Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 136
  1. #1
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen 1e Kwartaal 2014

    net teruggekeerd van een dag te PHG.
    Ik had me voorgenomen uit nieuwsgierigheid de silvesterparty mee te maken, dus ik arriveerde om 13.00 bij opening van de club. Moest helaas in strijd met de eerdere bekendmaking dat tot 20.00 60 euro entree gold, daarna 80. ik moest 80 afrekenen ondanks dat ik om 13.00 aan de poort stond. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Is overigens niet te rechtvaardigen, het eten was beroerd, doorlopend hapjes is niet nagekomen en de erotische shows kon je met goed fatsoen niet bijwonen zonder doof te worden van die vreselijk luide muziek.

    Ik had om 13.00 een afspraak met Daria, bij navraag bleek het Russische clubje nog volop bezig te zijn met wakker worden of optutten, dus ik moest nog wachten.
    Het daaropvolgende uurtje wat rondgelopen en me verwonderd over het grote aantal gasten die doorlopend arriveerden.
    Na een uur werd ik door een Letse dame attent gemaakt op het feit dat een zwartharige russin me zocht. Mijn date was wakker!
    Ik vond haar en 5 minuten later zijn we op een kamer. Daar kwamen we pas 3 uur later weer vanaf... Net als eergisteren een zeer aangename ervaring met deze dame gehad. Klikt top allemaal tussen ons.
    Daarna een uurtje rondgelopen en net als eergisteren, wederom met Daria naar een kamer. Daar vond een korte variant van het eerste samenzijn plaats, dit keer in 1,5 uur tijdbestek.
    Beide keren overigens niet klaargekomen maar dat was gezien de gehele ervaring totaal bijzaak.

    Ondanks dat 2013 eigenlijk maar een waardeloos kutjaar voor me was, vind ik het frappant dat ik op de laatste dag van het jaar de meest waardevolle ervaring van het jaar, op intiem gebied van mijn hele leven, heb opgedaan met een vrouw, zowel in een club als in prive relaties daarin meegeteld.... Ik was in het afgelopen decennium met honderden vrouwen, maar niets haalde het bij wat ik vandaag ervaren heb.

    Vervolgens was ik in dubio omdat ik me schuldig zou voelen om met een andere vrouw te gaan bij wie ik flink wilde rammen om klaar te kunnen komen. Maar later kwam het besef dat zij ook met andere kerels gaat en we elkaar gewoon vrij moeten laten. Dus toen ik zag dat ze weg was, op een kamer, vond ik dat ik daarmee dus vrij was om ook een ander te zoeken. Maar dat was nog een hele opgave, er waren zoveel kerels dat op momenten letterlijk geen vrouw meer beschikbaar was en er wachttijden voor kamers bestonden. Heb ik bij PHG nog niet eerder meegemaakt. Is ook niet iets wat ik nog vaker mee hoop te maken.

    Ik loop een dun roemeens grietje tegen het lijf, naam weet ik niet meer. We gaan naar een kamer, ik rek mijn lul uit en stel me in op een uurtje flink pompen. Geeft ze aan dat ze jarig is en ze maar een half uurtje tijd heeft want ze gaat naar een feest. Kut, een half uur dat doet me niet zoveel helaas.... Beffen mocht ook al niet, kussen was met getuite lippen en af en toe likte ze me als een hond vol over mijn bek? heel erg vreemd.
    Maar goed, toen maar snel begonnen met neuken in missio, in de ijdele hoop klaar te komen voordat het half uur over was.
    Ik moet het magere ding nageven, ze was net een monster, rammen schreeuwt ze, dieper, harder! ik wist niet waar ik de kracht vandaan moest halen en ramde voluit totdat ik nagenoeg uitgeput was. Tijdens het neuken gaat haar telefoon, die ze gewoon opneemt terwijl ik haar lig te neuken! was haar vriendinnetje, de taxi stond voor en of ze maar op wilde schieten.
    Ik vraag om doggy want ik wil klaarkomen. ze wil overduidelijk weg want de taxi was betaald zei ze. dus ik prop hem erin en natuurlijk begint ze direct te kermen dat ze pijn heeft zodat ik stop en ze weg kan. Beschamend, het heeft een kwartier geduurd, belabberde beperkte dienstverlening en ik moest het half uur betalen. Waardeloos!

