Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 149
  1. #76
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ik weet dat YY de place to be is voor o.a. Raul7, een (voormalig) regelmatige GT bezoeker voor de prijsverhoging van 1 april. Veel lof zijnerzijds over YY door de huidige prijsstelling aldaar. Maar als ik lees hoe dames daar prijzen hanteren, doet de meerprijs van dat tientje (twee als je voor 14 uur komt) als sneeuw voor de zon daar verdwijnen.

    Opvallend is dat er dames van GT naar YY verhuizen, en andere dames net weer YY verlaten om in GT te werken. Ik sprak laatst een dame in GT, die een bepaald soort clientèle van YY zat was en GT daarin een veel beter deurbeleid hanteert.
    Raul7 daarbuiten gelaten, hij zal hooguit een paar dagen geïrriteerd zijn vanwege de prestatie van FC Barcelona, net als ik.

  2. #77
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar als ik lees hoe dames daar prijzen hanteren, doet de meerprijs van dat tientje (twee als je voor 14 uur komt) als sneeuw voor de zon daar verdwijnen.
    Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt, 50€ voor een half uur en 75€ voor een uur, PZC inbegrepen! Meer heb ik nog nooit betaald!
    In GT loopt er ook eentje rond die 25€ vraagt om te zoenen, er loopt wel altijd ergens een vreemde vogel rond!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  3. #78
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Opvallend is dat er dames van GT naar YY verhuizen, en andere dames net weer YY verlaten om in GT te werken. Ik sprak laatst een dame in GT, die een bepaald soort clientèle van YY zat was en GT daarin een veel beter deurbeleid hanteert.
    Ik vraag dames nooit wat ze vonden van hun 'oude' club, ik weet het antwoord al. Kun je ze net zo goed vragen of ze vinden dat de aanwezige heren voldoende kameren

  4. #79
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik vraag dames nooit wat ze vonden van hun 'oude' club, ik weet het antwoord al. Kun je ze net zo goed vragen of ze vinden dat de aanwezige heren voldoende kameren
    Ik had deze dame ook niet ernaar gevraagd, daar kwam ze zelf mee. Maar haar verklaring komt wel overeen met ervaringen in mijn omgeving van zowel dames als beren, zelf ben ik nog nooit in YY geweest. Maar mocht het niet meer lekker lopen in GT maken ze natuurlijk weer rechts omkeer naar YY of iets anders. Het zijn wel DVP's natuurlijk.

  5. #80
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Regelmatig ga ik nog eens een keertje naar de dichtsbijzijnde club. Yin Yang blijft een uitermate toffe club. Denken we maar aan:
    - de schitterende wellness, volledig afgezonderd door middel van een glazen deur, met rustgevende achtergrondmuziek (zoals ik al muziek hoorde van Enya en natuurgeluiden); in deze wellnessruimte bevinden zich 2 erg goede HWP's die zowel een lucht- als watermassage hebben (en die je eventueel ook gelijktijdig kan opzetten), een Finse droge sauna en een dampbad met zeer verdraagbare temperatuur, een goed verwarmd binnenzwembadje (in het water bevindt zich een knop waarmee je de waterval in werking kan zetten; velen weten dat niet, ik heb iets met warvallen) en een zonnekannon; een waterfontijntje zorgt ervoor dat je steeds fris water kan drinken
    - buiten bevindt zich ook een sauna, een vochtigere met vlak erbij een koude douche en ook een vrij groot buitenzwembad (dat eveneens verwarmd is)
    - in de zomer is de grote mooi aangelegde tuin en terras (met BBQ bij mooi weer, ook het ontbijt kan je buiten eten in de zomer) zeker een pluspunt
    - de ruime kino
    - massagekamer
    - apart vrij ruim restaurant met self grill mogelijkheid; het eten is doorgaans lekker tot erg lekker
    - de bar met grote dansvloer en danspaal
    - de kamers allemaal met douche en toilet op de kamer (op enkele kamers zijn de sanitaire ruimtes inmiddels gerenoveerd)
    - altijd voldoende en mooie dames aanwezig (ca 25 - 55).

