Name: Irina
Haarfarbe/-länge: Blond, halblang
Größe: ca. 160 cm/D Körbchen (Echt)
Figur: normal
Herkunft/Sprache: Weissrusland, gutes Deutsch
Geburtsjahr: ca. 1977 (?)
Tattoos/Piercings: -


25 februari 2004

Op donderdagavond met Irina naar de kamer geweest, ze was de hele avond al behoorlijk in de weer. Loopje naar de kamer, loopje naar de kleedruimte van de mannen, loopje naar de bar enz. Het was trouwens behoorlijk druk, de bekende wachttijden voor de kamer waren er weer. Na het eten van een stuk pizza sprak ze mij met de vraag of ik alweer genoeg energie opgedaan had voor de gang naar de kamer... Ik moet zeggen dat ik al twijfelde tussen Bianca, Anna en Irina... Toen maar de knoop doorgehakt en die geile oogende meid het toverwoord gezegd... Het was echt toveren deze keer want met een greep uit het toverdoosje wat door anderen een damestasje genoemd wordt kwam een sleutel te voorschijn... En het was kamer 9. Laat dat nu toeval zijn.... Irina had deze kamer al meedere keren achter elkaar gehad. Tja... niet erg collegiaal om je sleutel achter te houden... en voor de klanten ook niet erg hygienisch.

Maar eenmaal op de kamer, slip uit en bh uit en dan komen er toch een paar jongens te voorschijn. Een paar schitterende borsten, en je mag er ook nog aankomen ook. Irina begint je lichaam dan uitgebreid te zoenen en gaat over tot frans... Indien je je wensen niet uitspreek zal je potentieel nageslacht zo in haar mondje achter laten. Voelde dit al snel aankomen en haar tot wat kalmte gemaand. Ik mocht wel haar klitje handmatig stimuleren maar met de vinger erin dat was niet toegestaan. Nog even standje 69 en daarna condoompje erover geschoven. Eerst heeft ze mij bereden en na de nodige bewegingen van positie gewisseld zodat ik een riant uitzicht had op haar kont. Dit kontje is lekker en hangt precies op de goede hoogte bij mij voor op z'n hondjes...

Na afloop werden de slip en bh weer aangedaan en vertrokken we naar het omkleedgedeelte van de heren. Afrekenen en ze ging naar het vrouwengedeelte vooraan bij de entree...

Eigenlijk bleef ik achter met het gevoel van ja, de sex was goed maar wel erg op snelheid gericht en of ze zich nu vlug kan douchen is ook twijfelachtig... vandaar de het twijfelachtige cijfer voor hygiëne