    Daarna liep ik wat rond, vond tussen al die ijsberen een grote blonde dame, Angelika uit polen.
    Die ging na een kwartier sleutel wachttijd met me mee naar een blokhutje. Ook zij gaf daar pas aan dat we maar 20 minuten hadden want ze wilde om klokslag 24.00 met haar vriendinnen op de foto!!! pffffff
    maar gelukkig hadden we 40 minuten voordat het twaalf uur was en ze begint me te pijpen. Doet ze werkelijk geweldig! ik wilde ook nog beffen, maar haar poesje zat zo laag op het matras dat ik mijn nek niet voldoende geknikt kreeg om daar bij te komen. Dus dat snel opgegeven!
    Toen neuken, heerlijk in missio, daarna lekker in doggy en het vervolgens na nog een pijpbeurt, met de hand afgemaakt. Terwijl ik me suf ruk spuugt zij regelmatig op mijn verzoek op mijn eikel. Lekker geil allemaal.
    Uiteindelijk kom ik klaar, spuit haar benen onder, mijn lijf ook. Een vieze smeerboel, maar goed, we zijn in oedt!
    Terwijl ik die slijk met papier opdweil kijkt ze op de klok en het is 1 voor 12!
    Dus een minuutje later begint het vuurwerk en ben ik tijdens de jaarwisseling in gezelschap van een leuke blote Poolse dame We omhelzen elkaar en wensen het beste toe.
    Best vreemd, normaal ben ik met de jaarwisseling bij familie of vrienden, nu in een houten huisje met een naakte vrouw die ik pas 3 kwartier ken. top, bizarre ervaring.
    Ze neemt op leuke wijze afscheid en we gaan onze eigen weg.

    Ik heb nog 2 cappuccino gedronken en wat om me heen gekeken. Daarna onderweg naar de kleedkamer zag ik daria weer zitten, heb nog even met haar gepraat, top 2014 gewenst en onvermijdelijk haar vraag over met wie ik nog meer naar de kamer was beantwoord. Gek dat die vrouwen je dat dan toch een beetje kwalijk lijken te nemen. Maar eerlijk is eerlijk, ik had het beter bij haar kunnen laten want de dames die erna kwamen voegden in die zin niets toe.
    Dat heb ik haar verteld, heb haar gezegd dat ze heeft bijgedragen aan de mooiste ervaring die ik in heel 2013 heb beleefd, op sexueel gebied maar ook alle andere tonelen. Heel bijzonder die magie en klik tussen twee mensen. En dat allemaal op de valreep aan het einde van het jaar, de laatste paar uurtjes. ik kreeg nog een paar hele lieve tedere zoenen en toen ben ik vertrokken.
    In de war natuurlijk, want ondanks dat de ervaring zijn gelijke niet kent, weet ik ook wel dat ze waarschijnlijk wel meer aanbidders heeft met wie ze een gelijk spel speelt. Daarom blijf ik met de voeten op de grond, ga nog wel een keer terug naar haar, heb haar contactgegevens zodat ik dat vooraf goed af kan stemmen. En als je te vaak met een dame gaat met wie je een toptijd had, dan zal de beleving uiteindelijk toch minder worden want pieken zoals de eerste paar keer dat lukt later niet meer, het nieuwe is er dan vanaf. Dus stoppen op de top lijkt het devies!

