Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 193
  1. #151
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    ach, hebben we wat te lezen =) zolang het maar niet saai wordt..

  2. #152
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Metzger is er voortaan op WO-DO-VR-ZA.
    De andere dagen heeft hij vrij zodat zijn nageslacht niet langer hoeft te vragen wie toch die man is die elke maandag het vlees snijdt...

  3. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (13 december 2013)

  4. #153
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    lekker vreten is niet verkeerd, dus ik kom niet meer op ma-di en so

  5. #154
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Die dagen kom ik er toch al niet =)

  6. #155
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag dankzij de trekkingskunsten van Willem2 op kosten van het YBF een dagje naar PHG geweest.
    Ik dacht slim te zijn aangezien er een party was bij VV en veel mannen daar wel heen zouden gaan.
    Ook loopt het jaar weer ten einde en na dit weekend zullen veel dames huiswaarts keren en komen er juist extra veel mannen die hun vrije dagen en kerstbonus nog ff snel op willen maken in een hoerenkot.
    Bij binnenkomst viel het aantal vrouwen eigenlijk tegen en liepen er zelfs meer mannen dan vrouwen rond, erg ongebruikelijk.
    Rond het avondeten waren veel mannen weer verdwenen en was het aantal dames gelukkig flink gestegen.
    Ondanks overschot aan Roemenen was er ook een Russisch klasje aanwezig waar ik mijn zinnen op had gezet.
    Eten was in orde aangezien de Metzger er was. Zelfs de cocktaildame was vanavond veel op post, dus hoefde er ook weinig gewacht te worden op het zuipfestijn.
    Tegen 22:00 pas gaan kameren met de Letse Luna (dank dat dit degene is die Ricardo hierboven bedoeld), naar volle tevredenheid.
    Vaak zijn die Russen moeilijk te benaderen, maar als ze wat coktails op hebben moet je maar een kans wagen.
    Ook in de avond kwamen er opvallend weinig nieuwe mannen bij, de meeste zullen niet verder zijn gereden dan VV, of durfden de weg niet op omdat je door wat lichte mist niet harder kon rijden dan 220...
    Ook waren er nog wat homo sport activiteiten op TV waarbij 22 mannen in korte broekjes achter een bal aanrennen, misschien hield dat ook veel viespeuken thuis.
    Voor de dames een slechte dag, maar de mannen hadden in de avond alle keuze en ruimte om hun lusten te botvieren.
    Voor mij was het een mooie afsluiter van mijn vele PHG bezoekjes dit jaar. Eind janne opent voor mij het nieuwe seizoen weer!

  7. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013)

  8. #156
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Luna is correct ja, was ook haar naam in VV en LR.

    Een Toppertje is dat
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  9. #157
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland. Dus voor de fans zoals ik,ben ik gisteren uitgebreid afscheid gaan nemen van deze toppers. Een gevaarlijke uitspraak in ijsberenland die ik nu ga doen, maar deze keer kan het wel eens lang gaan duren voor we hen terug zien of helemaal nooit meer. Dat zegt "Bluebear's" onderbuikgevoel en dat is groot, zoals velen van jullie zullen weten. Een uitgebreid verslag van mijn avontuur in Yin-Yang volgt nog, maar wegens tijdsgebrek nu nog niet. MZZL.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013)

  11. #158
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland. Dus voor de fans zoals ik,ben ik gisteren uitgebreid afscheid gaan nemen van deze toppers. Een gevaarlijke uitspraak in ijsberenland die ik nu ga doen, maar deze keer kan het wel eens lang gaan duren voor we hen terug zien of helemaal nooit meer. Dat zegt "Bluebear's" onderbuikgevoel en dat is groot, zoals velen van jullie zullen weten. Een uitgebreid verslag van mijn avontuur in Yin-Yang volgt nog, maar wegens tijdsgebrek nu nog niet. MZZL.
    Wat vult mijn hart zich met droevenis na het lezen van dit confronterende bericht....

  12. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 december 2013)

  13. #159
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland.
    Valt wel mee toch? Loredana is al weer terug om een avond te pannenkoeken. De feestdagen komen, een enkeling neemt vrij, anderen reizen naar het zuiden om daar te werken....De dames proberen elders, en begrijpelijk, PHG is geen fractie meer van wat het ooit was, zelfs voor een TA is het moeilijk geld maken met het volk wat naar PHG komt. Bianca komt ook wel weer, maar met de huidige opkomst en het publiek in PHG zullen ze regelmatig hun geld elders incasseren (en ik geef ze geen ongelijk, kom zelf ook zo min mogelijk meer in PHG).
    LFFFHTE

  14. Onderstaande 3 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 december 2013),NikXXX (15 december 2013),terminator (14 december 2013)

  15. #160
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland. Dus voor de fans zoals ik,ben ik gisteren uitgebreid afscheid gaan nemen van deze toppers.
    Als fan en wel van Loredana voel ik me nu een klein beetje aangesproken. Laten we het zo zeggen je moet Roemeense dames hoe lief en aardig ze ook zijn gewoon niet al te veel vertrouwen want uitgerekend vrijdag de dertiende was Loredana gewoon in Happy aan het werken. Ze vertelde me dat ze weer blij was in Happy te zijn en dat ze YY niet haar club vond vanwege de gasten die daar kwamen. Ik besloot maar weer eens een kamergang met Loredana te maken en ik heb er geen spijt van gehad. Voor mij is en blijft deze dame een topper.
    Het eten was OK, ik dacht wat is dat een grote kip, maar dat bleek dus een gans te zijn en daar heb ik lekker van gegeten. Ook een toetje was er, ik vond het wel lekker. Er was ook weer de Pizza zo rond elf uur. Dat hoeft voor mij niet want ik vind Pizza maar niets. In de bar speelde een DJ muziek, hij deed goed zijn best.
    Ik vind het maar niets die DJ's, zet gewoon de muziek van zo'n DJ op een CD'tje en draai dat. Is toch niet zo moeilijk? Wat ook niet zo moeilijk zou moeten zijn is om de temperatuurregeling van de douches eens goed te regelen. Is zo maar een idee hoor!

