Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 152
  1. #76
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln Schrödinger’s Rat

    Een LR bericht ‘nieuwe stijl’: hoe vager hoe beter met een veelvoud van mogelijkheden waar niet over wordt uitgeweid. Theoretisch gezien moet je er maar van uitgaan dat ik de laatste (en komende) weken constant aanwezig ben geweest en met alle mogelijke nationaliteiten tegelijk, en ten alle tijden, heb liggen kameren… tegelijkertijd naar tevredenheid, euforisch en teleurstellend. Zekerheid kan pas worden verkregen als de ‘doos’ geopend wordt, maw als ik je eens ergens tegenkom (meteen een excuus aan de natuurkundigen onder ons, voor dit extra schepje op de veelvoudige verkrachtingen die dit gedachte-experiment de laatste jaren heeft moeten verduren… of misschien interesseert het me niks, misschien wordt ik wel geil van het mishandelen van klassieke wetenschappelijke principes).

    Goed twee weken geleden…of vorige week, misschien gisteren wel, missschien zelfs volgende week?!... op een wat rustige dag weer eens bij de huiskamer aangeklopt. Het begin toch wat anders dan laatst in GT; na omkleden snel naar het restaurant en bij de eerste 7 dames die ik tegenkwam, waren er zo al 5 die mijn mondhoeken deden krullen. Ondanks dat ik ruim buiten het ontbijtwindow kwam binnenzetten, werden er met plezier wat eitjes voor me in de pan geflikkerd. Voor de rest onthoud ik me van commentaar over voedsel… voor je het weet staat Ollie je met een hakmes op te wachten. Ten behoeve van dit bericht dus zowel liggen uitbuiken, op de knieën zitten kosten en net genoeg gegeten om de honger te stillen.

    Terwijl mijn eitjes bakten ging ik even een kopje koffie halen en een meisje – maar ook niet zomaar een meisje - kwam me even vragen of ik het erg vond als ze met een andere gast naar de kamer ging… was speciaal voor haar gekomen en weet ik wat… ik heb geen idee wat haar doet denken dat ze mij daar ‘toestemming’ voor moet vragen (of überhaupt iets over hoeft te zeggen).

    Zoals gezegd, een rustige dag… wat op het moment in LR misschien wel de te prefereren situatie is; hoe dan ook: van 3 uur in de middag tot na middernacht was ik onder de pannen.

    Eenmaal in een bankje kwam meisje 1 al snel bij me liggen; dame van Roemeense of Bulgaarse of Spaanse of Italiaanse – misschien zelfs Duitse – afkomst; in ieder geval geen Nederlandse. Het meisje was moe, geen zin om te werken en eigenlijk alleen op verzoek van de baas komen opdagen. Klinkt als een no go, maar kan regelmatig ook de opmaat voor een hele leuke date zijn. Een paar uurtjes stomme handy spelletjes gedaan, zitten giebelen als Justin Bieber fans en proberen haar Android draaiende te houden met al die meuk die ze er op heeft gegooid. Hierna de kamervraag natuurlijk rap van een ‘sure’ voorzien.

    Op de kamer duurde het een tijdje voor ik haar uit de giebelmodus had en zowel poes als lippen waren wat gevoelig door gebrek aan rust… makkelijk opgelost: het tongzoenen aan haar overlaten – veel adempauze krijg je toch niet – en na een voorzichtig begin, was met het poesje ook van alles aan te vatten. Beetje pijpen, vingeren, pussysliden, neuken; tongzoenen non-stop, closeness maximaal… alleen als je haar kent kon je merken dat ze wat vermoeid was. Ik was nog niet klaargekomen – en nog onder het sperma – of ze gooide haar armen om mijn nek en riep dat het tijd om te slapen was. Binnen een minuut was ze weg… een tandenknassertje. Als zunige Hollander dit aangezien tot het eerstvolgende half uur afliep… maar op mijn voorzichtige aanstalten weer wat leven in de brouwerij te brengen, drukte ze zich nog steviger tegen me aan en riep iets onpraktisch wat ik met ‘de tijd’ moest doen…en ze was weer weg. In het wat gelige licht zag ik ons in de plafondspiegel liggen; zucht. Armen stevig om mijn nek; het gezicht bedekt door een paar lokken haar; de ronding van haar borstje dat stevig tegen me aangedrukt is; een been vast om de mijne; de lijn van haar onderrug en kontje, waar een vreemd uitziende hand – die de mijne is – langzaam in een rondje streelt. Het deed me denken aan een filmshot van een regisseur die in een PG13 film wil laten zien dat de (wat vadsige) hoofdpersoon het meisje heeft ‘gekregen’. Dvp of niet… het heeft altijd toch iets als een meisje in je armen in slaap valt.

    Een tijdje zo gelegen, maar het moest niet te gek worden… dus toen ik zelf ook een paar keer weggedommeld was, die kleine maar voorzichtig wakker gemaakt. Na nette afrekening en douche meteen weer gecharterd voor rookpauzes en weet ik wat; de giebelmodus was in ieder geval weer aan.

    Toen ik me dan eindelijk excuseerde om een rondje te maken, werd ik al halverwege en al half in het toilet, door meisje 2 naar buiten getrokken. Uitleg dat ik voorlopig rond zou spoken, werd enkel gecounterd met een "boos/verdrietig" ‘dus je wilt niet bij me in een bankje zitten’… soms is het met vrouwen makkelijker om het gewoon te laten en te doen wat verlangd wordt.

    Meisje 2 is wederom van Romeens /Bulgaars /Spaanse/ Russische/ Italiaanse komaf… misschien was het wel de poetsboy? Of wacht even… was dit ‘meisje’ niet eerstwho the fuck knows; hoe dan ook, meisje 2 is een stuk minder goed in het onbevangen lomp doen in de bar, maar kennelijk denkt ze dat het een vereiste voor me is of zo…nou ja ze doet haar best en als je goed op haar ogen let, heb je haast het idee dat je kunt aflezen wat er zich achter de stoïcijnse uitdrukking afspeelt. Toch nog een hele tijd zo doorgesukkeld voor we (natuurlijk) verder gingen op een kamer.

    Ik gooi de flensjes de laatste tijd in de rondte, maar dit keer zou het toch een hele behoorlijke pannenkoek worden. Bepaalde dingen toch goed gezien in haar ogen (what a load of bullocks), want ze had er zin an. Tongzoenen subliem, closeness super, pijpen veel beter dan ik me herinnerde, pussysliden en droogneuken to we rauw waren… pas toen ze me voor de derde keer ongevraagd meldde dat ik haar best mocht beffen, viel het kwartje. Een heerlijk poesje en na een tijdje zei ze dat ik haar best mocht laten klaar komen en niet hoefde in te houden… heerlijk als incompetentie wordt aangezien voor een of ander nobeler streven. Super seks met volle overgave en geen greintje terughoudendheid… na het crescendo, voegde ik me in de lange lijn van ijsberen die tegen betaling op een telefoon gaan zitten kutten. Ik rol mijn ogen even mee. Nadat we eindelijk die wifi aan de praat hadden, eerst de verplichte facebook ronde (haar fotos van een paar jaar geleden)… maar daarna was gelukkig snel duidelijk dat youtube wel heeft, wat ze in LR op de pc kennelijk niet hebben; goed dat we zo een kamer met een klein dansvloertje hadden. Zucht, wat een meisje nog zeg… als ze daar breeduit lachend en in haar nakie, met haar heupen staat te schudden.

    Tegen de tijd dat ik weer een pilsje bestelde, was het al weer na middernacht. Een wat atypische dag voor een notoire clubhopper… helemaal toen Manuela of Uwe (ik houd die twee nooit uit elkaar) naast me op de bank plofte om de verschillende verbouwingen door te nemen en mee te klagen over de wachttijden; ik zie mezelf toch niet echt als 'vaste gast' in LR...nog niet althans. Nog een tijdje zo blijven hangen en samen met een bekend blondje, me zitten ergeren aan de poker AI van de photoplay (daar kun je dus echt niks mee).

    Een rustige dag in de huidskamer… slecht is ’t nie!

  2. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 februari 2014),Ace2 ( 4 februari 2014),Badslippers ( 9 februari 2014),Bluebear ( 4 februari 2014),Bosco ( 4 februari 2014),Boy69 ( 5 februari 2014),Dalton ( 4 februari 2014),gignnl ( 4 februari 2014),Jaeger-Lecoultre ( 4 februari 2014),Mr Pussy ( 4 februari 2014),noglangnietuitgewandeld ( 4 februari 2014),Sphinx ( 6 februari 2014),Teiresas ( 2 maart 2014),Wijze grijze ( 4 februari 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    indien je geen werknamen kan onthouden,probeer dan een beschrijving te geven,daar zijn we ook al wat mee

  4. #78
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    indien je geen werknamen kan onthouden,probeer dan een beschrijving te geven,daar zijn we ook al wat mee
    Overdrijven is een vak apart en dat doen we hier op dit forum graag.

