Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 194
  1. #76
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 21:44
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Vorige week dinsdag in deze club geweest.
    Helemaal niet slecht, het is eigenlijk een grote huiskamer met een tuin.
    Omdat het slecht weer was niet in de tuin geweest.
    Je kunt buitenom nog naar de eerste verdieping, daar zijn nog een paar kamertjes.
    Alles netjes en schoon, douches die het doen, kortom best oké

    In totaal 4 uur gebleven voor 75 zeuro, 5 sessies gedaan waarvan de laatste met Anna echt super was.
    Dames zijn optisch best mooi, service is van matig tot uitstekend.
    Binnenkort weer eens terug!
    Groeten,
    WW

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 november 2012),Tony M (11 november 2012)

  3. #77
    Geregistreerd
    15 november 2012
    Last Online
    11 augustus 2014 @ 13:51
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn alle dames van op de website nog werkende in deze club?

  4. #78
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Kijk op de anwesenheitsliste en bel anders van tevoren.
    De Riesen-Eisbear...

  5. #79
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Op dinsdag, na veel twijfelen tussen Hamm en Mönchengladbach voor de laatste gekozen.
    Aankomst om 13.00, gekozen voor 4 uur a 75Euries.
    Ontvangst door een, laten we zeggen “volslanke” thekefrau die op een norse manier de tarieven opnoemde en de sleutel voor de locker gaf. Mmmmmm jammer.
    Toen ik binnenkwam gingen er net 4 meisjes aangekleed de deur uit. Dit bleek te zijn voor de maandelijkse controle bij de dokter. Ik heb zelf de kaarten met de stempels en de testresulaten mogen inkijken. Chapeau ! Overigens werd verteld dat het wel eens gebeurd dat er een meisje een tijdje “tabletten moet slikken”, en na een gunstige hercontrole pas weer mag werken.
    De club vind ik verder wel “gezellig” ingericht. De sauna buiten stond aan, de sauna binnen niet (was in een van de kamers)
    Douches: 1 algemene beneden, netjes en schoon, en 1 op dezelfde kamer waar ook de binnensauna is. Hier kan je dus niet altijd van gebruik maken.
    Eten: om 14.00 werd het buffet gebracht. Genoeg keuze: kippepootjes, gehakt (Frikadel) met saus, kool, aardappel, sallada, rijst, kipfiletstukjes in saus enz.
    Drankjes: Alcoholvrij gratis. Ik heb 2 halve liter flessen bier gedronken waarvoor 2,50 bijbetaald werd.
    In het begin was de sfeer nogal koel, naar na wat babbelen ging het toch snel de goede kant op.
    Later kwam er noch een toffe gast aan, ook Nederlander, wat het toch wat gezelliger maakt gedurende de “pauzes”.
    De meisjes: Aanwezigheid klopte met de internetsite. Niet één met een perfect figuur. Melanie te dun, dan 1 redelijk (Janet) , 4 meiden met een buikje, en 1 echt dik.
    Allemaal GND’s

    Sessie 1: Melanie
    Vrij mager (maar niet te) meisje. Zonder twijfel de leukste onder de aanwezige meiden.
    Goede FO, maar na de 69 ingezet te hebben proefde ik direct dat ze haar poesje na het plassen niet had gewassen. Jammer……. Maar was zelf zo geil dat ik gewoon
    doorging.
    Vervolgens “ficken”. Lekker strak, ze had zichtbaar moeite met mijn pik. Helaas wilde ze niet bovenop zitten. Weer jammer. Doggy dan weer wel, en TZ waarbij ze volgens
    mij mijn huigje probeerde te raken. Uiteindelijk met de hand/mond afgemaakt.
    Cijfer 7.0

    Sessie 2: Alina.
    Leuk vrolijk meisje, niet te groot, klein buikje. Helaas was ik mijn blauwe pilletje vergeten in te nemen, dus mijn vriend beneden wilde niet echt meewerken. Helaas PMC, maar toch wel lekker.
    Na 20 minuten “69” (heeeeerlijk poesje overigens) en een hoop zweten gevraag om het met de hand af te maken, Helaas niet gelukt, ondanks verwoede pogingen die
    eindigde in een echt teleurgesteld meisje.
    Cijfer toch een 8 ! voor het leuke gezicht en de inzet!

