Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 194 van 194
  1. #176
    icebare Gast

    Standaard

    ik ben er in het verleden vaker geweest.
    maar dat is nu meer dan 1 jaar geleden.
    in die tijd was een rus de baas. hij leidde de zaak met strakke hand.
    hij zorgde ervoor dat het een nette club was, proper goed eten en leuke dames.
    zijn club moest de beste zijn in regio. geen teringzooi zoals in rheydt, teens of viersen.
    er kwamen ook niet zoveel buitenlanders binnen en dames kwamen uit rusland polen etc. niet de typische gypsy rum bul zooi.
    jammer dat deze club achteruit gegaan is.

  2. Onderstaande leden hebben icebare bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 november 2015)

  3. #177
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Hallo
    kann mir eine Flori und Christina beschreiben und wie die Leistungen von ihnen sind ?
    Davon hängt dann der Besuchstag ab.

  4. #178
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitro1 Bekijk bericht
    Hallo
    kann mir eine Flori und Christina beschreiben und wie die Leistungen von ihnen sind ?
    Davon hängt dann der Besuchstag ab.
    Flori ist eine Brasilianerin. Kann mann sich sehr gut mit unterhalten und macht gutes FO. Sie is schlank. Christina is vor allem ein nettes Mädel die schon langere Zeit in Mönchengladbach arbeitet. Sie hat kleine bruste aber breite Hüfte für ein wunderschönes Doggy. Beide Frauen bieten eine gute Leistung.

  5. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 december 2015)

  6. #179
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Ich habe mal angerufen und um Auskunft gebeten.
    Mir wurde von einer Frau gesagt das man nur 1 mal pro Stunde ins Zimmer darf .
    Habe gelesen das man 3 mal in 2 Stunden ins Zimmer darf.
    Ist doch Pauschalclub und somit so oft wie man möchte oder ?

  7. Onderstaande leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 december 2015)

  8. #180
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Ich war heute im Club,habe mich informiert.
    In den 2 Stunden darf man nur 2 Zimmer machen und in 4 Stunden 4 Zimmer.
    Es war eine Frau an der Theke.
    Ist der Türkische Mann an der Theke der Chef ?
    Es war nicht da.

  9. Onderstaande leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 december 2015)

  10. #181
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Der chef is een rus (oleg) als die er niet is is het een dode boel.de turk is wel een schappelijke zetbaas (broer van christina)
    ze gaan werken vlgs nieuwe regels in duitsland die uitbuiten tegen gaan..(zoals 5 euro per kamergang voor dames)
    qua dames wel ok.(aantal en optic-fick)
    jammer genoeg gaat deze club achteruit qua service..klaar en weg mentaliteit...jammer
    club is uit agenda van wooley geschrapt.(voorlopig)
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  11. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 december 2015)

  12. #182
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Inderdaad Wooley.

    Mijn ervaringen van weleer tot pakweg begin 2015 redelijk, maar verslechterende service,
    hoewel nog paar dames individueel goed hun best deden.
    Maar aantal had gaandeweg ook duidelijk steeds meer voorkeur voor jongere Sùdlander ..
    En straalden dat ook uit als z met je even weg m o e s t e n ..

    Rus had ook een broer die op sommige dagen een goede massage bovenbouw verzorgde tegen redelijke prijs ..
    En eten en drinken en sfeer was teoen redelijk voor dat geld ..

    Jammer, maar o.b.v. info nu ook definitief van ljstje af ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  13. #183
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    Inderdaad Wooley.

    Mijn ervaringen van weleer tot pakweg begin 2015 redelijk, maar verslechterende service,
    hoewel nog paar dames individueel goed hun best deden.
    Moet je gelijk geven. Vorige week nog eens geweest, 2 uurtjes, maar een stuk minder service dan een jaar geleden. Jammer.

