Pagina 3 van 63 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1564

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #51
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    en wie pakt Ochoa?

  2. #52
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/b...ladbach_Hazard

    Speciaal voor Willi69. Daar gaan ze heel veel plezier aan beleven. Klasbak, zoals zijn broer. En matuur, heeft de twee voetjes op de grond.

  3. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 3 juli 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Rode Duivels zijn geldmachine

    De Rode Duivels zijn een echte geldmachine.
    Met de kwartfinale van zaterdag erbij gerekend, brengen ze zeker honderd miljoen euro op voor de cafés en de supermarkten.
    De speciale Rode Duivels drankjes, snacks, snoep en gadgets alleen al zijn goed voor één derde van die honderd miljoen.
    En hoe verder we raken, hoe gekker we allemaal worden, en hoe groter dus ook de winst.

    http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Ro...dmachine.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  5. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  6. #54
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Neymar, Messi en Suarez in een team, laat Barca nu maar doorpakken en ook Robben en van Persie kopen en die Colombiaan James Rodriguez. Of wacht die drie zullen wel door rivaal Real worden aangekocht, zo werkt dat in Spanje helaas.
    Ronaldo verkopen en James kopen!
    Robben speelt op dit moment bij de beste ploeg van Europa, dus die zal nooit naar Real Madrid gaan.
    Van Persie zal met de komst van Louis van Gaal, Manchester United ook niet verlaten!

    Volgens de Spaanse kranten zouden ze Kroos al gekocht hebben voor 25 miljoen €!
    http://www.marca.com/2014/07/03/futb...404364454.html

    Khedira zou ik ook verkopen, zeker nu met de komst van Kroos.
    Middenvelders hebben ze genoeg. Hopelijk kunnen ze Di Maria houden, want hij zou willen vertrekken.
    Bij Monaco kan hij 2 miljoen € meer per jaar verdienen, zijn de geruchten.

    Een goede keeper hebben ze ook nodig, want Casillas is niet meer wat het is geweest.
    Diego López is goed voor op de bank.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  7. Onderstaande 3 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014),jacky pakutra ( 3 juli 2014),Wentelt Eefje ( 4 juli 2014)

  8. #55
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    En hoe verder we raken, hoe gekker we allemaal worden, en hoe groter dus ook de winst.
    Ik kreeg bij mijn laatste bezoek aan Hamme al het idee dat ze in Belgie nog zotter waren dan in Nederland. Zal aan de kleuren liggen, ook in Duitsland zie ik buurten en straten waar je alleen maar van kunt denken "zozozo, goed afgekeken van ons". Ik heb het idee dat het hier dit jaar relatief meevalt, het wordt gewoontjes om zo ver te komen.

  9. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  10. #56
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik kreeg bij mijn laatste bezoek aan Hamme al het idee dat ze in Belgie nog zotter waren dan in Nederland. Zal aan de kleuren liggen, ook in Duitsland zie ik buurten en straten waar je alleen maar van kunt denken "zozozo, goed afgekeken van ons". Ik heb het idee dat het hier dit jaar relatief meevalt, het wordt gewoontjes om zo ver te komen.
    dat komt omdat de verwachtingen voor Nederland al voor het begin bijzonder laag waren. de meeste hadden al verwacht dat Nederland al tijdens de poulefase uitgeschakeld zou worden.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  11. Onderstaande leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  12. #57
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Speciaal voor Willi69. Daar gaan ze heel veel plezier aan beleven. Klasbak, zoals zijn broer. En matuur, heeft de twee voetjes op de grond.
    Dann ist Gladbach ja gar nicht mehr zu schlagen!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  13. #58
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    en ja ik vind Robben een zeer goede voetballer,alleen ga ik hem nooit bij de grootvoetballers rekenen.

    IJzersterk seizoen in München levert Robben monsterzege bij fanverkiezing op

    Arjen Robben mag opnieuw een prijs bijschrijven op zijn cv. De aanvaller van Bayern München is na zijn indrukwekkende seizoen door de fans van de Duitse kampioen uitgeroepen tot speler van het jaar in München. Dat laat Bayern weten op de officiële website.

    De Nederlandse aanvaller, die op dit moment door veel internationale voetbaldeskundigen als de beste speler van de wereld wordt beschouwd, beleeft het beste seizoen uit zijn loopbaan en dat is ook de supporters van de Duitse topclub niet ontgaan. Robben kreeg een overgroot deel van de stemmen en hield daarmee de Duitse internationals Thomas Müller en Philipp Lahm, de nummers twee en drie, ver achter zich. Robben kwam afgelopen seizoen tot 43 officiële duels namens Bayern. Daarin scoorde de Oranje-international 19 keer. Zestien keer was Robben aangever.

