Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 152
  1. #26
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar:
    Dalton geeft zijn mening en visie! !

  2. #27
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 14:43
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Vraag: weet iemand of Chantal aankomende vrijdagavond in LR aanwezig is?

  3. #28
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyruss Bekijk bericht
    Vraag: weet iemand of Chantal aankomende vrijdagavond in LR aanwezig is?
    normaal wel zou ik zeggen
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  4. #29
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 14:43
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Okey bedankt voor je reactie. Had 1,5 week geleden begrepen dat ze voor een bepaalde periode weer terug ging. Vandaar mijn vraag

  5. #30
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:57
    Berichten
    6.146
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Kamer 16 is nu een povere bioscoop, maar zal volgens de bedrijfsleiding op korte termijn anders worden ingericht, zodat ook de kino meer uitstraling krijgt dan nu het geval is.

    Nu maar hopen dat dat de beren de bioscoop gaan gebruiken waarvoor hij bedoeld is, en niet gebruiken als slaapplek.
    geneukt moet er in de bioscoop worden zo simpel is dat en dan wel om de reden om het kamer te kort terug te brengen

  6. #31
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyruss Bekijk bericht
    Vraag: weet iemand of Chantal aankomende vrijdagavond in LR aanwezig is?
    Ja, Chantal was gisteren aanwezig.

    De verbouwingen zijn redelijk gevorderd. De tent buiten is 'omgetoverd' tot een relax-n-lounge-ruimte, ingericht met wat bankjes, verlichting, TV-scherm hangt er nog en je mag daar roken. De rookhoek achter in de bar is verschoven naar de woonkamer waar de banken staan, met als gevolg dat het achterste deel van de bar enkel nog wordt bevolkt door een drietal gokkers en de banken in de woonkamer door rokende dames. Het zou handiger zijn om óf een algeheel rookverbod in te voeren óf gewoon overal roken. Mja...

    De oude Kino is volledig omgebouwd tot een klein restaurantje, met de nadruk op klein. Het ziet er erg mooi uit, Ollie heeft eindelijk een waardige plek om zijn kunsten te vertonen, maar ik ben bang dat LR zich vergist heeft in de grootte van het restaurantje. Niet geteld hoeveel mensen er kunnen zitten, maar ga uit van een stuk of 15, als je tegen elkaar gaat zitten misschien 20, maar dan zit je echt tegen elkaar gepropt in een rijtje. Op een rustige avond als gisteren bracht dat al wachttijden met zich mee, laat staan als LR op volle toeren draait. We zullen zien hoe het uitpakt... Verder is de hele bar voorzien van een nieuwe donkerbruine vloer, ziet er netjes uit!

    De nieuwe Kino, voorheen kamer 16, moet nog een opknapbeurt gebruiken, zoals het nu is is het niet Kino-waardig, veel te veel licht. Tevens vraag ik me af óf het wel een succes zal worden, aangezien de Kino beneden, helemaal achteraan in een doodlopend gangetje is. Voorheen liep ik, uit verveling, nog wel eens de Kino in, maar de reis naar beneden zal ik niet vaak gaan maken. Anyway...de grootste prioriteit is het creëren van meer kamers, we zullen zien of en wanneer die er komen.

    Zoals gezegd gisteren behoorlijk rustig, erg aparte, geen fijne, sfeer hing er, wat ook herhaaldelijk door verschillende meiden en beren aangegeven werd. Of het door de verbouwingen komt of door een groep Italianen, waarvan sommige compleet de weg kwijt waren, komt weet niemand. Line-up was an sich wel in orde, gok op z'n 45-50 meiden, welke continue in de meerderheid waren, wachttijd voor een sleutel was minimaal tot nihil. Weinig bekende ijsberen gezien, wellicht was er een enkele aan het pannenkoeken aangezien ik enkele favoriete dames ook niet of nauwelijks zag. Door een nieuwe favo kan, met potlood, weer een streep, ik ben gekke Henkie niet . Uiteindelijk gekamerd met Bulgaarse/Russische Sany/Sunny, na 2 jaar weer eens een FT gedaan, maar met een half uurtje had ik het wel weer gezien, HHG in percentage even hoog als de temperatuur in Celsius vandaag. Voorts de tijd volgemaakt door wat de kletsen met de altijd sympathieke Tanja en Ella, met Elisa-give-a-message, Jimi-i-want-also-massage-, Melissa-iubi-wie-gehts-dir en appelsapjes gedronken aan de bar, ingeschonken door het combi-meisje.

  7. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 januari 2014),Badslippers (18 januari 2014),gignnl (18 januari 2014),kempie (18 januari 2014),molaar (18 januari 2014),Mr Pussy (18 januari 2014),satanic surfer (18 januari 2014),vrije jongen (18 januari 2014),Wijze grijze (18 januari 2014)

  8. #32
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Missen op woensdag 15 december

    Ik had de eerste clubdagen van het haar al helemaal uitgedacht… en na een extra check bleek dat een bepaald Roemeentje al aanwezig was: duidelijk, Samya dus. Een kwartier – en illusie – later naar alternatieven gezocht, want met het autootje op pad zou hem niet worden (reden doet niet echt ter zake). Dus maar met de trein en iets dichterbij blijven. Eerst de NS genaaid door niet uit te checken op Venlo en daarna me door de DB laten naaien met die belachelijke ticketprijs naar Kaarst. Ook bij het ISA ging ik alvast bukken om de 69 euro te voldoen (ik herinner me nog dat ik wel eens 40 betaalde), maar ik kreeg onverwacht een ontbijtloze optie aangeboden… dat scheelt weer 17 euro. Dus niet online boeken bij ISA, maar gewoon binnenlopen!

