Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 193
  1. #76
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Heel verstandig Pietjepik. Het beste wat je kunt doen is met je geld gewoon tripjes maken en van te voren al wat dates regelen via badoo. Naar clubs ga ik vandaag de dag alleen nog maar om er even uit te zijn. Het stelt allemaal toch niets meer voor met die kut roemenen allemaal.

  2. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 7 november 2013),terminator ( 7 november 2013),Ties85 (10 november 2013)

  3. #77
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    mee eens, met de kanttekening dat ik gek ben op roemeense meiden...... kreeg dinsdag zelfs poen van 1 van die topgrieten! 10 bani, kun je waarschijnlijk nog geen kauwgombal van kopen maar ik vond het wel lief dat ze me dat gaf nadat ik er 200 euro voor geruild had. lieve grieten die roemeense!!!!!!!!!!

  4. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Er komt een dag....... dat ik niet alleen naar huis hoef te rijden na een dagje clubbezoek?
    Ik mag hopen dat je hiermee bedoelt op zoek te zijn naar een carpool maatje en niet iets anders .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #79
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    niks ervan! ik kaap een keer een grietje mee! al is dat het laatste wat ik doe ik moet dan alleen voortaan een wat grotere tas meenemen....

  6. #80
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    niks ervan! ik kaap een keer een grietje mee! al is dat het laatste wat ik doe ik moet dan alleen voortaan een wat grotere tas meenemen....
    Ik denk dat dit geen probleem voor je is Omdat je valt op de lelijkste mokkels schrijf je dus daar zit er meestal wel een tussen die met je meegaat.

  7. #81
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Na het bericht van Ties 85 gelezen te hebben hoop ik niet dat dit ook zijn leeftijd is omdat hij anders wel van een van de vele trappen had kunnen vallen.
    Natuurlijk is dit een club die al heel wat jaren aan vernieuwingen toe is, en helaas is dat maar in kleine mate uitgevoerd.
    Een stoombad en een Bubbelbad zou ook best hier in thuis horen desnoods buiten in de kleine hutjes die aan het zwembad staan.
    Wat ook al lang op de verlanglijst staan is betere en schonere toiletten en douches laten maken die al lang defect zijn.
    En wat het eten betreft snap ik nog steeds niet dat ze niet eens kijken bij de ander grote clubs waar vanaf de middag tot aan de Pizza een grote pot verse soep staat die vaker wordt aangevuld.
    Hoe vaak komen mensen binnen na 20.00 u en dan is het eten weg of men gaat rond 18.30 u naar huis met een lege maag.
    Ja en voor de kosten van de soep hoef je het niet te laten.

    Voor de rest is het een echte club waar vaste gasten zich thuis voelen en wat de dames betreft heb ik niets van Ties85 gelezen hij zal toch moeten toegeven dat de dames keuze in PHG toch best wel goed is Of je kiest voor Roemeense, Poolse, Russische of uit een ander land de keuze is best groot.

    Ook meisjes in diverse huidskleuren, slank, groot, klein, lang /kort haar,grote /kleine tieten alles is er aanwezig met ongeveer 60 dames op een doordeweekse avond.

    Iedere club heeft zijn charme en voor mensen die zoekende zijn klopt er zijn veel mooiere clubs ,maar dan is daar vaak de dames keuze zeer beperkt en ik kom toch om de lekkerste en mooiste vrouwen te neuken en niet in dresscode Champagne te drinken.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (10 november 2013),nummer 43 ( 8 november 2013)

  9. #82
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik denk dat dit geen probleem voor je is Omdat je valt op de lelijkste mokkels schrijf je dus daar zit er meestal wel een tussen die met je meegaat.
    ik neem louana gewoon mee!

