Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 149
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Idee YY vragenbakje, 1e helft 2012

    Ik voel me zo vrij om met een muziekje te beginnen: moet je zien wat die vieze nicht teweeg brengt in de zaal!
    http://youtu.be/hcm55lU9knw (is nog beter dan een saunaclub daar)

    Totaal onverwachts ben ik toch maar mooi in YY terecht gekomen op één der laatste dagen van een bewogen jaar. Om de één of andere onnuttige reden moest ik voor 23u Amsterdam zien te bereiken. In A’dam zou ik daarna ook nog de nacht doorbrengen en de volgende voormiddag zou ik afreizen naar Boekarest… Waar ik met mijn schatje de overgang naar het nieuwe jaar zou vieren. Maar omdat een geslachtsdriftig baasje als mezelf moeilijk kan wachten om met zijn geliefde de gevoelens fysiek te uiten en nu eenmaal nooit genoeg kan krijgen, vond ik het nodig om naar A’dam te rijden via een ommetje langs Roermond!

    Al om 11 in de voormiddag stond ik aan het metalen hek te rammelen als een bezetene. Nadat ik werd binnengelaten constateerde ik reeds een aanzienlijke hoop fraaie mokkels. Ik moest natuurlijk eerst nog ff in de sfeer komen en dat deed ik met een koffie aan de bar. Daar al met een paar schoonheden kennis gemaakt. Maar eerst toch gaan ontbijten en daarna wat wellness.

    Na dit alles ging ik weer in de bar hangen en ik constateerde dat er nog steeds weinig ijsberen waren, maar dat er wel een hoop mokkels bijgekomen waren. Zoals steeds ook weer de hoofdzakelijk blonde clan Duitse en Poolse wijven. Hoewel ik wel lust had in een blondine, kwam een brunette toch mijn aandacht weer stelen. Ik heb het hier over de Turkse Cibel. Toen ik nog maar net binnen was hadden we al kennis gemaakt, maar na ons tweede onderhoud ontvoerde ze me uit de bar en kwam ik op een groezelige kamer terecht.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...bèle-(-Turks-)

    Na Cibel heb ik nog in de jacuzzi gelegen en nog wat in de bar rond gehangen, maar er waren te weinig kerels en de dames bleven me maar bestoken met verleidingspogingen. Het werd me duidelijk dat ik dringend een wingman nodig had. Helaas zit de Master-Anaconda in financiële problemen na zijn wagen in de vernieling te rijden en zodus moest de Master-Bull dan weer beroep doen op zijn andere rechterhand (of in geval van deze veelpleger, zijn rechterpik) de heer Badslippers, alias the Psycho-Bull oftewel the Master-Psycho. Aangezien de ouwe lul me al menig maal in de kou had laten staan en eerder prefereerde om Jansen zijn zelfgestookte whisky gaan op te zuipen dan met mij vele dames in saunaclubs uit hun voegen te vogelen, koesterde ik niet veel hoop dat hij ditmaal zou opdagen. Maar goed, ik stuurde hem een sms… En tot mijn verbazing zei hij zonder twijfelen dat hij binnen het uur daar zou zijn. Er was dus duidelijk een uil uit zijn reet gevlogen en hij moet er klaarblijkelijk achter gekomen zijn hoe hard ik hem nodig had. In de kantlijn van dit flauw gezeik kan je beter lezen dat de kale perverseling simpelweg zin had om een dikke latina haar harige reet uit te vreten of om aan de spenen te hangen van een ouwe zeug met D-cup hangtieten. In ieder geval zou de heer Badslippers maar voor de helft zijn zin halen, want ouwe zeugen waren die dag helaas niet aanwezig. Gelukkig voor hem wel enkele latina’s met haar in hun kontspleet!

    Na de bevestiging dat mijn figuurlijke en artistieke vader van dit forum toch zou afkomen, ging ik zelfvoldaan weer naar de barruimte. Een bepaald silhouet kwam me bekend voor en toen ik haar in het Nederlands mijn naam hoorde roepen en begon te jammeren van hoe lang we elkander al niet meer hadden gezien, herkende ik haar meteen met haar zwaar Russische accent. Het was de beruchte Nikita. Ooit één van mijn toppers in de tijd dat GT nog mijn topclub was. Ze deed me in het kort haar levensverhaal en wist me te vermelden dat ze nu in YY aan de slag is. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ikita-Russisch

    Na het blijde weerzien met de rijpe Russische schone, zette ik me op een barkruk met een glas water. Een mens kan immers niet elke dag zuipen… Bovendien stond er nog genoeg gezuip voor de boeg met mijn liefje in Boekarest. Als je met haar zuipt (en dat weet ik nog van Mexico), dan is je lever binnen de kortste keren herleid tot spek met eieren! Om terug te komen in YY; naast me schoof de Poolse Daniela aan. We maakten op een gereserveerde manier kennis en een niet opdringerig gesprek volgde. In eerste instantie had ik niet gedacht om haar eens van katoen te geven, maar na bepaalde wendingen in de situatie kreeg ik een geile opwelling en vertrokken we toch naar een willekeurige kamer.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...niela-(Polska)

    Na de Poolse Daniela diende ik even tot rust te komen en ik nestelde me in een zetel in de barruimte. Ik genoot van een latina die haar kont stond te shaken vlak voor mij en toen het voor haar duidelijk was dat er bij mij even niets te graaien viel, droop ze af. Niet erg, want toen viel me een andere grote blondine op. Een prachtexemplaar en zeker behorende tot de top3 van wat er op 29december in YY aanwezig was. Ik meende haar wel te herkennen, maar ik liet het niet merken. Ze zat daar helemaal alleen afgezonderd van de andere Duitse en Poolse blondines… Zij was ongetwijfeld de verstotene van het clubje. Ze moest de empathie in mijn blik waargenomen hebben en kwam gehurkt naast me zitten. Ze stelde zich voor en ik kwam te weten dat ik haar waarschijnlijk ooit eens in homoclub GT gezien had. Ze viel best mee in de omgang en net toen ik wou vermelden dat ze evengoed op mijn schoot mocht komen zitten ipv daar zo ongemakkelijk en nederig naast de zetel te hangen, zag ik uit mijn ooghoeken een kale idioot staan grijnzen.

    Het was Badslippers de stiekeme voyeur die al een stijve kreeg van de manier hoe ik dat mokkel naast me op de knieën had gekregen. De blonde jongedame kon toch even ophoepelen, want in tegenstelling tot de meeste van mijn zogenaamde vrienden, gaat vriendschap bij mij boven de liefde of een wip met een lekker wijf! We vielen elkaar in de armen en barsten in tranen uit. We dronken samen wat en ik stelde mijn wingman meteen voor aan de Russische Nikita… Dit omdat ze de enige was van een gezegende leeftijd! Om de één of andere reden kon ze hem niet bekoren en ik zag dat hij liever aan de mokka hangtieten van een latina hing. De sukkel had geen flauw benul van wat ie met Nikita mist! Maar goed, ieder zijn ding en dus liet ik de Psycho verder met rust. Nikita was al boos en zei dat ik beter met haar zou meegaan ipv mijn ellendige vriendjes steeds op te dringen. Ook dat herinnerde ze zich nog goed van GT, 3 jaar en langer terug in de tijd!

    Toen Badslippers met zijn luie kloten in de jacuzzi lag, doolde ik wat rond in de bar. Dan laat je speciaal je wingman overkomen en meteen heb je al niks meer aan hem. Maar ik was er niet rouwig om, want aan de bar raakte ik in een conversatie met de Iranese Donna. Het was eigenlijk de Turkse Cibel die haar vriendin voorstelde en erop hoopte dat ik een trio met hen zou ondernemen, maar gaandeweg in het gesprek werd dat Turkse stuk vreten overbodig en stond ik er nog alleen met Donna. Een vrij mooie verschijning met ook een hoop body-art. Mijn pik sloeg al als een sloophamer tegen de toogrand en dat was dan weer het startschot om met haar naar de hamer te haasten. Onderweg kom ik Badslippers nog tegen en ik bazel in het voorbijgaan tegen hem dat ik een paar atoombommen op Iran ga gooien!

    Deze Iranese werd mijn beste stoot van de dag. Atoombommen tussen Tel Aviv en Teheran zijn er niet afgeschoten, maar op het einde van de kamergang met haar vielen er me weer enkele gebeurtenissen ten dele waarvan ik dacht dat het typisch mij weer moest overkomen. Deze keer ga ik daar geen toelichting over geven, maar het grappige aan heel de zaak was dat die verdomde Badslippers de hele klucht met een grijns zat te volgen. Hij zat immers te wachten met een latina op zijn schoot tot ik met de Iranese van de kamer kwam. Tijdens het wachten heeft hij het één en ander weer zien gebeuren en zien binnen en buiten lopen. Donna heeft in mijn armen liggen janken en ik heb bewust niet geluisterd wat ze zei, want dat is echt niet meer gezond voor mij… Ik kan er niet meer tegen dat mokkels in clubs me zien als de lokale ombudsman… Ik wil enkel nog zaken doen met die wijven, een wip plegen en weer wegwezen. De rest loopt telkens faliekant af met mij!
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Donna-(ook-LR)

    Wanneer BS en ik vervolgens elkaar weer vonden in de bar, was het tijd om wat gaan te vreten. Daar hebben we eindelijk in alle rust eens kunnen bijkletsen en roddelen over de ijsberen in het algemeen. In de eetzaal waren nog wat mokkels aanwezig en Badslippers stelde vast dat er veel ex-GT’ers aanwezig waren. Ze hebben gelijk dat ze de vloek van GT ontvluchten, dacht ik bij mezelf. Ikzelf was elke dagen voordien ook al onderworpen geweest aan die vloek in GT. Net zoals mij zijn de goede karakters van die dames hier hun heil dan maar komen zoeken. De duivel hebbe hun ziel, van al de door geld geobsedeerde karakters die gaandeweg rotkwijnen in het vagevuur van GT.

    Terwijl Badslippers met een Latina uit Rotterdam staat te lullen en ik mijn ogen kapot gekeken had op haar verrukkelijke kont, liep ik recht in grijpklare armen van de Duitse Melina. Dat is de blondine die eerder zich gehurkt kwam voorstellen toen ik in de sofa zat te chillen. De kans met zulke schoonheid kon ik niet langer negeren en met haar ging ik op zoek naar een vrije kamer. Een vrije kamer was er niet meteen en zodus moest ik wachten met haar. Spijtig als je zo geil loopt en haar dringend wil stoten, maar langs de andere kant is het wel extra tijd die je pakt. Tijdens het wachten kwam ze op mijn schoot liggen, begonnen we voorzichtig te zoenen en streelden mijn ruwe werkmanshanden haar fluweelzachte huid!
    Na 20min waren wij aan de beurt! Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Duitse)-ex-GT

    Getekend door de sporen van een peperhete sessie op mijn lul, ging ik in de bar op zoek naar vadertje BS. Hij stond als een doortrapte hoer tegen de muur geleund, wachtend op klandizie. Bij het naar hem toe lopen, werd ik staande gehouden door een andere knappe verschijning met rode haren. Nou ja; rood-paarsachtig. Het was de Poolse Adriana. Die me met haar uiterlijk en dan vooral haar mooie ronde kont wist te beroeren. Maar ik was pas terug van de kamer en na de vraag of zij rookt, kreeg ik een negatief antwoord. Spijtig van haar uiterlijk, maar de niet-rookster schoof ik aan de kant en ik vervolgde mijn pad richting Slippers. Daar tegen de muur deden we ieder ons verhaal en hadden we het over die andere grote blondine met haar wonderbaarlijke kont en de sproetjes op haar snoet. Je weet wel, ook zo eentje die al jaar en dag tot het meubilair van YY behoort… Maar de naam ontsnapt me helaas! Voor het eerst deed mijn wingman zijn werk goed die dag, want ik werd een beetje ontzien en een hoop Latina’s diende zich één voor één bij hem aan. Hoewel er enkele lekkerds tussen zaten, stuurde de kale zeikerd ze allemaal één voor één wederom wandelen. Als ik hem om een verklaring vroeg, zei hij dat het mokkels van Ace2 zijn harem zijn! In mezelf wist ik dat wel te bevestigen, want wanneer de gele spleetogen uitverkocht zijn, dan opteert mijn andere goede vriend van dit forum steevast voor de zuid-amerikaanse medemens.