    Om een uurtje of vijf de club binnen en het Miss IJsbeer vrijkaartje () werd vriendelijk ingewisseld voor wat roze badjassen en handdoeken (met een luchtje inderdaad). Voorat ik enkele ‘Missen’ gedag ging zeggen, eerst even de club door. Het restaurant ziet er goed uit, al vraag ik me af of het met drukte gaat werken… zelfs op de rustige woensdag was het soms al vol. De kino ziet er best aardig uit, maar de glow van de TV is zo sterk dat het er veel te licht is… het lijkt me ook voornamelijk een slaapplek te worden, want het ligt wel erg uit de route. De rookruimte is inmiddels verplaatst naar het deel rond het paalsdanspodium en de gokhoek is juist rookvrij (pakt goed uit denk ik). Wellnessen heb ik niet gedaan, aangezien de whirlpool op non actief stond… eten wel gedaan, maar met tegenzin. Een of ander droog gehakt ding met een potje Uncle Ben’s saus; lauwe, vastgeklonterde en smaakloze pasta; het zegt zat dat de curryworst het culinaire hoogtepunt was… zelfs de pizza was mislukt, met keiharde bodems waar haast niet doorheen te komen was, voor de verandering snapte ik de Roemeentjes die hun bord volstapelden en dan in de prullenbak mieterden.

    Line up was goed voor een woensdag. Een dame of 40, met veel bekende gezichten en een enkel gemist schatje. Als LR amateur een poging tot een lijstje: Dominique, Maria, Roberta, Linda, Sophia, Lara, Bonny, Sunny (Sany?), Cora, Jovana, Nicky, Eugenia, Elisa, Jimi, Ella, Edita, Alexia, Emma, Tanja, en dan nog een heel aantal die ik zou moeten kennen; plus een paar nieuwen. Delia helaas niet, maar what else is new.

    Ik was de bar nog niet binnen of ik werd geschaakt door Jovana. Met moeite nog een koffietje kunnen bestellen en na een beetje knuffelen in een bankje naar kamer 1. Gebeurt zelden dat ik zo snel al ga kameren. Zoals in de bar al was opgevallen, leek die kleine niet helemaal lekker in haar vel te zitten… dus het startte allemaal wat langzamer op dan eerdere keren. Dessalnietemin: tongzoenen super, pussysliden, knuffelen, beetje vingeren, seks close… eigenlijk een hele rustige knuffelsessie die volgens mij als klein flensje te categoriseren is. Aftersales bleven steken bij glimlachjes en ‘andere blikken’ terwijl ze wat inzichzelf gekeerd op een kruk zat. Sowieso wat deprimerend om te zien hoe weinig kamers sommige toppers maakten: Jovana pas ver na middernacht weer en een meisje als Edita kon ook pas ergens tegen tweeën haar inkom gaan terug verdienen.

    Na wat met een Duitser te hebben geluld – die na allerlei tips een heet kwartiertje ging kameren met Linda (twee kilo aangekomen, waarvan 1,6 kilo in haar tieten is gaan zitten) – kwam Sunny(?) naar mijn bankje toegetokkeld. Meteen wat zoentjes, knuffels, tongzoentjes… en vrolijk zitten kletsen. Nou ja, nogmaals: een snoesje van een lolitaatje met een Slavische achtergrond en geen Roemeense kennis. Herkenbaar aan de getatoeëerde zin op haar zij en het constant ergens heen sprinten als ze iemand herkent… er een mogelijke klant is…of ze iets ziet glinsteren. Lachen die kleine. Na wat serieuzere tongzoentjes, met haar mee naar boven… eigenlijk was ik helemaal niet van plan met haar te gaan herhalen, maar ze is zo een leuk spontaan popje.

    Tonzoenen begint ok, al is het een wat wild tongetje. Met een paar trucjes die de meesten hier wel kennen, was het al snel wat rustiger en eigenlijk heel goed en zacht tongzoenen. Op bed een hele tijd rustig liggen tongzoenen en vingeren… waarbij ze niet echt leek te weten wat ze met dat zoete geneuzel aanmoest (en dus deed ik er nog een schepje boven op). Na een tijdje begon ze zelf ook wat aan haar klitje te pulken en werd een korte adempauze niet meer toegestaan. Koddig dat. Zo ook dat ze wat nerveus werd dat ik zo sloom was en pas toen ik expliciet zei langer te willen blijven, snapte ze het. Pijpen overigens ook ok, met en mooi poesje dat je op een presenteerblaadje wordt aangereikt. Intiem eerst lang in cowgirls, met veel closeness, oogcontact en tongzoenen. Daarna op de zij, met mijn arm onder haar been door zodat ik naar wens met poesje, tietjes of gezichtje kon ‘spelen’. Mwahh, heb wel eens minder intieme seks gehad. Hele goede en leuke kamer dus; misschien niet zo goed als Jovana, maar verdomde dicht in de buurt. Bij het afrekenen aan huis tarief, besprong ze me met een reeks Bulgaars ‘liefdesbetuigingen’ en met haar benen om mijn middel kreeg ik nog een reeks tongzoentjes… de tegelijkertijd kuis euros in ontvangstnemende Cora keek ons even beteuterd aan. Aftersales ook ontzettend leuk, met veel knuffels zoentjes en af een toe wordt je van een kruk getrokken om te assisteren met het peukje roken.

    Sfeer was er natuurlijk nauwelijks, waarbij het toch opvallend was dat ik de hele avond geen enkele Manele nummer heb gehoord. Duidelijk dus dat de club eigenlijk geen sfeer wil. Dus maar een beetje Roxana zitten klieren door steeds een ander biertje te bestellen.

    Ergens na middernacht een tijdje gezellig met Tanja in een bankje gezeten. Het cliche "een dame waarmee je nog eens een gesprek kunt voeren” lijken me op zijn plaats. Nou ja, van het een komt het ander en na een paar tongzoentjes maar eens naar beneden met de vice Miss IJsbeer (op alle drie de verdiepingen geneukt dus).

    Zoals algemeen bekend: een leuke en spontane meid, maar qua kameren kom ik toch niet verder dan ‘goede clubstandaard’. Op een paar flitsen na is het tongzoenen eigenlijk wat terughoudend, geen vingeren, geen pussysliden… als de sessie een kleurplaat was, dan blijft alles met veel marge binnen de lijntjes. Oraal is ze wel heel goed en een beetje knuffelen is ook fijn… ondanks dat het een leuk uurtje was, wordt ze toch duidelijk afgetroefd door het jonge grut van eerder.