  5. #79
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Een LR bericht ‘nieuwe stijl’: hoe vager hoe beter met een veelvoud van mogelijkheden waar niet over wordt uitgeweid

    Meisje 2 is wederom van Romeens /Bulgaars /Spaanse/ Russische/ Italiaanse komaf… misschien was het wel de poetsboy? Of wacht even… was dit ‘meisje’ niet eerstwho the fuck knows;
    Vrije jongen neemt wraak en geeft zo min mogelijk prijs. Hij doet dat zo geraffineerd dat het cynisme sommigen totaal ontgaat. Briljant!

  6. #80
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    11 december 2023 @ 19:47
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Morgen van plan weer te gaan. Zijn er veel dames aanwezig, Krina, Chantal?

  7. #81
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyruss Bekijk bericht
    Morgen van plan weer te gaan. Zijn er veel dames aanwezig, Krina, Chantal?

  8. #82
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    glazen bol of niet,Chantal is aanwezig!
    en betreffende Pussy,;dat cynisme van VJ was mij persoonlijk heus niet ontgaan,,door zijn eerste zin al,maar in die context kan je beter voor een reisgids pennen,(was wel vlot geschreven hoor)
    Beren willen vooral weten welke meiden,hoe en wat.

  9. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 7 februari 2014)

  10. #83
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Verjaardag van Dupke en Deket in LR

    Na een enerverende avond in HP op 24 januari was het de dag erna tijd voor mijn eerste bezoek aan Living Room. Zeer gemakkelijk aan te rijden, eerste indruk binnen: godsamme wat een kutherrie en drukte! Eerste indrukken zijn er om meteen weer te vergeten. Mooie Anna achter de receptie nam mijn uitnodiging/kortingsbon (bedankt MJ en de jarigen hiervoor!) in ontvangst, rekende af, gaf me een badjas en regelde een gids: Dilara. Erg mooi meisje met zwart halflang haar, superfiguur en een zuurstokroze ieniemienie bikini aan. Sightseeing-route: restaurant, trap af, wellness, kino, lockers, viel Spaß! Ik had op grond van de foto's op de site de indruk dat de huiskamer groter zou zijn.

    De eerste bekende die ik zag was hansdordt, gezellig even mee gekletst en daarna iets eten want dat was er die dag nog niet van gekomen. Werkelijk uitstekende kipschitzel met champignonsaus en frietjes en een heerlijk toetje toe. Kennis gemaakt met MJ, de duisburg spesjalist, boy69, Rudi_NL, Dupke, heel erg leuk om jullie allemaal te leren kennen!

    Toen ik het bestaan van saunaclubs net had ontdekt (nazomer 2013) had ik op de site van Babylon een foto gezien van de hyperslanke Eva.

    LR Eva_01.jpg
    (Eva, foto van de website van Babylon)

    Later begreep ik dat zij na een kort uitstapje in Babylon was teruggekeerd naar LR als Eugenia en ik had al onderweg naar Kaarst de hoop dat ze er zou zijn. Hansdordt vertelde dat hij haar had zien staan, in burgerkleding, bij de receptie, op het punt om weg te gaan. Dat bleek juist, maar gelukkig was dat slechts voor even want toen in aan Anna vroeg of Eugenia er was, kwam er een bevrijdend "Ja". Ze zat vast op een kamer. Hansdordt ontpopte zich als een echte vriend en kwam me na mijn restaurantbezoekje vertellen dat hij Eugenia gespot had. Ik had haar gezicht nooit gezien en er lopen meer very skinny lolita's rond in LR, dus ik herkende haar in eerste instantie helemaal niet Ze zat bij de gokkast direct om de hoek bij het rookgedeelte en ik stapte op haar af. "Ben jij Eugenia, Eva in Babylon?" Ze keek verwonderd op. Ik vertelde dat ik min of meer op haar foto was afgekomen, moest ze om lachen. Op dat moment werd de kuise versie van David Guetta's Wet (Sweat) gedraaid, ik vroeg of ze ook de ondeugende versie kende, dat was zo, en ik keek haar veelbetekenend aan waarop ze opnieuw glimlachte en ondeugend terugkeek.

    Toen er een bankje vrij kwam zijn we verkast en konden we ons gesprek onder betere omstandigheden voortzetten. Ze legde haar benen fijn over mij heen en nestelde zich dicht tegen me aan. Haar tattoo midden op haar rug (hoog) viel me op. Ik vind "girls with ink" vaak heel erg mooi. Niet altijd trouwens en vroeger was dat helemaal niet zo, maar kijk eens naar de Facebook pagina "Women with Ink" om te zien hoe mooi het kan zijn: deze pagina heeft elke dag meerdere updates en de mooie bewaar ik op mijn telefoon. Ik liet haar deze verzameling foto's zien en ze was meteen geinteresseerd. Samen hebben we alle ongeveer 500 plaatjes zitten bekijken. Overgeschakeld op Engels, Eugenia spreekt het goed. Net als ik houdt ze van Dance. Opvallend is verder dat ze breed geinteresseerd is en veel weet, het was een heel fijn gesprek. Ik had echt zin om met haar te kameren en Eugenia ging een sleutel halen. Dat viel even tegen, wachttijd al zeker 30 minuten. Is geen straf met Eugenia in je armen, maar ik verlangde nu wel erg naar haar. Nog een keer liep ze naar voren en kwam terug met een sleutel, gelukkig. Kamer 2, veel geluid van de bar/huiskamer/muziek maar ala.

    Ik geef aan dat ik er een lange sessie van wilde maken. We beginnen teder te zoenen en te strelen, heel erg aangenaam. Stuk voor stuk trek ik haar kledingstukken uit en geniet van de schatten die tevoorschijn kwamen. Wat is Eugenia een prachtig meisje. Kleine maar fraaie borstjes met prachtige tepels perfect passend bij dat ranke lichaam, ik word met de minuut geiler. Met haar slipje nog aan krijpt ze boven op me en begint met haar kruis mijn klokkenspel te masseren. Ik was al opgewonden maar nu staat mijn trouwe vriend als een vlaggenmast kaars(t)recht overeind tussen haar benen tegen haar slipje aan. In de spiegel, waar ik al veel vaker in heb genoten van de aanblik van haar prachtige body, zie ik hem tussen haar benen omhoog steken als een asperge klaar om te oogsten, haha. Uiteindelijk leg ik haar weer naast me neer en trek haar slipje uit en kruip ik tussen haar benen om haar poesje te likken. Man-o-man wat een genot is dit. Ze wordt natter en natter en geeft goed aan wat ze fijn vindt. Eugenia heeft een heerlijk gleufje om te verwennen, happy Mr Pussy!

    Aan haar bewegingen kan ik merken dat ze tegen een hoogtepunt aan zit en ineens gaat er een schok door haar lichaam en voel ik nog meer vocht komen. Het laken op de plaats waar ze ligt is drijfnat. Na haar hoogtepunt is ze zeer gevoelig en minuten lang trekt er een siddering door haar lijf bij de lichtste aanraking. Maar daar weet ik wel goeie technieken voor om daar goed mee om te gaan, ik maak er een spel van om het te rekken en ze lijkt er echt van te genieten. Het is voor mij zo geweldig intiem als je bedpartner klaarkomt; dat dat bij Eugenia zo lang gerekt kan worden op deze dag is een geschenk uit de hemel. "Shall I continue?" vraag ik als ze weer helemaal rustig is en meteen fluistert ze: "yes". Op min of meer dezelfde manier breng ik haar naar een tweede, nog heftiger orgasme, met dezelfde maar nu nog intensere napret. Pure GF6, we zijn nu al een goeie drie kwartier op de kamer. Ik kruip weer naast haar en we zoenen heftig.

