Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 193
  1. #26
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    18 september 2022 @ 14:17
    Berichten
    127
    Discussies
    21
    Thanks
    165
    Thanked
    117 in 37 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Würdest Du die überhaupt noch erkennen?
    ...eine V3 vergisst man nicht!!!

  2. #27
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.578
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Was ist ein V3??????
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  3. #28
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Was ist ein V3??????
    Der Feind (Blondie ) liest mit, daher müssen derart brisante Angaben codiert werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 oktober 2013)

  5. #29
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.578
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Doch nicht die Flipper, wir sindt grobe freunden den letzten zeit. Immer zusammen by die Happy. Wir konnen beiden durch einem tur. Das must den woll einem breite tur sein.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  6. #30
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Die von mir festgestellten "Alten" sind nicht Manni1A kompatibel. Kann ich mir jedenfalls nicht vorstellen.

  7. #31
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    3.189
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Muss ich wirklich elena anrufen um zu fragen... ich hab nicht mahl eine veronica in meine favo liste.. haha..
    Eigentlich gehen manni und ich fast nie mit die gleiche dahmen. Haha..

  8. #32
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    27 april 2024 @ 10:46
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Die von mir festgestellten "Alten" sind nicht Manni1A kompatibel. Kann ich mir jedenfalls nicht vorstellen.
    Ne, die kleine Veronica mit Brille sicher nicht die war glaube ich immer nur ganz nett

    Würdest Du die überhaupt noch erkennen?
    Klar, allein schon daran:

  9. #33
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Net terug van een inspannende dag te PHG. Ik heb daar vorige week een interessante tijd gehad met een dame die me toen vroeg om een volgende keer voor haar een hollandse specialiteit mee te brengen, een chocoladecake met typisch nederlandse ingrediënten. Ik dacht, goh, dat is eigenlijk best een leuk idee. Dus ik haal de special ingredients bij speciaalzaak De Kronkel in Nijmegen, zet zondag mijn koksmuts op en ik tover daar een magic cake uit de oven.
    Ik had een afspraak met deze dame, ze begon pas rond 1300-1330 gaf ze aan, dus ik hoefde me niet te haasten. Ik arriveerde rond 1200 en heb wat rondgelopen. Veel nieuwe meisjes gezien, paar echt leuke ook daarbij.
    Om 1345 kwam eindelijk mijn date tevoorschijn! samen hebben we een laat ontbijt genoten en ons toen teruggetrokken op een kamer, kamer 3 met de spiegels. Snel natuurlijk als eerste een flinke haffel van de cake verslonden omdat het effect wel tot anderhalf uur op zich kan laten wachten. Toen begonnen aan lekkere seks, lekker tongen, ze pijpt lekker en in haar kleddernatte kutje is het prima neuken.
    Ik had me voorgenomen met deze extreme dame wat verder te gaan dan normaal, dus ik had een kaars meegenomen. De bedoeling was dat ze het gesmolten kaarsvet over mijn lijf zou laten lopen. Dat schijnt erotisch te zijn?
    Zij vond dat een prima idee en ze laat de gesmolten paraffine van 20cm hoog op mijn blote bovenlijf stromen. Wat een marteling!!! die rommel is echt vreselijk heet en dat het nu erg geil was, nee kan ik niet zeggen! Maar wel tof om een keer te proberen, dat kun je zelf thuis wel zitten doen maar beter als een naakte meid van 20 jaar dat voor je doet. Uiteindelijk 3,35 uur met haar op de kamer geweest. Bij de afrekening kwam de domper en sloeg de ergernis erin. Mevrouw vroeg 400 euro want we waren 3 uur en een deel van een 4e uur op de kamer geweest. Mijn rekensommetje kwam uit op 275? Vorige week was het nog 3 uur voor 200 met haar. Dus ik zeg bekijk het maar, uiteindelijk was ze zo "vriendelijk" om het op 300 af te maken.
    Met deze vreemde afrekencapriolen heeft dit meisje ineens alle glans verloren. Met haar ga ik nooit meer. Ze kwam overigens gedurende de dag wel regelmatig bij me langs en ik kreeg dat een lange reeks heerlijke tongzoenen. Had ze schuldgevoel? kan best, maar helaas. Later voerde ze me nog gamba's, wel geil, ze stak haar vingers ook in mijn mond als een soort erotisch ritueel.
    In de tijd met haar veel geneukt maar helaas niet klaargekomen.