    Op gegeven moment keken Badslippers en ik in dezelfde richting, waar we een lange blonde tante opmerkten. Godverdomme, kraamde BS het uit, dat wijf is zeker 2meter. Hou je kop, gebood ik hem, en kijk hoe de Master dit soort zaken aanpakt. Met een zekere leergierigheid keek BS me aan en zag hoe ik een soort van telepathie uitzond naar de andere kant van de bar. Geloof het of niet (vraag het BS desnoods), maar hoewel de lange blondine met haar rug naar mij stond en nog druk in gesprek was met de één of andere loser, keerde ze zich toch om en gaf meteen aan om op mijn stralingen te reageren. Ze keek me diep in de ogen en als een gehypnotiseerde liep ze plotseling recht naar me. Zo doe je dat Badslippertje, fluisterde ik mijn door verbazing geslagen pupil toe op docerende toon. Na een korte kennismaking vertrok ik hand in hand met deze 1m85 (zonder killerheels) zijnde Melanie naar de kamer.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lanie-(Duitse)

    Ik mocht Badslippers dan wel even een staaltje van de firma gegeven hebben, maar uiteindelijk was ik geen voorbeeldige Master-Bull en bleek dat ik toch wel niettemin in mijn eigen vlees gesneden had met mijn stoere verovering. In plaats van de korte kennismaking, waarbij als mijn verstand wegzonk in mijn kruis, had ik beter wat langer met haar rond de pot blijven draaien en zo aftasten welk vlees ik in de kuip had met dat Arische gedrocht. Maar goed, van een slechte sekspartij die halverwege wordt afgebroken zal de wereld niet vergaan…

    Weer bij Badslippers Btoegekomen begon ik meteen mijn gal te spouwen over de beroerde sessie met de Duitse Melanie. Ik verwed er mij kloten voor dat haar voorouders mijn grootvader vergast hebben in het één of ander SS concentratiekamp ergens in een Pools gehucht, snauwde ik naar Badslippers. Die smeerlap kon een grijns niet onderdrukken en ik zag hem al denken dat ik maar niet zo stoer en opschepperig had moeten doen tegen hem. Jij neerbuigende reetkever, dacht ik in mezelf, ik ga jou zo meteen opzadelen met een rasechte travestiet. Ik wees hem dan ook meteen een Latina negerin aan die wat verderop zat. Dat is Ace2 zijn vak, zei de ouwe boos, daar weiger ik mijn tijd mee te verdoen! Ja juist… Dat is iets voor Ace2, bevestigde ik dan maar. Meteen daarom gaf ik de opmerking dat het volgens mij een omgebouwde vent was. Jij bent niet goed snik, ze heeft toch geen adamsappel, snauwde BS terug. Hoe kan jij dat van hier zien, dwaas?

    Ik besloot de proef op de som te nemen en eens een controle uit te voeren. Van kortbij zag ze er iets beter uit en ze had idd geen adamsappel, ze had geen grote ventenklauwen en ook de rest was normaal. Tja normaal; op haar buitenaards siliconenjoekels na dan. Ondertussen was het al 20u30 en was het tamelijk druk geworden in YY. De meeste dames waren bezet en ook een hele kudde would-be-gangsters en andere subsoorten van hangjongeren bevolkten de club. Veel tijd bleef er voor mij niet meer over en bovendien wou ik het hoerenloopjaar toch wel beter afsluiten dan met de moffin van 2meter. Zodus zat er niets anders op dan dat ik met die latina van een supersonische diktiet het veld zou induiken. Bovendien viel ze in omgang toch al mee en later zou ik op de kamer ontdekken, dat ze over het algemeen wel tamelijk goed is. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...nse-Republiek)

    De laatste DVP van het jaar was afgewerkt nadat ik haar vuistje heb laten schuimen. Na dit gebeuren zocht ik nog tevergeefs naar mijn goede kameraad, maar hem vond ik nergens. Uit goede bron heb ik vernomen dat hij met de mollige Marokkaanse aan het rotzooien was. Eerder die dag had ik haar al aangewezen en voor één keer sloeg hij mijn raad niet in de wind. Hij moet nu stilaan toch wel weten dat naar mij luisteren hem geen windeieren legt. Kijk maar naar Gipsy Nicky, Anca, Katja, Antonella en nog een hoop anderen die ik voor hem proefgereden heb. Mijn volgende aanbeveling is Monique in LR… Ben eens benieuwd of hij dat ook gaat testen. Kijk nu al uit naar zijn verslag daarover!

    Het was een leuk dagje in YinYang. Niet meteen de populairste club op dit forum, maar voor mij valt het toch steeds goed mee, sinds bepaalde veranderingen die ze daar doorgevoerd hebben. Het is een club waar ik vrijwel elke keer een toppertje tref, waar je heerlijk kan bikken en waar het meestal wel gezellig is.

    Na het verlaten van YY nog bijna een bromfietser aan flarden gereden die zonder lichten over het fietspad tussen de oprit van YY en de autoweg reed. Voorts heftige regen en forse wind moeten trotseren om in Amsterdam te geraken.

    Ter afsluiting wens ik jullie veel saunaclubplezier voor 2012!
    En dat jullie in 2012 evenveel goede sessies mogen beleven als in in 2011!

    En nu we toch bezig zijn; ook welgemeende nieuwjaarswensen van het voltallige IDF:
    http://youtu.be/-OUVQwDHtrs

    Thank you & goodbye
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 januari 2012),Ascari ( 2 januari 2012),Badslippers ( 2 januari 2012),bosbeer ( 2 januari 2012),Bosco ( 2 januari 2012),gignnl ( 2 januari 2012),masseurke ( 3 januari 2012),Picasso 1 ( 2 januari 2012),RAUL7 ( 2 januari 2012),sofaking ( 2 januari 2012),wervelwind ( 2 januari 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik voel me zo vrij om met een muziekje te beginnen: moet je zien wat die vieze nicht teweeg brengt in de zaal!
    http://youtu.be/hcm55lU9knw (is nog beter dan een saunaclub daar)
    Tjonge wat ben jij diep gezonken om dit soort shit op te zoeken. Da's gewoon de Brasiliaanse Jan Smit. Ik zie trouwens dat Sphinx achter de drumkit zit en Bosco op bas.

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 2 januari 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjonge wat ben jij diep gezonken om dit soort shit op te zoeken. Da's gewoon de Brasiliaanse Jan Smit. Ik zie trouwens dat Sphinx achter de drumkit zit en Bosco op bas.
    Vergelijk jij de muziekanten maar met leden van dit mooie forum... Zal ik wel naar de mokkeltjes kijken die de zaal tot de nok opvullen. Zet desnoods je geluid stil hé... Maar bekijk die mokkels eens... Ik zou dringend nog eens naar Sao Paulo moeten!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Daar tegen de muur deden we ieder ons verhaal en hadden we het over die andere grote blondine met haar wonderbaarlijke kont en de sproetjes op haar snoet. Je weet wel, ook zo eentje die al jaar en dag tot het meubilair van YY behoort… Maar de naam ontsnapt me helaas!
    Melissa

  7. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 3 januari 2012),zeppos58 ( 3 januari 2012)

  8. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    [Dame met een prachtig figuur, lekkere kont, nog mooiere tieten, lange blonde haren, sproetjes]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Melissa
    Check!!! Dat is ze. Rookt als een ketter dus daar had SFL wel een aangename rook vergiftiging bij kunnen oplopen. Jammer dat ik haar vriendinnetje Nora niet zag. Dat is echt een heel knap ding.

  9. #6
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    [Dame met een prachtig figuur, lekkere kont, nog mooiere tieten, lange blonde haren, sproetjes]



    Check!!! Dat is ze. Rookt als een ketter dus daar had SFL wel een aangename rook vergiftiging bij kunnen oplopen. Jammer dat ik haar vriendinnetje Nora niet zag. Dat is echt een heel knap ding.
    Nora ziet er inderdaad lekker wulps uit met de juiste rondingen en donkerharig. Ik heb Nora echter al erg lang niet meer gezien evenmin als de andere duitse blonde vriendin (ben even naam kwijt) met een prachtige billenpartij. Wat vrouwelijk schoon betreft heeft YY in elk geval geen probleem.

  10. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Gisteren leek het wel besparingsdag in YY, bijna gen meiden, en van de weinigen die er waren, was er maar eentje dat me kon bekoren (lees Emna)
    Toen we de parking opkwamen, stond er een busje van een roodgieterbedrijf op de parking. Blijkbaar was er een waterprobleem, met 3 gelijktijdig douchen lukte niet, te weinig druk op het water, of was het een vorm van besparing?
    Het ontbijt was ook niet als vanouds. Geen stukje groente te bespeuren, zo duur is een stukje tomaat of komkommer toch niet. Ook de mayonaise en de ketchup stonden ergens ver weggeborgen en waren taboe. Je moest je dus beperken tot het broodbeleg en eitjes om zelf te bakken.
    Ook ’s avonds was het armoe. Een wortelstamppot en een watersausje was het enige klaargemaakte. Verder wel de klasieke hamburgers, kippeblokjes, varkenslapjes en ongezouten spek….
    Nu wel wat koude groentjes maar kwalitatief niet zoals we gewoon zijn.
    Bon of het bespringen zijn of toeval zal de toekomst uitwijzen zeker.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. Onderstaande 3 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 januari 2012),Ascari ( 3 januari 2012),seksenfun ( 3 januari 2012)

  12. #8
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Het was een leuk dagje in YinYang. Niet meteen de populairste club op dit forum, maar voor mij valt het toch steeds goed mee, sinds bepaalde veranderingen die ze daar doorgevoerd hebben. Het is een club waar ik vrijwel elke keer een toppertje tref, waar je heerlijk kan bikken en waar het meestal wel gezellig is.
    Leuk verhaaal SFL. Kan je misschien iets meer zeggen over deze veranderingen?

