Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 136
  1. #76
    Geregistreerd
    5 november 2013
    Last Online
    26 september 2015 @ 13:44
    Berichten
    119
    Discussies
    3
    Thanks
    34
    Thanked
    37 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Heren,

    Let wel, dit was mijn mening, wat ik constateer.

    Ik draag PHG ook nog steeds een warm hard toe, hoop dat er zaken voor mij veranderen, schijnbaar vinden een paar andere beren (hardcore phg gangers) dat ook. Ik kom al zo'n 12 jaar in PHG, op alle dagen van de week. Ik weet donders goed dat het op vrijdag en zaterdag iets drukker is (maar niet te vergelijken met de drukte van enkele jaren geleden) dan op andere dagen. En dat het wel op alle dagen druk kan zijn bewijzen clubs in de omgeving zoals ik al schreef. Ook kan ik best relativeren en weet ik dat sommige dames nog steeds redelijk verdienen ondanks klaagzang.

    Dus ik zal het nogmaals samenvatten; ik draag PHG een warm hart toe, vindt de Thekes meer dan ok, de club ook maar kan me niet vinden in een deel van het publiek wat binnen komt. In mijn optiek is PHG nog steeds een club waar je komt voor de sex en niet om een avond goedkoop te zuipen. Ik lust zelf best een Weissbiertje, drink ook graag met een vriend(in) of collegabeer, maar als ik de laatste maanden om me heen kijk zie ik toch behoorlijke groepen zuipvrienden die totaal NIET of slechts 1maal naar de kamer gaan (voor 50 euro en dan liefst nzc).

    Dat het in januari minder is weet ik ook best, alleen was het de laatste maanden van 2013 ook geen vetpot gezien het feit dat een aantal dames het elders probeerden in deze maanden (en dat doe je niet als je genoeg verdiend), edoch zoals gezegd is het niet best qua verdiensten in de meeste clubs, of de secondaire arbeidsvoorwaarden (mooi gevonden) zijn minder vandaar dat sommigen wel weer terugkomen.

    Dus nogmaals mag eenieder vinden wat hij wil, ik vindt een deel van het publiek klote, anderen vinden dat niet, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Feit is wel dat er minder omzet gemaakt wordt door de dames en er minder publiek binnen komt dan enige tijd geleden.
    beren na mijn inziens hebben deze dames een vrij beroep en dat is hetzelfde als iedere ondernemer soms gaat het goed soms minder. maar in die korte tijd dat ik mee loop heb ik twee dingen geleerd alle dames hebben NOOIT geen geld klaagzang eeeeen maar als ze 10 worden uitspreken zijn er 9 verdraaid of terwijl een vorm van de waarheid verdraaien

  2. #77
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Bijna 2 jaar geleden was ik een regelmatige bezoeker van PHG met 2 tot 3 bezoeken per week, maar nadat ze de prijsverhoging invoerden vond ik het welletjes. Zo liet ik ook GT links liggen en LR als ik geen kortingskaart had. Het is natuurlijk niet dat tientje, maar bij mij zit het tussen de oren.

    Vorig jaar was een er dag dat PHG met €20 of voor nieuwsbrieflezers zelfs met €30 korting binnen kwamen. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ook die dag was niet geweldig qua bezoekers, wel veel dames, mooie dames, maar werkeloze dames. Opvallend was dat er verschillende dames dachten dat de prijsstelling van €100 per uur voor hen gerechtigd was. Qua schoonheid misschien wel, maar de service was er niet naar. Als vervend liefhebber van TZ, en de dame biedt dat niet in haar pakket aan, waarom in hemelsnaam denkt ze dat die €100 per uur gerechtvaardigd is naast de standaard services. Wat vraagt Louana eigenlijk voor een uur Jansen?

    Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.

    Nu was ik laatst terug gekomen voor een bepaalde dame, met tegenzin die €60 betaald om 22.00 uur. Maar heb een leuke tijd gehad. De entree stond nu helemaal niet gelijk t.o.v. normaal, 3 Fanta en 2 hot dogs, wel veel mooie maar werkeloze dames met lange gezichten. Maar soit.

    Na deze laatste dag in PHG, zullen ze me nog langer moeten missen. Misschien moet het management eens bij de concurrentie gaan kijken wat men daar biedt voor hetzelfde geld of zelfs minder.

    Ik verheug me nu weer op een bezoek aan Haus Panthera, lekker a la carte eten, goede pre- en aftersales, super service op de kamer en daarbuiten, mooie wellness en iets meer lachende gezichten.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2014),felrops (31 januari 2014),Jansen ( 2 februari 2014),terminator (31 januari 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De laatste keer in PHG was het idd rustiger met beren dan vroeger.
    Personeel nog steeds ok, maar je moet niet vergeten dat VV sinds 2 maanden overdag nog maar E30 entree vraagt tot 18:00.
    Aangezien beide clubs overall gelijkwaardig zijn (PHG iets beter eten, VV betere optische line up) zal dat er ook wel goed in kunnen hakken, zeker op doordeweekse dagen overdag.
    Alle grote clubs rekenden zich rijk met de prijsverhoging van E50 naar E60 en vaak ook bezuinigen op kleine dingen.
    Nu de crisis doorgaat, de clubs overspoelt blijven worden met Roemeense gelukszoekers, zie je toch dat veel beren van de oude stempel hun SC bezoeken minderen/uitwijken.
    Op vrijdag en zaterdagavond is het in alle clubs (waar gratis bier wordt geschonken) nog wel overvol, maar dat zijn nu juist de momenten dat ik nooit in zo'n club wil zijn, zelfs niet als ik E60 toe krijg!

