Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 194
  1. #101
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Vandaag ff gestopt bij deze tent, 2 klanten aanwezig en 5 dames. Eerst 60 euro betaald voor 2 uur, 15 bijbetalen als ik nog 2 uur langer wilde blijven.
    Aanwezige dames waren Melanie, Lena, Alina, Diana en Katy.
    Eerste ronde met Katy, in dec 2012 was ik al eens met haar geweest, toen was het 3 x niks, nu had ze toch wel wat bijgeleerd, echt heerlijk PZC, was 100% anders ls in december. Figuur is bagger, dus maar lekker klaar laten pijpen.

    Eten was goed en de 2 klanten die er waren vertrokken ook, ik had mijn zinnen nog gezet op Melanie, eigelijk niet mijn type veel te mager, de pijp sessie die volgde was prima mocht zelfs klaarkomen in haar mondje ;-)

    Na 2 uurtje niet meer verlengd, sauna stond niet aan en whirlpool was koud, Diana die er best goed uit ziet was niet in de beste stemming, jammer....

  2. Onderstaande leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (13 augustus 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Daumen hoch Maandag eerste bezoek: klasse!

    De aandrang afgelopen maandag weer niet kunnen weerstaan en had besloten om eens een (voor mij) nieuwe club uit te checken. Ik liep al een jaar met de gedachte om de tenten in MG-Reydt, waar anderen over het algemeen positief over schrijven te bezoeken, maar tot nu toe was het de combinatie van prijs en aanvangstijdstip die ze minder aanlokkelijk maakte dan bv Dorsten of Xanten. Doordat ik toevallig zag dat op maandag de hut aan de Druckerstrasse een dagkaart voor 100 euro deed (normaal 120) en doordat ik de veelgeprezen Julia en Melissa op de aanwezigheidslijst zag staan, heb ik de knoop ten gunste van club 69 doorgehakt.

    Het is slechts 1 uur en 15 min rijden, dus voor mij lekker ‘vooraan’ in NRW. Aanvang om 12:00 uur, slechts een uurtje verlies tov andere clubs die ik frequenteer. Makkelijk te vinden, voor parkeren moet je een plek langs de straat zoeken, wat gezien het aantal bedrijven dat daar zit mogelijk niet altijd zomaar lukt (toen ik klokslag 12 arriveerde, was er welgeteld 1 vrije plek). Anders is er evt. vlak om de hoek nog een parkeerplaats. Van de buitenkant weinig opsmuk, witte muur, grijze stalen deur en een stijlvol bord met ‘club 69’ waaraan de club eenvoudig te herkennen is. Vanaf 12 uur is de deur gewoon open, dus bellen en wachten is niet nodig.

    Het eerste dat me verraste was dat je door de deur eigenlijk de patio-tuin instapt, dus niet een obscuur donker gangetje of zo. Dat tuintje is smaakvol ingericht met rechts van de ingang de sauna en de garderobe, het trapje af twee zithoeken, een vijver met grote Koi’s, een whirlpool (water was warm) en de schuifpui naar de bar/buffet. Daar werd ik door de bijzonder aangename Vivi welkom geheten en werd het prijsstelsel uitgelegd. Op dat moment liep er nog een oudere behoorlijk forse dame rond die nog aangekleed was, dus ik dacht eerst dat zij de Theke zou zijn. Maar dat was ook wishful thinking naar de behoefte om Vivi aan de voor ons juiste zijde van de bar te zien acteren… Uiteindelijk bleek dat Emy te zijn, die zich even later in een iets te strak setje tot DVP had omgeturnd. Niet mijn keuze, maar er bleken gedurende de dag voldoende gegadigden voor haar te zijn (ditmaal geloofde ik het wel met die mogelijk compenserende service…). Verder spotte ik in ieder geval Julia (hoera) en een dame die nog niet met foto op de website staat: Kary – oogverblindende schoonheid. Doordat ik tot een uur of half 7 tijd had en vanwege twee laatstgenoemde dames direct voor de dagkaart gekozen.

    Douchen doe je in een normale badkamer in een kleine douchebak, dus geen badzaal of zo. In ieder geval warm water, dus prima in orde. De stapel handdoeken wordt continu aangevuld, dat is echt goed verzorgd daar. Voor het plezier zijn er beneden een stel kamers en boven ook nog, ik heb dus geen enkele keer met wachttijden te maken gehad. Toen ik met het handdoekje om weer richting bar liep, zag ik ook Melanie en Lena en nog een dikke blonde (volgens aanwezigheidslijst Katy). Daarmee bleken alle aangekondigde dames ook daadwerkelijk aanwezig (altijd positieve noot voor als er een aanwezigheidslijst op de website wordt gepubliceerd). Ik scoorde bij Vivi een koffie en werd door swingende, vrolijke Kary de tuin in gelokt om me bij haar te vervoegen.

    Wat een mooie griet zeg, zeer knap snoetje met mooie witte tanden, mooi slank lijf, lekkere bolle tieten, licht getinte huid, lange donkerblonde haren met lichte stringen, 22 jaar en naar eigen zeggen half Roemeens half Spaans (ze spreekt in ieder geval vloeiend Spaans en verder voldoende Engels voor een leuke babbel). Ze is nog maar een paar dagen in de club (en in Duitsland), is echt goed gezelschap, lief, beetje ondeugend en is helemaal in voor een dolletje en een gebbetje. Met haar natuurlijk naar de kamer gegaan (twist my arm…) voor een spontane explosie van geile activiteit. Vrijen, uitgebreid sloppy tongzoenen, de handen wederzijds op onderzoek, uitgebreid geil voorspel. Vervolgens overdwars op het bed (ik paste alleen maar dwars tussen de muren) over elkaar heen liggen buitelen op zoek naar alle mogelijke erogene zones. Lekkere natte pijppartij met veel tongbewegingen, handje aan de balzak, 69 tot het sap d’r spleet uitliep en vervolgens in missio, doggy, lepeltje heeft zij het werk afgemaakt in cowgirl, ondertussen met haar borsten over m’n lijf wrijvend en met die ondeugende grote ogen kijken of ik er wel plezier aan beleefde. Nog even liggen uithijgen, beetje dollen nog, nog even beetje vrijen en met een gevoel dat zij sowieso de hele dag al had goedgemaakt via de douche me weer bij Vivi vervoegd (echt jammer dat zij vandaag niet meedeed, leuke meid en lekker ding).

