Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 135
  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Beitrag Geile Tijden, 4e Kwartaal 2014

    dagje GT op 1 oktober 2014

    :smile::smile::smile:


    Een mooi dagje in bruggen gisteren op de eerste oktober. Na een rustig ritje over vnl nederlandse wegen, deze keer zonder vertraging door dwars staande vracht wagens of ander soort ellende draaide ik met mij kleine autootje tegen 11:30 de parkeerplaats van het onvolprezen Golden Time op en kreeg een pole position door de dienstdoende parkeerwacht toegewezen, een dag kan slechter begonnen nietwaar…. En het zou alleen nog maar beter worden.

    Welkom geheten door Beate deze keer met een stralende glimlach op haar af en toe gestressede gezichtje en na een kortstondige ruilhandel trad ik de kleedkamer binnen met sleutel nummertje 21, het zou een geluksnummer blijken. Ik heb de laatste tijd een aantal andere clubs bezocht (en ook verslag van uitgebracht), maar een groot voordeel van GT op dit tijdstip in ieder geval is de aanwezigheid van vrouwelijk schoon. Ik schat dat er toen ik rond 11:40 de barruimte binnen stapte er al minstens een twintigtal meiden door de ruimte dartelden. En wat voor … In zon ruimte rondlopen als beer op leeftijd en dan al die aandacht van veelal jonge meiden voor jou dat is toch een beetje als een kind in een snoepwinkel, of een vrouw in een schoenen winkel naar men zegt. Ik realiseer me prima dat een en ander euro gedreven is, maar het is en blijft voor mij een uiterst plezierige illusie. Een illusie waaraan ik me graag overgeef…

    Ik observeerde een aantal bekenden, maar het viel me ook op dat vernieuwing van de bezetting een plezierige snelheid heeft. De laatst keer dat ik hier was is ongeveer twee maanden geleden, en toch zag ik een fors aantal nieuwe gezichten. Wetende dat er een aantal meiden GT niet geheel vrijwillig heeft verlaten lijkt er dus een aktief dames beleid te worden gehanteerd. Ik juich het toe!

    Ik verliet het pand der lusten rond 19:30, en spotte in die tussen tijd

    Shiva, Christine, Lulu, Maggy (china) , Rima, Adelina, Nikita, Rosa(julia) Jessica Mimi, Mayse, Adrielle, Olivia, Mina, Olga, Nicolle, Lolita, Katharina, Ada, Esa, Michelle, Electra, Barbie, Tara, /sinna, Eilene, Veronica, Tracey, Megan. Nes, Mila, Isa, Lolly, en een zeer fraaie theke bezetting bestaande uit om Lina (oh oh wat jammer dat ze niet meer beschikbaar is) Emma, Beate en Heidi (ook goddelijk met haar sexy laarzen….

    Kortom een voor mij uiterst bevredigende line-up. Al vroeg met Maggy (china) en Lulu een beetje zitten kletsen en eigenlijk al een mijn beslissing genomen dat een van deze twee dames het in ieder geval zou gaan worden, maar vond het toch nog een beetje vroeg om mij meteen in het ruige kamerleven van GT te storten, tijd om mij ook eens met wat van de oude en nieuwe dames op de hoogte te stellen. Zoals ik al eerder berichtte vind ik dit een van de super voordelen van saunaclub, en ook deze keer werd aan mijn toch al vrij hoge verwachtingen volledig voldaan. Plezierige gesprekjes met Shiva (wat een leuke meid is het), een voor mij nieuwe roemeense (Tara), ook niet door moeder natuur onbedeeld gelaten, en een paar super fraaie kijker die vrolijk en ondeugend de wereld in keken. De voor mij uiterst sexy Olga kwam, terwijl ik op een van de bankjes buiten zat gezellig op de rand van mijn bankje zitten , en een fraai uitzicht biedend op haar door een rood setje omhulde decolleté (en velen weten dat dat fraai aanwezig is bij haar). Met nog een paar uiterst geraffineerde glimlachjes smolt ik welhaast door de bank heen. Wat een vrouw is dit zeg. Maar ik had mijzelf bij hoge uitzondering eens onder controle……
    Poosje afkoelen in de wellness leek het probate middel om met beide benen op de grond te blijven staan, en inderdaad heerlijk van bubble bad en sauna genoten. Ter afsluiting een koude douche en op naar de maaltijd. Ietsje later dan geplanned, maar ja je kan niet alles.
    Na de inwendige mens versterkt te hebben werd het tijd voor een eerste sessie. Ik vroeg aan maggy of ze mij in de kino wilde opzoeken, en daar bleek ze wel oren naar te hebben. Ik mijzelf aldaar geïnstalleerd en een paar minuten later vleide de ranke maggy zich naast mij neer. Heerlijk. Alleen haar aanwezigheid zo dicht tegen mij aan vond ik met mijn door de gt atmosfeer al opgegeilde hoofd al super. Langzaam begon maggy haar aanval op mijn lichaam. Absoluut super touch heeft deze Chinese schone die de GT burelen nu al zo’n zeven jaar bezoekt. Eerst een beetje langzaam omhoog langs mijn benen, dan wat rond mijn borst en buik, en daarna als klap op de vuurpijl haar flesje massage olie tevoorschijn gehaald en de kleine mynasch heel voorzichtig beroerend met haar zachte van olie doordrenkte handen. Met deze lichte supertouch stond de kleine mynasch in no time. Op naar de eerst kamer sessie.

    Na dit eerst uur maggy mij heerlijk in de zomerse zon gezet. Jammer dat GT kennelijk het jaar draaiboek hanteert om te besluiten wanneer de tuinmeubels weer opgeslagen worden, en was het totale tuin meubilair toch fors ingeperkt. Gelukkig er waren nog een paar met kussen ingerichte banken in de zon te vinden. En kreeg met enige tijd bezoek van gelukzoekende schonen…..
    Daarna een heerlijke maaltijd genoten en mij nogmaals in de GT arena begeven. Ik had niet echt de indruk dat het erg druk was met beren op deze woensdag, maar dat was voor de dames natuurlijk erger dan voor mij.
    Dan op naar de tweede sessie….. was niet van plan nog een Aziatische aan de haak te slaan, maar besloot na nog een gezellig babbeltje met Lulu toch haar nog maar eens te booken.

    Eigenlijk heb ik nog nooit spijt gehad van een sessie met Lulu. Misschien niet de mooiste van het GT stel, maar beslist een va de geilste. Ook hier excellente touch, veel inventiviteit, supergeil en een sessie waar ik nog steeds met heel veel plezier aan terig denk, en daar gaat het toch een beetje om nietwaar….

    Op weg naar de kamer met Lulu kwam ik lolly nog tegen die kennelijk net aangekomen bleek, toch jammer dat haar en mij aanwezigheid tijd net niet overlappen, want werd uiterst plezierig door haar begroet, en haar natuurlijke sexappeal werk nog steeds erg uitnodigend……

    GT: veel dank voor deze onvergetelijke dag, ik vind jullie toch door deze tien jaar heen een uiterst plezierige plek om te verblijven, en dat komt ongetwijfeld ook door jullie constante inzet om het bedrijf zo goed mogelijk te laten verlopen! Hulde!!!!

