Gekopieerd uit het algemene LR topic:

Een tijdje later boven aan de bar werd ik aangesproken door een (donker)blonde niet al te grote dame. Ze stelde zich voor als Eileen (of Aylin?) en zou Servo-Kroatisch zijn. Na enige smaltalk stelde ze voor om ergens op een bankje plaats te nemen. Dit werd uiteindelijk een bankje in de kino. Van het een komt dan het ander en na een tijdje stelde ze voor om een sleutel te gaan halen. Op dat moment waren er geen wachttijden en kamer 2 werd tijdelijk de onze. Op de kamer begonnen we langzaam met wat gestreel en (voorzichtig) gezoen. Na een tijdje daalde ik af naar beneden om haar "mussi" te verkennen. Dat smaakte goed en ze deed voordoen of ze er ook van genoot. Na een tijdje wisselden we naar de 69 positie im dit geruime tijd vol te houden. Na een tijdje werd er een gummi geplaatst waarbij ze bovenop in reiterstellung plaatsnam. Hoewel een prettige ervaring wisselden we naar missio en uiteindelijk naar doggy om het zo af te maken. Hierna gaf ze me nog een prettige rugmassage en hebben we nog even gezellig gekletst, waarna het uurtje er zo ongeveer op zat.

Ze gaf aan vooral op vrijdag, zaterdag en zondag te werken (en doordeweeks een "reguliere job" te hebben). In het verleden heeft ze vooral in de omgeving van Frankfurt gewerkt, maar nu sinds ruim een half jaar dus in Kaarst, alwaar ze ook ergens in de buurt woont.

Eileen (of Aylin):
Leeftijd: ca 26 jaar
Herkomst: Servo-Kroatisch (maar al redelijk lang in Duitsland)
Talen: Duits, Engels
Lichaam: Normaal postuur, ca 1,60m
Borsten: grote B of kleine C (natuur)
Haren: donkerblond
Tattoo: Ja, op de rug
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed
Dienstverlening: Zeer goed (enkel het zoenen had iets : expressiever" gemogen)
Geboden diensten: licht zoenen, beffen, 69, frans (zc), reiter, missio en doggy (uiteraard mc), massage
Duur: ca 1 uur
Kosten: 75 euro plus wat fooi