    Zo rond 01 uur kwam ik Ariana tegen, ze is Roemeens, half lang donkerrood/bruin haar en vrij slank, ze kan een aardig mondje Engels en ook wel wat Duits. Op de kamer vond ik het niet tegen vallen, wat heet! Ze lustte er wel pap van. Ariana was er met een vriendinnetje ook leuk.
    Ik kwam na 02u nog even in de bar, wel gezellig maar je moet er wel van houden. Van die foute Roemeense feets muziek dus, no thxs!

    Toen ging ik me maar eens omkleden. Lori kwam nog even voorbij en ook nog zo'n Russische dame die toch vooral denkt wat ben ik goed, nou geloof me voor een goede service moet je echt niet bij Russische dames zijn. Kan er ook niets aan doen.

    Ik hoop dat volgende week Loredana en Bianca nog in Happy zullen zijn, om eerlijk te zijn ik zag gisteren ook wel heel veel plaats vervangende schatjes!
    Laatst gewijzigd door Theodor Adorno; 14 december 2013 om 04:20
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  16. Onderstaande 2 leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 december 2013),hansdordt (14 december 2013)

  17. #161
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Als fan en wel van Loredana voel ik me nu een klein beetje aangesproken. Laten we het zo zeggen je moet Roemeense dames hoe lief en aardig ze ook zijn gewoon niet al te veel vertrouwen want uitgerekend vrijdag de dertiende was Loredana gewoon in Happy aan het werken. Ze vertelde me dat ze weer blij was in Happy te zijn en dat ze YY niet haar club vond vanwege de gasten die daar kwamen. Ik besloot maar weer eens een kamergang met Loredana te maken en ik heb er geen spijt van gehad. Voor mij is en blijft deze dame een topper.
    Natuurlijk zijn de dames veranderlijk als het weer en ik ben me hier ook zeker van bewust. Maar toch blijf ik nog even vasthouden aan mijn voorgaande standpunt dat a.s. zondag de grote reis naar het buitenland voor dit trio aanvangt. En misschien ten overvloede te vermelden, maar toch zeker twee van de dames gaan we lange tijd niet zien. "It's a gut feeling".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  18. #162
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Lorredana is wel vaker lange tijd weg geweest.. even een verandering is misschien wel goed voor dr.

  19. #163
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Lorredana was net als ons gewoon een dagje ergens anders en Dat geldt ook voor Bianca die gewoon eens ergens andere de keuken wil zien.
    Omdat ze gisteren weer aanwezig was, om een aantal vaste vrijdag avond klanten te willen ontvangen wil nog niet zeggen dat ze dan weer alle avonden daar weer aanwezig zal zijn.
    Ook Bianca was enkele dagen in Ying Yang maar heeft aangegeven op woensdag aanstaande weer in PHG te zijn en misschien al eerder deze week.
    Daarna gaan deze meiden lekker kerst vieren bij hun familie zoals wij dat ook hopen te gaan doen.

    Reisschema van de top meiden in Happy :

    Louana vertrekt maandag laat op de avond vanuit Happy naar huis tot eind Jan/febr. en daarna GT of weer Happy
    Bianca vertrekt in het weekend van 20 dec.
    Loredana hetzelfde als Bianca.
    Ella blijft nog wat langer en zeker tot de kerst daarna weet ze nog niet zeker of ze effe weg gaat.
    Violetta blijft en werkt gewoon op de dagen en de woensdag af en toe.

    Maar niets is zeker en zeker niet bij deze dames in een club

    Gisterenavond was het ouderwets gezellig met een DJ en eten ( gans en Zwijnen rollade ) en voldoende dames die er best zin in hadden.

    Dominica was helaas nog aanwezig als bar dame en liet gisteren weer zien dan andere beren belangrijker zijn dan de vaste stam gasten volgens bekende ijsberen zijn er door haar al meer dan 12 personen die niet meer bij PHG komen en dat ziet de leiding niet helaas niet.
    Ik zeg er niets meer van maar een rotte appel maakt zeker geen appelmoes haha Nieuwe uitspraak van Jansen zelf !!

    Met louana lekker op de kamer geweest nog voor ze maandag avond vertrekt.

    Het was gisteren lekker gezellig met veel beren en dames en de speciale extra rookruimte aan het nacht cafe werd nog niet veel bezocht,dit vanwege de andere buitenplaats waar de beren samen met de dames lekker een peukje staan te roken.

    Ook mooie nieuwe bardame klein en blond maar wel heel lekker.

    Nieuwe en oud nieuwe van enkele jaren terug dames waren er ook alleen geen Raissa die is nog niet boven water.

    Na 23.00 u en ramen krabben weer vertrokken.

    Volgende week weer effe lekker vreemd gaan zonder louana met een blondje waar Big30 niet af kan blijven en Ella effe volschieten.

    Aanwezige beren van het forum ja ongeveer 5 stuks en enkele die zich denk ik niet voor willen stellen of alleen zich onder de meiden bevinden en geen communicatie willen met een andere witte badjas.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 14 december 2013 om 16:49

  20. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 december 2013),Bluebear (15 december 2013),hansdordt (15 december 2013),Megaboob (14 december 2013),Pietjepik (15 december 2013)

  21. #164
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen(gans en Zwijnen rollade ) en voldoende dames die er best zin in hadden.[/B
    .
    Wat heb ik weer gemist!!!!!! gans, zwijn, en een stel dames!!!

    Raissa... Die zou je toch uit je kelder laten hadden we afgesproken?

  22. #165
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    wie is dominica? die kleine wat mollige blonde meid? de drankjes die dit meisje me afgelopen woensdag serveerde moesten tequila Sunrise voorstellen..... ze had evengoed in een glas kunnen pissen, dat smaakte waarschijnlijk precies eender... ze was overigens niet overdreven onaardig hoor.... Mogelijk omdat ik een grote getinte man ben.....

