Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 136
  1. #51
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Leider hat mir/uns niemand - auch auf Nachfrage - eine Freikarte für den nächsten Besuch geben wollen/können.

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (23 januari 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland. Dus voor de fans zoals ik,ben ik gisteren uitgebreid afscheid gaan nemen van deze toppers. Een gevaarlijke uitspraak in ijsberenland die ik nu ga doen, maar deze keer kan het wel eens lang gaan duren voor we hen terug zien of helemaal nooit meer. Dat zegt "Bluebear's" onderbuikgevoel en dat is groot, zoals velen van jullie zullen weten.
    Hoi Bleubear,

    Ik ben een ook een fan en wel van Loredana en ik kan je gerust stellen want vorige week was Loredana en ook jouw schatje Dana gewoon in Happy Garden. Bianca weet ik niet zeker of zij er ook was. Zo zie je maar hoe het kan verkeren.

    Volgens mij waren er iets van 35-40 dames in Happy, dat was aan het begin van de avond. Wou er al vroeg zijn maar ik had eerst een afspraak in de buurt van Keulen en toen ik naar Oedt reed was het op de A57 niet te doen, file en file door werkzaamheden en er was ook nog een ongeluk gebeurd volgens mij. Ik dacht eerst nog laat ik dan maar ergens anders naar toe gaan maar goed ik wits dat Loredana er was dus maar voor zekerheid gegaan .

    Gelukkig had ik 's middags al gegeten en had ik niet zo'n trek, nog wel wat gegeten en dat was goed, kwam ook omdat de Metzger het eten bereidde. Er was nog wel genoeg eten maar beter zou zijn dat er ook na 20u nog genoeg eten is. Vaak is het dan toch al op en dat vind ik toch jammer, moet je wachten tot de pizza.
    Ik zag redelijk wat bekende dames weer terug maar toch ook wat nieuwe dames, ook een Poolse die ik daar wel eens eerder heb gezien en 2 Duitse dames, zo begin 20 en beiden met half lang zwart haar. Nog even mee gepraat in het Nachtcafe maar om 21u had ik mijn afspraak staan en die kon echt niet wachten .
    Na de als altijd tevreden kamergang in de bar nog wat nagekletst en wat gedronken. Toen me lekker gedouched (1 douche doet het nog steeds niet of met moeite) en me omgekleed. Toen ik trugreed dacht ik even dat ik werd aangehouden door de Politie die ik zag staan, maar gelukkig werd ik niet aangehouden.
    In de kleedruimte zag ik zo'n apparaat om je handen mee schoon te maken, nooit eerder opgevallen, dan denk ik wat moet je daarmee als je ook gewoon je handen kan wassen?
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  4. Onderstaande 2 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 januari 2014),Jansen (23 januari 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Hoi Bleubear,

    Ik ben een ook een fan en wel van Loredana en ik kan je gerust stellen want vorige week was Loredana en ook jouw schatje Dana gewoon in Happy Garden. Bianca weet ik niet zeker of zij er ook was. Zo zie je maar hoe het kan verkeren.
    @Theodor Adorno, Ja het kan zeker verkeren met de dames. Zo veranderlijk als het weer. Ik was ervan op de hoogte dat de dames weer terug waren in de Happy afgelopen weken. Loredana werkt gewoon door en Bianca is naar huis voor vakantie. Zo ook mijn schatje Dana, waarvan ik afgelopen zaterdag uitgebreid afscheid heb genomen met 2 drie uur durende sessies.
    Pannenkoeker in het kwadraat. Ze is naar huis voor een welverdiende vakantie. Afgelopen zondag naar de Balkan gevlogen.
    Ik ben nu single en moet me maar behelpen. Eens kijken of ik het roer recht kan houden. Ik vertrouw mezelf niet.


    vertrouwen.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (23 januari 2014),Don Rudo (23 januari 2014),Jansen (23 januari 2014),King Kong (23 januari 2014),rmjhexe (23 januari 2014)

  7. #54
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Volgens Louana zou ze haar verjaardag thuis vieren in Roemenië op 21 jan. Dus weet niet of ze deze week wel aanwezig zou zijn ?
    Ze vertelde mij ook dat ze haar verjaardag thuis ging vieren. Maar zoals zo vaak.......plannen gewijzigd. Laatste plan. Nog een weekje werken en dan voor een maandje naar Roemenië! Voor wat het waard is...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Met dank aan de polizei ruim 200 km voor niets gereden voor een aangenaam samenzijn met mn lekkertje Louana. Door een razzia van de deze overheids dienaren binnen 30 minuten weer buiten.
    Louana was gewoon present woensdag. Ten tijde van de razzia lag ze -zoals te doen gebruikelijk- met één van haar lovers op de kamer.