    Bianca lukt me ook.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 november 2013 om 22:15

  10. #83
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Gisterenmorgen was "Bluebear" hard aan het werken toen de "What's app" al een paar keer was overgegaan. Ik besteedde er geen aandacht aan en na verloop van tijd toch maar eens kijken. Mijn "kutzwager" aan de andere kant van de lijn. (Kutzwager = zo noemen we elkaar als we dezelfde DVP neuken)
    "Ik ga al vroeg vanmiddag en uw taxi staat klaar als u dat wilt." "Bluebear" hadt heel andere dingen op zijn agenda staan, maar het clubvirus begon al weer toe te slaan. Slappe zak en geen karakter, ik hadt me alweer snel om laten lullen. Snel naar huis, douchen en om kwart over een klaar staan voor de reis naar Oedt.
    Mijn maat moest nog geld pinnen, omdat we nog gingen shoppen in Duitsland en ik wachtte op hem aldaar. Op mijn telefoon kwam een SMS-je binnen. Good old "Ricardo Banana" aan de andere kant van de lijn, dat ze vanmiddag naar de Happy gingen en met de mededeling dat mijn schatje Dana inmiddels niet meer bij de Happy werkte, maar bij Sixsens. "Bluebear" wist dit natuurlijk allang, maar hadt dit op haar verzoek nog even stil gehouden. Voor hoelang kun je dit verzwijgen? Al dikwijls uitgelegd aan haar, maar Roemeens eigenwijs is ook wijs, he. Toch leuk voor de info van Banana.
    "Bluebear" denkt persoonlijk dat ze snel weer terug zal zijn, maar we zullen het zien. Ik moet deze week in ieder geval "acte de presence" geven aldaar, want ze mist haar baby. Ga dan ook niet weg van mijn favoriete standplaats, mutske dat je er loopt. Maar ja, proberen wat anderen niet lukte, kijk maar naar Loredana. Same place en alweer zuruck beim Happy.
    Gisteren heb ik van haar verschillende berichtjes gehadt hoe de stand van zaken op dat moment was in de Happy. Hoezo neurotisch?
    Ik ben toch wel benieuwd hoe deze club reilt en zeilt en de website belooft toch mooie dingen. Het belooft toch weer een mooi dagje te worden met mijn schatje. Samen in het bubbelbad aldaar. Als dat ding nu maar niet overstroomt.
    Ondertussen weer gearriveerd in de "Blije tuin" en er werd opengedaan door de blonde fantastisch rondborstige theke. Ze zag er weer uit om op te vreten. Wat is dit toch een leuke mevrouw. Vanuit de bar klonken ook weer luidruchtige geluiden geproduceerd door Banana en Mr.N..
    Het gerstenat werd door hen al aan een eerste test onderworpen en zichtbaar goedgekeurd. Ook voor "Bluebear" zou het een drinkdagje worden, omdat ik op de club bijna nooit drink. Maar deze keer hadt ik weer een privechauffeur.
    De eerste uurtjes heb ik gezellig met de jongens aan de bar verpoost en weer mooie verhalen gehoord. Big30 en Jansen voegde zich later ook nog bij dit gezelschap. Ondertussen kreeg ik ook onderricht van nestor "Banana" over het feit dat mijn schatje er niet was en ik nu met de billen bloot moest en dat pannenkoekgedrag maar eens aan de wilgen moest hangen.
    Dus zogezegd, zo geziggidaan !!!

    Ik ging een wandelingetje maken door de club en belandde bij de gokkasten en zag mijn maat daar met zijn meisje Ingrid. Na wat te hebben staan keuvelen raakte ik onder de indruk van zijn meisje. Leuk ding, die Ingrid, ik ken haar al langer maar nooit werk van gemaakt. De interesse was gewekt, dat nog een vervolg zou krijgen."Bluebear" keek en dacht wat om zich heen, ja net als in dat liedje, niemand bijzonders, niemand in het algemeen.
    Maar in de deuropening verscheen een hel brandend licht en "Bluebear" dacht even dat de Happy het nieuwe Lourdes van Duitsland zou worden.
    Wie verscheen daar? De ongekroonde koningin van de DVP's, de revelatie van Roemenië en de topattractie van de Happy in nog ongepopte vorm. (Die dag dan) LOUANA
    De schrik sloeg mij om het hart en hoe kan ik zonder schuldgevoel Jansen recht in de ogen blijven kijken? Ze passeerde mij en onze blikken verraadde al snode plannen.
    Ze ging tegen het hekje bij het nachtcafe staan en bleef mij aankijken. Het duiveltje op mijn linkerschouder voerde via mijn nek een hevige strijd met het engeltje op mijn rechterschouder. Maar ja, een harpje tegen een scherpe drietand is een ongelijke strijd.
    Ik wenkte haar en het eerste wat ze zei was dat ze nog nooit met mij op de kamer was geweest, terwijl we elkaar allang kennen. Zullen we daar eens verandering in brengen, zei ik. Meen je dat, zei ze. Het was inderdaad alsof een jarenlange vriendschap ineens in de waagschaal werd gezet.
    We hebben het allemaal wel eens beleefd. Je kent elkaar allang en ineens wordt je s'morgens wakker naast haar. "Bluebear" hadt zo'n ervaring onlangs, maar we zijn nog steeds "on speaking terms". Gelukkig maar !!!
    Maar even terug, "Zal ik echt een sleutel halen", zei ze. Ik zeg het moet er maar eens van komen, met knikkende knieen. En langzaam schreidde de koningin van het nachtleven van mij vandaan om de poorten der liefde voor mij te openen. Ondertussen zette ik het liefdesgereedschap in de sipsop. Romantisch, he.