    Beneden werd ik meteen door Sunny gecharterd, die zei dat ik wel klaar zou zijn en dat toch maar even ging checken door wat met mijn piemel te spelen. Ik op mijn beurt wat aan haar zitten plukken terwijl ze vrolijk mijn piemel showde aan een paar Roemeentjes. Toen er om half drie een groepje aziaten binnenkwam, kreeg ik een zoen en het verzoek op te hoepelen…want ze ging samen met die Roemeentjes op jacht.

    Nog een biertje genomen en na een paar goodbyes naar het ISA gestiefeld. Rustige dag in de huiskamer, met voor mijn doen veel tijd op de kamer... De dames halen dus hoge punten... de club zelf eigenlijk onvoldoende.

  9. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 januari 2014),amigo70 (18 januari 2014),Badslippers (18 januari 2014),gignnl (18 januari 2014),hansdordt (18 januari 2014),MichelJ (18 januari 2014),Mr Pussy (18 januari 2014),rob45 (19 januari 2014),satanic surfer (18 januari 2014),Wijze grijze (18 januari 2014),Willi69 (19 januari 2014)

  10. #33
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Line up was goed voor een woensdag. Een dame of 40, met veel bekende gezichten en een enkel gemist schatje. Als LR amateur een poging tot een lijstje: Dominique, Maria, Roberta, Linda, Sophia, Lara, Bonny, Sunny (Sany?), Cora, Jovana, Nicky, Eugenia, Elisa, Jimi, Ella, Edita, Alexia, Emma, Tanja, en dan nog een heel aantal die ik zou moeten kennen; plus een paar nieuwen. Delia helaas niet, maar what else is new.
    Gisteren was de line-up ongeveer gelijk. Wie er nog meer waren; Duitse Joy, Janina, Karla, Anka, Laura, Aileen, Carmen, Ruby, Melissa, Beatrice, Juliana, Chantal, Ella, Casey, Paula, Cindy, Yvon, Ramona, Alicia, Camelia, Monique, Delia, Denise, Kelly, Adriana, Florina, Samira, Dilaria, Kim en nog een stuk of 5-10. In totaal dus iets meer dan ik dacht, zo'n 50-55 dus.

  11. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (18 januari 2014),kempie (18 januari 2014),Shaggie (24 januari 2014)

  12. #34
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    De verbouwingen zijn redelijk gevorderd. De tent buiten is 'omgetoverd' tot een relax-n-lounge-ruimte, ingericht met wat bankjes, verlichting, TV-scherm hangt er nog en je mag daar roken. De rookhoek achter in de bar is verschoven naar de woonkamer waar de banken staan, met als gevolg dat het achterste deel van de bar enkel nog wordt bevolkt door een drietal gokkers en de banken in de woonkamer door rokende dames. Het zou handiger zijn om óf een algeheel rookverbod in te voeren óf gewoon overal roken. Mja...

    De oude Kino is volledig omgebouwd tot een klein restaurantje, met de nadruk op klein. Het ziet er erg mooi uit, Ollie heeft eindelijk een waardige plek om zijn kunsten te vertonen, maar ik ben bang dat LR zich vergist heeft in de grootte van het restaurantje. Niet geteld hoeveel mensen er kunnen zitten, maar ga uit van een stuk of 15, als je tegen elkaar gaat zitten misschien 20, maar dan zit je echt tegen elkaar gepropt in een rijtje. Op een rustige avond als gisteren bracht dat al wachttijden met zich mee, laat staan als LR op volle toeren draait. We zullen zien hoe het uitpakt... Verder is de hele bar voorzien van een nieuwe donkerbruine vloer, ziet er netjes uit!

    De nieuwe Kino, voorheen kamer 16, moet nog een opknapbeurt gebruiken, zoals het nu is is het niet Kino-waardig, veel te veel licht. Tevens vraag ik me af óf het wel een succes zal worden, aangezien de Kino beneden, helemaal achteraan in een doodlopend gangetje is. Voorheen liep ik, uit verveling, nog wel eens de Kino in, maar de reis naar beneden zal ik niet vaak gaan maken. Anyway...de grootste prioriteit is het creëren van meer kamers, we zullen zien of en wanneer die er komen.
    Als je het mij vraagt, krijg je hoe langer hoe minder voor je € 60 inkom. Misschien hadden ze beter nog even gewacht en afgekeken van Samya .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #35
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:57
    Berichten
    6.146
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    als ik dit zo leest beloof het niet veel goeds lr staat al bekend om zijn wachttijden voor de kamers als ik nu ook nog moet wachten om te eten betwijfel ik of ik er nog wel kom ik hou namelijk niet van wachten
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 19 januari 2014 om 10:22 Reden: full kwoot

  14. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (20 januari 2014)

  15. #36
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    als ik dit zo leest beloof het niet veel goeds lr staat al bekend om zijn wachttijden voor de kamers als ik nu ook nog moet wachten om te eten betwijfel ik of ik er nog wel kom ik hou namelijk niet van wachten
    Gewoon gaan! Je kan in living room de hele dag door vreten. Als het druk is dan wacht je toch even en gaat lekker in de bar hangen en "socializen" met de geweldige meiden die daar rondlopen. Het is al weer veel te lang geleden dat ik er was maar hoop vanaf februari een inhaalslag te maken. Kijken hoe de verbouwing eruit ziet.

    Verstuurd van mijn Nexus 10 met Tapatalk

  16. Onderstaande leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    ronald1984 (27 januari 2014)

  17. #37
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    en appelsapjes gedronken aan de bar
    Ja, dat is gezellig. Aan de appelsap😂 in een hoerenkeet...

    Verstuurd van mijn Nexus 10 met Tapatalk

  18. #38
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Living Room hat die Rabattkarten abgeschafft.