    Het is toch wel komisch hoe verschillend de dames over de razzia spreken. De ene is zeer nonchalant en de ander is angstig en weet niet wat te doen. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit of de dame in kwestie geregistreerd staat of niet.

  8. #55
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rehab Bekijk bericht
    Ze vertelde mij ook dat ze haar verjaardag thuis ging vieren. Maar zoals zo vaak.......plannen gewijzigd. Laatste plan. Nog een weekje werken en dan voor een maandje naar Roemenië! Voor wat het waard is...



    Louana was gewoon present woensdag. Ten tijde van de razzia lag ze -zoals te doen gebruikelijk- met één van haar lovers op de kamer.

    Het is toch wel komisch hoe verschillend de dames over de razzia spreken. De ene is zeer nonchalant en de ander is angstig en weet niet wat te doen. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit of de dame in kwestie geregistreerd staat of niet.
    En ook vandaag was ze gewoon aanwezig. Howel, gewoon, wat een kanjer. Heerlijk uurtje mee mogen spelen. En, dat was niet de laatste keer denk ik. Bedankt Jansen en Big30 dat jullie me op deze topper wezen.

  9. #56
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was gisteren weer gezellig met lekker eten ( dus blijf weg als je van groente en vlees houd terwijl er ook spaghetti was )
    Op de avond waren er voldoende dames waaronder weer enkele nieuwe.
    Lavinja Roemeense 22 jaar is nieuwe deze week met mooie ogen en ervaring van 8 maanden in VV.
    Ik ben met haar mee geweest en moet zeggen dat ze ruim voldoende was maar herhaling nee leuk voor 1 keer.
    HW1 heb ik nog naar Louana gestuurd.
    Big30 en Ik hebben samen met de ijsbeer die niet vernoemd mag worden gezellig bij gekletst.
    Daarna kwam ook nog ijbeer N. en nog een paar bekende gezichten dus was het een klein feestje in het nachtcafe.
    Na de Pizza weer vertrokken omdat we al op de middag aanwezig waren.

  10. #57
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    does anybody know if Luna is back from vacations ?

    Thanks

  11. #58
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    does anybody know if Luna is back from vacations ?

    Thanks
    Xes, she is back, see Luana.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #59
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    no, no...I'm referring to the Latvian Luna and not the rumanian Luana.

    thanks for your replay

  13. #60
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    no, no...I'm referring to the Latvian Luna and not the rumanian Luana.

    thanks for your replay
    Hi i was in Happy last Sunday and spent the evening with Latvian Christina. (best girl ever for me!)

    Luna was not back from vacation back then. No ETA known yet either.

  14. #61
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Hi i was in Happy last Sunday and spent the evening with Latvian Christina. (best girl ever for me!)

    Luna was not back from vacation back then. No ETA known yet either.
    ETA = Estimated time of arrival. "Bluebear" voor al uw vertaalwerk. Specialiteit: Belgisch plat.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  15. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong (28 januari 2014)

  16. #62
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    I would recommend Ingrid. Try and then you will tell me if Christina is still top.

  17. #63
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    ETA = Estimated time of arrival. "Bluebear" voor al uw vertaalwerk. Specialiteit: Belgisch plat.
    can u describe Christina ?

  18. #64
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    can u describe Christina ?
    I never had the privilege with Christina. With Ingrid however I did. Topgirl. Works also at Villa Vertigo.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  19. #65
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    I never had the privilege with Christina. With Ingrid however I did. Topgirl. Works also at Villa Vertigo.
    Christina is geliefd bij pannenkoekers!
    Christina (Letse) ex-Margareta VV

    Ingrid was in ieder geval vrijdag jl. in Happy Garden, Luna niet gespot.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #66
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    no, no...I'm referring to the Latvian Luna and not the rumanian Luana.
    In this case please ask directly in PHG: +49 (0) 2152 559830
    The receptionist wlll tell you honestly whether Luna is back or not.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #67
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    yes, I know Christina. (she worked at VV and friend of latvian Bella).

    She can suck but do find her attractive. She is far away from making to my personal "Olympus of goddesses".

    Ingrid is not there yet neither...but she has a chance. Criteria are strict and difficult to match

    thanks for you help. If you spot Luna please buzz.

  22. #68
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Eigenlijk wilden we weer naar Haus Panthera gaan, maar daar waren we nu dus bijna om de andere dag en wilden eens wat anders. Na het debacle in Dolce Vita met hun €65,00 entree, op een verzoek gereageerd van een dame in Planet Happy Garden. Dan kon ik Fabian Miss IJsbeer 2013 tonen, als ik de kans kreeg en Louana niet bezet was.
    Terwijl het in DV vanuit de theke te zien erg druk was, zag het beeld in PHG er niet uit. Er liepen misschien maximaal 5 beren rond en 12 vrouwen. Louana was zelfs gewoon te boeken, deed zelfs moeite om mij te versieren. Terwijl we een broodje hot dog aan het eten waren.

