Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 154
  1. #51
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Ik sprak ook een aantal dames die niet zo zaten te wachten op dat forumfeestje en die eigenlijk van plan waren niet te komen. "Allemaal idioten". "Dank je", zei ik nog, maar ik geloof niet dat mijn engeltje me begreep.
    De meeste dames hebben een hekel aan forumberen. Veel dames weten dat ik een forumbeer ben en noemen mij zelfs bij mijn nickname. Het ligt veel aan jezelf of de dames een hekel aan je krijgen. Teveel details prijsgeven kan inderdaad zwaar van invloed zijn op de volgende kamergangen. Niet iedere DVP gedraagt zich bij iedere klant hetzelfde.
    Daarom geef ik ook vaak geen commentaar op genoten kamergangen en wil op die manier mijn band met de betreffende DVP niet verzieken. De dames laten zich dikwijls voorlezen door andere klanten of bureaumedewerkers die Nederlands kennen. Ik vraag het zelfs ooit of ze het erg vindt dat ik wat schrijf. Een enkele dame zegt er geen probleem mee te hebben, maar de meesten wel en dreigen zelfs met ingehouden sexuele activiteit in de volgende kamergangen. Dan wel met een lach, maar gemeend. Bluebear schiet zichzelf niet in de voet en doet braaf wat de "meesteres" zegt.


    gewilligeklanten.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (25 augustus 2015),Don Rudo (25 augustus 2015),Nedlovefkk (25 augustus 2015),Teiresas (25 augustus 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Zo waren er naar mijn mening maar heel weinig Roemeense vrouwen en veel Duitse vrouwen
    Hetzelfde heb ik gelukkig ook ervaren bij mijn vorige bezoek aan GT
    Hopelijk is dit structureel

    "Ohne Spaß kein Fun"

  4. #53
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Hetzelfde heb ik gelukkig ook ervaren bij mijn vorige bezoek aan GT
    Hopelijk is dit structureel

    vieze stink roemenen

  5. #54
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Ik ben wel van de oosterse vrouwen....vroeger Meggy maar helaas die is weg.
    Naar Lulu hoef ik niet te vragen...die is volgens mij in GT geboren en blijven wonen geeft nog altijd de beste massages...vind ik

    Morgen maar eens zien hoe het er mee staat
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  6. #55
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    1e keer dat ik iemand heb horen klagen over te weinig Roemeense dames. Achja, gewoon de dame goed laten solliciteren en op je gevoel af gaan. Dan is Duits of Roemeens imo niet zo wichtig.

    Als dames zeiken over forumberen dan begrijpen ze niet dat daar juist de grootste kansen liggen. Gratis reclame. Of goede feedback op slechte prestaties. Een niet forumbeer zal ook dingen doorlullen aan anderen.

  7. #56
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Het is er zo te zien niet op vooruitgegaan sinds die keer anderhalf jaar terug toen ik vaststelde dat dit niet mijn idee van clubbezoeken is. Het schijnt steeds moeilijker te worden om een beetje normale dates te realiseren, met een servicelevel dat in de clubs die ik sindsdien frequenteer een vanzelfsprekendheid is. Daarom verbaast het me dat hier juist de Party gehouden wordt. Maar goed, ieder zijn fun.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (25 augustus 2015)

  9. #57
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Hetzelfde heb ik helaas ook ervaren bij mijn vorige bezoek aan GT
    Hopelijk is dit niet structureel



    De spijker op zijn kop !!!
    Laat de Duitse meiden nou net de meiden zijn die de slechtste service in GT aanbieden en die vrijwel zonder uitzondering liggen te kutten met die pluspaketten.

    Maar ja, het zijn Duitse meiden, en dus wordt het maar geaccepteerd door de bedrijfsleiding.

    wellicht moet men daar eens meer gaan letten op kwaliteit ipv nationaliteit

    Natuurlijk zijn er ook Roemeentjes, Bulgaartjes, etc met een waardeloze service, maar de Duitse bende voert toch duidelijk de boventoon
    wat een dome klets boy69 een iedere dvp waar ze ook van daan kom kan slechte service verlenen de meeste duitse dames die ik gehad heb in een club of op de vulkaan gaven uitstekende service oke ik heb meer slechte ervaringen met roemeense dames ma dat kom simpel weg dat er meer roemeense dames in de p6 werkzaam zijn GT staat inderdaat te springen om duitse dames ze willen namelijk van die zeurende holanse mannen af