    Ik was binnen gekomen als eerste beer, kort daarna nog een stuk of drie. Later in de middag was er een periode dat er 14 beren rondwaarden, maar de meesten hadden een twee-uurs ticket en waren dus redelijk snel weer pleite en anderen zaten vooral met elkaar te kletsen en bier te drinken, waarbij ze maar 1 keer met een meisje meegingen. Bont gezelschap, paar Duitsers, paar Iraniërs, stel Turken en volgens mij ook 1 of 2 Nederlanders. Ik heb eigenlijk vooral met een stel Turken en een Duitser gekletst, was echt gezellig. Na vijven keerde de rust weer, toen nog maar zo’n beer of zes. Alleen merkte je tegen de avond dat de meiden af en toe voor enige tijd uit het blikveld verdwenen, kennelijk om de batterij weer even op te laden?

    Maar goed, ik had mijn watertje net leeggeslurpt, of Julia zette zich op een van de banken in de aangrenzende ruimte op haar vaste plek. Vanuit de oude Bochum-ervaring moet je bij zo’n knappe jonge griet geen tijd verloren laten gaan en jezelf direct ernaast laten ploffen, maar later bleek dat dat allemaal best wel meeviel hier: er was voldoende tijd om de dames te benaderen en als je keuze toevallig al bezet bleek te zijn, dan komen ze naderhand spontaan naar je toe. Hier dus geen taferelen van beren die bij de meidendouche wachten om ze direct weer weg te kapen… Ontspannen sfeer, werkwillige dames, prima faciliteiten.

    MG Julia YBF.jpgJulia houdt het op Engels, wat ze voldoende beheerst om wat te kletsen. Ze is niet heel erg pre-salerig in de zin van verkennende handtastelijkheden, maar ze is geïnteresseerd in wat je zegt en richt haar aandacht ook wel op jou. Voor de rest prachtig koppie, super slank 19 jarig lijf, pronte b-tjes, strak kontje en naar bleek zeer ijverig (hele dag door bezet, maar geen greintje vermoeidheid of drukgedrag te bespeuren). Op de kamer gaat ze er van uit dat je braaf gaat liggen zodat zij haar ding kan doen, maar ik heb haar meegenomen in mijn fantasiewereld waar je eerst een beetje begint met vrijen, bepotelen beetje zoenen, beetje die lijven tegen elkaar wrijven en dan pas over tot de echte actie. Haar kunstje begint met het dry humpen van je lul, waarbij ze niet te ver naar achteren moet zitten omdat dan je ballen gemangeld worden. Dat corrigeert ze zelf overigens prima. Daarna prima pijpwerk, enthousiast en met gevoel en overgave. Toen ik voorstelde om tegelijkertijd haar poes op mijn tong te leggen weerde ze dat af, dat vond ze kennelijk niet zo’n prettig standje. Toen ze dacht dat het tijd werd om te neuken ging ze met haar beentjes wijd op haar rug liggen, maar voordat ik hem erin stak begon ik eerst met mijn mond haar lichaam te bewerken. Daar reageerde ze wel op, zodat ik ten zuiden van haar navel nog maar n’s checkte of ik verder mocht gaan. Ditmaal had ze geen bezwaar, dus ging ik sensueel haar dot te lijf. En zo heb ik haar naar een zeer duidelijk merkbaar orgasme toegewerkt waar ze even beduusd van was. “Now it’s time to fuck, this is the Dutch way” zei ik haar, wat haar een lach ontlokte en ze zonder dralen mij staaf in haar poes trok. Lekker strak, hitsig meebewegend, lenig als ze is haar benen hoog opgetrokken zodat je goed zicht op al het moois hebt en zo heb ik mijn tweede lading gelost. Prima seks, maar niet echt de tijd genomen voor de after sales: nadat ik weer schoon was hopte ze van het bed met de mededeling “shower”. Voor mij echter vele pluspunten voor een 100% herhalingsgevaar…

    MG Melanie YBF.jpgDe derde dame die ik qua looks en qua aandacht die ze me spontaan gaf zeker ook wilde scoren was de 25-jarige Melanie. Ook zo’n actieve dvp met een oneindige werklust. Net als alle anderen Roemeens qua afkomst, vrolijk tiep, en in de bar al aanhalig en met haar superstrakke kont tegen me aanrijdend. Zo een tijdje de boel een beetje staan opgeilen, ondertussen het verloren vocht weer op peil gebracht. Ze is aardig en leuk en speelt een spel met je wat ik wel aangenaam vind. Op de kamer werd dit voortgezet, speels, geil en goedlachs. Zij pijpt heerlijk, met veel enthousiasme en ze weet de gevoelige plekjes haarfijn te vinden. Gelukkig wilde zij wel in 69 en zo zijn we een tijdje bezig tot ik merk dat ze zelf haar klit over mijn tong begint te schuren. Ook haar bezorg ik een orgasme, waar ze me even uitgebreid voor bedankt, alvorens ze bovenop me kruipt en me begint te berijden. Uiteindelijk in missio gedraaid, met haar slanke benen strak om mijn lijf gekruld en zo ook mijn orgasme bewerkstelligd. Met Melanie is het weer wel mogelijk om na de daad nog even na te geilen, waarbij ook wat zoenen op het menu kwam. Echt toffe meid die een prima illusie weet te bouwen.