    Jammer overigens dat ik vandaag van huis was, want ik kom net aanrijden en zie mijn post in de tuin liggen met daaromheen delen en stukken van mijn RVS brievenbus, 350 euro apparaat, waar een paar hoerenjongen zwaar vuurwerk in gegooid hebben. Echt lol jongens, andermans eigendom vernielen en daarmee dus flinke schade veroorzaken. Had ik die klootmongolen maar betrapt, zonder enige scrupules zou ik zo'n overbodig persoon de schedel met liefde inkloppen.

  2. Onderstaande 16 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 januari 2014),Ace2 ( 1 januari 2014),Badslippers ( 1 januari 2014),Big30 ( 1 januari 2014),Bluebear ( 1 januari 2014),Don Rudo ( 1 januari 2014),dwiggie ( 1 januari 2014),george101 ( 1 januari 2014),goldstar ( 3 januari 2014),hansdordt ( 1 januari 2014),satanic surfer ( 3 januari 2014),Smouse ( 1 januari 2014),terminator ( 1 januari 2014),uurtje ( 1 januari 2014),Wijze grijze ( 1 januari 2014),Willi69 ( 1 januari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ik was gister ook in de Happy en heb me prima vermaakt. Het eten was een stuk beter als normaal. Fingerfood heb ik ook een paar keer voorbij zien komen en het bord met kipvleugeltjes heb ik er snel tussen uitgepikt. Er waren diverse dames die normaal in andere clubs werken. 'S Middags leek het wel een Gay Tent en iedereen kreeg ook een roze bandje om. Veel dames zijn pas in de loop van de avond gearriveerd. Muziek was top en ik heb nog een bus slagroom op Lorena gespoten en fijn haar gleufje daarna gelikt aan de danspaal.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  4. Onderstaande 9 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 januari 2014),Bluebear ( 1 januari 2014),Don Rudo ( 1 januari 2014),Iamlonely ( 1 januari 2014),Jansen ( 1 januari 2014),King Kong ( 1 januari 2014),Picasso 1 ( 3 januari 2014),Pietjepik ( 2 januari 2014),rmjhexe ( 1 januari 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 januari 2006
    Last Online
    1 oktober 2016 @ 14:47
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    2014 begint goed: met een vrijkaartje voor PHG ..... fijn!
    Komt de Poolse Magdalena nog steeds in PHG?
    Zo ja, op welke dagen maak ik de grootste kans haar te ontmoeten?

    groeten van Richard

  6. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richardgaatstappen Bekijk bericht
    Komt de Poolse Magdalena nog steeds in PHG?
    Ja.

    Zo ja, op welke dagen maak ik de grootste kans haar te ontmoeten?
    Zum Wochenende hin (donnerstags/freitags/samstags) ist Magdalena "eigentlich" immer anwesend, aber sie kann jetzt auch Urlaub machen.

    Daher gilt, was für alle Clubs und alle Mädels gilt: am gewünschten Tag anrufen (+49 (0)2152 519103) und fragen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    richardgaatstappen ( 3 januari 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Voor de "discussie" hansi meets banana en zegt boeeeeeee, zie:
    Hansi zegt boeeeeeeee tegen banana! !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 januari 2014),Iamlonely ( 4 januari 2014),Willi69 ( 3 januari 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Reisschema van de top meiden in Happy :

    Louana vertrekt maandag laat op de avond vanuit Happy naar huis tot eind Jan/febr. en daarna GT of weer Happy.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nol1970 Bekijk bericht
    She is back, ik sta haar nu te bewonderen
    Denk dat Louana Jansen zo miste dat ze reeds het eerste weekend van Januari speciaal voor hem in Happy is teruggekomen :wink:.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 januari 2014),King Kong ( 5 januari 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Denk dat Louana Jansen zo miste dat ze reeds het eerste weekend van Januari speciaal voor hem in Happy is teruggekomen :wink:.
    Haha ja zoals ik al vele malen heb gezegd vertrouw nooit een DVP dit vanwege haar partners die het beter vinden dat de vakantie of wordt afgebroken of wordt ingekort.
    Dus geen Engels of Duits mee bij geleerd om in GT weer aan de pijp te gaan.maar gewoon weer thuis in PHG

  13. #8
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik ga morgen hoi tegen haar zeggen
    Wegens groot onderhoud morgen niet aanwezig!!

    tenzij.......
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Haha ja zoals ik al vele malen heb gezegd vertrouw nooit een DVP dit vanwege haar partners die het beter vinden dat de vakantie of wordt afgebroken of wordt ingekort.
    .....het groot onderhoud om moverende redenen alsnog wordt uitgesteld!