    Het grote nadeel tot voor kort bij Yin Yang was dat de dames vaak een belabberde service leverden (in beetje in de genre van de raambuurten). Het was dus altijd wat uitkijken, soms selfs erg goed oppassen. Dit is eenvoudig te verhelpen door te vragen aan de dame welke services ze levert maar zo'n koehandels maken het voorgesprekje niet leuker. De laatste twee dagen dat ik er was, ben ik echter tot de vaststelling gekomen dat de service van de meeste dames een stukje hoger ligt dan voorheen. Met name het pijpen met condoom dat bij de Hongaarse klik voorheen vrij standaard was, is niet meer zo standaard bij hen. Een gelukkige vaststelling dus. Tongzoenen was bij die Hongaarse klik ook vaak taboe. Ook dat is nu niet meer in de mate van voorheen. De dams zijn ten op zichte van vroeger wel minder jagerig geworden en wachten veel meer af op wat de man gaat doen. Langs de andere kant is er nu wel het bijkomend probleem gekomen dat je steeds goed moet vragen hoeveel de dame vraagt voor welke services. De dames zijn vrij om te vragen wat ze willen. In concreto komt het er in de praktijd op neer dat bijna alle dames € 100 vragen voor een uur. De "oude garde" hanteert nog € 75 voor een uur.

    Een groot nadeel in de periodes dat je niet buiten kan, blijft de loeiharde beatmuziek die uit de boxen scheld en waardoor enige conversatie met de dames onmogelijk wordt in de bar.

    De vriendelijkheid van het personeel valt op enkele uitzonderingen goed mee.

    Yin Yang biedt alles genomen dus een prima kwaliteit/prijsverhouding. Voor twee uur is het inkomtarief nog steeds maar € 40. Zij doen ook niet mee aan de recente prijsverhoging van de 4 bekendste NRW-clubs. Ik kon op 17 en 18 april niet vaststellen dat er meer Duitsers als anders aanwezig waren. Voorlopig profiteert Yin Yang schijnbaar niet van hun lagere tarieven. Ze lokken hiermee geen Duitsers over de grens naar Nederland heen. Vermits de 4 clubs wel een daling van hun bezoekers merkt, wijken de Duitsers dus naar andere Duitse clubs uit.

    De verplichting om een badjas te dragen als het buiten niet (extreem) warm is, vind ik ook een nadeel omdat ik het er altijd vrij snel te warm in heb. Mannen die zitten zweten in de badjas (omdat de temperatuur afgesteld is op de blote vrouwen) blijf ik naar de vrouwen toe niet zo ideaal vinden.

    Binnen enkele dagen (1 mei) is de nieuwe kino open. Momenteel zijn ze de kino aan het verbouwen. Je hebt er als bezoeker geen last van.

    Tijdens de twee dagen dat ik in Yin Yang was, heb ik me weer uitermate goed geamuseerd. Heerlijke wellness, geouwehoer, eten, drinken en seks wisselden mekaar af zoals het moet zijn. De eerste dag was het buiten nogal fris en gaf het een speciaal gevoel om in het verwarmde buitenzwembad (na een saunabeurt) te kunnen zwemmen terwijl dat heerlijk aan het dampen was. Bij schemering en een glaasje champagne en een mooi vrouwke. Mijn verbeelding was alles want vrouwen komen niet bij frisse(re) temperaturen in de buitenlucht natuurlijk.

    Ik ben op die twee dagen (maar) twee keer op kamer geweest (telkens een uur) met Eliza nog eens en met Amalia. Beide jong en Hongaars. Eliza en Amalia zijn beiden beter dan gemiddeld. Met Amalia kan je zelfs topservice beleven als het klikt. Eliza mankeert nog wat ervaring in de GFE-details. Recensies over de dames vind je binnenkort onder hun item.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 april 2012 om 12:41
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 april 2012),Kretek ( 7 mei 2012),Megaboob (30 april 2012),RAUL7 (29 april 2012),sofaking (29 april 2012),The Joker (28 april 2012)

  7. #81
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Regelmatig ga ik nog eens een keertje naar de dichtsbijzijnde club. Yin Yang blijft een uitermate toffe club.
    Het grootste nadeel is en blijft echter dat je zuignappen onder je voeten moet doen om velig te kunnen douchen.