    Dus op zoek naar een andere dame in de hoop wel tot een hoogtepunt te komen. Ik wist dat Ella terug was en met haar wilde ik al maanden op herhaling omdat mijn eerste kennismaking met haar een half jaar geleden echt geweldig was.
    Ook haar vriendinnetje Nicky had ik hoog op de lijst staan. Beide echt prachtige vrouwen.

    Maar het lot besliste tijdelijk anders, ik struin de kino in en daar liggen twee meiden op het bed. Twee nieuwe meisjes uit roemenie. Of ik erbij kom liggen. Ja graag!
    ik lig tussen die twee, stort zich nummer drie bovenop me en ook nummer 4 komt erbij. Ondertussen wordt op de voorste rij een kerel door een blonde Bulgaarse klaargepijpt.
    terwijl ik er 1 aan het droogneuken ben, is een ander heel naturel ogend meisje met prachtige C cup borsten me teder aan het tongzoenen. Al snel verlies ik de interesse in de andere dames en richt me op deze lekkere initiatiefrijke verleidster.
    Ze noemt zich Nora of zoiets. We gaan naar de kamer en gaan lekker door met tongzoenen. Ze heeft een lekker vol lijf, met zalige tieten en een prachtige kont. Ik besluit haar eens lekker te gaan beffen en daar reageert ze best goed op. Op een gegeven moment hoor ik een zacht stemmetje kermen, Fuck me......
    Dat leek me een prima idee, maar wat er toen stond te gebeuren....!!
    Ze zegt dat ze gek is op lekkere seks en eigenlijk nympfomane is. Zeggen er zoveel, een beetje afgezaagde reclame slogan vind ik dat. Maar goed, we beginnen te neuken en ze komt al snel tijdens het neuken tot een stevig orgasme. Ik dacht eerst, verdomme een gespeeld orgasme, de zoveelste actrice waar ik niet goed van wordt. Maar toen kort daarop het tweede orgasme volgende, waarbij haar vaginale spieren zich stevig en schokkend samentrokken begon ik al iets meer een believer te worden. Daarna gebeurde het weer en ik voelde echt in haar poes stralen vocht tegen mijn eiken spuiten!!!! ik pak hem eruit en het poesje en de penis zijn bedekt met een glibberige laag vocht! Ze ligt met een brede grijns uitgeteld op het bed en verteld dat ze het echt waanzinnig lekker vind met me. Ik begin haar te geloven. Ze verteld me dat andere meisjes haar hadden aangeraden niet met mij te gaan, want ik zou neuken als een Rabbit? Maar dat is bezijden de waarheid, ik neuk als een Mutant! een rabbit met een paardenlul.

    We hebben vervolgens weer opnieuw lekkere rustige tedere seks waarbij de tongzoenen steeds erotischer en intensiever worden. En keer op keer komt ze klaar, echt om de paar minuten. We proberen verschillende interessante posities en in alle standen komt ze schokken en soms ook luidruchtig klaar. Mensen wat een unieke en eerste ervaring voor me, een vrouw die een vaginaal orgasme krijgt, dat is in mijn beleving erg zeldzaam. Lukte me pas 2 keer.
    Maar het bleef komen, het putte haar ook vreselijk uit. Wat geil hoe je het samentrekken van die vagina voelt als ze klaarkomt, en iedere keer dat ze kwam werden ook de beide tepels ontzettend stijf. Een check om de fake orgasmes te ontmaskeren.
    We zijn inmiddels bijna twee uur op de kamer, ik was nog niet gekomen en stond onder grote druk vanwege de geile seks eerder die dag gedurende 3,35 uur ook zonder orgasme.
    We komen weer in missio terecht en ik voel in de verte een orgasme opkomen. het meisje had er al weer 2 achter de rug en werd echt kliedernat. dat zorgde natuurlijk voor extra opwinding bij mij maar ik was doodop door al die inspanningen. Mijn orgasme moest toch echt snel komen voordat ik weer onverrichter zaken de kamer moest verlaten. Dus ik zet alle zeilen bij, terwijl zij weer klaarkomt ben ik bijna zover, maar tijdens haar orgasme is het lastig je penis in haar te houden omdat ze ook haar benen bij elkaar trekt en ze je doorstoten bijna onmogelijk maakt. Dus ze komt klaar en ik moest nog 2 stoten plaatsen om ook klaar te komen, dat lukt me ternauwernood en dit resulteerde in het ongrijpbare fenomeen, het Simultane Orgasme!!!

