Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 136
  1. #26
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Hoi Jansen begrijp ik goed dat er iemand de dame voor heel lange tijd die dag boekt,
    maar haar tijdens de geboekte tijd heel veel vrijheid geeft om met andere beren aan te leggen en er ook tussendoor
    mee naar kamer te gaan, alleen dan met beren waarvan -hij- het goed vindt?

    Als dat zo is, lijkt me dat een vervelende dynamiek geven.
    Een dame die los rondloopt maar niet met beren kamert omdat ze in de niet-kamertijd van een pannenkoek zit: prima.
    Dame die gewoon niet met je op kamer wil, ook prima.

    Maar dat een dame die los rondloopt je weigert omdat een of andere beer die dubbel betaalt dat niet wil,
    en dat deze dame dan tussendoor wel met andere beren op kamer gaat, lijkt me gênant.
    Zo is het niet gegaan hopelijk?
    Don Rudo : ze liep niet los maar melde zich constant bij deze gladjanus en likte hem dan overdreven in zijn nek !! dit is geen Louana stijl dus dit is een verplichting.
    Ook wou deze pannenlikker iets van een andere nieuwe Roemeense dame wat Louana dan voor hem moest regelen ,maar deze dame wou niet.
    Ze liet wel weten bij de begroeting waar deze man op afstand stond te kijken dat ze geheel bezet was en niet wist wanneer dit eindigde.
    Meteen daarna moest ze hem verantwoording afleggen en keek de Pannenlikker naar mij met een arrogant gezicht van HaHa mooi niet voor jou en dat bleek.
    Dus jou laatste stelling klopt helaas wel.
    Een andere ijsbeer was ook getuige hiervan en heeft haar later niet meer gezien.

    Wie die pannenlikker is weet ik nog niet maar dat komt wel het is te hopen dat hij met zijn spelletje om haar de gehele avond vast te houden flink in zijn beurs heeft moeten tasten en zijn vrouw deze week door gebrek aan huishoudgeld hem geen vreten kan geven HaHA ik blijf lachen maar mijn wraak is zoet.

    Maar laten we het weer over andere dingen hebben dit is het niet waard en ik pak gewoon andere meiden.

    P.S. Miss ijsbeer 2014 zal ze zeker niet worden haha.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 januari 2014),Don Rudo (11 januari 2014),Megaboob (11 januari 2014),uurtje (11 januari 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Ze mag een voorbeeld nemen aan het meisjes op de 3de plaats

  4. Onderstaande 2 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 januari 2014),rob45 (11 januari 2014)

  5. #28
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Een ijsbeer die lijdt met lange ij geeft anderen meer vreugde en plezier,blijkt wel weer uit de reacties.
    Bij deze mijn medeleven PATER JANSEN.

  6. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 januari 2014)

  7. #29
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard happy 11-1..

    Gisteren met een blond meisje geweest.. julieanetta. ofzoiets klein blond, leuke snoet...roemeens..

    Tip: bespaar je de moeite

    was geen gedenkwaardig treffen...


    PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (12 januari 2014),Johnny Bravo (12 januari 2014),satanic surfer (12 januari 2014),terminator (12 januari 2014)

  9. #30
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Einen Teil der rumänischen Happy Besetzung aus 2013 hab ich am Samstag im YY gesehen.

    60 Euro ist mir aktuell KEIN Club wirklich wert. Mir ist jedenfalls keiner bekannt, der genug Gegenwert bringt. Versteh ich dich richtig: Es gibt keine Ermäßigungskarten mehr? Das wäre aber das ENDE meiner Happy Garden Besuche in 2014....

  10. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (13 januari 2014)

  11. #31
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    mijn laatste bijdrage van dit jaar:

    http://www.youtube.com/watch?v=N77jIRg15U0

    Wie de tekst begrijpt, begrijpt ook waarom ik het hier plaats.

  12. #32
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Beste Pietjepuk,

    mooie plaat. Love hurts zeg ik altijd maar.
    Tabee of tot weerziens hier. Je bijdragen waren een blast!

  13. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (25 januari 2014)

  14. #33
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren met een blond meisje geweest.. julieanetta. ofzoiets klein blond, leuke snoet...roemeens..

    Tip: bespaar je de moeite

    was geen gedenkwaardig treffen...


    PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.
    Vreemd omdat het eten afgelopen vrijdag juist zeer goed was.
    Diverse vleessoorten in pikante maar ook in lichte pepersaus en een echte jus voor een ander vleessoorten
    Daarbij halve haantjes
    Spaghetti met bolonaise saus en kleine aardappeltjes met salades
    En alles door onze Metzger opgediend en gesneden.
    De aanwezige ijsberen hadden hun borden dan ook helemaal tot de rand gevuld en geheel leeg gegeten.
    Dat het dan een dag later zo minimaal is vind ik toch vreemd misschien dat onze Metzger vrij was ? Heb ik ook eens meegemaakt en vond het toen ook minimaal.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 januari 2014 om 22:33

  15. #34
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    zaterdag was het een vette varkensrollade die half gaar leek en kippepootjes met groente uit een potje met rijs en aardappelen en geen metzker...
    Je kunt dat niet maken in een volle tent om iets te serveren wat A) de helf niet eet.. En B) wat bestaat uit emmer spul van de sligro.. Die dagen
    dat er mensen zijn moet het gewoon goed zijn..

  16. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (13 januari 2014)

  17. #35
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    zaterdag was het een vette varkensrollade die half gaar leek en kippepootjes met groente uit een potje met rijs en aardappelen en geen metzker...
    Je kunt dat niet maken in een volle tent om iets te serveren wat A) de helf niet eet.. En B) wat bestaat uit emmer spul van de sligro.. Die dagen
    dat er mensen zijn moet het gewoon goed zijn..
    Wat had je gedacht van al die ijsberen op zaterdag die zich helemaal laten vollopen met drank en dan ook nog eens een geweldig diner willen hebben,het is gewoon heel simpel of lekker eten of lekker drinken maar die 2 gaan niet samen anders wordt er verlies geleden ondanks de 60 euro die ze betalen.
    Let maar op FLIPPER zo gaat dat in het leven iedereen wilt wins maken,wat normaal is.

  18. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (16 januari 2014)

  19. #36
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dalton, ik zeg je dat je er gigantisch langs zit..

    Ik kost nog geen 10 euro voor de club... en zelfs op zaterdag, zijn er door de dag heen meer mensen die niets tot weinig drinken als dat er zijn die zich vol laten lopen.. En zelfs Ricardo Banana krijgt geen 60 euro eruit gezopen, als ik kijk dat b.v. een fles warsteiner in duitsland nog geen euro inkoop kost, voor de normale man..

  20. #37
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Vreemd omdat het eten afgelopen vrijdag juist zeer goed was.
    Diverse vleessoorten in pikante maar ook in lichte pepersaus en een echte jus voor een ander vleessoorten
    Daarbij halve haantjes Spaghetti met bolonaise saus en kleine aardappeltjes met salades En alles door onze Metzger opgediend en gesneden.
    De aanwezige ijsberen hadden hun borden dan ook helemaal tot de rand gevuld en geheel leeg gegeten.
    Dat het dan een dag later zo minimaal is vind ik toch vreemd misschien dat onze Metzger vrij was ? Heb ik ook eens meegemaakt en vond het toen ook minimaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    zaterdag was het een vette varkensrollade die half gaar leek en kippepootjes met groente uit een potje met rijs en aardappelen en geen metzker...
    Je kunt dat niet maken in een volle tent om iets te serveren wat A) de helf niet eet.. En B) wat bestaat uit emmer spul van de sligro.. Die dagen
    dat er mensen zijn moet het gewoon goed zijn..
    Ach Fllippertje toch, zie als een kuuroord voor je. PHG denkt zelfs met jou mee. Ze dwingen jou om te gaan lijnen en daarom serveren ze deze rotzooi.
    Hoef je geen Sonja Bakker meer te doen.

    Mocht je toch honger hebben na avond PHG dan adviseer ik parkeerplaats af meteen rechts af te slaan richting de Burger King.

    PHG is geen Michelin ster restaurant maar gewoon oud neukbarak waar geneukt moet worden.

    Mazzel!
    Laatst gewijzigd door Admin; 13 januari 2014 om 20:24
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  21. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (16 januari 2014)

  22. #38
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hoe wil jij weten of er geneukt wordt..

    De laatste keer dat ik jou met iemand naar een kamer zag gaan in happy is met lorredana 8 jaar geleden. Voor de rest hoor ik je alleen maar klagen
    over de mensen die wel naar phg gaan en het eten.. ALS je dr eens ooit bent. En volgens mij had je toen zelfs een vrijkaartje..