  8. #82
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Het grootste nadeel is en blijft echter dat je zuignappen onder je voeten moet doen om velig te kunnen douchen.
    Daar ben ik mee eens!!!
    De laatste tijd zijn je eigen extra veilige en comfortabele zuignappen ook niet meer welkom in YY! ''We hebben dat voor u klinkt het dan'' bij de inkom. De ''NRW Clubs'' verdient alweer dik zijn voordeel. Je neemt je hele assortiment ''toebehoren'' mee!!

  9. #83
    marcuswally Gast

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Langs de andere kant is er nu wel het bijkomend probleem gekomen dat je steeds goed moet vragen hoeveel de dame vraagt voor welke services. De dames zijn vrij om te vragen wat ze willen. In concreto komt het er in de praktijd op neer dat bijna alle dames € 100 vragen voor een uur. De "oude garde" hanteert nog € 75 voor een uur.
    Ik ben dus niet de enige die dat ervaart. Mooie recensie S&F

  10. #84
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Regelmatig ga ik nog eens een keertje naar de dichtsbijzijnde club. Yin Yang blijft een uitermate toffe club. Denken we maar aan:
    - de schitterende wellness, volledig afgezonderd door middel van een glazen deur, met rustgevende achtergrondmuziek (zoals ik al muziek hoorde van Enya en natuurgeluiden); in deze wellnessruimte bevinden zich 2 erg goede HWP's die zowel een lucht- als watermassage hebben (en die je eventueel ook gelijktijdig kan opzetten), een Finse droge sauna en een dampbad met zeer verdraagbare temperatuur, een goed verwarmd binnenzwembadje (in het water bevindt zich een knop waarmee je de waterval in werking kan zetten; velen weten dat niet, ik heb iets met warvallen) en een zonnekannon; een waterfontijntje zorgt ervoor dat je steeds fris water kan drinken
    - buiten bevindt zich ook een sauna, een vochtigere met vlak erbij een koude douche en ook een vrij groot buitenzwembad (dat eveneens verwarmd is)
    - in de zomer is de grote mooi aangelegde tuin en terras (met BBQ bij mooi weer, ook het ontbijt kan je buiten eten in de zomer) zeker een pluspunt
    - de ruime kino
    - massagekamer
    - apart vrij ruim restaurant met self grill mogelijkheid; het eten is doorgaans lekker tot erg lekker
    - de bar met grote dansvloer en danspaal
    - de kamers allemaal met douche en toilet op de kamer (op enkele kamers zijn de sanitaire ruimtes inmiddels gerenoveerd)
    - altijd voldoende en mooie dames aanwezig (ca 25 - 55).

    Het grote nadeel tot voor kort bij Yin Yang was dat de dames vaak een belabberde service leverden (in beetje in de genre van de raambuurten). Het was dus altijd wat uitkijken, soms selfs erg goed oppassen. Dit is eenvoudig te verhelpen door te vragen aan de dame welke services ze levert maar zo'n koehandels maken het voorgesprekje niet leuker.

    De vriendelijkheid van het personeel valt op enkele uitzonderingen goed mee.

    Yin Yang biedt alles genomen dus een prima kwaliteit/prijsverhouding.

    Ik ben op die twee dagen (maar) twee keer op kamer geweest (telkens een uur) met Eliza nog eens en met Amalia. Beide jong en Hongaars. Eliza en Amalia zijn beiden beter dan gemiddeld. Met Amalia kan je zelfs topservice beleven als het klikt. Eliza mankeert nog wat ervaring in de GFE-details. Recensies over de dames vind je binnenkort onder hun item .
    Evenals S&F ben ik nog steeds regelmatig in YY te vinden. Ik kan mij aansluiten bij zijn betoog hierboven, hij beschijft de huidige situatie in YY prima.