  10. #58
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Het is er zo te zien niet op vooruitgegaan sinds die keer anderhalf jaar terug toen ik vaststelde dat dit niet mijn idee van clubbezoeken is. Het schijnt steeds moeilijker te worden om een beetje normale dates te realiseren, met een servicelevel dat in de clubs die ik sindsdien frequenteer een vanzelfsprekendheid is. Daarom verbaast het me dat hier juist de Party gehouden wordt. Maar goed, ieder zijn fun.
    ppssssstttttttttt..............niet verder vertellen, maar er zijn nog steeds veel ijsberen die denken dat GT veel dames met een hoog service level heeft..............laat ze ajb in die waan, er zijn de afgelopen jaren al heel veel (voormalige service) clubs qua nivo naar beneden gedonderd door de tsunami van toeristen en bar/bankhangers van vlak over de grens...........laten die ajb niet die echt goede clubs ontdekken.................dus een Party in GT, ja, geweldig!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  11. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (29 augustus 2015),mynasch (28 augustus 2015)

  12. #59
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Naja, somtijds wordt het kind toch met het badwater weggesluisd of hoe gaat dat weer in oceanisch verantwoorde taalcomplicatieve constellaties. De toko zat vorige zaterdag bijvoorbeeld dixit aan Bekannte rappelvoll met Kleidersacken vanaf 15 uur dus die maken zich geen zorgen over enkele ontevredenen. De écht goede clubs, welke zouden dat dan moeten zijn momenteel? LuLo al een tijd afgezakt naar middelmaat, Freude een mix van Paushall en Saunaclub mét publieke actie, Babylon solala met dames die het elders trachten waar te maken en verhip 2 van de 4 meest geboekte dames nou in GT of grote sier maken (Barby) of dat gaan maken (Emily), de ene qua looks weit vorno boven Bab-standaard, de andere qua performance, die zitten dus in GT. Net als nog een 10-tal prima performsters mits ietwat verwachtingspatroon me bekend, en het gros van hen qua looks interessanter dan halfBabylon of LuLo tezamen.

    Ben ik het dan oneens met de stelling dat er een rits nitwits qua bezoekers in GT zit, welneen! Ben ik het oneens met de gang van zaken qua upsellen: welneen, meermaals tegen gerevolteerd mag ´k toch stellen. Ben ik het oneens met het feit dat het weinig gecultiveerd allroundsalesclubben is met het gros der dames en/of bezoekers, welneen doch doorgaans ontsnap ´k daar zelve aan en komen somtijds stammies halfverwijtend opperen dat het toch stilaan tijd wordt om te gaan kameren. Voor de correcte orde voorts, beide voornoemde ex-Babdames staan niet (meer) op m´n boekingsschema (beiden overigens maar 1 keertje da) aangezien er er beters rondloopt (doch ook veel slechters uiteraard ook, doch niets verplicht me daarmee in een blokhut te belanden). O ja, ook in Babylon stikt het van de toeristen en bank/zuiphangers van Belg/Frans/Nederlansche origine hoor, je zou percentueel nog schrikken...

    Los daarvan lijkt het me wel een Kleidersacksamstag te gaan worden bij het feest, doch dat is nothing new op zaterdag dus alla, de toko brummt en daar valt voorts veel over te denken doch zij dienen niet met verjaardagsoffensieven uit te pakken of met vrijkaartcontainers te smijten of investeringspakketen te ronselen en die heren een halfjaar gratis entree daarbovenop om de vertrekken te vullen, excusez le mot, doch dat is simpel zat voorts. Overigens leerde een korte blik op de AWL van laatstleden sonntag dat er in de topserviceclub Babylon welgeteld 8 dames figureerden, met alle respect doch dat is toch behoorlijk bedroevend te noemen. Gelukkig dagen er wel +45 invitées op op feesjes zaterdags, excellentemundo voorts. Over Freude waar men uitmuntende sessies kan hebben mét tijdslimiet qua exploratief genot in onbeperkte mate ga ´k het al helemaal niet hebben, daar zijn toch ook bepaalde zaken over te melden doch inderdaad een buitennissig prijsje voor anblasen in de bar en 25 tot 30 minuten FT inclusief (bij het gros) voor het ronde bedrag van 30E, heerlijk voor meerwaardezoekers wss...

    Grützi vanuit de lobby...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (25 augustus 2015),de duisburg spesjalist (25 augustus 2015),Megaboob (25 augustus 2015),potentebeer (25 augustus 2015)

  14. #60
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens mij clubt SS inmiddels wat te lang: als meer dan 10% van de dames goed zijn is het er maar saai (GT, Samya, Aca), het moet wel een uitdaging blijven. Ik vind het zelf vooral als veel werken klinken.

    Ik vind het trouwens ook irritant dat je in Freude maar een half uurtje op de kamer mag blijven .

  15. #61
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Volgens mij clubt SS inmiddels wat te lang: als meer dan 10% van de dames goed zijn is het er maar saai (GT, Samya, Aca), het moet wel een uitdaging blijven. Ik vind het zelf vooral als veel werken klinken.