  5. Onderstaande 9 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2014),Carlitos ( 1 februari 2014),Clinic ( 2 februari 2014),Don Rudo ( 2 februari 2014),george101 ( 1 februari 2014),Jansen ( 2 februari 2014),satanic surfer ( 1 februari 2014),terminator ( 1 februari 2014),Theodor Adorno (31 januari 2014)

  6. #79
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Bijna 2 jaar geleden was ik een regelmatige bezoeker van PHG met 2 tot 3 bezoeken per week, maar nadat ze de prijsverhoging invoerden vond ik het welletjes. Zo liet ik ook GT links liggen en LR als ik geen kortingskaart had. Het is natuurlijk niet dat tientje, maar bij mij zit het tussen de oren.

    Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.
    Hoi Carlitos,

    Als je gaat voor snelle 30 minuten nummertjes is inderdaad Panthera wat goedkoper dan de vele clubs waar je 50E per 30 min betaalt. Ik zelf ga liever voor een wat langere kamergang, vaak anderhalf uur of 2 uur. In Panthera betaal ik voor 2u 160E, in PHG of LR betaal ik zeker bij de dames die ik ken nog het oude tarief van 50-25-25-25. Scheelt voor mij dus wel 35E!
    Een uur in PHG is 75E, er zijn natuurlijk wel dames zoals in veel andere clubs die 50-25-50-25 rekenen maar ook dan ben ik bij een lange sessie goedkoper uit.

    PHG is voor mij nog steeds een club waar ik graag kom, zoals gezegd altijd spic and span, vriendelijke bediening, gezellige gasten, line-up naar mijn smaak en in de zomer voor mijn de ideale beach-club.
    Vind wel dat als je pas na 21u binnenkomt een wat gereduceerd tarief redelijk zou zijn. Maar goed dat geldt voor wel meer clubs.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  7. Onderstaande 4 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 februari 2014),Don Rudo ( 1 februari 2014),hansdordt ( 1 februari 2014),Jansen ( 2 februari 2014)

  8. #80
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Prijsdiscussie berichten zie:
    Prijs beschouwingen NRW saunaclubs (75/100€ per uur)

    Voordat er misverstanden ontstaan, dames mogen voor het eerste half uur niet meer dan 50E vragen, voor een uur is dat 75E, er zullen zoals in andere clubs ook dames zijn die 100E proberen te vragen maar die dienen dat vooraf aan te geven zodat je accoord kunt gaan, doen ze dat niet dan kun je je beklag doen bij de Theke.

  9. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 2 februari 2014)

  10. #81
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Planet Happy Garden, 26-01-2014

    Na wat flitsbezoeken links en rechts schoot het opeens door mijn hoofd dat er nog een vrijkaartje van PHG in de mailbox zat!
    Voordat nu iedereen weer gaat beginnen over vriendjespolitiek enzovoort eerlijk verdiend in Ace2 zijn final countdown 2013.
    Ik startte mijn bolide en poogde nog wat medestanders te bereiken, de ene moest werken ten minste dat probeerde die mij te laten geloven en de andere moest weg met de bloaskapel lang leve de carnaval zullen we maar zeggen! Zo kon het gebeuren dat bij het betreden van het pand mij de eerste bewonderende blikken reeds ten deel vielen! Bist du alleine? vroeg de vriendelijke theke verwonderd. Ja leider die andere haben alle geheiratet maakte ik me er snel vanaf!

    Ik lees hier de laatste tijd veel negatieve berichten over slecht eten, een kapotte douche, hoge entreeprijs, te weinig beren maar heb op deze zondag niets van dit alles kunnen constateren! Het lijkt wel als of de blue monday die reeds ver achter ons ligt nog even doorzet! Kom op ijsbeertjes de dagen beginnen weer te lengen en van de zomer spring je nergens lekkerder in je blote piel in een badje dan bij PHG! Dit merkte bluebear al op, maar hoop wel dat ie die blauwe badjas dan eens uitdoet! Tel daarbij op de altijd goed verzorgde BBQ en het lijkt mij duidelijk waar deze jongen in de zomer als het schema het toelaat zal vertoeven!

    De line up was de zondag naar mijn mening prima op orde tot een uur of drie zo'n twintig dames gespot van verschillend pluimage en toen ik de tent verliet rond 21.00 uur waren het er toch zeker 40! Line ups zijn een heel persoonlijk iets, het is bijna kunst! Wat de ene geweldig vind is voor de ander 3 x niks! Nou geweldig en 3 x niks waren allebei aanwezig, met als uitsmijter de kermisattractie louana! Inderdaad nog steeds niks aan haar talen gedaan, het frisse is er inmiddels wel vanaf en misschien dat ze daarom ook minder verdiend!