    De 'nieuwe' prijsstelling van de dames klopt, maar ik heb hier weinig last van daar ik meestal kamer met de dames van de "oude garde" en nog steeds naar volle tevredenheid (er zijn er wel niet veel meer over). Dan ga je toch wel eens met een nieuwe dame kameren, maar hier zijn weinig blijvertjes bij voor mij.

    De vrijdagen en zaterdagen lijken mij de laatste tijd iets drukker bezocht. Mss ligt het het aan de nieuwe duitse prijzen?

    Op zaterdag draaien nu 2 DJ's de muziek. De muziek is nu afwisselender en niet steeds snoeihard. Dit komt de sfeer zeker ten goede. Ook wordt er weer eens vaker een dans act opgevoerd aan de paal. Gisteravond o.a. een leuke show van een blonde duitse dame gezien.

    De cinema/kino is klaar vanaf 27 april. Geheel rondom ligbank/bedden, flatscreen aan de muur. Mss een beetje te donker soms. Tip aan YY, leg nog kussens neer dan is nog iets comfortabeler en perfect om te relaxen. Een geslaagde vebouwing naar mijn idee.

    Gisteravond 1 keer gekamerd met de nederlandse Nadia. Prettig en ontspannen gesprek in de bar, dat niet direct tot een kamergang leidde. Iets later weer terug bij elkaar en aan elkaar, dus toen duurde het niet meer lang voor we samen naar een kamertje vertrokken. Met Nadia 1 1/2 uur op kamer geweest, heel fijn. Wel een dame met de "nieuwe" prijzen, maar gezien de prijs-kwaliteit verhouding deze keer geen probleem voor mij.

    Verder waren er zaterdag weer een aantal usual suspects aanwezig. Genoeg mooie vrouwen, oude en ook weer nieuwe, voor elk wat wils denk ik. Goed gegeten en gedronken, dus een fijne tijde beleefd in YY.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 april 2012 om 12:52 Reden: full kwoot
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  11. Onderstaande 4 leden hebben Johnny99 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (29 april 2012),RAUL7 (29 april 2012),seksenfun (29 april 2012),sofaking (29 april 2012)

  12. #85
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    De 'nieuwe' prijsstelling van de dames klopt, maar ik heb hier weinig last van daar ik meestal kamer met de dames van de "oude garde" en nog steeds naar volle tevredenheid (er zijn er wel niet veel meer over). Dan ga je toch wel eens met een nieuwe dame kameren, maar hier zijn weinig blijvertjes bij voor mij.
    Hoe werkt het eigenlijk precies in YY m.b.t. de uurprijs?
    Omdat wordt gesproken over een nieuwe prijsstelling van 100E/uur ga ik er vanuit dat de dames niet van te voren verplicht zijn aan te geven welke prijsstelling ze hanteren. Om misverstanden en discussie achteraf te voorkomen (niet iedereen zal weten welke dames de oude en welke de nieuwe prijs hanteren) is het dus lijkt me verstandig van te voren de dame te vragen welke prijs ze hanteert.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #86
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Die 'nieuwe' prijsstelling geldt tegenwoordig toch overal?
    Als je langer dan 30 min wilt kameren loont het zich om overal op voorhand prijsafspraken te maken.
    Omdat ik dta erg potentieverlagend vind werken hou ik het al 3 jaar lang enkel nog maar op vluggertjes binnen de 30 min.

  14. #87
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Die 'nieuwe' prijsstelling geldt tegenwoordig toch overal?
    Misschien voor de clubs bij Koln en verder weg, maar bij bv LR/PHG is het nog steeds 50/25/25/25 en volgens mij zijn de meeste meisjes in GT met 75 p/uur nog steeds tevreden. Een paar berichten terug geeft R7 aan dat 75 p/uur ook nog steeds de standaard is in YY



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (29 april 2012)

  16. #88
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Misschien voor de clubs bij Koln en verder weg, maar bij bv LR/PHG is het nog steeds 50/25/25/25 en volgens mij zijn de meeste meisjes in GT met 75 p/uur nog steeds tevreden.
    Ik heb de laatste keren in PHG ook 50/25/50/25/50/25 betaald. Ik ben nog geen dame tegen gekomen in PHG die 50/25/25/25/25 telde! In GT is het gelukkig nog 75/uur, hoewel het daar ook richting de 100/uur gaat. Maar dat tik ik van te voren af.