    Vorige maand werd Robben door het toonaangevende voetbalblad Kicker ook al uitgeroepen tot Bundesliga Speler van het seizoen 2013/2014. Eerder werd Robben in 2010 in Duitsland gekozen tot Speler van het Jaar.

    Robben legde afgelopen seizoen met Bayern München beslag op de Duitse landstitel en won met de club de strijd om de nationale beker. In de finale tegen Borussia Dortmund (2-0 winst) scoorde Robben het belangrijke openingsdoelpunt. Bovendien was Robben de eerste speler in de Duitse Pokal-Historie die in drie bekerfinales wist te scoren (in 2010, 2012 en 2014).

    Het seizoen van Robben zit er nog niet op. Momenteel neemt de aanvaller met het Nederlands elftal deel aan het WK in Brazilië, waar hij zijn bloedvorm blijft etaleren. Oranje staat inmiddels in de kwartfinale, daarin is Costa Rica de tegenstander.

    Bron: Voetbalmedia

  14. #59
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door momentum Bekijk bericht
    dat komt omdat de verwachtingen voor Nederland al voor het begin bijzonder laag waren. de meeste hadden al verwacht dat Nederland al tijdens de poulefase uitgeschakeld zou worden.
    De Belgen dachten dat toch zeker ook wel?

  15. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  16. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard



    Wat een lief en leuk meisje, mooiste wat het WK tot nu toe heeft opgeleverd!

    http://nos.nl/artikel/669860-antiora...in-mexico.html

    Een 15-jarige meisje is op dit moment de internethype van Mexico. Overal op Mexicaanse Twitter en Facebook wordt haar filmpje met een liedje over ons, de Nederlanders, gedeeld.

    In het liedje zingt het meisje haar frustratie over de uitschakeling van Mexico door Oranje van zich af. En dat doet ze niet zachtzinnig. Volgens haar heeft Mexico verloren van "die apen" doordat de scheidsrechter was omgekocht en Oranje vals speelde.

    "Verdomme, die klote Nederlanders hebben het WK van ons gestolen met hun klote scheidsrechter en hun gefingeerde strafschop. Onze heldendaad, te gronde gericht door een klootzak. Robben is een groot toneelspeler en de scheidsrechter was blind."
    Wraak

    Voor het meisje is duidelijk dat Mexico had gewonnen als alles eerlijk was gegaan. "We stonden op het punt van ze te winnen, dus moesten ze een truc toepassen. Sommige mensen kunnen niet winnen zonder vals te spelen. Maar over vier jaar nemen we wraak!"

    Ze besluit haar liedje met de innige wens dat Costa Rica ons te grazen gaat nemen, zaterdag.

    In een reactie onder haar filmpje op YouTube zegt ze overigens dat ze niets tegen Robben heeft, Oranje niet haat en niemand wil beledigen, maar dat ze gewoon niet van het voetbal van Oranje houdt. Het liedje heeft ze voor de lol opgenomen, schrijft ze, niet om te klagen
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 juli 2014 om 18:30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 4 juli 2014)

  18. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Morgen naar de hel lekker tussen alle Duitsers genieten van misschien een overwinning van Frankrijk.
    Ik zal juichen bij de goals van Frankrijk.
    Of ik supporter ben van Frankrijk ? Helemaal niet maar de boel opstoken past bij Jansen toch.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 juli 2014),deket ( 3 juli 2014)

  20. #62
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik zal juichen bij de goals van Frankrijk.
    Da hast Du ja nicht viel zu tun...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  22. #63
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    niet wanhopen,noorderburen ; de weg naar de halve finale ligt vrij open.
    Costa-Rica kwam niet meer vooruit tegen de Grieken en snakten naar strafschoppen. Ze hebben indruk gemaakt,maar nu is het vat af en het beste dus voorbij betreffende Costa-Rica.
    stel je voor een halve finale Nederland-Belgie,(zou dan weer in Sao Paulo zijn)ach dromen mag,maar de scheidsrechter zal wel een penalty voor de Argentijnen fluiten (zie mijn vorige stuk hierboven)

  23. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 4 juli 2014),Jansen ( 3 juli 2014),RAUL7 ( 3 juli 2014)