  14. #9
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Heb reeds meerdere goede commentaren over deze club gehoord en daarom twijfel ik om op vrijdag 24 januari naar deze club of naar gt te trekken.
    Ben nog nooit in phg geweest en wel al een maal in gt.
    Hebben ze hier een bewaakte parking en hoe is het qua drukte op vrijdagavond?
    Welke dvp 's zou ik hier zeker op mijn todo - lijst moeten plaatsen.
    Thx

  15. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Heb reeds meerdere goede commentaren over deze club gehoord en daarom twijfel ik om op vrijdag 24 januari naar deze club of naar gt te trekken.
    Ben nog nooit in phg geweest en wel al een maal in gt.
    Hebben ze hier een bewaakte parking en hoe is het qua drukte op vrijdagavond?
    Welke dvp 's zou ik hier zeker op mijn todo - lijst moeten plaatsen.
    Thx
    24 jan. zijn de echte beren die van vrouwelijk schoon horen er ook.
    Dus gewoon een keer naar PHG gaan en geniet van Poolse Russinnen en Roemeense dames

    Louana,Bianca,Cris,maar ook Violetta enz enz dit zijn dames die in een playboy niet zouden misstaan.

    Zie je op 24/01 in PHG

  16. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Parkeren: ruime discrete parkeergelegenheid maar de parkeerplaatsen zijn niet direct bewaakt.
    Er is een kleine kundenparkplatz direct aan de club, die staat snel vol.
    Dan een nog een stuk of 20 plaatsen aan het 'straatje' direct voor de club.
    Hier zou ik parkeren als er ruimte is, want er is een komen en gaan van publiek.
    Direct daaraan grenzend, gescheiden door een heg, zijn meer parkeerplaatsen.
    Daar is doorsteekmogelijkheid naar de aan PHG belendende paaldansbar, en zet ik de auto minder graag.
    Op 1 plek heb ik ooit autoruit splinters zien liggen, maar niet de indruk dat je auto er onveilig staat.

    Vrijdagavond publiek: mijn ervaring is dat het op alle tijden doordeweeks 'lekker rustig' is (je moet er van houden)
    maar vrijdagavond en zaterdagavond er 'party' stemming is.
    Als dat zich uit in luidruchtige wodkadrinkende groepen, dan kom ik op die tijden wat minder graag dan anders in het voorste bar gedeelte. Dames die ook minder feeling hebben met dat deel van het publiek, zijn dan wel te vangen in het achterste gedeelte van de zaak.

    Voor de faciliteiten hoef je niet naar de PHG te gaan vind ik. Of je moet in het buitenzwembad willen springen of graag een massage van Milenka willen krijgen, iets waar ik me nooit aan heb gewaagd. Voor een goede massage ga ik liever naar de masseur of Christina.

    Je kunt in PHG wel gemakkelijk een praatje maken met diverse ijsberen. Zjj willen je wss ook wel informeren over de dames.
    Van de random dames waar ik mee heb gekamerd was de helft niks bijzonders, en de rest goed tot heel goed.

    Er zijn verschillende types dames, en er zitten veel goeie tussen.
    Zie Jansen lijstje, of de verhalen van Pietjepuk over de Russische factie. (jongere modellen)
    Er zijn ook plenty mmmmmmilfs.

    Gewoon een keer gaan, erbij zij en het meemaken!

