Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 154
  1. #26
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Live uit GT:

    Weer: 26 graden, zonnig

    Line up: barbie, carmen, cassandra, joanna, lisa, alice, rachel, lulu, victoria, irina, flo en nog zo'n 50 vrouwen. Er lopen een aantal nieuwe meiden rond. Dus vandaag gaan ik eens wat experimenteren met nieuwe dames.

    Stemming: het is aangenaam, niet te druk, typische zondag. Alle bekende stamgasten zijn aanwezig. Dus dat is altijd gezellig. Het is heerlijk vertoeven in de tuin. Op zondag heb je altijd een uitgebreid ontbijtbuffet, wat altijd erg lekker is. Vanavond wordt er ook gebarbequed.

  2. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 augustus 2015),Bluebear ( 2 augustus 2015),Cupido ( 2 augustus 2015),hp001 ( 2 augustus 2015),Latiga ( 2 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Live uit GT:


    Line up: barbie, carmen, cassandra, joanna, lisa, alice, rachel, lulu, victoria, irina, flo en nog zo'n 50 vrouwen.
    de Poolse Joanna is terug na 6 maanden afwezigheid? Ben je zeker? Kon ze echt geen dag eerder terugkeren
    Het doel heiligt de middelen

  4. #28
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update:

    Het is heerlijk weer in Brüggen. Ik zit nu in de tuin van GT. Het is gezellig. Er wordt lounge muziek in de tuin gedraaid. Krijg je een lekker, ontspannend gevoel door. Het is niet druk. De verhouding dames-gasten is prima. Zondag is altijd wat ontspannender als zaterdag. Ik was op de kamer met Celine (Duits-Turks). Dit was een uitstekende sessie. Ik heb altijd goede ervaringen met Turkse dames. Ze zat rustig voor zich uit te kijken en ging niet actief op de gasten af. Dit is al een goed teken. Instinctief wist ik al dat ze goed moest zijn en dat gevoel was correct. Ik heb na de sessie wat gegeten. Het eten is hetzelfde als gister. Er zijn verschillende vleessoorten. Salades smaken wat minder. Maar ik eet sowieso alleen maar vlees. Ik eet eigenlijk maar weinig groenten. De line up vind ik eigenlijk wat beter als gister. Ik zie wat meer vrouwen van mijn gading.

  5. Onderstaande 8 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 augustus 2015),Badslippers ( 2 augustus 2015),Bluebear ( 2 augustus 2015),CCR5d32 ( 2 augustus 2015),Cupido ( 2 augustus 2015),lekkersfan ( 6 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015),Wacko66 ( 2 augustus 2015)

  6. #29
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Ook vandaag weer perfect zonnetje in de geweldige tuin van GT !
    Wat betreft dames valt het al twee weken tegen......matige bezetting vanwege vakantie.
    Zelf maar gekozen voor de dames met de constante kwaliteit : Poolse Paula, als je van superslank , superstrak, en à-cupje houdt. En die kleine blonde Poolse , meestal met jurkje in de bar.....meggi ? Voor mij leveren de Poolse dames de beste service zonder gezeur.
    Maar er zijn twee uitzonderingen.......superdames Svetlana (russia) en Jessy , helaas beide afwezig.
    Einde van de middag nieuwe dame gespot.....Nederlandse, klein, mooie bos haar en leuk gezicht....wie heeft er meer info, ik moest helaas naar huis.

  7. Onderstaande 2 leden hebben franske bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 6 augustus 2015),Teiresas ( 5 augustus 2015)

  8. #30
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Is dat niet de soleine van de ABC-eilanden, mooie bos krullen en een lekker bruin kleurtje!
    Redelijk veel blablablabla en altijd lachen. Goede service naar het schijnt....

  9. #31
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    "nieuwe" Nederlandse dame is bleekhuidig, komt uit Amsterdamned en is gezien haar zonnige karakter heute geen Ajaxfan dunkt me. Bruine krullende haren en komt sympathico over als fijne boeredochter von nebenan, A-cups en voorts geen idee watn niet m´n kopje thee...Sinds vorige week donderdag in GT, is nog ietwat d´r weg aan het zoeken maar dat komt wel goed gezien haar vlotte babbels dixit bekannten
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer ( 6 augustus 2015),Sjeufke ( 6 augustus 2015)

  11. #32
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Vandaag een kort bezoekje aan GT gebracht.
    Was buiten erg warm, maar ondanks de hitte lagen er behoorlijk wat ijsberen op het droge. De line up was oke naar mijn mening. Voor de afwisseling niet met de vaste dames gekamerd, maar met een nieuwe voor mij en een oude bekende. De nieuwe was de Poolse Paula, gewoon een hele leuke en mooie verschijning waarover ik niets te klagen heb. De tweede sinds lange tijd met de Hongaarse Sabrina, superleuke meid en de chemie op de kamer was super. Wat een heerlijke sex kun je met haar hebben. Weet iemand het paspoortje van haar hier te vinden?
    Kort na zessen weer vertrokken van mijn splash en dash bezoekje!

