroef. Dus bleef als last resort Bonny over. Zij stond aan de kansspelautomaat een poging te doen haar ingezette EUR 50,= te verdubbelen of op z’n minst er weer uit te spelen. Dus ik hield haar maar gezelschap. Toen Bonny dan uiteindelijk alles verspeeld had, verklaarde ze doodleuk dat ze even moest gaan bellen en ze liep weg. Daarna heb ik haar niet meer teruggezien.

    Ik hield het ook hier voor gezien. 3 clubs op één dag en nergens iets gescoord? Ik ben dus schijnbaar echt mijn “mojo” kwijt. Ik vertrok tegen 24:00.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    ************************************************** *******************************
    P.S.: Omdat ik al vaak vanuit de tuin van Living Room de uitnodigende suggestieve rode verlichting in het raam van de buren had gezien, besloot ik er maar eens poolshoogte te gaan nemen. Je rijdt/ loopt de straat uit bij Living Room gaat naar links en dan kom je bij

    Schlaraffenland
    Bruchweg 134
    D – 41564 Kaarst
    +49-2131-67711

    Ik belde aan en de deur werd van een afstand geopend. Je stapt binnen en komt in een trappenhuis. Een oudere vrouw (type Puffmutter) begroette me boven aan de trap.
    “Gutenabend, ik heb van hiernaast uit al vaak jullie verlichting gezien en ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden. Hoe gaat het hier in z’n werk?”
    “Nou, wij zijn dus geen saunaclub, hebben trouwens ook geen dergelijke faciliteiten. Wij zijn een Privathaus. Bij ons betaal je geen entree, Alle services reken je rechtstreeks met de meiden af.”
    “OK, en wat zijn de kosten daarvoor?”
    “EUR 75,= voor een half uur en EUR 135,= voor een vol uur.”
    “OK, dat is me duidelijk te duur, mevrouw, als ik het met hiernaast vergelijk. Zijn de meiden dan zo uitzonderlijk dat deze prijzen gerechtvaardigd zijn?”
    “Nou kom maar even mee, dan kun je kijken.”

    In het woonkamergedeelte zaten 5 dames van B-garnituur. Zeker niet de A-categorie die ik voor die prijs verwacht had. 4 Dames zouden momenteel op de kamer zijn. OK, bedankt en Tschüß.

    Dus dan maar door voor de laatste etappe van mijn verjaardagssex odyssee. Op naar de Vulkaan in Duisburg (zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...103#post358103).
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande 12 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 februari 2014),Badslippers (25 februari 2014),bergm550 (25 februari 2014),Bluebear (25 februari 2014),deket ( 3 maart 2014),KanariePiet (25 februari 2014),Megaboob (25 februari 2014),rob45 (25 februari 2014),superwescoast (25 februari 2014),term (26 februari 2014),Wentelt Eefje (25 februari 2014),Willi69 ( 1 maart 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    LR 28-02
    Leuke dag/nacht gehad met Alexia
    Dinsdag 4/3 wordt haar laatste werkdag, donderdag 6/3 vertrekt ze op een welverdiende vakantie. Vakantie zal 4 a 7 weken duren.
    Misschien tot en met Pasen.

    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  4. #103
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 1-3

    * Na een winterslaap van een week of 5 weer eens een zaterdagavond naar LR

    * Rond 18 uur aangekomen, gezellig druk, line-up best OK tot goed, ik miste wel een aantal meiden, maar zag ook paar nieuwe interessante snuitjes

    * Zoals vaak een hoop bekenden, deze keer o.a. Ricardo Banana, d'n Laaf, Foots, Rheinschwimmer, Kempie, Deket, Dupke (ik zal wel weer iemand vergeten zijn) en een groep Brabanders die ook kind aan huis zijn in Living Room.

    * Gegeten had ik al, dus dat maar overgeslagen en wat bijgekletst met de meisjes en jongetjes.

    * De voor mijn interessante meiden waren aan het begin van de avond bezet of niet aanwezig, dus maar wat gaan wellnessen in de sauna en HWP (prima van temperatuur).

    * "Radio Nijmegen" was ook van de partij, gelukkig maar een paar minuten carnavalsmuziek gehoord

    * Aan de bar zat de hele avond een zwartharig MJ-meisje 1.0, ik meende haar te herkennen van elders, maar ze had een uitstraling dat ze voor het eerst een stap in een saunaclub gezet had .

    * Tijdens een peuk roken kwam ik in contact met een blonde Roemeense, sinds een maand of 2-3 actief in LR. Half uurtje presalen, duidelijk geen sprinkhaan die op stel en sprong naar de kamer moest (wel drie keer van bank gewisseld, omdat ze het koud had). Blijkbaar had ik haar ooit eens gezegd dat we naar de kamer zouden gaan, dus maar de sleutel laten halen.....uh.... in laten schrijven. Zoals gebruikelijk op zaterdagavond was het wachten geblazen. Anderhalf uur later konden we naar kamer 1 verkassen. Eerste 5 minuten op kamer dacht ik dat het helemaal niks zou worden, maar blijkbaar had ze dat ook in de gaten. Uiteindelijk ruim 2 uur weggeweest, dus alles is goed gekomen . Leuke GND die Claudia.

    * Om 2.00u draaide DJ Tonny http://www.youtube.com/watch?v=OE0ke-nwoEg. Het was de hoogste tijd om weer naar huis te gaan.

  5. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 maart 2014),deket ( 3 maart 2014),gignnl ( 2 maart 2014),hansdordt ( 2 maart 2014),Iamlonely ( 2 maart 2014),Rheinschwimmer ( 4 maart 2014),rob45 ( 3 maart 2014),Sofica ( 3 maart 2014),Wijze grijze ( 2 maart 2014)

  6. #104
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zaterdag om 13.30 in LR aangekomen. Het was al druk met dames en er waren voor die tijd ook al redelijk wat gasten.

    Maddy had me al snel gespot maar ik had er eigenlijk niet zoveel zin in ook al was het lang geleden. Dus haar voor het eerst, met moeite (deze dame is tenslotte altijd super aardig tegen me geweest) overgeslagen waar ze niet zoveel van begreep. mijn seksuele verlangens lagen echter ergens anders. Eerst bij Eleni een mooie nieuwe dame, vervolgens nog bij Landiana, Dominique, Diana en nog eens Landiana.

    Tot een uur of 8 zonder wachttijden voor de sleutel kunnen kameren rond 9.30 duurde het een halfuur pas aan het eind van de avond waren de wachttijden echt lang. Zo valt het nog wel te doen.

    Het was verder weer gezellig de nodige bekende gezien en daarmee bij geklets. Over 2 weken ga ik weer.