    Op de kamer 9 ontkleedt de nimf van het Roemeense reisgezelschap zich en toont haar geweldig mooie lichaam en haar borsten deinen heen en weer. "Bluebear" is lichtjes in zijn hoofd en kan niet bevatten dat dit alles nu helemaal van hem alleen is. Ze komt op het bed naast me liggen en begint me te strelen.
    Veel woorden worden er niet vuil gemaakt en en ze maakt haar ogen groot en dan weer kleiner. Wat een beauty !! Een paar voorzichtige kussen en haar tong dringt al snel bij me naar binnen. Heerlijke lippen beroeren de mijne en ze duwt me op mijn rug en komt op me liggen. Haar goudblonde lokken kriebelen op mijn gezicht terwijl onze tongen rondjes draaien op een passievolle manier. Ik grijp haar kont vast en ze trekt zich op aan mij waardoor haar vulva over mijn jongeheer begint te glijden.
    Ik moet beregoed oppassen dat mijn voortplantingsapparaat niet bij haar naar binnen schiet. Het schijnt haar niet te deren, want zo mee en dan is er toch een "close encounter" van de geslachtsdelen. In mijn achterhoofd blijf ik denken: "Gebruik je verstand, Bluebear".
    Gelukkig blijf ik met de voetjes op de grond en ben toch verrast door haar, misschien dat ze zich ook liet meeslepen in het moment. Ze zakt naar beneden en haar goddelijke mondje omsluit mijn genotsstaaf. Heerlijk langzaam pijpt ze me, ondertussen mij strak aankijkend door dat blonde gordijn.
    Haar lange haren kriebelen op mijn buik. Ze daalt nog verder af in "Bluebear's" gewelven en bewerkt mijn balzak en scrotum. Ik hoef alleen maar te genieten.
    Deze weelde houdt een kwartiertje aan waarna ze weer naar boven komt om met me te vrijen. Heerlijke GFE !!!
    Ik wil haar beffen en haar eens lekker verwennen. Ik kus de binnenkant van haar dijen en afwachtend ligt ze me aan te kijken. Ok, "Bluebear", nu mag je likken waar een heel DVP-lovend leger al geweest is. Even schiet deze dooddoener door mijn hoofd, maar hij wordt al vlug verbannen door het prachtige uitzicht.
    Haar schaamlippen glinsteren in het flauwe licht en zachtjes beroert mijn tong haar genotsknobbeltje. Ondeugend begint ze tegen me te lachen. Relax baby, zeg ik, en enjoy the ride.
    Ze likt heerlijk weg en mijn kin is al snel zeiknat van haar sappen. Na een tijdje komt ze lekker klaar en kroelt met haar lange nagels door mijn haar. Ik ga naar boven alwaar onze lippen elkaar beroeren en ze likt rond mijn mond, alwaar ze zichzelf zeker geproefd moet hebben.
    Mijn jongeheer is weer op volle toeren aan het raken en vlug schuift ze een condoom erom en ik duw mijn lul naar binnen in missio. Deze dame neukt lekker mee en het gevoel is zalig. Na een tijdje komen de soldaten zich al melden, maar ik wil dit nog niet.
    Ik trek me terug en draai me op mijn rug en trek het condoom eraf. Zonder woorden beseft ze waar ik heen wil en ze begint me hartstochtelijk te pijpen. Heer als dat ik ben, zeg ik dat ik bijna aan mijn moment zit. Een kort Hhmmmmm..... krijg ik als antwoord. Mag ik hieruit opmaken dat het allemaal naar binnen mag?
    Ik denk dus van wel, en aangevend dat ik ga komen blijft ze volhardend in haar standpunt en blijft met haar mondje mijn fallus omsluiten.
    Ik voel me net "Wijze grijze" en voer zijn favoriete positie met verve uit en dratsel alles bij haar naar binnen toe. Gewillig vangt ze alles op.
    For you, baby, zegt ze. Ik grap of ze een spuugdoekje wil: "Like a baby", zeg ik. Met moeite kan ze haar lach bedwingen. Netjes reinigt ze haar mond in het papiertje en ik geef haar in dikke tongzoen. Zo smaak ik dus, zeg ik. Hmmmhmmm.... zegt ze, wederom met weinig woorden. But who needs them.
    Ze blijft nog een tijdje met me smoezen en gaan na een uurtje van de kamer. "Bluebear" heeft het beste paardje van de stal bereden en ze ziet me deze periode voor de kerst nog zeker terug. Louana-fan for life. Met een dikke kus nemen we afscheid en hebben de hele avond nog contact en lichte aanrakingen. Heel apart!!