    Bis bald wieder
    Laatst gewijzigd door GT-lover; 6 augustus 2015 om 20:01

  12. #33
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    321 in 95 posts

    Standaard

    Nederlandse newbe stelt zich voor als Johanna en was gisteren drukgeboekt. Maar wie was dat niet op zo'n topdagje... : de roemeense niet-kussers en optiepakketentrioverkopers. Tussen 15.30 en 18.30 wachttijden die nooit hoger opliepen dan 30'. Johanna is de ideale voor een gfe, jammer dat ze optrekt met Victoria, dame die denkt dat ze belangrijker is dan haar klanten. Niet te veel mee optrekken zou ik zo zeggen. Voor de rest feest in het sprookjesbos : veel keuze, BBQ, sauna en vakantiegevoel (enkel zwembad ontbreekt maar ja, daar staat de eettent op). Als je hier geen keuze kan maken zit het probleem niet bij de club maar tussen de oren/benen...

  13. Onderstaande 4 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    BSesamstraat (11 augustus 2015),CCR5d32 (21 augustus 2015),GT-lover ( 7 augustus 2015),Wacko66 ( 7 augustus 2015)

  14. #34
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Live from GT:

    Het is gezellig druk met een zeer gevarieerde line up en opvallend weinig Roemeentje. Verder is er het heugelijke feit dat de blinde Duitse Nikky terug is. Voor latina en zwarte meisjes is het hier een paradijs.

    Zo uit mijn hoofd zie ik de volgende dames: Emma Andrea Ely Victoria Gabriella Nikky Ranja (Dld) Camilla (Brazilië) Sina Rihanba Sui Leona Anny Dirina Barbi Jasmin Mona (met krullen) Sabina Lola Lilly chocolepel Bianca ( Dom Repl) Lara Jana Michilla doro Sonja Svetlana Tracy

    Eerste met Emma en eerlijk gezegd viel het iets tegen. Kijken of Nikky de dag kan redden..................

  15. Onderstaande 4 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (20 augustus 2015),laplagne (20 augustus 2015),palimo (20 augustus 2015),rob45 (20 augustus 2015)

  16. #35
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Live from GT:

    Het is gezellig druk met een zeer gevarieerde line up en opvallend weinig Roemeentje. Verder is er het heugelijke feit dat de blinde Duitse Nikky terug is. Voor latina en zwarte meisjes is het hier een paradijs.

    Zo uit mijn hoofd zie ik de volgende dames: Emma Andrea Ely Victoria Gabriella Nikky Ranja (Dld) Camilla (Brazilië) Sina Rihanba Sui Leona Anny Dirina Barbi Jasmin Mona (met krullen) Sabina Lola Lilly chocolepel Bianca ( Dom Repl) Lara Jana Michilla doro Sonja Svetlana Tracy

    Eerste met Emma en eerlijk gezegd viel het iets tegen. Kijken of Nikky de dag kan redden..................
    en melli al is een keer getrofen

  17. #36
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Live from GT:

    Het is gezellig druk met een zeer gevarieerde line up en opvallend weinig Roemeentje. Verder is er het heugelijke feit dat de blinde Duitse Nikky terug is. Voor latina en zwarte meisjes is het hier een paradijs.

    Zo uit mijn hoofd zie ik de volgende dames: Emma Andrea Ely Victoria Gabriella Nikky Ranja (Dld) Camilla (Brazilië) Sina Rihanba Sui Leona Anny Dirina Barbi Jasmin Mona (met krullen) Sabina Lola Lilly chocolepel Bianca ( Dom Repl) Lara Jana Michilla doro Sonja Svetlana Tracy

    Eerste met Emma en eerlijk gezegd viel het iets tegen. Kijken of Nikky de dag kan redden..................
    Ze is blind zie ik(gisteren was ze nog blond) dus dat moet zelfs voor jou geen probleem zijn.... of
    Laatst gewijzigd door "de souza"; 20 augustus 2015 om 19:30 Reden: smiley
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  18. #37
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Is de roemeense Pamela ook al weer terug van haar welverdiende vacantie?? Is ze al waargenomen in de GT??