    Terwijl zij het uitschreeuwt en stuiptrekkingen maakt, trek ik terug en kom klaar met het geweld van een tsunami, als ware het golven die door orkaankracht aangezwollen tegen de rotsen uiteenslaan, zo spoten mijn stralen sperma over haar buik en fraaie borsten en spatten uiteen tegen de onderkant van haar kin.Wat een ontlading, daar zat blijkbaar heel wat opgekropte seksuele spanning achter blijkbaar. Dit was echt de meest geile en unieke sessie van de afgelopen jaren, zonder twijfel.

    vervolgens lekker gegeten, pastagerechten met veel verschillende vleessauzen en andere bijzonderheden zoals gevulde komkommers? Echt lekker, twee keer opgeschept.
    Toen buiten saunagang gedaan, zaten twee duitsers in, 1 in de cabine, de ander in de deuropening. Ze hadden de deur wagenwijd openstaan om een gesprek te kunnen voeren, met als gevolg dat de sauna veel warmte verloor en nog maar 80 graden was. Dat werkt niet natuurlijk, dus toen maar binnen de sauna gebruikt.

    Daarna, het was al laat en ik wilde eigenlijk niet meer neuken, kwam vandaag eigenlijk alleen maar voor de eerste dame, maar kan me helaas nooit inhouden.
    Ik had Ella natuurlijk nog in gedachten, ik tref Nicky en ella samen aan op een bankje, ze vroegen of ik een trio wilde. Wat een droom, deze twee mooie meiden samen in bed... Maar ik had de kracht niet meer, 1 zou meer dan zat zijn. Nicky werd weggeroepen naar de kino door wat kerels die iets van plan waren, ze vroeg ella ook mee. Ik reserveerde dus snel ella en we gaan naar de kamer.
    De eerste keer met haar maanden geleden was ze zo ontzettend enthousiast, overdadig tongzoenen en body en pussy slide, pijpen als een bezetene.
    Deze keer was heel anders, ik vond dat ze wat afwezig uit haar ogen keek en ik las droevenis af van haar mooie snoet. Dat uitte zich in terughoudendheid, zoenen deed ze niet, pijpen wel en niet onverdienstelijk. Daarna heb ik haar lekker gebeft en ze leek oprecht klaar te komen. Lekkere poes heeft dit meisje. Toen neuken, ik maakte me zorgen over mijn potentie aangezien ik eigenlijk kort daarvoor zo vreselijk klaar was gekomen. En ja, seks lukte best aardig maar hij liet ook regelmatig verstek gaan. Uiteindelijk na uurtje kamer verlaten, genoten van haar heerlijke lichaam. Dit is echt een prachtige vrouw. Ik hoop dat hetgene haar duidelijk dwars zat snel overwaait. Sneu om deze stralende meid zo down te zien.

    Toen nog een cappuchino gehaald en gedoucht. Kom ik de eerste dame weer tegen terwijl ik sta af te drogen, ze stapt de douche in en begin me weer heerlijk te tongzoenen. Verleidelijk, maar zoals gezegd ga ik met haar niet meer. Kreeg overigens diverse berichten van haar op de telefoon terwijl ik Ella aan het nemen was.