  13. #9
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Maandag 2 januari, de Vlaamse, maar ook de federale ambtenaren hebben receptie, even je kop binnen steken een hapje een drankje en je bent de rest van de dag vrij. Terwijl de ene naar het bal van de ambtenaren trekt, gaat een ander naar huis of trekt samen met wat collega’s de stad in. Er zijn natuurlijk andere mogelijkheden, je kan naar een club trekken, en gezien het feit dat ik graag vrij lang in een club vertoef, zou ik kiezen voor eentje dichtbij. Veel komt er dan niet in aanmerking, Planet met het risico dat daar net bijna niemand gaat zijn, Babylon idem dito, GT 3 jaar geleden op een eerste werkdag geweest tussen 150 mannen en 10 vrouwen viel dus ook uit de boot, YY dichtste bij en was 3 jaar terug op die eerste werkdag super. Dus viel de keuze en ook die van S&F op YY. Vanuit Leuven nog tijdig kunnen vertrekken en ergens omstreeks 12u30 aangekomen. Eén dame ging net voor ons binnen, bleek Russische Nikita te zijn. Aan de balie vertelde ze ons dat het damesaantal op 5 stond. Neen op 6 zei S&F want hij had gezien dat er nog een meisje binnen kwam. Het zal na vieren wel aandikken merkte S&F op, de dame aan de balie maakte er na zessen van. Uiteindelijk zou de teller op een 10 à 12 blijven staan. Ik ben HM niet dus een precieze telling zat er niet in. Het kwam er op neer dat er veel ijsberen maar te weinig dames waren. Dat resulteerde op momenten dat er gewoon GEEN meisjes in de zaak werden waargenomen. We waanden ons zowaar in een homobar.
    Maar bon, YY heeft een goede welnes afdeling en het eten is ook niet te versmaden. We trokken naar het restaurant waar de aanbod eerder beperkt was. Daar waar je andere jaren op de eerste dag wat extra’s kreeg, een glaasje schuimwijn, een (warm) hapje en een iets uitgebreider buffet was het nu eerder beperkt. Bij het broodje kaas ham kon je nog geen tomaatje of komkommertje serveren, kortweg, er waren geen groentjes voorzien. Normaal bak ik me een tosti (croque Messieur voor de Vlamingen) maar daar heb ik graag wat mayonaise en ketchup bij, ook deze waren netjes in de kast gebleven. Ik bakte dus maar wat spek met eieren (ook lekker).
    Er zat een minder jonge dame in het Restaurant, ze leek me heel zelfverzekerd, S&f merkte echter op dat er geen lachje af kon als hij oogcontact zocht. Nu ja, ze was pas binnen en waarschijnlijk met haar gedachten nog ergens anders. Later in de bar lachte ze naar elke beer, ze deed er tientallen binnen, ondanks haar ouderdom, het was Russische Nitya.
    Het was me opgevallen dat er een loodgieterbusje op de parking stond, duidelijk dat YY te kampen had met een “waterprobleem”. De spaarkoppen van de douches waren nu extra zuinig. Alleen douchen viel nog mee, met twee ging nog net maar met drie douches gelijktijdig lukte het helemaal niet.
    De whirlpool stond zeer warm, naar mijn zin net iets te warm, maar eens je er een paar minuten inzit, was het toch nog leuk toeven. De sauna was heet en droog het zwembad op temperatuur en de vloer, zoals steeds, levensgevaarlijk glad.
    In de bar werd aangename (vooral jaren 80) muziek gespeeld op een vrij goed volume. Nu die blonde del niet achter de bar stond was zelfs de bediening uitmuntend. Men vroeg meteen wat je wou drinken terwijl je bij die blonde meestal verschillende keren zelf om een drankje vragen moet. Het was best gezellig in de tent, enkel jammer dat er bijna geen vrouwen waren. Het viel zelfs regelmatig voor dat er helemaal geen meisjes in de zaak te zien waren. Gezien de omstandigheden werd er dus druk, maar meestal kort, gekamerd.
    Het leek wel de omgekeerde wereld, het waren ijsberen die, uit verveling? , op de gokautomaten zaten te spelen.
    Ik kom al jaren in YY dan ken je sommige meiden wel, er zijn er zelf een paar die bij het meubilair horen. Maya en gadverdamme eentje wiens naam me nu niet te binnen schiet, maar toch ook “buurmeisje” zwarte Stella. Ze waren er samen dus met Emna, Nikita en nog een paar die ik niet ken er was er nog eentje waar S&F heeft mee gekamerd, een fijn klein blond ding naam? En een wat struisere donkerharige en nog 2 andere weiden waarvan eentje met een zeer bleke huid. En dan nog een grote blonde. Als ik het goed bedenk zijn dat 10 meisjes. Er was nagenoeg evenveel personeel.
    Op een bepaald moment stapte Nikita zeer zelfzeker, zoals ze gans de dag was, de bar binnen recht in mijn richtin. Hello i am Nikita From Russia, op een lach weg antwoordde ik Hay ik ben Jef Patat uit Tollembeek (zie Urbanus strips) Dat is zo een van mijn uitspraken als een dame zich zomaar aan me komt voorstellen. Soms neem ik ook andere personages uit deze strips, Dikken Herman, Pinnekeshaar of Swif de Wiff, ze passeerden allen al de revue . Eenmaal reageerde een meisje met ik ben dan jufrouw Pussy, ja het was een Vlaamse deerne die deze strips ook kende. We lagen bijna op de grond van het lachen.
    Ik vroeg Nikita om even mee naar een rustiger plek te gaan om even een praatje te doen, dat kon, maar ze trok me wel richting kleedkamer (eigenlijk ook richting kamer). Ik vroeg naar haar aanbod, dat was niet wat ik wou, ik bedankte haar en ze trok zeer zelfzeker terug de bar in, op zoek naar een andere beer. Die had ze binnen de 5 minuten aan de haak, ik zag ze richting kamer gaan, ben wat op de sofa gaan zitten aan de kamers. Nat en goede 10 minuten kwamen beer en beerin van de kamer, god dat was snel gedaan bedacht ik even. Dit herhaalde zich nog enkele keren. Dan duurde het 15 minuten soms eens 20 maar langer nooit. Ja dacht ik, er zijn weinig vrouwen, haar teller zal vanavond hoog staan; Het is haar gegund hoor, per slot van rekening komen ze gewoon hun centen verdienen.
    Aan de bar wat met eerder nieuwe Vlaamse beren wat staan bijpraten, nu ja nieuw, ja toch wel. Ze kennen YY een paar maanden en kennen enkel YY. Wat staan lullen over Duitse clubs en hun de weg naar dit forum gewezen. Kunnen ze meteen ook gans Duitsland gaan platneuken.
    Ondanks het gebrek aan meisjes vonden Maya en de andere tot het meubilair van YY behorend meid het toch nodig om op een gokautomaat te gaan spelen. Ze verschalkten zich in de gang naar de keuken waar ook 2 van die klotedingen staan. Nu ze veel poen konden pakken vinden die grieten niet beter dan op zo een kastje te gaan rammelen. Toch raar.
    Het werd steeds later en nog steeds niet op kamer geweest, ik zou mijn minimum van 3 sessies per clubbezoek niet hale, dat was duidelijk. De enige meid die me aanstond TZ niet en was snel van kamer.
    Tot ik onder de douche stond na een saunagang. Een jong klein donkerharig hertje met donkerbruine ogen stond te douchen met zelf meegebrachte shampoo (lees bij Emna) en omdat er 3 man onder de douche stond, kwam er haast geen water uit. Als een echte ijsbeer stapte ik op de koude douche af, drukte op de IR knop en kreeg een kwak ijskoud (of toch heel koud) water over me, Emna en de andere ijsbeer proesten het uit van het lachen en verklaarden me gek. Ze wisten namelijk niet dat ik pas uit de sauna kwam, en na zo een saunagang kan dat ijskoude water wel deugt doen. Ik vertelde hun dan ook dat ik net van een heerlijke sauna had genoten, en dat ik nu van een heerlijke vrouw wou genieten. Emna snapte meteen wat ik bedoelde maar ze zij dat ik wat zou moeten wachten, dat ze met een ander had afgesproken nu. Ja natuurlijk met de beer van onder de douche. Mar omstreeks 18 uur had ik ze dan toch te grazen (of zij mij ?) Het werd een hemelse sessie maar dat moet je maar onder haar draadje lezen.
    Ik vertelde S&F over mijn sessie met haar en zijn ogen tintelden al, de naam Emna deed ergens een belletje rinkelen, mar hij wist niet meer waar. Zou hij al aan de ziekte van Alzheimer lijden , dat zou jong zijn…… . Maar bon het was duidelijk dat ook hij wel zin had in deze leuke sopring in het veld….
    Onze magen knorde dus trokken we naar het restaurant, en wie zat daar in een kort berenvelletje een maaltijd te nuttigen, ja, lieve kleine piranha eu eu eu Emna .
    Ook het avondeten was beperkt. Als vanouds het vlees om zelf te bakken, hamburgers, varkenslapjes, spek, kapblokjes, en verder wat komkommer en gemixte sla met slasaus. Rode kool en nog wat. Duidelijk niet vers klaar gemaakt.
    Als warm klaargemaakt gerecht beperkte het zich tot wortelstamppot en een smaakloze bruine vleesjus, we zijn van YY wat anders gewoon, er waren nog beren die over het aanbod hun beklach deden.
    Toen viel onze nikkel dat we de kok (je weet wel die kale) nog niet hadden gezien. Misschien had die wel een vrij dag, en had hij vooraf wat klaar gezet dat makkelijk op te dienen was, het is natuurlijk maar een veronderstelling, maar het zou best kunnen. Ik vond het eten in YY als sinds jaren bij het betere, maar mochten ze op dit elan verder gaan, dan zijn ze de slechte weg ingeslagen.
    In de bar nog even zitten denken wat de reden was van de zwakke dag. YY was 2 dagen dicht, het opwarmen van een gebouw dat 2 dagen niet werd verwarmd zal wat langer duren, vandaar de kilte in het begin. Dit brengt ook mee dat er geen meisjes blijven slapen zijn, dat samen met een maandag (steeds rustig in de clubs) en een extra zwaar weekend (oudejaar Nieuwjaar) zal er wel voor hebben gezorgd dat het dames aanbod zo laag was. Meestal heb je op maandag ook weinig ijsberen, maar dit was geen gewone maandag. De eerste werkdag van het jaar zijn er in veel firma’s en vooral bij openbare instellingen recepties die rond de middag aflopen. Het ideale moment om nog eens af te zakken naar een club. Dan krijg je deze toestanden. We hebben onze les geleerd, eerste werkdag van het jaar op een maandag, dan ga ik stappen met de collega’s. Dankzij het schrikkeljaar zal de eerste werkdag volgend jaar op een woensdag vallen, misschien hebben we dan meer geluk.
    En toen sloeg S&F zijn slag . Emna zat al een tijd te kletsen met 2 beren aan de toog, ze zette zich recht en maakte aanstalten om de bar te verlaten. Als een wild konijn sprong hij recht kroop over de zetel en sprak haar aan. Als een heer vroeg hij of ze naar kamer ging met één van de beren waarmee ze geruime tijd had staan praten, ze antwoordde, waarschijnlijk niet. Dat was zijn moment, hij verdween voor een tijdje met haar en toen hij terug kwam had hij een glimlach van Roermond tot Oostende.
    Hij vertelde dat hij ooit, lang geleden, in de tijd dat de dieren nog konden praten en de vissen nog graten hadden, hij met haar uren op kamer was geweest in Acapulco. Dat hij het terug allemaal mocht beleven en dat dit zijn dag had goed gemaakt. Later zou blijken dat hij volledig verkeerd zat, dat hij ze van elders kende, zou hij toch Alzeimer hebben .
    Uiteindelijk een leuke dag gehad, van de welnes genoten en maar 1 keer op kamer geweest. Maar deze sessie was van danig hoog niveau dat dit voldoende was en ik met een zeer goed gevoel de club heb verlaten. Nu ben ik de laatste tijd zeer weinig in YY geweest, maar Emna zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik er vrij- of zaterdag terug sta. Oei Zeppos dat zijn fouten, voor 1 vrouw een club bezoeken. Oei nu begin ik tegen mezelf te praten, welke ziekte is dat ?
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. Onderstaande 4 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 januari 2012),Megaboob ( 5 januari 2012),sofaking ( 4 januari 2012),wervelwind ( 4 januari 2012)