  19. #38
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "de souza" Bekijk bericht
    Ze is blind zie ik(gisteren was ze nog blond) dus dat moet zelfs voor jou geen probleem zijn.... of
    Zonder bril typen wordt steeds moeilijker, maar ze herkende mij terwijl ik mij maar bleef afvragen wie zij ook al weer was.

  20. #39
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Zonder bril typen wordt steeds moeilijker, maar ze herkende mij terwijl ik mij maar bleef afvragen wie zij ook al weer was.
    seks met een blinde gaat wel op gevoel

  21. #40
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Heeft er iemand nog Eileen (Turkse) of/en daniela (ROM) nog tegen het lijf gelopen,
    De laaste keren dat ik er was waren zij er niet. Veel nieuwe gezichten wel.
    Wat me wel opvalt is. Veel meer molligere vrouwen.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  22. #41
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    15 juni 2020 @ 23:51
    Locatie
    in een huisje aan zee
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Heeft iemand misschien Tracy (Kosovo) de laatste tijd nog gezien?
    Heb haar al een tijdje niet meer gezien of weet iemand welke dagen zij wel aanwezig is?
    zonder radio kan ik niet leven

  23. #42
    Geregistreerd
    24 september 2014
    Last Online
    25 juli 2017 @ 08:07
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Veel meer molligere vrouwen.
    Nog meer????

  24. #43
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racebeertje Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien Tracy (Kosovo) de laatste tijd nog gezien?
    Heb haar al een tijdje niet meer gezien of weet iemand welke dagen zij wel aanwezig is?
    Volgens mij heb ik haar vorige week zien rond lopen

  25. #44
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racebeertje Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien Tracy (Kosovo) de laatste tijd nog gezien?
    Heb haar al een tijdje niet meer gezien of weet iemand welke dagen zij wel aanwezig is?
    Vorige week was ze er wel.
    Als je zeker wilt weten gewoon eerst GT bellen.

  26. Onderstaande leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Racebeertje (23 augustus 2015)

  27. #45
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Heeft er iemand nog Eileen (Turkse) of/en daniela (ROM) nog tegen het lijf gelopen,
    De laaste keren dat ik er was waren zij er niet. Veel nieuwe gezichten wel.
    Wat me wel opvalt is. Veel meer molligere vrouwen.
    Waren er allebei vorige week

  28. Onderstaande leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Racebeertje (23 augustus 2015)

  29. #46
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Kijk misschien eerst thuis eens naar jullie eigen vriendin of vrouw voor je van die onzin uitkraamt.
    En als je geen partner thuis heb rondlopen dan zou je met hetgeen je in GT ronloopt wel best tevreden moeten zijn.

  30. #47
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Kijk misschien eerst thuis eens naar jullie eigen vriendin of vrouw voor je van die onzin uitkraamt.
    En als je geen partner thuis heb rondlopen dan zou je met hetgeen je in GT ronloopt wel best tevreden moeten zijn.
    Dat kan ook als aanbeveling zijn bedoeld. Ik hou zelf wel van een pondje extra en word allesbehalve warm van zo'n 21jarig broodmager Rumbul-meisje

  31. Onderstaande 3 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 augustus 2015),lekkersfan (24 augustus 2015),pistoleeke (24 augustus 2015)

  32. #48
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    German Time.