    Dus wederom een dag met gemengde indrukken, de eerste sessie was geil, lekker en innovatief met de cake en het kaarsenvet, maar haar capriolen bij het afrekenen deden veel afbreuk aan de beleving van de tijd met haar en aan met welke ogen ik naar haar kijk. Meisje 2 was echt uniek, minstens 9 stevige vaginale orgasmes waarbij het vocht eruit spoot, geweldig. ik wilde haar telefoonnummer, zijn we later verdomme vergeten uit te wisselen.
    De sessie met Ella was zeer fijn, omdat ze gewoonweg een prachtige en zeer erotische vrouw is met een heerlijk sensueel lichaam. Maar ze was er niet helemaal bij, jammer dat haar iets dwars zat wat vooraan in haar gedachten stond. Geen spijt van gehad, ze is een heerlijke vrouw.

    Zo, dadelijk dat meisje nog even antwoorden op haar sms, dat ze kan vergeten dat ik ooit nog met haar ga, dan maar eens naar bed, het is laat zat inmiddels.

  10. Onderstaande 22 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2013),Ascari (16 oktober 2013),bad pritt (15 oktober 2013),Big30 (19 oktober 2013),Bluebear (15 oktober 2013),Bosco (15 oktober 2013),Clint (20 oktober 2013),Don Rudo (15 oktober 2013),egon, Dr. Rammler (25 oktober 2013),hansdordt (15 oktober 2013),hasta la pasta (19 oktober 2013),Jansen (19 oktober 2013),Knabbel (15 oktober 2013),LittleJoe (15 oktober 2013),Megaboob (15 oktober 2013),mynasch (16 oktober 2013),Ricardo Banana (15 oktober 2013),rmjhexe (15 oktober 2013),Teiresas (15 oktober 2013),twinnio (25 oktober 2013),vakantieganger24 (17 oktober 2013),Willi69 (15 oktober 2013)

  11. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zeer veel nieuwe althans voor mij onbekende dames waaronder Kinga ex-gt/phg/yy die wat Poolse vriendinnetjes heeft meegebracht. Zo maar eens op onderzoek uit gaan . Naar een Roemeentje uiteraard! Ook een zwarte krullebol uit Gt, Chayene zei Jansen meen ik maar die is nu weg met Violetta.
    - Aankomst in Happy Garden om 18u45m, als altijd vriendelijk welkom geheten door Elena.
    - Dat vriendinnetje van Kinga was dus de welbekende Elly / Emmy (Poolse) ex-VV
    - Er waren gisteravond 74 dames in Happy Garden, mooi voor de IJsberen maar ""some of the Happy Garden Dames" were not amused, too much competition!
    - Picasso1 weer eens gesproken, hij was op zoek naar Violetta en Ella, beiden aanwezig en ik hoop dat de jacht suc6vol was.
    - Kamergang met een herhaal (klaag ) Roemeentje genaamd Lorena. Voorkeursdame (Abba/Ada? Een Blond Roemeentje) kwam helaas te laat "vrij" .
    - Nieuwe (Duitse) paaldanseres die haar kunsten vertoonde.
    - Nora ex-Zoya / Zoë zag er wel lekker uit, maar ja een Bulgaarse he .
    - Food de standaard PHG kwaliteit.
    - Sfeer meer dan OK, nochtans om 23u20m samen met Jansen de aftocht geblazen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 oktober 2013 om 02:19
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. Onderstaande 11 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 oktober 2013),Badslippers (19 oktober 2013),bergm550 (19 oktober 2013),Bluebear (19 oktober 2013),Costana (15 december 2013),Don Rudo (19 oktober 2013),joop slim (20 oktober 2013),Megaboob (19 oktober 2013),Picasso 1 (19 oktober 2013),Pietjepik (19 oktober 2013),zeppos58 (19 oktober 2013)

  13. #35
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Met Ella ben ik inderdaad langs de plinten gegaan. Wat een lekkere billen heeft die griet! In de kamer was er een bok en ik kwam op het creatieve idee haar te vragen staande over de bok te leunen met die heerlijke kont omhoog waarna ik haar staande heb . Redelijk wat lekkere dames vandaag waaronder inderdaad Violetta (had ik twee weken eerder gehad en zat dan ook niet in mijn agenda), Ivana (ex Sharks). Kinga (ex Yinyang) en Christina. Ik schat dat er meer dan 60 dames waren. Bekende ijsberen waren Den Bijter, Flipper, Jansen, en Big30 en leuk met een ieder van ze te hebben kunnen bijkletsen.
    @Big, graag de thanks knop hieronder indrukken voor deze spectaculaire recensie.