  17. Onderstaande 2 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 januari 2014),Jansen ( 8 januari 2014)

  18. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vandaag uitgesteld om naar PHG te gaan dit vanwege omstandigheden ( de beker kan nog niet uitgereikt worden ) maar ook Louana was daarom vrij vandaag.

  19. #13
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Vraag morgen avond even aan Elena ( Receptie ) wie er is van het ijsberenforum dan wijst zei je Big wel aan
    gevraagd, gezocht maar niet gevonden!
    De volgende keer zal lang op zich laten wachten want pietje zal hier voorlopig niet terugkeren!

  20. #14
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Weer een dagje PHG achter de rug. Vandaag een monogame dag ingepland en ook zo ten uitvoer gebracht.

    Ik was vandaag uitsluitend met die bevallige Russische schone waar ik de achterliggende weken al vele vele uurtjes mee doorbracht binnenskamers.
    We hadden vandaag een afspraak staan voor begin van de middag. We treffen elkaar en hebben wederom een fantastische 2 uur, zeer intiem en in mijn beleving veel intenser en anders dan de standaard neuksessies die ik doorgaans met andere dames heb.
    Na die twee uur ging ze even een paar uurtjes buiten de club voor wat inkopen en dergelijke, we maakten de afspraak dat ze me bij terugkomst op zou zoeken.

    Ik wist dat een forumvriend, Bluebear, vandaag aanwezig zou zijn en dat was een prima gelegenheid om eens in persoon kennis te maken. De man is gemakkelijk herkenbaar aan zijn typische badjas, dus terwijl ik een rondje loop zie ik daar onmiskenbaar bluebear bij de lockers staan. Ik begroet hem en stel me voor. We hebben vervolgens een leuk gesprek over van alles en nog wat. Leuk om eindelijk eens kennis te maken!

    Tijdens dit gesprek komt mijn Russian lady voorbij gelopen, terug van weggeweest en ik excuseer me bij bluebear om me wederom met dat meisje terug te trekken. Deze keer duurde de sessie 2,5 uur en besloeg een breed spectrum van erotische activiteiten. Zoenen is top met deze intrigerende meid. Ze lijkt heel lief en onschuldig maar in dit meisje schuilt een Duivel, tevens haar eigen woorden overigens. Ik heb de duivel niet ervaren, wederom een heerlijke droomdate gehad met deze meid.
    De klik is optimaal, ik voel me geheel ontspannen en gewoon goed bij haar. Geen tijdsdruk, geld speelde vandaag wederom geen rol.
    Maar.... uiteraard kan ik hier niet mee doorgaan, ik stop op de top. Nog langer met deze meid gaan heeft geen zin. ik weiger slaaf te zijn van mijn eigen drang een GFE ervaring te vinden of vast te houden.
    Dit was dus mijn laatste treffen met deze geweldige meid, zelf denkt ze nog dat ik vaker terug keer. Ze vertrekt gelukkig over 2 weken naar haar thuisland voor een maand of 5. Tegen die tijd zijn we elkaar vast en zeker vergeten. Maar spijt? nee, ik heb haar in 2 weken ongeveer 2000 euro betaald maar dat was het allemaal waard. in de afgelopen 6 jaar ging er bijna het 20-voudige doorheen maar die ervaringen vallen in het niets bij wat dit meisje met me deed.

    Ik zag overigens later op de dag de Russische Mila, een dame wie ik bijzonder graag een keertje intiem wilde treffen maar ivm mijn gelofte van monogamie heb ik daar van af gezien. Andere keer misschien maar weer.

    Ik heb van 2100 tot 00.00 met koffie en wat te eten om me heen zitten kijken, natuurlijk al met gemengde gevoelens over mijn meidje en de afloop van ons samenzijn. Blijkbaar straalde die emotionele innerlijke strijd van mijn gezicht af, want iets later tref ik Andrea, heel lieve meid, die me spontaan zegt dat ik last lijk te hebben van een gekwetste ziel?
    Wat ziet dat meidje dat toch goed, ik heb 1 uur met haar gesproken en wat komen daar een onweerlegbare levenswijsheden uit. Geweldige vrouw, oprecht en echt in haar uitingen. Top meid.

