Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 193
  1. #126
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Big30 moet deze niet te miskennen signalen betreffende de gevolgen van het vertrek van de metzger bij de führung kenbaar maken anders kan men het avondeten binnenkort geheel schrappen aangezien er weldra geen beer meer te voeden valt!

    Help de Metzger de winter door, door de man wieder anzustellen!!!!!!!!!

    Help mij als kleine eenzame hongerige ijsbeer daar dan ook gelijk de winter mee door. Help mij en de rest van de berenpopulatie en behoed ons voor uitsterven. Van slechts broodjes kaas en pizza gaat hij immers op den duur ook hangen en dan hebben zelfs de dames er niets meer aan.....

  2. #127
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Was ist los? Der Metzger ist weg?
    Vorgestern war er noch da!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (11 december 2013)

  4. #128
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Dann ist ja gut.

    Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk

  5. #129
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Flipper hoe ziet de samenstelling van het Russische clubje er momenteel uit? Marisha toevallig weer teruggekeerd? En die leuke Roemeense dame met D-cups en haar snoet vol met sproeten en groene ogen? Nog aanwezig?

  6. #130
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    hoe ziet de samenstelling van het Russische clubje er momenteel uit?
    => Anastasia, Carina, Samantha...

    Marisha toevallig weer teruggekeerd?
    Nee.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (11 december 2013)

  8. #131
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Er is sinds vrijdag nog een blonde russische meer aanwezig, die in 2012/2013 ook bij VV en LR heeft gewerkt.

    Deze blonde is wel een superbeleving, maar haar naam in Happy weet ik zo niet.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  9. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (11 december 2013)

  10. #132
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Deze blonde is wel een superbeleving, maar haar naam in Happy weet ik zo niet.
    Weniger Heineken trinken, mehr fragen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. #133
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Jansen. Big; sorry voor de confusion; dat was dan een heel kort uitstapje, zoiets als "ff een pakje sigaretten halen".
    Ik denk dat onze Bianca nu toch echt een pakje sigaretten aan het halen is met wat collegae. Gister was ze er in elk geval niet. Maar ze kunnen zomaar weer op de stoep staan in het Oedtse. (Het blijven Roemse he)
    LFFFHTE

  12. #134
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Ik denk dat onze Bianca nu toch echt een pakje sigaretten aan het halen is met wat collegae. Gister was ze er in elk geval niet. Maar ze kunnen zomaar weer op de stoep staan in het Oedtse. (Het blijven Roemse he)
    ik zal haar zo terug brengen, tegen 11.00 komen we aan.

  13. #135
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik zal haar zo terug brengen, tegen 11.00 komen we aan.
    Die kans om 11:00 acht ik uitermate klein
    LFFFHTE

  14. #136
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Bianca is meestal vrij op de dinsdag en samen weg met Loredana.
    Op de woensdag komen ze meestal samen carpoolen dus.

    Big30 en Jansen zijn door de mist niet aangekomen ze zijn ergens blijven steken haha figuurlijk en bij Jansen ook letterlijk.

    Na de mist wordt weer een nieuwe planning gemaakt.

  15. #137
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Ik heb 3 landen doorgescheurd en ik ben ook lekker blijven steken bij bekende dames. Ik weet wanneer ze vrij zijn en wanneer niet.
    En ook vandaag was ze niet in Oedt.
    LFFFHTE

  16. #138
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Morgenavond zal ik de heren weten te melden waar sommige dames bivakkeren. "Bluebear" gaat morgen buiten de paden lopen en ik vermoedt waar ik moet zijn. Wordt vervolgd.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (12 december 2013)

  18. #139
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Morgenavond zal ik de heren weten te melden waar sommige dames bivakkeren. "Bluebear" gaat morgen buiten de paden lopen en ik vermoedt waar ik moet zijn. Wordt vervolgd.
    Ik zeg Roermond. :wink:

  19. #140
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 12:50
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik zeg Roermond. :wink:

  20. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (12 december 2013)

  21. #141
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Big30 en Jansen zijn door de mist niet aangekomen ze zijn ergens blijven steken haha figuurlijk en bij Jansen ook letterlijk.
    Mooi is dat, heb nog wel op jullie zitten wachten...