  14. #184
    icebare Gast

    Standaard

    paar dames individueel goed hun best deden.
    Maar aantal had gaandeweg ook duidelijk steeds meer voorkeur voor jongere Sùdlander ..
    En straalden dat ook uit als z met je even weg m o e s t e n .

    is dat niet het geval in meeste P clubs, uitzondering zijn de clubs met deurbeleid zoals bochum.
    irritant gedrag deze gasten en matige service voor mij persoonlijk de reden om meeste P clubs links te laten liggen.
    op zich jammer want in verleden wel vermaakt.
    maar nu alternatieven gevonden. zoals https://www.ijsberenforum.com/forum/...em-wendy-somer

  15. #185
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was vanavond geil en op de agenda stond annet..
    dus zonder te vragen of ze er was binnegelopen en voor 4 uur 80 euri neergelegd...1e fout van die avond
    waren zo'n 7 dames allemaal roemeens/bulgaars optisch wel ok helaas geen annet wel larissa een lekker roemeentje
    dus even bij haar gaan zitten en op naar zimmer..gfe sex gehad TZ,PZC,Deepthroat,NMC diverse standjes (was wat klein voor anaconda)
    op een gegeven moment begon ze los te komen en in doggie cd volgemaakt.
    dus ik dacht top en nu kijken hoe de rest van de dames is...
    eerst wat gegeten,en daarna zo'n 2 uur gezeten en geprobeerd contact te krijgen....
    maar ik werd compleet genegeerd leek het wel,
    nu ben ik niet het type dat een dame net als die sudlanders vastpakt en de kamer op trekt.
    ik wil er even mee praten en daarna op kamer mee,maar als ik bij een dame ging zitten en wat zij werd ik genegeerd...?
    dames bleven alleen maar met elkaar kleppen in roemeens/bulgaars en rookten de ene na de andere sigaret. (gasten moeten buiten roken?)
    dus rond 9 uur kwam een buslading sudlanders en toen vlogen ze ineens direct met die gasten op kamer.
    en zat ik daar alleen want de dame waarmee ik samenzat sprong direct op en taaide af...
    ben toen maar vertrokken (was in totaal 2,5 uur binnen) ...helaas was de baas er niet anders had ik mijn ongenoegen wel geuit.
    heb wel een negatieve bijdrage in hun gasteboek gezet maar die wissen ze toch..
    wordt nu nooit meer vervolgd....zijn betere plekken waar je wel klant bent.
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  16. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (19 december 2015),pcenter (19 december 2015),PollekeZuid01 (18 december 2015),Tony M (19 december 2015)

  17. #186
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door icebare Bekijk bericht
    ik ben er in het verleden vaker geweest.
    maar dat is nu meer dan 1 jaar geleden.
    in die tijd was een rus de baas. hij leidde de zaak met strakke hand.
    hij zorgde ervoor dat het een nette club was, proper goed eten en leuke dames.
    zijn club moest de beste zijn in regio. geen teringzooi zoals in rheydt, teens of viersen.
    er kwamen ook niet zoveel buitenlanders binnen en dames kwamen uit rusland polen etc. niet de typische gypsy rum bul zooi.
    jammer dat deze club achteruit gegaan is.
    De basis van het damesbestand is al jaren (minimaal 5 jaar) Roemeens/Moldavisch. Daar zijn in de loop der jaren wel een paar dames uit andere landen aan toegevoegd maar iets anders dan Rum is het nooit geweest.

  18. #187
    icebare Gast

    Standaard

    De basis van het damesbestand is al jaren (minimaal 5 jaar) Roemeens/Moldavisch. Daar zijn in de loop der jaren wel een paar dames uit andere landen aan toegevoegd .
    klopt.

    maar na het lezen van het verhaal van wooley, ga ik ook niet meer naar deze club.