    :smile::smile::smile:

  2. Onderstaande 23 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2014),albertde2de ( 7 oktober 2014),Banana Boi ( 2 oktober 2014),bergm550 ( 2 oktober 2014),biged ( 5 oktober 2014),bruintje ( 5 oktober 2014),db2 ( 2 oktober 2014),gignnl ( 2 oktober 2014),hp001 ( 2 oktober 2014),Hunziker ( 3 oktober 2014),lekkersfan ( 3 oktober 2014),mechelen ( 6 oktober 2014),Megaboob ( 2 oktober 2014),Oudebelg ( 2 oktober 2014),Picasso 1 ( 2 oktober 2014),pistoleeke ( 6 oktober 2014),rob45 ( 2 oktober 2014),Stief ( 2 oktober 2014),Teiresas ( 6 oktober 2014),wervelwind ( 2 oktober 2014),Wijze grijze ( 6 oktober 2014),Willi69 ( 7 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Heeft er iemand de voorgaande dagen Leona nog gezien?

  4. #3
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luminous Bekijk bericht
    Heeft er iemand de voorgaande dagen Leona nog gezien?
    Ik heb haar een paar maal in yin yang gezien. Of zo ook nog in gt werkt geen idee.
    Gr.

    Cupido

  5. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    luminous ( 8 oktober 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Verrekt nog aan toe zoals men in bungeemiddens al ns vaker placht te zeggen: een zeitfenster van jewelste en zin in clubben en een zo klein als mogelijke weerbots na Globe te bezoeken qua looksaanbod binnen aanvaardbare reisafstand in NRW: da fickfabrik dus. Aankomst net na de middag en pardoes op de Paus gelopen die nevens z´n innemende persoonlijkheid de dames weer met uit de kluiten gewassen zakken snoepgoed kwam verblijdden. De beste man gaf aan dat er niet wordt gemopperd over een onsje meer of minder, ik hoop van u hetzelfde. Even wat gekletst en een koffietje nuttigen aan de bar alwaar op dat onzalige tijdstip toch al een 25-tal dames aanwezig tekenden. Degenen die nog steeds denken dat nationaliteit der leenliefdelelies doorslaggevend is voor bezoekerstrafiek, welneen, GT heeft een constant goede internationale reputatie, er valt altijd wel een deftige optische line-up te bezichtigen van anfang bis bijna ende, is nabijgelegen voor de Fransen,Belgen,Ollanders,Britten, eten is doorlopend voorhanden in ruime mate, de tent is netjes op orde qua hygiene( ook voor de dames een plus) doch vooral, op elk tijdstip van de dag zitten er zat dames, in andere clubs waar k al ns op vroeg tijdstip binnenval zitten rond dat uur een handjevol geeuwende dames die op een enkele uitzondering na geen cent verdienen voor 14/15 uur aangezien er geen badjas- of handdoekdragende viespeuk in de toko rondhangt, en hoe dat komt? Dat heeft niks met nationaliteit te maken, simpelweg met waar voor je (entree)geld en voorts mal gucken of het op de kamer ook wat wordt. En omdat ze weten dat er in GT ook op dat uur al (neukende) klanten zijn, en dat triggert dus wederzijds met exponentieel toenemend effect. De club zit niet meer zo vol als voor enkele jaren, coh immer nog weit vorne de bestbezochte club en het amper voorkomen van kamerwachttijden versterkt de aantrekkingskracht voor zowel piemeldrager als flamoesbezitster.Met menige compleet onbekende medebezoeker doorheen m´n laatste bezoekjes gekeuveld, en bottom line komt het er toch op neer dat ze ofte: A: enkel in GT komen en geen idee hebben dat er nog andere clubs bestaan. B: ze geen zin hebben om heen en weer 120 kilometer verder te karren richting Düsseldorf/Dortmund bijvoorbeeld richting clubs waar een numeriek behoorlijk lager aanbod is zumindenst. C: wel ns in clubs alla Babylon ofzo zijn geweest maar daar de de doorgaans heersende lamlendigheid qua sfeer en minder opticksaanbod niet getriggerd werden om terug te gaan op herhaaldelijke basis. D: nog wat andere variabele redenen richting gewoontediertje ofzo, en doorgaans tevreden over het geleverde servicepalet, hoe beschrankt ook somtijds want bij enkele relazen viel ´k toch somtijds uit/af barkruk, eettentZweedse bank, sofa, tuinstoel, maar alla, m´n staartbeentje zit nog ongedeukt op z´n plekkie en gniffelen is verbazend heilzaam zoals elke gediplomeerde artspersoon u zal voorschrijven op verzoek.

    Verder aanwezig tot m´n jolijt ende vreugde: de Warsteinerverslindende "de souza" waarmee het telkenmale gezellig kletsen is, en de man schroomt zich niet om de klinkklare onzin die somtijds uit m´n muil stuitert te dienen van repliek of glimlach somtijds, nice. Hij kamerde met " safe bets" tot tevredenheid, mooi. Voorts een boel Ollanders/Belgen als ´k zo m´n oor te luisteren legde, voorts geen vervelend berengedrag gesignaleerd, een sfeer die men als ultragezapig zou kunnen catalogeren, geen gedans of openlijke gekkigheid, neen, zelfs de ultrageile paaldansacts moesten we missen, o de tragedie... De inwendige mens werd verblijdt met een succulent ontbijt, tussenspijzen gerateerd, avondeten was keurig en niks op aan te merken, 2 bordjes weggesmikkeld, pizza onbekend want toen was k richting mentale instelling onderweg zoals weinigen mag verbazen...Bardames uitermate gedienstig en snugger want op 1 of andere manier kreeg die dekselse psv-supporter telkenmale ongevraagd het correcte flesje bier voorgeschoteld, hoedje af hoor. Poetspolen bedrijvig, koks vriendelijk, de toko word goed gerund, zoveel is duidelijk.

    Line-up: afwisselingsrijker dan gewoonlijk eigenlijk, een 5-tal Asias, een 3-tal donkere dames en opvallend veel latinabloed, ss voorziet harmonicatevredenheid de komende tijd. Helaas pindakaas voor mezelve kon geen der getinte dames me werkelijk bekoren. Enkele Turkse dames ook, en nadat tijdens m´n laatste 2 bezoekjes er telkenmale tot tevredenheid werd gekamerd met 1 van zulke nationalitieten me daar aan gewaagd. Voorts weinig stunners, geen enkele dame waarvan ´k dacht: incontournable, dat had k al wel ns anders gezien. Veel oudgedienden voorts, de gebruikelijke overdose sillies, ditmaal 4 of 5 triojaagsterduo´s gespot, hmmm, dat begint toch al te tellen. sneu voor ss was dat de 2 leukste dames van vorige 4 bezoekjes beiden uitblonken in afwezigheid, 1 in Palace ondertussen net als die blonde snol Anelia overigens voor da fanclub daarvan...Geen moppie dat me van de sokken kon blazen dus, en dus rondom 18 uur kamergang 1 met Aylin... rondom 20 uur kamergang 2 met Barbie... Kom maar op met details hoor ´k illusionnair in de verte mompelen, wel gaarne, doch eerst een alinea trivia aangezien me wordt verweten dat ´k te weinig alineaopbouw voorzie doorgaans...

    Muziekkeuze was ietwat boring ende saaiig, doch zonder dansende dames geen manele, of omgekeerd. Heerlijk relaxen somtijds in een gezapig kabbelende fickfabrik waar meer klanten waren dan in voor de vuist weg op die dag, LR/VV/HP en Babylon tezamen gok k zeer stellig, en voor de goeie orde: geen drukte, kledingszakken, Hummertransport of kamerwachttijden gespot. Leuk dat er niet over m´tenen werd gereden door heren die er blijkbaar niet meer komen, koddig. Voorts een schielijk gebrek aan kaketoes ende pelikanen in de tuin alwaar zonnen onmogelijk was gezien de eerder als bewolkt te catalogeren staat der weersomstandigheden. De paus in a club maakt het onbenodigd om kitkats in reten te proppen ter dessertje, de beste man zorgt ervoor, en voorts sluit ´k af met een oude Vlaamsche spreuk ofte zegswijze: beter 1 snol in de hand als geen hand.