    Buiten dat moet een club zijn sterktes gaan benadrukken in een tijd van crisis en niet van zijn sterktes zijn zwaktes maken..
    Anders is er snel geen reden meer om er naar toe te gaan.. Gezien mijn meer dan aanzienlijke investering in phg..
    Zeg ik alleen iets als het slecht is, omdat ik het beter wil maken..

    Ik zeg alleen tegen jansen dat het eten op zaterdag, ondermaats was in vergelijking tot vrijdag toen hij er was.
    En dat sommige ijsberen komen om te zuipen *waar je mij niet over hoort klagen, en dat sommige ijsberen wellicht een fatsoendelijke hap willen
    eten nadat ze een uur hebben liggen neuken op de kamer.. Beiden horen naar behoren gedient te worden. Iets wat met een hoge entree als 60 euro
    toch wel verwacht mag worden..

    Anders vragen ze maar 30 euro en dan neem ik wel een boterhammen trommel mee voor de pauze die ik heb tussen mijn wel existerende neukbeurten,..
    En mensen die het daar niet mee eens zijn die blijven maar lekker in holland.. en gaan maar naar de wallen..

  23. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2014)

  24. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    PS, het staat me ver om juist jou te betichten van het klagen, zonder jou ooit te zien betalen voor iets hoor, dat verbeeld je je maar.

    Als een aardappel met jus, wat groentjes en een stukkie vlees bij jou telt als een michelin waardige maaltijd dan is de crisis in nederland toch echt erger dan ik dacht..
    Maarja je hebt idd nog de Burgerking, helaas is die altijd erg vroeg dicht op het industrie gebied.. 12 uur meen ik.. Dan ben ik meestal nog in happy..

    Maar bedankt voor de tip.

  25. #40
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Hoe wil jij weten of er geneukt wordt..

    De laatste keer dat ik jou met iemand naar een kamer zag gaan in happy is met lorredana 8 jaar geleden. Voor de rest hoor ik je alleen maar klagen
    over de mensen die wel naar phg gaan en het eten.. ALS je dr eens ooit bent.
    Inderdaad bijzonder dat Johnny Bravo zoals zijn reacties insinueren overal aanwezig lijkt te zijn maar al jaren door geen enkele bekende in een club is gezien.
    Bijnaam Super mod in opleiding zou beter veranderd moeten worden in The cloaked mod.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (14 januari 2014),Flipper (14 januari 2014),hp001 (14 januari 2014)

  27. #41
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ook niet neukende oud-ijsberen mogen schrijven wat ze willen voor zover het mij betreft. Daar ook hun mening telt. Maar het moet wel een beetje feitenlijk blijven..
    Tot zover...

    Groetjes ,

    Sonja B..

  28. #42
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.
    Hoewel ik vaak al weg ben voordat de 'kok' zijn kunsten in de gaarbakken smijt vind ik het eten bij PHG, als ik dus opschep, bedroevend. Ik verwacht geen haute cuisine maar dit is SEEDORF barakken niveau. Gelukkig kom ik er niet om te vreten en trouwens ook niet om te zuipen. Op mij maken ze dus met die 60 euro wel winst en daarmee subsidieer ik de mede ijsberen en de dames. Voor zover, graag gedaan!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ben ik blij dat de trofee uiteindelijk toch niet mijn in brons vereeuwigde penis is geworden!
    Als je Luana echt blij wilt maken moet je mijn fallus in siliconen gieten en haar cadeau doen. Zie ook mijn relaas bij het topic van de Deense ex-prostituee. Hi HO!

    @ Pietjepik: je laatste bericht en je schermafbeelding doen mij iets vermoeden. Hopelijk een wijs besluit. Als dat zo is thnx en viel glück!

    @ Jansen: over de halve zool en Luana begrijp ik je frustratie. Maar als je haar een beetje kent was dit een spel waarin ze is meegegaan. Voor dit spel en de bijbehorende regels heeft ze dik dik betaald gekregen en dan moet ze die spelregels ook respecteren. Zou jij ook willen als je ervoor betaald had. Maar je hebt een vrijkaartje gekregen en als je er de volgende keer bent weet je ook dat ze het wel weer goed maakt met je. Dus niet getreurd er blijkt niks lekkerder te zijn dan goedmaakseks....

  29. #43
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    mijn laatste bijdrage van dit jaar:

    http://www.youtube.com/watch?v=N77jIRg15U0

    Wie de tekst begrijpt, begrijpt ook waarom ik het hier plaats.
    Euhmm ik snap er niets van maar goed...

    Grove vertaling:
    Genot van de liefde duurt maar een ogenblik
    Verdriet van de liefde duurt een mensenleven.