    Vlak voor het weekend naar Golden Time gegaan. Hier was ik al een paar keer geweest wat mij best goed was bevallen echter deze keer viel het eerlijk gezegd wat tegen. Waar dat aan lag weet ik niet misschien lag het aan mij zelf maar het aanbod aan vrouwen viel wel wat tegen. Zo waren er naar mijn mening maar heel weinig Roemeense vrouwen en veel Duitse vrouwen ik had het idee dat de Duitse vrouwen het voor het zeggen hebben. Een aantal vrouwen die ik sprak om eventueel mee naar de kamer te gaan hadden keuze menu’s het is dus mogelijk een menu te kiezen wat betekend dat er een kaal basis menu is wat aangevuld kan worden. Voor elke aanvulling word 50€ in rekening gebracht.
    Tijdens het eten zat ik aan tafel bij een paar vrouwen die over een party spraken ik vroeg hier naar het zou over een forum feestje gaan. Ik kreeg de indruk dat de vrouwen er helemaal niet blij mee zijn omdat de vrouwen een hekel aan de schrijvers hebben en dat zij allen na die party hun namen moeten veranderen. Wat de vrouwen hier allemaal mee bedoelen is mij een raadsel of is er iets wat ik zou moeten weten ivm het schrijven hier op het forum? Breng ik mijzelf schade toe als ik hier schrijf over de vrouwen?
    Uiteindelijk heb ik een vrouw gevonden bij de ingang van de kino volgens mij is zij Bulgaars dit was best goed bevallen ze deed goed mee. Of ik snel weer hier terug zal komen? Ik denk dat ik eerst positieve berichten over German Time ga afwachten.

  33. Onderstaande leden hebben Johnny Stromple bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (25 augustus 2015)

  34. #49
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Tijdens het eten zat ik aan tafel bij een paar vrouwen die over een party spraken ik vroeg hier naar het zou over een forum feestje gaan. Ik kreeg de indruk dat de vrouwen er helemaal niet blij mee zijn omdat de vrouwen een hekel aan de schrijvers hebben en dat zij allen na die party hun namen moeten veranderen. Wat de vrouwen hier allemaal mee bedoelen is mij een raadsel of is er iets wat ik zou moeten weten ivm het schrijven hier op het forum? Breng ik mijzelf schade toe als ik hier schrijf over de vrouwen?
    Ik sprak ook een aantal dames die niet zo zaten te wachten op dat forumfeestje en die eigenlijk van plan waren niet te komen. "Allemaal idioten". "Dank je", zei ik nog, maar ik geloof niet dat mijn engeltje me begreep.

    Dat met die namen veranderen is natuurlijk flauwekul. Feit is wel dat niet iedere dame er van gecharmeerd is dat er over haar geschreven wordt. Een aanbeveling vinden ze wel leuk meestal, maar als er details aan te pas komen vinden ze het al een stuk minder. En van kritiek worden de meesten ook al niet erg blij, prinsesjes als velen zijn.

    Of je jezelf schade toebrengt als je schrijft, hangt heel erg af van de dame(s) in kwestie en van hoe/wat je schrijft. En bovenal of ze weten wie er schrijft. Ik hang mijn alias bij de dames niet aan de grote klok. Heeft geen enkele zin.
    Te veel detail vinden ze niet leuk, omdat dat verwachtingspatronen schept bij andere beren. En we weten allemaal, dat de service die verleend wordt aan de ene beer, zeker niet verleend hoeft te worden aan de andere.

    Ik heb mijn eigen glazen bij Svetlana behoorlijk ingegooid, door zeer gedetailleerd verslag te doen van onze eerste sessies. Dat vond ze niet leuk, to say the least. Door die details wist ze ook dat ik het geschreven moest hebben.
    Gevolg: de enige sessie die daarna nog volgde was absoluut afstandelijker van haar kant en de laatste drie keer dat ik haar tegenkwam had ze zelfs geen tijd voor me. Kan natuurlijk ook zijn omdat sinds mijn recensies de klanten in rijen van drie op haar staan te wachten...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  35. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 augustus 2015),Don Rudo (25 augustus 2015),Nedlovefkk (25 augustus 2015)

  36. #50
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:58
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard GoldenTime: Live from...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Zo waren er naar mijn mening maar heel weinig Roemeense vrouwen en veel Duitse vrouwen
    Hetzelfde heb ik helaas ook ervaren bij mijn vorige bezoek aan GT
    Hopelijk is dit niet structureel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    ik had het idee dat de Duitse vrouwen het voor het zeggen hebben.
    De spijker op zijn kop !!!
    Laat de Duitse meiden nou net de meiden zijn die de slechtste service in GT aanbieden en die vrijwel zonder uitzondering liggen te kutten met die pluspaketten.

    Maar ja, het zijn Duitse meiden, en dus wordt het maar geaccepteerd door de bedrijfsleiding.

    wellicht moet men daar eens meer gaan letten op kwaliteit ipv nationaliteit

    Natuurlijk zijn er ook Roemeentjes, Bulgaartjes, etc met een waardeloze service, maar de Duitse bende voert toch duidelijk de boventoon
    Laatst gewijzigd door Boy69; 25 augustus 2015 om 11:08

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60