    Na weer wat omzwervingen door de club en de nodige versnaperingen belandt ik bij mijn wandeltochten in het nachtcafe. Heel gedecideerd zit daar op een bankje Ingrid te kijken. Ingrid is een DVP die al een tijdje meedraait in de Happy en op bepaalde dagen werkt. Het is een echte dame en zeer intelligent. Belezen en spreekt vloeiend 7 talen. Een zeer slim DVP-tje dat zich niets aantrekt van het geroezemoes en gesteuk onder de andere DVP's en trekt helemaal haar eigen plan.
    Ze lacht naar me en vraag of ze wat wil drinken. Nee, dank je, zegt ze en ik vraag of ze mee op een bankje beneden mee gaat zitten. Ik heb net gedronken, zegt ze. Nee, dat bedoel ik niet. Ik vraag of je bij mij wilt zitten. Geheel overrompeld kijkt ze me aan en zegt: "Ben jij in mij geinteresseerd?". Ja, natuurlijk, meet the new "Bluebear".
    Ok, ik kom bij je zitten. We keuvelen lekker een eindje weg en plotseling drommen donkere wolken zich over ons gesprek. Nee, het zijn geen donkere wolken. Het is de schaduw van Jansen die vanaf de balustrade luistervinkje speelt. Hij was nog aan het uithijgen van een Afrikaans avontuur die verwonderlijk "goe Belgisch klapte".
    Altijd gemakkelijk voor de aanwijzingen. Ingrid en ik hadden onze Fanta's opgedronken en haar handen streelde mijn been. Haar mooie ogen weerspiegelde het silhouet van een sleutel. Dat moeten we maar doen dan, dus weer een dame op pad gestuurd.
    Ik hadt aan Ingrid aangegeven dat we 2 uur zouden kameren en ik wilde eerst gezellig kletsen en een beetje smoezen met haar. Dit was een fijn momentje en het is geen straf om met haar een beetje ditjes en datjes uit de wisselen. Deze lady heeft zeker wat te melden.
    Langzaam kropen we steeds dichter naar elkaar en ik bewandel steeds meer de omgangstechniek van "Wijze grijze", al deedt ik dat allang zelf. Respect is the keyword.
    Er ontspon zich ook hier weer een GFE van de bovenste plank en in een lekkere 69 begonnen we elkaar te verwennen. Ik merkte al vlug dat ze zich niet meer concentreren op mijn piemeltje en ik wierp haar tactvol van me af en deedt haar benen omhoog met haar voeten op mijn rug. Befsessie no.2 in progress.
    Dit is een dame die zeer moeilijk klaarkomt en ik wist dat, door goed veldwerk te verrichten en mijn oor te luisteren te leggen. Typisch een uitdaging voor mij, naar wij dachten.
    Nou, "Bluebear's", kaakspieren hebben weer een workout gehadt. Dit is inderdaad een project om aan de bak te moeten. Ik heb er meer als een half uur op gewerkt.
    De reden van haar moeilijke orgasme is bij mij bekend en zij weet niet dat ik dit weet. Het is niet iets persoonlijks naar de ijsbeer toe en dat hij er niks van bakt. Dit heeft diepere gronden.
    Maar swa, na vele momenten waarvan ik dacht: nu ben ik klaar bijna, kwam ze dan toch naar een orgasme. En geloof me, je weet het dan heel zeker dat ze klaar komt.
    Ik was gewoon jaloers op haar genotsmoment, wat ging dit beestje te keer. Ze hadt, zonder overdrijven, zeker anderhalve minuut nodig om tot zichzelf te komen. Prachtig!!!
    Ze opende haar ogen en zei:"I really came with you, I really came. I have it almost never with a client". "It was my pleasure", antwoordde ik terug.
    Ze kwam bij me liggen en begon meteen aan mijn genot te denken. Ze blies de trompet van genot weer tot een stijve knaap en plaatste het condoom, waarna ze achteroverleunend op mijn piemel ging zitten, zodat ik haar aan kon kijken en de coitus zich in haar volle schoonheid kon bewonderen.
    Na een paar minuutjes liet pielemans het een beetje afweten. Jij bent hier niet de oorzaak van schatje, maar wel ongeveer 4 liter Warsteiner. Ik weet hier wel wat op, baby.
    Kom met me vrijen en laat maar eens zien aan de Hollandse meneer of aftrekken ook tot jou kunsten behoort. En, oh ja, een beetje ruw ermee omgaan is geen probleem.
    Ik weet dat een goede handjob ooit lekkerder kan zijn dan het hele neukverhaal. Ze bleek ook hier over goede skills te bezitten en naaide mij al kussend en pratend op.
    Maar niet op een vunzige manier, wat ook fijn kan zijn, maar met lieve woordjes en aansporingen.
    Toen ik klaarkwam, was ze in mijn oor me aan het aanmoedigen alsof ik de winnende goal van de WK-finale ging scoren. Geweldig! Het komt een stuk lekkerder klaar.
    Een zeer fijne sessie was weer voltooid en ik was zeer content over mijn keuzes deze dag. We knuffelde elkaar nog wat en maakten ons klaar voor vertrek van de kamer.
    Vlak voor we de kamer afgingen, komt ze naar me toe en kust me innig. Ze zegt dat ze zeer verrast was door mij en dit niet achter mij gezocht hadt. Ik hadt een heel ander beeld van jou, zei ze. Ik weet wat je bedoelt, schatje, maar niet alles is wat het lijkt. Ik weet wel, zeg ik, dat ik er een nieuwe vriendin bij heb. Daar kan je zeker van zijn, zegt ze.
    Ook deze lady gaat meer van "Bluebear" te zien krijgen. Herhalingsgevaar 100%.