    AYLIN: ex-Samya alwaar ze me niemals was opgevallen overigens, nooit mee gepraat enzo, ditmaal wel, wat dat zegt over de line-up vult u zelf naar eigen goeddunken maar in... Leuke babbel in de sofa, geen tijdsdruk...Mal gucken... Brave middle of the roadservice zonder hoogtes of laagtes. Halfuurtje ohne happy end, herhalingsgevaar: nope... zal in haar topic iets uitgebreider aanvullen binnenkort, doch anders te weinig witregels, u begrijpt dat wel...

    BARBIE: Hongaarse brildraagster, paspoortje is aangemaakt, zal ook daar iets uitgebreider aanvullen binnenkort, u begrijpt...Leuke babbel op een kruk, geen tijdsdruk...Mal gucken...Bovengemiddelde GT-service met helaas enkele verbeterensbenodigde aspectjes. Uurtje met happy end op de valreep, herhalingsgevaar: yup, kan zijn doch niet hoogstprioritair...

    Fazit: witregels worden overschat. Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    "de souza" ( 9 oktober 2014),Ace2 (10 oktober 2014),Badslippers (10 oktober 2014),Banana Boi (10 oktober 2014),Don Rudo ( 9 oktober 2014),hasta la pasta (10 oktober 2014),Laatbloeier (10 oktober 2014),m4you (10 oktober 2014),Mr Pussy (10 oktober 2014),palimo (12 oktober 2014),pistoleeke (10 oktober 2014),Sjeufke ( 9 oktober 2014),Stief (10 oktober 2014),Teiresas ( 9 oktober 2014),Van Dattum ( 9 oktober 2014),Willi69 ( 9 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik voor de eerste keer club Mondial in Keulen bezocht. De club beviel me, maar het was me er te rustig om er een hele dag door te brengen. Na een bezoek van 5 uur, heb ik dan ook besloten mijn ijzeren ros in te springen en richting GT te tuffen. En zo kwam het, dat ik eergisteren om 18u, voor het eerst sinds 21/03 en nog maar voor de 2de maal dit jaar, de Heidweg nog eens binnenreed.

    De parking van GT stond uiteraard al vol, maar er was gelukkig nog 1 plaatsje vrij op de bouwmarkt tegenover GT. De parkeerwachter van GT herkende me nog, ondanks mijn lange afwezigheid. Altijd leuk.

    Ik snelde naar binnen, betaalde mijn 60€ aan de vriendelijke theke, ontving mijn sleutel en badjas en kleedde me om tot ijsbeer.

    Hop richting bar en daar viel mijn oog onmiddellijk op een paar heel mooie meiden. De line-up in GT is niet meer wat hij ooit is geweest, maar gisterenavond/nacht liepen er toch voortdurend meer dan voldoende heel mooie vrouwen rond hoor.

    Ik had nog maar net 2 keer gepopt in Mondial en moest nog even herstellen, dus neuken was in de vooravond niet mijn prioriteit. Tussen 18u en 21u heb ik dan ook voortdurend aan de bar gehangen met oa Vendezz, 007, Iamlonely, dhr N en een ijsbeer die iedereen kent, maar die voor 1 keer niet wil genoemd worden.

    Tussendoor ben ik samen met 007 in de tent gaan eten: ik heb een bordje kipfilet (3 stuks) met rijst en chilisaus gegeten. Simpel, maar lekker. Bij mijn warme maaltijd heb ik ook een broodje gegeten en dat zal ik geweten hebben…

    Ik had het broodje weggenomen van een bord dat vlakbij de boterhammen stond. Blijkbaar had een DVP dat daar voor zichzelf geplaatst en toen ze iets later merkte dat ik 1 van haar broodjes had genomen, ontbrandde ze, hoewel ze Duitse was, in een Spaanse furie. Excuses konden niet baten: als ze gedurfd had, was ze me gewoon naar mijn strot gevlogen. En dat voor een broodje… Enfin: puur om het er om te doen heb ik ostentatief de helft van het broodje niet opgegeten. Lekker stoer. De DVP kon er niet mee lachen.

    Tegen 21u, na veel te veel gelul en gezever en een al even veel te groot aantal pinten, begon kleine Piet terug zin te krijgen in een lekkere meid. Al had ik ondertussen vele lekkere, mij onbekende meiden op mijn to do lijst staan, toch zou ik weer met Duitse Lavinia op een kamer belanden. Al zoent ze nog steeds niet en al is dat voor mij meer en meer een dealbreker, voor haar maak ik nog steeds een uitzondering. Haar engelengezicht werkt nog altijd als een magneet op kleine Piet.

    We hebben een tiental minuten moeten wachten op een sleutel en kregen het eerste blokhutje als je buiten komt. Het was er snikheet, dus we hebben de verwarming maar snel afgezet. Lavinia ontdeed zich van haar weinige kledingstukjes en, hoewel ze enkele kilootjes is bijgekomen, heeft ze nog steeds een zalig lekker lichaam.

    Zoals gezegd, zoent ze niet, maar ze heeft me daar toch een pijpbeurt gegeven, waar mijn tenen van opkrulden. Tijdens het pijpen mag je btw lekker met haar borsten, billen en poes spelen. Ik heb haar een tiental minuutjes laten doen en toen moest en zou ik haar neuken.

    Condoompje eromheen, tijdje rustig geneukt in missio, daarna overgeschakeld op hondjes en vlak voor het half uur mijn 3de orgasme van de dag geproduceerd.

    De kamer heel tevreden verlaten, hand in hand richting lockers gewandeld, Lavinia haar centjes overhandigd, douche genomen en hop: terug naar de ‘bende van ellende’.

    De volgende 2 uren werden weer voornamelijk ingevuld met zeveren, pizza eten (bedankt 007 voor het aanleveren van de stukken!) en pinten pakken. Af en toe kwam een meid polsen of er een kamergang in zat, maar het standaard zinnetje (meestal na ongeveer 1 minuut): “you wan’t to make fun with me?”, werkt nog steeds niet bij ons.

    De Duitse meiden Tania (waar ik destijds een paar keer mee gekamerd heb) en Chanel slaagden er bijna in mij tot een kamergang te verleiden, maar uiteindelijk was de eer voor mijn 4de en laatste kamergang van de dag weggelegd voor Roemeense Michaela (ik als liefhebber van Roemeens schoon kon het immers niet maken GT te verlaten zonder minimum 1 Roemeense gestekt te hebben).

    Ik had Michaela gisteren al meermaals opgemerkt, maar was er nog niet aan toe gekomen haar aan te spreken. Rond middernacht zat ik even met 007 vanuit een zeteltje de bar te overschouwen en plots maakte ik oogcontact met Michaela. Ze deed teken of ik geen zin had in een kamergang met haar. Op kamer gaan zonder zelfs maar 1 woord te wisselen. Dat ging er nu toch echt wel over (al heb ik dat eerder in H7 ooit al wel 1 keer gedaan, en tot mijn grote tevredenheid moet ik zeggen).

    Michaela had gelukkig al snel door dat ze iets meer moeite zou moeten doen en kwam bij 007 en mij zitten. We hebben een kort gesprekje gehad (waarbij 007 zich verontwaardigde over het feit dat Michaela zich hem niet herinnerde van eerdere gesprekken in DV) en nadat ik een positief antwoord had gekregen op de vraag of ze kuste op kamer, liet ik haar een sleutel halen.