    Terwijl ik aan het pannenkoeken was, leefde Fabian zich uit in de Kino met een 5 verveelde hoofdzakelijk Roemeense vrouwen. Na 00.00 uur waren de meeste vrouwen gevlogen en om 00.30 uur was er geen enkele dame meer aanwezig. Bijna iedere dame klaagde steen en been, en dat was al vanaf zaterdag zo. Dagen zonder kamers en alleen entree betalen.

    Nu hebben we ons goed geamuseerd, maar kregen wel medelijden met de dames. Kommer en kwel in FKK land voor velen van hen.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (31 januari 2014),Jansen (30 januari 2014),Willi69 (30 januari 2014)

  24. #69
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Herkenbaar beeld.
    Als ik tegenwoordig eens op een zondag naar PHG ga, is dat om te pannenkoeken.

    Tussen de bedrijven door zie ik veel andere dames dan verveeld rondhangen.
    Sneu om te zien want daar zitten ook mooie en goede dames bij.

    Wat meer aanloop van uurtjesberen zou de club goed doen.

  25. #70
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Zal komende week mijn vrijkaart eens gaan inwisselen en wat uurtjes dames sponsoren
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  26. #71
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Dan kon ik Fabian Miss IJsbeer 2013 tonen, als ik de kans kreeg en Louana niet bezet was.
    Terwijl het in DV vanuit de theke te zien erg druk was, zag het beeld in PHG er niet uit. Er liepen misschien maximaal 5 beren rond en 12 vrouwen. Louana was zelfs gewoon te boeken, deed zelfs moeite om mij te versieren. Terwijl we een broodje hot dog aan het eten waren.
    Klopt Louana heeft bij collega's geklaagd dat ze weinig verdiende maar ergens anders niet terecht kon zoals bij GT.
    Omdat haar service omlaag is gegaan en haar taal niet verbeterd komt ze bij de oldtimers te horen die vast geroest zijn aan de club en niet meer weg kunnen en zelfs geen pauze naar huis meer kunnen nemen.

    Helaas zijn deze collega's ook niet meer werkzaam in PHG maar in YY, GT en Magnum dus moet ik nu wat verder rijden om dan wel de beste service te krijgen.

    p.s. voor die zielige ijsbeer die alles aan Louana door brieft !! vergeet dit ook niet slijmzak !! ( je bent bekend )

  27. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 januari 2014),terminator (30 januari 2014),vrije jongen (30 januari 2014)

  28. #72
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik herken me totaal niet in de mores die hier verkondigd wordt. Ik ben een reguliere bezoeker van de Happy en constateer heel andere dingen. Als ik er ben is het altijd goed druk. We zitten nog een paar weken in de komkommertijd en veel dames komen weer terug van hun vakantie. De maand januari is altijd minder na de dure feestdagen en bij de doorgewinterde dames is dit maar al te bekend. Ik moest ook een beetje lachen om de klachten van Louana en dat ze slecht verdiend op het moment.
    Ik kan goed rekenen en ik weet dat ze al klaagt als ze op een dag maar 600 Euro heeft gepakt. Kun je nagaan wat ze op een topdag pakt?
    In een eerder schrijven van mij maakte ik eral gewag van dat ik graag tot de "inner-circle" behoor als ik in een club kom. Het kan gaan om bedrijfspolitieke zaken tot de laatste roddels onder de dames en het personeel. Weest vertrouwt, maar vertrouwt niemand.
    De Happy is een gave club welk ik een warm hart toedicht. Ik denk dat voor sommige beren de "winter" te lang duurt. Wacht maar tot de zon de temperatuur weer boven de 18 graden jaagt, dan hoef ik de ervaren beren niets uit te leggen waar het goed toeven is.

    DE HAPPY IS DAN "BLUEBEAR'S" EIGEN PLAYBOYMANSION (Samen delen, dan)
    Laatst gewijzigd door Bluebear; 30 januari 2014 om 22:49
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (31 januari 2014)

  30. #73
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    @racebeertje, ik denk dat de 15 euro de sexsteuer is die ze moeten betalen aan de belasting. Dat is 7-30 euro per dag afhankelijk van de bondsstaat waar je werkt.