  15. #10
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Sinds in Ying Yang de dames vrij hun prijzen mogen hanteren, kan ik alleen maar constateren dat de standaardprijs per uur zonder uitzondering op 100 euro per uur ligt. Daar kom ik dan pas bij het afrekenen achter omdat ik toch meestal op de verrassing speel , maar die 100 euro is dan ook direct inclusief de pourboire

    Oh ook dit nog: vaak wordt YY in één adem genoemd met Wellness, en dan denken de meeste aan het nat gedeelte, je weet wel die gevaarlijke slipbaan achterin , maar als ik aan Wellness denk dan gaat mijn eerste gedachte uit naar carosserie onderhoud: massage van zowel de body als het koppie (beautie salon). De vaste professionele masseur van YY kan ik alvast aanbevelen (maar is daar blijkbaar niet elke dag). Prijs is 30 euro per halfuurtje, Die staat op het niveau van collega masseurs uit PSR en de Costa uit VV, de masseurs van Babylona en Bernds echter nog niet te pakken gekregen, staan nu bovenaan mijn smeer-lijstje
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  16. #11
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Sinds in Ying Yang de dames vrij hun prijzen mogen hanteren, kan ik alleen maar constateren dat de standaardprijs per uur zonder uitzondering op 100 euro per uur ligt. Daar kom ik dan pas bij het afrekenen achter omdat ik toch meestal op de verrassing speel , maar die 100 euro is dan ook direct inclusief de pourboire

    Oh ook dit nog: vaak wordt YY in één adem genoemd met Wellness, en dan denken de meeste aan het nat gedeelte, je weet wel die gevaarlijke slipbaan achterin , maar als ik aan Wellness denk dan gaat mijn eerste gedachte uit naar carosserie onderhoud: massage van zowel de body als het koppie (beautie salon). De vaste professionele masseur van YY kan ik alvast aanbevelen (maar is daar blijkbaar niet elke dag). Prijs is 30 euro per halfuurtje, Die staat op het niveau van collega masseurs uit PSR en de Costa uit VV, de masseurs van Babylona en Bernds echter nog niet te pakken gekregen, staan nu bovenaan mijn smeer-lijstje
    Ik heb geen probleem met 100/uur als dat de standaard van de club is en de service navenant. Clubs rond Keulen en verder handteren al lang die prijs trouwens. Ik vind het niet juist dat ze de prijs vrij laten, als mogen een meisje 75 vraagt voor een half uur kan ze dat, en dat vind ik nu niet juist. Ik vind, en dat is nu mijn menig, een club moet duidelijk kunnen stellen wat de normale prijzen zijn. Er zijn zelfs al meiden die voor TZ 10 tot 30€ extra vragen, dat is zo als je de prijzen vrij laat. Kijk naar bada Bing, daar vragen ze ook wat ze willen, maar de zaak kan je moeilijk nog een saunaclub noemen, eerder een veredelde uitzuipbar.

    Op de deur van de masseur hing gesloten tot..... ik denk 6 januari, maar kan ook 8 zijn.
    En Sandra uit het Schieferhof bij Ome Bernds is een masseuse van een heel apart kaliber. Ze is in alles minstens even goed dan de andere meiden uit het huis, en ik bedoel hierme indedaad de andere niet masserende meisjes
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  17. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zeppos, ook al geheugenverlies? Vanaf vandaag is die Hongaarse masseuse terug. Er stong op: gesloten tot en met 3 januari .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #13
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Zeppos, ook al geheugenverlies? Vanaf vandaag is die Hongaarse masseuse terug. Er stong op: gesloten tot en met 3 januari .
    Ik had nogtans voor Parkinson gekozen Is Alzeimer besmettelijk .
    Of zit mijn RAM geheugen vol, ik heb hier nog een paar latjes liggen, zal ze moeten inpluggen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  19. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos
    En toen sloeg S&F zijn slag . Emna zat al een tijd te kletsen met 2 beren aan de toog, ze zette zich recht en maakte aanstalten om de bar te verlaten. Als een wild konijn sprong hij recht kroop over de zetel en sprak haar aan. Als een heer vroeg hij of ze naar kamer ging met één van de beren waarmee ze geruime tijd had staan praten, ze antwoordde, waarschijnlijk niet. Dat was zijn moment, hij verdween voor een tijdje met haar.

    Ook bijna juist. Ik struikelde namelijk over de leuning van de zetel viel op mijn knieën en bidde om met haar te mógen gaan. Nee, ze vertelde me dat een andere beer haar gewenkt had. Toen ik vroeg of die beer mij dan voor was, vroeg ze of ik op kamer wou met haar. Het feit dat ze van die beer die haar wenkte nog niet heel zeker wist dat hij met haar ook effectief zou gaan en het feit dat zij mij ook nog kende, moet in mijn voordeel gespeeld hebben. Ondanks dat ik tweede was, werd ik eerste .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #15
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Jaja als je in een wielerwedstrijd de tweede voorbij steekt, hoeveelste ben je dan.
    En als je in een wedstrijd de laaste voorbij steekt , hoeveelste ben je dan?
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  21. #16
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Last Online
    27 oktober 2023 @ 15:57
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    78
    Discussies
    12
    Thanks
    25
    Thanked
    52 in 25 posts

    Standaard

    Een ontzettend mooie club met een mooi welnessgedeelte! Natuurlijk kom je voor meer dan alleen het welnessgedeelte maar ik vind het altijd heerlijk om hier te vertoeven en zorgt ervoor dat ik langer in de club ben en ook meer sessies met de dames afneem. Het bargedeelte ben ik minder positief over; ik mis voor mijn gevoel de nodige sfeer. Hetzelfde geldt voor het restaurant gedeelte maar hier kom je over het algemeen niet vaak en lang.
    Sinds het vrijgeven van de prijzen zal ik hier niet meer komen; ik wil graag duidelijkheid vanuit de club en niet dat ik iedere keer moet onderhandelen met de dames...

  22. Onderstaande 2 leden hebben Headhunter bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 5 januari 2012),wervelwind ( 5 januari 2012)

  23. #17
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    In YY (en de meeste clubs in NRW trouwens) zouden ze beter de prijs vaststellen op € 50 per halfuur, voor élk halfuur. Daar moet dan wel tegenover staan dat de service op niveau is. Ik denk wel dat een dame die plots € 25 meer per halfuur kan pakken vanaf een sessie langer dan 30' vrij vanzelf betere service zal geven .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Headhunter ( 5 januari 2012)

  25. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Yin Yang afgelopen vrijdag.





    - Gelukkig waren heel wat dames terug van de partij. De Hongaarse kliek inclusief, al heb je daar niet zo veel aan als je servicelat hoog ligt. Niet zo heel veel nieuwe dames, enkele. Er liepen ook 4 Dominicaanse dames rond waaronder blondharige (geverfd) Bambino en Amanda. (Misschien komen ze van de Nederlandse Antillen. Vooral de blonde spreekt vrij vlot Nederlands.) Eindelijk nog eens wat Dominicaanse dames in een club ontmoet. Over de dag verspreid waren er ongeveer 35 dames voor iets meer beren.

    - Het ontbijt was terug wat we van YY gewoon zijn. Een eitje, sausjes, tomaatje, komkommer, sla, verschillende muslies en broodjes, sandwiches, verschillend zoet en hartig beleg, taart, pannenkoeken, 3 fruitsoorten....

    - Waar ze tot twee jaar geleden op de eerste openingsdag van het nieuwe jaar de beren trakteerden op warme hapjes en cider, was dit dit jaar niet het geval. Ik kreeg vandaag van de hulpkok te horen dat we op zo'n eerste dag ook niet meer inkom betaalden en dus 1 en 1 = 2. Nu ja.... Het avondeten was lekker.

    - De biosauna buiten was net als afgelopen maandag nog steeds deffect. Gelukkig heeft YY nog een binnensauna anders zou het nogal gek zijn: een saunaclub zonder werkende sauna. Toch duurt het lang vooraleer de biosauna gerepareerd is. Trokken ze gewoon de stekker uit?

    - De muziek stond gisteren ook weer op het gekende niveau en ook de gekende muziek (als het maar boenkt) werd weer gespeeld. De muziek staat écht té hard. Ik denk dat ik YY in de koude periodes niet meer te vaak ga bezoeken.

    - Ook vandaag geen paaldansact gezien.

    - De sfeer was heel o.k. maar wat kan er zoal mislopen in een saunaclub. Yin Yang had de pech dat de waterleiding gesprongen was in de straat. Om zeven uur zaten ze daarom zonder water. De wet van Murphy: ook een pomp van het zwembad was op ongeveer dezelfde tijd deffect, wat een sterke geurhinder met zich meebracht in het wellnessgedeelte. Dat werd dan ook tijdelijk gesloten. Dit ging wel weer open na korte tijd. Dat was snel gefixt. Geen water brengt wat narigheid mee: geen frisdrank meer maar dit werd verholpen door eerst blikjes cola te serveren en nadien werd een personeelslid naar de winkel gestuurd om cola, water.... Leuk was dat je nu echte cola kon drinken en geen prefix-cola uit de tap. Erger was natuurlijk dat de wc's ook niet meer werkten en dat je je niet meer kon wassen. Dan zit het kameren er op, zal je denken. Voor mij in elk geval wel en voor de helft van de andere beren ook. De dames kamerden bijna stuk voor stuk lustig door met de beren die dat wilden. Money first! Een dame waste zich met winkelwater (2 flessen van 1,5 l). Voor Indische Sandra spreekt dat zij besliste om naar huis te gaan omdat ze zich niet meer kon wassen. Zeppos dook het zwembad in want die had het ongelukkige toeval dat hij zich net had ingezeept en voor het afspoelen geen water meer had. De waterellende (en dus niet meer 100 % hygiënisch kunnen kameren) deed ons versjassen naar Planet. Bij het buitengaan werd er deze keer niet gevraagd wat we van ons dagje vonden én ook geen tegemoetkoming voor de hinder door middel van bijvoorbeeld een kortingskaartje bij je volgende bezoek.

    - Van 11.15 uur tot wateruitval 19:00 mij erg goed vermaakt en 1 keer met een mooie dame met topservice gespeeld op kamer .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 7 januari 2012),wervelwind (11 januari 2012)

  27. #19
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    The return of the captain.