    Er was een wachttijd van amper vijf minuten en dit keer hadden we een kamer binnen gekregen, in de buurt van de kino.

    Michaela, die op haar hakken, naar mijn normen reusachtig groot is, ontdeed zich op kamer van haar schoenen (waarop ze exact even groot als mij bleek te zijn) en haar kledij. Ze heeft silli’s, maar die zijn heel goed gelukt, voelen ook zacht aan en verder een heel lekker lichaam: Michaela is 24 jaar jong, 1,75m groot, heeft lang lichtbruin haar, een mooi gezicht, een normale lichaamsbouw, zoals gezegd een mooie silli C-cup en een lekkere, iets vollere kont. Ze heeft een mooie grote tattoo en 3 piercings: bovenlip, navel en klit. Haar kleine poesje is mooi kaal geschoren.

    We begaven ons op bed en begonnen te zoenen. Dat deed Michaela goed, met lekker veel tong, maar jammer genoeg niet echt lang. Enfin. Ze had woord gehouden: ze zoende (lekker) op kamer.

    De pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit. Al had ik al 3 orgasmes achter de rug, Michaela slaagde er probleemloos in kleine Piet wakker te maken en wat belangrijker is, wakker te houden!

    Na een tiental minuten pijpen vroeg Michaela me of ik wou neuken. Aangezien een FT er niet in zat, zei ik daar uiteraard niet nee tegen. Na een al veel te lange dag, deed alles, kleine Piet op kop, pijn, dus ik gaf aan onmiddellijk met hondjes te willen beginnen. Ik heb een kwartiertje lang lekker mijn ding mogen doen (stevig beuken maw) en net voor het half uur rond was, ben ik voor de 4de keer klaargekomen. Had ik niet verwacht. Er zat ten andere nog verrassend veel wit spul in het condoom.

    Michaela rookte in alle rust nog een sigaretje, waardoor ons kamertijd over het half uur ging en vertelde me dat ze klanten normaal gezien niet zolang laat beuken tijdens hondjes. Maar goed, dat ze het mij wel heeft laten doen, anders was dat laatste orgasme er nooit gekomen!

    Ik heb aan de lockers 50€ afgerekend, heb een laatste douche genomen en heb me terug naar de bar begeven. 007 en Iamlonely waren ondertussen al naar huis vertrokken en ook Vendezz, dhr N en de ijsbeer die niet wil genoemd worden, stonden op het punt te vertrekken. Ze hadden zich allen uitstekend vermaakt.

    Ik ben nog een uurtje blijven hangen, heb nog een paar bouletten met mosterd en tomatenketchup gegeten en een paar koffietjes gedronken, heb afscheid genomen van Lavinia en Michaela en ben heel tevreden naar huis getrokken.

    Het was gisteren btw nooit superdruk in GT. Ik vond dat er altijd net voldoende volk aanwezig was om een leuke sfeer te hebben, zonder dat er een storende drukte hing. De ene moment was de verhouding mannen en vrouwen in evenwicht, de andere moment waren de mannen duidelijk in de meerderheid, maar er waren in ieder geval op elk moment voldoende mooie vrouwen beschikbaar.

    Ik heb GT rond 1u30 verlaten na een uitstekend clubavondje. Veel plezier gemaakt en 2 keer uitstekend gekamerd met 2 héél mooie meiden. Meer moet dat niet zijn.

    GT: het zal dit keer geen 6 maanden duren eer ik de Heidweg nog eens binnenrijd!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  9. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 oktober 2014),Again and Again (11 oktober 2014),bergm550 (11 oktober 2014),biged (11 oktober 2014),gignnl (12 oktober 2014),licky luke (11 oktober 2014),Mr Pussy (11 oktober 2014),Ricardo Banana (13 oktober 2014),Stief (11 oktober 2014),Teiresas (11 oktober 2014),Wacko66 (11 oktober 2014),Wijze grijze (11 oktober 2014),Willi69 (15 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard Geile Tijden

    Bruggen, 10 oktober 2014

    Na een tijdje in Korea te hebben doorgebracht waar ze de wijven of allemaal met een schop voor hun kop slaan of de gynaecoloog van dienst hele glibberige handen heeft waardoor de baby na de geboorte met zijn bakkes recht op de vloer stuitert was het tijd om weer eens een bezoekje te brengen aan een oord des verderf. Direct na terugkomst in Nederland had ik een prima peiling gehouden in Roermond, maar nu waren onze oosterburen weer eens aan de beurt! In een verslag op dit forum van Mynasch was mij een naam in het bijzonder opgevallen in zijn aanwezigheidslijst Milla. Diep in mijn hart ben ik nog altijd een beetje verliefd op dit mokkel, nou ja verliefd is misschien niet het juist woord laten we het afzwakken tot een zeer diepe liefdevolle sympathie. Een weerzien leek me dan ook de enige mogelijkheid en ik besloot zonder verder te checken koers te zetten richting Bruggen.

    Later in de middag althans zo had ik mij voorgenomen kon ik dan gezellig in Roermond wat keuvelen met MJ die zijn schoothondje of zeg maar gerust hond ging laten kwispelen. Voor de afwisseling en ook omdat mijn vaste vervoermiddel in diepe droefheid tijdens mijn afwezigheid de nodige nukken begon te vertonen nam ik de leasebak van pa maar eens mee. Prima wagen en als extra feature beschikt ie over een invalideparkeerkaart wat bij overvolle parkeerplaats vast nog eens van pas zou kunnen komen. Ik zou dan wel wat strompelend me naar de klingel moeten begeven maar vooruit! Niets van dit alles bleek echter nodig bij aankomst draaide ik de poort binnen, stond de parkeerwacht al vriendelijk te zwaaien, kreeg ik parkeerinstructies of dat ik zou juist met een oplegger gearriveerd was en zette de motor uit!
    Ik stak de slippers onder mijn arm, sprong uit de bolide en begroette de parkeerwacht met een vriendelijke gute morgen en beende met grote passen richting klingel. Gelukkig bleef het mij strompelende scenario mij bespaard, omdat te gelijktijdig met mij ook nog twee fraaie jongen tienermeisjes aankwamen die zich om zouden toveren tot schlampe!

    Ik kleedde mij om en nam een douche en betrad het speelveld, de mat lag er prima bij en ook de speelsters waren in grote getale aanwezig. Echter ik was op zoek naar die ene en net zoals bij eerdere pogingen bleef het ook vandaag weer een illusie die strandde in schoonheid. Stiekem verdenk ik The Joker ervan dat hij gewoon mijn entreegeld krijgt van Golden Time om deze om te zetten in aandelen Imtech. Maar ja is het niet allemaal illusie en houdt de illusie de schoonheid in stand? Ik nestelde me met een bak leut in één van de lederen zwarte bankjes en klote wat op mijn telefoon. De bende van ellende melden zich via de tamtam en hadden een koerswijziging doorgevoerd waardoor ze vandaag ook in Bruggen zouden belanden. Het grappige van dat ik geen vaste GT bezoeker ben is dat sommige meiden denken dat het je 1e keer is.
    Ik zou niet lonely zijn en mijn eigen ik bedriegen als ik alle op mij afgevuurde voorstellen in liefde aanvaard had, maar helaas voor de meiden had ik geen zin mezelf voor de gek te houden!