    Het eten was zowel ’s ochtends als ’s middags kippenbouten, Schweinehackse en witte bonen in tomatensaus. Voor mij niet heel aanlokkelijk, dus heb ik het maar op een beboterd broodje gehouden (and lots of pussy to eat)... Gewone drankjes zitten bij de prijs in, voor bier of sterke drank betaal je bij.

    Doordat ik de middag de hele tijd als ze langsliep even haar lijf om me heen geslingerd kreeg voor een knuffel, besloot ik Kary nog een keer te gaan neuken. Dat had er ook mee te maken dat ik Emy en Katy te oud slash te dik vond en ik Lena niet genoeg boven het mädchen von nebenan niveau vond uitstijgen (absoluut doable, maar met Kary, Julia en Melanie around zonde van je zaad). Ze had nog niets van haar guitige spontaniteit verloren en ook de tweede keer hebben we alle hoeken van het bed gezien. Voor haar alleen al zou ik de rit en de kosten zonder enige twijfel maken.

    Ter afsluiting wilde ik ook Julia nog eens in de sponde lokken. Doordat de drukte tegen vijven was afgenomen was daar voldoende gelegenheid voor. Ditmaal vlotte de babbel op de bank wat minder, ze legde ook uit dat ze altijd op dat plekje van de bank gaat zitten om even de mêlee van mensen te ontlopen. Op de kamer was ze toch weer gewoon lief, maar wel georiënteerd op haar eigen programma (begint met haar poes over je lul te rijen, daarna pijpen en uiteindelijk in missio neuken). Ik liet haar d’r gang gaan, omdat ze gewoon lekker is en lekker pijpt. Toch was de stok niet helemaal gehoorzaam, want die reageerde maar ten dele. Ik ben toen ze vroeg of het nog wilde lukken (ze viel bijna van het bed toen ik zei dat zij de vijfde wip die dag was) op mijn knieën gaan zitten, heb haar tegen me aan getrokken en begon met haar lijf, borsten en poes te spelen, haar aanmoedigend om haar handen ook mijn lijf te laten beroeren. Ondertussen een beetje zoenen en voilá: pielemans weer in vol ornaat, waarbij ze keurig in de gaten kreeg dat bij mij een beetje interactief geklooi beter werkt dan een standaard programma. Vanuit die gedachte duwde ze me achterover, pijpte de nu wel luisterende stok nog een beetje na, rubber erom en na een korte rit nog een keer gekomen (fantastisch meisje om te zien en echt een wereldlichaam, dus daar is dan toch al meer dan de helft mee gewonnen). Ditmaal nam ze iets meer tijd om de boel te kuisen, nog even een evaluatiegesprek en ik was klaar om naar huis te gaan.

    Al met al een prima dag in een kleine, eenvoudige, maar prima club. Als de prijsstelling af en toe zo gunstig is en de juiste meisjes in de aanwezigheidslijst staan, ga ik hier zeker weer naar toe (sheit, kom ik weer niet toe aan die andere MG-Reydt club…)

  4. Onderstaande 12 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 augustus 2013),benijsbeer (19 augustus 2013),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2013),hallodaarbenikweer (14 augustus 2013),hansdordt (14 augustus 2013),Nibor76 (14 augustus 2013),rob333 (14 augustus 2013),sneivel (14 augustus 2013),Tony M (18 augustus 2013),Wijze grijze (14 augustus 2013),Willi69 (14 augustus 2013),wooley (15 augustus 2013)

  5. #103
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Nieuwsgierig geworden naar Kary en dus maar even gaan kijken.
    Noelcitroen heeft gelijk, heerlijk ding.
    Zij was mijn derde date die dag. Eerst stoom afgeblazen met Julia.
    In tegenstelling tot de vorige keer was het geen afwerksessie.
    Na een (te)korte pijpsessie ging ze op haar rug liggen en zij ze iets wat ik niet kon verstaan.
    Ik begon aan haar kleine tepels te sabbelen en merkte dat ze het best wel leuk vond.
    Vervolgens wat afgezakt en begonnen met likken.
    Ik merkte dat ze er van genoot. Geen overdreven gekreun, maar wel wegdraaiende ogen en een natter en zouter wordend poesje.
    Het duurde zeker een kwartier voordat ze kwam. je kunt wel zeggen dat het ijs toen gebroken was. Ze leek ook een beetje ontdaan.
    Ik ga niet in details treden, maar ze heeft me toen verschrikkelijk verwend. Heb me toen ook helemaal leeggespoten.

    Even uit zitten rusten op de bank, valt Katy (Katerina) me aan. Normaal val ik niet op dikke types, maar ik kon de DD cup niet weerstaan.
    Tijdje op de bank zitten spelen met de DD en toen naar de kamer.
    Ik had geen haast, zij blijkbaar ook niet. Nadat ik haar een massage had gegeven, wat ze wel kon waarderen, kreeg ik een pijpbeurt die ik wel kon waarderen. Ik kreeg het vermoeden dat ik de kamer niet mocht verlaten zonder dat ze me leeggezogen had.
    Nou lukt het mij zelden om 2 keer vlak achter elkaar klaar te komen, maar Katy kreeg het toch voor elkaar.
    Wel jammer trouwens dat deze dame steeds zwaarder wordt. Toen ik haar jaren geleden ontmoette had ze een buikje, nu hoort ze bij de zwaargewichten.

    Hierna een uurtje gepauzeerd en kennis gemaakt met Kary.
    Goede aanwinst voor de club. Ik hoop dat ze nog lang blijft.
    Goede service gehad en met zo'n figuur is klaarkomen natuurlijk geen kunst meer.