    Mijn PHG ervaring gisteren, na ruim 2 jaar nog eens geweest: het kon echt niet veel matter worden! Sfeer / animo = zero,zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinco... Dames waren al blij als ze gewoon naast me mochten zitten (ik zei vanaf seconde 1 dat er geen kamergang inzat) om gewoon een praatje te maken! Daar waar vroeger het buffet werd aangevlogen en er een rij van bovenaan de trap stond, kwam er bij het openen van 't buffet amper zes man / vrouw in beweging.
    Inderhaast nog een DJ aan laten rukken, maar 1 vogel maakt de lente niet! (zei mijn oma in der grote moestuin altijd)

    Ik herinner me dat ik me in de zomer van 2011, liggend op een bankje naast de magnolia, hardop afvroeg; "wat lig ik hier te doen, liggend in de tuin, naar vijf lelijke venten kijkend, geen meid te zien..." Vervolgens mijn heil gezocht (en gevonden) in GT.

    Gisteren wegens omstandigheden niet ge-Gee-Teet, had verplichting in PHG (Veronica en ja, Jansen en Bigje dus). Aankomst 15u00, nog plek op de parking van PHG zelf, dat beloofde alvast niet veel goeds... Binnen enkele beren en enkele dames waarvan de neukbaarheidsfactor voor mij vrij laag was... Ene Roemse Judith kwam een praatje maken, maar dat was buiten categorie. Geen Veronica te zien... Navraag leerde me dat ze op kamer was... Dat gebeurt mij dan weer, lege tent met weinig lekkers en diegene waar je dan voor komt is dan flink bezig (uiteindelijk rond 16u45 mee op kamer beland).

    Warsje getankt, dat was ijsje, ijsje koud... Vervolgens veel op mijn I-pad gewerkt, vervolgens zelfs even ingedut...

    Veronica getroffen, 2 uurtjes mee langs de plinten geweest, heerlijk... Lekkere seks, leuke babbel... mooie meid, altijd een stralende glimlach heerlijk lijfje (nog steeds) prachtige voorgevel, helemaal Masseurke's meug. aan haar familie vertelt ze dat ze oudere mensen verpleegt in Duitsland... "Nou, dat is toch exact wat je doet", zei ik haar. Daar kon ze hartelijk om lachen, had het zo nog niet bekeken.

    Met mijn maat bijgepraat, goed gegeten, gebankt, weer wat gewerkt... Ik zag nog een blonde, type van het Belgische zangeresje Sylver, leek me wel wat, maar werd aangesproken door Lori. Lekker ding, mooie meid, me laten verleiden als afsluiter.

    Op kamer zoende ze voortreffelijk maar kort, zakte af, "you smell good", zei ze onderweg. Ik vond dat maar normaal, "no that is not normal", antwoordde ze weer. Heb aan de lockers al wel eens naast een zuur zweet ruikende beer gestaan en me dan onmiddellijk afgevraagd wat een ellende het moet zijn voor zo'n strakke 20'er om met zo'n beer op kamer te moeten. Die douches in clubland zijn gratis hoor, vaak staat er ook nog een busje deo! Dit terzijde.
    Pijpen meer dan ok, maar eentonig, neuken lekker, hele fraaie naturelle borsten... Boven gemiddeld, maar ook niet meer dan dat!

    Ik zag ook nog een oude bekende Cristina, met een wel heul erg grote voorgevel intussen, maar nog steeds ok in de omgang...

    Na ruim zes uur verdwaasd het pand verlaten... Het ging echt niet meer op gang komen, ze zien me echt niet meer terug, ben er klaar mee, sorry voor de fans!

    "Je bent stikverwend", zei mijn oma in der grote moestuin altijd!

    Gegroet beren,
    Masseurke
    Laatst gewijzigd door masseurke; 12 december 2013 om 09:08
    Bruine beer

  22. Onderstaande 13 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 december 2013),Badslippers (12 december 2013),Big30 (12 december 2013),Bosco (12 december 2013),gignnl (13 december 2013),Jansen (12 december 2013),Magic-G (12 december 2013),Megaboob (12 december 2013),NikXXX (12 december 2013),Pietjepik (12 december 2013),Teiresas (12 december 2013),terminator (12 december 2013),Willi69 (12 december 2013)

  23. #142
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Gisteren een dagje te PHG doorgebracht van 11.00 tot 01.00
    Het eerste wat opviel was dat de club aardig leeg was wat betreft dames, beren waren er echter meer dan genoeg. Waarschijnlijk zaten de meeste dames in de Villa aangezien daar blijkbaar een Weihnachtsparty aan de gang was. Ik had me beter moeten laten informeren, dan was ik mogelijk een andere dag naar Oedt gegaan. Dus geen mooi snoetje van Louana en ook geen Bianca, loredana of andere bekende schoonheden. Russische Marisha schijnt volgens haar landgenoten ook pas in de zomer weer terug te keren, wat een pech... Wat er wel was, was bijna allemaal nieuw, voor mij in ieder geval onbekend. Maar onbekend maakt zeker niet onbemind en als ik er dan toch ben probeer ik er het beste maar van te maken.