    Na de zwakke bezetting van maandag (02-01-2012) maar de super sessie met Emna had ik besloten eens wat vlugger terug naar deze Nederlandse club terug te keren.
    Onder het mom van “ik wil weten of YY nu aan het besparen is op voeding en water… “ maar de echte reden zat in mijn achterhoofd. Die 30 minuten met Emna bleven mij achtervolgen en ik wou met haar wel een echte pannenkoeken sessie. Dat mocht zelfs een dubbele zijn geflambeerd met ijs “Grand Marnier” een crêpe Sybrienne of crêpe Suzette, Als de vonken er maar zouden afspringen en de pannenkoeken maar naar “nog” proefden. De sessie van maandag in mijn gedachte moet dat zeker haalbaar zijn. En gezien de gunstige financiële situatie, de crisis te spijt trouwen, kon mijn geldbeugel zo een super lange date best aan, al zou die me dan 100€ per uur kosten.
    Enkele verplichtingen aan het Vlaamse land waren er de oorzaak van dat ik pas om iets voor 17 uur de parking van dit “huis van verderf” met G3 opdraaide (galante geile goesting). Op de toch al goed gevulde parking had ik nog een plaatsje net naast de deur. Meten naar de ingang en onze zwarte medemens opende meteen de deur. 50€ afgedokt en meteen naar de kleedkamer. Daar liepen al meer vrouwen rond dan dat er maandag over een ganse dag aanwezig waren. Dat was al een goed begin.
    Ik trok naar de bar waar ik plots een klopje op mijn achterhoofd kreeg, neen het was niet de man met de hamer, dat kon ook niet, ik had nog geen druppel alcohol tot mij genomen, het was Sex & Fun, die een paar uur eerder, met het openbaar vervoer was aangekomen, met als enige doel, Emna afsnoepen voor ook al een pannenkoeken sessie. Maar helaas drie werf welaas, Emna blonk uit in het afwezig zijn, en dat zou de rest van de dag zo blijven.
    Onze GFE beer had al wel een leuke sessie achter de rug en hij zou me aanwijzen met wie, maar de dame in kwestie was er reeds tussenuit. Waarschijnlijk had S&F haar naar hogere regionen getild en was de meid volkomen voldaan van zijn seksspelletjes maar braafjes huiswaarts gekeerd.
    Ik kreeg de melding dat hij terug de ouwe YY had gevonden. Voldoende vrouwen met aan de bar “de Hongaarse kliek” waar je best een grote bocht omheen kan nemen. De luide beats, Muziek die niets commercieel heeft, en als er al eens een gekende MP3 door de boxen mag galmen, dan is het één of andere remix. Wat me al jaren positief opvalt, en nu ook weer, is de goede kwaliteit dat de geluidsinstallatie van YY weet te produceren. Vermoedelijk hebben ze één of andere soundprosessor voor hun versterking staan want het klinkt daar voortreffelijk en steeds even luid.
    Ook in het restaurant was alles weer als vanouds, van de besparingen waar we maandag noch aan dachten was niets meer te merken, de reden van het beperkte aanbod op 02-01 zal dus elders moeten gezocht worden.
    Ook de douches deden het weer, we stonden met 3 gelijktijdig onder de douche en er was geen waterprobleem, dat zou later op de avond anders zijn.
    Na een wasbeurt en het poetsen van mijn (slag)tanden zag ik een oude bekende aan het voetbad zitten. Even mijn archief moeten raadplegen en eens de juiste geheugenbak was aangesproken rolde volgende informatie binnen. Antwerps Indisch Ritz Relax GT start als ijsbeer….. tuut tuut Sandr,Petra….. goede herinneringen….. BEN JE ZEKER tuut tuut log off.
    Ik begon te twijfelen, ja er zitten enkele jaren tussen het Relax-Ritz verhaal in Mol en mijn eerste YY bezoek toen de Relax dicht ging.
    Als ze het niet was, dan leek ze er erg op. Ze stapte mijn richting uit met de woorden hey dat is lang gelden, alle twijfel smolt als sneeuw voor de zon. Dit was inderdaad de meid waar ik fantastische momenten mee beleefde in de tijd dat Mol nog een saunaclub rijk was. Dit was de eerste meid waarmee ik de kamer deelde in YY, het was trouwen een trio toen die koude regenachtige vrijdag (of was het zaterdag) avond. Ik zou ze later nog een paar keer in GT tegen het lijf lopen, maar gezien GT niet echt “mijn” club is, wegens te druk, vooral op vrijdag de dag dat ik het makkelijkst naar een club kan, was ik haar al een hele tijd uit het oog verloren .
    Sandra is een rare meid hoor, ofwel heeft ze het voor u, en dan beleef je er een super date mee, ofwel heeft ze het niet, en dan heb je de meteen de slechtste dat ooit aan je been. Wispelturig, neen dat niet, ik ben met haar al zeker 20 maal op kamer geweest, en ze waren allen van een zeer hoog niveau. Als ik tijd heb schijf ik wel in haar draadje. Ze vertelde me meteen dat ze heel af en toe in YY komt, maar dat dit echt heel af en toe is. Een reden gaf ze niet op, kon ze ook niet, want ik had ondertussen mijn tong in haar mond geboord, en vertrokken we al tongzoenend naar een kamer, voor een hemelse pijbeurt en dito neukpartij. Ik had het niet anders verwacht.
    Na de date met Sandra wat gaan eten, als vanouds een stukkie vlees gebraden en met wat van de overheerlijke saus overgoten. Pasta en groentjes bij, de inwendige mens kon er weer tegen. Nog even wat gaan drinken in de rokerige bar. En dan naar de douche. Ik was net ingezeept toen de douche het vertikte om nog 1 druppel water te geven. Na verwoede pogingen en worstelingen met de infrarood sensoren het besluit genomen om naar het “natte gedeelte” te trekken en daar verder te douchen. Maar ook deze douches gaven niet thuis. Ik stond daar mooi, mijn haar borstkast en lul ingezeept en geen water om de boel schoon te spoelen.
    Een brave man van het YY personeel vertelde dat er een “klein” probleem was met het water, en dat dit even kon duren. Ik had geen zin om daar “even” ingezeept te blijven staan koekeloeren, maar als de nood het hoogst is, is de redding nabij. Een duik in het zwembad ontzeepte me, misschien niet netjes, en ik voelde me ook niet fris, maar toch beter dan al die zeep op je lijf.
    Afdrogen lukte nog wel en het kraantje in het mannen toilet spuwde nog een dun straaltje uit, net genoeg om je handen te wassen; Maar luxe was het niet.
    Een andere Vlaming merket op dat die gierige “Hollanders” waarschijnlijk hun waterrekening niet hadden betaald .
    Even mochten we ervaren wat zo velen in zwart Afrika dagelijks tegen komen. Geen water om het toilet te spoelen, geen om je handen te wassen. Music for live wist tenminste wat ze deden mogen ze nog doen trouwens.
    Is dit erg neen, verevelend, ja ,maar ik had wel het besluit genomen dat ik niet meer op kamer zou gaan zolang er geen stromend water was. Ik was misschien wel proper, maar zwembadwater is toch geen waswater, en hoe proper zijn de meiden. Je zal maar aan een borstje beginnen sabbelen waar de ijsbeer voor u net zijn vrachtje heeft op geloosd . De gedachte alleen al….
    In de bar even in gesprek geraakt met een blonde Latino krullenbol. Vals blond natuurlijk maar voortreffelijk Nederlands pratend. Ze liet zich Bambino noemen en beweerde net als haar vriendin van de Dominicaanse republiek te komen. Doordat ze Nederlands kende vermoed ik dat ze wel uit de buurt is, eerder de Nederlandse Antillen dan de Franse. Maar ja de Dominicaanse gaat er bij de meeste wel vlotjes in. Bambino (de blonde dus) beweerde dat ze enkel trio’s deed met haar vriendin, toch zagen we haar regelmatig zonder haar vriendin de kamer induiken. Ik had best 50€ in haar willen investeren maar het waterprobleem verhinderde dat. Haar vriendin zou ik dan zeker niet mee op kamer nemen en wel om het volgende. Ze kwam me iets te arrogant over, had een koppie die me eerder afstoot, ik hou nu eenmaal van ronde koppies, een piercing op een voor mij ongelukkige plek, en het ergste, ze had een koppel joekels die vol plastic zaten.
    Ook mijn saunagezelschap in crime zag de blonde wel zitten, hij vond zelfs de zwarte wat hebben, zo zie je maar, smaken verschillen, gelukkig maar.
    Ondertussen was het welnes gedeelte afgesloten voor alle verkeer . Een yin yanger wist te vertellen dat er een waterlek was bij de maatschappij, en dat de waterpomp van het zwembad het ook had begeven. Die waterpomp was echter snel hersteld zodat het natte gedeelte weer open kon. Enkel het stoombad bleef buiten dienst, ja een stoombad zonder water….. is geen stoombad.
    S&F merkte op dat nu ook de toiletten buiten dienst waren, een blik op het in aller haast geschreven papiertje op de deur leerde ons dat het niet zo was. Er stond op “gelieve de WC, na gebruik, door te spoelen met een emmer water” Het personeel had aan de WC’s enkel emmers water gezet, ze zouden die in de loop van de avond steeds aanvullen. Vanwaar ze met het water kwamen is mij een raadsel, maar het zwembad bevat natuurlijk wel een massa vocht.
    De Russische Nikita, die maandag nog de ene Ijsbeer na de andere wist te versieren, liep ook al de hele tijd te jagen, maar meestal zonder succes, ik heb ze maar 1 keer richting kamer zien trekken, net voor we de zaak zouden verlaten, dus ik weet niet hoe lang ze dit keer nodig had?
    Wat me opviel was, dat ondanks het gebrek aan water, en de mogelijkheid om u op te frissen, er toch veel op kamer werd gegaan. Er waren zelf even, korte, wachttijden. Momenten dus dat alle kamers bezet waren. Bij velen gaat geilheid dus voor netheid.
    Ik zat met S&F even bij te praten en dacht er zelfs aan om richting Vlaanderen te trekken. Het was duidelijk dat de toevoer van het water niet meteen zou hersteld worden en dat op kamer gaan er niet meer in zat. Wat zit je daar dan nog te doen. Gebruik van de sauna als je achteraf niet kan douchen is ook niet je dat.
    S&F stelde voor om eventueel een andere club te bezoeken, Planet bv die is lang open… en maar een half uur van hier. Even de GPS erbij gehaald en Tom zowel Tom wist ons te vertellen dat Panet 1u5m ver was. Gt is dichtbij maar zo druk en om 1 uur dicht LR mag dan langer open zijn maar het was vrijdag avond. Dan geraak je daar nauwelijks op de kamer. Nog wat andere dingen ingegeven en toch maar naar voor Planet gekozen.
    Wij dus naar de kleedkamer om onze groene vellen uit, en onze burgerkleing aan te trekken. Tijdens het aankleden was er een meid die beweerde dat ze ging douchen. Ik keek ze vragend aan, ze nam met een grote smile 2 flessen bronwater van 1.5 liter uit haar locker en verdween, naar boven.
    Aan de balie had ik een kleine tegemoedkomenig voor de ongemakken verwact, de geste alleen al, een korting van 5€ misschien. Maar neen serfs gee sorry voor het ongemak. Toch een schoonheidsfoutje vind ik.