  17. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Op zaterdag draaien nu 2 DJ's de muziek. De muziek is nu afwisselender en niet steeds snoeihard. Dit komt de sfeer zeker ten goede.
    Tegenwoordig staat de muziek in andere clubs ook behoorlijk hard; VV, PHG, LR en soms GT, maar Samya spant de kroon. Qua muziekvolume zie ik aldus weinig verschillen tussen deze clubs. Een bijkomend nadeel in YY is dat de zitbanken zich in de hoeken van de barruimte bevinden exact waar ook de boxen naast of boven zijn gepositioneerd . Dus als je wil praten op afstand van die toeters zul je op een kruk aan de bar moeten zitten of ergens moeten gaan staan.

    Er is overigens maar één club waarvan ik vind dat de luide muziek goed tot zijn recht komt en dat is World; het plafond is hoog, de basgeluiden uit die grote boxen vervormen niet en klinken mooi zuiver en bizar genoeg kun je prima praten.

  18. #90
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ofwel is het volume van de muziek die uit de boxen komt in World minder hard dan in de andere clubs die je vernoemt, ofwel is het volume gelijk en kan je natuurlijk ook niet anders dan in mekaars oren roepen. Volume is namelijk meetbaar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #91
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ofwel is het volume van de muziek die uit de boxen komt in World minder hard dan in de andere clubs die je vernoemt, ofwel is het volume gelijk en kan je natuurlijk ook niet anders dan in mekaars oren roepen. Volume is namelijk meetbaar .
    Het plafond is daar hoger en de bar is groter, dus het geluid komt van grotere afstand (dat dempt het effect) terwijl degene met wie je praat dichtbij staat. Daarnaast klinkt het zuiverder. Decibels zijn inderdaad meetbaar maar het maakt volgens mij wel wat uit of die decibels zich concentreren binnen een beperkt aantal Hertz (slechte boxen) of een ruimere frequentie bereiken. Dit kan overigens gevoelsmatig zijn.

  20. #92
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    "GA NEUKEN !!!"
    en daarom staat die muziek dus zo hard. Niet ouwehoeren met andere ijsberen, laat staan met dames praten, maar vlucht naar de kamer....

  21. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (30 april 2012)

  22. #93
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    "GA NEUKEN !!!"
    en daarom staat die muziek dus zo hard. Niet ouwehoeren met andere ijsberen, laat staan met dames praten, maar vlucht naar de kamer....
    Haha, ik denk inderdaad dat dit een hele belangrijke reden is, vooral als ik van thekedames hoor dat het continu de DVP's zijn die het volume omhoog gooien :wink:

  23. #94
    marcuswally Gast

    Standaard

    Moet het even kwijt, 100 euro per uur, is meer regel dan uitzondering, ben het laatste half jaar in YY geen DVP meer tegen gekomen die 25 euro vraagt voor een verlengd half uurtje.

    Maar 1 dame spande echt de kroon, naam ben ik vergeten, zo interessant was ze ook weer niet, Kroatisch, woont in Duitsland. "Ich will nur sagen dass mit mir zum Zimmer gehen, 100 euro kostet"......... Ik ben beginnen te lachen en heb een andere beer die tegenover me stond de grap verteld wat ik net te horen had gekregen.

  24. #95
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Ik heb de laatste keren in PHG ook 50/25/50/25/50/25 betaald. Ik ben nog geen dame tegen gekomen in PHG die 50/25/25/25/25 telde! In GT is het gelukkig nog 75/uur, hoewel het daar ook richting de 100/uur gaat. Maar dat tik ik van te voren af.
    Ik heb vandaag de prijsstelling in PHG gecheckt, maar MJ heeft helemaal gelijk. Het is officieel 50/25/25/25/25. Ik heb daarom vandaag een vrijkaart gekregen voor de volgende keer. Ik had een pannenkoeken sessie met eigenlijk de beste sex ooit, verslag volgt volgende maand....