    Om 00.00 een douche genomen en in de auto gesprongen, uurtje later thuis aangekomen.
    Na dit korte verslag naar bed, nagenieten van mijn tijd met Daria, en tevens worstelen met de innerlijke strijd die woedt over het samenzijn in verleden of toekomst met deze dame.
    Plezier en pijn liggen kort bij elkaar en zijn vaak onlosmakelijk verbonden, zeker als ze hun oorsprong in een club vinden.


  21. Onderstaande 15 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 januari 2014),Ace2 (11 januari 2014),Ascari ( 9 januari 2014),Big30 ( 9 januari 2014),Bluebear ( 9 januari 2014),Bosco ( 9 januari 2014),Don Rudo ( 9 januari 2014),hansdordt (12 januari 2014),KanariePiet (10 januari 2014),LittleJoe ( 9 januari 2014),Magic-G ( 9 januari 2014),Peppino ( 9 januari 2014),Teiresas (10 januari 2014),Wijze grijze ( 9 januari 2014),Willi69 ( 9 januari 2014)

  22. #15
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    of de verhalen van Pietjepuk over de Russische factie. (jongere modellen)

  23. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was vandaag nog een rustige dag in PHG met wel een aantal dames die terug waren van vakantie maar de echte toppers waren er nog niet.
    Ook wat beren betreft was het rustig tot 21.00 u
    Aantal dames rond de 35 met ook Loredana die er weer super uitzag maar geen Violetta ,Ella en Bianca anders hadden deze meiden mijn avond nog goed kunnen maken
    Het eten was super met 4 soorten vlees en extra kip in diverse sauzen.
    LuLu was de DJ vanavond en de masseur deed ook weer zijn best.

    Helaas was een van mijn favorieten er wel maar die had een halve zool bij zich die haar de gehele namiddag en avond opeiste en bepaalde met wie ze naar de kamer mocht.
    Omdat ik geen aub ga zeggen of in de wacht ga staan voor een hoer heb ik haar wel aangegeven dat ze gewoon moet aangeven van sorry ik wil of kan niet, wat niet gebeurde dus heb ikzelf gezegd veel succes vanavond.
    Bekende ijsberen daar hadden dit ook al opgemerkt en hun mening was : Wie betaald die bepaald en zo gebeurde het dan ook.
    De theke aan de receptie gaf mij bij vertrek dan ook een vrijkaart vanwege de achterlijke toestand waar zei zich ook in mee liet slepen.

    Kijk er zijn altijd voldoende andere dames die graag met je meegaan dus is dit misschien wel een goede ommekeer om deze dame niet meer te promoten.
    Ze gaf ook aan dat er beren waren die het niet konden hebben dat ze zo vaak met Jansen mee ging vanwege de positieve resenties van mij.
    Haha dus dan schrijf ik toch gewoon niet meer en kunnen die andere hun best doen en vertellen dat Jansen Dit geschreven heeft .

    Ja Jansen ook jij staan weer onder aan de trap en de beker die is al onder mijn wielen plat gereden haha.

    Ben daarna nog even snel met een Russinnetje de kino ingedoken en die had een snelle tong en mooie ogen dus was het snel slikken maar.

  24. Onderstaande 9 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 januari 2014),Badslippers (10 januari 2014),Big30 (11 januari 2014),Bosco (11 januari 2014),Don Rudo (11 januari 2014),Pietjepik (11 januari 2014),rob45 (10 januari 2014),salitos (11 januari 2014),Wijze grijze (10 januari 2014)

  25. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Hoi Jansen begrijp ik goed dat er iemand de dame voor heel lange tijd die dag boekt,
    maar haar tijdens de geboekte tijd heel veel vrijheid geeft om met andere beren aan te leggen en er ook tussendoor
    mee naar kamer te gaan, alleen dan met beren waarvan -hij- het goed vindt?