  24. #64
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    stel je voor een halve finale Nederland-Belgie,(zou dan weer in Sao Paulo zijn)ach dromen mag,maar de scheidsrechter zal wel een penalty voor de Argentijnen fluiten (zie mijn vorige stuk hierboven)
    De droom zou helemaal compleet zijn als België dan ook wint van Nederland.
    Het is een droom maar geen onrealistische.
    Zwitserland heeft het Argentinië zeer moeilijk gemaakt, en kwam goed weg met de bal op paal in de 120ste minuut.
    België is volgens mij collectief sterker dan Argentinië. Een overwinning zit erin.
    Ik hoop dat België wint van Argentinië, en Columbia van Brazilië! Dat zou wat zijn, Argentinië en Brazilië eruit!
    Brazilië heeft ook het nodige geluk gehad tegen Chili, met die bal op de deklat in de 120ste minuut.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  26. #65
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    De droom zou helemaal compleet zijn als België dan ook wint van Nederland.
    Het is een droom maar geen onrealistische.
    Oranje wordt dit WK gedomineerd door spelers uit de Nederlandse Eredivisie en spot daarmee met alle moderne 'voetbalwetten'. Desondanks kan dit Nederland van iedereen winnen getuige de zeges op Spanje, Chili en Mexico. Bijzonder knap van zo'n onervaren groep.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 3 juli 2014),Jansen ( 3 juli 2014)

  28. #66
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard James Rodriguez: "Primera Division ligt mij"

    "Ik heb het al eerder herhaald, op een dag zou ik graag in Spanje voetballen. Dat is een technisch hoog aangeschreven competitie waarin je vaak de bal kan raken. Dat is mijn stijl", zegt Rodriguez in The Guardian.

    http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-20...ligt-mij.dhtml


    Misschien heeft Big30 gelijk, en speelt hij volgend seizoen voor Real Madrid!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  29. #67
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkeli..._verrot__.html

    Mexicaans meisje scheldt Robben verrot!

  30. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 3 juli 2014)

  31. #68
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.356 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    "Ik heb het al eerder herhaald, op een dag zou ik graag in Spanje voetballen. Dat is een technisch hoog aangeschreven competitie waarin je vaak de bal kan raken. Dat is mijn stijl", zegt Rodriguez in The Guardian.

    http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-20...ligt-mij.dhtml


    Misschien heeft Big30 gelijk, en speelt hij volgend seizoen voor Real Madrid!
    Ik hoop ook dat Big deze keer gelijk heeft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat een lief en leuk meisje, mooiste wat het WK tot nu toe heeft opgeleverd!

    http://nos.nl/artikel/669860-antiora...in-mexico.html
    Hahahahaha en als je Spaans goed begrijpt lig je helemaal in een deuk bij de waterval aan grove woorden die deze jonge dame zingt: putos (mannelijke hoeren), cabrón (klootzak), guarros (viezerikken), cerdos (varkens), pincho maricón (smerige flikker), arbitro de mierda (strontscheidrechter), que chinge a su madre (laat hem maar zijn eigen moeder neuken)

    Valt me nog mee dat ze het woord hoerenlopers (puteros) achterwege liet.

  32. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2014)

  33. #69
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Ik vind het echt een heerlijk liedje, schitterend. Alleen erg jammer dat sommige Nederlanders er de humor niet van inzien, met ondertiteling, is het helemaal hilarisch.
    Anti Oranje lied van een Mexicaanse met ondertitel…: http://youtu.be/UonMLKSWxuk

    Slimme meid, die komt er wel, leuk detail dat het is opgenomen voor een volle boeken kast.

    Pinches Holandeses is dat nu klote of verdomde Hollanders? In het Engels vertaalt met het als Fucking Nederlanders, vrij duidelijk dus wel, dat "het zijn altijd varkens geweest, we zagen het al in 2010" schitterend!!
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 juli 2014 om 23:29
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 3 juli 2014)

  35. #70
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Oranje wordt dit WK gedomineerd door spelers uit de Nederlandse Eredivisie en spot daarmee met alle moderne 'voetbalwetten'. Desondanks kan dit Nederland van iedereen winnen getuige de zeges op Spanje, Chili en Mexico. Bijzonder knap van zo'n onervaren groep.
    Dat mag inderdaad nog wel even herhaald worden. Ja tegen Spanje waren het natuurlijk vooral Robben en van Persie die de show stalen maar je ziet de meer onervaren spelers nu steeds meer op de voorgrond treden. We hebben voor het merendeel net zo'n jonge en onervaren ploeg als de Belgen (waarvan iedereen zegt , dat gaat wat worden in de toekomst) alleen hebben onze jongeren het geluk dat ze nu ff gestimuleerd worden door de ervaren krachten.