  19. #188
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Bloed kruipt waar het niet kan.....

    was druk op de weg,dus ipv in file naar kerpen oid,afgebogen naar nr69..
    werd er vriendelijk maar streng ontvangen door oude man (bleek vader van oleg te zijn).
    tevens was er willy een jolige dikkerd die de theke deed.
    waren zo'n 7 dames waaronder annet dus 4 uur afgetikt voor 80 euri.
    sfeer was verbeterd,wordt beter op gelet dat dames ook werken en niet samenklitten.
    eerste sessie met yvonne gedaan.echte duitse (met een lichtelijke tik)
    leuke sessie mee gehad maar dame is mij wat te bazig.(moet je van houden) gaf overigens interessante blowjob met condoom om zakje..?
    tweede sessie met annet,die ken ik al jaren dus top sessie verwacht maar ze had haar dag niet,tevoren lastige klant gehad,maar evengoed lekker ondergespoten...
    daarna wat gegeten van buffet,ok...intussen wat gekletsts met oude baas...en wat blijkt oleg is dood ???
    zijn nu weer bezig zaak op te bouwen en zo te zien goede kant op...willy viel in voor ralph die ziek is en is een leuke kerel...spoort dames aan om goed de best te doen.
    derde sessie met een blonde met dikke tieten maar die had al van annaconda gehoord en wilde alleen masseren,was wel ok.
    afgeslote met adria,top gfe sessie mee gedaan...haar klaargebeft en daarna heeft ze mij goed verwend.TOP!
    wordt nog wel eens vervolgd....
    De Riesen-Eisbear...

  20. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 augustus 2016),Man with the GOLDEN gun (28 juli 2016),PollekeZuid01 (27 juli 2016),Wentelt Eefje (29 juli 2016)

  21. #189
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Pas ben ik hier na lange tijd ook nog eens beland. Inderdaad, zoals Wooley zegt, zit de club in een verandering. Weinig meer over van de oude lichting. Gelukkig nog Poolse Helena (geloof ik althans), een beetje vollere blondine die op de kamer zeer haar best deed. Lekker knuffelen, kussen (geen tz), voelen, pussy sliding en al wat meer om een man horny te maken. Toen ze ging pijpen moest ik haar dan ook afremmen. Vijf minuten later vroeg ze heel beleefd mag ik nu wel pijpen..... Heerlijke blow job zc. Daarna op mijn wens afgemaakt the lady on top. Heerlijk dat volle lichaam op je. De laatste minuten liet ze mij het tempo bepalen. Kortom goede sessie. Daarna nog met Yvonne (Duitse!!!) gekamerd. Inderdaad aparte type. Grappig dat ze begon met een penisring aan te brengen. Pijpen was bijzonder, niet alleen vanwege haar techniek maar vooral haar positie: ik dwars op het bed, onderbenen buitenboord. Zij op haar knieën naast het bed. Ze plantte mijn voeten op haar bovenbenen, pakte met haar handen mijn knieën vast en het feest kon beginnen. Heel lekker, want omdat ze de knieën vast pakt, gebeurt het pijpen zonder inzet van de handjes. Daarna op zijn hondjes: mevrouw haar handen op de grond naast het bed, knieën op de rand. Dan kun je dieper in me stoten, legde ze uit. Vervolgens in missio afgemaakt, met mijn voeten op haar aanraden tegen de muur, dan kun je harder stoten, aldus de lady. Inderdaad, zij dirigeert de hele sessie, maar wel goed. Omdat ik niet veel tijd had, had ik een 2 uren kaart gekozen. Na deze twee sessies vond ik het welletjes. De club is verbeterd sinds vorig jaar, ga dus nog wel eens terug.

  22. Onderstaande 5 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 augustus 2016),frankie10 (19 augustus 2016),pret (10 augustus 2016),Wijze grijze (11 augustus 2016),wooley (11 augustus 2016)

  23. #190
    Geregistreerd
    17 augustus 2013
    Last Online
    10 augustus 2018 @ 09:30
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 2 posts

    Standaard

    Dus vandaag was het nog eens de dag om de Druckerstrasse te bezoeken. Lange twijfel of het niet Wickratherstrasse werd maar op gegeven moment moet je kiezen. Ik ga niet veel ijsberen (lees: ik kan niet veel gaan) en dikwijls is het wat tactisch denken over de afstand, de tijd, de bereikbaarheid (mijn god, waarom heb je ons gsm's gegeven???).
    Maar goed, ik had begrepen uit de laatste berichten dat het terug een beetje berg op gaat met de Club 69.