    Zo gezegd zo gedaan. Ik heb eerst een poosje door de lege club gestruind om wat te acclimatiseren en om een lieftallige dame te vinden die bereid was een uurtje van haar leven naakt met me door te brengen. Ik had al eerder een prachtige sexy verschijning zien zitten, een meisje wat ik bij eerdere bezoeken ook al zag. Het bleek de Poolse 26 jarige Veronika te zijn. Met sexy brilletje. Vriendelijke meid die uitstekend Engels spreekt.
    Ze accepteert gelukkig mijn onzedelijke voorstel en we gaan naar een kamer. Ze blijft zeer communicatief en lacht constant uitbundig met een prachtige lach en glinsterende ogen.
    Haar lichaam is werkelijk geweldig, alles op de juiste plaats en ze doet met alles wat je voorstelt enthousiast mee.
    Leuke vrouw, fijne ervaring ondanks dat ik na een uur stevige seks niet klaar ben gekomen....

    Daarna snel op zoek gegaan naar een volgende dame. Dit werd een oude bekende van me, ik mag haar naam niet noemen aangezien ze boos was over een eerder bericht wat ik hier over haar schreef. Zal dat dan ook maar niet doen.
    In ieder geval, het betreft een prachtig Roemeens meisje waar ik nogal een zwak voor heb. Dat komt met name door haar prachtige mysterieuze gezicht en de leuke wijze waarop je met haar kunt praten.
    1,5 uur mee doorgebracht, natuurlijk mijn liefhebberij beffen niet overgeslagen en dat duurde bijna een half uur. Mijn nek begon te verkrampen en normaal probeer ik een meisje tot een orgasme te brengen maar dat zat er deze keer niet in!
    Ze vertoonde kenmerken van iemand die het best prettig vond, zal ook wel, anders fake je een orgasme en dan is het over. Dus vol schaamte na een half uur gestopt en vervolgens in diverse posities prettige seks gehad. Niet klaargekomen....

    Vervolgens tegen een uur of 1700 vond ik een buitengewoon knap Bulgaars meisje, Nikita. Echt een prachtige meid om te zien, mooi wit gebit, getinte huid en mooie grote bruine ogen. Ik was verkocht!
    Dus ik stel een 1 op 1 voor, ze accepteert en we gaan naar de kelder. Al staande begint het meisje heel prettig te tongzoenen, dat is niet bepaald een straf bij zo'n knappe exotische dame.
    Op een gegeven moment vraag ik of ik mag beffen, maar dat mag niet!!!! not now?? straks dan? nee ook niet, de reden werd vaag gehouden en er werd niet nader op in gegaan. Ongesteld was ze niet, wat was dan het probleem? Sommige vrouwen doorgrond ik geheel niet, dus de pogingen maar opgegeven. We hebben vervolgens werkelijk stevige seks gehad in diverse posities, het kleine meisje verdroeg het allemaal prima, geen pijn, geen probleem.
    Uiteindelijk in doggy afgemaakt met een orgasme!

    Voldaan en tevreden verlaat ik de kamer en onderneem een saunagang. Ik vond de sauna buiten al behoorlijk warm aanvoelen, bleek het ding op 105 graden te staan!! veel te heet, toch nog 8 minuten volgehouden maar na het afkoelen heb ik de tweede ronde maar in de binnensauna gedaan. Die was weer te lauw, ik vermoed 80 graden. Al met al toch wel verkwikkend.

    Daarna was het zo ongeveer tijd voor het avondeten en het goede nieuws is dat de Metzger nog wel aanwezig is!! Wederom genoten van een vol bord met specialiteiten van de kok.