  7. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 maart 2014)

  8. #105
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zaterdag was het drie weken geleden dat ik onze bekende Living nog eens bezocht,en dat is voor mijn doen lang,wilde andere oorden verkennen,zoals Samya onder het motto : verandering van spijs doet eten.
    eigenlijk was het van kerstperiode af dat het nog eens zo lang geleden was dat ik mijn genot in de LR zocht.
    Deze keer opnieuw vroeg daar en telkens hetzelfde ritueel,; de club ontwaakt,na een vrijdagnacht en een carnvalfeest op donderdag,de vasten op hetzelfde kruk,en enkele nieuwe wat onwennig rondkijkend.
    goedendag gaan zeggen tgo oa Tania,haar rosse vriendin is Sigmund Freud(BS)zo hard aan het missen,dat ze bezig was als manutje(vrouwtje)van alles,
    dus glazen opruimen,drinken geven,achter de bar en op een gegeven moment dook ze ook in de eetzaal op om te helpen waar Oli blij als een kind is met zijn nieuwe lokatie daar waar het voor hem veel gemakkelijker koken is.
    Ook Alexia leep er wat meer happy bij,waarschijnlijk door de komst van haar sponsor de vorige dag.
    kortom weer de gebruikelijke kliek en dat ook voor de bezoekers

    na altijd warme verwelkom van de bloedmooie thekefrau een praatje met de manager,en wat ontbeten of beter brunchen.

    tijd voor prospektie! want de zin is groot alsook het libido en ieder die me kent weet dat ik er graag vroeg bij ben om al wachtijden te vermijden maar ook omdat ik graag de eerste bij meiden wil zijn omdat ze dan nog fris werken.

    Mijn twee favos van de laatste tijd zouden er niet zijn dat wist ik,de ene op vakantie en de andere bleef me maar smsn om naar haar appartement te komen om samen een party te maken,nu de hele avond bij dezelfde zag ik niet zitten en kon haar,denk ik toch,sussen met de woorden dat er nog genoeg zaterdagen komen.
    de twee waren mij de laatste tijd letterlijk en figuurlijk aan het verstikken,doordat ze permanent rond mijn nek hingen,maar ook belden,toch zal ik ze de volgende keren opnieuw nemen want ondanks dat blijven het schatjes.

    over schatjes gesproken,ik zag de mooie Maddie,terug van twee maanden vakantie,maar in het gezelschap van de immer lachende Kempie en ik wilde daar niet op wachten dus ik met de altijd geile Poolse Paula mijn voorkeurkamer in.
    Paula is niet de mooiste maar enorm heet,je merkt dat al aan haar manier van doen op haar vaste barkruk,links tegen de muur,wanneer je de bar binnenkomt.
    en de liefhebbers van meer volslanke types zullen haar zeker knap vinden,ik wist al uit ervaring dat ze idd garant staat voor stomende sex en zo kreeg Deket zijn eerste FT die dag van het Poolse servicekanon.

    Douchen en eventjes in de Jacuzzi,deze keer wel met warm water.
    in de bar zag ik Kempie met een voor mij onbekende dame naar de kamer trekken,en die Maddie alleen laten,dat kan ik uit altruisme niet laten gaan,dus na wat gepraat over haar vakantie in Roemenie en wat geknuffel de kamer op en tjiens,wat heeft dat verlof haar goed gedaan.
    Haar TZ blijven kwalitatief en kwantitatief van genietbaar niveau maar volgens mij heeft ze ginds in Roemenie een pijpcursus gevolgd.
    Waar ik niet mee wil insinueren dat ze voordien slecht zou pijpen,anders koos ik haar niet maar nu was er een opmerkelijke progressie.

    na een uur wat bitterballen gegeten en opnieuw een tweede uur met dezelfde op de een.
    Ze vroeg mij of ze tijdens haar vakantie niet teveel was verdikt,ik reageeerde met een beetje(eigenlijk een goede 5kilo)maar had dat beter niet gezegd,want toen ze mij later kwam vergezellen in de eetzaal bezorgde ze mij goulasch met frietjes en dronk zij alleen een watertje.
    rond 20h gaat zij altijd naar huis,(ze bekijkt het pragmatisch ; tijdens de dag minder wachtijden en zeker ook niet zoveel concurentie)en nam nog innig afscheid.

    ik ging eens in de tent piepen,met de wetenschap dat ik door al die sex weer geen Bundesliga gezien heb,er was wel een nabespreking van de avondmatch waar Bayern,mirakel!,nog maar eens won,deze keer 5-1 tegen Schalke 04.
    ondertussen zag ik Foots met zijn voorkeurmeid Vicky van de kamer terugkomen,goede keuze,Dupke,met Yvonne,is zeker niet mijn smaak,maar oké over geuren,kleuren en smaken,,en Michel J naast een blonde meid op de bank die ook bij gelegenheid nog wel een Deketbehandeling mag ontvangen.
    ondertussen aan het twijfelen tussen aantal nieuwkomers om af te sluiten,of toch maar een habitué?
    Insiders hebben mij altijd ingefluisterd dat Kelly top op de kamer is,en hoewel ook zij optisch niet mijn ding is,wel een zeer knap gezicht wilde ik dit wel eens naar waarheid gaan testen.

    nu heb ik de laatste tijd in LR vaak,dezelfde superslanke meiden gehad,dus,wht not,deze keer een rondborstige zoals Kelly,en had medelijden,toen ze een wat onbeleefde klant afwees met de woorden dat is alleen voor op de kamer toen die brutaal en hard in haar mooie borsten kneep.

    Wanneer je veel verwacht in het leven,valt het vaak tegen,dus ik wilde al die gunstige kritiek over haar met het nodige korreltje zout bekijken,maar onterecht want zij is idd een uitstekende servicemeid,en nog een aangename persoonlijkheid ook.Waarom nog niet eerder? jij bent altijd bezet zei ze,tja dat heb ik daar al zo vaak gehoord.
    daarna kwam deze meid me nog verschillende keren op de mond zoenen,wel een meid die tot het meubilair van LR behoort en waar ik enkel wat small-talk mee deed,vreemd,misschien dat ze me optisch niet zo aantrok maar ze heeft een punt dat er meestal wel een meid op mijn schoot zat.
    Beetje wachten op Dupke die nu met de in mijn ogen wel aantrekkelijke Maria een half uurtje op de kamer verbleef(heb hem deze meid tot zijn tevredenheid zelf aangeraden)en opnieuw moe maar voldaan naar huis om de volgende dag mijn team verdiend te zien winnen tegen Genk

  9. Onderstaande 14 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 maart 2014),Boy69 ( 3 maart 2014),chiefinspector ( 3 maart 2014),Cupido ( 3 maart 2014),Don Rudo ( 6 maart 2014),gignnl ( 3 maart 2014),hansdordt ( 3 maart 2014),KanariePiet ( 3 maart 2014),kempie ( 3 maart 2014),Megaboob ( 3 maart 2014),molaar ( 5 maart 2014),Mr Pussy ( 6 maart 2014),rob45 ( 3 maart 2014),Wijze grijze ( 3 maart 2014)

  10. #106
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 2-3

    Zondagochtend hoorde ik in de verte een telefoon rammelen, maar aangezien ik nog in diepe slaap was had ik geen zin om de telefoon te pakken, laat staan om te kijken wie het was. Later op de middag bleek het Ricardo Banana geweest te zien, die de dag ervoor met de bende van Brabant ook in de LR was. Thuis nog even gekeken hoe 020 kampioen geworden was en vervolgens richting Kaarst gereden om de carnaval te ontvluchten.

    Begin van de avond aangekomen, zoals verwacht was het redelijk rustig met beren, line-up in aantal uiteraard ook minder dan de zaterdag, maar voor iedereen liep er wel wat bij. Voor deze avond had ik eigenlijk maar één meisje op het oog en dat was Dominique. Een bloedmooi meisje, inmiddels met een paar kilootjes extra maar dat staat haar goed, altijd even vriendelijk en geen gezeur zoals je dat bij sommige andere Roemsen wel ziet. In het eerste jaar dat ze in LR werkte al een paar keer mee gekamerd, met wisselend succes. Echter, de laatste maanden is ze één van de vaste waarden geworden . Helaas (of gelukkig) zie ik haar niet iedere keer, aangezien ze doorgaans van dinsdag t/m vrijdag werkt, maar gelukkig duikt ze ook wel eens op zaterdag of zondag op, zoals afgelopen weekend.