    En tja je krijgt wat je verdient als dvp, zo is het nu eenmaal. De meiden die in het vak thuishoren, die verdienen wel ok. De rest heeft er eigenlijk ook niets te zoeken als je mij vraagt.
    Meiden die gaan maken plaats voor nieuw bloed, zo is de realiteit nu eenmaal.. Anders zaten we nu allemaal met 50 jarige dvp's opgescheept en dat wil niemand..

  31. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 januari 2014),Jansen ( 2 februari 2014)

  32. #74
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik herken me totaal niet in de mores die hier verkondigd wordt. Ik ben een reguliere bezoeker van de Happy en constateer heel andere dingen. Als ik er ben is het altijd goed druk. We zitten nog een paar weken in de komkommertijd en veel dames komen weer terug van hun vakantie. De maand januari is altijd minder na de dure feestdagen en bij de doorgewinterde dames is dit maar al te bekend. Ik moest ook een beetje lachen om de klachten van Louana en dat ze slecht verdiend op het moment.
    De Happy is een gave club welk ik een warm hart toedicht. Ik denk dat voor sommige beren de "winter" te lang duurt. Wacht maar tot de zon de temperatuur weer boven de 18 graden jaagt, dan hoef ik de ervaren beren niets uit te leggen waar het goed toeven is.

    DE HAPPY IS DAN "BLUEBEAR'S" EIGEN PLAYBOYMANSION (Samen delen, dan)
    Kan me zeer goed vinden in wat je schrijft. Ik kom nog altijd heel graag in Happy, vriendelijk personeel met Elena helemaal top, altijd netjes en schoon, de line-up 2 weken geleden vond ik niet slecht al kom ik vaak voor 1 of 2 bepaalde dames daar.
    Dat het door de week zeker nu begin van het jaar wat rustiger is kan wel kloppen (liep dinsdag nog een Vulkan rondje en daar kon je een kanon afschieten, niet gedaan hoor!) en zal wat sjagerein geven bij de dames maar dat kan weer snel veranderen. Met de gasten daar zeker door de week nooit enig probleem gehad, ligt denk ik ook een beetje aan je zelf.

    Een lager tarief voor wanneer je niets alcoholisch drink en ook niet eet zou ik wel een goed idee vinden. Klopt verder dat 1 douche nog steeds wat hapert en soms als het wel druk is het eten wel eens om 20u op kan zijn maar door de week als het rustig is heb je dat probleem zeker niet hoor!
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  33. Onderstaande 2 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2014),Don Rudo ( 2 februari 2014)

  34. #75
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Heren,

    Let wel, dit was mijn mening, wat ik constateer.

    Ik draag PHG ook nog steeds een warm hard toe, hoop dat er zaken voor mij veranderen, schijnbaar vinden een paar andere beren (hardcore phg gangers) dat ook. Ik kom al zo'n 12 jaar in PHG, op alle dagen van de week. Ik weet donders goed dat het op vrijdag en zaterdag iets drukker is (maar niet te vergelijken met de drukte van enkele jaren geleden) dan op andere dagen. En dat het wel op alle dagen druk kan zijn bewijzen clubs in de omgeving zoals ik al schreef. Ook kan ik best relativeren en weet ik dat sommige dames nog steeds redelijk verdienen ondanks klaagzang.

    Dus ik zal het nogmaals samenvatten; ik draag PHG een warm hart toe, vindt de Thekes meer dan ok, de club ook maar kan me niet vinden in een deel van het publiek wat binnen komt. In mijn optiek is PHG nog steeds een club waar je komt voor de sex en niet om een avond goedkoop te zuipen. Ik lust zelf best een Weissbiertje, drink ook graag met een vriend(in) of collegabeer, maar als ik de laatste maanden om me heen kijk zie ik toch behoorlijke groepen zuipvrienden die totaal NIET of slechts 1maal naar de kamer gaan (voor 50 euro en dan liefst nzc).

    Dat het in januari minder is weet ik ook best, alleen was het de laatste maanden van 2013 ook geen vetpot gezien het feit dat een aantal dames het elders probeerden in deze maanden (en dat doe je niet als je genoeg verdiend), edoch zoals gezegd is het niet best qua verdiensten in de meeste clubs, of de secondaire arbeidsvoorwaarden (mooi gevonden) zijn minder vandaar dat sommigen wel weer terugkomen.

    Dus nogmaals mag eenieder vinden wat hij wil, ik vindt een deel van het publiek klote, anderen vinden dat niet, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Feit is wel dat er minder omzet gemaakt wordt door de dames en er minder publiek binnen komt dan enige tijd geleden.
    LFFFHTE

  35. Onderstaande 5 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 januari 2014),Don Rudo ( 2 februari 2014),Johnny Bravo (31 januari 2014),Racebeertje (31 januari 2014),Willi69 (31 januari 2014)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Living Room 468*60   Diamond 468*60