    Tot slot een GFE sessie gehad met Alina. Lekker klaargebeft, maar helaas was bij het magazijn leeg en kreeg hem niet meer herladen.

    Tussendoor nog wat lekkere broodjes gehad (helaas zonder kaas) en wat shasliks.
    Helaas was Valerie deze week niet aanwezig. Ben vergeten te vragen of ze nog terugkomt.
    Opvallend is wel dat er de laatste tijd veel nieuwe dames zijn met uitstekende kwaliteiten.

  6. Onderstaande 6 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (21 augustus 2013),forgetskinnyletsgetfatty (18 augustus 2013),hansdordt (18 augustus 2013),noelcitroen (18 augustus 2013),Tony M (18 augustus 2013),wooley (18 augustus 2013)

  7. #104
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Na een aantal leuke berichten over de club die nu www.pauschalclub-69.de heet een bezoekje gebracht.
    Er was een aanbieding van 4 uur voor 65 uur en dat was zeer goedkoop.
    Er waren 6 dames aanwezig waarvan er 4 goed uitzagen en 2 vollere meiden niet mijn smaak.
    Aan de bar kon je drankjes krijgen en er was een warm buffet dat er goed uitzag.
    De meiden waren gezellig en kwamen naast je zitten voor een praatje.
    Aan de bar zag ik Julia staan een jong meisje uit Roemenie met lang zwart haar.
    Na een kort gesprek snel naar de kamer waar ze goed haar best deed om me het naar de zin te maken en dat is ze gelukt.
    De tweede sessie was met Kary een knappe Spaanse die er nog maar 3 dagen werkte en ik moet zeggen ook met haar
    heb ik me uitstekend vermaakt op de kamer.Julia heb ik nog voor een tweede keer aan de haak geslagen en was weer top.
    Ik heb me uitstekend vermaakt in deze kleine club in Mochengladbach en ze zien me nog terug.

  8. #105
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foefel Bekijk bericht
    Na een aantal leuke berichten over de club die nu www.pauschalclub-69.de heet een bezoekje gebracht.
    Er was een aanbieding van 4 uur voor 65 uur en dat was zeer goedkoop.
    Daar zal het binnenkort verrekte druk zijn, "Foefel". Dat zijn nog eens prijzenkloppers 4 uur voor 65 uur. Nou nog de pillen zien te vinden die me deze uitputtingsslag ondersteunen.

  9. #106
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er vrijdag ook weer....
    waren 10 dames en max 5 beren later werd drukker
    eerste sessie melanie afgesloten met FT
    tweede ronde met de oude bekende christina die weer terug is,en hoe
    derde ronde lekker geknuffled met annett die ik eerst lekker heb gemasseerd
    vierde ronde met de lieftallige julia wow wat een pop....helaas is ze erg nauuw dus met veel handinzet toch abgespritzt..
    avond afgesloten met de (spaanse???)kary oef wat een bom!
    die meid gaat compleet door het lint als ze een beetje whiskey in de cola heeft gehad...was uitbundig aan het dansen en daarna met haar op de kamer verdergedanst.
    lekker laten pijpen en daarna me laten berijden waarbij ze zelf klaarkwam.
    ben benieuwd hoe lang deze topper hier blijft.
    sfeer was uitgelaten die avond,er werd later op de avond nog nieuw eten gebracht.
    al met al geslaagde missie 4 uur voor 75 euri's
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  10. #107
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Gisteren een (te) kort bezoekje gebracht. Gezellige sfeer. Nieuwe gezichten maar de oude garde blijft en dat is maar goed ook. Ik ben alleen met Alina op de kamer geweest. Bijna een uur. Was vergeten hoe lekker haar lijf is en haar poesje smaakt. Ik blijf dit een van de betere clubs in NRW vinden. Niet de aller knapste meiden, maar wel lieve meiden die weten hoe ze het een man blij en tevreden kunnen maken.

  11. #108
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Gisteren na 6 maanden hier weer eens geweest, leuke tent en ieders keer weer wat nieuws te ontdekken , deze keer zag ik "Ralph" de barman was na jaren weer terug op het oude nest, hij herkende mij weer als was hij nooit weggeweest.
    Ook was Christina er weer, deze had ik al minimaal 3 jaar niet meer gezien, maar ze herinnerde mij nog van de whirlpool buiten, daar zaten wij toen samen in met nog 2 meiden, en er zijn toe foto's gemaakt voor op de toenmalige website. Heel leuk dat ze mij nog herinnerde. Bij binnenkomst voor het 4 uur tarief gekozen wat genoeg is, want een hele dag voor 120 euro is dan weer teveel vind ik, die 75 euro zijn prima, ze hadden gisteren heerlijke vlees spiezen, gebakken aardappelen, erwtjes in saus, en een heerlijk tomatensoepje, en lekkere harde Duitse broodjes en een salade, moet zeggen voor die 75 euro top prijs, en er zit neuken en de drank ook nog bij :-) 1e ronde met de mooie lange stoot met halflang blond haar geloof dat ze Diana heet, heerlijk likken en neuken standaard, het eerste schot was heerlijk in haar poes. 2e ronde met de heerlijk Christina die een scheidsrechterspakje aanhad, heel leuk, heerlijk laten pijpen zonder condoom, en daarna in verschillende standjes neuken, helaas was dit de 2e sessie in amper 1 uur waardoor ik niet spoot, maar was wel heerlijk. 3e ronde met de Letse dame met super D cup, heerlijk liggen kussen, en mij laten pijpen, en ook hier minimaal weer 20 minuten op de kamer gewest en afgesloten met spuiten over haar tieten, wat ze heerlijk uitsmeerde, mmmmmmm. toen een wat langere pauze genomen van ruim 1 uur en voor de super mooie Julia gegaan, wat een lekker ding die kan zo in een saunaclub aan de gang, maar ze zit hier niet vrijwillig heb ik in de wandelgangen gehoord, is toch wat afstandig en kruipt vaak weg in de zetel. Ook op de kamer is alles standaard, beetje droog neuken, 3 minuten pijpen zonder condoom, en dan heerlijk geneukt in haar strakke poes. Ze ziet er zo mooi uit dat ik denk dat ze hier niet lang zal zitten want ze krijgt minimaal 40 gasten op een zaterdag over haar heen hoorde ik van collega dames. Dus begrijp ook wel haar situatie. 5e ronde met de kleine donker getinte Roemeense dame ben even haar naam kwijt maar was ook lekker beetje neuken en pijpen maar niet klaargekomen, was weer teveel binnen het uur , op weg naar de douche onder liep ik langs de open-sex-kamer, hier lagen die Letse dame + een andere kleine blonde een gangbang te geven, verschillende mannen werden heerlijk afgezogen zonder condoom, ben er ook tussen gaan liggen en mijn laatste schot van de dag verdween in de mond van de kleine blonde. heerlijk 4 uur gehad gisteren, alles is mooi en schoon daar en buiten wordt ook steeds meer op detail gelet, een mooie tent waar ik vaker ga komen, ook omdat het vlakbij Venlo is, en goed met openbaar vervoer te doen, aangezien ik de auto weg gedaan heb wel makkelijk, en hou zo meer geld over voor sex reisjes en sex clubs :-)
    Doe er jullie voordeel mee.
    De groeten.
    Piepo..