    Het ontbijtbuffet en het eten waren prima in orde, twee leuke kamers gehad ze zullen niet in de top 5 van 2014 komen maar ook hier waren er reeds veel slechtere en veel betere! Pappie en consorten waren zoals altijd druk in de weer met schoonmaken en vaste klanten begroeten! Hier ligt ook een deel van de kracht van happy, je voelt je er bijna thuis! Ik las ook dat de 30 euro actie van VV zijn invloed zou hebben en ik moet bekennen dat zou best eens kunnen!
    Nu zijn er twee mogelijkheden of er op inspelen en ook een gelijkwaardige actie starten of wachten hoe lang de adem van Villa Vertigo is!
    Ik zou het maar dat is een tip van mijn kant bij mooi weer gewoon weer gaan proberen met de zomeractie van 2012!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  11. Onderstaande 16 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 februari 2014),Big30 ( 3 februari 2014),Bluebear ( 3 februari 2014),Bosco ( 3 februari 2014),Don Rudo ( 3 februari 2014),felrops ( 4 februari 2014),gignnl ( 4 februari 2014),jacky pakutra ( 3 februari 2014),Jansen ( 3 februari 2014),Megaboob ( 3 februari 2014),mynasch ( 4 februari 2014),Ricardo Banana ( 3 februari 2014),rmjhexe ( 3 februari 2014),rob45 ( 3 februari 2014),superwescoast ( 4 februari 2014),Willi69 ( 3 februari 2014)

  12. #82
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht

    Het ontbijtbuffet en het eten waren prima in orde, twee leuke kamers gehad ze zullen niet in de top 5 van 2014 komen maar ook hier waren er reeds veel slechtere en veel betere! Pappie en consorten waren zoals altijd druk in de weer met schoonmaken en vaste klanten begroeten! Hier ligt ook een deel van de kracht van happy, je voelt je er bijna thuis!
    Hoe laat wordt het ontbijtbuffet eigenlijk op de zondag geserveerd, van 13u tot hoe laat? Kan me herinneren dat op zondag eind van de middag nog wel eens wat ontbijt staat maar door de week is dat volgens mij al op dat tijdstip op.

    Vaak is Christina er ook op de zondag, heb je haar ook gezien misschien?
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  13. #83
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    tot 3 uur normaal, maar als je ietsje later bent bel gewoon even dan laten ze het wat langer staan.

  14. #84
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Frage

    War zufällig ein Eisbär auf einer der beiden Apres Ski Partys (do./fr.) und kann berichten?



    Wir waren uns ja schon sicher, dass unsere Après-Ski-Party so richtig geil wird, aber das, was hier aktuell abgeht, sprengt dann doch jede Hose!
    Ich würde gerne wissen, was ich verpasst habe...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #85
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    War zufällig ein Eisbär auf einer der beiden Apres Ski Partys (do./fr.) und kann berichten?




    Ich würde gerne wissen, was ich verpasst habe...
    Ich war gestern da, aber du hast nichts verpasst meine ich
    Außerdem hatte ich eine sehr gute 3 stunden auf zimmer!!!!!!!

  16. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 8 februari 2014)

  17. #86
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nol1970 Bekijk bericht
    Außerdem hatte ich eine sehr gute 3 stunden auf zimmer!!!!!!!
    Da wäre ich gerne dabei gewesen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong ( 8 februari 2014)

  19. #87
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    was ich von flammkuchen gekostet habe in die schweitz kan ich sagen das du da eher wenig verpasst... schmeckt nach ne sehr slechte pizza... mit utradunne boden..
    =) ich wurde eh nicht versuchen schweizer kost zu machen das kostet ja nur kunden.. da das essen da nicht sehr lecker ist..

  20. #88
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Na enkele jaren niet meer in Planet Happy Garden te zijn geweest, vond een oude klant en tegenwoordig een goede vriend van me om eens kennis te maken met deze club. Hij is al enkele maanden vrijgezel en weet niet dat ik al een tijd een clubbezoeker ben.

    Toen ik hem leerde kennen was het een gemiddelde Nederlander met een ruim modaal inkomen. Nu bijna 10 jaar later is die grootverdiener met een keten van winkels en een dikke 100 man personeel.
    Kerel ik ga je vandaag verwennen, ik ben al een tijd weduwnaar en volgens hem aan seks toe, dus laat ik alles over me heen komen. Met zijn Bentley rijden we tot aan de deur en we worden hartelijk welkom geheten in PHG. Aan de entree is niets veranderd, alleen de receptioniste. Omgekleed lopen we door naar het Nacht Café en nemen daar een koffie. We worden goed bekeken door de al aanwezige dames. Veel Roemeense en enkele andere Oostblokse dames.