    De avond was nog zeer gezellig en ging langzaam als een nachtkaarsje uit. Toen ik buiten even een luchtje schepte werd ik aangesproken door een man met pretoogjes. He, zei die, jij bent "Bluebear", he? Ja, de hele dag nog. Weet jij wie ik ben? Nee, sorry, maar waarschijnlijk een forumlid. Raadt maar eens. Dat kunnen er veel zijn, zeg ik.
    Ik noemde een rijtje op en er begon me wat te dagen aan zijn accent. Dan ben jij "Picasso, El pintor analista". Helemaal goed en ik heb ook nog even met deze levensgenieter mogen praten en nu ken ik ook het gezicht achter dit forumlid. Het was een gezellig onderonsje.
    Op een gegeven moment werd hij geschaakt door een sexy dame die hem zelfs in de kou buiten een Spaanse staander bezorgde. Ik heb hem door het doek heen mogen bewonderen.
    Ik moet hier iets mee doen, "Bluebear". He jongen, mijn zegen heb je en "Picasso" moest even zijn kwast in de verf gaan zetten. Ole, torero!!!
    De thuisreis werd weer ingezet na nog een onderonsje met de lieve theke Elena. Drie kusjes verder viel de stalen deur weer in het slot en een mooie droom keerde met me richting huiswaarts.
    See you soon, my lovely honeybunny's. If only I could take you home. Maar thuis worden het waarschijnlijk gewoon vrouwen met dezelfde S.O.S.. (Same old shit)
    Een hoera voor de illusie. Slaap lekker allemaal. "Bluebear"'.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  11. Onderstaande 21 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 november 2013),bad pritt (11 november 2013),Badslippers ( 9 november 2013),Big30 ( 9 november 2013),Bosco ( 9 november 2013),Don Rudo ( 9 november 2013),Flurkman (10 november 2013),george101 (21 november 2013),gignnl ( 9 november 2013),hansdordt ( 9 november 2013),Jansen ( 9 november 2013),Megaboob ( 9 november 2013),Picasso 1 ( 9 november 2013),Pietjepik ( 9 november 2013),Ricardo Banana (11 november 2013),rmjhexe (10 november 2013),rob45 (10 november 2013),Teiresas (11 november 2013),twinnio (15 november 2013),Wijze grijze ( 9 november 2013),Willi69 (10 november 2013)