    In de loop van de avond verschillende keren buiten in het rokersgedeelte een aantal vrouwen voor de gek staan houden, velen hebben een hekel aan me en vertellen dat onderling ook aan elkaar. Ze zijn van mening dat ik alleen maar praat en nooit met iemand neuk. Wat een misvatting. 1 meisje is altijd buitengewoon brutaal, ze geeft aan dat als ik niet rook ik daar niets te zoeken heb en dien te verdwijnen. Gelukkig weet ik hoe je in het Roemeens Fuck off zegt, dus dat gaf ik haar te verstaan. zij snapte de boodschap en de andere dames moesten erom lachen. Ik noem geen naam, want de kans bestaat dat ik me vergis en dat zou natuurlijk lullig zijn. slanke brunette met prachtige kont maar een gelaatsuitdrukking waar je direct aan ziet dat het brein door cokemisbruik volledig aan gort is. Jammer maar helaas niets meer aan te doen. Kapot in de kop en alleen nog maar een mooi lijf om van te bestaan. Treurig eigenlijk.

    Overigens weer vriendjes met Theke Tessa geworden!! ze was buitengewoon vriendelijk tegen me en alles was vergeven en vergeten :-)

    Na van het avondeten bekomen te zijn ontstond wederom de drang tot een intiem treffen met een lekkere vrouw. Ik had mijn zinnen gezet op een aantal prachtige blonde meisjes, daar viste ik helaas telkens achter het net.
    Totdat ik in het voorbijgaan een heerlijke volle blonde stoot zag zitten aan de bar. Dus ik stel me voor en zij stelt zich voor als Violetta uit Polen. Over deze vrouw had ik al een en ander gelezen hier en ik dacht in de prijzen gevallen te zijn.
    Dus snel een afspraak mee gemaakt en naar een kamer gegaan. Ze zegt 30 jaar oud te zijn. Maar wat een heerlijk lijf heeft deze dame, prachtige borsten en een waanzinnig mooie ronde stevige kont en prachtpoesje.
    Het werd een aangenaam uurtje, ze zoent behoorlijk, laat zich uitvoerig beffen maar slaakt daarbij gemaakte kreetjes en maakt andere vreemde geluiden. Pijpen doet ze grandioos, ook tussen het neuken door trekt ze het condoom eraf en begint volledig op eigen initiatief uitvoerig lang en diep te pijpen. Vreselijk hard geneukt in allerlei posities maar wederom niet klaargekomen.
    Maar dit uurtje was geen straf!!

    Gedurende de dag heb ik me een aantal keren op leuke wijze onderhouden met een dame uit Slovenie, Andrea. Ze woont volgens eigen zeggen op 4 minuten van Oostenrijk dus spreekt die taal vloeiend met het unieke bijbehorende Tiroler accent.
    Mooie dame, 26 jaar en ontzettend lief en vriendelijk. Tegen 23.00 kwam ik na een dwaaltocht door de club bij haar te zitten op een sofa. Daar leuk gekletst en uiteindelijk aangegeven dat ik graag met haar mee zou gaan. Ze vroeg wel 6 of 7 keer of ik dat echt meende want ze wist me niet goed te peilen gaf ze aan.
    Uiteindelijk in kamer 6 beland waar ik een zeer fijn uurtje heb doorgebracht met deze lieve leuke vrouw. Voorzichtig intiem zoenen, pijpen doet ze heel teder en tegelijkertijd geweldig en vol overgave. Beffen was ook leuk en ze vroeg tijdens het beffen of ik 69 leuk vind? ja graag! dus daar nog even op omgeschakeld. Vervolgens seks gehad in verschillende standjes, intensief en absoluut prettig. Ze heeft een mooi lijf.
    Halverwege het condoom nog even gewisseld en daarna het spelletje in doggy afgemaakt. Dit meisje kan een stootje hebben en drukt haar kont met geweld naar achteren terwijl ik mijn best aan het doen ben om tot een orgasme te komen.
    En dat lukt! geweldig, fijne afsluiting van deze leuke prettige sessie met een echt leuke lieve dame.

    Daarna heb ik nog een uurtje in de alsmaar leger wordende club doorgebracht, zat onder andere met een cappuchino te relaxen op de sofa bij de binnensauna waar ook 3 Roemeense plaaggeesten zaten. Meisjes die me (altijd) gedurende de dag pesten en confronterende uitspraken doen. Onder andere Delia, lekker ding met een heerlijk lichaam. Maar alles op een leuke ludieke manier, woord wederwoord en elkaar een beetje prikken en voor de gek houden. Top.
    Het meisje tegenover me droeg geen slip en spreid haar benen, toont me haar erg fraaie poes en begint te masturberen. Geen slechte afsluiting van de avond

    Helaas sluit de tent op woensdag om 0100 en ik moest vertrekken. Jammer want vreemd genoeg was ik niet gek moe (in tegenstelling tot andere dagen wanneer de klok dit uur slaat) en had best tot 0300 willen blijven hangen.
    Volgende keer mogelijk op donderdag weer eens buurten. De thuisreis was inderdaad een lange rit door een laag hangend wolkendek en het was op plaatsen goed opletten ivm met het slechte zicht.
    Maar heelhuids thuis rond 0200 aangekomen met een hoofd vol leuke en geile herinneringen!