  12. Onderstaande 8 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (18 september 2013),forgetskinnyletsgetfatty (15 september 2013),hansdordt (15 september 2013),noelcitroen (22 september 2013),rob333 (15 september 2013),Smouse (18 oktober 2013),Tony M (19 september 2013),Wijze grijze (15 september 2013)

  13. #109
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Christina?

    Piepo777, is dat de Christina die er jaren geleden ook werkte? Blond, Roemeens, heel vriendelijk? Als dat zo is moet ik als de wiedeweerga er naar toe. Ik herinner me haar als een leuke meid, echt een girl next door, waarmee je telkens een leuk half uurtje op de kamer kon doorbrengen.

  14. #110
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Ja Peter696969 dat is ze, leuke dame met een leuke babbel, ze werkt er maar af en toe vertelde ze mij, want ze werkt schijnbaar ook nog in een privehuis ergens anders, moet zeggen ze neukt nog steeds heerlijk

  15. #111
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Deze week met Sussy kennis gemaakt.
    Nieuw meisje dat qua figuur te vergelijken is met Kary.
    Super dus. Al moet ik wel zeggen dat de service van Kary iets beter was, maar ze moet wellicht nog wennen.

  16. Onderstaande leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    wooley (29 september 2013)

  17. #112
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Niet alleen bekende gezichten op het oude nest (zoals Kristina) maar ook nieuwe. Vorige week beleefde Flory (Roemeense)haar eerste werkdag in Club 69. Ze heeft tot nog toe in een priveclub gewerkt, maar wilde dit wel eens proberen. Heerlijke sessie mee beleefd, goed pijpwerk, veel strelen, voorzichtige kussen en uiteindelijk afgemaakt in reversed cowgirl. Ook naderhand nog leuk mee gepraat. Ze heeft een mooi slank figuur en een zwarte bos halflange krullen. Ik heb haar gezegd niet weggaan, dan ga ik vaker langs komen.

  18. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    wooley ( 2 oktober 2013)

  19. #113
    Geregistreerd
    13 december 2006
    Last Online
    28 november 2022 @ 14:19
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    37 in 11 posts

    Standaard

    Gisteren deze tent bezocht. Voor 2 uurtjes 65 euro betaald.

    Iets van 7 meiden daar en een paar kerels, wisselde een beetje.

    Algemeen:
    - deze zaak is in orde v.w.b. ruimtes, alleen het omkleden en douchen is niet heel handig, maar goed
    - voor dat geld zijn er voor elke smaak prima meiden te vinden
    - sfeer matig
    - eten stelt niks voor, maar dat hoeft ook niet
    - dames willen je graag snel laten klaarkomen
    - ze roken allemaal de ene sigaret na de andere

    Meer specifiek:
    - eerste sessie met Kary: bloedmooie meid, halve minuut pijpen, daarna neuken, nauwelijks zoenen. Wel leuk om eens zo'n lekker ding te hebben, maar op deze manier voegt het weinig toe
    - tweede sessie met Melanie: slank met kleine tietjes. Klaar laten pijpen, had iets minder haast, maar ook zeker geen GFE. Niet zoenen en ontwijken als ik aan haar poesje wilde.
    - derde sessie met Melanie: zij is vriendelijker en iets geduldiger, ziet er redelijk uit. Ze pijpte me uitgebreid, haar ook even gebeft en gevingerd, ze werd wel geil. Met haar niet geneukt. Zoenen deed ze niet.

    Geen slechte tent voor dit geld, maar als Viersen weer open is, ga ik daar weer, is makkelijker te bereiken en verder weinig verschil. Ik denk dat het de ene dag een topfeest kan zijn en de andere een beetje mat, zoals gisteren.

    Op de foto's zie ik nu Valeria, die was er ook, maar heb ik niet gekozen vanwege haar kleding. Beter wel kunnen doen.

    Sussi was er ook, wordt vergeleken met Kary, maar wat betreft beduidend minder mooi.

    Er kwam trouwens een Duitser die het niet helemaal begreep: betaalde voor 2 uur, ging met Kary naar de kamer, die was echt binnen 10 minuten terug. En vervolgens ging hij zich aankleden en weer naar huis.....

