Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Flori (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard Flori (Roemeense)



    Flori (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens naar Moers getrokken, in de hoop Kathi te treffen. Die was er wel, maar die was blijkbaar al door een aantal mannen vooruit geboekt. Pech voor mij dus. Alhoewel.... Flori zat me al een aantal keer te lonken en aangezien Kathi voorlopig toch nog niet vrij kwam, heb ik de 'gok' gewaagd. En die was meer dan geslaagd. Op de bank begon ze me al te berijden, het is goed dat ze nog een slipje aan had, anders was ik er zo in gefloept! Op de kamer werd de actie voortgezet: hevig tongen, heerlijk diep pijpen en vervolgens ook nog eens heerlijke intieme sex. Binnen no-time was ik klaargekomen, maar daarmee was de kous nog niet af. Ze wist mijn pik goed hard te houden en wat volgde was nog ruim een uur van dampende sex. Intiem afgewisseld met oraal. Dan weer even met de hand. Ondanks dat ik verschillende keren had aangegeven dat een tweede keer er voor mij niet inzat, wist Flori van geen ophouden. En met resultaat! Het kwam vanuit m'n tenen, maar na een uur wist ze mij nog een keer klaar te rijden. Flori is werkelijk een heerlijke meid, met goede pre- én aftersales. Die gaat mij zeker terug zien!

    Pas toen ik weer lang en breed thuis was, besefte ik me dat ik eigenlijk voor Kathi daarheen was gegaan...

  4. Onderstaande 2 leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 september 2016),Kwakje ( 3 januari 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Last Online
    6 maart 2016 @ 22:47
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Daumen hoch Flori, super

    Gisteren weer eens naar Moers gereden voor een heerlijke date met Flori. Ik ben al vele malen bij haar geweest en ze blijft bij mij toch de nummer 1.
    Op de sofa al begonnen met elkaar op te warmen, heerlijk tongzoenen, daarna op de kamer op diverse standjes afgemaakt. Na de eerste ronde een pauze genomen om op krachten te komen, en daarna nog een keertje met Flori naar de kamer geweest. Al met al kwam ik om 21.00 uur aan en ben om half 3 terug huiswaarts gekeerd, super avond gehad.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Graaf-Jan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 september 2016),Noel ( 6 september 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

  8. Onderstaande 4 leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 september 2016),Mr Bluenose ( 1 september 2016),pret ( 8 augustus 2016),Sjeufke ( 8 augustus 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Verslag van een roadtrip..

    Ja ik kan wel een hele waslijst aan clubs opnoemen en bij iedere club wat invullen maar dat leest vermoeiend en dat kan ik sommige clubs niet aandoen.

    Het begon ermee dat ik zoals gebruikelijk de A61 naar het zuiden volgde, edoch ditmaal de afslag Elsdorf rechts liet liggen. Ik ging verder naar een klein huis in een klein dorp. Ik was daar lang lang niet meer geweest. Ontvangst echter meteen vertrouwd. Ook de geur, als je de trap afloopt een typisch luchtje, een beetje gelijkend op de lucht in het huis van wijlen mijn grootmoeder, zeker een klassiek degelijk schoonmaakmiddel. Daar houdt de vergelijking echter mee op, er gebeuren in dat huis hele andere dingen dan in het huis van wijlen mijn grootmoeder. Het eten bij mijn grootmoeder was overigens ook vele malen beter dan de stukgekookte aardappelen, de brei tot slijm gekookte groenten (dat het leek op iets dat ik in mijn studententijd wel eens in de emmer naast mijn bed vond zal ik maar niet zeggen) en de lappen leer met een sausje uit een pakje.
    Goed, daar komen we ook niet voor. De dames. Het viel me wat tegen. Maar optisch is niet altijd het belangrijkste daar. Uiteindelijk naast een dame geploft en na wat inleidend gepruts ( want zo mag ik het wel noemen met de oude tijden nog in mijn achterfoofd) naar de kamer. Bekende klasse service , zeker maar om de een of andere reden deed het me niet zoveel, ik werd niet zo ingepakt als vroeger. wat nu? Ik had het idee dat het hem niet zo zou worden hier, en om dan te blijven, ik heb dat wel eens geprobeerd bij het wandelen maar het wordt zelden iets. Kortom eieren voor mijn geld gekozen. Meest opvallende verschil met vroeger, als ik weg ging vroeg de Thekedame altijd of het was bevallen en als je met minder dan drie kamergangen weg ging altijd de vraag of er niks mis was, of het wel goed met me ging. Dit keer slechts een onverschillige blik. U begrijpt dat ik het juiste forumtopic niet wilde bevuilen met iets wat waarschijnlijk tussen MIJN oren zat. Ik noem dan ook geen naam, niet van de club in dat dorpje en niet van Eveline met de topservice.