    Außerdem gibt es jetzt ein Diner. So groß wie ein Schuhkarton und offen gestaltet. Nach ein paar Stunden im Living Room riecht man jetzt selber, als wenn man 10 Stunden in der Frittenbude gearbeitet hat. Ebenso riecht natürlich auch der ganze Living Room nach Frittenbude.
    Weil die wenigen extrem eng gebauten Diner Sitzmöglichkeiten weder bequem noch ausreichend sind, muss ich mit meinem Essen jetzt immer durch den ganzen Laden rennen, um im Zelt etwas in Ruhe essen zu können.
    Eine großartige Verbesserung ist dieser Diner nicht. Er sieht immerhin stilvoller aus, als die alte Zeltlösung.
    Der Fußboden ist auch neu. (Bringt mir persönlich gar nix)
    Damit hab ich die Neuerungen, wie ich sie erlebt habe zusammengefasst und frage mich: Ist der Living Room jetzt 60 Euro wert?

    Am Samstag waren immerhin viele schöne Frauen anwesend. Allerdings war es (erfreulich für den Besitzer) ätzend VOLL. So voll, das Zimmerwartezeiten um die 2 Stunden für manche Gäste und Frauen zur Geduldsprobe wurden.

    Mein Tag war ingesamt ok. Ein zufriedenstellendes Zimmer und ein besseres. Das Essen war (gut) wie immer. Ich hab allerdings keinen Kuchen gesehen?! Abgeschafft?

    Ich mag den LR (meistens), in meinen Augen ist es aber auch weiterhin eher ein 40 Euro Club und kein 60 Euro Club. Wenn die Masse an Gästen gestern nicht zufällig da war, dürfte das dem Besitzer aber reichlich egal sein. Allerdings ist Messe in Köln und Düsseldorf und irgendeiner feierte auch noch seinen Geburtstag. Das sind natürlich eher Bonusgäste, die man nicht ständig hat.

  19. Onderstaande 6 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 januari 2014),hansdordt (19 januari 2014),Robin (20 januari 2014),ronald1984 (27 januari 2014),satanic surfer (19 januari 2014),Willi69 (19 januari 2014)

  20. #39
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich hab allerdings keinen Kuchen gesehen?! Abgeschafft?
    Nee, rond 15.30 uur stond er nog wat in het restaurantje, maar volgens mij was door de vroege drukte alles vrij snel op.

  21. #40
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Living Room hat die Rabattkarten abgeschafft.
    Gelten vorhandene Rabattkarten noch?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #41
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Gelten vorhandene Rabattkarten noch?
    Yup, und in GT liegen die 10 € rabatkarten in locker
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  23. Onderstaande 2 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Robin (20 januari 2014),Willi69 (19 januari 2014)

  24. #42
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Gelukkig heb ik nog een voorraad 15 euro kortingskaarten welke voorgaande jaren in GT lockers lagen.
    En deze zijn nog gewoon geldig ben er vandaag mee binnengekomen.
    Op deze zondag was het,net als de rest van het weekend,lekker druk in LR.Het damesaanbod was ook wat groter,diverse dames waren speciaal ivm de messedrukte ingevlogen.
    Ik kwam uiteraard speciaal voor 1 dame welke recent haar carriere als thekefrau is begonnen,ze had de eerste dagen hard moeten werken maar heeft er buitengewoon veel zin in.Haar vrije zondag toch maar even uitgesteld om me te komen begroeten en uiteraard wel meer als dat.Hoe het was?gewoon super en daar laat ik het bij.
    Uiteraard de eerste resultaten van de verbouwing bekeken,het restaurant is netjes geworden alleen is duidelijk dat het bij drukte veel te klein is.De koks kunnen nu echter wat beter hun werk doen,vandaag was de kost prima te eten en toepasselijk pannekoeken als dessert.
    Intussen was de bar door de drukte behoorlijk warm en in combinatie met het rookgordijn voor mij even een no go aerea en daarom wat in de nieuwe kino gaan hangen.Kreeg al snel gezelschap van een leuke dame,Leonie.Had haar al eens eerder gesignaleerd en het bleek een volbloed duitse te zijn,wel eens leuk ter afwisseling.Dame vertoonde helemaal geen haast en we hebben heerlijk liggen relaxen zelfs gevolgd door een gratis massage omdat ze zich verveelde.Het voelde met haar wel goed aan en daarom een uurtje een kamer op vertrokken.Service van de dame was gewoon prima en de afrekening correct.Opvallend was dat ze me haar recensies liet zien van internetfora,nou deze kan ze erbij plakken.
    Wist dat Wijze Grijze kwam maar hadden elkaar continu misgelopen maar dankzij de koeriersdiensten van Boy69 elkaar toch kunnen treffen.Uitgebreid van alles de revue laten passeren,;later in de tent in aangenaam gezelschap van Carla ex GT,jammer dat haar comercieele instelling tevoorschijn kwam.
    Uiteraard ook gebabbeld met Boy en Dupke die ook graag op zondag in de huiskamer zijn en tevreden weer naar huis vertrokken.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  25. Onderstaande 17 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 januari 2014),Badslippers (20 januari 2014),Bosco (20 januari 2014),Boy69 (20 januari 2014),de duisburg spesjalist (20 januari 2014),deket (20 januari 2014),hansdordt (20 januari 2014),hornybear (20 januari 2014),kempie (20 januari 2014),Megaboob (20 januari 2014),molaar (20 januari 2014),Mr Pussy (20 januari 2014),noglangnietuitgewandeld (20 januari 2014),rob45 (20 januari 2014),Shaggie (24 januari 2014),Teiresas (20 januari 2014),Wijze grijze (20 januari 2014)

  26. #43
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ben wel benieuwd na mijn winterstop,
    maar is er al feedback ivm de gronden die door LR zijn aangekocht?
    had altijd begrepen dat men geen vergunning kreeg daarop te bouwen voor eventueel meer kamers.

  27. #44
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Living Room op een Zondag

    M’n expertise als toeristische gids begint zich rond te spreken. Ik werd benaderd door een nieuweling op dit forum, Hornybear, met het verzoek hem enigszins wegwijs te maken in het Duitse P6-landschap. Na een grondige analyse van Hornybears voorstellingen en verwachtingen leverde ik hem een keus uit 3 potentiële clubs met elk zijn specifieke voor- en nadelen. Na hevige twijfels, langdurig wikken en wegen en doorlezen van alle beschikbare foruminformatie werd de knoop doorgehakt. Living Room zou het worden en wel op Zondag 19 Januari.