    Toch was het grappig voor dat de bende van ellende arriveerde had ik al deel kunnen nemen aan vijf trio's iets wat ik volgens de regels van het feminisme nooit zo begrijp!
    Ik legde dit ook aan alle mij aangeboden koppels uit, maar ook zij moesten het antwoord schuldig blijven... Ik moet van die wijven altijd horen dat vrouwen kunnen multitasken en mannen slechts één ding per keer kunnen dus wat is het nut van een dreier? Misschien leuk hier nog eens een wetenschappelijk onderzoek aan te wijten op de Academica de Sexlogica!?
    Van de mokkels die ik tussen het koffiehalen en bankhangen tegen het bevallige lijf liep begon er eentje aan de ceintuur van mijn badjas te sjorren... Hoho riep ik verbaasd uit meine mutti hat gesagt alles zu halten jungen und nichts berürhen. Het mokkel barste in schaterlachen uit en antwoordde gevat deine mutti ist nicht hier! Waarop ik haar verontruste met du kennst meine mutti noch nicht das weiss mann nie!
    Ik nam een kijkje in de tent waar een prima ontbijtbuffet stond opgesteld, maar ik eet maar zelden in GT wat eigenlijk toch raar is. Ik vind er nooit echt mijn rust en voel me er teveel opgejaagd waardoor ik geen hap door mijn keel krijg.

    Een vriendelijke blondine kwam me gezelschap houden op het bankje en herkende me van een andere club. Leuk sympathiek mokkel die de gehele dag nog wel een paar keer voorbij kwam waardoor ze uit pure sympathie toch een kamergang met mij scoorde al was het optisch niet echt mijn ding. De bende was gearriveerd en ik werd gewenkt door een sympathieke langbenige donkerharige dame. Ik nam plaats bij haar in de speeddate fauteuils en vroeg haar naar haar afkomst. Het bleek een roemse te zijn iets wat vrij moeilijk ligt op moment aangezien ik tien Roemeense vriendinnen heb op moment en ik me voor de kerst niet in een nog lastiger pakket wens te werken! Mein mutti heeft maar twaalf eetkamerstoelen! Er begon wat sfeer in de tent te komen en ik raakte in gesprek met een andere spring in het veld. Een vlot babbelend mokkel waar al wat mee gebekt werd in de bar en ook hier opteerde ik voor een sleutel.

    In plaats daarvan sprong het mokkel van haar kruk, greep me bij de hand en zo liepen wij samen de wijde wereld in die abrupt eindigde bij de gordijnbedjes in het natte gedeelte. Dit was vandaag nou niet echt mijn ding en na wat grappen en grollen er toch maar ingesprongen. Sessie matigjes maar dat lag meer aan mij. Nog steeds had ik niet echt mijn draai gevonden en ik was op zoek naar een echte GFE, maar bleek vandaag een slechte hand van kiezen te hebben! Toch had ik een prachtig mokkel gespot met een prachtlichaam en had haar beloofd later zeker nog bij haar terug te komen voor een kamergang na een uiterst vriendelijke babbel.
    Het was een Russische uit Sint-Petersburg, 25 jaar, in het bezit van een stevige C-cup sillies en een paar benen en een kont om het Siberisch koud van te krijgen. Ze trok me na zich toe en fluisterde in mijn oor when do we go? Oei het leek bijna of dat het niet om de euries ging en mocht ik niet zoveel hebben meegemaakt, verrot en belazerd zijn dan zou ik op slag verliefd zijn geworden!

    Toch miste deze missie geen doel en hapte ik maar al te graag toe! Ze denderde eigenlijk al de hele dag door mijn kop en maakte meer indruk als de statige militaire parade op de Russische nationale feestdag! Ik beeldde mij in hoe ze zo'n pracht groen legeruniform droeg met een bontmuts. Het was hartje winter het sneeuwde en ik was onderweg van Moskou naar Kaliningrad en zij stond met pech langs de weg. Ik stopte bood haar een lift aan en onderweg ontdooide ze en werd het tropisch warm tussen ons. Ineens stond ze voor me in de bekende blauwe badjas iets wat dus wees op een blokhut! Ze gaf daar een prima kamergang weg en redde daarmee zonder het zelf te weten de dag! Het was jammer dat ze de doggy positie niet heel lang vol hield want het uitzicht was fenomenaal! Snel duwde ik een cassetjes bandje in mijn geheugen en duwde op REC. Ik staarde in de spiegel hoe dit prachtige mokkel tegen mijn keiharde paal gleed en het was werkelijk een top 3 doggyexpierence!

    Verder maakte ik nog kennis met Vendezz en Kanariepiet twee sympathieke kerels die wel wat teleurgesteld keken toen de schreeuwlelijk van de bende van ellende mijn nickname prijsgaf! Verbaasd keken ze naar het armzalig stuk vlees gehuld in een witte badjas op een paar afgetrapte slippers! Je zag ze denken het is ook nie veul en is dat nou alles!? Na de kamergang met de Russin met een uitermate bevredigend einde vond ik het mooi geweest! Golden Time had vandaag illusies ontnomen, illusies gegeven en illusies in stand gehouden en daarom zal ik er vast weer terugkomen!

    P.S. Ik las de laatste tijd wel eens berichten over pakketservice ABC en niet zoenen op de kamer. Alle drie mijn kamers van gisteren zoende prima en rekende de normale tarieven! Met het serviceniveau was dus niks mis!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 11 oktober 2014 om 20:15
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  11. Onderstaande 17 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 oktober 2014),bergm550 (12 oktober 2014),Bosco (12 oktober 2014),Costana (12 oktober 2014),Don Rudo (11 oktober 2014),gignnl (11 oktober 2014),KanariePiet (11 oktober 2014),laplagne (12 oktober 2014),Megaboob (12 oktober 2014),Mr Pussy (12 oktober 2014),Ricardo Banana (13 oktober 2014),Stief (12 oktober 2014),Teiresas (12 oktober 2014),The Joker (12 oktober 2014),Wijze grijze (11 oktober 2014),Willi69 (15 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Weer 6.000 Imtechjes erbij, keep coming mate!

  13. #8
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    @Iamlonely
    "Het was een Russische uit Sint-Petersburg, 25 jaar, in het bezit van een stevige C-cup sillies en een paar benen en een kont om het Siberisch koud van te krijgen. Ze trok me na zich toe en fluisterde in mijn oor when do we go? "
    ======
    Wil je ons de naam van deze "Russische" ook verklappen?
    Binnenkort weer eens naar GT, en het is leuk om een richtpuntje te hebben!

  14. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard Geile Tijden

    @ aribaba

    Ik ben slecht met namen zeker in GT,maar na enig speurwerk in de paspoortjes durf ik met grote stelligheid te beweren dat het hier anestacia betrof. Echter met schouderlang donkerbruin haar tegenwoordig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  15. Onderstaande leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    palimo (12 oktober 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    2 september 2008
    Last Online
    4 juni 2016 @ 08:40
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    heren,ik ben nog nooit op zondag naar de GT geweest, zijn er dan andere dames dan in de week of blijft dat hetzelfde? drukker of net minder druk? open vanaf 13u op zondag zeker?

  17. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Tegenwoordig al om 11 uur geopend ook op zondag!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  18. #12
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 11 oktober - day of hard core and romance

    Zaterdag 11 oktober. Brüggen. GT of in de Brüggense volksmond "Das Spasszentrum". Es war ein Tag wie nie zuvor, zoals de Duitsers vaak zeggen. Onderweg naar GT had ik wat problemen met mijn stalen ros. Ik reed op mijn OV-fiets richting Brüggen, net voorbij de Bevrijdingsweg bij de grensovergang schiet mijn zadel los.

    Ik terug fietsen naar de OV-shop, waar de fietsenmaker het euvel snel repareerde. Onderweg sloeg het noodlot weer toe. Bij Kaldenkirchen reed de fiets behoorlijk instabiel. Het voorwiel trilde van links naar rechts. Bleek het voorwiel los te zitten. Gelukkig reed ik net langs het Kaldenkirchense benzinestation en daar was een garagemonteur zo vriendelijk het wiel even vast te draaien.