    Dan daalt ze af. Ik zeg dat ik woord heb gehouden en haar wet heb gemaakt, maar dat dat haar omgekeerd ook goed is gelukt, waarop ze lacht. Met haar hand, niks geen naar appeltjes ruikend doekje, veegt ze het voorvocht weg en begint ze volledig zonder handen langzaam, tergend langzaam mijn trouwe vriend steeds dieper in haar mondje te nemen. Haar tongpiercing is soms erg merkbaar aanwezig, maar nooit vervelend (dat heb ik wel eens anders meegemaakt, dan hoop je maar dat er niets blijft hangen... ). Eugenia kan ontzettend goed blasen en ik geniet enorm en zo lang mogelijk, maar ik wil toch ook graag nog meer proberen dus fluister ik haar toe: "I want to fuck you." Ze voorziet mijn trouwe vriend van een gummi, gebruikt ondanks haar kleddernatte kutje een klein likje lube en kruipt op me. Voorzichtig laat ze zich over me heen zakken en komt ze op me liggen zodat ik mijn armen om haar heen kan slaan. GF6 in the extreme, zoenend laten we onze lichamen in elkaar op gaan en ik streel ondertussen haar gezicht, armen, rug en verrukkelijke billen. Dan gaat ze weer rechtop zitten en duwt nog verder door. Eugenia is zo'n klein poppetje, maar hij paste helemaal, een geweldig gevoel om zo bezig te zijn. We schakelen over op missio, waarbij ze haar benen spreidt en aan haar enkels in de lucht houdt zodat haar bekken nog wat verder kantelt. Op deze manier is er voor mij sprake is van maximaal contact en genot, heel geraffineerd. Ze ligt onder me met dat o zo strakke lijfje, beentjes in de lucht, prachtige A-cupjes turend naar de hemel en daar voel ik me ook, dit is te goed. Ze glimlacht lief naar me, maar toch ook een beetje afstand voel ik. Op het bankje in de huiskamer was dat ook zo, misschien is ze erg moe. Alhoewel ze zich helemaal heeft gegeven daarnet kan ik niet helemaal tot haar doordringen, geestelijk dan. Maar ik geniet intens en kom geweldig klaar. We blijven nog een tijd in elkaar liggen. Ze maakt geen aanstalten om hem er uit te halen zoals zo velen dat wel vrijwel meteen doen. Ik pas op dat we niet te lang zo blijven liggen en ze staat me zelfs toe dat ik het cd'tje op z'n plaats houdt bij het terugtrekken. Pure gf6, ik zweef.

    We kletsen lang na, over haar land en mijn land en weer over tattoos. Ze vertelt me hoe haar volgende tattoo eruit moet gaan zien, ze heeft het concept al helemaal klaar. Samen gaan we in mijn plaatjesverzameling op zoek naar voorbeelden en ze laat me haar voorbeelden zien op haar eigen iPhone. Al googlend vinden we nog meer mooie voorbeelden. We zijn nu twee uur op de kamer, van mij mag het nog twee uur duren, of een hele dag. Wat is het waardeloos dat de meter doortikt. Ik ben een klant, dit is niet mijn vriendin al voelt het op dit moment wel zo. Hoe klote is het om de knop om te zetten, maar het moet. Ik stel voor om er een punt achter te zetten. We pakken onze spullen en lopen naar beneden. De plichtplegingen verlopen zakelijk, de domper wordt eigenlijk steeds groter. Ik vraag wat de schade is. Een uur is 75 euro, zegt ze. Is het opzet dat ze tegelijkertijd de waarheid spreekt maar ook, zonder het uit te spreken, suggereert dat dit voor elk uur geldt? Dat is dus 150 euro, zeg ik half constaterend, half vragend terug. Ze geeft geen antwoord. Door mijn hoofd spookt: Het was toch 50-25-25-25-... hier? Of vergis ik me? Maar ik wil het niet ter sprake brengen want het was zo goed dat ik met liefde 150 euro geef en nog een kleine extra blijk van waardering. Ze loopt zonder verder iets te zeggen weg. Het voelt nu echt volkomen kut.

    Terug in de bar kom ik hansdordt tegen, hij glimlacht van oor tot oor als hij zegt dat ze me kwijt waren. Ik vertel van mijn gf ervaring met Eugenia, maar ik verzwijg hoe klote ik me tegelijkertijd voel.

    Tijd om te eten. In het restaurant (prima ruimte trouwens!) komt ook Eugenia zitten, samen met haar volgende klant. Wat is dit moeilijk. Ze kijkt naar me, maar ziet me niet lijkt het wel. Ik voel me ontzettend klote. Dit voelt als liefdesverdriet, ik ken haar pas 3 uur en verstandelijk weet ik dat het volstrekte onzin is, maar het knaagt vreselijk. Ik draai nog niet zo lang mee, hoe hebben jullie hier mee leren omgaan? Ik snap heus wel hoe het in elkaar zit, maar het voelt zo afschuwelijk. Ook de rest van de avond zal Eugenia mij zo goed als negeren, ik wil afstompen om hier mee om te kunnen gaan, maar tegelijk wil ik hier gevoelig voor blijven, want ik wil niet afstompen. Dit moet voelen zoals het is. Een keer wordt het me te veel als ze weer langsloopt zonder me aan te kijken en zeg ik vriendelijk (is de bedoeling, ik weet niet of het helemaal lukt) tegen haar: "Kennst du mich noch?" Ze glimlacht flauwtjes en slaat even haar ogen neer, maar het helpt me totaal niet, eigenlijk voel ik me alleen nog maar vervelender, want zij doet hier gewoon haar werk en onze overeenkomst is weer verleden tijd, ze heeft geen enkele verplichting naar mij toe.

    In het restaurant neem ik nog een portie en ga ik zo zitten dat ik een dame die net is komen binnenwandelen goed kan bewonderen. Later zal blijken dat dit Hanna is, een hele grote Duitse meid met blond haar en een blanke huid en als belangrijkste assets een paar fantastische tieten die als twee romige ballonnen min of meer op haar zwarte korset de wereld in liggen te staren. Ik zit zo dat ik haar van opzij kan bekijken en zie ook dat ze een adembenemd mooie kont heeft waar een minuskuul zwart stringetje de ronde vormen nog eens extra accentueert. Wat een botergeil plaatje! De man met wie Hanna zit te eten maakt geen enkele aanstalte om meer dan het hoogst noodzakelijke te antwoorden op de vragen die Hanna stelt (wat er precies gezegd wordt interesseert me niet) en na een tijdje druipt Hanna af, terwijl de man blijft zitten. Ik pak mijn iPhone en oortjes en luister een half uur naar mijn eigen muziek in het hoekje van het restaurant, heel relaxed, ik kom weer tot rust.

    Dan loop ik maar weer eens een rondje door het pand. Ik kom de mooiste meisjes tegen. Anka met haar prachtige lijf en bijzondere gezicht die ik al eerder was tegengekomen en naar haar naam had gevraagd. Ze herkent mij ook en glimlacht terug, fijn gevoel. Krina, die ik eerder bij MJ had zien staan. Wat is dat een plaatje! Ze draagt een strak broekje waarin haar hemels petite tushi zo mooi uitkomt en een t-shirt met "hi" op de voorkant en "bye" op de achterkant. Maar een haaibaai lijkt ze me totaal niet, ze komt lief over. Met haar zou ik naar een kamer willen, maar ze is niet vrij. Ook de Braziliaanse Samira kom ik weer tegen, ook haar had ik al eerder gevraagd hoe ze heet. En Florina, naar eigen zeggen pas een maand in LR en dat lijkt bevestigd te worden door het feit dat ze weinig Duits spreekt en liever meteen op het Engels overgaat, is fine by me lovely! Aan de "blinde" bar (langs de muur) zitten ook steeds zo veel mooie vrouwen, maar de twee die optisch het meest opvallen zitten helemaal aan het einde, bij de doorgang naar de ruimte met de bankjes: beide hoogblond, de een met een bob-kapsel en grote, door de zwaartekracht en vast en zeker jarenlang topless rondlopen enigszins hangende borsten en een zwart Playboy-style strikje om haar hals en een kleinere met langer haar en een erg mooi slank lijf. Ik zal de grote niet beledigen door te suggereren dat het duo op moeder en dochter lijken, maar die associatie dringt zich wel op. Die kleine zal ik later nog in de kino een pijpbeurt zien geven aan een stevige vent en wel met zoveel inzet dat ik dat alvast noteer voor een volgend bezoek, want verdomme wat zag dat er goed uit. Van beide dames weet ik overigens niet hoe ze heten.

    Ik bestel een water en krijg een Warsteiner, ook goed. Eentje kan wel. Ik vind de barbediening niet top; de dames letten niet op wie er iets wil bestellen en het duurt allemaal erg lang. Er zijn ergere dingen, maar het valt wel op. En nu we het er toch over hebben: ik vind de muziek te hard, er zijn te weinig bankjes, de rook is soms irritant en er zijn veel te veel beren. Zo! Maar ik begrijp dat het Messe is, plus zaterdag, plus een party. Op andere dagen is het veel beter hoor ik van alle veelplegers dus ik kom zeker nog eens terug voor een hernieuwde kennismaking.