  25. #96
    marcuswally Gast

    Standaard

    Gisteren avond naar YY geweest. Bij aankomst tussen 20.00 en 20.30 was het aanbod vrij karig. De bekende kliekjes (Hongarije en Letland) waren wel te zien.

    Even in de nieuwe Kino geweest, het is niet mijn smaak. Het is ongetwijfeld hygiënischer, maar ik vond die vieze oude hoerige ligkussens met die grote beamer uitnodigender dan deze lounge-achtige tv kamer. Daarbij hangt er nog de verflucht, waarbij ik weer snel weg was. Maar smaken verschillen.

    Dan maar de sauna met de hoop dat het daarna beter wordt. Dat werd het uiteindelijk wel, ik denk dat de leuke dames op de kamer zaten. Ben eerst begonnen met Roemeense Valentina. Ze is niet de mooiste, maar ik weet van haar dat ze degelijke service geeft. Altijd goed om op te warmen, werkt niet af, als het hoogte punt er bijna is, trekt zij de rem erop zodat het nog wat uitgesteld kan worden.

    Hierna heeft het heel lang geduurd dat ik wat tegenkwam. Heb nog Tiffany gezien, maar een beer was me net te snel. Toen was er de Kroatische die ik echt niet serieus nam, 100 euro voor een half uur...... Nog maar wat rond gewandeld en uiteindelijk met de blonde lange Russische Alexia op de kamer geweest.

    Het was een grote gok, optisch is het wel mijn smaak, maar houding wist ik niet in te schatten. Op de kamer bleek ze heel relax te zijn. Het is echt iets voor de GFE-liefhebbers. Ze doet het heel rustig aan, geen nep-gekreun, lief sensueel kussen, geen diepe tong en 69 doet ze ook niet, maar je mag wel beffen. Pijpen deed ze SUPER. Lekker stevig, niet te nat en diep. Aangezien ik een PSE en optick-fikker ben, is het niet mijn favoriet, maar de sensueel-heid en het rustig aan doen zonder haast maakt haar toch zeker van hoog niveau. Van alle standjes, Doggystyle, missionaris, van missionaris weer naar cowboy, van cowboy weer naar missionaris met de benen in de nek, even weer lekken, dan weer reverse cowboy etc. Ze vroeg nadrukkelijk niet te hard en niet te snel en niet te diep, maar deed ze op een oprechte manier. Ze vind het lekker om rustig aan te doen, waarbij ze je tussen door even in de nek kust dan weer op de mond en dan vind ik het geen bezwaar om me aan te passen.

    Wel moet ik waarschuwen, ze had een ongelofelijke lekkere parfum op, maar deze parfum was nog zelfs bij thuiskomst nog te ruiken, terwijl ik daarna nog een sauna had genomen. Dit is dus echt gevaarlijk als thuis iemand in bed ligt te wachten op je.

    Het geluids-niveau was zeer goed, ik denk dan ook dat men hier mee leest. Je kon nu zonder dat het pijn deed aan je horen in 1 van de bankjes zitten.

    Al met al, vind de club echt wel ok, maar het is het dames-aanbod en de prijshantering die me tegen staan. Ondertussen weet je van de bekende gezichten met wie je wel en wie niet naar de kamer moet gaan, heb je geen keus, wordt het automatisch weer de zelfde, dat begint saai te worden. Daarom gaan we niet naar een hoerenkot, als we steeds de zelfde willen nemen, nemen we een vriendin.

    Nieuwe gezichten is het maar de vraag of de service ok is, een verlengd half uurtje kost (mijn ervaring) 50 euro, met een FT erbij ben je standaard 125 kwijt voor een uurtje. Soms ben ik zo aan het genieten en wil ik 2 uren van maken, maar dat houdt me nu echt tegen.

    Ik snap die markt-strategie ook niet, om voor een extra half uurtje 50 te vragen. Als ze echt de BOM is, en ze kamert non-stop, dan begrijp ik het wel, dan haal je er meer uit op een avond. De tijd die ze kwijt zijn om weer een nieuwe aan de haak te slaan is in YY vaak langer dan dat half uurtje. Ook zal ik een DVP nooit een 2e keer een uur boeken, omdat de kick ervan af is. Voor een 25 euro, of 50,25,50,25 zou ik het wel overwegen. Automatisch wordt hun vaste klantenkring kleiner.