    Hornybear voelde zich vereerd om als chauffeur te mogen fungeren voor Mr Ijsbeer 2013. Dus Hornybears vers gepoetste en gestofzuigde limousine kwam op het afgesproken tijdstip aanzoeven. Ik had gehoopt tijdens de rit al wat werk aan m’n recensie te kunnen verrichten, maar omdat er op de achterste zitplaatsen geen getinte ruiten waren, ben ik toch maar op de bijrijdersstoel gaan zitten. Hornybear bleek ook nog eens “inne richtieje Zuidlimburgse jong” te zijn. Kon ik m’n verhalen tenminste nog eens in de heemetsproach kwijt.
    De heenreis verliep voorspoedig en filevrij ondanks de Totalsperrung van het AB-Kreuz Kaarst. Aldus arriveerden we om 13:15. De limo kon voor de deur geparkeerd worden, meteen achter de bolide van Boy69.

    Ik had mijn chauffeur met een EUR 15,= kortingskaartje gematst en omdat het Hornybear z’n eerste bezoek was, kregen we een korte rondleiding van een van de bevallige dames en de dag kon beginnen. Uiteraard met een lekker Fühstückchen in het nieuwe gezellige restaurant. Is weliswaar klein, maar ik vind het wel fijn. Door de compacte opzet is het er meteen gezellig. Je maakt makkelijk een praatje en iedereen houdt rekening met elkaar. 18 zitplaatsen heb ik geteld. Tussen de middag hebben we er een smakelijke curryworst met dikke frieten gegeten en ’s avonds kalkoenfilet met een champignon/ uien-mix. Geen enkele keer heb ik plaatsgebrek geconstateerd.

    Dupke was inmiddels ook gearriveerd en heb hem maar alvast met z’n verjaardag gefeliciteerd en me verontschuldigd voor m’n afwezigheid op het feestje dat aanstaande Zaterdag hier gevierd gaat worden. Heb helaas andere verplichtingen op die dag.

    De jacuzzi was vandaag the place to be. Perfecte temperatuur van 35⁰ en weinig andere bezoekers die er gebruik van maakten. Een dame had me echter gespot en besloot me gezelschap te komen houden: Hongaarse Erika. Op de kop af een half jaar geleden had ik met haar ook al eens hier de lakens gedeeld en dat wist ze nog precies. Zelfs mijn naam wist ze nog. Compliment! Zo scoor je bonuspunten bij mij. Steeds verbaas ik me over de parate kennis die veel dames keer op keer ten toon spreiden. Erika beheerst het spel van opwinden en verleiden tot in de puntjes. Steen voor steen wist ze m’n zorgvuldig opgebouwde verdediging vakkundig te slopen. Hiervoor nam ze zich ook rustig de tijd. In het begin bleef de bubbelfunctie nog uitgeschakeld zodat we beter met elkaar konden converseren, maar na verloop van tijd schakelde Erika hem in, om al te onzedelijke onderwaterhandelingen aan het zicht te onttrekken. Holy fuck, daar bleef en bleef ze maar mee doorgaan. Het begon heel subtiel en geraffineerd, maar al snel begon het toch wel erg uit de klauwen te lopen. Dit was al ronduit kamerwaardig. Maar ja, er was verder toch helemaal niemand.

    Ik wilde me nu ook weer niet als al te gemakkelijke prooi manifesteren, dus heb het nog 3 volledige bubbelfases (een half uur?) weten te rekken, voordat we ons om het hoekje uitgebreid zijn gaan inzepen en douchen. Daarna verkasten we naar een kamer, alwaar Erika op de volledige feelgoodmodus overschakelde. Ik kon heerlijk met gespreide benen op de sofa gaan zitten en Erika verwende me heerlijk oraal met haar ervaren tong en bleef me devoot aankijken. Deze vrouw beheerst de kunst om een man te pleasen. Geen sturing of aanwijzingen nodig. We verhuisden naar het bed en, mede door de zeer uitgebreide presales, liet mijn bevrijdende orgasme niet lang op zich wachten. Dat was zo goed geweest dat ik meteen opteerde om deze sessie met extra speeltijd naar een vol uur te verlengen. “Met een tweede orgasme?”, vroeg Erika. “Reken maar van yes, lady. Je hebt me net zo scherp als Hongaarse goulash gemaakt”.
    Erika ging in 69 over me heen zitten en presenteerde me haar malse schaamlipjes. Met haar ervaring kon ze met haar lichaamsreacties precies aangeven wat voor haar het prettigst aanvoelde. En de combinatie van haar tongbewegingen om Wijze Stijve, haar ademhaling en lichaamstaal zorgden dat ik na korte tijd weer eens getuige werd van een levensecht vrouwenorgasme. Proefbaar, zichtbaar en voelbaar. Daarna werd haar volledige aandacht weer op mij gericht, hetgeen resulteerde in een behoorlijke spermadouche tegen haar keel van waaruit het via haar borsten over haar lichaam gutste. Een geil gezicht. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


    Hornybear was inmiddels ook al aardig aan zijn treken gekomen en het dagverloop tot nu toe werd geëvalueerd. Terloops liet hij zich ontvallen dat hem ook zo’n kleine Bulgaarse mini gypsy-queen in een zwarte sexy bodystocking was opgevallen. Of ik daar iets meer over wist? En als volleerd Lonely-Planet gids prees ik de kwaliteiten van Bonny aan. En wie lopen we uitgerekend tegen het Lolita-lijfje toen we uit het restaurant kwamen? Bonny. Ik stelde beiden aan elkaar voor en liet de hormonen verder hun werk doen. Gaf mij de tijd om me op een bank bij de speelautomaten te positioneren en me in m’n krant te verdiepen. Bonny en Hornybear verschenen schuin tegenover me op een bank en Hornybear werd volgens alle regels der kunst ter plekke door Bonny helemaal verschalkt. Voordat het al te zeer escaleerde, werd het slachtoffer naar een kamer ontvoerd. Na één uur kwam Hornybear met knikkende knietjes terug, maar met een grote grijns van oor tot oor. Met superlatieven deed hij verslag. Ik had weer een goede daad verricht.