    Ik ga op de hoek aan de bar zitten, dicht bij de ingang. Toevallig kijk ik een keer om en kijk recht in de ogen van Hanna. Ik glimlach en ze komt naar met toe. Ik zeg dat ik haar al heb bewonderd eerder en ze antwoordt: "ja, in het restaurant, dat had ik gezien." Niet verkeerd dat ze zich mij nog herinnert (en ook weer erg zakelijk maar zo gaat dat), want ik heb haar daar niet 1 keer mijn kant op zien kijken. Hanna doet me denken aan een jonge meid die ik ken uit mijn persoonlijke omgeving waar ik erg opgewonden van word maar waar uiteraard geen schijn van kans is dat ik haar ooit te grazen neem. Ik ben niet vies van surrogaat en ik besluit op dat moment dat ik dat machtige lijf wil vasthouden en allerlei vunzige dingen wil doen. Bovendien is ze het tegenovergestelde van Eugenia, mooier kan niet, dat helpt me misschien over het nog steeds knagende kutgevoel heen. Ze vertelt me dat de wachttijd voor een kamer momenteel 1,5 tot 2 uur bedraagt en stelt voor om naar de kino te lopen. Ik vind die ruimte in LR niet geweldig. Het is te licht en te klein en de bedden staan te dicht bij elkaar. Bovendien heb ik er al een paar keer allerlei kerels zien rondhangen die zonder gene naar krikkende stellen stonden te staren. Deert me op zich niet, dank zij alle gangbangs die ik heb gedaan, maar ik vind het zo sneu. In de kino is het druk, er is alleen nog plaats op het bed direct "onder" het tv-scherm, dus het meest bij de ingang. Is ook wel weer kinky om zo in het openbaar aan de gang te gaan, hou ik wel van. Op het bed ernaast ligt het kleine blonde poppetje die grote vent af te zuigen zoals ik hierboven al heb geschreven. Hanna gaat op bed zitten en begint haar korset uit te doen. Wil ik dat wel, het accentueert die supertieten zo mooi, dus ik vraag haar om het ding aan te laten. Dat verbaast haar en nu twijfel ik ook, want ik wil er wel bij kunnen straks en met zo'n stug ding tussen ons in dat gaat hem ook niet worden natuurlijk. Toch maar uit dus. We gaan liggen in een zijdelingse 69 en ze begint me te pijpen, kan ze prima: heerlijk nat en vol overgave. Ik lik aan haar wat grotere schaamlippen. Ze heeft een "ingewikkelde" muschi, zoals ik dat noem als het geen strakke lipjes zijn, maar zo'n fraaie "roos van vlees" of "twee ons ongepaneerd", is heerlijk om op te zuigen! Na een tijdje zie ik dat er een plaatsje vrijkomt op een van de bedden meer achterin en we verkassen. Ik stel voor om in cowgirl verder te gaan, maar ze zegt geen conditie te hebben en dus iets anders te willen doen. Volgens mij heeft ze geen zin om in de flinke drukte die er nu in de kino is zo rechtop te gaan zitten "werken". Ik zie nu dat die smeerkezen van die andere wandelclub zoals foots en de vulkaan spesjalist en nog zo'n paar vrolijke vrienden schaamteloos naar ons showtje staan te kijken, of liever: interesse voor het pornoscherm veinzen en af en toe steels onze richting op kijken, haha. Ze doen maar. Hanna stelt doggy voor en totaal onbegrijpelijk ga ik er niet op in. Ik snap nog steeds niet waarom, ik had in het restaurent immers zo'n heerlijk uitzicht gehad op haar fraaie achterwerk. Laten we zeggen dat ik te moe was om me te realiseren dat ik dit wilde, maar doodzonde is het wel. Ik zou bijna zeggen dat ik vanwege dit gemis Hanna nog een keer moet doen, ooit een keer. We gaan door in missio, ook lekker want ze is opvallend strak en zo kan ik goed naar haar kijken. Ik draag haar min of meer op om me aan te kijken terwijl ik in haar stoot en ze gehoorzaamt devoot. Ze kijkt erg geil, met een blik waar ze een zekere mate van onderdanige schaamte in weet te leggen, doet ze klasse want zo is de suggestie van het stoute meisje dat een goeie beurt krijgt optimaal. Haar tieten zien er super uit, maar voelen hopeloos aan - de vullingen zijn keiharde stootbumpers, vreselijk jammer als je het mij vraagt. Maar ik geniet erg en na wat fijne missio-variaties (benen opzij, omhoog, gebogen tegen mijn zij aan en weer lekker omhoog) kom ik van heel diep klaar, prima sessie! We ruimen de rommel op en gaan afrekenen. Ik heb daarna nog 20 euro over. Snapte ik maar hoe zo'n gokkast werkt, dan kon ik er misschien wat meer van maken voor nog een kamergang, of alles verkwisten, who cares want voor 20 euro koop je hier niks. Echt, ik meen het, ik zou willen dat ik snapte hoe die apparaten werken, maar ik kan er geen touw aan vastknopen. (Een week later in GT doe ik weer een poging om te doorgronden waar het om draait door te kijken hoe Carmen aan het spelen is, maar tevergeefs. Verslagje van dat GT bezoek volgt trouwens nog.)

    Terug in de bar klets ik met hansdordt en Rudi_NL. Drie gangbangers, het onderwerp ligt voor de hand en al snel wordt het allemaal bijzonder ranzig, I love it! Rudi_NL stelt ons voor aan badslippers, die ons viespeuken naar eigen schrijven eigenlijk liever geen hand had gegeven, haha. We wisselen wat gedachten uit, heel erg leuk om kennis te maken met deze beer van het eerste uur. En dan wijst hansdordt ons op drie prachtige meiden die op de verhoging tegen de wand achter de bar een dansshow weggeven. Ziet er vreselijk lekker uit! Er zijn meer kerels die kijken, maar wij nemen actief deel aan de act door ons belachelijk te maken met allerlei suggestieve gebaren richting de dames. Badslippers verwoordde onze ontmoeting en onze participatie in de dansact treffend:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Inmiddels beklommen diverse dames de toog om daar op de muzikale klanken wat hitsige dansjes uit te voeren. Terwijl de dames de kwijlende ijsberen wat lesbovoer voorschotelden, danste ik als Manke Nelis op de klanken van DJ Tonny door de keet. Rudi_NL trok me aan mijn badjas en zei:"BS je maakt je volkomen belachelijk, kom ik stel je voor aan deze oversekste gluiperds voordat je imago volledig naar de knoppen is" Ik zag twee smeerlappen als uitgehongerde zeehonden aan de bar hangen, wachtend op een verse haring die de dansende sletjes zouden toewerpen. De meisjes kwamen volgens mij regelrecht uit het kleuterklasje van Pistolero Pete zo jong waren ze. De twee heren draaiden zich om en keken me verwonderd aan alsof ik een pasgeboren baby van de spenen van de moeder trok. "Heren, ik presenteer jullie Badslippers", lalde Rudi_NL die volgens mij verder heen was dan Herman Brood toen hij ooit zijn kloten liet wassen door Majoor Bosshardt van het Leger des Heils. Ik maakte kennis met Mr Pussy en Hansdordt en twijfelde even of ik de hand zou schudden van deze notoire "Gangbangers". Je weet immers nooit wat je beetpakt en voordat je het weet heb je de Hepatitus aan je reet hangen. We kletsten wat en staken elkaar wat veren in de reet totdat het ongemakkelijk werd. Vervolgens overgeschakeld op de vunzige verhalen van deze heren. Voor hun was het de eerste keer in deze keet dus ze keken hun ogen uit. Plezierige ijsberen en leuk om weer nieuw volk te ontmoeten.
    Later op de avond heb ik nog aan de dames gevaagd hoe ze heten: Roberta en Camelia (de derde dame was er maar heel even bij). Camelia is de dame links en is bloedmooi maar wat meer afstandelijk, Roberta een heerlijk geile sloerie die meerdere keren graag in haar blote niksie op een handdoek gaat liggen en haar benen spreidt om haar vriendin de gelegenheid te geven haar af te lebberen, wat ze helaas niet echt deed, maar toch was het fijn om naar te kijken. Ik vraag hansdordt of ik 30 euro kan lenen want die Schlampe wil ik graag aan mijn neukstok rijgen, maar hij toont zich wederom een echte vriend en weigert resoluut. Ik speel nog kort met de gedachte om even verderop in een hotel geld te pinnen (ik had van Anna begrepen dat dat kon), maar daar heb ik al helemaal geen zin in en er is gelukkig nog een sprankje verstand in mij overgebleven dat me tegenhoudt.