  26. #97
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Helaas denken de meeste vrouwen niet op lange termijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. #98
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Tegelijkertijd heeft het ook voordelen dat dames 50 euro per half uur vragen net zoals in de Hessense clubs. Het leidt nl. tot meer beschikbaarheid van vrouwen conform de hogere beschikbaarheid in de clubs rondom Frankfurt; vooral in deze omgeving waar in tegenstelling tot bij de Duisters het pannekoekgehalte hoog is kan het een verademing zijn.
    Als je bijvoorbeeld bij een drukke club komt dan heb je in elk geval een duidelijke keuze en kun je de kans op onbereikbaar zijn van dames anticiperen door je heil elders te zoeken, kom je echter in een niet te drukke club waar verschillende interessante dames aanwezig zijn die vervolgens bijna de hele dag worden geclaimd door 1 klant dan werkt het frustrerend op andere klanten die pas veel later (wanneer andere keuzes niet goed meer mogelijk zijn) beseffen dat de hoge beschikbaarheid van dames zwaar is tegengevallen ondanks geen hoge drukte, en dat enkel en alleen maar door de aanwezigheid van meerdere pannekoeken tegelijkertijd.
    Lijkt me dan niet meer dan normaal dat de pannekoek ivm de benadeelde slachtoffers een soort schadeclaim betaalt, niet alleen voor het anderen onthouden van dames maar ook nog eens omdat ze anderen opzadelen met lange wachttijden voor een beschikbare kamer; of noem het voor mijn part een belastingbedrag of een boete voor excessieve tijdsoverschrijdingen. Een inflatiepercentage bij elk opeenvolgend uur zou denk ik ook zeer redelijk zijn gezien de oplopende schade.

    Vanuit de dame gezien is ze overigens andere potentiële klanten aan het mislopen waar ze niet slechts alleen maar kamersessies mee mist, maar ook aanvullende klantenbindingen aan het mislopen ten behoeve van andere dagen waarop de pannekoek niet aanwezig is; tenzij de pannekoek ook nog eens afspreekt om wanneer hij niet aanwezig is geld aan haar over te maken. Wil je een dame helemaal voor jezelf hebben, prima, geef er dan ook veel geld aan uit, net zoals in een huwelijk

  28. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 8 mei 2012),RAUL7 ( 5 mei 2012)

  29. #99
    marcuswally Gast

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Lijkt me dan niet meer dan normaal dat de pannekoek ivm de benadeelde slachtoffers een soort schadeclaim betaalt, niet alleen voor het anderen onthouden van dames maar ook nog eens omdat ze anderen opzadelen met lange wachttijden voor een beschikbare kamer; of noem het voor mijn part een belastingbedrag of een boete voor excessieve tijdsoverschrijdingen. Een inflatiepercentage bij elk opeenvolgend uur zou denk ik ook zeer redelijk zijn gezien de oplopende schade.
    Picasso, ik ben het wel ergens met je eens.

  30. #100
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Picasso, ik ben het wel ergens met je eens.
    Ik was er trouwens ook afgelopen donderdag. De kroatische waar je het over hebt is waarschijnlijk Marnel die laat binnenkwam en een uitvoerige paaldansshow gaf.
    Het blonde barbie gehalte was overigens erg hoog op donderdag; voldoende interessante dames ertussen naar mijn smaak. Ik was in de veronderstelling dat er geen enkele Roemeense in YY rond loopt dus jouw Roemeense zal vast wel een Hongaarse zijn geweest . Genoeg mooie dames vooralsnog met goede service, denk bijvoorbeeld aan Sarah, Emma, Claudia, Melina, Luciana, Jasmine, Tiffany of Veronica.
    Kans op goede of slechte service met onbekende dames is overigens te vergelijken met GT.

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Diamond 468*60   Babylon 468*60