    Toen weer even pauze , even bijkletsen, een biertje en een saunagang uitgenodigd om mee te doen met de gang-bang. Zoals altijd afgeslagen. Niet mijn ding. Ik heb geen zin een andere man in mijn buurt te zien of te horen.

    Sessie 3: Janet.
    Leuke meid, vriendelijk. De kamer op en gevraagd om alleen PZC. Geen probleem, ze waardeerde dat ik daar eerlijk om vroeg in plaats van de standaard routine te volgen ?!
    Heerlijk met een snelle hand en filtsende tong binnen 10 minuten klaar. Er werd een tissue op mijn buik gelegd en zij stond al bijna weer met haar kleren aan! Jammer van
    het einde….
    Cijfer 7

    Al met al voor 75 euro + 5 euro bier toch een leuke middag gehad mede dankzij de andere Nederlander en nog een Duitse “stammgast” aan de bar , met de inmiddels volledig ontdooide theke.
    Nog even getest of zij daadwerkelijk 7 talen spreekt: Ja, 1 moedertaal (Roemees),3 talen redelijk goed, en 3 alleen aan paar woorden. Maar een achteraf gezellige meid.

    Al met al een gezellige middag gehad voor het geld. Voor de kwaliteit van de meisjes hoeft het van mij niet zo. Als ik geil ben pak ik alles, maar de daarop volgende sessies moet toch wel met een toppertje zijn. Niet persé knap (ik droom nog wel eens van Margot van LV!), maar dan wel met een super service.
    Herhalingsgevaar: niet heel groot, tenzij ik niet meer geld kan spenderen…..

  6. Onderstaande 7 leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (28 november 2012),Badslippers (29 november 2012),Nibor76 (28 november 2012),pcenter (29 november 2012),Tony M ( 2 december 2012),Wijze grijze (28 november 2012),wooley (29 november 2012)

  7. #80
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag nog maar eens naar deze club gegaan, 12.30 was eerste gast, maar kort daana volgden er nog een stuk of 5 a 6. Aan de bar kennisgemakt met de chef, een Rus die goed duits spreekt, eerst € 60,00 eurootjes betaald voor 2 uur, wilde ik 4 uur blijven moest dan nog € 15,00 bijbetalen, leek me goed aanbod waar ik achteraf ook gebruik van heb gemaakt.
    Aanwezig: Elena, Anna, Sabrina, Lena, Katja, Sandra, Vivi en Janet (heb ik van de aanwezigheids lijst)
    Nou ken ik alleen: Elena, Sabrina, Lena, Vivi en Janet, bij de andere dames kan ik geen gezicht plaatsen

    1 ste sesie met Elena
    Mooie meid 19 jaar, aardig spreekt weinig duits maar wel goed engels, eerste sesie was beetje standaard, pzc, 69 en zij bovenop afgemaakt.

    Daarna lekker in de sauna gezetten met een duitser en even wat ervaringen over de dames uitgewisseld, kreeg van hem de tip over Vivi, optisch zeker een hele mooie meid.

    2 de sesie dan ook met deze dame gedaan, super figuurtje met heerlijke borsten, pzc maar wel een beetje sturen anders trekt ze teveel.

    Dan lekker gegeten van het buffet ( komt van een catering bedrijf) , groenten, salade, pasta, gehaktbolletjes in tomatensaus, schnitsel, en nog reepjes vlees met saus, volop keuze, jammer dat het eten zo snel koud wordt.

    Ondertussen had Elena me al een x vastgepakt en neus tegen neus, ik dacht daar zit meer in.