    Ik neem plaats op een bank in de woonkamer bij Boy69, Ricardo Banana en nog een Brabander. Zoals altijd komt Yvon me gedag zeggen en kusjes geven, samen met Ella, Tanja, Sofia en nog een enkele de meest sympathieke meiden in de tent, ondanks dat ze weten geen stuiver aan me te kunnen verdienen. Nog zo'n meisje is Delia, die bij ons kwam roken, prachtig meisje, altijd vriendelijk en correct.

    Ondertussen zag ik Dominique een paar keer in de bar verschijnen, maar telkens was ik net in gesprek met een collegabeer of jonge dame, zo ook toen Claudia bij me kwam hangen met wie ik de dag ervoor naar de kamer was geweest. Claudia is een leuke meid, qua optiek geen topmodel, maar compenseert dat ruimschoots met haar gedrag en service. Rond een uur of 21 vroeg ze me mee te gaan eten, dat had ik eerder al gedaan, toch haar maar even vergezeld, even later kwam Boy69 er ook bij zitten. Klein bordje frieten gegeten, dat gaat er tussendoor altijd in, verder had Ollie weer goed z'n best gedaan met steaks, gebakken groenten en uiteraard stonden er ook weer genoeg toetjes.

    Claudia vroeg me mee te gaan uitbuiken in de jacuzzi. Even zat ik te twijfelen...dat zou betekenen dat Dominique van m'n menu viel. Mja..toch maar een half uurtje in het badje muilend zitten spetteren en, na een douche, rechtstreeks naar kamer 14 gelopen. Sessie was zeker goed te noemen, anders zou ik geen 1,5 uur gebleven zijn, maar toch leek de nieuwigheid er al snel af te zijn... of was het D.....

    Kwart na 12 terug in de bar, het was nog rustiger geworden (Ricardo lag uitgestrekt op de bank te slapen) en Boy69 had geloof ik de 18e wip van het weekend gehad. Terwijl ik een colaatje aan de bar bestelde zat ik Dominique samen met Kelly zitten. Haar stijle haar had ze vandaag verruild voor een licht-krullend kapsel, normaal niet mijn voorkeur maar het stond haar geweldig. Ondanks ik nog geen half uurtje terug was van kamer kon ik niks anders doen dan haar uitnodigen om een sleutel te gaan halen. Een uur lang heerlijk genoten van deze schoonheid, m'n nieuwe levensjaar kon ik niet beter beginnen .

    Inmiddels was het 2 uur geworden, de hoogste tijd om weer naar huis te gaan, maar als je met De Banaan op pad bent weet je dat dat moeilijk is. Eigenlijk hadden we allebei geen zin om naar huis te rijden. Al snel werd duidelijk dat we een hotel zouden opzoeken, wat diende als uitvalbasis voor de volgende dag. Tegen 4 uur lagen we in ons nest om van wat nachtrust te genieten...
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 4 maart 2014 om 16:03

  11. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 maart 2014),Bluebear ( 4 maart 2014),Bosco ( 4 maart 2014),Boy69 ( 4 maart 2014),Cupido ( 4 maart 2014),hansdordt ( 4 maart 2014),kempie ( 4 maart 2014),Megaboob (11 maart 2014),Pistol Pete ( 5 maart 2014),Ricardo Banana ( 4 maart 2014),rob45 ( 4 maart 2014),Wijze grijze ( 4 maart 2014)

  12. #107
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Op dinsdag na lange tijd LR weer eens bezocht. Bewust op een wat rustigere avond, en zonder DJ. Met alle respect voor de DJ, maar die
    zeer luide muziek bevalt me dan niet zo, en verstoord de communicatie met de dames voor mij. zelfs gisteren, in alle rust en de muziek op een normaal nivo, moest ik mijn oor al vaak bij de mond van de DVP houden om ze te kunnen verstaan. Word ik doof? Nee, ik denk het niet!

    Ik werd warm verwelkomd en mijn kortingkaartje van 15 Euro wird probleemloos geaceptteerd. ik heb nog stapels van die dingen liggen vanuit Gt, en nu kon er eens eentje goed benut worden. 45 Euro vind ik ook een realistische prijs voor het gebodene. Zeker omdat de whirlpool gesloten was. Ik arriveerde net voor etenstijd, dus gelijk tijd om het nieuwe Restaurant deel te gaan testen. Dat ziet er netjes uit. het eten van gisteren was niet helemaal mijn smaak (aardappels bietjes en een soort gehaktbal, of Pasta, dus een beetjepasta geprobeerd, Maar daarna geopteerd voor frietjes met een curryworst, en die smaakte heerlijk!).

    In de huiskamer waren circa 30 a 40 dames aanweizig, waarbij er zeker een aantal zeer mooie Exemplaren bijliepen. een van de mooiste dames is de lange slanke barbie look alike Donna, nu met roze haarpunten, Maar haar ken ik vanuit het verleden, en ondanks haar schoonheid was dat toen een afknapper op de kamer, dus ik heb haar dansen aan de bar kwijlend gevold, Maar heb niet toegeslagen. Jammer, dit zou een topper kunnen zijn, en nu heb ik haar de hele avond niet een keer naar een kamer zien gaan. Toegegeven, er waren weinig beren, zeer weinig zelfs, maar dan nog.

    Ik wird al snel verleid door de 19 jarige Roemeense Lina, en leeuk vrolijk jong hertje, met fantastische volle C of zelfs d Cups, naturel, stevig, een mannendroom. Slank figuur, en ze was wel in voor een avontuurtje met de boobmeister. Ze spreekt zelfs wat Nederlands!
    ze ging eerst even naar het toilet om haar Muschi te reinigen, op zich goed, Maar later kwam de aap uit de mouw...
    Ze kust alleen op de mond, ietwat jammer, maar te begrijpen, het pzc was goed te noemen, en afwisselend. Sex met haar bovenop was goed, maar niet spetterend, en te langzaam om echt op gang te komen voor me, en dus geopteerd voor de Riussische optie, die ze zeer bedreven uitvoerde, en waarbij ik lekker tussen haar grote memmen klaarkwam. Nog even nagepraat met de Dame, in de veronderstelling dat het half uurtje dan vol was. Bij de locker deelde het loedertje me vrolijk mee dat we 37 Minuten op kamer waren (ja, incl haar Muschi wassen en het vrijwillige praatje na de daad), en dat zou dus 75 euro gaan kosten. Nu vind ik betalen niet erg, Maar dit was weer een beetje een truuc van een Roemeense DVP die haar streken kent, en goed, ik betaalde dus Maar, 37 Minuten is nu eenmaal wat het was, maar ik voelde me ietwat bekocht. jammer, want op zich zat er best een herhaling met haar in, maar op deze manier dus niet. De Boobmeister bedonder je maar een keer!