    Toen was Rudi_NL even weg en gaf hansdordt aan naar huis te gaan. Alleen aan de bar keerde ik me weer om naar de nog steeds dansende dames en viel terug in mijn rol als hongerige zeehond. Op dat moment wenkte de geile opdonder mij om achter de bar te komen. Was dat serieus? Ik keek haar aan en haalde mijn schouders op, maar ze bleef aandringen. Ik hang het geloof aan dat je zo min mogelijk opportunities uit de weg moet gaan, komt door een roman die ik een keer heb gelezen, en dacht YOLO! Ik om de bar heen, even een blik van een van de bardames die zich afvroeg wat ik daar te zoeken had, maar ik werd doorgelaten en stapte op de verhoging. Schlampe, eh Roberta trok mij badjas uit en daar stond ik in mijn blote lijf van diep in de 40, geen Chippendale, tussen twee prachtige dames, op een veel te hoog plateau en veel te zichtbaar voor de hele huiskamer. Niet dat er veel mensen keken, hoop ik, denk ik, maar toch. Het enige wat ik kon bedenken was om zo goed mogelijk mee te doen en wat suggestieve bewegingen te maken maar wel in stijl. Gaandeweg kreeg ik er lol in, maar echt de huiskamer in kijken durfde ik niet, uit angst voor de meewarige blikken die mij gegarandeerd ten deel zouden vallen. Ik richtte me dus volledig op de dames die een voor een suggestief afdaalden naar mijn lagere regionen maar (gelukkig, of is het spijtig?) niet echt verder gingen. Toen het tweede nummer klaar was heb ik een einde van mijn "show" geforceerd door passiever te worden en Schlampe gaf me met een lieve glimlach mijn badjas terug. Als Rudi_NL na afloop niet had bevestigd dat hij me hier bezig had gezien, had ik het misschien zelf niet eens geloofd. Leuk was het in elk geval wel!

    Met Rudi_NL klets ik aan de bar nog verder over onze ervaringen, tof gesprek!! Het is inmiddels weer wat rustiger in de huiskamer, veel beter zo als je het mij vraagt. Er komen twee dames naar ons toe die een double date voorstellen. De mooie wil met Der Rudi, dan krijg ik de andere. Nou heb ik sowieso al geen zin in een mini gangbang, maar al helemaal niet met dit stel en Rudi_NL denkt er net zo over. Ze snappen snel dat wij niet te vangen zijn en druipen af.

    Bijna alle forumleden die ik vandaag of al eerder heb leren kennen zijn inmiddels pleite, alleen Rudi_NL is er nog zoals gezegd, volgens mij is boy69 ook nog wel ergens en de duisburg spesjalist die als een echte wandelaar onvermoeibaar keer op keer de tent afstruint op zoek naar het lekkerste hapje. Uiteindelijk zal het hem lukken, want als Rudi_NL en ik ons aan het omkleden zijn om te gaan, komt dds terug van zijn laatste kamer met een dame die uitstekend past bij het "verlanglijstje" zoals hij dat beschreven had, doet 'ie toch weer goed! Onderweg naar de lockers en daarna onderweg naar de buitendeur kom ik nog vele dames tegen die mij vandaag waren opgevallen en het afscheid van vrijwel allemaal is opvallend aangenaam alhoewel ik met geen van allen gekamerd of lang gepraat heb: de mooie Anka, de intrigerende Florina waarvoor ik liever nog vandaag dan morgen zou terugkomen, Roberta van de bardans-act, de Braziliaanse Samira. Ook loop ik bij de receptie Eugenia tegen het lijf en blijkt er toch ruimte voor een lief maar gehaast afscheid, had ik nodig. Rudi_NL merkt volkomen terecht op dat hij geiler vertrekt dan hij gekomen is en zo voel ik me ook. Is goed, er moet altijd iets te wensen overblijven!

    LR is een mooie tent, het eten is uitstekend en er lopen de prachtigste meiden rond. Ik ga hier nog terugkomen!

    (N.b. je mag me nomineren, vind ik leuk, maar ik doe als Jury niet mee met de beste recensie natuurlijk.)
    Laatst gewijzigd door Mr Pussy; 7 februari 2014 om 11:39

  11. Onderstaande 21 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 februari 2014),Ace2 ( 7 februari 2014),Badslippers ( 7 februari 2014),bergm550 ( 7 februari 2014),Bosco ( 7 februari 2014),de duisburg spesjalist ( 7 februari 2014),gignnl ( 7 februari 2014),hansdordt ( 7 februari 2014),hasta la pasta ( 8 februari 2014),Jack42 ( 7 februari 2014),Jaeger-Lecoultre ( 9 februari 2014),KanariePiet ( 7 februari 2014),Knabbel (10 februari 2014),licky luke (12 februari 2014),Megaboob ( 7 februari 2014),rob45 ( 7 februari 2014),Rudi_NL ( 8 februari 2014),too slow ( 9 februari 2014),Wentelt Eefje ( 9 februari 2014),Wijze grijze ( 8 februari 2014),Willi69 ( 9 februari 2014)

  12. #84
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    de wonderen zijn de wereld nog niet uit ; om af te wisselen koos ik zaterdag om nog eens een bezoekje te brengen naar LR,comme toujours.
    rond 16h binnen en wat bleek;het was wel zeer kalm,mannen genoeg maar vrouwen?
    verschillende toppers afwezig zoals Maria,Maddy,Cora,,,wat was er aan de hand?
    volgens mij twee hypothese,ofwel vakantie(het is bijna carnavalverlof,de tijd vliegt)ofwel en dat lijkt me aannemelijk,hebben een aantal dames(of hun vriendjes pooiers)ervoor gekozen om andere clubs te opteren,wegens het beu worden van de lange wachtijden wegens het gebrek aan kamers en de bijgevolg verlies aan inkomsten.
    nu ik liet het niet aan mijn hart komen en kan altijd wel mijn keuze vinden.
    na het zoals altijd hartelijk ontvangst van de mooie thekefrau,wat gaan eten en in de bar onmiddellijk het gezelschap gekregen van de supperknappe Chantal.

    een beetje later kwam er Sunny bijzitten en blikken waren elkaar weer aan het doden,terwijl Dupke en Boy er mee konden lachen zat ik weer met een luxeprobleem.
    nu het is geen straf om tussen twee schoonheden waar het mee klikt op de zetel te zitten,maar ze wilden mij voor hun en waren deze keer minder voor een trio te vinden,dus weer een teleurstellen,zeer moeilijk.
    Nu vertelde Sunny mij dat ze op zeer korte termijn op vakantie gaat,ze was op zei ze,en zag er idd wat moe uit.
    dus toch voor dit poppemieke gekozen,ook al omdat Chantal niet zo FT-minded is.

    Onmiddellijk een sleutel en dan nog een van mijn lievelingskamer,een ritueel dat zich verbazend genoeg voor LR,bleef herhalen,dus nooit moeten wachten.

    man,man,man,met deze ex-model twee uur heerlijke sex,twee FTs en toen we voldaan in elkaars armen lagen na te genieten zag ik boven in de spiegel een oude,afgeleefde man met een schattig poppemieke glimlachend samen gneiten van elkaars gezelschap.

    bon douchen,en in de Jacuzzi,maar man wat was dat;ijskou,het leek wel Alaska. Nu de mannelijke masseur die altijd de vriendelijke oosterse komt vervangen vertelde dat het al heel de week kapot was.
    terug naar de bar,smsje van Chantal gekregen dat ze op mij wacht en hoorde dat ze woedend was.
    niet op mij,maar hoorde haar lallen over regels in een club,onbeschreven wetten,en dat een dame normaal niet bij een man komt zitten terwijl hij al vrouwelijk gezelschap heeft en deze S dat ook al op mijn verjaardag deed enz,ze had haar blijkbaar ondertussen ook al boven voor aangepakt,nu ik hoefde dit allemaal niet te horen,heb die discussies ook al in begin van de zomer,einde lente meegemaakt en stelde Chantal maar op haar gemak,ik koos eerst S omdat ze op verlof gaat en dat had ik Chantal ook al verteld voor ik eerst met S ging.

    dus om het goed te maken en vooral ook omdat ze zo mooi is,een langdurige sessie met Chantal.
    vroeg haar mij aan te kijken met die mooie ogen toen ze mij zoog en warempel op dat moment dacht ik mijn tablet te nemen om de einduitslag van Kortrijk-Anderlecht te bekijken,maar dacht het maar zo telaten gezien het voorgaande.
    Bon?Chantal terug tevreden,ik terug tevreden.
    wat gegeten,en dat was juist zoals vorige zaterdag wat minder,op ons verjaardagsfeest wel lekker.
    de DJ deed zijn best,maandag scheen er een DJ aan het werk te zijn geweest die een ramp zou zijn,maar wat de meiden erger vonden was dat ze de gehele weinig verdiend hadden,ik hoorde er dan ook nog klagen over klanten die ze wel hadden enzo,en dit kwam ook van de meiden waar ik niet mee op kamer was.
    tijd voor wat gevrij met Sunny op de bank,ook al omdat ze zei dat ze straks naar huis ging,familiale redenen en een taxi ging bellen,heb ik nog eens op een Deketwijze van haar afscheid genomen,terwijl DJ T nu ook hardrock in de bar was aan het draien.

    tja het viel wel op,de line-up was niet zoals anders in LR,hoewel er wel maar mannen bleven binnenkomen,dat hoeft niet voor mij.