    Op de weg terug druk, voorsorteerfoutje en we zitten in plaats van richting 61 op de 3 naar het Noorden.Al die zenuwachtige zigzaggende Duitsers, eigenlijk wel vermakelijk. je kunt je er over opwinden maar het is een kostelijk gezicht om zo'n Duitsers met veel stress te zien zigzaggen van de ene baan naar de andere voor maar een paar minuten tijdwinst (let maar eens op hoe lang je zo'n inhaler nog in het oog houdt..).
    Bij Duisburg kreeg ik weer zin in en eigenlijk met name door de enthousiaste verhalen van lotjekrikker naar VVD getogen. Ja krikkert, Loredana was er, maar ondergetekende kreeg geen kans, ondergetekende was wel te spreken over de aanblik van een andere dame, en plofte daar neer (voor het overige geen "loest"). Dit was ene D. Wat wisselende verhalen met wat zoekwerk, geen eigen topic. Zoenen ging met een rap tongetje, op de Zimmer ging ze zich eerst heel lang wassen> Pijpen , beetje mwah, afstandelijk, met de rug naar mij toe. Neuken wat plichtmatig als een kikker op en neer, precies zoals ik het niet graag heb maar het rubbertje werd toch gevuld. Ondertussen zag ik ook dat loredana weer klaar was maar d'r zat al iemand op haar bankje.
    Afnokken maar weer.

    Heej, daar staat Moers. Toch nog even kijken. Ha nog een plekkie om de auto te parkeren.
    Achter de balie de beroemde "vrolijke"theke en Flori. Tikkie aangezet, qua gezicht ook wat ouder, keek ook wat verveeld. Nochthans geen verkeerde dame. Kathi liep net weg met een manspersoon. Jammer. Ik kreeg een cola en zette mij neder op de enige bank zonder handdoekje, aangestaard door drie dames de me niet zo konden aanspreken. Bovendien lees je overal nogal wisselende verhalen over de "andere dames van LL". Even later plofte ook Vanessa (ik herkende haar van de foto's) naast me. Dame van stemmingswisselingen, maar als je geluk hebt de moeite van het risico waard. Echter, je rook haar al van drie meter afstand aankomen, een of andere bodylotion of anderssoortig luchtje wat nogal opvallend was. Ik had later nog een feestje en was bang dat deze lucht wel heel erg zou blijven plakken, ook na een douche... Flori aan de theke met een vent aan het praten die aan de bar stond, Kathi op de kamer, en vier vrouwen die me aanstaren wat nu? Naar de kamer aan de zijkant, die was leeg, geen gestaar. Nog maar een glaasje gehaald en gevraagd aan Flori of ze niet werkte vanavond. Jewel maar Cheffin (die vrolijkerd) was even naar boven en ze moest de Theke even waarnemen. Of ik geen andere vrouw wilde?
    "Lieverd, er zijn hier maar twee vrouwen voor me.... Kathi"
    "ah maar die heeft een lange sessie"
    "en jij"
    waarop ze begon te stralen ...
    "Ik zal de cheffin even vragen of.."
    dat duurde ven maar toen kwam ze, plofte naast me neer en zei "Cheffin ko...." en haar mond zat op de mijne. leer voorgefrutsel op de bank en naar de kamer... En dan ziet ze er, ondanks wat kilos extras, toch veel beter uit dan die kledingkeuze van de dag me deed vermoeden. Nee, oog voor sexy kleding heeft ze niet echt geloof ik.
    Wat volgde was een stomend half uurtje vol diepe natte zoenen, meer dan uitstekend pijpwerk en geneuk zoals je maar zelden mee maakt in verschillende de standen. Flori heeft mijn dag gered. Met klasse, met overgave. Met geile blikken die zich diep in je ogen boren. Helaas was het al laat, helaas was ik al twee keer ergens anders beland, anders was ik wel langer gebleven voor meer.

    Laatste hindernis, afrekenen bij the Theke, berucht onderdeel bij LL en ik had me al op een tegenvaller voorbereid omdat de Cheffin dankzij mij weer naar beneden moest van wellicht een welverdiende maaltijd.
    Maar ook dat was gewoon het standaard half uursbedrag.

    PS, ook bij Flori staat de tijd stil , staat al 3 jaar "25"bij de leeftijd.
    Ze zei me binnenkort wel dreizig te worden
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. Onderstaande 8 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 april 2018),bordeelsluiper2 (29 maart 2018),dennisw (25 maart 2018),fg22 ( 5 mei 2018),geert5 (16 november 2018),Kwakje (24 maart 2018),Lesyeux ( 1 april 2018),mentholbear (30 maart 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    15 augustus 2017
    Last Online
    3 maart 2024 @ 12:22
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand waar deze Flori nu werkzaam is, of is zij gestopt?

  12. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Tijdje terug was ze weer even in LL.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (28 mei 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

  Living Room 468*60