  20. Onderstaande leden hebben zoekmachine bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 november 2013)

  21. #114
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag mijn maandelijkse bezoekje afgelegd. Het is maandags en woensdags pauschaltag, waarbij je 10 euro korting krijgt op de 4 uurs kaart en 20 op de dagkaart.
    Voor mij de laatste keer op een woensdag. Veel drukker dan ik gewend ben. Ook nog 1 van de dames ziek, waardoor er flinke wachttijden ontstonden.
    Na mijn eerste beurt met Roxanna, een nieuw klein lief meisje met een heerlijk figuur en een fantastische service, heb ik anderhalf uur moeten wachten.
    Ben toen uit verveling maar met Emy naar de kamer gegaan. Niet mijn type en het stelde ook niet veel voor. Ik had het gevoel dat zij de trein moest halen.
    Ik wilde graag een keer met Sussy of Kary, maar die waren continue bezet. Later nog een keer met Roxanna geweest, weer super. Ik hoop dat ze blijft.
    Volgende keer betaal ik weer 10 euro meer en kan ik 2 of 3 keer vaker naar de kamer.

  22. #115
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    27 januari 2014 @ 09:17
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand toevallig waar Kary is gebleven? Ze staat niet meer in de lijst.

  23. #116
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Een jaartje of twee zal het al geleden zijn dat ik voor het laatst bij Pauschalclub-69 was geweest. In die tijd was het een club met beperkt aanbod maar ook vrij rustig. Het eten was er prima en 5 uurtjes voor 75 wel een prettige prijs voor een tijdsduur die ook goed was. Met slechts 6 meiden op de druktste dag van de week, waarvan de helft de moeite niet waard was raakte ik er vrij snel op uitgekeken. Anka en Christina waren ok voor een paar keer maar ook niet meer dan dat. Melanie was een zekerheidje maar kon het ook niet in haar eentje aantrekkelijk houden. De jonge en onervaren schoonheid Julia wist me nog een paar keer aan de club te binden maar toen ze wel op de aanwezigheidslijst stond maar in de praktijk als thekefrau fungeerde en de tijdsduur voor 75 euro werd beperkt tot 4 uur (eigenlijk net te kort) was er geen reden meer om terug te keren.

    Met 12 dames op de lijst en de positieve woorden over de nieuwelingen hier op het forum werd het tijd om toch maar weer eens te gaan kijken. Rond 20.00 zaterdagavond binnengestapt. Dat was wat later dan eigenlijk de bedoeling was want uit het verleden wist ik nog dat vanaf een uur of 10 clubjes Russen binnenkomen waardoor de wachttijden voor de beste dames toenemen. Tegen de tijd dat de wodka het libido heeft geminimaliseerd is dan ook je eigen tijd om dus daar heb je weinig aan. Bij binnenkomst was het even wennen want er waren meer dan 20 andere badjasdragers aanwezig. Bij gebrek aan dames (ok, twee die in gesprek waren) maar eens het eten geinspecteerd. In het verleden was er altijd voldoende en werd het ook regelmatig vervangen door iets nieuws. Nu was er een bak waar nog net twee kippepootjes in lagen en een bak koud groenvoer en dat bleeft de eerste twee uur ook zo. Ander minpuntje is de schimmel op het plafond van de douche. Het plafond is laag en ik poetste op proef zo een stukje weg op het gladde plafond dus geen enkele reden voor de exploitant om het zo te verwaarlozen.

    De dames dan maar. Wat opviel was dat de categorie waar je echt niet mee wilt kameren flink is beperkt. Maar ik kwam voor de vermeend visuele toppers Julia, Kary, Sussy en Roxana. Net als ik het verleden bleef de aanwezigheid van Julia beperkt tot het inschenken van de drankjes. Ok, het staat nergens op de website dat je met haar kunt sexen maar ik beschouw dit als een vorm van flessetrekkerij waarvan ik had gehoopt dat ze het hadden afgeleerd. Later kwam er nog een skinny klein meisje bij dat ook niet uit de kleren is geweest. Bij gebrek aan foto's op de website kan ik er geen naam aan koppelen. Daarmee was het assortiment wat me deed besluiten om weer eens langs te gaan gelijk gehalveerd

    Aangezien Melanie me altijd heeft kunnen bekoren en hier melding werd gemaakt van FT moest dat maar eens de kickoffdame worden. Ooit schreef ik over deze dame het volgende:
    Melanie is een harde werkster en beroepsnymfomane. Je ziet haar altijd poetsen, opruimen, handzoeken bijvullen en klanten van een drankje voorzien. Ondanks dat het een ontzettend aardige dame is is het geen grote prater, binnen de kortste keren sleept ze een slachtoffer mee naar een kamer om eens een beurt te geven.
    Het praten gaat haar inmiddels beter af maar voor de rest is het nog steeds het adhd-typje uit mijn herinnering. Ze klaagde er over dat ze was aangekomen maar voor een modelletje anorexia kunnen een paar kilotjes extra helemaal geen kwaad lijkt me. Zimmergang dan maar.

    Pijpen kan Melanie nog altijd goed en dat deed ze relaxt lang. Vervolgens missio en doggy geneukt wat net haar strakheid een feest is. Melanie houdt wel van tempo dus werd me bevolen weer op mijn rug te gaan liggen zodat het gebruikelijke orale sluitstuk kon worden uitgevoerd. Dat deed ze deze keer zonder rubber maar wel net op tijd uit de mond om niet de volle laag te krijgen. Een echte FT zal wel een ongelukje zijn maar ook zonder blijft ze de moeite waard.