    Stat + wal.jpg

    En geloof het of niet. Tot twee maal toe zag ik vandaag weer Statler (Boy69) en Waldorf (Dupke) op het logebankje bij de entree zitten. Ik speelde uiteraard weer luistervinkje en ving deze keer de volgende dialoog op:

    Statler: What do you think of the new restaurant?
    Waldorf: Way too small
    Statler: They should have kept the cinema
    Waldorf: What a shame
    Statler: It’s a disgrace
    Waldorf: Outrageous
    Statler: I’ll never come back
    Waldorf: I’m hungry, you too?
    Statler: Yeah, let’s go to the restaurant.

    Uiteraard heb ik ook even de (provisorische?) kino bekeken. Aan het pafond zitten nog de gordijnrails van de oude kamer 16 indeling. Slechts de gordijnen zijn weggehaald. Je kunt er alleen maar op de grote matrassen liggen. Intieme tweezitsbanken zijn er niet. Op de matras lig je in het volle zicht van iedereen, ook omdat de kamer niet echt donker is. Hier kan nog wel iets verbeterd worden.

    Nadat we elkaar gedurende dag eigenlijk steeds misgelopen waren, was er ’s avonds eindelijk gelegenheid om nog eens uitgebreid met Gignnl bij te praten. Op de een of andere manier werd de muziek echter steeds luider en ook de temperatuur steeg aardig. Dus we gingen naar buiten om ons gesprek in de tent voort te zetten. Na enige tijd kwam opeens kleine Roemeense Carla erbij zitten (Roxane (wat een top gastmeid) had haar getipt, dat je met mij blijkbaar een zinnig (?) gesprek kunt voeren) en ze nestelde zich tegen me aan. Koud hè?

    Was het in het begin nog een gezamenlijk gesprek tussen Carla, Gignnl en mij, al snel had dit kleine mugje m’n volledige aandacht ingepalmd en verblufte me door haar perfecte beheersing van achtereenvolgens Frans, Italiaans en Engels. Het bleef echter een gewoon interessant gesprek zonder ook maar enige erotische inslag. O.a over haar afgeronde studie als health inspector, hetgeen echter onmogelijk in haar verdere levensverhaal paste, maar dat had ze zelf niet door. Grappig. Gignnl en later ook Hornybear zaten er als geïnteresseerd talk show publiek bij.

    Erotischer werd het pas toen Carla en ik het rijk voor ons alleen hadden. We kwamen op haar piercings en tattoo’s te spreken en ik moest haar nieuwe aanwinst net onder haar billetjes aanschouwen. Daar heb ik echter niets van gezien want tussen haar gespreide beentjes glinsterde iets veel mooiers. Een heel mooi klein vochtig roze poesje. Ze droeg geen slipje onder haar spijkerrokje! Natuurlijk veinsde ik slechtziendheid door de gebrekkige verlichting en moest ik alles heel aandachtig van heel dichtbij inspecteren. “Wat vind je van de tekst? Begrijp je wat er staat. Het is Latijn?” Oh sorry daar was ik me niet van bewust, ik dacht dat het Roemeens was, mag ik nog eens van dichtbij kijken. En hup daar gingen de beentjes nogmaals uit elkaar. Eerder op de dag had ik Wikipedia-Boy69 al eens gepolst naar de kamerkwaliteiten van Carla. “Geef die EUR 50,= maar liever aan mij dan kan ik ze misschien aan de automaat verdubbelen”, sprak deze wandelende damesencyclopedie. (à propos, eerder op de dag had Boy69 de automaat al een serieuze, zeer serieuze aderlating weten te ontfutselen) Met dat in m’n achterhoofd raakte Wijze Stijve desalniettemin hevig geactiveerd en ik besloot maar eens te kijken of Carla op presales gebied tot nog wat intiemere activiteiten te bewegen was. Zeer summier gefriemel en een übervoorzichtig zoentje kon er net vanaf. Nadat we tot dan toe zeker een uur in de tent doorgebracht hadden, opperde ik om samen op temperatuur te komen in de jacuzzi. Fehlanzeige.

    Kino dan? Ze wilde eigenlijk meteen naar een kamer, maar Wijze Grijze loopt daarvoor net een beetje te lang mee in deze tak van sport. Carla voelde zich blijkbaar gecornered. We gingen naar binnen en ik zag dat Carla nog iets wilde proberen. Haar final move was door te zeggen dat als we de kino ingingen dat vanaf dan de tijd begon te lopen. Daarmee schoot ze zich in haar eigen voet. Tschüss, la revedere en Auf Wienerschnitzel.

    Grom, Wijze Stijve was nu eenmaal weer gewekt en daar diende nog iets mee te gebeuren. Ik draaide nog een rondje en werd hevig door Bonny gewenkt. Mijn promotionele activiteiten hadden zelfs tot een tweede kamergang met Hornybear geleid en daarvoor wilde Bonny zich uitgebreid erkentelijk tonen. Ik moest op de wandtafel gaan zitten en kleine Bonny ging verdekt voor me staan en begon me ter plekke te verwennen, terwijl die grote donkere kooloogjes steeds guitig omhoog keken. Tuurlijk werd dat de afsluitende kamer vandaag, Precies wat ik en Wijze Stijve nodig hadden. Bonny gaf vandaag haar vertrouwde goeie service met wat extra toewijding en na een goed half uurtje was ik klaar om weer naar huis terug te keren. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


    Ik ging naar de lockers en nam bij de receptie nog even afscheid van Gignnl. Aangezien mijn chauffeur de volgende dag weer bijtijds op diende te staan, moest de baas ook mee. Om 00:15 vertrokken wij dan uiteindelijk. Tegelijkertijd vertrok ook Boy69. Goeie timing, want zo hoefde Hornybear geen ingewikkelde capriolen uit te halen om zijn limo uit het parkeervak te manoeuvreren.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 8,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  28. Onderstaande 22 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 januari 2014),Badslippers (20 januari 2014),bergm550 (21 januari 2014),Bluebear (20 januari 2014),Boy69 (20 januari 2014),Dalton (21 januari 2014),de duisburg spesjalist (20 januari 2014),deket (20 januari 2014),gignnl (20 januari 2014),hansdordt (20 januari 2014),hornybear (20 januari 2014),Jaeger-Lecoultre (25 januari 2014),KanariePiet (20 januari 2014),kempie (20 januari 2014),Megaboob (20 januari 2014),molaar (20 januari 2014),Mr.IJsbeer (21 januari 2014),nieuwkomertje (20 januari 2014),rmjhexe (20 januari 2014),Robin (20 januari 2014),Shaggie (24 januari 2014),Willi69 (24 januari 2014)