  23. #166
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Donderdag 12-12-2013
    Plaats van Actie: PHG
    Reden: Vrijkaart gewonnen met BRVDM, dus met dank aan ome Willem!
    Aanleiding om eens voor een vrijkaart PHG te kiezen i.p.v. het traditionele GT? PGH is de eerste club geweest die ik ooit bezocht in Duitsland, en vreemd genoeg ben ik er, ondanks dat dat eerste bezoek zeer goed beviel, nooit meer terug geweest. Ik wilde de stand van zaken dus toch weer eens persoonlijk op gaan nemen.

    Door drukke werkzaamheden arriveerde ik helaas relatief laat, iets voor de klok van 7 in de avond. Maar omdat PHG toch wel bekend staat als een avondclub leek me dat ook weer niet zo slecht. Genoeg parkeerplaats (wat een verademing), vriendelijke ontvangst door de theke, vrijkaart snel goedgekeurd, geen probleem, en omgekleed van werkslaaf tot ijsbeer Megaboob. Even de club weer "verkend", maar dat is snel gedaan. De bekende tuin was nu niet aantrekkelijk vanwege de kou, en iedereen was dus binnen. Het was etenstijd, maar ik had al gegeten en heb het niet geprobeerd. Het eten zag er wel smakelijk en zeer goed verzorgd uit, en er was keuze genoeg. Later op de avond wel een stukje pizza genomen, en die smaakte ook prima. Het culinair gedeelte is dus voluit goedgekeurd door me. Douches waren in orde, toilet was netjes, er waren voldoende handdoeken, dus dat was allemaal goed geregeld.

    Ik trof geen bekende ijsberen aan (voor mij), ook viel het relatief grote aandeel "südländer" op, maar zij waren verder niet storend voor mij, hoewel hun gedrag af en toe hilarisch was (een wat gezette heer die een dansje deed in onderbroek om indruk te maken op een chica bijvoorbeeld, en het stevige drankgebruik van sommige ijsberen, wow) Er was een DJ, die best aardige plaatjes draaide, maar dat helaas wel op een volume deed waardoor enige vorm van communicatie met de dames helaas onmogelijk werd. Het rookverbod word netjes gehandhaafd hier, absoluut pluspunt voor mij als niet nicotine verslaafde. Laat mij maar aan lekkere tetten zuigen, zei mijn grootvader op de grote vaart altijd al, en gelijk had de beste man!)

    dan de dames, er was een bestand van circa 35 a 40 dames aanwezig, ruim voldoende keuze, en voor elke smaak wel wat naar mijn idee. relatief weinig gesiliconiseerde modelletjes, die zitten klaarblijkelijk toch allemaal in Gt, maar een paar tieten sprong er met kop en schouder bovenuit, en dat was Hongaarse Chris(tina), gezegend met een mooi figuurtje, en lekekre 500CC borsten, in een te krappe BH, waar ze bij het dansen bijna continu uitsprongen, en wat bij mij tot een behoorlijke erectie leidde. Snel kennis gemaakt, en snel naar kamer 17 vertrokken, mooie grote "dubbele"kamer. Geen wachttijd voor een kamer, dat was ook zeker positief te noemen. Haar snel van haar te kleine roze BH ontdaan, die tieten een heerlijk bestudeerd, bevoeld gelikt etc etc, en deze knappe 31 jarige (had ik haar niet gegeven!) begon langzaam aan met wat voorzichtige tongzoenen, en daalde snel af naar mijn al paraat staande geslacht, die ook wat voorzichtig, maar toch lekker gepijpt werd door haar. De aanblik van die lekkere 500CC bollen werd me al bijna te veel, dus maar snel een rubber laten plaatsen, om tot echte actie over te gaan. Cowgirl was niet zo haar ding, dus reversed cowgirl, maar dat is dan weer niet zo mijn ding, dus doggy, en dat was wel ons ding, dus dat ging prima. Toch had ik al lang bedacht dat mijn eerste lading lekker tussen die grote borsten zou gaan belanden, en dat was voor Chris ook prima, dus lekker tussen haar borsten klaargekomen, ze zijn heerlijk zacht, en ze zaten weer eens traditioneel vol onder mijn sperma, geil gezicht is dat, en zij kin er ook wel mee lachen. ze maakte alles netjes schoon, mij ook, en we babbelden nog even na, waarna we naar de lockers gingen om af te rekenen, en afscheid te nemen met een zoen. Voor mij een goede sessie, niet de allerbeste ooit, maar door de lekkere voorgevel van Chris toch zeker herhalingsgevaar voor me. Naservice wa soverigens wel goed, ze maakte nog een paar keer een praatje met me, en ik kon haar lekkere jetsers nog weer even terugstoppen in die krappe BH toen ze er weer eens uit dreigden te floepen. Leuke meid dus wel.

    Na deze sessie even rust genomen, wat gedronken (cola light), en van de sauna genoten (goed, en heerlijk warm!)

    Tussendoor was er ook een dobbelsteen waarmee ik 6 gooide, en 6 kortingkaartjes van 10 Euro verdiende, ook een geslaagde actie van het huis wat mij betreft.

    Daarna de Südländers nog weer eens een tijdje bestudeerd, lachwekkend dus voor mij, maar goed, en het damesbestand uiteraard gescreend. Er waren enkele knappe blonde dames aanwezig, onder andere de frele Roemeense Julietta, die er lekker uit zag in een rood glitterjurkje wat goed combineerde met haar lange blonde haar, maar ik had "superstar' Louana al gespot, die wel continu bezig en bezet was. Het bleek een hele toer te zijn om het "plintenmeisje" te boeken, maar uiteindelijk lukte het me toch gelukkig. Ze kende me ook nog van GT.