    Even rustig beneden van mijn krant genoten, van rust was echter geen sprake want de ene na de andere Dame plofte naast of op me neer, zelfs zodanig dat ik bijna geblesseerd raakte. Maar ik wilde even pauzeren, de accu weer Opladen, dus me verscholen in de Sauna, die goed op temp. was, en prettig was. Nu nog even naplonzen in de bacteriebak om mijn weerstand op te krikken dacht ik vrolijk bij mezelf, maar die was helaas afgesloten. Jammer, want de Whirlpool in LR is altijd prettig en ik zit er normaal gesproken altijd graag een tijdje in.

    Dus maar weer naar boven, drankje, 15 dames kwamen presalen, afgewimpeld. Het grappige is dat altijd de types op me af komen die me niet zo aanspreken. de dames die ik wel leuk vind lopen me dan weer straal voorbij. Gelukkig was pre-sale Dame nr 16 de Roemeense Elisa, een leuk slank 21 jarige meiske van de ultraslanke soort, met parmantige volle B tot C Cup, naturel. Tja, voor de Siliconen moet ik niet in LR zijn, maar dat wist ik natuurlijk al. Geen Siliconen kiloknallers zoals Lola in GT dus helaas, zou goed zijn voor LR om het aanbod iets te varieren daarmee. Ook geen thaise of exotische dames gespot deze keer. Roemeens, Bulgaars, en Duits was het geloof ik. Maar goed, geen moeite daramee, en terug naar Elisa, die me op een leuke Manier verschalkte, tot lichte frustratie van sommige van de eerdere 15 pre-salers. tja, ik maak mijn eigen keuze!

    Met Elisa dus op ene kamer beland, zij gaf me wel een GFE sessie met lekker tongzoenen, likken van mijn tepels en ballen (en ik de hare!), goede PZC, en fijne sex met haar on top, zodanig lekker dat ik lekker klaar kwam in het condoom in haar warme grotje. Ook nu de tijd weer even volgepraat, en geen negatieve varassingen hier, gewoon 50 euro. Herhalingsgevaar is dan ook groot, leuk, lief meisje.

    Ik heb LR om ca 23.45 verlaten, wird netjes ondervraagd door de Theke, incidentje met Linda aangegeven, maar ook aangegeven dat ze formeel gezien gelijk heeft, dus geen moeite ermee.

    LR op een dinsdagavond was eigenlijk best leuk, redelijk ontspannend en zal zeker eens herhaald gaan worden. Voldoende mooie dames aanwezig in ieder geval, wel een gebrek aan Siliconen.

    Megaboob
    Laatst gewijzigd door Megaboob; 12 maart 2014 om 17:00
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  13. Onderstaande 9 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 maart 2014),bergm550 (12 maart 2014),Bosco (12 maart 2014),deket (12 maart 2014),gignnl (13 maart 2014),jacky pakutra (12 maart 2014),vrije jongen (12 maart 2014),Wijze grijze (13 maart 2014),Willi69 (12 maart 2014)

  14. #108
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het zal een typo zijn, maar Lina is Linda als ik je live berichtje van gister moet geloven... inderdaad een meisje dat meer op kwartiertjes uit lijkt te zijn en maanden geleden nogal verbolgen was dat ik een vol uur op de kamer dacht te blijven.

  15. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 maart 2014)

  16. #109
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Het gaat inderdaad om linda excuses....
    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  17. #110
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    wel een gebrek aan Siliconen.

    Megaboob
    Ja ik weet dat Landiana er dinsdag toevallig niet was en Diana is met vakantie dat zijn gelijk de dames met de mooiste siliconen en de laatste mag misschien wel een behoorlijk ordinair (lekker geil) uiterlijk hebben ik ben ze geeft een super service en ik ben er van overtuigd dat ze daar geen uitzonderingen in maakt. De eerste geeft mij ook een super service (overigens zonder TZ maar verder super) maar heeft mij zelf verteld dat die lang niet voor iedereen is weggelegd en dat ik ben er van overtuigd dat ze niet liegt want anders was ze wel een stuk populairder met een groter aantal vaste klanten.

  18. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 maart 2014),Wentelt Eefje (13 maart 2014)

  19. #111
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Kempie wordt wakker ik heb nog nooit een dvp meegemaakt die de waarheid verteld,ze beginnen al met de eerste leugen wanneer ze zichzelf voorstellen.
    Ze doen het alleen maar bij jou en niemand anders,het is gewoon een progamma dat ze afdraaien voor een bepaald bedrag en niks anders.
    De ene keer mag je iets meer dan de andere keer ligt eraan met welk been ze uit haar bed is gestapt.
    Het kan ook zo zijn dat de meeste ijsberen haar niet willen,wie weet.

  20. #112
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Bij de locker deelde het loedertje me vrolijk mee dat we 37 Minuten op kamer waren (ja, incl haar Muschi wassen en het vrijwillige praatje na de daad), en dat zou dus 75 euro gaan kosten. Nu vind ik betalen niet erg, Maar dit was weer een beetje een truuc van een Roemeense DVP die haar streken kent, en goed, ik betaalde dus Maar, 37 Minuten is nu eenmaal wat het was, maar ik voelde me ietwat bekocht. jammer, want op zich zat er best een herhaling met haar in, maar op deze manier dus niet. De Boobmeister bedonder je maar een keer!
    Megaboob
    Ik zou zeggen, met een rotgang terug naar de kamer en nog 23 minuten pijpen. Doe maar wat voor je centen..
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  21. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 maart 2014),ronald1984 (13 maart 2014)

  22. #113
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    6 oktober 2020 @ 11:01
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    38 in 18 posts

    Standaard

    Heren,

    Mijn maat was afgelopen vrijdag rond 16.00 aangekomen bij Living Room,
    de deur werd open gedaan , ze zeiden dat hij nu niet naar binnen kon, en de deur werd dicht gedaan ( door de theke)
    hij was te perplex om te vragen wat er aan de hand was.....( duits en engels kan hij ook niet goed)
    was zwaar teleurgesteld had toch 1 uur en een kwartier gereden......
    hij was wel al 5 maanden met mij meegegaan en heeft nooit iets verkeerd s gedaan daar, kan het zijn dat ze een prive feestje hadden?? of dat het al helemaal vol zat?? misschien dat iemand het meer heeft meegemaakt, vind het toch niet zo netjes eigenlijk........
    terwijl ik wel super tevreden ben ga er komende zondag weer heen, alleen vind het een appart verhaal.....

  23. Onderstaande leden hebben ronald1984 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (17 maart 2014)

  24. #114
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    6 oktober 2020 @ 11:01
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    38 in 18 posts

    Standaard

    HAHAHAHAHAHA BAAS!!!!!!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, met een rotgang terug naar de kamer en nog 23 minuten pijpen. Doe maar wat voor je centen..

  25. Onderstaande leden hebben ronald1984 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (17 maart 2014)

  26. #115
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:41
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Na een teleurstellende gesloten deur 5 km verderop (lees in https://www.ijsberenforum.com/forum/...Algemeen/page2), toch maar tegen de middag een ommetje gemaakt in LR. Was voor mij de eerste keer sinds de verbouwing van de keuken en kino. Keuken ziet er nu strak uit, de kino wordt volgens mij iets minder populair.