  14. Onderstaande 13 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 oktober 2013),Badslippers (19 oktober 2013),bergm550 (19 oktober 2013),Big30 (19 oktober 2013),Bluebear (19 oktober 2013),Costana (15 december 2013),Don Rudo (19 oktober 2013),Jansen (19 oktober 2013),joop slim (20 oktober 2013),Megaboob (19 oktober 2013),Pietjepik (20 oktober 2013),rob45 (19 oktober 2013),zeppos58 (19 oktober 2013)

  15. #36
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.538 in 6.168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    - Nora ex-Zoya / Zoë zag er wel lekker uit, maar ja een Bulgaarse he .
    En wat kilo's meer! Maar ze heeft een mooi gezicht en een stralend witte glimlach.

  16. #37
    Geregistreerd
    15 september 2013
    Last Online
    24 juli 2017 @ 18:08
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En ze faket wie geen ander!! Geloof niet al haar verhalen.

  17. #38
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    En wat kilo's meer! Maar ze heeft een mooi gezicht en een stralend witte glimlach.
    Nou Badslip !! ze was warempel wat afgevallen haar hangbuik was zeker wat minder geworden en nu hoort ze niet meer bij de hangbuikzwijntjes.

  18. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 oktober 2013)

  19. #39
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:31
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Och ik ken haar nog uit de tijd dat ze maar 2 woorden Duits kende, hebben wat afgelachen en afgesext toen. Is nu allemaal veel "gemaakter" dan toen, maar is dat niet met alle meiden zo?
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  20. #40
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was een gezellige avond bij Happy niet alleen dat we een parkeerplaats hadden vlak bij de ingang ( een eigen plaats voor de moderator van het ijsberenforum) maar ook vanwege de vele dames en beren.
    Natuurlijk heb ik niet veel mee gekregen van de roddels en andere verhalen over neuken en dames vanwege mijn werklust op de kamer.
    Ik ga ook geen lul verhalen schrijven over de kamer bezoeken die ik niet gehad heb zoals een stel beren die veel kamers doen en daarbij ook niets gemist hebben van alles wat er in de barruimtes gebeurd en het eten en drinken ook nog meenemen.
    Nee ik ben flink van bil gegaan met Violetta en een nieuw meisje die niet wil dat er geschreven over haar wordt.
    het was een leuke meid met zwart haar en zeer gevaarlijke donkere ogen.
    Omdat Ella na wat geflipper en daarna met een andere beer naar de kamer ging dacht ik laat ik iets nieuws pakken na Violetta die ik al gespietst had.
    Nou deze was niet goed en niet slecht omdat ze echt nieuw was en zelfs het condoom niet goed over mijn Dirk kreeg.
    Omdat ze ook nog niet wist dat beffen ook bijzonder kon zijn kneep ze me bijna de oren plat.
    Ik heb maar meteen de hoofdstukken van standjes door genomen en uiteindelijk haar volgespoten tussen haar borsten.
    Herhaling ja denk het wel.
    Na ook nog wat sauna bezoek en na Violetta de masseur om me in de juiste vorm teug te krijgen.
    Picasso had geluk dat ik Ella over had geslagen anders had hij haar niet meer op de bok gekregen.
    Ook Flipper had haar redelijk terug gebracht maar om na Flipper deze meid weer te gaan zoenen !! nee dat laat ik Picasso dan maar doen. ( die duwt zijn gehele tong in haar mond en kriebelt haar huigje.)