    Louana zag er werkelijk zeer goed uit in een mooi wit setje, haar blonde haar, haar natuurlijke lekkere voorgevel en ik stond alweer helemaal paraat voor haar. Heerlijk tongzoenen, heerlijk pijpen, deze dame heeft echt een fluwelen tongetje, ik kon er geen genoeg van krijgen. Fantastische pijptechniek! Toch even geopteerd voor cowgirl, want het is een fantastisch uitzicht, en ik moest haar borsten toch ook zeker nog even de aandacht geven. Mooie grote tepels, lekker, gevoelig, goed. Sex met haar is ook heerlijk, ze doet prima mee. Toch wilde ik in haar mondje klaar komen want het pijpen was hemels, dus dat voorgesteld, waarop ze me wat ondeugend aankeek, en de daad bij het woord voegde. Heerlijk in haar mondje klaargekomen dus uiteraard, werkelijk een van de betere blowjobs van het jaar 2013, hulde!

    Nog even nagepraat, ze gaat komende week naar Roemenie op vakantie, en komt in Januari weer terug. Wellicht zelfs weer naar GT gaf ze aan, dat zou een aanwinst zijn voor GT, maar een groot verlies voor PHG, want voor Louana zou ik zeker weer naar PHG terugkomen, anders is dat niet 100% zeker, en zo zie je maar weer dat de dames de club maken! Uiteraard nog wat lobbywerk gedaan bij Louana, en een paar siliconenborsten aangeprezen. of ze dat gaat doen is de vraag, maar het zou haar heel goed staan naar mijn idee. 600CC is the way, my dear!

    Na deze heerlijke sessie nog even rondgekeken in de club, maar het was alweer tegen middernacht, en dus heb ik de Club verlaten met een tevreden gevoel, en was het leuk PHG weer eens te hebben bezocht. Voor Louana kom ik zeker eens terug alsze daar blijft, amar anders is het Megaboob-meisjes gehalte helaas toch ietwat laag, en is GT de betere optie voor de boobieman. Maar PHG is zeker leuk voor de afwisseling, en is in de zomer met het zwembad in gebruik ongetwijfeld ook zeer aangenaam vertoeven! Haal een paar topdames met grote sili borsten hierheen, en de Boobmeister is jullie man!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  24. Onderstaande 17 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 december 2013),Badslippers (15 december 2013),Big30 (14 december 2013),Bluebear (15 december 2013),Don Rudo (14 december 2013),gignnl (15 december 2013),hansdordt (15 december 2013),Jansen (15 december 2013),laplagne (15 december 2013),masseurke (19 december 2013),Mr Pussy (14 december 2013),Pietjepik (14 december 2013),satanic surfer (15 december 2013),seqoya (17 december 2013),sofaking (28 december 2013),Teiresas (15 december 2013),Willi69 (15 december 2013)

  25. #167
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    BURGERS BEREN EN BUITENLUI..

    Ik heb gehoord, uit betrouwbare bron.. Dat er enkele dames in aantocht zijn die in het verleden een grotere fanbase gehad hebben

    julia en mila waarvan er een al in PHG is aangekomen en de andere in aantocht is.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 december 2013),Flurkman (18 december 2013)

  27. #168
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    wie is dominica? die kleine wat mollige blonde meid? de drankjes die dit meisje me afgelopen woensdag serveerde moesten tequila Sunrise voorstellen..... ze had evengoed in een glas kunnen pissen, dat smaakte waarschijnlijk precies eender... ze was overigens niet overdreven onaardig hoor.... Mogelijk omdat ik een grote getinte man ben.....
    Dat is ze Pietjepik
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  28. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (15 december 2013),Pietjepik (15 december 2013)

  29. #169
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    BURGERS BEREN EN BUITENLUI..

    Ik heb gehoord, uit betrouwbare bron.. Dat er enkele dames in aantocht zijn die in het verleden een grotere fanbase gehad hebben

    julia en mila waarvan er een al in PHG is aangekomen en de andere in aantocht is.
    mooi! dus er is niet alleen maar een uittocht gaande nu tegen kerst! top, zal mogelijk van de week eens wat kusjes uit komen delen dan...

  30. #170
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    BURGERS BEREN EN BUITENLUI..

    Ik heb gehoord, uit betrouwbare bron.. Dat er enkele dames in aantocht zijn die in het verleden een grotere fanbase gehad hebben

    julia en mila waarvan er een al in PHG is aangekomen en de andere in aantocht is.
    Vernam het ook en bij Mila geen probleem haar topic weer te vinden, bij Julia weet ik niet 100% zeker of het deze Julia betreft:
    Julia (russische donkerharig)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. #171
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Jah biggy ik heb er om eerlijk te zijn ook moeite mee.. Maar ze is er iig al.. Dus wellicht weten we snel om wie het gaat.
    Men zei dat het ufa of ufra group dames waren iig. insiders weten dan wel wie ik bedoel.

  32. #172
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard




    Donderdag 19.12

    Entree slechts 40euro !!!

    Code : Ich bin ein Eisbär !!!





  33. #173
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou ga ervan uit dat het geen drukke dagen gaan zijn qua dames. als je geluk hebt zijn er tussen de 10-15..
    uit goede bron vernomen dat deze info niet correct is. Heel erg bedankt Fluppe

  34. #174
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het is steeds weer bewezen in de saunaclubs wanneer ze met de entree prijs gaan stunten ze niks te doen hebben en rond deze tijd gaan de meeste dames lekker kerst en nieuwjaar vieren bij hun familie.
    Degene die dat niet begrijpt zijn meestal de ijsberen die alleen op de wereld zijn en zo toch nog een beetje vertier zoeken in de saunaclubs.
    IK zelf ben eenkeer met kerst in HAPPY geweest met een kennis,we troffen daar in totaal 7 dames aan en behoorlijk wat ijsberen.
    Gelukkig was DANI er ook en hebben we haar maar de hele dag onder onze kerstvleugels genomen dus roen waren er nog maar 6 dames over voor de rest van de ijsberen.
    Voor de dames werd het een goede kerst met een gevulde knip en een afgelebberd lichaam,toen we naar huis gingen.
    Ik ben zelf al een paar jaar achtereen op 2e kerstdag naar de Happy geweest. Er was altijd een goede bezetting aanwezig. Dus beste "Dalton", in welk pre-historisch jaar jij er heen gereden bent op je varken met de pijl en boog nog op je rug, weet ik niet. De algemene tendens is mijns inziens is dat de schrijvers de Happy naar beneden schrijven. "Bluebear" was afgelopen zaterdag nog aanwezig in de Happy de hele dag en het was er druk met beren. Op een gegeven moment waren de kastjes ook allemaal bezet. Ook was er een goede line-up.
    Ik heb een zeer goede dag doorgebracht met mijn "Papusha". Pannenkoeker forever !!!!!