    Toch maar eerst contact gezocht met een iets wat grotere/ steverige meid met een flinke tatoe op haar rug ( weet haar naam niet), "hast du lust " ja natuurlijk, niet dus! Toen de kleren uitgingen kreeg ik al minder zin, toen ze nog begon over pmc was de zin al helemaal over, na een minuut of 4 de sesie maar afgebroken. Tot overmaat van ramp staat er een file bij de douche beneden, zegt die Duitser tegen mij, je kunt ook de douche gebruiken in de kamer waar de gangbangs altijd gehouden worden, dus ik wil daar binnelopen ligt Sabrina daar met een gast, kreeg de volle laag van Sabrina, mocht daar niet douchen, dus ik zeg "oke CHEF" , had ik niet moeten doen. Kreeg later in de woonkamer nog maar een keer een uitbrander van haar, hoe ik het toch in mijn hoofd haalde om daar te willen douchen als daar mensen waren, ik heb alleen maar geantwoord met "oke CHEF" waardoor ze nog woester werdt haha, ik moest echt ophouden met "chef". Wat een k.. wijf zeg en dat terwijl die kamer eigenlijk de speelweide is en er geen deur in die kamer zit. Die duitser lag ook helemal dubbel dat ze zich zo opwond, heeft iemand eigenlijk ervaring met deze oudere duitse k.. h..r?

    Laatse sesie met Elena en die maakte echt alles goed, pzc, likken, beffen, vingeren en toen ze goed heet stond heb ik ze vol op haar bek gepakt, dat ging er heftig aan toe, toen stopte ze en we moesten neuken, dat wilde ze perse, snel rubber erom en ze kwam boven op me zitten, neuken en vrijen of haar leven er van af hing, volgens mij is ze ook klaar gekomen, ik in ieder geval wel voor de 3 de keer!

    Na 3 en half uur tevereden huiswaards gekeerd, ga binnekort zeker nog ff kijken.
    p.s. whirlpool is ivm winter buiten gebruik, sauna buiten is nog wel open.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2012),wooley ( 2 december 2012)

  9. #81
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Tip voor de douches.....
    als je boven op de kamer bent geweest,mag je ook daar douchen (heb ik al vaker gedaan)
    wel voor zekerheid effe vragen aan dames.
    bis bald
    De Riesen-Eisbear...

  10. #82
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Tony M vraagt: heeft iemand eigenlijk ervaring met deze oudere duitse k.. h..r?
    Nou, ik heb ze gisteren leren kennen. Het is een aardige duitse van in de 50, die overal wel voor in is. Helaas hebben de ruim 50 lentes wel de sporen achter gelaten.
    Haar service is zeer goed te noemen, optisch een heel stuk minder.
    Toch was ze de op 2 na knapste dame van de line-up.
    Dat zegt wel wat over de rest. Wat een drama.
    Ik dacht bij binnenkomst dat de knappe dames wel allemaal op de kamers zouden zijn, maar er was niemand aan het kameren.
    De 1 nog vetter dan de andere. Van de 7 dames waren er 3 van 100kg, 1 van 90 kg en 1 van over de 50 met dikke buik.
    Gelukkig waren daar Elena en Vivi. Elena is volslank te noemen, heeft lekkere stevige borsten en is suppergeil.
    Vivi heeft een heerlijk figuur, stevige B-cup en goede service. Helaas was Vivi constant bezet en heb maar 1 keer van haar kunnen genieten.
    Al met al wel af en toe aan mijn trekken gekomen, maar heb me ook lang zitten vevelen.
    Op de website stond maar van 4-5 dames een foto. De overige zouden alleen maar afschrikken.
    Mijn vorig bezoek was zeer goed bevallen. Ik kom alleen terug als ik zeker weet dat de bezetting weer op niveau is.

  11. Onderstaande 2 leden hebben rridder bedankt voor deze bijdrage:

    Tony M ( 8 december 2012),Wijze grijze ( 7 december 2012)

  12. #83
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rridder Bekijk bericht
    Gelukkig waren daar Elena en Vivi. Elena is volslank te noemen, heeft lekkere stevige borsten en is suppergeil.
    Vivi heeft een heerlijk figuur, stevige B-cup en goede service. Helaas was Vivi constant bezet en heb maar 1 keer van haar kunnen genieten.
    .
    Hey rridder,
    Bedankt over de info van Sabrine ( volgens de website 38 jaar haha, zo lust ik er nog wel 10)

    Da bedoel ik Elena en Vivi, die heb ik ook gehad de rest is sloop, zag dat er donderdag ook Denise was, zeker volslank/dik maar wel aardig en super geil, die nie geprobeerd?