    Op de site staan 5 (of waren het 6?) vrouwen, ter plaatse om 15:30 uur telden ze er maar drie... mmm... maar slechts één klant... Vier uurtjes betaald en vrij snel lag ik met de Roemeense Suzy languit op een soort sky/skai/skye/kunstlederen omhulde matras (jakkes!) met daar een klein handdoekje op.
    Suzy beweert 25 te zijn, kan kloppen afgaande haar correct afgestelde B-cup die - in welke positie zij ook verkeerd - steeds dezelfde houding aanneemt. Maar haar leeftijd is ook te raden aan haar eerder tengere lichaamsbouw, prachtige benen, dito kontje en ze heeft een mooi snoetje.
    Dan volgde een pauze. Sauna en wat eten. Het eten is... tja... goed te noemen. Het is geen culinaire aangelegenheid maar het is meer dan eetbaar, lekker zelfs maar verwacht er niet te veel van (ik stel me trouwens de vraag als iemand van ons zijn vrouw meeneemt om daar te eten, zou ze het dan ook lekker vinden?).
    Andreea was de volgende. Klein... echt klein... smalletjes gebouwd, mooie borstjes en ook zij zou tot de leeftijdscategorie 24 behoren. Heel even twijfelde ik om wel met haar mee te gaan, echt geen zin om met een minderjarige te gaan rommelen maar als je haar gezichtje ziet (ziet er goed uit, daar niet van) zie je wel dat ze de 18 voorbij is en dat het nachtwerk [I]zijn werk[I] gedaan heeft. Haar mond heeft geen moment stil gestaan, veel heeft ze niet gezegd maar des te meer voorzag ze een keurige blaasafwerking waar veel glasblazers jaloers op zijn. Dan kwam ze op me zitten en snel was het tijd voor douche, eten, sauna en uitkijken naar de derde.
    Dat was Jennifer, een Hongaarse. Esthetisch de mindere van de drie maar wel de leukste! Meer flapuit, meer de lolmaker.

    Ik heb de 4 uur niet gehaald. De club doet het goed - eerlijk is eerlijk. De toog werd bediend door een Roemeense, iets molligere jonge dame die erg vriendelijk en attent was voor wat betreft de drank. Andreea en Suzy hadden niet veel zin maar deden hun best, ze waren schoon meiskes en Den Ouwe Belg zag het helemaal zitten. Jennifer doet het heel goed! Maar er is 'niks loos' in de zaak...
    In Xanten (mijn favorietje) heb je nog wat tijdschriften die je kan raadplegen in de recovery-fase. Helaas is Xanten net iets te ver en heb je geen 4-uur ticketje. Drie uur vind ik te weinig maar dikwijls zit het in het hoofd, want nu was ik ook me aan het aankleden op 2,5 uur na aankomst.

    Misschien een te werken punt voor de Club 69 - zorgen dat je je op je gemak voelt tussen the point of no return en de volgende aanloopfase... Maar ik ga zeker nog terug naar de Club 69 die op donderdag een vrij rustige dag kent.

    Liefst ga ik nog altijd naar Xanten, maar ik moet tactisch denken en de pokkegsm maakt dat je nu elk moment bereikbaar bent.

    Mijn God, ik snap waarom u Eva heeft gemaakt (en Suzy, en Andreea, en Jennifer), maar waarom heeft U aan de Eva's gsm's gegeven???