    pancake.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  35. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (18 december 2013),Bosco (18 december 2013),Don Rudo (18 december 2013),King Kong (18 december 2013),Pietjepik (21 december 2013),Teiresas (19 december 2013)

  36. #175
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Na dinsdag H7, heb ik gisteren het tweede deel van de december porno biathlon te PHG volbracht.
    Ik arriveerde rond 11.30 en maakte me aanvankelijk zorgen dat er mogelijk slechts weinig dames waren, vorige week woensdag was de populatie immers al aardig uitgedund ivm de naderende feestdagen en de daarmee gepaard gaande uittocht.
    Bij binnenkomst was er inderdaad niet veel te beleven, maar ik had me een rustig dagje voorgenomen. Had gehoord van het zogenaamde permanente vertrek van Bianca, omdat ik in het verleden leuk contact met haar had wilde ik ook graag afscheid nemen van haar. Dus niet afgeschrikt door de lege aanblik van de club me vrolijk en zonder zorgen omgekleed en een rondje gemaakt. Binnen het half uur verschenen hier en daar als paddenstoelen die uit de grond schieten, verschillende meisjes. Vorige week had ik een prachtig Hongaars meisje gezien waar ik toen helaas niet aan nadere kennismaking toe ben gekomen. Dat meidje zag ik nu weer, ze was aan het ontbijten boven bij de binnensauna. Ik heb mijn vizier op haar gericht en gewacht tot ze klaar was met eten. Toen waagde ik het om naast haar te gaan zitten en uiteindelijk te vragen of ze met me mee gaat. Ze noemt zich Bunny, en inderdaad, ik had haar omstreeks maart ook al eens gezien, toen ook wat lovende berichten gelezen dacht ik. Herkennen deed ik haar niet, de naam herkende ik dus wel. Echt een prachtig meisje, een heel leuk knap guitig snoetje met fonkelende ogen en een geweldig lijf. Klein grietje.

    Eenmaal aangekomen op een kamer ben ik direct op mijn gemak, totdat ze zich ontkleedt. Vanaf dat moment raakte ik toch wel in vervoering. Mooi meisje....
    Eigenlijk heb ik altijd een standaard protocol als ik een kamergang onderneem. Dat begint met zoenen en beffen. Beffen was leuk, ze is mooi gevormd en ik vermaakte me prima. Maar toen kwam het; ik barste van de energie en door haar prachtige erotische verschijning en vooral dat leuke guitige snoetje met een constant wisselende mimiek, ging ik op oorlogspad met als doel de veldtocht met een zege te volbrengen.
    We beginnen met seks in missio, dat gaat fantastisch en dit kleine vrouwtje verdraagt zonder enig probleem het geweld wat ik op haar los laat. Wel vooraf en tijdens de seks goed geinformeerd wat ze kan verdragen, pijn bezorgen heb ik immers geen zin in.
    Alsof we voor elkaar gemaakt zijn hebben we vloeiende stevige ritmische seks in wisselend tempo. Aan haar uitingen en haar mimiek zie ik dat het meisje niet weet wat ze beleefd, ze geniet zelf ook volop en ik doe mijn best om niet alleen maar te rammen maar ook of juist dusdanig te penetreren dat haar gevoelige plekjes voldoende gestimuleerd worden en ze er ook iets aan heeft. Ik geniet ontzettend van de aanblik van mezelf die een prachtige jonge vrouw aan het neuken is en zij er ook volop in meegaat en in op gaat. We zijn in de spiegelkamer, kamer 3 geloof ik. Na een ruim half uur op afwisselende wijze in missio seks te hebben gehad, benen in mijn nek, benen verticaal langs mijn borst, benen grotendeels gespreid, benen opgetrokken en tegen elkaar, gaan we over op doggy. Wat heerlijk, wat een grandioos lijf heeft dit Hongaarse pareltje... Ik geniet volop en zorg ervoor dat ik niet als een machine aan het rammen ga maar echt rekening hou met haar kwetsbaarheid en haar welzijn. Dus volledig gecontroleerd en beheerst hebben we gevoelige seks. Langzaam op en neer, waarbij je zelf ook meer sensatie beleefd en je aan de dame merkt dat ze op die manier veel meer gevoel en erotiek ervaart. Omdat ik wat subtiel erotisch gekreun hoor kijk ik af en toe stiekem naar rechts in de spiegel en zie dat ze haar ogen grotendeels gesloten heeft haar snoetje een gelukzalige uitdrukking vertoont en zich vol vertrouwen heeft overgegeven aan de intieme passionele seks. Ik overdrijf niet, dit maak ik immers niet vaak mee en schrijf nu dus graag over dit wonderlijke geweldige samenzijn. Ik kwam bijna klaar maar omdat het uurtje erop zat besloten we de kamer te verlaten. ik had immers nog zat voor de boeg en wilde mijn kruit niet perse direct verschieten.
    Klaarkomen is ook bijzaak, puur de intimiteit van seks met een prachtige jonge vrouw is voor mij voldoende voor een toptijd. Dit leuke en bijzondere meisje heeft me in ieder geval een ontzettend fijne tijd bezorgt!