    Dankzij de Duitse autowegen en de 110PK duurde de rit net 46 minuten. De parking van Planet was nauwelijks bezet, maar dat zijn we zo gewoon. Bovendien is dat een heel ander verhaal. Of ik dat vandaag nog schrijf. Ik denk het niet.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  28. Onderstaande 7 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 januari 2012),bad pritt ( 8 januari 2012),Badslippers ( 8 januari 2012),Picasso 1 ( 8 januari 2012),quitje ( 8 januari 2012),seksenfun ( 7 januari 2012),sofaking (14 januari 2012)

  29. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    In de bar even in gesprek geraakt met een blonde Latino krullenbol. Vals blond natuurlijk maar voortreffelijk Nederlands pratend. Ze liet zich Bambino noemen en beweerde net als haar vriendin van de Dominicaanse republiek te komen. Doordat ze Nederlands kende vermoed ik dat ze wel uit de buurt is, eerder de Nederlandse Antillen dan de Franse. Maar ja de Dominicaanse gaat er bij de meeste wel vlotjes in. Bambino (de blonde dus) beweerde dat ze enkel trio’s deed met haar vriendin, toch zagen we haar regelmatig zonder haar vriendin de kamer induiken. Ik had best 50€ in haar willen investeren maar het waterprobleem verhinderde dat. Haar vriendin zou ik dan zeker niet mee op kamer nemen en wel om het volgende. Ze kwam me iets te arrogant over, had een koppie die me eerder afstoot, ik hou nu eenmaal van ronde koppies, een piercing op een voor mij ongelukkige plek, en het ergste, ze had een koppel joekels die vol plastic zaten.
    Met deze latina's heb ik onlangs kennisgemaakt in "Yin Yang". Volgens mij is het een groepje van vier waarvan twee met dikke siliconetieten. Eén van die 2 had op afstand iets weg van een stevige kerel maar van dichtbij toch een aangenaam gezicht. SFL heeft zich aan deze vrouw vergrepen en was redelijk tevreden. Ik ben met de ander op de kamer beland en dat was drie keer niks. De twee wat jongere deernes die jij beschrijft heb ik ook gesproken en in actie gezien in de bioscoop waar ze samen een kerel afwerkten. Terwijl die gast een van de dames "Doggy" neukte zat de ander werkeloos toe te kijken. Deze summiere observaties en ervaringen zijn dus niet om over naar huis te schrijven. Allen spraken gebrekkig Nederlands.

  30. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (14 januari 2012)

  31. #21
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    3 maal is scheepsrecht

    Maanden kom je niet in een bepaalde club, en dan sta je er 3 keer in 1 week. Teerwijl de vorige 2 bezoeken min of meer gepland waren, kwam de derde gewoon uit de lucht vallen. Voor mijn hobby was ik vandaag in Belgisch Limburg. Daar de bijeenkomst al om 12u30 afliep……. Maar ik was niet alleen, en onze voorzitter, mijn chauffeur, heeft een tijdje geleden, midden in een mid life crisis, zijn vrouw geruild voor een 25 jarig grietje. Niet meteen de kerel om naar een club mee te trekken dacht ik. Die heeft “jong neukgeweld” genoeg in zijn bed. Achteraf bleek dat volledig fout.
    Met de vraag of ik zin had nog wat leuk te doen antwoordde ik ja wat heb je op het oog. Iets waar leuke meiden zitten kreeg ik te horen, liefst jong en wild….. . Even slikken en ik zei, jij hebt toch je jonge grietje al.
    Een man wil wel eens wat anders, altijd hetzelfde gaatje hoe jong ook gaat ook vervelen. Goed zei ik, maar mag het wat kosten. Eén of ander bordeel is ook goed, als het maar geen uitzuipbar is zei hij.
    Toen kwam ik uit mijn hol, even de werking van een saunaclub uit de doeken gedaan en hij was meteen verkocht. Dat is het soort zaak waar XXX bij op café bij YYY steeds zit over op te scheppen en dat niemand wil geloven zei hij, ik dacht dat je daarvoor in Duitsland moest zijn.
    Dus even over de Duitse clubs gesproken en ondertussen waren we de parking van YY al opgedraaid. Deze was al behoorlijk gevuld, zeker voor een zondag. 40 Euro later stonden we in de kleedkamer, de eerste die ik tegen het lijf lief was lieve Emna, ik vroeg of ze vrij was en kreeg als antwoord dat er nog 3wachtende voor mij waren. Jammer maar helaas.
    Na een hapje en een douche scharrelde mijn maatje Bambino op zelf zag ik een grote rosse aan het voetbad. Eigenlijk helemaal niet mijn ding, groot en ik val op klein, rood en ik val op donker, bleke huid en ik val op licht bruin.
    Toch had ze iets dat me aantrok, was het haar blik of haar leuke hoofdje de onschuld die ze uitstraalde of het “naturel”? Waarschijnlijk was het een combinatie van alles.
    Toen ik haar aansprak bleek ze nog Nederlands te spreken ook. Na wat praten bleek ze niet te tongzoenen en enkel te pijpen met condoom. Nu één ding wou ik laten vallen maar twee neen. Toen kwam de aap uit de mouw voor 25 extra kon ze er wat aan doen.
    Ik zei nog dat ze maar eens in PSR moest gaan, dat de zaken daar wel anders waren. Ok zei ze maar dit is PSR niet ze maar voor 15 extra was het ook goed.
    Omdat ik zin in haar had, en ik toch nog een dik uur op Emna moest wachten, besloot ik toch maar toe te happen. Eens op de kamer, vroeg ik van waar ze was. Hongarije stamelde ze, en plots bekroop me een slecht gevoel, Hongaarse vrouwen en YY is al een tijd een slechte combinatie, (het was ooit anders) was ik in de val getrapt?…. .
    We hadden een kamer met en mooie douche en ze vroeg of ik samen met haar onder de douche wou, waarom zou ik neen zeggen.
    Het regelen van de juiste, aangename temperatuur was geen makkie, maar als de aanhouder zijn vrouw niet kwijt is, dan wint hij.
    Het viel me op hoe groot ze echt is, ze droeg namelijk teenslippers in plaats van hoge hakken, een vrouw die niet plot 10 cm kleiner is op de kamer dan in de bar.
    Onder de douche al een flinke TZ gekregen, en al leuk met elkaar zitten spelen. Kortweg het werd een zeer goede PSE sessie waar ze bleek van te genieten ook.
    Achteraf bij et afreken wou ze zelfs de 15 extra niet omdat het “zo leuk was”. Zal wel een klantenbinding truckje zijn, we hadden een prijsafspraak en ik wil die nakomen, ik stopte de 15 euro in haar tasje en zei dat ze het dan maar als drinkgeld moest aannemen. Goed maar volgende keer is het gewoon 50, of 100 als je een uur wil. Dus toch klantenbinding.
    Mijn maatje zijn sessie met Bambino zat er ook op en hij was matig positief, haar TZ en PZC waren zeer behoorlijk maar bij het neuken kreunde ze nogal fake vond hij. Ze zou vrij eng zijn, daarmee zal Bambino waarschijnlijk niets voor mij zijn. Mijn maat verdween met een Roemeentje, want die hebben nu ook de weg naar YY gevonden, en zou 1u30 op kamer blijven, kostprijs 125, dat is de oude YY prijs. Roemeentje beweerde pas 1 week in YY te zijn, maar je moet niet alles geloven wat die meiden vertellen natuurlijk.
    In de bar tegen Poolse, maar vlot Nederlands sprekende, Sylvia gelopen, een blij weerzien en als ik geen afspraak had met Emna, en zijn met een andere beer, dan waren we waarschijnlijk gaan pannenkoeken op de kamer. Ik had echter een pannenkoeken sessie met Emna op het oog.
    De lieve schone zat aan de baar lief te doen met een ijsbeer, verdomme had ik de kaas van tussen mijn boterham laten halen? Ik ging in de buurt zitten zodat we oogcontact konden maken, ze knipoogde maar bleef handjes vasthouden met die beer. Twee andere beren kwamen mee “lol” trappen, verdomme als ze die allemaal gaat binnen doen dan kom ik nooit aan de beurt dacht ik.
    Tijd voor plan B.
    Ik stapte recht op haar toe, fluisterde wat in haar oor, en ik ga niet vertellen wat, ze draaide zich naar me toe en in plaats van me een klets om de oren te geven tongzoende ze vol passie en overgave, zoals alleen zij dat kan.
    De drie andere beren bleven verstomd staan met een blik van “wat heeft die dat wij niet hebben” en toen we naar de kamer trokken hoorde ik eentje zeggen, dat is waarschijnlijk haar pooier. Mocht één van hen dit lezen wel mis poes, ik heb haar enkel gezegd wat ze wou horen.
    Meer dan 2u30 zijn we op kamer geweest, ’t jonge wat was dat een fabelachtig moment, nog niet mijn record, maar wie pannenkoekt met haar ziet het einde van onze Melkweg.
    Bij het afrekenen zei ze nog dat ze normaal nooit zo lang op kamer gaat, ik zei dat er steeds uitzonderingen zijn, het zijn die, die de regel bevestigen, een uitspraak die de Duitse taal niet kent want ze snapte er geen jota van, dan maar de Franse versie bovengehaal toen snapte ze het we. Ze blijkt een aardig mondje Frans te kennen en niet alleen de Franse liefde.
    Mijn maat haalde opgelucht adem toen hij me terug zag, hij had bijna Child Focus gebeld om mij als vermist op te geven, maar ik ben daar net iets te oud voor.
    Zijn Roemeentje was hem zeer goed bevallen en hij zou nog Roemeentjes zoeken. Enkel een probleem, YY telde maar 2 Roemeentjes. Ik beloofde hem wat adressen van “Roemeentjes club” te bezorgen als we weer thuis zijn, goed zei hij, maar niet via mail, dan bestaat de kans dat mijn vriendin ze leest, en daar zou ze niet kunnen om lachen.
    Samen naar de bar waar ik Sylvia weer tegen de Poolse borst liep, nog even dag gezegd en laten merken dat ik totaal leg was. Hoe lekker deze Poolse ook is, vandaag zou ik ze niet aan mijn degen prikken. Met wat medische hulp zou het misschien wel gelukt zijn, maar de sessie met Emna was toch de ideale afsluiter geweest.
    We zijn nog wat gaan eten, er was spaghetti met kerstomaatjes, kippenbouten, en Penne met roze zalm, verder het gewone vlees om zelf te bakken en flink wat rouwe groenten.
    Het is de eerste maal dat ik weet dat ze in YY een dessert serveren. Een grote pot choco mouse en een bak schepijs stonden ter beschikking. Dus ook hier werd de aanval op ingezet. De Chocolade Mouse was lekker en het ijs was citroensorbet, ik moest vaststellen dat dit een zeer geslaagde combinatie was.
    Uiteindelijk de zaak meer dan voldaan verlaten en mijn maat vond dat we nog van die werkbezoeken moeten plannen in de toekomst. Dat belooft.
    ’t Zal nog wel even duren eer ik YY nog eens bezoek, volgende club op het programma is PSR, als ik Emna uit mijn hoofd krijg natuurlijk.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  32. Onderstaande 3 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 januari 2012),Dietster ( 9 januari 2012),sofaking (14 januari 2012)

  33. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch YY/12/01/12:

    - Vanaf een uur of 12 arriveerde ik in YY te Roermond
    - Normaal zou Killer-Bull er voor deze laatste dag bij geweest zijn, maar ook hij gaf forfait
    - Gisteren liet Box-Bull me al stikken en nu mijn trouwste uit de stal der Bulls
    - Gelukkig vond ik meteen troost bij de Hongaarse Mercedes
    - De Nederlands sprekende Mercedes was weer terug van weggeweest
    - Per toeval zag ik haar in Antwerpse schipperskwartier achter het raam, afgelopen zomer
    - Zowel in YY als in de rosse buurt van Antwerpen had ik al eens de eer met haar
    - Daar het beide goede ervaringen waren, moest ze niet al te veel in de strijd gooien om me de kamer op te krijgen
    - Link Mercedes: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Mercedes-(HON)
    - Na een voldane sessie met de Hongaarse, trok ik me terug in de bubbelbaden en in de sauna
    - Zowel voor als na de wellness met meerdere dames kennis gemaakt
    - Ook enkele bekende van vorige gelegenheden waren er weer
    - Dat waren o.a. Russische Nikita, Poolse Daniela, Poolse Gabriela, Siberische Ella en consoorten
    - Wat opviel was weer een ruim aanbod aan Duitse dames
    - Toen ik aan het rondwandelen was zag ik opeens een eskimo in de inkomhal staan
    - Het was Ace2, de zelfgekroonde keizer der vikings en door menig vrouwmens benoemde sexgod.
    - Wat voor hem tegensloeg en dat vertelde ik hem zelf al in alle eerlijkheid, dat was de afwezigheid van de Latina’s
    - Gelukkig ken ik de smaak en verwachtingen van mijn goede vriend en stuurde ik hem meteen de kamer op met de Marokkaanse Noelle/Kimmy
    - Na vadertje Badslippers daar gelukkig mee gemaakt te hebben, wist ik deze keer ook grote broer Hercules er gunstig mee te stemmen.
    - Toen de stoere Noorse viking Thor terug kwam van de kamer met de Kloeke Marokkaanse, had hij honger als een paar.
    - Ik vergezelde hem terwijl hij 5 eieren naar binnen zat te spelen
    - Dat bood ons ook de kans om nog wat bij te praten en op emotionele toon voor een bepaalde termijn afscheid van elkaar te nemen
    - Toen we terug in de bar opdoemden, vloog het meest knappe en uitermate sexy stuk vreten van een Melina me rond de nek.
    - Om eerlijk te zijn: ik hoopte haar vandaag terug te zien… Maar zij leek precies nog harder blij om mij weer te zien
    - Ach jah, als ze maar denken dat ik een ezel ben die geld schijt, dan kennen ze me wel
    - Ik genoot van de aandacht en de in GT zo populaire Ace2 stond er als het paard van Troje bij!
    - Meer deed het paard van Troje ook niet… Het stond er gewoon met een hoop Grieken in de pens
    - Pas toen de Grieken van Troje (geografische gezien waren het naieve Turken) dat zelfde paard de stadmuren binnensleurde kwam er beweging in het gevaarte
    - Met Ace2 was dat net hetzelfde… Hij stond aan de grond genageld en zou pas bewegen als ik hem mee de kamer zou opsleuren
    - Dat deed ik dus niet… Ik liet hem staan en ging alleen met de beeldschone Melina de kamer op
    - Een uur zou ik met haar gaan rotzooien en de details krijg je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...e)-ex-Paris-Gt
    - Toen ik terug in de bar was, dronk ik nog wat met Ace2
    - Ook dat duurde niet lang, want de halfgod moest opeens naar de WC
    - Hij bleef zeker een halfuur weg: ofwel was hij op de WC een mokkel aan het naaien oftewel waren de eieren op zijn darmen geslagen en had hij last van spetterpoep
    - Ondertussen maakte ik kennis met enkele andere dames
    - 2 nieuwe dames uit het Poolse Gdansk en ook met de Berlijnse Saskia. Van beide dames heb ik een paspoort aangemaakt:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...Paris-(Poolse) & https://www.ijsberenforum.com/forum/...skia-(Berlijn)
    - Daar ik mijn kameraad al een poosje niet meer gezien had, ging ik paniekerig op zoek
    - Ik vond hem relaxend bij het binnenzwembad
    - Is het nu de moment om siesta te houden, wond ik me op en sleurde hem bij de haren weer terug de bar in.
    - In de bar was ik dringend toe aan een nieuw stuk vlees, maar ik zat met een paar dilema’s
    - Waren verschillende dames waar ik mijn pik wel eens graag had willen induwen
    - Ook grote broer Ace2 gaf zijn ogen gulzig de kost, maar uiteindelijk bleven we daar staan als 2 debielen tot alle kanshebsters ineens verdwenen waren
    - Ofwel waren andere hoerenlopers ons te snel af geweest, oftewel waren ze allen vreten in de eetzaal
    - Gelukkig kregen we op dat onverwachte eenzame moment toch het gezelschap van een andere Duitse jonkie de me niet eerder opgevallen was
    - Het was Coco. Niet meteen spek voor mijn bek, maar Ace en ik stonden elkaar wel bij dat we haar een vrolijke verschijning vonden
    - Pas toen ik even later haar dikke kont in de gaten kreeg en zag hoe ze aan een sigaret zat te leuren, besloot ik om het er op te wagen
    - Dat ik er geen spijt van kreeg, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...656-Coco-(Dui)
    - Na een wachttijd en een vol halfuur gezellig samenzijn met Coco, vond ik Ace niet meer
    - Waarschijnlijk was de brave man ook nog aan het neuken oftewel had hij het pand reeds verlaten
    - Achteraf krijg ik van dat stuk halfgod te horen dat hij alsnog naar GT gereden was!
    - Ik ging terug in de bar zitten waar ik nog wat met Melina dronk
    - Het afscheid deed pijn en Melina gooide alles nog in de strijd om nog één sessie van me los te krijgen
    - Maar ik hield de boot af… Meer dan één keer met haar de kamer op gaan, is voor mij met vuur spelen
    - Onrechtstreeks heb ik met haar al met vuur gespeeld, want door haar nagels tijdens de passionele GFE in mijn rug en kont te zetten, hield ik er schrammen aan over
    - Toen mijn Roemeense vriendin dat thuis in de gaten kreeg, kon ik niks meer uitbrengen en moest ze het aan me gezien hebben dat ik loog.
    - Die avond hebben we behoorlijk ruzie gehad
    - Maar goed, het dagje YY was geslaagd en met de gehele twee daagse heb ik een mooi voorlopig afscheid genomen van het hoerenlopen.
    - Aan de vooravond van de zomer ben ik al weer terug
    - SEXY 19-jarige muzikale afsluiter: http://youtu.be/iVbQxC2c3-8
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  34. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (14 januari 2012),Picasso 1 (15 januari 2012),RAUL7 (15 januari 2012),rob45 (14 januari 2012),sofaking (14 januari 2012)

  35. #23
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    -
    - De Nederlands sprekende Mercedes was weer terug van weggeweest
    - Per toeval zag ik haar in Antwerpse schipperskwartier achter het raam, afgelopen zomer
    - Zowel in YY als in de rosse buurt van Antwerpen had ik al eens de eer met haar
    - Daar het beide goede ervaringen waren, moest ze niet al te veel in de strijd gooien om me de kamer op te krijgen
    - Link Mercedes: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Mercedes-(HON)
    Ik zou de mods erop willen wijzen dat er nog steeds 2 topics over Mercedes bestaan. Naast de actieve link hierboven is er ook nog een oudere hier : http://www.ijsberenforum.com/forum/s...16618-Mercedes

    Misschien best om die samen te voegen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  36. #24
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Donderdag 12 januari

    Het zal niemand zijn ontgaan dat ik recentelijk in een meedogenloze strijd was verwikkeld met de heer Badslippers. Het ging om de heerschappij van de beste recensie van de maand. Na maanden van voorbereiding en training kwam het uiteindelijk tot een climax aan het eind van 2011 in THE FINAL COUNTDOWN, waar ik Badslippers op de toppen van de ijsberenbergen trof in De Strijd der Titanen. Ik zag het al helemaal voor mij: na een gevecht van echte mannen zou ik hem uiteindelijk zwetend neer sabelen en als ik dan mijn voet op de borstkast van Badslippers zette en mijn overwinningskreet zou slaken dan zou een gigantische ijsberenpopulatie (ook Jan wandelaar en S&F) mij toejuichen. Niets geen 100 actieve ijsberen, maar een immense ijsberenmenigte zou daar aan mijn voeten staan. Eigenlijk zou het niet anders kunnen gaan. Toch liep het een ietsiepietsie anders. Ik weet niet precies waar het verkeerd ging (ik vermoed dat Badslippers vals speelde), maar hij won THE FINAL COUNTDOWN. Niets geen heftig gevecht, niets geen enerverende strijd, niets geen overwinnende Ace2. Badslippers won met 2 vingers in zijn neus. Het werd tijd voor plan B. “Je moet altijd een plan B hebben” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Ik liep breed lachend naar Badslippers toe en sloeg (zo hard mogelijk) mijn handen om zijn schouders en riep: “Gefeliciteerd kerel, dat de beste heeft moge winnen. Het was mij een knokpartijtje wel he? Lekker even los gaan, zonder dat het er toe doet wie wint” , waarop Badslippers mij verbaasd aan keek: “Oh?, deed je ook mee?” Met gebogen schouders slenterde ik weg en schopte nog tegen een losliggend steentje (auwa!). Waar ging het verkeerd? Dat las ik al snel. De eindstrijd was nog niet gestreden of Picasso1 kwam met een analyse en een handleiding om THE FINAL COUNTDOWN te winnen. Hij analyseerde dat Badslippers recht uit zijn hart schreef. “Zie je wel” dacht ik “ik had gewoon een houten spies in knoflook moeten dippen en dwars door zijn hart moeten steken” Picasso1 vervolgde dat ik in tegenstelling tot Badslippers altijd naar GT ging en schreef, waardoor badslippers een groter bereik had. “Godverdegodver” mokte ik “dat schrijft hij nu” “Wat is er lieverd?” hoorde ik mijn vrouwtje piepen “is alles goed? Je kijkt net zo als bij die aflevering van Frozen Planet waar het ging om het uitsterven van de ijsbeer” Ik hoorde mijn vrouw al niet meer. Ik stoof naar mijn auto en reed plankgas richting oosten. Niet naar GT. Oh jee nee, niet naar GT. Ik reed in volle snelheid naar YY, om mijn bereik te vergroten. Dat SFL daar ook zou zijn was slechts een bijkomend detail.