    Als tweede maar eens Sussy gescored. Ze heeft een jaar in Dormagen bij Harem gewerkt en was hiervoor bij Magnum in Erkrath werkzaam. Leuk om weer eens te horen hoe het daar aan toe gaat. In Dormagen schijnt het helemaal niet goed te gaan, weinig bezoekers en te veel dames. De vervelende Fransen zijn helaas niet afgehaakt dus geen aanrader. Op de kamer een relaxte sessie beleefd waarbij ze goed de indruk kon wekken het zelf ook leuk te vinden. Een dame om nog eens te herhalen. Sussy nog maar even de tip gegeven om maar eens haar geluk te beproeven bij een betere club als PC Bochum. Daar had ze wel oren naar dus hopelijk hoef ik niet op herhaling bij club-69 om nog eens van haar te genieten.

    Daarna tijd voor wat pause. Gelukkig was het eindelijk iemand opgevallen dat er wel weer eens wat eetbaars op tafel gezet kon worden. De kippepootjes waren gelukkig vervangen door een soort satestokjes. Verder was er een pasta waar ik geen trek in had en de bak groenvoer was ook weer bijgevuld. De vleesstokjes gingen er wel in en smaakten prima.

    Vervolgens werd het wel eens tijd voor een toetje op de kamer. De tweede aantrekkelijke (en boekbare) dame was een meisje dat wel wat op Sussy lijkt. Gezien de opmerkingen hierboven zal dat dan wel Kary zijn. Zeker weten doe ik het niet want ze papte steeds aan met bekenden en dus is het er niet van gekomen. Een alternatief leek me wel Valeria. Deze Baltische dame is al wat op leeftijd maar ziet er nog best goed uit en ze heeft wel een leuke uitstraling. Blijkbaar dachten er meer heren zo over dus ook dat werd het niet.

    Elena plofte naast me op de bank. Het eerste wat opvalt is haar borstomvang en het tweede is dat ze beschikt over voldoende fundering om niet voorover te vallen. Dames met een overdreven voorgevel laat ik normaal gesproken graag over aan megaboobliefhebbers maar deze Poolse heeft wel een lief gezichtje. Dus het overgewicht maar op de koop toe genomen. Op de kamer relext en servicegericht. Niets mis mee maar haar uiterlijk was voor mij niet voldoende voor een hoogtepunt.

    Wat valt er verder nog te vertellen? De outdoor-wirlpool was leeg en van de aangekondigde gangbang was ook geen spoor (niet dat ik daar op zat te wachten maar je zal er maar speciaal voor komen). Positief was dat de Russische invasie deze keer ontbrak. Per saldo best naar mijn zin gehad. Maar tot een snelle herhaling gaat het denk ik niet komen. Als twee van de vier bovengemiddeld uitziende dames op de aanwezigheidslijst niet mee doen dan blijft toch het gevoel van oplichterij hangen. Bovengemiddelde looks moet ik trouwens wel wat nuanceren want in een beetje saunaclub zouden ze totaal onopgemerkt blijven. Het geeft wel aan dat de stamgasten van deze club totaal niks gewend zijn.

  24. Onderstaande 6 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2013),hansdordt ( 5 november 2013),Megaboob ( 5 november 2013),Nibor76 ( 5 november 2013),Wijze grijze ( 5 november 2013),wooley ( 5 november 2013)

  25. #117
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Het geeft wel aan dat de stamgasten van deze club totaal niks gewend zijn.
    Dat is maar de vraag, meestal ga je naar een PC en doe je wat water in de wijn inzake optiek en service en krijg je voor je geringere geldinzet wel veel meer sessies.
    Het is maar net wat je wilt ook.

    Voor sommige bezoekers die het voor elkaar krijgen dat er sympathie is, die kunnen de service flink opkrikken ook nog.

  26. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    wooley ( 5 november 2013)

  27. #118
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dat is maar de vraag, meestal ga je naar een PC en doe je wat water in de wijn inzake optiek en service en krijg je voor je geringere geldinzet wel veel meer sessies.
    Het is maar net wat je wilt ook.
    In PC Bochum/Munster/Dortmund zijn altijd wel een aantal echt mooie dames aan te treffen. Diverse optische pareltjes van deze keten zijn tegenwoordig in andere partytreffs en pauschalclubs aan te treffen. Voor de ramsj-clubs onder de all-you-can-fuck voor een vaste prijs moet je zeker consessies doen kwa optiek. Maar dat trek ik ook niet in twijfel. Ik lees hier alleen kreten als: "oef wat een bom", "mooie lange stoot", "bloedmooie meid" en "heerlijk figuur". De dames waar het over gaat zien er zeker goed uit maar ook niet meer dan dat, de kwalificaties zijn lichtelijk overdreven. Kennelijk is het referentiekader beperkt tot wat club-69 verder nog te bieden heeft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Voor sommige bezoekers die het voor elkaar krijgen dat er sympathie is, die kunnen de service flink opkrikken ook nog.
    Ik heb niets te klagen over de ontvangen service van de drie beschreven dames maar dat ligt voor de andere bezoekers hopelijk niet aan mij:smile:

  28. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 november 2013)

  29. #119
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    In PC Bochum/Munster/Dortmund zijn altijd wel een aantal echt mooie dames aan te treffen. Diverse optische pareltjes van deze keten zijn tegenwoordig in andere partytreffs en pauschalclubs aan te treffen. Voor de ramsj-clubs onder de all-you-can-fuck voor een vaste prijs moet je zeker consessies doen kwa optiek. Maar dat trek ik ook niet in twijfel. Ik lees hier alleen kreten als: "oef wat een bom", "mooie lange stoot", "bloedmooie meid" en "heerlijk figuur". De dames waar het over gaat zien er zeker goed uit maar ook niet meer dan dat, de kwalificaties zijn lichtelijk overdreven. Kennelijk is het referentiekader beperkt tot wat club-69 verder nog te bieden heeft.