    Als dat zo is, lijkt me dat een vervelende dynamiek geven.
    Een dame die los rondloopt maar niet met beren kamert omdat ze in de niet-kamertijd van een pannenkoek zit: prima.
    Dame die gewoon niet met je op kamer wil, ook prima.

    Maar dat een dame die los rondloopt je weigert omdat een of andere beer die dubbel betaalt dat niet wil,
    en dat deze dame dan tussendoor wel met andere beren op kamer gaat, lijkt me gênant.
    Zo is het niet gegaan hopelijk?

  26. #18
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ik heb ze niet meer gezien Jansen vanaf dat je wegging.
    I´m an educated fool with money on my mind

  27. #19
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ....................... en de beker die is al onder mijn wielen plat gereden haha.
    ben ik blij dat de trofee uiteindelijk toch niet mijn in brons vereeuwigde penis is geworden!

  28. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Jansen Ik zeg als je dr een lintje, of nog beter een goude medaille gegeven had, ipv die beker was dit niet gebeurt...
    Of nog beter, een tiara (dat is een half kroontje met veel bling erop)..

  29. #21
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Jansen Ik zeg als je dr een lintje, of nog beter een goude medaille gegeven had, ipv die beker was dit niet gebeurt...
    Of nog beter, een tiara (dat is een half kroontje met veel bling erop)..
    Dat is dan een vrouw kopen, Flipper.
    Daar doen wij als ijsberen toch niet aan, de vrouwen vallen toch op onze goddelijke lichamen of de vrouwen vallen toch op onze mooie ogen en glimlachen. Nee wij ijsberen kopen de liefde van vrouw niet, als we daar aan gaan beginnen zijn wij verloren als man zijnde.

    Jansen, sterkte met het verwerken en kop op en laat haar maar lekker links liggen.

    Mazzel
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 januari 2014),Pietjepik (11 januari 2014)

  31. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Sorry PATER JANSEN dat jou dit gebeurde wat aangeeft dat het op de kamer met jou toch niet zo goed gaat,anders was dit nooit gebeurd want een dame die op een perfekte manier door een ijsbeer wordt klaargestoomd laat hem echt niet links of rechts liggen voor nog geen 1000 euro.
    DVP'S zijn mensen die ook graag eens lekker klaarkomen.
    Waarom ook getreurd geen handvol maar een hele saunaclub vol,of gebruik je tegenwoordig andere pillen,ik heb nog steeds de goede kamagra's voor weing,als je ze bekijkt dan word je lul al zo hard als staal,laat staan wanneer je een 1/2je inneemt.

  32. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Jansen welkom in de club ijsberen die ooit door Louana geweigerd zijn. We zijn nou met zijn tweeen
    Laatst gewijzigd door Don Rudo; 11 januari 2014 om 15:08 Reden: maar ik probeer het nog wel een keertje

  33. #24
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    het lijkt me eerder een kwestie van Luana die de afspraken die ze met die oude sul heeft gemaakt, netjes nagekomen is. Ze kan natuurlijk moreel gezien niet een afspraak maken, geld voor ontvangen en die dan later breken omdat er een andere stamgast voorbij komt. Kut voor jansen, maar ik moet Luana toch gelijk geven. Ze heeft haar rug recht gehouden en de afspraak gerespecteerd.
    Ik heb het al eens anders meegemaakt, dame voor de hele dag betaald, vooruit betaald dom genoeg, einde middag zag die snol een andere stamgast en wilde een uur met hem gaan. kon haar er niet met redelijke argumenten vanaf brengen. Ja toen was het ook wel gedaan met mijn contact met die dame.

  34. #25
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Jansen welkom in de club ijsberen die ooit door Louana geweigerd zijn. We zijn nou met zijn tweeen
    het is mijn zusje en ze kan nog altijd slechts slapen indien ze haar duim in mijn mond heeft...

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Babylon 468*60