    Vervolgens een rondje gemaakt, biertje gedronken en maar weer eens op zoek gegaan naar een lief meisje. Omdat ik een zwak heb voor Russische dames heb ik me eens in die hoek georienteerd. Ik zag een nieuw gezicht en spreek haar aan. Blijkt Julia te zijn. even mee gekletst en vervolgens mee naar een kamer gegaan. Daarop volgde een waanzinnige porno sessie zoals ik die nog maar weinig heb beleefd..... Initieel begint ze langzaam en subtiel te zoenen wat als snel overgaat in wild passioneel tongzoenen zonder terughoudendheid op een wijze die zijn weerga niet kent. Het monster was ontketend en ik weet aanvankelijk niet wat me overkomt. Door dit erotisch en intens tongzoenen raak ik in een soort van waas van geilheid, dat hebben we geweten. het komende uur hebben we als dieren liggen neuken, in alle posities vreselijk hard lang en intensieve seks gehad en ik verlangde constant naar meer en dat bleef ze ook geven zonder tussendoor te vertragen. Heerlijke wilde remmingsloze vrouw!!!!
    Ze had een en ander mogelijk niet verwacht want na een half uur was ze de uitputting nabij en moest ik constant horen dat ik een volledig crazy man ben
    tussendoor pijpt ze me op waanzinnige wijze, met twee handen pakt ze mijn pik, beweegt ritmisch op en neer terwijl ze mijn eikel likt met dat fluweel zachte tongetje. Van gepijpt worden ben ik nog nooit klaargekomen maar ik begon er deze keer warempel in te geloven! Ondanks dat het vanuit de verte naderde, bleef het te lang uit en we gaan weer neuken. Nu lekker in doggy. Geweldig mooie stevige gespierde kont en ze verdraagt alles wat je in de strijd gooit. Omdat ik door het pijpen waarschijnlijk kort aan een hoogtepunt ben geraakt, kom ik na een minuut of 5-10 stevig in doggy geneukt te hebben stevig klaar. beide storten we uitgeput, bezweet en voldaan neer op het bed. We kletsen wat en ik toon haar foto's van mijn 200 jaar oude Russische ikoon. Ze wist de heilge figuur te identificeren! dat was leuk, heb me altijd afgevraagd wie het nu was. Top. ik geniet echt van de omgang met leuke vrouwen van andere nationaliteiten. Je hebt elkaar dan immers wat te vertellen en zaken om je over te verwonderen.
    Ondanks dat dit meisje de rest van de dag erg populair was en ze verschillende kerels heeft afgewerkt hoorde ik later van Elena de theke, eveneens Russisch, dat Julia haar verteld had dat ik een echte kerel en een geweldige sekspartner ben

    van deze sessie moest ik iets langer bijkomen. Weer wat bier gedronken en verdwaasd wat rondgelopen, nog altijd in een porno roes dankzij Julia.
    Ik zag een prachtig blond meisje wat sprekend het evenbeeld is van de Nijmeegse zangeres DO!! ik zag haar vorige week al en wilde toen al graag met haar mee maar een andere kerel was me voor.
    Maar nu liep ik haar weer tegen het bevallige lijf. Ze lacht constant en heeft echt een mooi engelensnoetje. En een lichaam om bij weg te dromen. Cindy noemt ze zich.
    Ik kon haar niet weerstaan en we gaan naar een kamer waar ik direct aangeef dan neuken niet mogelijk is vanwege een defecte penis. Wat doen we dan hier vraagt ze? ik geef aan dat ik graag bef.
    Nou, geen probleem zegt ze, dus ik ga aan de slag. Dat resulteerde niet in een orgasme maar het kan niet altijd feest zijn. Ik heb het idee dat haar kreetjes ook nogal gemaakt waren want ik zag dat ze met open ogen naar het plafond lag te staren. Mar goed, ik ben me goed bewust dat slechts weinig vrouwen in een club zich volledig over geven tijdens een befsessie of zich openstellen voor een orgasme.
    Mijn pik was redelijk slapjes en ze wil gaan pijpen. Ik gaf aan dat we dat maar laten zitten, zo'n lief meisje hoeft mijn lul niet in de mond te nemen!
    Had ik maar een schoenlepel meegenomen want na wat trek en prutswerk was hij stijf, maar na aanbrengen van een rubber begon de slapte weer in te treden. Dus ik frot en pruts hem er uiteindelijk in in missio. Gelukkig is het zo dat als je een weigerachtige pik eenmaal in een poes hebt zitten dat hij dan meestal wel lekker stijf word. Dat ging nu dus ook zo. Ze heeft een prachtig lijf en mooie poes. De seks gaat rustig en beheerst want ze geeft aan dat ze klein is en haar kutje nog maar weinig kilometers op de teller heeft!! top uitspraak van dat leuke meidje. Vervolgens trachten we doggy, ze heeft echt een fantastisch mooie erotische kont. Maar helaas, mijn pik hangt er als een slappe doek bij en dus ruk ik het rubber eraf en laat de seks voor wat het is. We kletsen nog wat en ik streel haar mooie jonge lijf, speel wat met haar voeten en geniet van haar mooie vrolijke gezicht en het leuke onderhoud wat we hebben. Top meisje, wat een engeltje.

    tussen de bedrijven door had ik het zogenaamde scheidende trio al waargenomen, dana loredana en Bianca. Dus ik geef aan dat ik hoorde dat ze voorgoed vertrekken en ik afscheid wil nemen. dana en loredana geven aan dat het klets is en ik niet alle onzin van het forum moet geloven. Ok, whatever. Bianca vraagt me constant om seks voor 100 euro per half uur of 150 per uur omdat het kerstmis is? lijkt me geen goed plan. Ondanks dat ik haar altijd een lief en leuk meisje vond, toonde ze later helaas haar ware gezicht. wat een bitch is dat geworden, of was het waarschijnlijk altijd al. Ik tref haar buiten in de rokersruimte en ze geeft me te verstaan dat ik beter bij haar vandaan kan gaan. Val lekker dood trut, van meisje naar kille trut getransformeerd. Weer een verloren zieltje. zonde. Dana zag er overigens prachtig uit! maar nog altijd vind ze me niet aardig. Jammer maar helaas.... wel een genot om af en toe eens stiekem naar te kijken!