    Ik wist niet wat het woord wiel en schroef in het Duits was. Dus had ik het eerst even opgezocht op http://de.wiktionary.org. Daarna op mijn beste Duits de monteur aangesproken: "Guten Tag, können sie mir bitte helfen? Die Schraube meines Rades ist los." Hij verstond me klaarblijkelijk en pakte meteen een sleutel en draaide de schroef aan.

    Op dat soort momenten realiseer ik me dat mijn Duitse woordenschat toch wel heel erg is toegespitst op de woorden die we in GT gebruiken. Mushi, Titten, Arsch, helaas kom je daar niet ver mee in het dagelijks leven. In ieder geval, ik kon mijn reis weer vervolgen. In GT was het druk. Maar er waren relatief weinig Hollanders, wellicht vanwege de Herfstvakantie.

    Wel waren er veel Fransen. De line up was prima voor mij. Aanwezig waren onder andere: shiva, lulu, ebru, shayenne, rachel, jess, georgiana, emma, electra wild, aliya, lola, rima, megan, kira, sandy, paula, tina, michaela, aileen, mia, cassandra, carmen, bea, amalia en nog zo'n 80 meiden. Ik was op de kamer met Shayenne, Bea en Georgiana.

    Met Shayenne had ik Freundinnensex, met Bea hardcore porno en met Georgiana had ik dit keer Kuschelsex. Ik was voldaan na de sessie met Bea en dus had ik dit keer geen sex met Georgiana. Het was anders dit keer. Een soort vrijnummer. We lagen lepeltje. Ik geloof dat dit romantiek heet. Wat het ook was, het was lekker om haar in mijn armen vast te houden en verder wat te zoenen.

    Ik weet niet of dit onder de noemer sex valt, maar leuk was het wel. Dit brengt toch even wat afwisseling en ik kon toch niet meer klaarkomen. Het was al laat en ik was moe. Verder was het een geweldige dag. Vooral de aanwezigheid van pistol pete, jacky pakutra, ketserr en "de souza" maakte het gezellig. Om 2:00 hadden we het licht uitgedaan en de tent brak en moe verlaten met "de souza" in een enigszins vloeibare vorm. We hadden genoten. Tot de volgende keer.

  19. Onderstaande 12 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 oktober 2014),biged (12 oktober 2014),db2 (12 oktober 2014),de duisburg spesjalist (12 oktober 2014),gignnl (12 oktober 2014),jacky pakutra (15 oktober 2014),Megaboob (12 oktober 2014),Mr Pussy (12 oktober 2014),Stief (12 oktober 2014),Teiresas (12 oktober 2014),Van Dattum (12 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  20. #13
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Daumen hoch Leona werkt nog in GoldenTime

    Dinsdag 14 oktober om 16.30u nog even naar GT gereden om te kijken of Leona er nog werkte. Na dat ik me gedouched had wandelde ik richting de kino en wie kwam ik tegen aan het toilet naast de kino, juist ja Leona eerst een kleine 10 minuten in de kino gelegen en achteraf nog een 20 minuten op de kamer, lekkere ruwe seks. Leona vertelde me dat ze één dag in Yin-Yang gewerkt heeft maar dat ze daar niet meer terug heen gaat, ze had gehoord van andere dvp's dat ze daar meer kon verdienen maar dat bleek hard tegen te vallen. Om 19.15u heb ik GT verlaten en één van de theke's vertelde me dat er op maandag 3 november een PARTY is gepland.

    GOLDENTIMEGOLDENTIMEGOLDENTIME
    Laatst gewijzigd door luminous; 15 oktober 2014 om 14:59 Reden: I love GoldenTime

  21. Onderstaande leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (15 oktober 2014)

  22. #14
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Vandaag om 11.00uur werd me ook verteld van de party op 3-11 maar bij vertrek hoorde ik dat het plan is gewijzigd !
    PARTY op zaterdag 8 november !!!

  23. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    Vandaag om 11.00uur werd me ook verteld van de party op 3-11 maar bij vertrek hoorde ik dat het plan is gewijzigd !
    PARTY op zaterdag 8 november !!!
    Laten we even afwachten want een zaterdag lijkt me heel sterk.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #16
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Heb dezelfde ervaring als "Franske", bij aankomst vandaag werd me voorgesteld dat er op zaterdag 3 november een party plaatsvindt.

    Bij vertrek werd ik uitgelaten door een andere theke, die mij verwiste van de party op 8 november! Ik memoreerde nog dat ik eerst had vernomen dat het op 3 november zou zijn.

    Duidelijk duidde zij mij dat het op zaterdag 8 november plaatsvindt! "Komst du auch"? herhaalde zij enkele keren!

  25. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    Vandaag om 11.00uur werd me ook verteld van de party op 3-11 maar bij vertrek hoorde ik dat het plan is gewijzigd !
    PARTY op zaterdag 8 november !!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Laten we even afwachten want een zaterdag lijkt me heel sterk.....
    Om de verwarring niet compleet te maken : Het wordt zaterdag 8 November.
    Nadere info volgt ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. #18
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Volgende week naar Gt en ik vroeg me af of er nog iemand de laatste tijd het Servische service-kanon "Evy" of "Ivy" nog gezien heeft.
    Vroeger was ze een vaste waarde in het oude Freude.
    Was even naar een andere club gegaan (denk Living Room) omdat deze club iets dichter bij haar woonplaats lag maar had ergens gelezen da ze onlangs
    terug op het GT nest zat.
    Heeft iemand haar nog gezien de laatste dagen of is ze ondertussen al terug vertrokken naar andere oorden? zoja Welk oord?
    thanks

  27. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Evy(ivy) arbeitet Dienstag u Mittwoch im Gt die anderen Tagen ist Sie in Acapulco
    Gruß
    Woods25��

  28. Onderstaande leden hebben woods25 bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (19 oktober 2014)

  29. #20
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT Donderdag 16-10-2014

    Het was alweer veel te lang geleden dat ik GT had bezocht, en ik hunkerde dan ook naar de lokale Brüggense specialiteit: Mooie meiden met grote siliconen tieten. Door onhandige werkomstandigheden arriveerde ik pas rond 19.30 bij de poort, veel te laat eigenlijk, en ik twijfelde dan ook om nog 60 euro neer te leggen voor een paar uurtjes vermaak. Maar goed, ik was er nu, en het was al zo lang geleden, dat ik toch besloot naar binnen te gaan uiteraard.

    Gelijk na het douchen en omkleden dus maar op jacht gegaan, en tot mijn grote vreugde spotte ik Lola. Deze keer niet bezet, rustig wachtend op haar vaste stek bij de ingang van de kino. Lola zag er weer ongelofelijk lekker uit, en haar E cup zal me altijd blijven boeien, heerlijk gewoon hoe die zalige borsten heerlijk vooruit steken, en afsteken bij haar knappe slanke lichaam! Verder is en blijft Lola gewoon een hele mooie dame, met een prachtig gezicht, mooi lang zwart haar, en zalige vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen. Ook is ze relatief lang, wat ook leuk is.