    Ik heb niets te klagen over de ontvangen service van de drie beschreven dames maar dat ligt voor de andere bezoekers hopelijk niet aan mij:smile:
    Ach optiek.... ik heb de mooiste modellen gestengeld overal kun je die tegenkomen en de optiek factor vergroot de lust zeker wel.
    Maar het wordt weer gerelativeerd door service bereidheid en de mate waarin ze jouw je illusie kan geven.
    Dat is allemaal veel belangrijker en maakt de goede sessie.
    Daarom optiek... ik kijk meer naar klik en chemie, er zijn wel ondergrenzen uiteraard en of ik goede service verwacht.

    Ik ben ervan overtuigd dat uiterlijk, leeftijd, opstelling, klik, chemie en (veel) andere zaken zeker in een pauschalclub een GROTE rol spelen in wat je mee gaat maken.Standaard is het afwerken, dat is logisch, maar als de klik er is, en de vrouw wil je meer geven dan kan er heel wat meer.

  30. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    wooley ( 6 november 2013)

  31. #120
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Tja, over optiek kun je natuurlijk een lange discussie houden, het blijft natuurlijk een persoonlijke smaak.
    En wil je de alleen seks hebben met de perfect looking girl, dan ben je in een low budget PC snel klaar. (figuurlijk dan)
    Bij mij ligt de lat niet zo hoog en wat ik meer krijg is mooi meegenomen. Ik moet zeggen dat dit in Club69 steeds beter wordt.
    Het gemiddelde gewicht van de dames is flink aan het dalen. Ik ben ook meer een liefhebben van vaak dan van perfectie.
    Afwerken is in iedere PC de standaard en de rest moet je met sympathie verdienen, zoals mijn voorganger al suggereerde.

    Gisteren weer in Club69 geweest en heb "Sympathie" gehad met Melanie, Roxanna, Julia en de nieuwe Bianca.
    Deze laatste is weer een aanwinst voor de club. Ik vind dat ze een lekker figuurtje heeft en is gewoon een hele lieve meid.
    Nu maar hopen dat ze blijft want volgens mij was ze niet al te ervaren en ik heb mijn twijfels of ze dit zware werk aankan.
    Ook goed nieuws voor de liefhebbers van Anett. Ze is weer terug van vakantie en binnenkort gaat ze weer beginnen.

  32. Onderstaande 3 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 november 2013),Wijze grijze (16 november 2013),wooley (16 november 2013)

  33. #121
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    club 69 is voor mij de beste club in regio MG zeker vgl met viersen
    netjes fatsoenlijk eten goed verzorgd.
    vrouwen idd steeds beter dat blondje uit roemenie.
    baas rus beter als theke vrouwen

  34. #122
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Ik wil deze club binnenkort ook eens bezoeken. Normaal ga ik naar één van de clubs van de "pauschalclub keten". Maar ik wil ook eens wat anders proberen. Weet iemand of je bij club 69 ook b.v. een 4 uren kaart kan upgraden naar een dagkaart? Ik heb al eens een mail met deze vraag gestuurd via hun website, maar heb tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen.

  35. #123
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pummie Bekijk bericht
    Ik wil deze club binnenkort ook eens bezoeken. Normaal ga ik naar één van de clubs van de "pauschalclub keten". Maar ik wil ook eens wat anders proberen. Weet iemand of je bij club 69 ook b.v. een 4 uren kaart kan upgraden naar een dagkaart? Ik heb al eens een mail met deze vraag gestuurd via hun website, maar heb tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen.
    Ja dat kan, zie bericht 81 in het gastenboek:
    Alan aus Ratingen Eintrag 81 am: 15.05.2013 um 00:21
    Hallo,

    kann ich zuerst 4 std buchen und anschliessend bei bedarf auf tagespauschale umbuchen und den Differenz bezahlen?

    Hintergrund ist, ich kann krankheitsbedingt (diabetes) nicht voraussagen wie lange ich zwischen den orgasmen brauche die nächste runde zu machen.. ich möchte trotzdem so oft wie ich kann und auch mal mit zwei frauen in den nächsten runden..

    « editiert am 17.05.2013 um 07:52 von Administrator »

    [ Kommentar ] Hallo Alan,

    ja das ist möglich, du kannst die Tageskarte auch noch nachbuchen.

    Lg Club 69

  36. #124
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    een 4 uren kaart kan upgraden naar een dagkaart?
    Kan inderdaad. Heb ik ook wel eens gedaan.
    Persoonlijk vind ik dan 120 euro weer iets te duur voor een dagkaart.
    Daarvoor vind ik de benadering door de dames wat te passief.
    Na een stuk of 5 kamergangen was ik niet meer zo interessant.
    Er zijn betere alternatieven, al moet je er wel wat verder voor rijden.
    Een 4 uurs kaart kan ik je wel aanbevelen. Zal je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.

  37. #125
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Vriendelijke keurige ontvangst door baas of Thekedames ..
    Goed eten ..
    Goed bier .. en niet te zuinig als je wil ...

    Zeer aan te bevelen om lekker door te stomen,
    want de dames zijn in mijn beleving bij mijn bezoeken
    ALTIJD z e e r actief bezig het de gasten naar de zin te maken.

    En niet opdringerig, maar wel actief signalerend!!

    Ook op kamer met alle formaten etc. ..

    Je moet dan wel bij een enkeling wat aandringen op
    meer - gespeelde - passie ..
    Maar dat moet je dan zelf ook beetje eerst losmaken op de bank ..

    Club is een aanrader gelet op prijs - kwaliteit.

    Weet alleen niet precies hoe dat zat met Milieuvignet daar, m.n. voor 2014??

    Weet iemand dat?

    Ik parkeer gewoon opzij tegenover en nooit niets gemerkt ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.