    Bij binnenkomst een 20tal meiden aanwezig en een 10tal beren. Op het eerste zicht vond ik de line up niet geweldig meevallen, maar dit zou doorheen de dag wijzigen. Nadat ik op een bankje in de rookruimte een tweetal o zo lieve Roemeentje had afgewimpeld, mij maar naar de bar begeven, waar Simina met mij een praatje kwam slaan. Het was toen pas haar tweede dag in LR en ze had al ervaring op diverse andere plekken. De club stond haar wel aan zei ze, maar ik stond haar veel meer aan. Ik vond haar echter teveel zo’n girl-next-door type, en dus niet zo mijn ding. Achteraf lees ik van Boy69 dat de performance geweldig moet zijn, dus my bad….

    Na een rondje sauna terug boven aan de bar een cola besteld (mit Eis / Ohne Zitrone) en algauw kwam Simina alweer even poolshoogte nemen. Op dat ogenblik kwam echter Maria de ruimte binnengeparadeerd, waarbij onze blikken mekaar kruisten. Simina begreep het wel en hoepelde op, waarna Maria onmiddellijk bij me kwam zitten, me drie dikke zoenen op de wang gaf en me daarna vol op de bek kuste. Door haar vuurrode lippen gaf dit wel een grappig zicht, gezien het gegiechel van een horde dames vlakbij ons. Ik heb je gemist baby, ja ich auch en even later belandden we in kamer nr 12.

    We waren nog niet uitgekleed of ze begon me al staand hartstochtelijk te zoenen. Enkele tellen later dirigeerde ze mijn handen richting haar BH-sluiting op haar rug en gauw wreef ik mijn handen over die lekkere naturelle C-cup van her. Ze ontdeed me van mijn berenvel en zakte plots door haar knieën, mij aankijkend met die katachtige ogen van her en nam mijn edel deel onmiddellijk in de mond. Ik ging er even bij zitten op het bankje en algauw kronkelde ze haar lichaam zijdelings over me heen, zonder te stoppen met PZC. Hierdoor kon ik haar borsten en billen lekker masseren, wat zeker geen straf is bij dit lekkere lijfje! Het was nog maar mijn eerste sessie en om het pre-spritz-gefahr te ontwijken dirigeerde ik haar richting het grote bed, waar ze voor mij plaats nam op handen en voeten. Dat beeld van haar kontje net voor me is iets dat me nog lang zal bijblijven, ze draaide haar hoofd om en haar indringende ogen nodigden me uit om eens een lekker hapje te eten uit die billen. Ik kuste eerst haar lekkere billen, alvorens mijn tong te laten afglijden van de bovenkant van haar aars richting haar kutje en weer terug. Dit kon ze wel appreciëren, maar toch gooide ze mij op mijn rug, waardoor we in 69 houding belandden en ik mijn zinnen kon zetten op dat inmiddels kletsnatte poesje van haar. Ondertussen ging zij voort met heel veel nat likwerk aan de onderkant van mijn lul en mijn ballen, af en toe pijpte ze mijn lul op steeds grotere sterkte, maar het was grotendeels likken en likken en likken. Ietwat aparte techniek, maar ze maakte me er wel knettergek mee! Zonder dat ik het in de gaten had, had ze mijn lul ingerubberd en ging in reverse op mij zitten. Ik schrok me eerst te pletter, want had echt niet door dat ze het condoom met haar mond had aangebracht, maar safe sex dus! Van reverse ging het al snel richting missio, waar ik haar aanhoudend, nat gezoen en haar kietelhandjes aan de onderkant van mijn balzak zorgden voor een eerste mega explosie van de dag! Aan de lockers netjes de 50 euries overhandigd en afscheid (nou ja, wat heet afscheid?) genomen met een laatste, diepe tongkus…

    Na een lange douche, een korte eetpauze en bubbelbad, mij boven terug aan de bar begeven, waar het aantal DVPs tegen 14 uur was toegenomen tot 30. Daarbij redelijk veel eenheidsworst en slechts 1 exemplaartje met siliconenboobs gespot. Bulgaarse Bonny kwam me nog hartstochtelijk groeten en vroeg wat ik van plan was zo alleen de hele namiddag? Ondanks een leuke kamergang een tweetal jaar terug met haar in Brüggen, is het nog steeds niet tot een herhaling gekomen. Vraag me niet waarom, want de recensies zijn lovend etc…, maar op één of andere manier zegt ze me niets meer, hoewel ze nog steeds supervriendelijk is.

    Ik begaf me naar de tent waar ik een frisse Becks Ice uit de fridge haalde en waar ik even tot rust kwam op een bankje. Pas geïnstalleerd kwam Maria ook binnen in de tent effe een sigarettepauze houden. Ze vroeg of ze naast me mocht komen zitten, en volgens mij kan je daar gewoon geen nee tegen zeggen. Ze had na onze sessie een korte douche genomen en haar lichaam met een speciaal soort olie ingesmeerd, waardoor haar “deluxe-bitch” gehalte nog hoger lag. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en masseerde mijn bovenbenen. Even later kwam een Roemeense brigade van 5 DVPs ook even plaats nemen in die tent in de banken rondom ons en er ontspon zich een geanimeerd gesprek in het Roemeens met hoge stemmetjes, waar ik geen jota van snapte! Er werd geschaterd en er werden richting Maria een aantal vragen afgevuurd over haar nieuwe lover. Eén van die Roemeentjes werd op heterdaad door de gastheer betrapt toen ze een flesje bier uit de fridge opende (blijkbaar is alcohol verboden voor de DVPs in LR). De gastheer vroeg op een strenge toon was los war, en die arme 20jarige DVP stamelde "euh fur die Kunde", terwijl ze naar mij wees. Daarop vroeg de gastheer mij ob das stimmt, aangezien mijn eigen flesje nog driekwart gevuld was? Gentlemen als ik ben stemde ik daarmee in en daarmee was de kous af. Wel maande de gastheer de Roemeentjes aan om als de donder weer naar binnen te gaan animeren, waardoor Maria en ik weer alleen in de tent zaten. Ze bleef me diep aankijken met die katachtige ogen van her en kuste me op de wang, oor, kin, neus en hals. Ik bleef me stoer voordoen en deed of het me allemaal niets deed, maar Maria wist wel beter. Ze beloofde dat de 2de sessie altijd beter zou zijn dan de eerste en ik bleef haar uitleggen dat dit onmogelijk kon zijn. Ze bleef ook mijn bovenbenen masseren, zonder daarbij aan mijn lul te zitten, die ondertussen alweer op 300% oorlogsterkte stond… Hoewel ik uit principe tegen 2 sessies ben op dezelfde dag met dezelfde DVP, kon ik een kwartiertje later echt niets meer inbrengen en we spraken af in een benedenkamer. Ik douchte mij nog eerst en zij gaf me aan dat ze me zou opwachten in kamer 13.