  13. #84
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Tony,
    Denise ziet er op de foto een stuk beter uit dan live. ik schat ze op 100 kg.
    Heb ze uit verveling wel geprobeerd. Ze doet wel goed haar best, heeft er ook wel zin in, maar je moet er van houden.
    Ik kan goed fantaseren, maar had te weinig fantasie om met haar op een hoogtepunt te komen.

  14. Onderstaande leden hebben rridder bedankt voor deze bijdrage:

    Tony M (26 december 2012)

  15. #85
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er tijdens de ondergang van de wereld (21 dec)
    waren zo'n 10 dames.
    eerste sessie met de jonge elena,TZ,PZC,NMC wow!!@
    heb haar goed begaaid in de gynacologie-stoel.
    daarna lekker gegeten.
    tweede sessie met oude bekende uit schneewitchen anetta.
    lekker gekeuveld en daarna naar kamer.
    service als vanouds,TZ,kussen,PZC,69,NMC zeer leuke en aangename sessie.
    daarna nog wat gegeten en gedronken.
    derde sessie gangbang denise met elena....Geil,allebei de dames gevogeld samen met een paar russen die te hulp kwamen.
    afgesloten met spermadouche voor de dames.
    ps. denise kan geweldig TZ....
    Domper op de avond was dat circa 3 kwartier voordat de tijd eropzat (4 uur betaald) vivi kwam zeggen dat ik al 15 minuten te lang er was .
    haar uitgelegd dat van 15.45 tot 19.00 nog 45 minuten zijn,maar evengoed niet leuk.
    kunnen beter thekewerk aan julia overlaten. die kan tenminste tellen.
    de wereld is (nog) niet vergaan dus op naar de volgende klus!
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  16. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 februari 2013),Tony M (26 december 2012)

  17. #86
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Last Online
    21 januari 2017 @ 12:05
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Vorige week nog eens geweest hier... Ik moet zeggen dat deze tent toch wel beter scoort qua service dan de rest in de buurt... Aline met haar geile blik en volle lichaam moet je zeker eens voelen.. Pijpen doet ze ook abnormaal goed... Ook een zeer flinke meid meid waar ik in eerste instantie geen zin in had maar door wat vriendjespolitiek toch maar meegenomen naar de kamer deed het zeer goed... Vooral haar pijpkunst was echt WOWW.. Als laatste nog met een onbekende naar de kamer.. Ze was iets minder qua service maar een superlichaam... 3x voor een kleine prijsje.. + koffie en fris... Volgende keer 3 u ipv 2...

  18. Onderstaande 2 leden hebben xensualboy bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 februari 2013),Tony M (20 februari 2013)

  19. #87
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Wat zijn de actuele prijzen hier heren ?

  20. #88
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    http://www.pauschalclub-69.de/site/unsere-preise.htm
    samengevat:all inklusive eten,drinken,poppen tot de dokter komt
    1 uur 50
    2 uur 60
    4 uur 75
    dagkaart 120
    ga er ws vrijdag naar die andere op nr.81 omdat de line-up geen janet laat zien.
    maar je weet maar nooit of dat ik hier belandt.....
    have fun
    De Riesen-Eisbear...

  21. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 februari 2013)

  22. #89
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    http://www.pauschalclub-69.de/site/unsere-preise.htm
    samengevat:all inklusive eten,drinken,poppen tot de dokter komt
    1 uur 50
    2 uur 60
    4 uur 75
    dagkaart 120
    ga er ws vrijdag weer naartoe....(of die andere 1km ervandaan)
    have fun
    dat is wel een stukje rijden

  23. #90
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    dat is wel een stukje rijden
    Valt wel mee, is verrasend dichtbij 110 km