    We lopen de bioscoop in en worden direct overvallen door de daar aanwezige vrouwen. Nu zal ik toch even kwijt moeten dat mijn goede vriend een neger is, superlijf, jong, knap en een penis ter grootte van een kinderarmpje. De dame die nu naast hem ligt heeft natuurlijk geen idee, ik hou me gedeisd en wacht wat er gaat gebeuren. Ik zie haar hand onder zijn handdoek verdwijnen en daarna slaakt ze een luide kreet. Andere dames kijken verschrikt en vragen in het Roemeens wat er is. Ze slaat de handdoek opzij en toont Barry zijn geslachtsdeel. Nu was die ook nog half stijf dus echt een gevaarte. De jonge Roemeense staat op en loopt weg, maar er is een dame die er wel interesse in heeft. Vergeef me maar haar naam was meen ik Veronica. Begin twintig, wat voller figuur en heeft nu beide handen om zijn penis. Ze geeft duidelijk aan dat ze er geen moeite mee heeft en hij zegt haar dat die nu gepijpt wilt worden. Ze zegt dat ze dat niet in het openbaar doet en hij haalt een briefje van €100 uit zijn zak en geeft die haar. Haar vriendinnen moedigen haar aan en ik sta op en scherm hen af met een opengeslagen badjas.

    Veronica doet haar mond open en pijpt hem, ik zie dat ze niet ver komt. Met beide handen om zijn penis en haar mond om zijn eikel doet ze haar best. Ik zie dat Barry geniet, hij vertelde in zijn auto dat die al enkele weken droog stond. Veronica doet haar best, zelfs Barry's ballen worden niet overgeslagen en ze blijft hem met beide handen aftrekken. Het duurt bij elkaar maar 10 minuten dacht ik, en Barry wordt van de eerste grote druk. Veronica maakt alles netjes schoon en Barry krijgt een kus voor ze vertrekt.
    Er ontstaat enige hilariteit en het maakt Barry niets uit, dat is hij wel gewent in een club. Geweigerd is hij al zo vaak, niet alleen aan de deur, maar nog vaker door dames. Als Barry zich doucht neem ik plaats naast een nette Roemeense dame met de naam Nicky. De seksspel van Barry was best geil en ik had mijn zinnen op Nicky gezet, zwarte lange haren, donkere ogen en een heerlijk lijf. We kletsen wat en ik houd het niet langer, ik wil neuken.

    Kamer 9 onder zou het worden, daar aangekomen trekt Nicky zich even terug om zich op te frissen en ik wacht in de stoel. Als ze terugkomt heb ik het bed al gemaakt en ze strekt zich heerlijk uit op het frisse laken. Ik ga naast haar liggen en krijg gelijk de deksel op mijn neus, niet kussen! Wat heb ik daar een hekel aan, ik ben het zelf schuld, maar probeer het beste ervan te maken. Dan moet ze dus wel het niet zoenen, compenseren met andere dingen, dus het pijpen en neuken zal langer duren dan normaal.
    Ik moet zeggen dat ze wel mijn bovenlijf helemaal aflikt vanaf mijn oorlellen tot penis. Die toch al fier overeind staat, pijpen gaat eerst heel voorzichtig en nat, en als ik vraag of het dieper en harder kan, past Nicky zich aan.
    Het duurt zeker 15 tot 20 minuten voordat ze vraagt of ik wil neuken, waarop ik antwoord dat ik eerst wil genieten van haar pijpkunsten. Geen probleem en ze gaat door. Dan vraag ik zelf om het condoom en neuk haar direct van achter, mooie kont, die ik ook stevig vasthoud als ik haar neuk. Ze doet goed mee, daarover geen klagen, kreunt heel lichtjes, en is van zichzelf nat. Ik draai haar om en neuk haar normaal, jammer dat ze niet kust want anders was ik nu klaar gekomen. Ik sta zelf ook versteld dat ik het lang volhoud, ik ga liggen en laat haar op me rijden. Na een 10 minuten raakt ook Nicky vermoeit en laat zich naast me vallen. Ik draai haar op haar buik en laat haar plat liggen, ik prop mijn penis tussen haal billen en hij glijdt er netjes in. Op mijn knieën neuk ik haar van achter en probeer haar tieten vast te pakken, als ik het voel komen trek ik hem eruit en trek me af op die heerlijke billen.

    Ze kijkt me aan en glimlacht, zo heeft ze het nog niet vaak gehad verteld ze. En ik geef haar een keukenrol, terwijl ik me zelf schoonmaak. Ik kijk snel op mijn horloge en zie dat we 45 minuten op de kamer waren, maar Nicky was al met een handdoek omhuld. DOMPER! Maakt niet uit, ik loop met haar naar mijn kledingkast en geef haar €85. Ze kijkt me raar en zegt dat ze €125 krijgt! Hopa, en waarom dat dan wel? Een uur is €100 en klaarkomen op haar lichaam €25. Iets geërgerd reageer ik een beetje bitsig en geef haar €100, als je hier geen genoegen mee neemt hoor ik het straks wel van de receptie. Ik weet niet beter dat het uur tarief gewoon €75 is, vroeger was zelfs het tweede uur maar €50. En klaarkomen op een kont ga ik dus echt niet voor betalen. Als ze nu een fotomodel was, of ze was uitzonderlijk goed naast het niet zoenen, of dat ze dat van te voren meldde, dan maakte me dat niets uit. Maar niet op deze manier.