  24. Onderstaande 13 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 december 2013),bad pritt (12 december 2013),Big30 (12 december 2013),Bosco (12 december 2013),Carlitos (12 december 2013),hansdordt (12 december 2013),Jansen (12 december 2013),Megaboob (12 december 2013),pieterman (12 december 2013),vakantieganger24 (12 december 2013),Wijze grijze (12 december 2013),Willi69 (12 december 2013),Znipper (13 december 2013)

  25. #143
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Morgenavond zal ik de heren weten te melden waar sommige dames bivakkeren. "Bluebear" gaat morgen buiten de paden lopen en ik vermoedt waar ik moet zijn. Wordt vervolgd.
    bluebear als je dan toch je antennes opzet, probeer er eens achter te komen waar en of Raissa (ex-phg beauty, vriendinnetje van jouw schatje) zich nu ophoudt? ik weet dat ze weer werkzaam is, maar waar? wel in omgeving NRW want ze was op de autoshow Essen :-)

  26. #144
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    bluebear als je dan toch je antennes opzet, probeer er eens achter te komen waar en of Raissa (ex-phg beauty, vriendinnetje van jouw schatje) zich nu ophoudt? ik weet dat ze weer werkzaam is, maar waar? wel in omgeving NRW want ze was op de autoshow Essen :-)

    Raissa is zeker een hele lekkere meid heb haar ook enkele malen vast gespijkerd.
    Morgen eens kijken of de andere meiden ook weer aanwezig zijn.

  27. #145
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Ik zit er wel eens naast maar ik acht de kans vrij klein dat de dames morgen in Oedt zullen zijn......
    LFFFHTE

  28. #146
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Raissa is zeker een hele lekkere meid heb haar ook enkele malen vast gespijkerd.
    Morgen eens kijken of de andere meiden ook weer aanwezig zijn.
    maar waar hangt deze schoonheid uit??????? ik heb haar actuele telefoonnummer, maar afgezien van een ontvangen haat appje een week of 3 terug heb ik geen contact meer... ze heeft zo'n top poes, dat ik vanavond nog naar Barcelona zou rijden om haar nog eens te mogen beffen.....

  29. #147
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    maar waar hangt deze schoonheid uit??????? ik heb haar actuele telefoonnummer, maar afgezien van een ontvangen haat appje een week of 3 terug heb ik geen contact meer... ze heeft zo'n top poes, dat ik vanavond nog naar Barcelona zou rijden om haar nog eens te mogen beffen.....
    Nou niet overdrijven naar Barcelona rijden om haar te beffen !!

    Ik heb velours gordijnen hangen daar mag je met je tong ook wel een keer langs dat scheelt je dan 3000 km en 250,- aan brandstof en Tol.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (12 december 2013),Pietjepik (13 december 2013)

  31. #148
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nou niet overdrijven naar Barcelona rijden om haar te beffen !!

    Ik heb velours gordijnen hangen daar mag je met je tong ook wel een keer langs dat scheelt je dan 3000 km en 250,- aan brandstof en Tol.
    je weet wat ze zeggen he, als je een vrouw twee keer wil laten gillen dan moet je haar eerst in haar kont neuken, daarna je lul schoonwrijven aan de gordijnen!!
    prima plan, jij laat haar vrij uit je kelder en ik neem haar vervolgens in jouw woonkamer!

  32. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 december 2013)

  33. #149
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Metzger is een aantal avonden werkzaam en niet alle dagen ook hij heeft recht in een 5 daagse werkweek alleen hij dacht daar zelf anders over nu te hopen dat hij dan wel op de belangrijkste avonden blijft koken ( woensdag tm zondag )

  34. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (13 december 2013)

  35. #150
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    SLOWCHATTEN MAG NIET JONGENS!
    Balle in me buik.

 

 
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

  Babylon 468*60