  24. Onderstaande 10 leden hebben Den Ouwe Belg bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 oktober 2016),frankie10 ( 8 oktober 2016),Kwakje ( 7 oktober 2016),mechelen ( 7 oktober 2016),pcenter ( 7 oktober 2016),PollekeZuid01 ( 7 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 7 oktober 2016),Wijze grijze ( 7 oktober 2016),wooley ( 7 oktober 2016)

  25. #191
    Geregistreerd
    25 juli 2008
    Last Online
    22 januari 2017 @ 10:30
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is Club69 nog open? De website is al bijna een maand niet meer bijgewerkt. Dit lijkt me geen houdbare situatie zo. Ik kwam er regelmatig, maar het laatste half jaar niet meer omdat onduidelijk is hoeveel en welke dames aanwezig zijn

  26. #192
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Website is bijgewerkt... 10 euri duurder geworden.
    90 euro voor 4 uurtjes...
    De Riesen-Eisbear...

  27. #193
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Ben hier pas nog eens naar toegegaan. De zaak heeft een nieuwe eigenaar die een en ander aan de inrichting verandert heeft. Omdat all-in niet meer mag, kun je kiezen voor 45 euro (1 uur, 1x) 60 euro (2 uur, 2 x) en zo gaat het verder. Verlengen kan ook, kost 20 euro per keer dat je extra een kamer op gaat. Het is betaalbaar gebleven. De sfeer was mat toen ik er was: 3 dames, ik was de enige ijsbeer. Roemeense Gaby sprak me het meest aan: blonde haren, gezellige babbel, gewoon doorsnee vrouw met brede heupen en ronde billen, precies waar ik op val. Na een kwartiertje over van alles en nog wat te hebben gekletst, zelf maar gevraagd voor een kamergang. Die was goed, Als ik haar niet had gestopt, was het met pijpen al afgelopen. Ze draaide haar mooie poes naar mijn gezicht en ik kon het niet nalaten even te likken. OK, dan ga ik er even lekker bij liggen, zei ze met een glimlach. Wat er daarna gebeurde, niet vaak meegemaakt. Terwijl mijn tong haar klitje bewerkte merkte ik dat naarmate haar ademhaling zwaarder werd, haar poes natter. Voor mij is het altijd een teken dat ze de dames echt klaar komen als ze met hun handen door mijn haren gaan kroelen en mijn hoofd dichter op hun spleetje drukken. Gaby kwam schokkend klaar. Met zoveel vocht dat de handdoek erbij moest komen. Zo erg dat ze er zelf van schrok. Daarna heeft ze mij in reverse cowgirl heerlijk klaar gereden. Mijn tweede kamergang ook weer voor haar gekozen. Ze gaat me vaker terug zien. Immers, wat is er mis met 60 euro voor 2 uurtjes en 2 lekkere sessies?

  28. Onderstaande 8 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 oktober 2017),firstme ( 4 oktober 2017),GrandCru ( 2 oktober 2017),Kwakje ( 2 oktober 2017),pcenter (11 oktober 2017),Sjeufke ( 2 oktober 2017),Wijze grijze ( 2 oktober 2017),wooley ( 6 oktober 2017)

  29. #194
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van wat vroeger mijn stam tent was. Is inmiddels andere eigenaar en eea verbouwd. Waren zo'n 7 dames en er kwamen later nog 2 bij. Dames zaten als kliekje bijeen te roken en op hun telefoon bezig. Uitzondering was Helena. Met haar dan ook gekamerd. Was als vanouds echte Gfe sex. Top. Daarna gekeken of een van de jonge bulgaar/Roemeense dames ook iets wilde verdienen. Maar helaas tote sache... Weet nu weer waarom wooley er langere tijd niet meer is geweest. En zal er ondanks de prijs niet gauw meer heen gaan. Dames zijn ongemotiveerd(uitzondering Helena) ��.. Wordt niet meer vervolgd.
    De Riesen-Eisbear...

  30. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 april 2018),pcenter (15 april 2018),phoenix (14 april 2018),Sjeufke (14 april 2018)

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60