    Ook Nicky en Ella waren er weer. Die twee naast elkaar op een sofa is toch wel een heel bijzondere aanblik. Prachtige vrouwen om te zien en waanzinnig lastig om weerstand aan te bieden. Maar ik ben niet gezwicht voor hun charmes, kan me niet teveel toeleggen op dezelfde vrouwen, dat leidt tot een verslaving en daarmee afhankelijkheid. Ik laat niet meer toe dat een dame in mijn hoofd kruipt....

    Toen was het gelukkig tijd voor het avondeten. Deze keer niet veel soeps, de stukken kipfile in een saus waren nog het beste te eten. ik ga boven bij de sauna zitten met mijn bord en daar komt de lieve kleine bunny naast me zitten met tot mijn grote verbazing en hilariteit een bord volledig gevuld met nagenoeg niets anders dan een enorme hoeveelheid gekookte aardappelen! dus ik mompel er iets over en het knappe ding kijkt me glunderend aan met dat mooie snoetje. Super!

    Tegenover me zit een trien uit een Roemeens getto. ik probeer een vriendelijk gesprek aan te knopen, geeft die sloerie me te verstaan dat ik mijn bek moet houden en door moet vreten!!!!!!
    Dat heb ik recht in haar gezicht teruggekaatst door met een kille blik in het Roemeens te zeggen dat ze kapot kon vallen. Daarna kwam er geen woord meer uit. Gek wijf zeg.....

    Na het eten twee saunagangen gemaakt en toen in galop naar Milenka voor een ontspannende massage. Altijd leuk kletsen met haar, geeft veel inzicht achter de schermen van wat er zoals afspeelt in deze club. Top

    Later moest en zou ik natuurlijk weer seks hebben, er waren veel kerels inmiddels en gelukkig ook wel veel meisjes. Maar een dame vinden was toch lastig door de verhouding mannen-vrouwen.
    ik kom in de gang een leuk ding tegen, ze had een heel moeilijke naam die ik echt niet meer weet. Donker haar met rode vlakken erin. Stevige kont, knap kopje en in zwart gekleed.
    We gaan naar de kamer en ik ga haar beffen. Ik doe goed mijn best maar er volgt geen boe of bah van haar kant. Dus op een gegeven moment kap, ik er mee, richt mijn hoofd op, maar dan grijpt ze me bij mijn haar en beveelt me door te gaan! schijnbaar een gevalletje stille wateren diepe gronden. Poesje werd niet smaakvol en daarom was de lol er na 20 minuten wel af. Toen overgegaan op neuken, ik was weer op krachten en mijn pik ook!
    eerst stevig in missio geneukt waarbij het knappe 22 jarige meidje aangeeft dat ze met kleine lullen niets kan aanvangen en blij is dat ik een fatsoenlijk pik heb. ze heeft een heerlijke volle poes en lekkere volle dijen die ik tegen me aandruk terwijl ik haar pauzeloos stevig en ritmisch neuk. Ze spoort me aan alsof ik een paard ben, doorgaan roept ze, ga door!! nou top, eindelijk een meisje wat niet van porcelein is.
    Toen in doggy, lekkere zachte flinke kont die ik in mijn handen grijp en afwisselend uit elkaar trek of bij elkaar duw. ook druk ik die billen plat naar voren om zo diep mogelijk te komen. Heerlijke griet, we neuken als een machine en ze geeft aan dat ik geschift ben maar ze wel blij is dat ik haar zo lang en stevig kan neuken. ik raak ook langzaam op, vraag of ze op haar buik gaat liggen en ze spreid haar benen iets. In die positie breng ik mijn penis is en druk hem er afwisselend diep of ondiep in. in deze positie, mits correct uitgevoerd, ervaart een vrouw doorgaans de meeste stimulatie en sexueel genot. Ook in dit geval
    leuke sessie gehad, jammer dat ze na het uur 100 euro vroeg. Niet betaald natuurlijk, 75 is correct, als je 100 wil moet je dat vooraf maar aangeven. Ze nam er genoegen mee en neemt lief en vriendelijk afscheid.

    Later op de avond zag ik een nieuwe Russische dame met een lief en zeer expressief gezicht. zwarte haren en mooie blauwe ogen. vriendelijk meisje van 22 jaar. Daria noemt ze zich.
    Ik vraag haar mee en zeg dat ik slechts een half uurtje wil beffen. Je moet je immers wat gunnen voor kerstmis en daarbij had ik al genoeg geneukt.
    Ze gaat akkoord en we gaan naar de kelder. Daar ontkleed ze zich en wederom zie ik een prachtige jonge vrouw met een mooi geproportioneerd lichaam. Dat doet me altijd veel. ik ben snel onder de indruk van een naakte jonge vrouw, het zijn immers geen producten die in een rij op schappen in een winkel liggen. We beginnen wat te kletsen en omdat ik terughoudend ben en het onfatsoenlijk vind om haar benen maar zo snel mogelijk uit elkaar te duwen en te gaan beffen, verstrijkt er nogal wat tijd. Niet erg, want ik geniet van het praten met zo'n mooie jonge meid uit een ander deel van de wereld. Een extreem toeval waar we beide van staan te kijken is dat ik haar vertel over mijn reizen naar Rusland, ik blijk in haar stad te zijn geweest met een vrouw met dezelfde (echte) naam als zij heeft en die vrouw had ook nog eens exact hetzelfde beroep daar in Rusland!!!!! Vreemd toeval. Dit leuke gesprek breekt alle ijs, voor zover dat er was. Ik vraag of ik mag beffen en lachend stemt ze toe.
    Wat een mooie verzorgde vrouw is dit, ik begin heel langzaam en subtiel met mijn activiteiten en merk dat ze zeer gevoelig is en de aanrakingen als zeer erotisch en stimulerend ervaart. ik geniet en ga rustig en beheerst verder. Wat een fantastische ervaring, we waren zo goed op elkaar afgestemd dat het een waar genot en kunstwerkje werd. ik geniet van haar prachtige poes, werk langzaam naar een hoogtepunt toe, stel het ook uit want ik wilde nog even genieten en het uiteindelijke hoogtepunt voor haar zo intens als mogelijk maken. Ik heb wel een half uur gebeft, mijn nek deed er zeer van maar dat deerde me niet. Na een minuutje of 10-15 kreeg haar poes van opwinding een heerlijke smaak en werd ze alsmaar natter. wat een genot, een poes zoals ik ze altijd zoek maar niet gek vaak tref. na het half uur komt ze heerlijk klaar. Ik heb ervaring genoeg om te herkennen dat dit echt was. Ik voelde me er geweldig bij! ze was even van de kaart en begint uitsluitend Russisch tegen me te spreken. Dan herpakt ze zich en met grote ogen en nog wat trillend noemt ze me een Wizard en een waanzinnige professional. Wat een topmeisje, neuken had ik niet gepland en heb dat ook achterwege gelaten. Ik wist dat ik niet veel poen meer bij me had en moest derhalve de tijd in de gaten houden. We bleken 3 kwartier op de kamer te zijn waar ik op een half uurtje gerekend had. Heb haar mijn laatste 75 euro gegeven uit dank voor deze heerlijke en echte ervaring. Ik hoop dat ze er in januari nog is, want dan ga ik op zeker nog een keer met haar, beffen en daarna heerlijk langdurig langzame passionele seks met dit supermeisje.