    Dupke en Boy zaten weer op hun gebruikellijke wijze op de zetel aan de inkom en nu moet ook ik altijd aan die mop uit de muppets denken.
    Boy,had een nieuwe Duitse genomen en was ontevreden,maar ondertussen kroop Chantal weer op mijn schoot,en besloot er nog voor het slapen gaan een half uurtje uit te persen,waarop ik voel dat ik een dag ouder werd terwijl dat lief kind,toch een van de knapste van de LR,gezicht en kontje mmm,zo haar best deed.

    nu zoals ik al schreef,de keuze was deze keer beperkter,je had uiteraard nog de vaste kliek met Tania(ik tegen haar,jij bent ook permanent naar de kamer aan het gaan,zij;ja jij ook,ik;"maar jij ontvangt ervoor dat is het verschil,zei lachen en dan zag ik ook haar roodharig vriendin die duidelijk Sigmund Freud,BS dus aan het missen was,Alexia liep er steeds eenzamer en ongelukkiger bij zonder haar pannenkoekmaat en de altijd lachende Delaria is nooit meer dezelfde sinds het vertrek van haaar grote voorbeeld waar ze naar opkeek,en tevens beste vriendin was.
    Ook Bonny,Kelly en Paula waren wel op post,alle drie zeer verschillend van uiterlijk maar zeer geil.
    hopelijk voor LR een korte dipje wat betreft aanbod,ikzelf had mijn fun,slechts met twee verschillende maar toch in totaal vijf uur op de kamer,en geen minuut voetbal gezien,alweer.

    thekefrau vroeg bij het buitengaan of we een aangename tijd hadden,Dupke bevestigde na een aarzeling en aan mij zei ze,bij jou weet ik het zo,zoals altijd,dat heb ik wel gezien hoor.
    logisch ook,de beste therapie tijdens sombere korte winterdagen is goede sex met een mooie vrouw,maar tijdens lange fijne zomerdagen ook hoor

  13. Onderstaande 15 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2014),Badslippers (10 februari 2014),Bluebear (10 februari 2014),Boy69 (10 februari 2014),Dalton (10 februari 2014),gignnl (10 februari 2014),KanariePiet (10 februari 2014),kempie (10 februari 2014),lekkersfan (14 februari 2014),Megaboob (10 februari 2014),molaar (10 februari 2014),Mr Pussy (10 februari 2014),Poppalarge (10 februari 2014),rob45 (10 februari 2014),Wijze grijze (10 februari 2014)

  14. #85
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:18
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    [QUOTE=deket;356262].

    Dupke en Boy zaten weer op hun gebruikellijke wijze op de zetel aan de inkom en nu moet ook ik altijd aan die mop uit de muppets denken.
    Boy,

    Alleen hiervoor al een nominatie voor Deket want ze zaten er gisteren nog steeds

  15. Onderstaande 2 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    deket (10 februari 2014),ronald1984 (14 februari 2014)

  16. #86
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    LR was afgelopen weekend iets minder qua bezetting dan we de laatste tijd gewend waren.

    Volgens de officiële berichten waren de meiden "op vakantie" of "ziek", maar de geruchtenmachine werkte op volle toeren, en meldde dat behoorlijk wat meiden LR hebben verlaten en hun geluk elders beproefden.

    Maandagavond was ik voor een bliksembezoek in PHG, waar ik minimaal 5 meiden zag, die de afgelopen 10 dagen nog in LR rondhuppelden.

    was het dan zo slecht in LR ?
    nee, dat ook niet, en ik heb dan ook genoten van Daria, Jessy, Nala, Sally, Sunny en in iets mindere mate van Mimi.

    Verder de gebruikelijke bups meiden zoals Yvon, Dilaria, Chantal, Tanja en noem ze maar op.

    Bekende beren waren er zaterdag maar weinig aanwezig, maar zondag waren er wat mee tgv een verjaardagspartijtje van Tanja's Opa.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2014),gignnl (11 februari 2014),Jaeger-Lecoultre (12 februari 2014),kempie (11 februari 2014)

  18. #87
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    N'abend allerseits,

    komme gerade aus dem LR zurück und muss meine aktuelle Favoritinnen-Liste im LR überarbeiten. Denn einen Spitzenplatz hat sich heute Abend Neuzugang Malina gesichert.

    Name: Malina
    Haarfarbe/-länge: dunkel, lang
    Größe: 180 cm
    Figur: normal, A/B-Cup
    Herkunft/Sprache: Deutsch
    Alter: 23
    Tattoos/Piercings: oh ja, ein Piercing genau da ;-)
    Service: sehr gut: ZK, perfektes Französisch, FT möglich, lässt sich sehr schön lecken, Fingern
    Sonstiges: auffallend große, attraktive Erscheinung
    Lebenslauf: Seit 10. Februar (18.30 Uhr) im LR, davor vorwiegend norddeutsche Clubs

    Malina war für mich vom ersten Blick an ein Must have (okay, für den Kollegen Lindberg zunächst auch, aber der hat sich dann anderweitig entschieden ;-). Nicht nur aufgrund ihrer Größe ist die Deutsche eine attraktive Erscheinung. Den ersten Blickkontakt hat sie sofort aufgenommen, und trotz eines netten Smalltalks zögerte ich zunächst mit der Buchung. Der Gedanke: eine so attraktive, wenn auch professionell wirkende Deutsche könnte auch ein Flop sein.

    Doch auf dem Zimmer wurden alle Befürchtungen entkräftet. Es gab Null Zurückhaltung, auch bei den ZK. Herausragend ist ihr gefühlvolles Französisch - das habe ich so lange in Anspruch genommen, dass weitere Features auf das nächste Mal vertagt werden mussten
    Da Malina zunächst einmal mit ihrer Freundin im LR bleiben will, ist eine Wiederholung sicher.

    LG
    Manni1a
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 februari 2014 om 12:12

  19. Onderstaande 4 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (11 februari 2014),Megaboob (11 februari 2014),Tiga (11 februari 2014),Willi69 (11 februari 2014)

  20. #88
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Als een galeislaaf die aan de roeiriemen vastgeketend zit, zo zit ik vastgeketend aan "LR". De tijden dat ik elke week drie verschillende clubs bezocht ligt ver achter me. Waarom dan juist "LR" en niet "GT" want dat is voor mij nog dichterbij. "Golden Time" vind ik een mooie club, uitstekende "Line-up", eten is goed, verzorging dik in orde, vriendelijk personeel, minder lange wachttijden (vaak geen wachttijden). Gelazer met prijzen heb ik er nooit gehad en het milf gehalte is goed op orde. Maar ja, geen stevige rooie kool. Want die kleine rooie duivel is toch een beetje de reden dat ik naar "LR" ga. Ideaal zo'n relatie op afstand. En zeker met een dame die niet beantwoordt aan het stereotiepe beeld van de dvp. Al drie jaar kennen wij elkaar. En net als in de beste huwelijken zit ze me weleens met de deegroller achterna. Gelukkig vangt D'n Laaf van Boekel de meeste klappen voor me op. Die kerel werd afgelopen zondag weer bont en blauw geslagen en niet alleen door het combimeisje. Banana lag ook ergens in de zetels te zuipen en kreeg al snel gezelschap van een blond mokkeltje en ging met haar op de kleffe toer.

    Tevens waren er wat oude bekende op het nest teruggekeerd zoals sprinkhaan Leni en de meer spekkige Zoë. Beide dames hadden niks van hun skills verloren. Ik was nog geen minuut binnen of ik werd al aan de badjas getrokken. Effe kletsen maar ik had belangrijkere zaken te doen namelijk feestvarken Molaar de hand schudden. Die oude snoeper zat met zijn liefje op de bank te flirten maar was niet te beroerd om onmiddellijk de flessen "Jack Daniels" voor de dag te toveren zodat ik mijn griepvirus een kopje kleiner kon maken. Tania nam ook een slok maar trok een vies gezicht. Ja, whisky zuipen is niet voor iedereen weggelegd. Na de whisky kwam de rijstevlaai met slagroom. En niet lang daarna kwam Sophietje die een aangenaam onderonsje had gehad met Fukkiedukkie.