  24. #91
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    wooley was er weer in de buurt......
    dus voor 4 uurtjes betaald,vel gewisseld.
    was er druk qua vrouwen 10 stuks
    1e sessie met Janet....ja het is een echte GFE goede service en leuk mee geketst.
    daarna wat gegeten kotelet met aardappels en salade,tevens soep,noedels en kipppepoot.
    2e ronde met katherina,stevige dame met veel tattoos...
    op de kamer echter PMC en sessie dus maar voortijdig afgebroken.
    dame was daar niet blij mee en begon na terugkomst tegen haar collega's te klagen.
    gevolg was dat dames ineens minder vriendelijk werden?
    behalve sandra dan,lekkere sessie met haar gedaan en ondanks forse postuur heeft zij een kleine musschi.
    na de nodige koffie,kwam lena tegen me aan liggen.na haar een schoudermassage te hebben gegeven,op naar zimmer.
    daar heeft zij mij lekker bereden met haar warme musschi.....Wow.
    wilde de dag eigenlijk afsluiten met alina,maar inmiddels was het wat drukker geworden,dus die was bezet.
    laatste druppels door Janet eruit laten zuigen.
    Al met al weer een geslaagde dag ook al is de sfeer (helaas) niet meer zoals vroeger!
    De Riesen-Eisbear...

  25. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 9 maart 2013),bad pritt ( 9 maart 2013),koosje12 (17 april 2013)

  26. #92
    Geregistreerd
    1 maart 2009
    Last Online
    30 augustus 2022 @ 10:03
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Maandagavond betaald voor 2 uurtjes. Vijf of zes dames aanwezig en een andere klant. Dikke vette Denise wilde wel sexen. Op de kamer was liggen en zij alleen snel pmc en weg was ze. Vervolgens gekamert met Evy. Zij deed nogwel haar best. Maar toen het spuiten voor haar te lang uitbleef was het Schatzie kom.... Toen is ze er maar mee opgehouden.
    Het eten dat er stond was redelijk. Sauna was voorjaarstemperatuur en maar weer naar buiten gegaan.
    De dames zijn in z'n geheel ongeinteresseerd en kijken je liever niet aan.
    Beren bespaar de moeite om er heen te gaan. Slechter als deze club bestaat bijna niet. WAARDELOOS.

  27. #93
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard je moet ze leren kennen

    Mijn ervaringen met deze Partytreff zijn anders. Kom er regelmatig. De meiden doen echt hun best, is mijn ervaring. Denise kan een tikkeltje arrogant overkomen, maar als je haar een beetje beter leert kennen en met respect benadert, spat de geiligheid er op de kamer vanaf. Heb geregeld met haar en Lena een gang bang gedaan die er zijn mag. Helaas doen ze het niet meer in de open ruimte. Het is bovendien een hele schone club en hygiene is ook iets wat voor mij telt. Kortom, voor mij zijn die 4 uurtjes voor 75 euro altijd de moeite waard geweest, misschien de ene keer meer dan de andere keer, maar zo is het leven nu eenmaal.

  28. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    Tony M ( 2 mei 2013)

  29. #94
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Ik sluit ma aan bij Peter696969.
    Zeker als de dames je een beetje kennen kun je er veel plezier mee hebben en goede sex!
    Vorige week was Anett weer terug van vakantie. Ze was goed uitgerust en had te weinig sex gehad. Heerlijk!!!
    En ook de nieuwe Diane! Ze is op de bankjes vrij rustig en spraakzaam maar op de kamer gewoon een GFE beest.
    Alina weer laten doen waar ze goed in is: pijpen.
    Vivi hield helaas al haar kleren aan.
    Het kan dus nog beter...

  30. #95
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rridder Bekijk bericht
    En ook de nieuwe Diane! Ze is op de bankjes vrij rustig en spraakzaam maar op de kamer gewoon een GFE beest.
    .
    IK heb haar laatste keer wel gezien, maar niet mee op de kamer geweest. Kwam op mij over als een sympathieke meid. Ze had behoorlijk wat lol met drie wat oudere Südländer,die heel stijf waren toen ze binnenkwamen maar gaandeweg steeds losser werden. Tot vermaak van de dames. Persoonlijk vind ik Elena een echte topper.