    Na mijn douche even naar de receptie gelopen en het voorval even uitgelegd zonder een naam te noemen en gevraagd of ik iets fout had gedaan. Maar de standaard uurprijs is gewoon €75 of de dame moet het van te voren melden. Of klaarkomen op het lichaam extra is, dat is wel iets wat de dame zelf bepaald, maar dat had ik dus al betaald.

    Barry vind ik in de bar, liggend tussen 2 volborstige dames, die beide hun handjes onder de handdoek hebben. Hij heeft het naar zijn zin, hij vraagt hoe ik het heb gehad en ik zeg hem dat het goed was. Hij duwt me wat geld in de handen en zegt dat ik me moet laten gaan, hij trakteert en so be it.
    Hij staat op en neemt beide dames naar een kamer. Ik blijf achter en ik raak in gesprek met een Roemeense dame die Nederlands spreekt, haar naam is Monica en is zeer slank, blond en wat ouder. Ik schat boven de dertig, ze is pas weer in het vak gestapt en verteld me wat over haar leven, iets wat me helemaal niet aangaat. Maar het raakt me, we gaan ergens tussen de kleedkamer en het Nachtcafé op een bank zitten. Het gesprek is redelijk heftig, ik heb helemaal niet meer het gevoel dat ik in een seksclub zit. Ik voel me therapeut, maar dat wordt wel gewaardeerd door Monica.

    Ze ligt op mijn borst en laat zich strelen door mij, ze is erg mager en voor haar leeftijd in goede conditie. Dan draait ze zich om en kust me. Wat ik bij Nicky mistte, krijg ik nu dubbel en dwars terug, haar hele tong gaat als een wilde door mijn mond. Mijn handelen schakelen direct om en ik knijp haar in de tieten, ik voel haar hand onder mijn handdoek en daar komt ze een paraat staande penis tegen die meer wilt dan alleen een hand.

    Ik ga even de sleutel halen, zegt Monica. En komt al snel terug met sleutel 5, weer een kamer onder en ook zij gaat zich opfrissen. Nu vroeg zij niet of ze de sleutel moest halen, ze deed het zelf, maar ik had hem ook wel gevraagd hoor. Ik wachtte netjes totdat ze terug was in de stoel, de deur gaat op slot en ze komt op mijn schoot zitten, tongzoenend doet ze mijn badjas uit en kust mijn nek en oren. Mijn handdoek gaat opzij en ze pijpt me gelijk diep, heel diep, kokhalzend en hard. Het doet geen pijn want ze is toch erg professioneel. Ik moet me nu heel erg inhouden, en laat haar op het bed liggen, ik spreid haar benen en zie een mooie poes. Ik duik tussen haar benen en ruik een frisse geur. Mijn tong steek ik direct in haar vulva en lik hem helemaal uit. Ik moet mijn best blijven doen want haar bekken gaat op en neer, van links naar rechts.
    Neuk me, kom neuk me, roept ze. Ze heeft al een condoom in haar hand en die gaat er heel snel om, ik neuk haar direct terwijl ze plat ligt en ze doet goed mee. Wild kussend neuk ik haar, ik voel dat ze het graag hard heeft. Ik neem haar beide benen en steek ze naar boven, ze kreunt nu hard, te hard en het lijkt op een porno. Maar we laten het zo, want het heeft een goede uitwerking op me. Ik voel het al komen, en alsof Monica het ook weet vraagt ze om mijn sperma. Het is wel raar dat het in het Nederlands gevraagd wordt, in je mond wil ik komen en ze knikt dat het mag. Ik haal mijn penis eruit en kniel op het kussen naast haar, Monica's mondje gaat open en ik duw hem erin. Met neuk bewegingen kom ik klaar, haar handen onder mijn ballen en ze zuigt hem helemaal leeg. Ik schok zelf nog na, en Monica heeft hem nog steeds in haar mond. Als ze ziet dat ik klaar ben neemt ze een tissue en spuugt het uit. Spoelt gelijk haar mond en komt naast me liggen.

    Alsof ze mijn vriendin is kruipt ze tegen me aan, we zoenen en wrijven over elkaars lichaam. Ik doe mijn badjas over ons heen en Monica speelt met mijn penis, heel zachtjes, heel lief. Ons gesprek gaat weer voort, ze heeft net als andere vrouwen in deze tak van sport, veel meegemaakt. Ze ligt weer met haar hoofd op mijn borst en valt in slaap. Terwijl ze slaapt streel ik haar hele lichaam, wat binnen bereik is. Als ze wakker wordt kleden we ons aan en lopen we naar de kleedruimte, althans ik. Monica volgt me niet, maar loopt naar hun eigen ruimte. Ik snap het niet, ik ga me douchen en ga op zoek naar haar, in het Nacht Café treffen we ons en ik vraag haar waar ze bleef om af te rekenen.
    Ach zegt ze, dat komt wel goed met jou. Ik duw haar het geld in de hand en geef haar een kus op de wang. Hé, wacht eens even, zo makkelijk kom je niet van me af. Met een volle tongzoen neem ik afscheid en hoor mijn naam al in de verte, Barry is klaar!