    Ik vind het trouwens ook irritant dat je in Freude maar een half uurtje op de kamer mag blijven .
    freude is voor snelle zaad schieters

  16. #62
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Wijze woorden van VJ, uiteraard club ´k al wat te lang, doch tot medio oktober gaat daarin geen verandering komen want het werkt in beide richtingen dunkt me. Uiteraard dient men zelf te werken om parels te zoeken of vinden, bij uitstek in clubs die niet die reputatie meedragen of waar dat an sich niet benodigd is om succesvol te kunnen zijn. Doch los daarvan is het uiteraard veelst te leuker om aldaar een mokkel te spotten die écht wat kan, én performed op zulk een level dat men tijdens de sessie aanvoelt dat men haar buiten haar comfortzone aan het dwingen was zonder aan te dringen voor degenen die snappen hoe het werkt en dat lukt inderdaad niemals in een halfuurtje. Los daarvan zoals in die betreffende topics al aangegeven in bijvoorbeeld Samya 4 absolute topdames, in AcaVelbert 3 en GT ook een 3-tal mits goede luim me bekend, dat is gezien m´n lamentabele conditie en beperkte beurs méér dan voldoende om een prima dagje te scoren, en bovendien zijn van die 10 vermelde dames ook 8 nog bloedjemooi (tenminste in mijn referentiekadertje dat zoals bekend makkelijk zat is). Keurig van inborst heb ik van 8 van die 10 dames zelfs paspoortjes aangemaakt of aangevuld des al bestaand, erg egoistisch kan men dat niet noemen voorts dunkt me doch geloof ik, hopelijk komt daar dus allemaal verandering in als het mejuffer betaamt om een deugdelijke beroepsswitch te maken (definitief), dan kan ´k gaan trachten "get free out of jail-ticketjes te bedingen zo sporadisch) om niet te vervreemden van de moppies der leenliefdeverlening. O de anticipatie...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  17. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (28 augustus 2015),vrije jongen (30 augustus 2015)

  18. #63
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Is de roemeense Pamela ook al weer terug van haar welverdiende vacantie?? Is ze al waargenomen in de GT??
    Heeft Ace2 of een andere ijsbeer deze topper al weer waargenomen in de GT??

  19. #64
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Zo, net binnen. Bezetting van dames is mager, weinig en niet echt mijn type maar goed, zal nog wel aantrekken. Net een dame die vraagt hoe het is en meteen vraagt naar de kamer te gaan, dat is een record.
    Wel een uitmuntende wifi. Eerst maar even eten.
    Bis spater......

  20. Onderstaande 2 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 augustus 2015),Teiresas (28 augustus 2015)

  21. #65
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Nou, line up werd mondjesmaat beter en opeens zat flora naast me. Ik kende haar niet maar nu dus wel. Heb me net gedouched maar zweet me nu nog te pletter. Wat een topper zeg. Superrelaxed. Praatje van een kwartier zonder dat het schlusselverhaal komt.
    Op de kamer voelde ik mijn hartslag bijna boven het kritieke punt komen, is me nog niet vaak overkomen.
    Enfin, eerst maar wat eten maar het moet raar lopen als ik haar straks niet nog is boeken.
    Line up is prima nu, loopt behoorlijk wat megaboobmateriaal rond en laat dat nou net mijn smaak zijn.
    Zie ook een blonde met een paar behoorlijke sili's rondlopen, linkerarm vol met tattoos, weet iemand wie dit is? er gaan nl wel wat alarmbellen af maar ik ben bang dat het vless zwak is.

  22. Onderstaande 2 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 augustus 2015),Nedlovefkk (28 augustus 2015)

  23. #66
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Heeft Ace2 of een andere ijsbeer deze topper al weer waargenomen in de GT??
    Donderdag 27 augustus niet gezien

  24. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (31 augustus 2015)

  25. #67
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Ace2 bedankt voor je antwoord. Wil je het melden in dit topic als je deze Pamela heb waargenomen in de GT.

    MvG Robglover

  26. #68
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Pff, heb het niet vanavond, grijp mis als ik een prooi zie. Flora heeft continu pannekoeksessies. Die tietenmarie met dat zwarte haar rijgt ook de ene na de andere kamersessie aaneenen eentje die ik wilde vereiden voor een kamergang deed niet aan kussen und lecken voor 50 euro, next.
    Verder zijn de badjassen in de meerderheid.
    Wel een goedkoop avondje zo.
    Probeer nog ff te wachten om een keer flora te tackelen voor een sessie maar anders taai ik af.

    1 sessie in gt, is me nog nooit gebeurd.
    Het is trouwens wel is drukker geweest op de vrijdagavond.

    Later.....