    Omdat er ergens nog iets prikkelde besloot ik bij de theke wat geld op te nemen met mijn creditcard. 200 getrokken en aldus weer bewapend het slagveld betreden. Ik zag nogal wat meiden en wilde gewoon nog even beffen. wie maakte me eigenlijk niet zoveel uit. het was inmiddels 23.45 en ik moest natuurlijk opschieten want ik wilde nog 2x een half uur tongen en likken. Dus buiten tref ik een vriendelijke blonde dame uit Lettland, Luna. Ze spreekt heel voornaam, open vriendelijk en correct, als een echte dame. Dus ik denk, wat maakt mij het uit, we gaan even likken. Dat heb ik geweten..... eenmaal op de kamer verdween de dame en kwam het pornobeest tevoorschijn. We ontkleden ons, ze drukt me tegen de wand en begint me waanzinnig geil te tongen terwijl ik mijn handen op haar lekker volle reet heb.
    mijn pik is stijf en staat fier overeind, ze stopt hem tussen haar benen en wipt iets omhoog. Ik dacht even dat ze hem er zo in zou laten glijden maar ze is professioneel genoeg om dat te kunnen vermijden. Ze gaat op haar knieen en begint me stevig te pijpen. Ik duw haar op het bed, ze spreid haar benen en we tongen vol overgave terwijl mijn lul tussen haar lippen doorschuift. erin laten glijden is taboe dus dat gebeurt niet. Ze speelt een geil spel maar dat ze tijdens het tongen haar ogen laat wegrollen vind ik dan wel weer overdreven. Maar goed, geil monster, dus we beginnen met een ernstig stevige remmingsloze porno sessie. Rammen totdat ik niet meer kon terwijl de meid schreeuwt om meer!!!!
    Ik doe mijn best en pomp er met mijn laatste krachten stevig op los. vervolgens nog even in doggy, ze heeft een lekkere grote mooie kont. Mijn pik zat met zijn gedachten al bij feierabend dus langzaam liep het leven uit hem weg.
    gestopt met neuken en vervolgens begint het geile beest me te pijpen en vraagt om in haar mond klaar te komen. Dat had ik nog nooit gedaan, heb daar eigenlijk morele bezwaren tegen, maar omdat deze vrouw zich zo dellerig en als een pornoactrice had geprofileerd dacht ik dat het wel een mooie afsluiting van de avond zou zijn. Van gepijpt worden ben ik nog nooit in mijn leven klaargekomen, dus ik grijp hem vast en ruk me suf terwijl zij me ter inspiratie haar opengespreide kont toont en zichzelf begint te vingeren. Best aardige aanblik, dus ik voel een orgasme opkomen. Ze brengt haar hoofd naar mijn pik en likt aan mijn eikel terwijl ik stevig aan het rukken ben. Ik kom uiteindelijk met kracht klaar en stop mijn pik in haar mond, en beweeg wat op en neer terwijl ik klaar aan het komen ben. Zeer intens gevoel. Ze vertrekt geen spier en zuigt de laatste druppel eruit. Vervolgens spuugt ze het uit in een papieren doekje. het heeft bij elkaar zo'n 3 kwartier geduurd dus ik betaal 100 incl. het in de mond afspuiten. Was best een interessante ervaring maar eenmalig want het voegt zo weinig toe dat het me die 25 in de toekomst niet meer waard is.

    Ik haal nog een koffie, loop er een rondje mee en zeg hier en daar nog een bedankje en een groet. Onder meer tegen Daria, die ik echt nog eens hoop te zien, Cindy en ook julia tref ik op de valreep nog even.
    Ik heb een top dag gehad, ondanks dat een perfect plaatje in mijn hoofd, namelijk van de lieve Bianca, voorgoed besmeurd is. Weer een les, geloof een (ervaren) hoer nooit, vertrouw haar niet en val niet voor haar charmes. In het prille begin zijn het nog mensen en meisjes, paar maanden later zijn het sluwe kille geldmachines.

    http://www.youtube.com/watch?v=i9JCn4cssxk

    Laatst gewijzigd door Pietjepik; 19 december 2013 om 11:38

  37. Onderstaande 18 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 december 2013),Big30 (19 december 2013),Bluebear (21 december 2013),Bosco (19 december 2013),Flurkman (20 december 2013),gignnl (20 december 2013),hansdordt (19 december 2013),Jansen (19 december 2013),Knabbel (19 december 2013),Megaboob (19 december 2013),nieuwkomertje (19 december 2013),Peppino (20 december 2013),Ricardo Banana (19 december 2013),rmjhexe (19 december 2013),terminator (19 december 2013),Theodor Adorno (23 december 2013),Wijze grijze (19 december 2013),Willi69 (19 december 2013)

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Living Room 468*60