    We hebben elkaar weinig gezien in de club, maar we hebben toch uiteindelijk genoten. De meiden waren helemaal top volgens Barry en vraagt waar ik de hele tijd was, ik heb je geld uitgegeven en heb zelfs nog wat over.
    We nemen wat van de pizza en maken ons klaar voor vertrek, het was een leuke dag. We zullen nog eens terugkomen, of ikzelf zeer zeker.

  21. Onderstaande 18 leden hebben Mr.IJsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (11 februari 2014),Ace2 (15 februari 2014),Alexander de Grote (12 februari 2014),AmuseMe (14 februari 2014),Big30 (11 februari 2014),Bluebear (11 februari 2014),Bosco (11 februari 2014),Don Rudo (11 februari 2014),gignnl (11 februari 2014),Jansen (11 februari 2014),KanariePiet (11 februari 2014),Megaboob (11 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014),rob45 (11 februari 2014),Stief (16 februari 2014),Wentelt Eefje (11 februari 2014),Wijze grijze (11 februari 2014),Willi69 (11 februari 2014)

  22. #89
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    Vergeef me maar haar naam was meen ik Veronica. Begin twintig, wat voller figuur en heeft nu beide handen om zijn penis.
    Recent is de Poolse Veronica ook nog in PHG gespot dus als de naam klopt betekent dat dus 2 Veronica's in PHG, want de Veronica die jij beschrijft is zeker een andere. Misschien handig om voor deze dame een paspoortje aan te maken (geldt ook voor Monica en Nicky :wink.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #90
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren na wat belangrijke zaken en opdrachten in Duitsland had ik nog net wat tijd over om naar PHG of de V.Vertigo te gaan.
    Ik koos voor PHG omdat ik daar al in de buurt was.
    Binnengekomen bleek het eten al voorbij te zijn, maar er was nog wel een beetje over om dit tot me te nemen.
    Rond 20.00 u een koffie in de bar en kijken wie er aanwezig waren.
    Ella zat rustig binnen op de bank en Loredana zat op een kruk bij de bar.
    Geen enkele beer was aanwezig en Loredana vertelde me dat er op de slappe maandag deze week drukker was dan nu op de woensdag
    De DJ draaide dus voor mij en beide dames en de cocktails waren louw maar wel op smaak.
    Big30 zat in het nachtcafe en had het druk met zijn mobiel dus was het rustig ongeveer 10 ijsberen wat later gelukkig veranderde naar 20 beren rond 22.00 u
    Ik ben met Ella naar de kamer gegaan en heb met haar weer ouderwets de plinten bekeken,ja het is en blijft een Top Girl.
    Dames waren er zeker voldoende rond de 25 maar dat heeft ook te maken met het aantal mannen dus was het beter zo dan dat er niet teveel dames zijn.
    Er waren ook weer enkele nieuwe dames maar mijn voorkeur ging plotseling uit naar Stella !!
    Een Roemeense met blond haar wit shirt aan tot op haar billen en een super lieve lach.
    Nou ik was wel geschrokken omdat ik haar vaak gespot heb en dan lachte ze nooit en keek eerder afwijzend naar iedereen.
    Ze stond bij de kino dus ik vroeg of ze mee naar binnen ging en jawel ze ging graag mee waar we lekker een PZC en NMC hebben gedaan wat zeker een ruime voldoende was.
    Ik heb geen tijd gehad om haar te vragen naar enkele gegevens zodat ik een passpoortje kon maken zelfs haar naam wist ik niet maar dat vertelde shummi mij toen ik weer buiten kwam bij de douches.
    Ze heeft een lekker figuur slank met zeer mooie billen en borsten cup B.

    Nog even wat bijgekletst met een Belg die daar ook al 12 jaar kwam.
    Daarna geen tijd meer gehad voor een massage en Big30 verlost van zijn bank om met Elena nog even wat bij te kletsen.
    Tussen door nog Hamburg - Bayer Munchen gezien 0-5 was toch wel zielig voor van Marwijk.

  24. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 februari 2014),Big30 (21 februari 2014),Bluebear (13 februari 2014),Don Rudo (13 februari 2014),hansdordt (20 februari 2014),Megaboob (14 februari 2014),Mr.IJsbeer (14 februari 2014)

  25. #91
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Woensdag samen met doorlopen weer eens afgesproken samen op pad te gaan, zoals wel vaker meldde een andere maat van ons op het laatste moment weer af, maar dat zijn we wel gewend . Met die mannen kun je geen plan trekken, dan is de Plintenneuker toch betrouwbaarder!
    Plan was om gebruik te maken van de 18u/30E voordeelkorting van VV maar omdat we dat kwa tijd niet haalden en doorlopen wel iets heeft met gratis cocktails werd het Happy Garden.