    Gelukkig duurt dit bij de man net zo lang tot hij weer geil wordt...
    Mja ook hier viel gluck gewenst...

  30. #44
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Euhmm ik snap er niets van maar goed...

    .....

    Gelukkig duurt dit bij de man net zo lang tot hij weer geil wordt...
    Mja ook hier viel gluck gewenst...
    Of honger krijgt



    PS een zelfverdwijnend berichtje ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ja nou zelfde principe :-) , ook dat triggert het oer instincten van de man.

  32. #46
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rehab Bekijk bericht
    Hoewel ik vaak al weg ben voordat de 'kok' zijn kunsten in de gaarbakken smijt vind ik het eten bij PHG, als ik dus opschep, bedroevend. Ik verwacht geen haute cuisine maar dit is SEEDORF barakken niveau. Gelukkig kom ik er niet om te vreten en trouwens ook niet om te zuipen. Op mij maken ze dus met die 60 euro wel winst en daarmee subsidieer ik de mede ijsberen en de dames. Voor zover, graag gedaan!



    Als je Luana echt blij wilt maken moet je mijn fallus in siliconen gieten en haar cadeau doen. Zie ook mijn relaas bij het topic van de Deense ex-prostituee. Hi HO!

    @ Pietjepik: je laatste bericht en je schermafbeelding doen mij iets vermoeden. Hopelijk een wijs besluit. Als dat zo is thnx en viel glück!

    @ Jansen: over de halve zool en Luana begrijp ik je frustratie. Maar als je haar een beetje kent was dit een spel waarin ze is meegegaan. Voor dit spel en de bijbehorende regels heeft ze dik dik betaald gekregen en dan moet ze die spelregels ook respecteren. Zou jij ook willen als je ervoor betaald had. Maar je hebt een vrijkaartje gekregen en als je er de volgende keer bent weet je ook dat ze het wel weer goed maakt met je. Dus niet getreurd er blijkt niks lekkerder te zijn dan goedmaakseks....
    Rehab :

    Als Luana een spelletje met haar laat spelen oke.

    Maar ik ben Jansen en laat niet met me spelen of sollen daar ben ik een te grote en arrogante klootzak voor ze moeten graag mee willen of weg blijven dit geldt ook voor buiten de clubs.
    Het klinkt lullig maar in een club is het voor mij ik betaal dus ik bepaal en wil men mij aan een lijntje houden of zelfs weigeren dan is dat voor haar in de toekomst jammer en zorgt ze maar dat ze ergens anders haar aandacht krijgt.
    Ook een aantal collega's van haar hebben al genoeg van haar gedrag dus eerst excuses anders dag Louana ik ga niet smeken bij een hoer.!!!!

  33. #47
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ook niet neukende oud-ijsberen mogen schrijven wat ze willen voor zover het mij betreft. Daar ook hun mening telt. Maar het moet wel een beetje feitenlijk blijven..
    Tot zover...

    Groetjes ,

    Sonja B..
    Klopt wanneer jij het eten slecht vond mag je dit best ventileren hier.
    Ik vind het dom dat wanneer Metzger er niet is ze het eten zo verwaarlozen door een maar Poetsmannen die dan zijn werk mogen doen.

  34. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (17 januari 2014)

  35. #48
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Razzia vorm Abendessen

    Da will man mal einen schönen Mittwoch Abend verbringen und darf dann zusehen, wie rund 30 Polizisten, Zollfahnder und vor allem Steuerfahnder alles auf den Kopf stellen. Tja. Der Metzger serviert seine Frikadellen noch schnell in der Bar, dann ist der Abend auch schon vorbei. Die Frauen die "fertig" sind, werden von den Beamten nach Hause geschickt. Deshalb lohnt auch warten nicht wirklich.

    Außerdem waren sowieso nur sehr wenige Frauen anwesend (und auch nur gut ein dutzend Männer)....

    Leider hat mir/uns niemand - auch auf Nachfrage - eine Freikarte für den nächsten Besuch geben wollen/können. Na gut. Möglicherweise wars ja im "Belagerungszustand" nicht möglich.

    Ich nehm das jetzt mal so hin und sage: Ich bin ja hier im Forum zu erreichen

  36. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A (22 januari 2014)

  37. #49
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Volgens Louana zou ze haar verjaardag thuis vieren in Roemenië op 21 jan. Dus weet niet of ze deze week wel aanwezig zou zijn ?

  38. #50
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Zag haar al niet de korte tijd dat ik binnen was!

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60