    Daar aangekomen wachtte ze me op met haar ene hand omhoog de deur openhoudend en de andere hand in haar zij. Ze had enkel nog haar slipje en high heels aan. Ik stond voor de deuropening en dacht bij mezelf god wat een plaatje is dit…. Eens binnen gooide ik mijn badjas en slippers aan de kant en we begonnen mekaar te zoenen alsof ons leven ervan af hing! Werkelijk nooit meegemaakt met een DVP, zo hard en diep werd er gezoend. Haar lichaam plakte tegen de mijne aan. Mijn handen gingen door haar haar over haar rug en over haar billen en weer terug. De tongen draaiden erop los en af en toe hield ze een tongkusbeweging op het laatste moment in, waardoor ik in de ijle lucht hapte, en waardoor de daaropvolgende tongkus nog heviger verliep. Ik werd H E L E M A A L gek van die meid en we deden deze oefening nog een 10tal minuutjes door op het bed, waarbij mijn handen werkelijk over haar ganse lichaam gingen. Ik daalde met mijn tong af richting grotje en ging daar verder met speleologie. Van het hevige zoenen ging ik over naar een rustig tempo, waarbij ik eerst om haar kutje heen kuste en likte en waardoor zij ook steeds meer smachtte naar die aanval op haar grotje. Ik bewoog haar schaamlippen zachtjes uit mekaar, jongens wat een lekker uitziend poesje was me dit, ze heeft volgens mij werkelijk een van de lekker uitziende poesjes die ik al ben tegengekomen! Ik haalde uit met een eerste, natte lik right through the middle of it en ze slaakte een zucht van eindelijk! Ik herhaalde die beweging steeds vaker en meer, waarbij ze mijn hoofd ook steeds vaker dirigeerde en van links naar rechts kronkelde. Plots, uit het niets, trok ze mijn gezicht weg en duwde me op de rug, ze keek me aan met die duiveltjesogen en begon mijn lul heerlijk af te zuigen. Kort daarna kwam ze boven op mij liggen en likten we mekaars tong heel barbaars en diers af. Ze zoog wederom het rubbertje over mijn lul en kwam boven op mij stoeien, waarbij ik haar borsten, dan weer haar lekkere billen kon bepotelen. Het ritme werd door haar steeds opgedreven en we bleven mekaar flink tongen. Ze ging nadien uitnodigend op handen en voeten plaatsnemen en dit past echt perfect! Ze leunde eerst een beetje achterover, waardoor ik haar borsten kon vastnemen, en waarbij ze riep “fuck me baby, yeah fuck me!” Terwijl ik haar doggy nam draaide ze zich ook nog om om… jawel, weer te tongen! Nadien nam ze terug plaats op haar handjes en terwijl ik een gigalading voelde opborrelen vanuit de onderste regionen, stopte ik met stoten en liet haar haar lekkere billen tegen mij aankletsen. Daarbij draaide ze haar hoofd om en bleef mij diep indringend aankijken met die zaadvragende ogen met zo’n houding van “you better come deep inside me, baby”. Terwijl ik met een oerknal explodeerde in het rubber bleven we mekaar geil aankijken, en bleef ze doorstoten met haar billen tegen me. Ik plofte langs haar neer en we eindigden de sessie met… tongzoenen en nog eens tongzoenen, diep, hard, zacht, zuigend op elkaars onder- of bovenlippen, alle facetten kwamen aan bod! Deze sessie stormt zo mijn top 3 binnen aller tijden en jongens, ik vrees dat ik LR niet meer zo lang opzij zal laten liggen. Op een of andere manier heb ik een fysische klik met die meid, waarbij al de rest mij helemaal niets meer kan schelen!

    Terug boven dan maar een pommes-frites mit Wurst besteld om terug op krachten te komen, maar ondanks het feit dat de DVP populatie intussen flink was toegenomen zowel in kwaliteit als in kwantiteit, had ik niet meer de behoefte om nog wat aan te modderen met een of andere dvp. Heb mij dan maar weer tot deftige burger omgekleed en het pand verlaten tegen 18 uur met een – letterlijk – leeg gevoel.

    Grz,
    Stief.

  27. Onderstaande 11 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 maart 2014),Ace2 (13 maart 2014),Badslippers (13 maart 2014),Bosco (13 maart 2014),chiefinspector (17 maart 2014),deket (17 maart 2014),Don Rudo (13 maart 2014),gignnl (13 maart 2014),Megaboob (13 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (13 maart 2014),Wijze grijze (13 maart 2014)

  28. #116
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Druk, druk, druk

    Dit zou zo maar in LR live kunnen passen, maar aangezien ik er verder geen woorden meer aan vuil ga maken: zaterdag 15-3 in LR

    voordelen:
    - ik heb gisteren in World al veel geneukt
    - heel veel bekende gezichten (in badjas) die ik al een tijd niet had gezien
    - redelijk vroeg al gezellig (en nog steeds best wel)
    - roereitje en pizza waren lekker

    nadelen
    - vanaf 23 uur ongeveer 2.5 uur wachttijd
    - dat werd niet minder
    - dus liep er al snel ook weinig interessants meer rond (en zeker niet beschikbaar)
    - menu van het avondeten nodigde niet uit tot een poging
    - (misschien te gezellig zitten lullen, waardoor vroege kamertjes niet plaatsvonden)


    Dames gaven te kennen dat ze wisten dat ik wel eens wat schrijf en of ik daarmee wilde ophouden; vandaar dat we het hier maar bij houden.

  29. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 maart 2014),Badslippers (16 maart 2014),kempie (16 maart 2014),MiniME (16 maart 2014),Pistol Pete (16 maart 2014),satanic surfer (16 maart 2014),Willi69 (16 maart 2014)

  30. #117
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    In navolging van VJ kan ik het volgende toevoegen en dat zal alleen maar een herhaling van zetten zijn wat ik voorgaande keren ook al meldde. Maar goed, "For the record".

    - Je moest overal op tijd bij zijn anders was het op/weg/moeilijk beschikbaar of klef geworden. Vul bij het maar een zelfstandignaamwoord naar keuze in.
    - Kamerbeschikbaarheid blijft op zaterdag een pijnpunt.
    - "Line-Up" was qua uiterlijk/fysieke verschijning zonder meer goed te noemen. Vooral de variatie viel me op.
    - Er schijnt een ware poetsfobie in "LR" te zijn. Alles is "Spic and Span" met als hoogtepunt het kleine restaurant. Daar wordt om de minuut afgeruimd en een doekje over de tafels gehaald. Er was volop keuze gedurende de dag. Er stonden maar liefst 4 keuzemenu's aangegeven. Na half 11 was het wel zo'n beetje gedaan en kon je nog een verschroeide braadworst krijgen. maar om middernacht kwam de pizza alweer.
    - Wederom mijn complimenten aan het personeel. Door Uwe en Anna prettig ontvangen en welkom geheten. 's Avonds was het een compleet vrouwelijke bezetting en dat vind ik toch de beste keuze. Nicole en Coco deden ontvangst, Manuele avondmanager, Ioanna en Sophia (en nog een roodharige) deden de bar en opruimwerkzaamheden. Nou kan ik het combimeisje wel een veer in d'r achterste steken dat ze hard werkte maar da's een open deur. Vooral mijn complimenten aan Ioanna, tjonge wat kan dat meiske werken. Heeft alles compleet in de hand, brengt drankjes, ruimt af, coördineert. Kortom top!
    - Gezellig gekletst, gediscussieerd, geroddeld met aanwezige ijsberen, VJ, Dupke, PP, MJ, Kempie, Jacky Pakutra, Twinangel, B69, Deket. Waarschijnlijk vergeet ik weer iemand.

    Dan het verloop. 's Middags rustige stemming en al voldoende keuze. Geen wachttijden. Prettige relaxte sfeer. Beetje bankhangen, kletsen zo links en rechts, drankje. Toen het begon aan te trekken, gauw de kamer op voor een 2,5 uur durende, slopende sessie met, hoe kan het anders, Sophietje. Zij verkaste daarna achter de bar en ik heb me geamuseerd in de "Wellness" en met de aanwezige ijsberen en de dames in de vorm van wat "Small Talk". Vanwege de wachttijden heb ik geen kamer meer gedaan maar dat was voor mij ook niet noodzakelijk. Toch blijft de wachttijd voor zowel heren als dames een belemmering. Voor de dames betekent het verminderde inkomsten. Bovendien kun je vragen stellen bij de sleuteluitgave. Ik heb hier geen hard bewijs voor, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb toch de indruk dat hier enige selectiviteit aan ten grondslag ligt. Zo, dat heb ik eens mooi eufemistisch verwoord.

