Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Samira

  1. #1
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard Samira

    Roemeense zwartharige jonge wat voluptueuze meid. Lekkere uitnodigende billen die spanken en anaal helaas niet willen.
    Zo'n mooi koppie Samira. Body niet helemaal mijn smaak, maar weet mij op te geilen. Ze ging voor zichzelf op de kamer en gaf mij les hoe haar te bevredigen. Pfft. Zwaar werk, maar na drie kwartier noeste arbeid kwamen haar orgasmes. Wat een sterk knijpend kutje. Mijn beurt, geil pijpen, mond open, tong eruit. Wo spritzen? Egal. Ins gesicht. Ja, bitte. Sicher? Splats haar gehele gezicht onder. Geil. Ze likte nog wat van haar lippen naar binnen om te proeven. Een klein drupje in haar oog, dus prikte een beetje. Kein Probleem, Geil. Wat een verschil met onze eerste kennismaking, die was al goed,maar hard core is beter.

  2. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier ( 4 januari 2016),pret ( 3 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Heb deze Samira kort geleden ook bezocht. Het is een zwartharige wat voluptueuze meid met leuk koppie en lekkere billen. Precies iets voor mij. Ze vertelde dat ze er al ruim 2 jaar werkte. Haar plek is links achterin vlakbij kamernummer 11.

    Uiteraard eerst wat voorspel en wat zoentjes op de bank en daarna een kamergang met haar wat prima is bevallen. Neuken in diverse standjes maar niet eerst na wat social talk in gewoon Duits. Gezellige meid die Samira die zich goed laat neuken. Een vervolgbezoek laat dus niet lang op zich wachten.

  4. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 3 december 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Ik blijf enthousiast over VV. Het is een huis waar op wellness gebied en eten drinken niet veel te beleven valt. Hoewel, de sauna is echt uitstekend. Gek dat daar weinig gebruik van gemaakt wordt. Ik zit er altijd alleen.
    Maar goed, ik ben toch enthousiast. Dat begint eigenlijk al bij het aanbellen. Er wordt dan opengedaan door een heerlijk naakt meisje en dat geeft mij een echt verwend gevoel.
    Na de sleutel even uitkleden, douchen en handdoekje om en lekker rondkijken maar. Het zijn niet allemaal fotomodellen, maar wel echte giro next door meiden, die lekker alles laten zien. Je weet wat je krijgt. Ze zijn naakt en op dat gebied geen verrassingen. Ja er zijn hangtietjes, buikjes etc. Maar ik vind het er meestal wel lekker geil uitzien.
    Samira heb ik nu al meer dan een jaar op mijn favo lijstje staan. Iedere keer als ik er ben en zij er is, is zij één van mijn keuzes.
    Toen het nog kon, voor de nieuwe regels, neukte ik haar al in de woonkamer en liet mij heerlijk door haar pijpen. Het is een echte verleidster. Nu moet alles op de kamer, maar dat is altijd lekker en geweldig. De service is super. Helaas geen anaal, maar haar kutje is lekker strak.
    Kortom, een lekkere meid, altijd goede service. Niet de eredivisie maar altijd goed en tevredenheid gevend.

  6. Onderstaande leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (13 februari 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Samira al een poos niet meer gezien. Ze zou na haar vakantie naar verena te Dortmund zijn gegaan. Ze heeft daar idd gewerkt maar heb een paar keer gebeld en de theke zegt dat ze de afgelopen tijd er niet meer is. Iemand die meer weer? Bvd

  8. #5
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Heb hetzelf opgelost. Samira sinds gisteren weer terug in villa venus. Na een kort verblijf in verena (Dortmund) even niets meer gedaan tot gisteren dus.