    Helaas voor mij begon ik van die whisky alleen maar harder te zweten en Zoë kwam mijn hoofd deppen. Bovendien kwam ze op het schitterende idee om eens gezellig bij te kletsen op een kamer. Aangezien ze binnen mijn categorie valt van stevig leek me dat een prima optie. Fysiek zit er inderdaad wel wat sleet op maar is dat ook niet zo bij ons middelbare ijsberen? We liepen naar de kamer en Dupke en B69 zeiden dat ik de verkeerde had! Haar vaardigheden waren dik in orde. Correct afgerekend en weer terug naar boven. Hapje gegeten bij Olli. Die kerel is dik tevreden met zijn nieuwe onderkomen. Uitstekende service in het restaurant en niet te beroerd om wat extra's te maken als je het vraagt. Het leek trouwens wel of ze daar een poetsfobie hebben zo goed wordt het restaurant schoon gehouden. Boy69 zei dat hij ook ziek was maar ging wel drie keer vreten. Een stevige verkoudheid had hem geveld zodat zijn gemiddelde wat omlaag ging. Bovendien spoot hij in plaats van sperma wat groene blubber, zo verkouden was die kerel. En ook een boel dames waren niet lekker.

    Na het eten brak het zweet me pas echt uit en ben ik in de kino gaan liggen. Na een poosje kwam Sophia me als een echte zuster verplegen. Watertje, 2 aspirines, strepsils en tenslotte haar wulpse lichaam naast dat van mij. Ik wilde haar echter niet ziek maken maar volgens mij liep daar iedereen met de griep onder de leden zodat de fysieke nabijheid toch nog wat geïntensiveerd werd. De verzorging deed echter wonderen en aangezien wij comfortabel in de kino lagen en er verder niemand was (niet dat dat wat uitmaakt), hebben wij geen kamer gepakt maar zijn lekker in de kino gaan rollebollen. Daarna nog wat gedronken en toen maar snel naar huis.

    Conclusie: Niet druk, geen wachttijd, "Line-up" beperkt voor heren die kieskeuriger zijn, rustige sfeer, lekkere vlaai, goeie whisky, Olli wederom in topvorm met zijn team net als de thekedames en het barpersoneel. Daar waar vroeger de pizza's werden geserveerd, zijn tegen de wand banken gemonteerd en een soort van zit gecreëerd.

  21. Onderstaande 20 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2014),amigo70 (11 februari 2014),bergm550 (16 februari 2014),Bluebear (11 februari 2014),Boy69 (11 februari 2014),Cupido (11 februari 2014),deket (11 februari 2014),gignnl (11 februari 2014),Jack42 (11 februari 2014),kempie (12 februari 2014),krukar (13 februari 2014),lekkersfan (14 februari 2014),madiwodovr ( 3 maart 2014),Megaboob (11 februari 2014),molaar (11 februari 2014),Mr Pussy (11 februari 2014),Ricardo Banana (11 februari 2014),rob45 (11 februari 2014),Teiresas (12 februari 2014),why not me (11 februari 2014)

  22. #89
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers;356528 [b
    Banana[/b] lag ook ergens in de zetels te zuipen en kreeg al snel gezelschap van een blond mokkeltje en ging met haar op de kleffe toer.
    En mijns persoontje maar beschuldigen van de "pannenkoekkampioen". De vlerk. Maar ja, goed voorbeeld doet volgen.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  23. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (12 februari 2014)

  24. #90
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    11 december 2023 @ 19:47
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Ik kon helaas afgelopen weekend niet afreizen naar LR. Maar ik begrijp dat er wat minder dames zijn als gebruikelijk? Wel lange wachttijden?
    Aankomende vrijdag zal ik gaan. Iemand enig idee of Krina en Chantal dan aanwezig zijn?

  25. #91
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    nogmaals,;Chantal zal aanwezig zijn of er zou een WO3 moeten uitbreken en dan nog,
    zij gaat pas op vakantie rond pasen
    indien je echt volledige uitsluitsel wil hebben,bel dan naar LR,daar zullen ze je altijd vriendelijk te woord staan of iemand al dan niet komt(werken dus)of ze figuurlijk komen hangt van jezelf af

  26. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (12 februari 2014),ronald1984 (14 februari 2014)

  27. #92
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Na 2 maanden eindelijk weer eens in LR. Erg rustig hier helaas geen bekende beren dus vermaak ik me maar met de telefoon en dames. Eindelijk dominique weer eens tegen gekomen. Nog steeds bloedmooi. Kamer kon dan ook niet uitblijven. Wat ik me herrinerde was dat het goed was maar niet meer dan dat. Het was dan ook iets beter dan verwacht en we hadden nog kamer 7 ook. Uitstekend begin v/d dag vandaag.

  28. #93
    Geregistreerd
    24 december 2012
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    96
    Discussies
    2
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 31 posts

    Standaard De ontdekking van de hemel

    Vandaag (gisteren eigenlijk alweer) afgereisd naar Kaarst om een vergelijkend warenonderzoek te doen tussen GT en LR en daarmee te onderzoeken waar de hemel zich bevindt. Voor mij waren er een aantal opvallende verschillen en overeenkomsten. De dames waren even mooi al waren het er een stuk minder dan mijn ervaringen in GT maar de service was in mijn beleving gemiddeld beter. Ik heb twee zeer goede GFE ervaringen opgedaan wat me in GT nog niet was overkomen. Het eten was ook daar prima verzorgd en de wellness had als grote voordeel dat er ook een stoomruimte was wat ik erg kan waarderen. Wat ook inspirerend werkte waren de kamers met rondom en zelfs aan het plafond spiegels zodat je prima de vrouwelijke rondingen en bewegingen kunt aanschouwen tijdens een pijpsessie. De buitenruimte en de lokatie (een industrie achtig gebiedje) vond ik weer minder, in de zomer ga ik denk ik toch op zoek naar een lokatie die daar weer meer recht aan doet. In GT heb ik nog geen massage ondergaan maar in LR ben ik door de masseuse stevig onder handen genomen en dat is erg goed bevallen. Al met al en ondanks de wat langere reisafstand heb ik LR nu als nummer 1 op mijn lijstje staan en is GT de nummer 2. Uiteraard blijf ik zoeken en de volgende keer ben ik dan ook van plan om naar GD te gaan om ook door de vergelijking toe te passen. Uiteraard is al het voorgaande uitermate subjectief en zal niet door de ballotage van de consumentenbond komen.

  29. Onderstaande 10 leden hebben HarrieJekkers bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 februari 2014),Bezitos (15 februari 2014),Boy69 (15 februari 2014),Don Rudo (15 februari 2014),gignnl (15 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),Megaboob (15 februari 2014),rob45 (15 februari 2014),ronald1984 (28 februari 2014),Stief (16 februari 2014)

  30. #94
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Het vervolg van mijn verslag van vrijdag. Ik heb me verder ook nog uitstekend vermaakt met Diana en 2 keer met mijn favorietje Landiana. Ik was erg blij Landiana weer te zien en zij om mij weer te zien. Geen bekende ijsberen tegengekomen maar heb me toch niet verveeld. Ik had nog 1 keer kamer 7 en ook nog eens kamer 1 een uitstekende dag dus.

    De line-up was matig met weinig nieuwe gezichten maar dat was voor mij niet zo'n probleem. Er was maar 1 nieuwe dame die me enigszins kon bekoren. Nu heb ik begrepen dat er de laatste week erg veel dames weg zijn gegaan naar andere clubs. Ik kan dit wel begrijpen als er eerst 3 weken op rij wachttijden zijn van tussen de 1 tot 2.5 uur en de week daarop weer heel weinig mannen en een overschot aan vrouwen. Vrijdag avond was de verhouding en drukte prima voor een ieder. Er waren geen wachttijden wat voor ons ijsberen uitstekend is en voor de dames ook, er waren voldoende klanten en ik heb de dames ook niet horen klagen. Het enige wat er aan ontbrak waren enkele toppers en wat meer nieuwe dames in de line-up. Voor mij dit keer geen probleem maar dit kan de club gaan opbreken. Het kan natuurlijk echter zo zijn dat er weer wat leuke nieuwe dames bij komen en dat er door de drukte een aantal mensen is afgehaakt waardoor de verhoudingen weer beter zijn dit zou voor zowel dames als ijsberen ideaal zijn en LR zou gewoon een uitstekende club blijven om naar toe te gaan. We zullen het de komende week wel zien.

    Voor mij maakt het niet uit voorlopig blijft het m'n favoriete club. Zolang Landiana daar is blijft het moeilijk daar niet naar toe te gaan. Hopelijk en mogelijk laten m'n financiën het toe om nog eens 1 of 2 keertjes extra te gaan dan kan ik nog eens naar een andere club voor wat afwisseling in het dames aanbod. GT en Magnum staan dan boven aan de lijst.