  31. Onderstaande 11 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 maart 2014),Ace2 (16 maart 2014),amigo70 (16 maart 2014),Boy69 (16 maart 2014),deket (17 maart 2014),gignnl (17 maart 2014),kempie (16 maart 2014),Megaboob (16 maart 2014),rob45 (16 maart 2014),vrije jongen (16 maart 2014),Willi69 (16 maart 2014)

  32. #118
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Bovendien kun je vragen stellen bij de sleuteluitgave. Ik heb hier geen hard bewijs voor, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb toch de indruk dat hier enige selectiviteit aan ten grondslag ligt.
    hier kan ik alleen maar mee instemmen.

    In de 2,5 uur dat ik gisteren op een sleutel heb moeten wachten, zag ik enkele meiden minstens 2 a 3 keer terugkomen van de kamer, terwijl andere meiden urenlang moesten wachten voor een kamergang.

    ik heb dit ook bij de receptie aangegeven, maar daar kwamen ze met een lulverhaal over trio's etc...
    Dat de meiden zo lang moesten wachten is al vervelend, maar dat enkele meiden blijkbaar een voorkeursbehandeling hebben en nauwelijks op een sleutel hoeven te wachten is schandalig en daarvoor moet het management zich ronduit schamen.

    het wachttijdenprobleem werd nog versterkt door een stuk of 5 pannekoeken die kamers vele uren bezet hielden.
    Aan de ene kant vervelend voor de andere beren en meiden, aan de andere kant kan ik hun geen ongelijk geven, pannekoeken is DE remedie tegen wachttijden

  33. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 maart 2014),deket (17 maart 2014),kempie (16 maart 2014),vrije jongen (16 maart 2014),Willi69 (16 maart 2014)

  34. #119
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Tja ik vrees een beetje dat ze week na week op zaterdag een beetje meer last krijgen van pannenkoeken. Mogelijk moet Ollie maar eens pannenkoeken op het zaterdagse menu zetten zodat de pannekoekjes pannekoekjes kunnen eten op kamer...

    Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

  35. #120
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    TMP - Too many people.

    Wartezeiten von anderthalb bis über zwei Stunden auf ein freies Zimmer: Das ist nichts, was einen Club auszeichnet. Mein persönlicher Frustlevel war am Samstag jedenfalls weit überschritten, die Lust auf Sex nach 2 Stunden Warterei fast weg. Das Zimmer das wir bekamen hatte kein Fenster und war heiß wie die Sauna. Ich sags mal auf deutsch, auch wenn wir im Holland Forum sind: Das ist echt Scheiße.

    Lange Wartezeiten:
    Das bedeutet zwar, dass gerade relativ viele Gäste anwesend sind - es bedeutet aber auch relativ viele sehr unzufriedene Gäste und Frauen.

    Immerhin: Je länger die Wartezeiten, desto MEHR Gäste aus dem Golden Time kommen ins LR und scheinen sich dort wohl zu fühlen. Am Samstag waren zahlreiche GT Stammgäste dort. Auf freie Zimmer zu warten, scheint ein holländisches Lieblingshobby zu sein

    Weitere Eindrücke vom Samstag: Der Bifteki war viel zu trocken und hat leider nicht geschmeckt. War mir aber schon vorher klar: Oli war nämlich nicht persönlich da. Das hat immer negative Auswirkungen auf die Verpflegung.

    Was die Frauen angeht: War ok. Es war aber auch keine dabei, die ich unbedingt haben wollte. Die Standard Besetzung halt. Ich wäre fast sogar ganz ohne Sex wieder gefahren, aber dann ist mir eine "alte" Bekannte begegnet. Hätte ich gewusst, dass wir anderthalb Stunden warten müssen, hätte ich mir das aber auch gespart.

    Da der Living Room immer noch auf Ermäßigungskarten verzichtet, wiegt der Wartefrust umso schwerer.

    Für den Besuch am Samstag gebe ich

    4 von 10 Punkten.

    Die 4 Punkte gibts für beinahe guten Sex.

    (ohne Sauna Klimatik im Zimmer wäre es sogar richtig guter Sex gewesen, wenn man aber nach 5 Minuten klatschnassgeschwitzt beinahe umkippt, ist der Spaß Faktor nicht mehr so hoch!)

  36. Onderstaande 6 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (17 maart 2014),Boy69 (16 maart 2014),deket (17 maart 2014),Manni1A (16 maart 2014),vrije jongen (16 maart 2014),Willi69 (16 maart 2014)

  37. #121
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    die Lust auf Sex nach 2 Stunden Warterei fast weg.
    Hätte ich gewusst, dass wir anderthalb Stunden warten müssen, hätte ich mir das aber auch gespart.
    Ja, wat denn nu?

    Da der Living Room immer noch auf Ermäßigungskarten verzichtet, wiegt der Wartefrust umso schwerer.
    Kannst von mir noch einen Stapel ungebrauchter Ermäßigungskarten haben.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  38. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (17 maart 2014)

  39. #122
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Het lange wachten op een kamer is een ernstig probleem aan het worden bij LR. Ik heb dit gisteren zelf mogen ervaren. Zeker wanneer er zaken spelen als selectiviteit betreffende de volgorde van kamer toewijzing. Ik was samen met de Braziliaanse Patricia en besloot om samen te gaan kameren. De wachttijd zou 2 uur bedragen. Dat is vervelend, maar ik had wel een klik met haar zodat het wachten niet als een straf voelde. Na 1 uur gewacht te hebben zag ik dat MichelJ samen met zijn Poolse Sandra ook op een bankje zaten te presalen. Ik gaf MichelJ de tip om alvast een kamer te boeken gezien de wachttijden. Sandra ging samen met Patricia, naar de receptie. Ze wou even checken hoelang we nog moesten wachten. Groot was de verbazing van Patricia dat Sandra maar 5 minuten hoefde te wachten. Ik zei tegen haar dat ze zich wel vergist heeft en moesten hierom lachen. Helaas was dit geen vergissing en kreeg ze even later een sleutel van een kamer, We besloten om naar de Kino te gaan om de tijd te gaan overbruggen. Op weg naar de Kino kwam ik MichelJ en Sandra tegen die naar kamer gingen. Patricia vroeg aan Sandra of we misschien samen konden gaan. Sandra vond dit wel ok, MichelJ gaf echter aan dit liever niet te willen. We zijn toen maar naar de Kino gegaan. Patricia is nog meerder keren naar de receptie gegaan en wederom gingen dames die na haar hadden geboekt voor. Ze was hier woest over. Ik heb haar later op de kamer nog lekker kunnen verwennen zodat haar boosheid was gaan liggen. Ik vind het echter zeer kwalijk hoe de dames dit voor elkaar krijgen. Het sterke vermoeden bestaat dat dames betalen om eerder een sleutel te krijgen. Wellicht is het goed dat de heren zelf om een sleutel vragen bij de receptie zodat het toewijzen in elk geval eerlijk gebeurd.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 17 maart 2014 om 07:38 Reden: naam

