http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...u/default.aspx

Gisteren bij deze lekkere geile meid geweest voor twee uurtjes. Ik kreeg eerst van serena een striptease. Daarna zijn we in 69 gegaan lekker haar kutje en haar anus gelikt. Serena kan heerlijk pijpen. Daarna ben ik naast haar gaan liggen en zijn we lekker gaan tongzoenen. Terwijl we bezig waren stopten ik twee vingers diep haar kut in. Ze begon al vrij snel nat te worden en ze begon te soppen. Flink haar g-spot aangepakt en ze begon met squirten. Snel een condoom om gedaan en serena ging op haar buik liggen. Haar heerlijke kutje goed hard liggen neuken. Toen ik voelden dat ik ging klaarkomen trok ik het condoom van mijn lul af. En spuiten ik haar rug en haar haar onder met sperma. Dat het ook in haar haar was gekomen heb ik maar niet verteld. Even serena haar rug gewassen en we gingen weer naar bed. Na dat ze me weer stijf had gepijpt condoom er weer om heen. Deze keer ging ze op haar rug liggen ik deed haar benen om mijn armen heen. Zo dat ik goed diep kon gaan in haar kut. Tijdens het neuken wiebelden haar grote borsten alle kanten op. Lekker geil tongzoenen tijdens het neuken. Toen ik ging klaarkomen trok ik het condoom van mijn lul af. En spuiten ik haar onder met mijn sperma. Wat zag dat er mooi uit dat witte sperma op haar mooie bruine huidje. Ik bleef nog even lekker door rukken en ik spuiten haar nogmaals onder. Toen ik weg ging serena alvast een geil 2016 gewenst. En ik zei dat ik nog wel eens langs kom wippen