    Ik boekte Lola dus ook waarbij ze aangaf dat ik haar eerste klant was van de dag sinds 13.00. dat is echt ongelofelijk. Het was ook vrij rustig in GT, was me al opgevallen, niet die hordes witte ijsberen en dames, maar gewoon redelijk gevuld in de club. De dames hebben het dus momenteel blijkbaar wat minder met de verdiensten, maar dat is het risico van het vak. Lola had er in ieder geval zin in, kuste me lekker, verwende me zalig met haar grote borsten en echt heerlijke grote tepels. Ze pijpte me goddelijk, en ik wilde nog maar een ding, en dat was in haar zalige mondje klaarkomen, wat dan ook gebeurde. Na deze redelijk snelle actie (ik was echt opgewonden na tijdens grote tieten onthouding!) nog lekker even nagesabbeld aan haar borsten en nagepraat, tot het half uur netjes vol was. Lola was echt heerlijk deze keer, en het blijft me verbazen dat ze de ene keer kamer na kamer maakt, en de andere keer een hele dag werkloos zit te wachten. Maar goed, smaken verschillen!

    Lola gaf wel aan dat ze overweegt haar zalige sili’s te gaan verkleinen, ik kreeg bijna een beroerte toen ze het zei. Nee, nee, dacht ik, dat mag ik niet laten gebeuren, zoiets heerlijks moet blijven bestaan! Maar goed, als zij ze wat te zwaar vind, kan ik me er iets bij voorstellen. Ze denkt aan 120 CC minder, en dan een CC of D cup. Nog steeds mooie grote natuurlijk, maar net dat graadje pornotieten eraf helaas. De Operatie is nog niet gepland, dus liefhebbers: geniet er nog even van!

    Na deze sessie kwam ik BBert en nog een andere bekende mede beer tegen in de bar, en daar dus gezellig even mee gekletst. Ook weer van de sauna en whirlpool genoten, alles prima op orde, zo hoort het. Sonja was ook in huis en belaagde me, maar het leidde deze keer niet tot een sessie. Ik had namelijk al een volgend nieuw project gespot, de Moldavische Helena, met ook een E cup (500CC siliconen). Helemaal optisch mijn typje, blonde barbie, lekkere stevige kont, heerlijke tieten, mooi gezicht en blond haar, dan weet je het wel als je Megaboob heet. Even kennis gemaakt in de bar, en daarna snel geboekt, want de hormonen spelen op bij dit soort mokkels in de buurt.
    Helena is nog vrij jong, en heeft voorheen in GT in Wenen gewerkt. Op kamer aangekomen kon er een klein kusje vanaf, maar echt tongzoenen zat er niet in helaas. Ook begon ze vrijwel direct met PZC, dus even gecorrigeerd, en om voorspel gevaagd, dus kusje, lekker en met haar borsten gespeeld (zacht, groot, en heerlijk, lekkere tepels ook, dat was prima!) Daarna begon madam echt gelijk met een “pretpakket” aanbieden van FT, uur of langer, anaal etc etc. Ik gaf aan gewoon eerst een half uur te willen doen, en dat doofde duidelijk de vlam bij deze schoonheid, daarna werk er op de automatische piloot gepijpt, en geneukt, waarbij haar optiek en borsten me toch vrij snel weer over de streep hielpen en me klaar lieten komen. Einde sessie was dan ook gelijk einde oefening, niet even het half uur volgepraat of zo, dus na 18 minuten van kamer af. Bbert zag me gaan, en zei al, dat was snel…

    Tja, het was snel, het was wel lekker, vooral optisch, maar echt groot herhalingsgevaar is er niet. Deze dame heeft duidelijk niet door dat haar borsten haar grote pluspunten zijn, en dat ze door niet te veel met opties te strooien tijdens een sessie, maar dit beter vooraf te bespreken, meer punten kan scoren bij mij als tettenliefhebber, en ik denk ook bij meerdere beren. Ook zou ze het half uurtje even vol hebben kunnen maken omdat het nu allemaal wel heel snel ging. Maar goed, ze zal haar kamertjes wel maken, nieuw en lekker, en met die cupmaat valt ze zeker op. Maar Lola blijft haar de baas, en is optisch en service technisch stukken beter!
    Na deze sessie was het tijd voor een hapje pizza, die was goed, en nog even weer gekletst met de mede-ijsberen, wat gezellig was. Sonja duwde me nog een keer omver over de bank, en we hebben nog een leuk gesprekje gevoerd daarna, maar de pijp was leeg, en geen sessie meer dus.
    Het viel me op dat er veel nieuwe dames waren sinds mijn laatste bezoek, zeker ook mooie meiden erbij, en een aantal nieuwe siliconen borsten dames gelukkig. Een aantal wat forsere dames lijkt het veld te hebben geruimd (Lolly?).
    Ik miste Leona, Milis, Gulcan en Nicole van de vaste waardes. Lexi ook niet gespot.

    Er was nog een gast die wat teveel champagne had gedronken met de dames, en zijn been helaas behoorlijk ernstig openhaalde aan wat glas. Gelukkig werd er goed eerste hulp geboden door de dames en de thekes . Maar het blijft onbegrijpelijk dat mannen zoveel gaan zitten drinken in GT, en dure champagne kopen, en vervolgens te zat zijn om te gaan neuken. Verbijsterend!

    Om iets na middernacht GT weer verlaten, ik werd ook gevraagd of ik naar de party op 8 November kan komen, maar helaas gaat dat niet lukken in mijn drukke agenda.

    Deze mooie avond dus 1050CC Siliconen “verbruikt” (550CC en 500CC), met twee zeer mooie dames, dus mijn avond was toch geslaagd te noemen, zeker dankzij Lola deze keer!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  30. Onderstaande 12 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 oktober 2014),Badslippers (19 oktober 2014),bergm550 (19 oktober 2014),gignnl (19 oktober 2014),hp001 (19 oktober 2014),jacky pakutra (19 oktober 2014),KanariePiet (19 oktober 2014),luminous (19 oktober 2014),Stief (19 oktober 2014),Teiresas (19 oktober 2014),Wijze grijze (19 oktober 2014),Willi69 (19 oktober 2014)

  31. #21
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Een aantal wat forsere dames lijkt het veld te hebben geruimd (Lolly?).
    Ik miste Leona, Milis, Gulcan en Nicole van de vaste waardes. Lexi ook niet gespot.
    Lolly en Lexi heb ik vorige week nog gezien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Om iets na middernacht GT weer verlaten, ik werd ook gevraagd of ik naar de party op 8 November kan komen, maar helaas gaat dat niet lukken in mijn drukke agenda.
    Jezus, een party. Vreselijk. Ben blij dat ik dan in World zit, want een party in GT vind ik echt vreselijk, en helemaal als ze het op zaterdag doen, dan is het gewoon bomvol. Ik heb ooit eens in GT de Roemerparty bezocht in augustus 2007. Dit viel ook op een zaterdag. Het was vreselijk druk. Er stond ook een live band te spelen in de barruimte en er stonden enorme speakers bij de bar.

    Het was oorverdovend. Gelukkig was het mooi weer en heb ik de hele avond buiten gelegen. Daarna nooit meer een party bezocht in GT. De tent is daar niet geschikt voor. In World en Sharks heb ik regelmatig parties bezocht, want deze clubs zijn zo groot dat het niet storend is, maar GT is gewoon te klein daarvoor.

  32. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (19 oktober 2014)

  33. #22
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Om iets na middernacht GT weer verlaten, ik werd ook gevraagd of ik naar de party op 8 November kan komen, maar helaas gaat dat niet lukken in mijn drukke agenda.

    Megaboob
    De zin en de logica van een GT party op een zaterdag ontgaan me volledig.
    Voor de dames noch voor de klant noch voor de club. Maandag is toch veel beter lijkt me.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  34. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (20 oktober 2014)

  35. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard Zaterdag 20 augustus

    Gisteren, op een heerlijke zomeravond in oktober (de laatse?), die zelfs nog een beetje zwoel was, mijn eerste bezoek aan Golden Time. Ja, ik heb dit allemaal veel te laat ontdekt, tenzij de hoogtijdagen nog gaan komen maar zo lezende lijkt die kans me klein...