  31. #96
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Club69 is mijn favoriete club geworden.
    Ik ben hier 2 jaar geleden vooral uit praktische overwegingen terecht gekomen en sindsdien bijna niet meer weg te slaan.
    Het is goed te betalen en je krijgt hier absoluut waar voor je geld.
    Wellicht niet meteen de eerste keer. Ik lees hier soms teleurstellende berichten van gasten die vinden dat ze slecht behandeld zijn en een bedroevend slechte service hebben gehad.
    Ik ben van mening dat je in pauschalclubs een zeer goede behandeling eerst moet verdienen. Ik ben in bijna alle PC's in het Ruhrgebied geweest en weet waar ik het over heb.
    Ga er maar vanuit dat je in iedere club wordt afgewerkt als je er voor de eerste keer komt en zeker als je een dame meeneemt zonder dat je van tevoren al een goede klik hebt.
    En hoe mooier de dame, des te sneller wordt je afgewerkt.
    Een klik krijg je als je lol met haar hebt. Of als je vaker met haar naar de kamer gaat. En als je doet alsof je speciaal voor haar komt. Of als je kleine presentjes geeft, vooral met wat humor erbij.
    Op deze manier is voor mij in Club69 meteen het ijs gebroken als ik binnen kom en is een GFE voorstelling meer regel dan uitzondering. Bij sommige wordt het al een beetje GFE++.

    Mijn favoriete dames zijn Anett, Lena, Diana, Aline, Elena en sinds kort ook Melissa. Vivi is de mooiste, maar die zie ik zelden en als ze er is dan werkt ze vaak mee achter de bar. Deze dames zijn slank tot volslank. sommigen hebben een buikje. Als je daar allergisch voor bent kun je beter en andere club gaan zoeken.
    Er zijn ook altijd 2 XXL dames. Deze zijn erg aardig en doen altijd wel moeite om je mee naar de kamer te krijgen. Mijn smaak is het niet. Ik heb het wel geprobeerd, maar het is niet mijn ding.
    Op de site staat de Anwesichheitslist en die klopt aardig, hoewel er vaak entje ontbreekt. Opvallend is dat er erg weinig verloop is van de dames. De foto's zijn ook vaak wat ouder. Teken dat de stemming goed is.

    Ik ga altijd 's middags. dan is het altijd rustig. Dat is tevens de voorwaarde om plezier in een PC te kunnen hebben. Ik heb gehoord van de dames dat het in de weekenden 's avonds erg druk kan zijn.
    Lijkt me weinig aan dan.
    Afgelopen donderdag was ik het grootste deel van de middag de enige gast. Soms moet je mazzel hebben.
    Voordeel is dan natuurlijk dat de dames geen haast hebben op de kamer.

    De kamers zijn altijd schoon. Beneden zijn ze mooier dan boven. De hele zaak is altijd wel netjes.
    Nadeel is wel dat er maar 1 douche is. Daar moet je soms ff wachten. Er is nog een mooie douche op een kamer, maar die wordt bijna nooit gebruikt.
    Naar mijn mening is er te weinig waardering voor deze club want hij verdiend beter. Ik geef de club een cijfer 8.

  32. Onderstaande 4 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (19 juni 2013),foefel (15 juni 2013),fr_loper (16 juni 2013),Tony M (20 juni 2013)

  33. #97
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    je kan onder douchen in de douche/wc of in de gangbangkamer is ook douche...anders moet je naar boven gaan met dame en als je het vraagt kun je ook boven douchen.
    ik kom hier ook veel te vaak en het is er goed toeven.idd als je wat vroeger komt is het niet te druk.
    De Riesen-Eisbear...

  34. #98
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was geil dus op naar rheydt....gekeken op agenda en er zouden 11 dames zijn.
    75 euro afgetikt en toen wooley was omgekleed waren het er maar 7
    nou ja,eerste sessie met melanie...
    was tijdje niet geweest zij ook niet dus goede sessie met als afsluiting FT
    tweede ronde met alina...tja dame doet alles met ook pijpen maar kan heerlijk neuken.
    wooley wou niet klaarkomen maar zij was daar niet tevreden mee en ging stug door om mij te behagen.
    top meid die het je echt naar de zin wil maken.
    na wat eten....3e ronde met diana net 19 jaar uit roemenie....wow wat een pop!
    op kamer ook prima,kort pzc,daarna heeft ze me met veel gevoel klaargereden.
    na de nodige versnaperingen dag afgesloten met annet.
    dame was eerder boos op mij zei ze zelf omdat ik haar al zo lang kende maar vaker andere vrouwen schaakte en haar niet meer.
    dit goed uitgepraat en nog gelachen over de goede tijden vroeger bij sneeuwitchen viersen.
    wat volgde was een echte GFE sessie met veel kussen,TZ,beffen,PZC en daarna bereed ze mij met veel gevoel.
    ze kwam helemaal los en heb het zo wild nog nooit meegemaakt.
    topsessie van deze avond.
    na een laatste versnapering voldaan naar huis gegaan.
    De Riesen-Eisbear...