    - Parkeerplaats om half zeven nog vrij rustig, binnen vriendelijk begroet door Elena en vervolgens een hapje gegeten, de Metzger was er dus dan is het gewoon degelijke Duitse kwaliteit. Even voor achten was het kwa eten ook gedaan!
    - Daarna even wat bijkomen en kreeg zelfs van Lori nog even een massage (die dacht natuurlijk you never know :wink en toen kwam een dame genaamd Marilena naast me zitten, wel apart haar naam want Schumi vroeg me net daarvoor ken je deze dame nog en dat was ook een Marilena (die kende ik nog uit PHG en LR: vrij lang, mager, blanke huid, lang zwart sluik haar en ja Roemeens) maar na wat overleg bleek die dame dus Maria te heten. Soit, wel een andere Maria dan deze Maria (Roemeense) ex-LuderLounge die heb ik de avond niet gespot.
    - Marilena bleek wel een redelijke causeur te zijn en kom me ook kwa rondingen wel bekoren dus ja omdat doorlopen ook al wat leuks had gevonden en ik dacht Bayern gaat toch wel winnen verzocht ik haar een sleutel te halen, duurde even en in die tijd kwam ene Simona naast me zitten die kon me ook wel bekoren (misschien nog wel meer, maar ja dat doen je niet he!), nog wel even met deze dame gepraat, ze vertelde me dat ze zo'n 2 jaar heen en weer had gependeld tussen Samya en en Mondial en nu sinds een maand in Happy werkte.
    - Maar goed kon het niet maken met Simona te vertrekken hoewel Marilena me niet opeiste nadat ze met de sleutel kwam aangelopen. Samen met Marilena uiteindelijk een zeer plezierig uurtje op de kamer beleefd. Marilena (Roemeense) ex-H7 Daarna nog even het slot van het voetbal bekeken en natuurlijk won de beste Mannschaft die er bestaat zeer verdiend van Arsenal .
    - Daarna probeerde een nieuwe Duitse dame me nog te verleidden maar het voetbal, de chips op tafel en het feit dat we niet al te laat konden vertrekken hadden toch hogere prio. Maar das logisch he.
    - Doorlopen had inmiddels de nodige cocktails en een dame achter de kiezen en kon ook de verleiding poging van een nieuwe blonde Roemeense weerstaan.
    - Hotdogs werden inmiddels al geserveerd (iets eerder dan gebruikelijk) en toen de bekende koekoeksklok in Happy richting elf uur tikte werd het tijd op huus oan te goan.
    - In de bar was inmiddels van een gezellige drukte sprake en dat was beter dan vorige week toen we konden spreken van een gapende leegte. DJ Lulu was playing maar vd muziek heb ik niet veel meegekregen.
    - Buiten leek het alsof het vroor onder een heldere sterren hemel maar het was meer dan 10 graden en het miezerde licht, Winter In Germany is Cold. Als kenner van kwaliteitsmuziek hier een link om dat wintergevoel nog eens te delen .

    RENE FROGER Winter in America
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 februari 2014 om 00:51
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. Onderstaande 12 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 februari 2014),Bluebear (20 februari 2014),Bosco (20 februari 2014),Don Rudo (20 februari 2014),gignnl (20 februari 2014),hansdordt (20 februari 2014),Jansen (20 februari 2014),Megaboob (20 februari 2014),Mr Pussy (20 februari 2014),Peppino (20 februari 2014),superwescoast (20 februari 2014),Willi69 (20 februari 2014)

  27. #92
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Gisteravond ook even langs geweest,ik kom er doordeweeks eigenlijk nooit, maar vond het redelijk tam, toen ik de tent verliet. Verder heb ik van de avond weinig meegekregen,ik was ruim 3 uur met mijn pannekoekje op de kamer,omdat ze ook happy even gaat verlaten
    Ik moet wel zeggen dat op een paar uitzonderingen na,ik de line up zeer slecht vond.
    Het wordt er voorzichtig gezegd niet beter op.

  28. Onderstaande 5 leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 februari 2014),Clinic (20 februari 2014),Don Rudo (20 februari 2014),Jansen (20 februari 2014),terminator (20 februari 2014)

  29. #93
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Onbegrijpelijk :

    Ben ik er een keer niet bij en dan neukt die Big30 alles bij elkaar terwijl hij anders niet van zijn hangbank af komt
    Wat Doorlopen betreft die pakt na iedere cocktail een dame dat is bekend.