    Op de donderdag was ik al naar Magnum geweest (zie verslag aldaar) wat mijn eerste clubbezoek was, maar ik vond Goldentime veeeeel relaxter. Veel ruimte om je even terug te trekken als je geen zin hebt in gedoe. Althans, als je in de tuin kan zitten zoals zaterdag, in de winter lijkt het me een meer claustrofobisch gebeuren.

    Eerst maar even wat rondgelopen en rondgekeken en al snel spotte ik Adina, naar mijn maatstaven een 9,5/10 qua looks. Die moest en zou ik hebben, maar ik had geen haast. Eerst maar een kopje koffie. Intussen al aan de praat geraakt met Duitse Sonja, van wie ik geen profieltje heb kunnen vinden. Normaal val ik op lange dames met cupmaat vanaf C, en zij was het tegenovergestelde: klein, met kleine tietjes. Maar ze had" "iets". Misschien was het haar roze lippenstift die zo mooi hoerig afstak tegen haar zonnebankbruine huid. Dus besloten dat zij best het eerste kamerbezoek kon worden. Helaas werd het een niet heel memorabele sessie. Ze zoent niet. Vergeten te vragen, my bad.

    Hierna gerelaxed, gegeten, gedronken, in de heerlijke zon gelegen. Daarna werd het tijd voor een tweede sessie. Naar binnen gelopen en daar zag ik Pim.

    <-- flashback naar een paar maanden geleden: toen ik me aan het inlezen was voor deze Duitsland-trip kwam ik Pim onder een andere naam tegen op de site van Dolce Vita, maar ook als escortdame op Kaufmich. Omdat ze lijkt op een mix van twee van mijn favoriete pornosteren was ik geinteresseerd. Ik wilde echter niet naar Dolce Vita.

    --> flashforward naar het heden: en nu zit ze hier! Gelijk aangespoken, do's en dont's gevraagd, en naar de kamer gegehen. Heel lief, keurig, welbespraakt, slim meisje. Door haar uiterlijk (half Thais/Half Duits) woest aantrekkelijk voor mij. Eigenlijk hoefde ze alleen maar te liggen, de rest fantaseerde ik er zelf wel bij. Als ik wilde kon anaal ook. Geil hoor, maar zo'n meisje van 160 cm/45 kilo wordt dan toch in tweeën gespleten? Nee, misschien de volgende keer. Helaas ging er verder weinig initiatief van Pim uit en ze zoende ook al niet. Heel raar: op papier was dit een matige sessie maar in werkelijkheid was het meer dan dat: haar looks, haar geur, haar intelligentie maakten haar voor mij woest aantrekkelijk. Maar eigenlijk hoort zij gewoon op de universiteit in plaats van een hoerenkeet (maar misschien zat ze daar ook wel op, heb het verder niet gevraagd).

    Daarna werd het tijd voor Adina. Ik zag dat ze veel door het wellnessgedeelte heen en weer liep tussen de bar en de kino. Dus in het bubbelbad gaan zitten (als een kind alleen), dan zou ze vanzelf voorbijkomen. En ja hoor, na een paar minuten was ze er al. Ik gaf haar een knipoog en ze maakte een sierlijke draai van 90 graden. Wat een waanzinnige babe: lang, gebruind, siliconen-C, tramp stamps, mooie kop. En trouwens heel vriendelijk. Ik zei dat ik met haar naar de kamer wilde maar alleen voor een wilde sessie incl. tongen, beffen, vingeren en nat en diep pijpen met veel spuug. "A-ha, dus bist ein porno-bär" zei ze, maar het was allemaal kein problem. Aldus een waanzinnige sessie gehad waarbij alle beloftes ruimschoots werden waargemaakt. Na mijn eerste bezoek is Adina overduidelijk mijn GT-topper.

  36. Onderstaande 9 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 oktober 2014),Badslippers (20 oktober 2014),bergm550 (23 oktober 2014),biged (20 oktober 2014),hp001 (20 oktober 2014),palimo (20 oktober 2014),Stief (20 oktober 2014),Teiresas (20 oktober 2014),terminator (23 oktober 2014)

  37. #24
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    In de recensie hierboven een foutje: Adina moet zijn Adelina!

  38. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    palimo (20 oktober 2014)

  39. #25
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 09:13
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    Na een zeer lange afwezigheid (ruim 2 jaar!) had ik eindelijk weer een alibi om eens naar GT te gaan. De laatste keer dat ik er was koste de entree een 10tje minder, was de sauna nog wat ouderwetser en werkten bijna alle dames die nu Theke zijn nog. Het sfeertje in GT was gelukkig ook niet veranderd, dus is was helemaal happy. Ook het eten lijkt me in de afgelopen jaren verbeterd.
    Na mijn lange afwezigheid had ik het eerste half uurtje weer helemaal het "kid in the candystore" gevoel. Wow, ik keek mijn ogen uit! Wat een line up!
    Vreemd genoeg stel je in je hoofd dan toch snel je grenzen weer wat scherper om een keuze te maken uit al het moois.
    Mijn eerste kamer was met een Duitse Olivia (al sprak ze het uit als Ulivia) uit Köln met lang blond haar en een prachtige glimlach. Ik kon hier alleen een profiel vinden van een duitse Olivia, alleen eentje met rood geverfd haar, dus ik weet niet zeker of dit dezelfde dame is. In ieder geval hadden we een klik en een heerlijke sessie. Enige minpuntje, geen TZ. Verder wel met veel gevoel en de klik bleef tot het einde dus ik was helemaal tevreden.
    Voor de 2e sessie had ik eigenlijk Alyce op het oog. Wow wat heeft die een mooi figuurtje. Helaas kreeg ik het idee dat ze mn oogcontact aan het vermijden was, dus ik dacht dan wordt het ook nooit een goede sessie. Toen gekozen voor de duitse Alexa met donker haar. Toen ik op de sleutel aan het wachten was ben ik toch nog even kort aan de praat geraakt met Alyce en bleek ze toch niet arrogant als ik dacht. Beetje spijt dat ik niet eerder naar haar was toegestapt, maar ja..
    Maar goed, Alexa was het dus geworden Zij viel me op toen ze rondparadeerde in een elegant jurkje. Eigenlijk veel mooier dan de outfits van andere vrouwen. Ze is iets ouder en ik kreeg het idee dat ik haar vroeger ook wel eens in GT heb gezien. Ik kon hier echter geen profiel vinden van haar. Deze Alexa komt uit omgeving Berlijn en ze heeft geen sili's dus het is niet Alex. Ze heeft een rustige uitstraling en is naar eigen zeggen 34 jaar. Ondanks haar leeftijd is alles nog super strak. Op de kamer was alles goed. Qua service vergelijkbaar met Olivia, maar de klik was iets minder. Wel een gezellige, maar minder een geile klik.
    Hierna moest ik helaas er weer vandoor, maar ik hoop dat ik voor mijn volgende bezoek niet weer 2 jaar moet wachten!

  40. Onderstaande 9 leden hebben JohnW bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2014),bergm550 (23 oktober 2014),jacky pakutra (23 oktober 2014),laplagne (23 oktober 2014),Megaboob (23 oktober 2014),mynasch (23 oktober 2014),Teiresas (23 oktober 2014),walkinsock (23 oktober 2014),wervelwind (23 oktober 2014)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

  FKK Artemis 468*60