  35. Onderstaande 6 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali (12 juli 2013),Badslippers (12 juli 2013),hansdordt (12 juli 2013),Nibor76 (13 juli 2013),Tony M (21 juli 2013),Wijze grijze (12 juli 2013)

  36. #99
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Vrijdag weer een bezoekje aan deze club afgelegd.
    10 dames aanwezig, waaronder voor mij enkele nieuwe gezichten.
    Was een flinke verbetering, voorheen liepen er vaak 3 behoorlijk dikke dames rond, nu maar 1.
    Ben aangenaam verrast door de nieuwe collectie.
    De beste was Valeria. Lekker figuur met lange blonde haren en goed geil. Wat een service!! 2 GFE sessies mee gehad.
    Helena is een dame met een paar kilo's teveel, maar haar stevige DD cup compenseert dat aardig. Haar service ook trouwens. Echt de moeite waard.
    Optisch pareltje van de club is nu Julia. 19 Jaar en maatje 34 met lange zwarte haren en heel erg mooi.
    Kijk maar: http://www.pauschalclub-69.de/site/girls/julia1/11.htm
    Nadeel is natuurlijk dat iedereen met haar de kamer op wil. Verwacht dan ook geen GFE als je nummertje 17 bent.
    Ze is een harde werker en ze doet haar best om iedere gast zo snel mogelijk mee op de kamer te krijgen. Voorspel op de bank is er dan ook niet bij.
    De service op de kamer wil ik beschrijven als een luxe afwerking. Vriendelijk, eerst en beetje droogrijden, even PZC en dan erin.
    Bij mij ging dat allemaal wat te vlug, omdat ik er al 7 ritten op had zitten. Samen met de hand afgemaakt, waarbij ik over haar heen mocht spuiten.
    Waarschijnlijk door haar schoonheid wat teveel druk opgebouwd, waardoor ik haar vol in het gezicht spoot. Eerst een schrikreactie, maar kon er wel mee lachen.
    Diana ziet er ook wel aardig uit en is ook best spontaan. Helaas was mijn magazijn na Julia helemaal leeg en had ik geen fut meer om het te herladen.
    Had een dagkaart genomen en ben ruim 6 uur gebleven. Volgende keer maar weer de 4-uurs want ik merk dat ik na die 4 uur toch wel aardig op aan het raken ben.

  37. Onderstaande 4 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (30 juli 2013),Tony M (30 juli 2013),Wijze grijze (29 juli 2013),wooley (31 juli 2013)

  38. #100
    Geregistreerd
    14 augustus 2010
    Last Online
    15 augustus 2017 @ 14:18
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan deze club. Rond 13.30 uur was ik aanwezig. Voor twee uur geboekt (aanbieding 50 euro). Ik werd hartelijk welkom geheten door Melanie. Met haar ben ik dan ook naar een kamer toe gegaan. Zij heeft me 69 (zc) heerlijk klaargezogen.
    Hierna heb ik lekker buiten in de schaduw gaan zitten.
    Helaas bleven alle dames erg lang bij bepaalde klanten zitten. Toen een van de dames terugkwam van een kamerbezoek heb ik haar aangesproken of ik bij haar kon komen zitten. Ze vertelde dat ze al een andere klant had. Deze sprak ze echter pas later aan toe deze buiten op een ligbed ging liggen en vroeg hem om bij haar te komen zitten. Hierna begonnen ze in een taal te spreken die ik niet kon verstaan. Voor mij heeft dan al de hele club afgedaan. Hierop heb ik mijn sleutel teruggevraagt en ben gegaan.
    Ondanks het geweldige ontvangst van Melanie en de goede sessie met haar was dit voor mij helaas de laatste keer.

  39. Onderstaande 3 leden hebben goed bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter ( 5 augustus 2013),Wijze grijze ( 5 augustus 2013),wooley ( 6 augustus 2013)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Babylon 468*60   Diamond 468*60