  29. #45
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ivm de gronden vernam ik inmiddels wat ik al eerder hoorde,dat ze er tuinhuisjes willen zetten,maar problemen met vergunningen zouden zijn.
    wijze grijze,het valt me op dat je altijd,ook in andere clubs zo royaal bent met de puntendeling.
    zo ligt er gevaar voor inflatie op de loer

  30. #46
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:51
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Na de voortreffelijke zaterdag in FKK World wilde ik op de terugweg ook een club aandoen.

    Normaal gesproken rijdt ik dan blind naar LR, maar deze keer gingen mijn gedachten meer uit naar Panthera, waar ik al lang niet meer was geweest omdat een aantal toppertjes, te weten Denisa en Evelina, op vakantie waren.
    De geruchten waren aanwezig dat beide dames terug waren, en ik liep dan ook serieus met de gedachte om naar HP te gaan.
    Kort na 12:00 maar even gebeld of beide dames aanwezig zouden zijn, maar dat was niet het geval.
    omdat de rest van de line-up (met uitzondering van Flori) me niet kon bekoren, zette ik enigszins balend een streep door de Panthera-plannen.

    Uiteindelijk toch maar koers gezet naar LR, waar ik echter een relatief grote Messedrukte verwachtte.
    Sinds de "renovatie" was ik er niet meer geweest, en ik was toch wel benieuwd naar hoe het restaurant was geworden.

    Ik stond uiteraard te vroeg voor het hek, en moest even wachten.
    De grote GT- en LR-baas gaf echter aan dat ik al naar binnen mocht, en zo geschiedde.

    Na de gebruikelijke rituelen van betalen, omkleden, douchen en meiden kussen maakte ik me op weg naar het restaurantje.
    Ik zeg bewust restaurantje, want ik schrok enigszins van de omvang en verwachtte problemen als er te veel mensen tegelijk wilde eten.

    Op dat vroege tijdstip was daar uiteraard nog geen sprake van en dus zocht ik een leuk plekje op om mijn ontbijt tot me te nemen.

    Zeer positief vindt ik dat ze het door mij zo verdomde rookhoekje hebben opgegeven en de rokers een ruimere plek hebben gegeven.
    Men ruikt de rook nu weliswaar meer in de hele club, maar het feit dat de bevolking en dan met name de meiden zich beter verdeeld over de club weegt naar mijn mening zwaarder dan de slechtere luchtkwaliteit.

    Al rap ontdekte ik enkele nieuwe dames, waarvan er een aantal in LR zijn neergestreken in de hoop dat de Messe ze wat extra zakcentjes zou opleveren.
    We zullen zien welke meiden er zullen blijven hangen.

    De Poolse Jessy, die blijkbaar 2 jaar geleden al eens in LR had gewerkt, kwam zich voorstellen met de woorden "ik ken je", maar er ging niet direct een belletje bij mij rinkelen.
    Het maakte me eigenlijk ook niet zoveel uit, ik was al lang blij dat we op dezelfde couch zaten, want qua optiek was ze helemaal mijn ding.
    Na een kort praatje vooraf togen we naar kamer 14 waar ik de eerste zaadjes de vrije loop liet in haar mondje.

    Na de eerste sessie heb ik war geouwehoerd met Gignnl, Dupke en Wijze Grijze, waarbij de uitgevoerde renovatiewerkzaamheden uitgebreid ter sprake kwamen, en ook het damesaanbod de revue passeerde.

    Wat betreft het restaurant (waar het s'avonds echt vreselijk warm was), de relax-tent en de nieuwe kino zal nog moeten blijken hoe het allemaal verloopt.
    Gevraagd en ongevraagd heb ik de clubleiding aangegeven wat ik ervan dacht en enkele punten aangedragen die mogelijk positief kunnen uitpakken.

    Omstreeks 18:00 wilde Dupke en ikzelf wat eten, maar helaas was er geen plek meer vrij in het restaurant.
    17 man bevolkten het restaurantje, maar er waren er slechts 8 aan het eten.
    De rest was aan het ouwehoeren, etc... maar hielden dus wel plaatsen bezet.
    Wellicht dat de clubleiding erop kan toezien dat het restaurant ook wordt gebruikt waarvoor het gedoeld is.
    s'middags was me ook al opgevallen dat er veel geouwehoerd werd in het restaurant, het krantje er werd gelezen, etc...
    Het lijkt me dat de lounge-tent daar een betere plek voor is.

    Aan de andere kant moet men de tent dan wel enigszins warm houden, want afgelopen zondag was het vreselijk koud in de tent, wat natuurlijk niet echt uitnodigt voor een verblijf in de tent, zeker niet voor de meiden.

    Een Duitse Stammgast vertrouwde me eerder op de dag toe dat er een tweetal nieuwe jonge Duitse meiden aanwezig waren, en hij was dolenthousiast.
    Beide meiden vielen 100% in mijn doelgroep, en met de blonde helft, genaamd Kim, ben ik dan ook vrij rap op kamer 15 belandt.

    Na de uitstekende sessie beproefde ik mijn geluk aan de gokkasten en wist er genoeg neukgeld voor een weekje clubben uit te peuteren

    Bij mijn eerdere bezoeken viel mijn oog een aantal malen op de blonde Claudia.
    Qua optiek niet helemaal mijn ding, maar op de een of andere manier had ze "iets".
    Een collega beer had vorige week al positieve verhalen laten doorsijpelen, en dus was het tijd om de proef op de som te nemen en haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
    Vanaf het moment dat we op bed lagen begon een zeer hevig TZ en zaten we geloof ik bijna een kwartier aan elkaar vastgeplakt.
    De resterende 15 minuten hebben we nog wat standjes doorgenomen wat uiteindelijk resulteerde in een gevuld stukje latex.