  40. Onderstaande 8 leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (17 maart 2014),Badslippers (17 maart 2014),Bosco (17 maart 2014),Boy69 (17 maart 2014),Costana (18 maart 2014),hansdordt (17 maart 2014),kempie (17 maart 2014),vrije jongen (16 maart 2014)

  41. #123
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Beron had op zondag geluk bij GT daar waren de wachttijden slechts 20 minuten
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  42. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    deket (17 maart 2014)

  43. #124
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    helaas neig ik ook dezelfde conclusie te trekken als Twinangel, zeker na enkele opmerkingen van dames te hebben gehoord

    hoe dan ook, mocht er op welke manier dan ook sprake zijn van selectiviteit bij de sleuteluitgifte (waar ik absoluut niet over twijfel dat dit gebeurd) dan moet het management zich hiervoor diep en diep schamen en is het een belediging voor de gedupeerde meiden en gasten

    Wellicht is dit een oplossing:

    ImageUploadedByTapatalk1395015540.082899.jpg

    wat me ook opviel was dat er na 1:00 nog behoorlijk wat gasten binnenkwamen die na betaling van de verschuldigde entree "Viel Spass" werd gewenst.
    Wellicht wel zo eerlijk om te vermelden dat ze de eerste 2 uur niet kunnen neuken, maar ja.......
    Laatst gewijzigd door Boy69; 17 maart 2014 om 01:35

  44. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 maart 2014),Bosco (17 maart 2014)

  45. #125
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    LR 15 en 16 maart

    Zaterdag 15 maart:
    Zoals gebruikelijk toog ik op zaterdag naar LR, waar het trio-duo Nala en Sally al had aangegeven dat ze aanwezig zouden zijn.
    Vanzelfsprekend heb ik met hun het eerste kamertje gemaakt, een 90-minuten trio, een perfecte start van de dag.

    Nadien heb ik wat geouwehoerd met enkele dames en beren, die in ruime getale aanwezig waren.
    De een heb ik wat vaker gezien en gesproken, terwijl ik de pannekoekberen (vanzelfsprekend) slechts sporadisch zag.
    Naarmate de middag/avond vorderde werd het drukker en drukker in LR en ik zag de bui al hangen: lange wachttijden en Living room zou weer veranderen in Waiting room.

    helaas had ik het bij het rechte eind :(

    Doordat het trio-duo een behoorlijke fysieke aanslag op me hadden gepleegd, moest ik langere tijd recupereren en ging ik pas rond de klok van 22:00 op zoek naar een tweede kamergenoote.
    Ik twijfelde over nieuwkomer Nicole, die ik uiteindelijk links heb laten liggen (naar zondag bleek een foute inschatting)
    Ik had mijn zinnen gezet op Larissa, ook pas kort in LR en gezegend met een fantastische body.
    We raakten in gesprek en vrij snel stelde ik de kamervraag.
    Ze stemde toe, en keerde niet veel later terug met de mededeling dat er "even" moesten wachten.
    "dat zal wel langer worden dan even" antwoordde ik.
    Haar mooie smoeltje vertrok wat, en werd er naarmate het wachten vorderde niet beter op.
    Ze raakte vreselijk gestressed over de extreme wachttijden, en toen ze na ruim 2,5 uur kwam aanzetten met sleutel 6 (zonder venster) kwam aanzetten trok ik een rotsmoel en verzocht haar vriendelijk nog even te wachten op een sleutel voor een kamer met venster.
    Haar humeur werd er niet beter op, maar ze ging terug naar het kantoortje om op een sleutel te wachten.

    ikzelf wachtte bij de trap naar beneden op de dingen die zouden komen.
    Daarbij zag ik geregeld enkele meiden van kamer komen die net daarvoor ook al gekamerd hadden met een andere gast.
    Ik informeerde bij de receptie hoe dat mogelijk was, maar kreeg het bullshit-antwoord dat deze meiden dan waren uitgenodigd voor een trio door een meid die al op kamer lag.
    Het lijkt me dan toch dat er twee meiden zouden terugkomen van kamer, waaruit blijkt dat ze de gasten maar wat op de mouw spelden.

    Gelukkig duurde het niet al te lang voordat Larissa met een goede sleutel kwam aanzetten en dus kon het feest na zeeeeeeer lang wachten (ruim 2,75 uur) beginnen,

    Logischerwijs was ze nog gestressed van het lange wachten, dus ik stelde voor dat ze eerst een sigaretje rookte om wat te kalmeren.
    Eenmaal gekalmeerd gingen we langzaam over tot de primaire zaken op de kamer, waarbij ze naar volle tevredenheid presteerde.
    Na de daad hebben we nog wat gekeuveld en zo het uur volgemaakt.
    Aangezien ze geen zin had om nog een keer zo lang te wachten is ze daarna vertrokken.

    Ikzelf ben ook maar vertrokken, aangezien ook ik er klaar mee was.


    Zondag 16 maart
    Omstreeks 13:15 gearriveerd bij LR waar Anna weer de deur opendeed.
    Na overhandiging van een kortingskaartje en de resterende € 50 kwam ze aanzetten met een sleutel voor een locker in de "dode hoek" van de kleedkamer, waarop ik haar vriendelijk verzocht een andere locker-key te halen.
    (na enkele voorvallen in LR, die nog niet opgehelderd zijn, neem ik uitsluitend nog lockers die zich in het blikveld van de camera's bevinden).

    Ik heb even op medestrijder Dupke gewacht en samen met hem heb ik ontbeten.

    Nadien was het tijd om voor de eerste keer het pula&pizda-spel te spelen, en dus ging ik op zoek naar een speelkameraadje.
    Uiteindelijk belandde ik bij een nieuwe meid genaamd Nicole.
    Met haar heb ik een fantastisch kamertje gehad wat zeker naar meer smaakte.

    Nicole zou ook mijn derde kamertje van de dag worden, dit keer een uur dat zowaar nog beter was dan de eerste kennismaking

    Tussendoor heb ik nog gekamerd met Larissa, die gelukkig een heel stuk relaxter was dan de dag ervoor.

    Tussen de sessies heb ik wat gekletst met enkele beren en wat gegeten, wat helaas niet zo'n succes was.
    De spruitjes waren goed te doen en ook het vlees kon er mee door.
    Het nuttigen van de Knödel die het gerecht completeerden was echter regelrechte "zelfmoord", wat een gore dingen........

    De honger was dus niet echt gestild, maar aan de sexuele behoeften werd ruimschoots voldaan met 3 goede tot uitstekende kamertjes.

    Het weekend was in sex-opzicht dus absoluut een succes, maar qua "randgebeuren" een drama.

    ps: de vandaag eveneens aanwezige rat (die veelal lang op kamer bleef) hoeft dit bericht niet door te briefen naar zijn meisje of het management, aangezien ik het management zelf al in dezelfde bewoordingen op de hoogte heb gebracht van bovenstaande kritiekpunten.

  46. Onderstaande 11 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 maart 2014),Bosco (17 maart 2014),Costana (18 maart 2014),de duisburg spesjalist (17 maart 2014),gignnl (17 maart 2014),hansdordt (17 maart 2014),masseurke (17 maart 2014),Megaboob (17 maart 2014),rob45 (17 maart 2014),Wijze grijze (17 maart 2014),Willi69 (17 maart 2014)

 

 
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.