  31. Onderstaande 10 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2014),Badslippers (16 februari 2014),Bosco (16 februari 2014),Boy69 (16 februari 2014),deket (17 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),Megaboob (16 februari 2014),palimo (16 februari 2014),rob45 (16 februari 2014)

  32. #95
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    heb bij mijn thuiskomst van Samya(dus liefhebbers kunnen in hoofdstuk daar mijn clubgang beleven)enkele berichten van meiden in LR gekregen,eentje zond zelfs om 6hs ochtends!(ga ophouden met mijn nr terug te geven,maar dat is iets anders)over de toestand in LR en er gebeuren blijkbaar vreemde dingen.
    niet iedereen die daar vertrokken is,was uit vrije wil,of die van hun vriend,man,pooier. Er zijn er ook die hun ontslag hebben gekregen.
    ze zullen dan wel geen twee miljoen euro opzegvergoeding krijgen zoals de trainer van Hamburg,maar lang moeten ze nooit zoeken naar een andere club.
    clubs genoeg in Duitsland

  33. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (17 februari 2014)

  34. #96
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:35
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    hallo,ik was zondag in LR , maar heb alleen maar 1 keer kamertje gepak , was niet fit ,maar zag wel een hele mooie dame met een dikke bos blonde krullen, ze zat lang aan de bar,aan de kant van de theke , wie is deze blonde stoot? en er liep een donkerharige met botox in haar lippen en hele mooie silicons, ik ga zondag opnieuw en wil in ieder geval deze met deze twee een proefrit maken.
    hoe heten ze beide?

    dankeschon

  35. Onderstaande leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (18 februari 2014)

  36. #97
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    hallo,ik was zondag in LR , maar heb alleen maar 1 keer kamertje gepak , was niet fit ,maar zag wel een hele mooie dame met een dikke bos blonde krullen, ze zat lang aan de bar,aan de kant van de theke , wie is deze blonde stoot? en er liep een donkerharige met botox in haar lippen en hele mooie silicons, ik ga zondag opnieuw en wil in ieder geval deze met deze twee een proefrit maken.
    hoe heten ze beide?

    dankeschon
    Dat zijn de zusjes NUS de ene heet ANUS en de andere met blonde krullen VENUS.

  37. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    master155 (20 februari 2014),Prima (19 februari 2014)

  38. #98
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Als beginnende ijsbeer (nu ongeveer 1 jaar het saunaclubgebeuren ontdekt), maandag ook eens naar Kaarst geweest. Ik had deze club gekozen omdat ze tot 4 uur openblijft en ik pas laat kon vertrekken. Aangekomen omstreeks 23 uur en door de theke kreeg ik Alexa toegewezen om mij wegwijs te maken. Eerste indruk: redelijk rustig. Er waren weinig dames en beren aanwezig. Snoeiharde muziek in de bar: dj in da house. Welness gedeelte uitgebreid bezocht: sauna op 100 graden, whirlpool begint ouderdomstekenen te vertonen.
    In de bar was het niet uit te houden door de muziek: alleen in de rookruimte was het te harden. De dames kwamen al eens informeren en zich voorstellen: loopt hier heel mooi spul rond, maar dan moet je er wel snel bij zijn.
    Had in de bar een hele slanke jonge dame gespot en hier maar eens nader kennis meegemaakt. Ze heette Celine uit Roemenië en bleek zelfs de taal van Molière machtig. Studeerde economie en talen! Zeer mooi gezichtje, superslank, no tits en 21 jaar jong. WTF, why not dacht ik. Normaal niet mijn type: dat jonge spul mist meestal ervaring . Kamersessie was in feite helemaal niet slecht, maar er was een duidelijk gebrek aan enthousiasme. Bij het afrekenen kwam de aap uit de mouw. Sessie had iets van een dikke half uur geduurd: misschien 5 minuten erover.
    Aan de lockers geef ik haar 50 euro, maar er moest volgens haar nog 25 euro erbij wegens een nieuw begonnen half uur.
    Vermits ik ook niet van gisteren ben en blijkbaar de fout heb gemaakt van haar te vertellen dat het mijn eerste bezoek was aan LR, stelde ik voor om het eventjes aan de theke te vragen hoe het nu geregeld moest worden.
    De theke zei dat 5 minuten over de tijd geen reden is om een vol half uur erbij te tellen. Celine werd even naar achter geroepen en kreeg een serieuze preek . Applaus voor de theke: klanten niet laten melken door bijdehandse Roemeentjes.(figuurlijk wel natuurlijk)
    Tegen een uur of 1 voltrok zich een metamorfose in LR: het werd superdruk. Fransen, Italianen, noem het maar op. Messe in Dusseldorf.
    Al de aanwezige dames: dik , dun , blond , brunette, lelijk of knap, er was werkelijk niemand nog vrij.
    Vermits het voor mij in feite om een verkenningsbezoek ging, de rust van de welness terug opgezocht. De masseuse, Lee, was vrij.
    Dat dacht ik althans: ze had nog een termin, en ging dan sluss machen. Nog maar eens de sauna in. Na 5 minuten komt Lee op de deur kloppen: haar klant was zonder euros gevallen (waarschijnlijk een kamergang teveel) , en ze was dus vrij.
    Gekozen voor een massage van een half uur: wat kan die meid masseren. Gouden handjes heeft ze! Ze is ruim een kwartier over de tijd gegaan. Kosten: normaal 30 euro, maar heb haar 10 euro getipt. Als het goed is, is het goed.
    Conclusie: er loopt heel mooi spul rond in LR, theke is zeer klantvriendelijk, muziek staat veel te luid en ik ga er niet meer naar toe als er een beurs is in Dusselldorf. ( makkelijk op te zoeken op de site van de Messe). Op naar de volgende club: waarschijnlijk Golden Times, de zusterclub ,eens gaan verkennen.

  39. Onderstaande 9 leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 februari 2014),bergm550 (21 februari 2014),Carlitos (21 februari 2014),Don Rudo (21 februari 2014),gignnl (21 februari 2014),hansdordt (22 februari 2014),Megaboob (21 februari 2014),noglangnietuitgewandeld (21 februari 2014),Wijze grijze (21 februari 2014)

  40. #99
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    gisteren avond na een paar maanden kon ik eindelijk weer eens naar LIVING ROOM
    ik was pas laat daar denk rond 9 uur s avonds. wat me opviel was dat veel vrouwen van vorig jaar er niet meer zijn met wie ik op kamer was geweest zoals NADIA CARINA NICOLETTA DELIA JASMIN DEEA en nog een paar wel was JENNY van duitsland er en veel nieuwe vrouwen maar de line up was vorig jaar toch veel beter maar ik kon toch niet lang blijven en aan een of twee vrouwen had ik zeker wel genoeg dus maar op speurtocht gegaan.
    ik koos voor CLAUDIA een van de nieuwe een blonde die geen model is maar wel een hele leuk en aardige vrouw even mee gepraat en naar de kamer gegaan gelukkig was er nog geen wachttijd voor de kamer maar later wel.
    anderhalf uur met CLAUDIA op de kamer geweest en deze vrouw weet wel hoe ze haar werk moet doen. van knuffelseks tot porno kun je bij haar terecht. volgende keer gaat ik opzeker met deze blonde.
    twee uren later was ik weer terug in de bar lekkere warsteiner gedronken en op een bank gekeken wat er allemaal gaande was. het was rond middernacht en iedereen was pizza aan het eten en er kwam een meisje met zwarte haren bij me zitten terwijl ze haar pizza at vroeg ze hoe het met me ging alsof ze me kon maar ik kon haar niet. ze vertelde me dat we vorige zomer op kamer waren geweest en ineens dacht ik ja dat kan best kloppen want ze was een van de mooiste die er rond liep.
    eigenlijk wilde ik naar huis gaan maar omdat ze zo mooi was en met kop en schouders boven de rest uit stak toch maar 50 euro aan haar gespendeerd jongens jongens wat een heerlijk lichaam in alle geiligheid haar naam vergeten te vragen maar dat doe ik de volgende keer.
    alles bij elkaar was het wel een leuke korte avond in LIVING ROOM en twee goede kamers goed maar de line up daar moet wel iets aan gedaan worden kwa uiterlijk want die was niet om over naar huis te schrijven.
    misschien met de CARNAVALS party donderdag nog een keer gaan kijken hoe het dan is??
    verder nog een compliment aan de barmeisjes want die rennen hun longen uit hun kleine lijf om de mannen maar van de drank te voorzien.

  41. Onderstaande 8 leden hebben LBHL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 februari 2014),Bosco (22 februari 2014),Boy69 (22 februari 2014),gignnl (22 februari 2014),hansdordt (22 februari 2014),kempie (25 februari 2014),Megaboob (22 februari 2014),rob45 (22 februari 2014)

  42. #100
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik was er gisteravond weer en heb voor het eerst het restaurant in de voormalige kino gezien. LR is natuurlijk een top locatie en het nieuwe restaurant is ook goed natuurlijk maar ik vond het leuker buiten in de tent.

 

 
Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Living Room 468*60