    Ik twijfel dus gedeeltelijk aan de waarheid van het verhaal

  30. #94
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Je hebt iets gewonnen in een of andere quiz van Ace2 was de boodschap van ons forumopperhoofd,helaas zijn er geen kaartjes meer voor je favo clubs.Geen probleem pak ik er toch een voor de PHG waarvoor dank Ace en Willem 2.
    Terug naar mijn roots,de club waar in het verre 2003 alles is begonnen.Waar Meggy de deur voor me opende (nu opent ze op verzoek wat anders) en waar ik mijn ex erstfrau Suzy ontmoette welke ik nog steeds tegen het bevallige lijf loop ook in GT.
    Alhoewel mijn libido door mijn uitstapje gisteren nog niet op peil was toch maar op deze welness monday naar Oedt gekacheld,de kaart verliep anders omdat de komende week mijn werkzaamheden geen clubbezoek toestaan.
    De weg ernaar toe kan ik wel dromen alleen dacht ik dat die bedrog waren toen ik de parkeerplaats opreed,ongelofelijk slechts enkele wagens alhoewel ze toch echt op maandag open zijn.
    Me snel getransformeerd en maar eens gaan rondkijken.Aangezien het geruime tijd geleden was dat ik hier was leek het wel alsof ik er voor het eerst was,ik kende werkelijk geen enkele dame.De tijden van Russisch en Pools zijn ook hier geteld,Roemeens was deze dag de voertaal.Qua damesaantal was er geen enkel probleem,op sommige momenten was er een absoluut damesoverschot.
    Ik zat in het nachtcafe als enigste man en werd omringd door maar liefst 15 dames en voelde me zowat een gewonde zwemmer die voor de kust van Australie in een school "big whites"terecht was gekomen.
    Nadeel als je niemand kent is dat het maar raden is naar het serviceniveau.De eerste die zich aandiende was Roemeens/Turkse Erika,een dame met volop wulpse rondingen.Behalve dat ik uitgebreid kan genieten van de vrouwelijke vormen is de servicegraad van de iets vollere dames vaak beter.Het lijkt alsof dat de iets mindere looks moet goed maken.
    En met Erika zat dat wel goed,de dame gaf een handsfree deeptroath blowjob ten gehore waarmee ze "cum fraude"zou zijn geslaagd op de Oralsky Academski.Ook de after sales waren prima,later probeerde ze het nogmaal maar helaas.
    Op deze avond ontbrak wederom de metzger,toen dat 2 jaar terug ook was bleek het eten een drama.Toen ik de poetsers aan zag komen vermoede ik dat weer maar dit keer bleek het anders.Er was een royaal aanbod en het was prima te eten.
    Wat rondgehangen in de bar waarin nu ook niet meer gerookt mag worden,er is een soort patio gebouwd tegen de buitensauna aan.
    De dames hingen wat langweilig rond en wat zich aandiende was niet zo mijn smaak.
    In de gang gestuit op een teeny met babyspek op de juiste plaatsen,het bleek Ina een Roemeens/Hongaarse met erg stoute oogjes.
    Ook met haar gaan kameren,nu in de zilver kamer op de eerste etage hetgeen voor mij compleet nieuw was.
    Qua tz bleef het beperkt tot wat kleine kusjes,de blowjob was een stuk beter.Helaas ging haar telefoon diverse malen af en na de derde onderbreking was mijn lust goeddeels verdwenen dus van neuken is het niet meer gekomen.
    Ben nog op zoek gegaan naar een derde dame van Roemeens/Roemeense afkomst maar die bleek onvindbaar.
    Hierna even heerlijk genoten van de gambas welke royaal werden opgeschept gelardeerd met stokbrood,sausjes en naar keuze wijn.
    Smaakte allemaal prima waarna ik rook als de gemiddelde fransman dus voor te kameren niet ideaal meer.
    Phg blijft een tent met een prima verzorging waarbij helaas het serviceniveau van de dames wat achterblijft maar ja wat wil je als de Tanjas,Marias en natuurlijk het combimeisje gewend bent.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  31. Onderstaande 15 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 februari 2014),Badslippers (25 februari 2014),bergm550 (25 februari 2014),Big30 (24 februari 2014),Bluebear (24 februari 2014),Bosco (25 februari 2014),Dalton (25 februari 2014),Don Rudo (24 februari 2014),Jack42 (25 februari 2014),mdbg (25 februari 2014),molaar (25 februari 2014),Mr Pussy (28 februari 2014),Mr.IJsbeer (25 februari 2014),Picasso 1 (25 februari 2014),rob45 (25 februari 2014)

  32. #95
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  33. #96
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  34. #97
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ein kleiner Tipp für alle Holländer , die keine Ahnung vom Fußball haben (also fast alle ):

    Borussia Mönchengladbach - FC Augsburg 3 : 0


  35. #98
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Fur 30 euro eintritt komm ich morgen gleich monsieur WILLY96,60 euro fut ein oder zwei bratwurstjes ist mir zuviel.

  36. #99
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 17:46
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Das Tippspiel ist mir zu schwer. Außerdem mag ich keinen Wodka. Gelten die alternativen Massage Gutscheine auch für Martin im LR?

  37. #100
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Fur 30 euro eintritt komm ich morgen gleich monsieur WILLY96
    Ich kann Dir eine 20 €-Rabattkarte (gültig bis 15 Uhr) geben - das sind dann 40 € Eintritt, Opa Dalton.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60