  36. #71
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.356 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik vind het echt een heerlijk liedje, schitterend.
    Inderdaad hilarisch en nog een leuke meid ook!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Alleen erg jammer dat sommige Nederlanders er de humor niet van inzien, met ondertiteling, is het helemaal hilarisch.
    Ach, bij humor geldt dat wanneer men uitdeelt men ook moet kunnen incasseren. Maar gelukkig kunnen erg velen dat wel.

  37. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 juli 2014)

  38. #72
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De schuld van Liverpool bedraagt nu zo'n 100 Miljoen Euro, dus die zouden dan eindelijk eens schulden vrij zijn, das dan weer positief.
    Jij denkt serieus dt Liverpool geen aankopen doet? Ze hebben volgens mij nu al voor 50 miljoen gekocht en mocht Suarez nog weg gaan dan wordt de knip gewoon weer verder open getrokken.

    Schuld?? Dat woord kennen ze niet in Spanje, Italië, Engeland en Frankrijk.

  39. #73
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Inderdaad hilarisch en nog een leuke meid ook!



    Ach, bij humor geldt dat wanneer men uitdeelt men ook moet kunnen incasseren. Maar gelukkig kunnen erg velen dat wel.
    Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze maar niet vertelt dat een lollige Nederlander dit heeft geschreven en haar de tekst heeft gegeven. Zelfspot is ook humor.
    Ik heb onschuldig, ik spreek geen Spaans...

  40. #74
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Jij denkt serieus dt Liverpool geen aankopen doet? Ze hebben volgens mij nu al voor 50 miljoen gekocht en mocht Suarez nog weg gaan dan wordt de knip gewoon weer verder open getrokken.
    Nee dat denk ik zeker niet, ik merk alleen op dat de 100ME nu zo'n beetje de huidige schuld is van Liverpool, maar die gaan zich zeker verder versterken. Rickie Lambert en Emre Can (Duits-Turks talent van Leverkussen) hebben al getekend en er zijn geruchten dat men interesse heeft in Huntelaar maar die wil zich daar nu nog niet over uitlaten en wil eerst met S04 praten. KJH zit wel goed bij S04, club past bij hem, heeft suc6, lekker dicht in de buurt, maar Liverpool zou zeker een optie voor hem zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  41. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Mexicaans meisje dat 'haatlied' schreef:
    'Ik hou van Nederland, dus relax'

    Het 15-jarige meisje uit Mexico, dat een haatlied schreef over Oranje, schrijft in een verklaring dat het lied niet als belediging was bedoeld. "Ik denk dat sommige mensen mij als 15-jarig meisje veel te serieus nemen."
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaa...eageert__.html

    Als je deze reactie leest begin je toch een beetje aan doorgestoken kaart te denken, ze zal in ieder geval de engelse tekst waarschijnlijk niet zonder hulp hebben geschreven:

    Hello This is kind of important, so if you could take some time to read it I want to clarify why I made my video private, why I uploaded it in the first place, and what it really means.

    It went out of control. I have no problem with hate comments, because I understand that's how the internet works. Things get out of hand. I knew what I was getting into.

    The problem is, you know how translations sometimes rid a song of its meaning completely? That is what happened. In Mexico, bad words are part of our everyday lives. They are no big scandal, and you even call your friends "pinche" and "puto" all the time. Mexican humour is very crude. For the most part, anyway. But the thing is, this song was not meant as a direct offense to Robben, Holand, its football players or the referee. Those guys are okay. Yes, I know I described them with less-than-nice words. But it was just a joke, to fool around, to express anger in a more constructive way than just screaming the same things at the TV screen. I mean, come on people, if you like football then you must understand the anger that builds up inside you when your team loses. And what better thing is there to do than letting it all out in a song?

    The song was meant for Mexicans, as a way to laugh our defeat off, because, you know, canta y no llores. It was meant as light entertainment, not as an international cyber-conflict. I did it with my best intentions, and I think sometimes people can take a 15-year-old waaaay too seriously.
    http://dizzymissdc.tumblr.com/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 63 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Diamond 468*60