    Rond 13.30u pufte mijn bolide het grindpad van YY op, al waar ik een ruime parkeerplaats aantrof. Dat ruim is natuurlijk subjectief, omdat je dat inschat vanwege de vele vrij plaatsen. Toch viel het aantal auto’s mij in zijn geheel niet tegen. Zo leeg was de parkeerplaats eigenlijk helemaal niet. Ik liep naar de ingang, waar ik na een belletje welkom werd geheten door een vriendelijke dame. De bewaker stond er wat verveeld bij. Ik legde 40 euro neer en kreeg mijn badjas en handdoek. De dame probeerde mij de regels uit te leggen, maar ik keek meer rond, dan dat ik aandacht aan haar woorden bestede. “Dein eerste mahl?” vroeg ze. Ik antwoordde echter niet, want ik keek in het lachende gezicht van mijn vriend SFL, die op mij aan kwam lopen. “Nein, nicht dein eerste mahl” hoorde ik de thekefrau nog zeggen, toen ze zag dat SFL mij kwam begroeten. Met SFL liep ik naar de kleedkamer waar ik mij om kleedde en SFL mij de oren van het hoofd kletste. Daarna ging ik douchen en SFL besloot in de bar te wachten. Ik keek naar de doucheruimte en herinnerde mij dat ik hier anderhalf jaar geleden ook stond toen er een brede langharige gozer met een reuze lul de doucheruimte betrad. Niet lang daarna liep een Thais meisje, nu beter bekend als Serena uit GT, voorbij en keek haar ogen uit naar de gote lul. In no time ontdeed ze zich van haar kleding en stapte ook onder de douche. De ijsbeer leek geen aandacht aan haar te besteden. Vervolgens begon Serena de man van achter in te zepen en liet haar handjes naar de grote lul glijden, die ze probeerde te omklemmen. Met gezeepte handen wreef ze over het kolossale ding dat nog groter werd. Ineens geloofde de ijsbeer het wel en verliet de doucheruimte. Hij droogde zich en ging de bar in en liet Serena voor wat ze was. Ik wilde haar wel troosten, maar zij wilde vooral die kerel. Ze zou die avond niet bij die kerel weg te slaan zijn, terwijl die kerel buiten wat vriendelijke gesprekjes duidelijk andere prioriteiten had.
    Maar goed, dat was toen. Nu was nu en nu was de doucheruimte leeg. Ik stapte onder de douche en liet het water eerst warm worden, waarna ik mij douchte. Helaas moest ik mijzelf inzepen en hoe ik ook keek, er kwam geen Thais engeltje om mij te verwennen. Na de verfrissende douche liep ik met natte haartjes de barruimte in, al waar ik SFL aan trof, die verlekkerd aan de bar hing. Hij sloeg zijn arm om mijn schouders en vertelde hoe de vorige dag in LR was en hoe hij zich in YY had vermaakt enkele weken ervoor. “Echt een top club” vertelde hij “Toen waren er verdomd veel latina’s. Ik zei nog tegen Badslippers dat het jammer was dat hun beschermengel er niet was” “Op engeltjes kun je ook al niet meer bouwen” mopperde ik “Ik bedoel jou” vervolgde SFL, waarna wij een rondje gingen lopen. Al snel passeerden wij een ronde dame die veel weg had van een Braziliaanse. “Die is echt goed” zei SFL “ze zoent volop en vreet je helemaal op” De dame herkende SFL, maar in plaats daar gebruik van te maken duwde hij mij naar voren. “Er liebt latina’s” stelde hij mij voor “Ich bin halb Marokko und halb Deutsch” verbeterde de dame zich, waarna ze in 1 adem door vertelde wel vaak zei dat ze een Braziliaanse was. Dat was goed voor business. Gelijk dacht ik dat ze misschien echt wel een Braziliaanse was, die net deed alsof ze half Marokaans was. Ze had ook een naam, die voor ons Kim is. Typisch Marokaans. Ze was zeker knap en had zeker de door mij gewenste eigenschappen. Maar ik vond haar ook iets te dik. Net iets teveel voor Ace2. Wij liepen dus door. Niet zozeer om Kim te ontlopen, maar meer om mijn honger in de lunchruimte te stillen. Dat viel ietswat tegen. Er lagen nog een paar eieren en wat beleg. De broodjes stelden ook niet voor. De laatste keer dat ik hier was was het luchpakket juist ruim met pannenkoeken en veel fruit.
    Ik bakte eieren. “Dat kan ik zelfs” riep ik nog tegen SFL en klutste een eitje stuk tegen het metaal van de bakplaat, waarna alles in het afvalgaat gleed. “Eieren bakken wordt vaak onderschat” dacht ik. Maar de tweede keer lukte het goed en liet ik het mij smaken, terwijl SFL over zijn toekomstige gevaarlijke activiteiten vertelde.

    Na de goed gesmaakte lunch met verhalen keerden wij terug naar de barruimte waar het gezellig druk was. Groepjes mannen zaten aan de bar met een pilsje te praten, al dan niet met dames. Uit de luidspeakers klonk recente popmuziek die middels tv-schermen met daarop videoclips zichtbaar waren. Gezien het redelijk vroege uur hing er al een gezellige sfeer, met redelijk wat dames in allerlei soorten en maten. Al moet ik eerlijk toegeven dat heel persoonlijk niet de echte spetter er voor mij bij zat. Hoeveel anders was het voor SFL. Die kon zijn ogen niet van al dat lekkers afhouden. “Wat een lekkere wijven op een paar m2” riep hij meer dan eens. De enige dame die mij een beetje kon bekoren was de Marokaanse Kim, die zich telkens dicht bij ons in de buurt hield. Ineens kwam er een dame op SFL aflopen en omhelsde hem hartstochtelijk. Het bleek de blonde Melina te zijn. Aan mij werd geen aandacht geschonken. En dat kan natuurlijk niet, dus zei ik: “mit mi rist alles auch ok”. Niemand reageerde en Melanie stak een sigaret op en blies de rook recht in mijn gezicht. Daarmee had ze 2 vliegen in 1 klap: ik was kalt gestellt en SFL werd zo geil als boter. Ik draaide mij kuchend om en zag Kim staan lonken. Ik glimlachte terug wat voor haar een teken was om bij mij te komen staan. Ik vraag het eigenlijk zelden of nooit, maar voor de zekerheid vroeg ik of ze goed op de kamer was. SFL had mij verzekerd dat ze echt goed was, maar toch…………….. “Dass musst du deine freund und die freund von deine freund fragen” reageerde Kim, waarbij ik een beeld kreeg dat SFL en Badslippers over die Kim heen gingen. Aan de andere kant besefte ik dat er weinig alternatieven waren voor mij dus stemde ik in voor een kamerbezoek:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...995#post249995

    Na onze sessie liepen wij gearmd naar de kleedkamer om af te rekenen. Daarna ging ik douchen, om weer vervolgens terug te keren. Ik keek op mijn Handy die net als kauwgum streng verboden is in YY, maar dat is vreemd gaan ook. Op mijn Handy zag ik een smje van Jack42 die mij lekker maakte met de aanwezigheid van latina’s in GT. Wie wist hij niet en toen ik hem vroeg om dat na te vragen kreeg ik later een antwoord dat druk bezig was op de kamer. “Prioriteiten stellen Jackie42 prioriteiten stellen” zuchtte ik. Ik de kleedkamer kwam ook Kim die vertelde dat ook SFL weer vrij rond liep.
    Opgetogen liep ik de barruimte in, al waar ik SFL trof. Hij keek mij glunderend aan: “Kim heeft al verteld hoe het was. Je bent blijkbaar geslaagd” . Samen namen wij wat te drinken, waarbij het bij opviel dat SFL water dronk in plaats van bier.
    SFL zag voldoende mooie chicks om hem op te winden. Zo liep er een grietje in een verpleegsterstenue rond. Ze kwam tussen ons in staan en rolde met haar billen tegen SFL aan. Hij kon zijn ogen er niet vanaf houden. Ik kon mijn ogen niet afhouden van een klein blond meisje uit Siberie. Volgens SFL was ook zij goed. “En het loopt hier allemaal rond” brulde hij. Hij werd gestoord door Melina die mijn vriend nog even kwam omhelzen. Om te voorkomen dat ik weer rook in mijn gezicht kreeg geblazen vertrok ik en ging een rondje lopen. Zo kwam ik bij het wellness gedeelte aan. Ik moet zeggen dat het er schitterend uit zag. Ik ging rustig op een ligbed liggen en genoot van de rust. Die rust duurde niet lang, want SFL kwam aan geslenterd. Hij kwam bij mij zitten en wij geraakten in een diepgaand gesprek, die werd afgesloten met de legendarische woorden: “Let’s get fuck….”
    Met zijn tweeen liepen wij weer de barruimte in waar de sfeer er goed in zat. Dat viel niet tegen. Kim kwam gelijk op mij afgelopen. Ze stelde een vriendin voor en ze fluisterde iets in haar oren. Misschien is het onbeleefd, maar ze kon mij niet bekoren. Ik keek rond en zag dat er diverse dames zich strategisch opstelden en sigaretten op staken. Eerst viel het niet zo op, maar het was opvallend dat het er wel 4 waren. Tergend langzaam en zeer theatraal staken ze hun sigaret op en bliezen de rook uit. “Wouw” zei ik SFL “dat is toevallig, ze roken allemaal”. Glimlachend keek SFL voor zich uit en knipoogde alleen. SFL genoot van dit uitzicht en had daardoor niet in de gaten dat Coco zich bij ons opstelde. Met haar grote kont draaide ze om SFL heen. “Die dikke kont is gemaakt om er tegen aan te rammen” fluisterde SFL. Ik weet niet of Coco het verstond, maar ze begreep dat er iets “lovends” over haar werd gezegd. Ze klampte tegen SFL aan. SFL trok mij erbij en zei tegen Coco: “We are brother. Twins” Coco begreep het niet gelijk en dus legde ik haar het rustig uit: “I was the first one who came out and I make right away shit. Proeeeettttttt. And than my brother came out. Now you understand why he looks like that.” Ik geloof niet dat Coco er veel van begreep. SFL ging echter gewoon verder en dacht dat het wat gemakkelijker zou zijn als hij zou vertellen dat wij een Siamese tweeling waren die uit elkaar was gesneden: “He got the dick and I got the brains” “Ooooooooooohhhhhhhhhh” zei Coco “you fuck (en ze wees naar mij) and you think” (en ze keek naar SFL) waarop SFL driftig “ja” knikte. “I like men who think” zei Coco, waarop ik Coco onderbrak met de woorden: “no no, men think by their dick” en ik klopte trots op mijn borst.
    SFL was nu opgewonden genoeg voor een tweede kamergang en verdween met Coco. Ik besloot de Siberische te zoeken, maar ik kwam telkens Kim met haar vriendin tegen. De Siberische was in geen velden of wegen te vinden. Er liepen nog wel andere meisjes rond, maar niet degenen die ik graag wilde hebben. Ik besloot maar naar GT te gaan om de latina’s van Jack42 te bekijken. Het had toch geen zin om in YY te blijven. Ik wist dat SFL na zijn sessie met Coco zou vertrekken en ik vond geen dame meer die mij kon opgeilen. En om 17.15u verliet ik YY, om naar GT te rijden……………………………………………………..

  37. Onderstaande 7 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 januari 2012),duivenmelker (15 januari 2012),Megaboob (15 januari 2012),Picasso 1 (15 januari 2012),RAUL7 (15 januari 2012),rob45 (15 januari 2012),vrije jongen (15 januari 2012)

  38. #25
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik besloot de Siberische te zoeken, maar ik kwam telkens Kim met haar vriendin tegen. De Siberische was in geen velden of wegen te vinden.
    Dat moet Ella geweest zijn en het is me ook al opgevallen dat ze 's morgens, als het nog kalm is, in de bar ronddrentelt en fel opvalt door haar bovennatuurlijke schoonheid, maar vanaf vroeg in de namiddag in geen velden of wegen meer te bekennen is. Heeft ze een pannekoek of verlaat ze vroeg de club ? Geen idee, maar het is best om niet te twijfelen als je eens met haar op kamer wil, en ze gewoon direct mee te nemen als ze beschikbaar is.
    Ik vond haar service gewoon-middelmatig, maar 't is wel een babe hé. Ik dacht na mijn kamergang. Leuk om dit gehad te hebben, herhaling niet nodig, maar misschien probeer ik het in de toekomst toch nog weleens een 2de keer. Zo'n knapperd is goed voor het moreel. Achteraf ondervind ik ook dat de herinnering aan de actie op de kamer vervaagt maar dat van haar engelachtig gelaat zo dichtbij, blijft hangen.... dus wel een goede investering voor het fotoalbum in het brein.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Living Room 468*60