  9. #6
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Klopt, ik heb gisteren een kamer met haar opgezocht. Ze viel op door het lach; echt een vrolijke meid. Presales waren goed, dus snel de kamer opgezocht waar ze alle verwachtingen waarmaakte. Teasen, plaagstootjes uitdelen, lekker diep en nat pijpen en daarna in missio. Waarom geen doggy, vroeg ze quasi teleurgesteld. Omdat ik je tijdens het neuken diep in je ogen wil kijken, antwoordde ik. Maar ik wil je niet zien, reageerde ze direct. Oeps. Grapje... want meteen daarna stak ze haar tong recht in mijn mond terwijl m'n jonge heer bij haar naar binnenschoof. Ze deed heerlijk mee en sloeg haar armen nog vaster om me heen toen ik het tempo opvoerde. Na afloop nam ze alle tijd om nog even verder te keuvelen. Ze vertelde vast in VV te blijven, in ieder geval tot midden augustus. Dan gaat ze weer terug naar huis voor een vakantie. Overigens klaagden de dames over het warme weer. Dat houdt de mannen thuis.

  10. #7
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Goed om te lezen dat Samira er weer is. Ik ben binnenkort weer in Duisburg en ga zeker naar VV. Samira was altijd een favoriet meisje van mij. Goedlachs, ondeugend, uitdagend en geil. Ik kies zeker weer voor haar. Het is wel jammer dat ze geen anaal doet, want ze heeft een geweldig lekkere kont. Maar daar kun je ook van genieten als je haar in doggy neukt. Heerlijk om je pik er dan achterlangs in te steken, terwijl je haar goed beet pakt bij haar kont. Ook altijd lekker om er paar tikken op te geven. Samira geeft zich altijd helemaal en dat is altijd geweldig. Het is niet het allerbeste, maar wel altijd goed en nooit teleurstellend.
    Dank Duitslandfan voor het verheugende bericht.

  11. Onderstaande leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 juni 2018)

  12. #8
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag mijn nummer 1 van villa venus "Samira" onverwacht weer terug en weer op haar oude stek. Het was haar 2e dag na haar korte verblijf in verena te Dortmund en een daaropvolgende pauze. Gelijk plaatsgenomen op haar bank en even bijgepraat. Ook even wat opwarmen met wat zoenen erbij en daarna een kamergang met haar gemaakt.

    Heb haar eerst uitgebreid een likbeurt gegeven. Nog even wat lichaamsverkenning en wat zoentjes her en der en vervolgens heeft ze me lekker gepijpt. Daarna had ik zin om haar te neuken. Eerst missio gedaan en dit een tijdje aangehouden. Ik wilde daarna een standje met haar doen die ik nog niet eerder met haar had gedaan en dat was "lepeltje lepeltje". Samira zei gelijk hoe dit standje in het Bulgaars was. Geil standje is dit toch en Samira vond het ook wel prettig. Ze deed goed mee en spoorde mij aan haar hard te nemen want ze zei een paar keer "fuck me hard". Het laatste standje "doggy" is ook geil want ze heeft een beste kont waar je goed tegenaan kan stoten. Vervolgens plat doggy en de tijd volgemaakt.

    Was weer een fijn weerzien met deze Bulgaarse. Heb haar een aantal malen voorbij zien lopen en was danig onder de indruk van haar figuur. Mooi gebruinde huid, mooie benen en rondingen en een leuk ondeugend koppie.

    Wat jammer dat haar Duits niet van je het is. Heb ook een aantal malen buiten gezeten aan de tafel en op een gegeven moment zat Samira er ook samen met Sonja, haar goede vriendin. Ik vertelde Sonja wat dingen en Sonja vertaalde dat voor haar in het Bulgaars.

    Bij een volgend bezoek eerst de theke bellen met de vraag of Samira ook aanwezig is en wellicht een trio met Sonja want daar was ze wel voor in.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Maedhros ( 4 juni 2018),phoenix ( 3 juni 2018),Wentelt Eefje ( 3 juni 2018)

  14. #9
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Samira al meer dan een half jaar niet meer gezien in villa venus. Een dame in villa venus wist mij te vertellen dat ze in saunaclub Neby te Dortmund zou werken. Weer een andere dame vertelde mij dat ze in een straat werkte maar waar wist of wilde ze mij niet vertellen. Ik denk dat we haar niet meer terug gaan zien want de laatste keren moest ik op haar buik klaarkomen en ze vertelde mij ook dat ze bang was om wat op te lopen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Babylon 468*60