    Na alle inspanningen van deze en de vorige dag was het tijd om mijn boeltje bij elkaar te pakken, enkele meiden een nachtkusje te geven en te vertrekken.

    Ondanks dat Panthera aanvankelijk mijn voorkeur had, ben ik achteraf toch blij dat ik naar LR gegaan ben.

  31. Onderstaande 14 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 januari 2014),Badslippers (21 januari 2014),bergm550 (21 januari 2014),Bluebear (21 januari 2014),Bosco (21 januari 2014),deket (21 januari 2014),gignnl (22 januari 2014),hansdordt (21 januari 2014),hornybear (21 januari 2014),Megaboob (21 januari 2014),rob45 (22 januari 2014),Shaggie (24 januari 2014),Wijze grijze (21 januari 2014),Willi69 (24 januari 2014)

  32. #47
    Geregistreerd
    9 februari 2013
    Last Online
    14 januari 2021 @ 02:10
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Zondag 19.01 in Living Room.

    Ik ga al een aantal jaar naar Lemiers voorheen Aspasia nu Sixsens. Maar ik wilde ook eens een andere saunaclub bezoeken, zo ben ik in contact gekomen met Mr. ijsbeer 2013 Wijze Grijze. Hij heeft me dus 3 clubs voorgesteld en zijn we uiteindelijk naar Living Room gegaan. Ik had bij binnenkomst al enkele mooie dames gezien en dacht, dit gaat een hele leuke dag worden.

    Na het aantrekken van het berenvel nog een rondje gelopen met Wijze Grijze om uiteindelijk in een bankje bij de danspaal te gaan zitten en nog wat geklets met mijn gids.Toen hij opstond om opzoek te gaan naar zijn eerste dame. Hoefde ik niet lang te wachten toen er plots een mooie meid voor mijn neus stond en ze vroeg vriendelijk of ze bij mij mocht komen zitten, maar natuurlijk. Het bleek de Roemeense Mandy te zijn, het was haar tweede dag in LR. maar had ook al in een andere club gewerkt, zei ze. Na wat kletsen met haar en een beetje teasen naar een kamer gegaan. Op de kamer heb ik volop genoten van haar. Aftersales waren ook goed, telkens als ze me zag kreeg ik een vriendelijk kusje van haar of ze zwaaide even naar me met een smile. Zelfs toen ik naar huis ging kreeg ik nog een dikke knuffel van de mooie Mandy. Herhaalingsgevaar: aanwezig.

    Terug in de bar ben ik op een kruk gaan zitten en heb ik een colaatje besteld. Toen sprong een kleine blondine op de kruk naast mij, ze stelde zich voor met de naam Ruby. Ik zei tegen haar dat ik net van een kamer af kwam en een beetje rust nodig had, toen liep ze een beetje beteuterd weg. Ik heb mijn colaatje leeg gedronken en ben op een bank gaan zitten. Na een uur nog steeds niks te zien van Wijze Grijze. Toen kwam er een topless blondine aan en liet zich naast me in de bank vallen, ze keek me met verleidelijke ogen aan en zei dat haar naam Janina was. Na een kwartiertje ben ik met haar naar de kino gegaan waar ze me al haar verleidings kunsten toonde. toen er een man met 2 dames binnen kwamen ben ik met haar naar een kamer verhuist. Op de kamer ging het feestje pas echt beginnen. Bij Janina is er ook een groot herhalingsgevaar.

    Na een verfrissende douche terug naar de bar en nog een cola bestelt, tijdens het wachten op mijn cola kwam Ruby langs. Ze lachte me ondeugend aan en ging even met haar hand onder mijn badjas en ze liep giegelend door. Ik zag Mr ijsbeer zitten en ben naar hem toe gegaan om samen naar het restaurant gegaan. Op weg naar het restaurant heb ik een kleine meid gezien die me heel lief aankeek. In het restaurant onder het genot van een heerlijke Curryworst met friet heb ik mijn gids gevraagt of hij die kleine meid kende. Hij zij dat het Bonny was. Na het eten terug naar de bar waar Bonny toevalig in onze richting kwam gelopen. Wijze Grijze hielt haar tegen en stelde haar aan mij voor en liet ons twee alleen achter. Na met elkaar kennis gmaakt te hebben zijn we naar een kamer gegaan. Dat was de beste kamergang die ik sinds lange tijd gehad heb. Wijze Grijze bedankt dat je haar aan mij hebt voorgesteld. Die kamergang heeft ertoe geleid dat ik later op de avond nog eens met haar op een kamer beland ben.

    Living Room is een mooie en gezellige club die ik iedereen wil aanbevelen. Iedereen praat met elkaar, de dames zijn zeer vriendelijk en je kunt ze gemakelijk benaderen zonder dat je ergens toe verplicht word. Deze club zal ik in de toekomst wel vaker gaan bezoeken, en daarvoor neem ik een uur rijden wel op me.

    Wijze Grijze, bedankt voor de zeer mooie dag. Ik ben nog steeds aan het na genieten van de indrukken en de dames van die dag. En het was voor mij een eer om de chauffeur te zijn van Mr. ijsbeer 2013.

    Gegroet Hornybear.

  33. Onderstaande 9 leden hebben hornybear bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 januari 2014),gignnl (22 januari 2014),hansdordt (22 januari 2014),licky luke (22 januari 2014),molaar (22 januari 2014),Mr Pussy (22 januari 2014),nieuwkomertje (23 januari 2014),Shaggie (24 januari 2014),Wijze grijze (21 januari 2014)

  34. #48
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 14:43
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Is de line up op donderdagavond goed?

  35. #49
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Line up is meestal goed op donderdag en sfeer is er ook wel aangezien vaak DJ Tonny draait.Afgelopen weekend was de line up zelfs versterkt met diverse nieuwkomers,weet uiteraard niet of die er morgen ook (nog) zijn.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  36. #50
    Geregistreerd
    13 januari 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 14:43
    Berichten
    81
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Wat zijn de recensies van Jovana?

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.

Babylon 468*60