    Het leek wel een dames reünie met oudgediende als Kinga, Emmy en Chajenne die allemaal me begroeten in de hoop op E.50,-
    Nou die kont van Chaenne was wel een stuk breder geworden ( als Picasso daar tussen wil met zijn tong en hoofd zit hij zeker uit de wind maar wel in een storm.)

    Aantal dames natuurlijk schrijft Big30 74 en Picasso meer dan 60 dus dat klopt redelijk ik heb Elena beloofd om 95 te schrijven dan krijg ik een kortingskaart.
    Verder was de bijter ook nog aanwezig maar als die ergens zijn tanden in bijt dan laat hij niet meer los dus die zat best vast die avond.
    Ook Pipo Koeien was aanwezig en nam natuurlijk de Big30 meisjes ( klein en blond ) terwijl Picasso en ik meer kiezen voor groot en lomp.
    Ja ik moet wel iets vast kunnen houden als ik de beestorgie ga uitvoeren.
    Volgende week gaat Picasso weer naar de kamer en als er dan geen bok staat waar hij Ella overheen kan leggen neemt hij Flipper mee
    die wel een keer voor bok wil spelen om Ella wat zachter te laten hangen dan zo'n harde bok.

    Na de Pizza de feesttent weer verlaten en gestopt bij de benzine pomp voor mijn meerijder.

  21. Onderstaande 13 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 oktober 2013),Badslippers (20 oktober 2013),Big30 (19 oktober 2013),Bluebear (19 oktober 2013),Bosco (20 oktober 2013),Don Rudo (19 oktober 2013),egon, Dr. Rammler (25 oktober 2013),joop slim (20 oktober 2013),LittleJoe (19 oktober 2013),Megaboob (19 oktober 2013),molaar (19 oktober 2013),Picasso 1 (20 oktober 2013),Pietjepik (20 oktober 2013)

  22. #41
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    krijg nu al een sms of ik weer wil komen dat meisje had Violetta gevraagd of ze mijn nummer had !!!
    haha ik zal mijn tong opsturen.

  23. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 oktober 2013)

  24. #42
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Da ich sonst nicht so auf Mottoparties stehe, hatte ich eigentlich überlegt NICHT ins Happy zu fahren. Aber die Speisekarte im LR hat mir nicht gefallen, also doch wieder im Happy gelandet. - Die letzten Wochen waren gut, was sollte also schiefgehen.

    Kurz:

    Gutes Line-up in verführerisch engen Polizeigirluniformen (ich habe tatsächlich Zettelchen mit Namen gemacht und ausgelost, weil ich mich nicht entscheiden konnte! -die Wahl fiel auf eine tolle Frau mit professionell gutem Service)

    Die von Big30 und Co. erwähnten Polinnen waren am Samstag größtenteils NICHT (mehr?) anwesend. Könnte aber auch an der Mottoparty gelegen haben, für die die Mädchen die Klamotten kaufen müssen (zum Schnäppchenpreis allerdings)

    Nadia ist zum Glück immer noch da - und im Gegensatz zu ihren Freundinnen dauergebucht (und ab 22 Uhr nur noch torkelnd unterwegs - entweder vor Erschöpfung oder aus anderen Gründen) - über ihre unglaublichen Qualitäten können mittlerweile auch andere berichten. Gehört eigentlich in die Happy Garden All Time Charts (frühere Jahre dazugerechnet).

    Der DJ (nicht LULU) hat bewiesen: Ein guter DJ kriegt die Tanzfläche voll. Stimmungsnote: Super!

    Barbecue. Nicht mein Favorite. Aber das Wetter war für ein Abschluss-Grillen optimal.

    Kurz nach Mitternacht nochmal gebucht. Ich hatte viele im Auge, konnte mich aber nicht enscheiden. Die Russland Ecke war schon echt verlockend. Das saß auch mein Sommer Super Star mit dabei und flirtete fleißig. Aber mich reizte leider was anderes. Den ganzen Abend tanzte da so ein dunkelblondes rumänisches Girl-Next-Door Schulmädchen über die Tanzfläche. So cute.