  12. #84
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zeer kort verslag van Jansen in PHG.

    Flink aan de stok laten zuigen door Angel die ik genomen heb vanwege het zwarte Pieten complex wat ik heb over gehouden.

    Aanwezige beren : Bluebear,Picasso,Mr.N.,Ricardo Banana,Big30,Jansen,Tork,Mr.Boat,Pistol Pete en de Limburger op kruistocht enz enz.
    De mooie theke overdag is : Gewoon een lekkere spetter

    Dames die ook aanwezig waren Louana,Violetta,Bianca een van deze 3 heb ik ook nog genomen.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 november 2013),Bluebear ( 9 november 2013),Picasso 1 (10 november 2013)

  14. #85
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    Dames die ook aanwezig waren Louana,Violetta,Bianca een van deze 3 heb ik ook nog genomen.
    @Jansen, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie die laatste was? Ik ken ze alle drie. Please. :wink:
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  15. #86
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    @Jansen, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie die laatste was? Ik ken ze alle drie. Please. :wink:
    kijk bij Angel daar staat wie het niet waren haha dus !!

  16. #87
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    ...Het is de schaduw van Jansen die vanaf de balustrade luistervinkje speelt. Hij was nog aan het uithijgen van een Afrikaans avontuur die verwonderlijk "goe Belgisch klapte"...
    Zijn er dan - voor Jansen - interessante Afrikaanse meisjes op dit ogenblik ??? Echt de moeite ??

  17. #88
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Hoezo, sinds dat ik er kom zijn er sukkels die hier gaan zitten om champagne en drank te zuipen. Das al 10 jaar zo. Dat het minder is qua gasten ligt aan het grote aantal clubs, minder gasten door de recessie. En het overvloed aan keus overal. Dat ligt niet aan 3 zatlappen... dat zou wat zijn.
    Dit herinnert mij aan die Duitser die met een (of meer) fles(sen) champagne trakteerde en die met Poolse Dominica (nadien GT) op de kamer liefst had dat er nog een extra ijsbeer bij kwam...
    NB Dominica ?? Waar is die gebleven...?

  18. #89
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    NOTE AAN BIG30
    Waarom koop je op de heen weg niet gelijk 2 pakjes sigaretten ipv 1 pakje want dan hoefde we op terug weg niet te stoppen voor jou.
    Waarom gooit hij z'n peukjes altijd weg ? Rook die gewoon mee op, dan heb je aan één pakje ook genoeg...

  19. #90
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Da steht ein mobiles EC-Karten-Lesegerät, einfach die Empfangsdame fragen.
    Kann man das Eintrittsgeld (6O€) auch mit Kreditkarte (Visa, ...-) zahlen ???

  20. #91
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Kann man das Eintrittsgeld (6O€) auch mit Kreditkarte (Visa, ...-) zahlen ???
    Nein, cash oder mit Freikarte (ohne Gewähr ).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #92
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Zijn er dan - voor Jansen - interessante Afrikaanse meisjes op dit ogenblik ??? Echt de moeite ??
    Ja dit Afrikaans schaduw meisje had een gezicht als Edsilia Rombley lekker open lief en mooi en deed mij even Louana en Violetta en Bianca in de wacht zetten om haar als eerste mee naar de kamer te nemen.

    Nee ik val niet op die Kino Negerinnen die je aan je leuter naar binnen trekken met hun Nivea luchtje om hun heen.

  22. #93
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Nein, cash oder mit Freikarte (ohne Gewähr ).
    Haha... Wann schreibst Du mal was MIT Gewähr ??