  27. Onderstaande 2 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (29 augustus 2015),Teiresas (28 augustus 2015)

  28. #69
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Pff, heb het niet vanavond, grijp mis als ik een prooi zie. Flora heeft continu pannekoeksessies. Die tietenmarie met dat zwarte haar rijgt ook de ene na de andere kamersessie aaneen en eentje die ik wilde vereiden voor een kamergang deed niet aan kussen und lecken voor 50 euro, next.
    Verder zijn de badjassen in de meerderheid.
    Wel een goedkoop avondje zo.
    Probeer nog ff te wachten om een keer flora te tackelen voor een sessie maar anders taai ik af.

    1 sessie in gt, is me nog nooit gebeurd.
    Het is trouwens wel is drukker geweest op de vrijdagavond.

    Later.....

  29. #70
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Toch nog even het verhaal afmaken.

    Flora kwam een kwartiertje later terug. Ik schoot haar aan of ze nog een kamergang wilde maar ze wilde eerst een sigaret roken. Dames hebben ook recht op een pauze natuurlijk dus nam nog een drankje en liet het aan haar over om aan te geven wanneer ze er klaar voor was.
    Zag vanaf de andere kant wel dat een ijsbeer haar probeerde te schaken dus was benieuwd hoe dit af ging lopen maar na een minuut of 10 stond ze op, keek om zich heen of ze mij zag en wenkte me of ik nog zin had. Keurig hoor.
    Heb uiteindelijk een uurtje op de grote binnenkamer doorgebracht waarin ik me in tijden niet zo vermaakt heb, wat een GFE zeg. Kon nu dus 100 Euro aftikken wat ik na zo'n uur geen enkel probleem vind.
    Heb het al eerder aangegeven maar op de wallen mag je blij zijn als je een half uurtje binnen zit en heb je een standaardsessie met condoom en een zoen op de wang. Jammer alleen dat ik 120 Euro aan entree en benzine kwijt ben maar goed, beter zo anders had ik nu wekelijks bij Flora geweest.

    Al met al maakte Flora m'n dag goed, verder was het niet best. Er lopen een paar toppers rond die je echt moet bespringen voor een kamergang- iets wat de Chinezen met overgave doen om vervolgens na een stief kwartiertje terug te lopen van de kamer maarja, geef de dames ongelijk - en dat is niet echt mijn ding.

    Met de drukte viel het wel mee maar ik schrok wel een beetje dat ik het nu zelf ook meemaakte dat küssen und lecken voor 50 onmogelijk is. Waar gaat dit naartoe vraag ik me dan af.
    Enfin, ik ben er weer ff klaar mee maar verwacht dat ik over een week of 6 wel weer zin heb en dan ga ik uiteraard weer.

  30. Onderstaande 3 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 (29 augustus 2015),Nedlovefkk (29 augustus 2015),Teiresas (29 augustus 2015)

  31. #71
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Live uit GT:

    Weer: zonnig met 25 graden

    Aanwezige vrouwen: Sonja, Emma, Jana, Jill, Marianne, Barbie, Victoria, Celine, Sissy, Daisy en nog zo'n 60 vrouwen.

    Stemming: Het is druk. Om 17:00 waren er kledingzakken. Maar in de barruimte valt de drukte mee, want veel mensen zijn buiten.

    Eten: er is lekkere erwtensoep, kalkoenschnitzel, goulash en dessert.

    Muziek: de DJ komt net binnen. Er wordt nu het volgende lied gedraaid:

    https://youtu.be/HBjDZMJUduo
    Laatst gewijzigd door bergm550; 29 augustus 2015 om 18:48

  32. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 augustus 2015),biged (30 augustus 2015),Bluebear (29 augustus 2015),db2 (30 augustus 2015),hp001 (29 augustus 2015),kempie (29 augustus 2015),m4you (29 augustus 2015),Nedlovefkk (29 augustus 2015),Teiresas (29 augustus 2015)

  33. #72
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update:

    Sabina is er ook. Helaas gaat Kenza net naar huis.

  34. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    db2 (30 augustus 2015)

  35. #73
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update:

    Aanvulling vrouwen: michelle, danielle, flora, katy, alice, lola, eileen, denise, dorina, sophia, leona, elly, paula en angel.

  36. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    db2 (30 augustus 2015),kempie (29 augustus 2015),Teiresas (29 augustus 2015)

  37. #74
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    4de update:

    Het wordt gezellig. Er zijn alleen maar nette mensen in dah house. De DJ draait nu gangsta rap. Return of the mack.

    https://youtu.be/uB1D9wWxd2w

  38. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    db2 (30 augustus 2015)

  39. #75
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    5de update:

    De pizza is net geweest. Het is ineens rustig geworden in de bar. De sfeer is een beetje ingekakt. Ik was op de kamer met sissi. Misschien gaat de tweede ronde met marianne. Er is ook een blonde braziliaanse met krullen, die uit Living Room komt. Ik geloof dat ze Julia heet.

  40. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    db2 (30 augustus 2015)

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Diamond 468*60