    Wie sich herausstellte, sprach sie KEIN WORT DEUTSCH ODER ENGLISCH. Außerdem hatte sie den ganzen Abend ziemlich viel Champagner getrunken. Nur mit Zeichensprache forderte sie dann ab Mitternacht die Männer zum Zimmergang auf. Keiner wollte! Warum auch immer, ich habs gemacht! Die Erwartung: Niedrig.
    Das Ergebnis: Ein Hammer! Die anschließende Konversation in Zeichensprache war auch irgendwie lustig.
    Ihre kleine Freundin kann übrigens Deutsch. Genau ein Satz: "Wollen wir Zimmer tun?". Irgendwie Niedlich.

    Ach so:
    Was war denn eigentlich mit der Tombola, die auf dem Plakat angekündigt wurde? Ich hab keine Tombola erlebt.

  25. Onderstaande 12 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 oktober 2013),Badslippers (20 oktober 2013),Big30 (20 oktober 2013),Bluebear (20 oktober 2013),egon, Dr. Rammler (25 oktober 2013),Flipper (20 oktober 2013),LittleJoe (20 oktober 2013),Manni1A (20 oktober 2013),Megaboob (20 oktober 2013),Picasso 1 (20 oktober 2013),Pietjepik (20 oktober 2013),rmjhexe (20 oktober 2013)

  26. #43
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    vrijdag waren er 54 dames en zaterdag 61 maar ja sommige moeten altijd maar zeggen dat er veel meer aanwezig zijn.

  27. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (20 oktober 2013)

  28. #44
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    vrijdag waren er 54 dames en zaterdag 61 maar ja sommige moeten altijd maar zeggen dat er veel meer aanwezig zijn.
    Blijkt meer eens te meer hoe graag je nog in Happy komt :wink:, neem aan dat je de info van de Thekedame hebt gekregen?
    Misschien een idee om ook een verslagje van je beide bezoekjes te schrijven?
    Laatst gewijzigd door Admin; 20 oktober 2013 om 12:26

  29. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong (20 oktober 2013)

  30. #45
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Ben er zelf niet geweest maar ja de juiste mensen kennen he

  31. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (20 oktober 2013)

  32. #46
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Deze club staat door medewerking van het forum hier komende maand op de planning.
    Weet iemand of telefoons/tablet's zijn toegestaan aldaar sinds ik first timer in PHG ben?

  33. #47
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.578
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Deze club staat door medewerking van het forum hier komende maand op de planning.
    Weet iemand of telefoons/tablet's zijn toegestaan aldaar sinds ik first timer in PHG ben?
    Ja, dat is daar geen enkel probleem. Geen films en foto's maken natuurlijk, maar dat spreekt voor zich, denk ik zo.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  34. #48
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ze hebben zelfs overal in de bar ruimtes wifi, dus je kan vrijelijk surfen.

  35. #49
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Blijkt meer eens te meer hoe graag je nog in Happy komt :wink:, neem aan dat je de info van de Thekedame hebt gekregen?
    Misschien een idee om ook een verslagje van je beide bezoekjes te schrijven?

    Helemaal mee eens,maar deze meneer komt nooit met concrete info,alleen maar ik heb gehoord dat,ze zeggen dat...........
    Daar kunnen we niets mee.
    Ik ben gister wel even langs geweest,het was aardig druk zeker met dames,en hoorde ook het getal van 70 dames vallen op de vrijdag,dus.......
    Dames liepen er weer lekker bij,met die politiepakjes
    3 sessies gedaan waarvan een belachelijk slechte,naam ben ik snel vergeten,het was jong mager,en pas een week aanwezig.
    Nou als ze dat pijpen noemen,ik had het zelf nog beter gekund
    Wel weer een top sessie met Andrea gehad,ze is wel blond nu,ik vond het rood eigenlijk beter,maar ja.
    Goede pre en after sales,en ook op de kamer weer super!!
    Binnenkort maar weer eens terug.

  36. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (24 oktober 2013)

  37. #50
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    ja nol1970 je kan er maar beter klant zijn ook,ipv er aandelen in hebben

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

  FKK Artemis 468*60