  23. #94
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Heren aub nu weer PHG ervaringsberichten! Paar berichten verplaatst, zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ag-van-Flipper
    Laatst gewijzigd door Admin; 12 november 2013 om 22:49

  24. #95
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Heren aub nu weer PHG ervaringsberichten!
    Klopt dit hoort bij gezever of bij Flipper op zijn best.

  25. #96
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    geloof het of niet, dat vertelde ze me zelf.. toen ik dr vroeg hoe ze in godsnaam 5 flessen champagne naar binnen wist te werken. =) Janssen doe nou niet of jij dr ooit een fles champagne gekocht hebt.. daar ben je veel te gier voor.. ik ook trouwens.. en big30 zeker.

    Ik zie trouwens niet in waarom dat bericht gemoved is naar een aparte thread.. Dat mag de ijsberen populatie toch rustig weten. Het zijn geen staats geheimen of zo.

  26. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 november 2013)

  27. #97
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    dat was een compleet legitiem bericht trouwens. die meid is al zeker 5 jaar niet meer gespot big.. laat toch gewoon staan het boeit toch geen hond.verander dan de naam in truusje als je dr zo'n moeite mee hebt.

  28. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 november 2013)

  29. #98
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    geloof het of niet, dat vertelde ze me zelf.. toen ik dr vroeg hoe ze in godsnaam 5 flessen champagne naar binnen wist te werken. =) Janssen doe nou niet of jij dr ooit een fles champagne gekocht hebt.. daar ben je veel te gier voor.. ik ook trouwens.. en big30 zeker.

    Ik zie trouwens niet in waarom dat bericht gemoved is naar een aparte thread.. Dat mag de ijsberen populatie toch rustig weten. Het zijn geen staats geheimen of zo.
    Ik kom daar Flipper om te neuken en niet om te zuipen of laten zuipen dat heeft niet met gierig te maken maar een drankje weg geven is altijd gevaarlijk en om een party te houden met de dames nee daar kom ik niet voor.

    Je bericht gemoved ? ik ben het met je eens dat de ijsberenpopulatie dit best mogen lezen maar vaak staan er dingen bij wat dan niet goed voor de club is die juist wel stimuleren om flessen te verkopen.
    Iedere club kijkt naar zijn inkomen en onze club kijkt te veel naar de uitgaven !!!

  30. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 november 2013)

  31. #99
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik kom snel weer eens neuken aldaar en zal dan weer wat gepaste onzin schrijven alhier!

  32. #100
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Terwijl iedereen zit te denken wie ze in L.Room E. 50,- kunnen schenken
    met een entree korting van een aantal Euro.s
    komen dus de echte Bobo,s.
    Door de korting lopen ze heel snel naar de Room van lusten.
    Om goedkoop te neuken en dan te rusten.

    Daarom is Jansen lekker naar PHG gekropen om Louana lekker te dopen
    Het was zeer rustig op de vrijdag met beren
    Waarbij de Sint zegt de tijd zal het leren.

    Nico, Bluebeer en Picasso waren de echte gasten die de dames gingen verassen.
    Het was een goede avond met super goed eten
    En de sex met Louana was ook om niet te vergeten.

    Na middernacht de tent pas verlaten
    Zelfs Big30 had dit niet in de gaten.
    Door de mist leek het helemaal verlaten maar over de grens had ik het toch in de gaten
    Dat ik een Super avond had met andere maten.

    Elena was blij dat er toch nog een aantal beren waren gekomen
    omdat de andere premiejagers thuis waren en lagen te dromen.

    Zwarte piet mag dan nog steeds komen en ik zal zeker geen plaat meer van Anouk kopen
    Niet vanwege haar muziek waar ik wel van houd.
    Maar door haar uitspraken daar wordt ik van koud.

    Na al het rijmen wordt ik weer geil en pak nog een bier en ga onder zeil.

  33. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 november 2013),Big30 (16 november 2013),Bluebear (16 november 2013),Bosco (17 november 2013),Don Rudo (16 november 2013),gignnl (17 november 2013),joop slim (17 november 2013),molaar (17 november 2013),Picasso 1 (16 november 2013),rob45 (17 november 2013)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

FKK Artemis 468*60