Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1108

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #26
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mee eens. Ajax speelde weergaloos voetbal van een andere planeet en liet de tegenstander ook geen enkele kans toe. Feijenoord was volstrekt machteloos en de overwinning van Ajax was even verdiend als die recent op Cambuur, Roda en PSV. Ook daar wist Ajax bijzonder te overtuigen met goed positiespel, doordekken, effectief gebruik makend van de beide vleugelspitsen die de dynamische spits steeds in scorings positie wisten te brengen.
    Zeker na de eerste helft had het oppermachtige Ajax reeds met 0-3 voor moeten staan, gelukkig voor de Rotterdammers wist men het verlies nog beperkt te houden. In deze vorm van Ajax lijkt de competitie nu reeds beslist en is de dubbel een kwestie van tijd en geduld.
    Een overwinning is altijd verdient, betekent namelijk dat je meer doelpunten hebt gemaakt dan de tegenstander


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Een overwinning is altijd verdient, betekent namelijk dat je meer doelpunten hebt gemaakt dan de tegenstander
    Kleine correctie. Een overwinning is altijd verdient daar ben ik het niet mee eens, wel dat een overwinning altijd verdiend is ! In het voetbal zie je wel vaak dat een verdiende overwinning onterecht is, dat komt omdat het nu eenmaal een maf spel is waar laf spel regelmatig met een onverdiende winst wordt beloond.

    Met betrekking tot Ajax werd ook niet beweerd dat de overwinning op Feijenoord onverdiend zou, zijn maar wel dat deze even verdiend was als de overwinningen op Cambuur en Roda. Die overwinningen waren trouwens zeer onterecht .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:38
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    723
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In het voetbal zie je wel vaak dat een verdiende overwinning onterecht is, dat komt omdat het nu eenmaal een maf spel is waar laf spel regelmatig met een onverdiende winst wordt beloond.
    Waarmee de overwinning van Ajax verdiend kan worden genoemd aangezien Feyenoord met een laf strijdplan kwam, enkel en alleen gericht op het ontregelen van het spel van Ajax.
    Feyenoord had iets ballen moeten laten zien en verder vooruit moeten durven verdedigen. Gewoon loon van de angst.
    Overgens is er niemand hier die loopt te roepen dat Ajax weergaloos speelde. Het was gewoon net als tegen PSV redelijk te noemen, meer niet dus kun je nagaan hoe slecht PSV en Feyenoord dan wel niet zijn.

  4. #29
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kleine correctie. Een overwinning is altijd verdient daar ben ik het niet mee eens, wel dat een overwinning altijd verdiend is ! In het voetbal zie je wel vaak dat een verdiende overwinning onterecht is, dat komt omdat het nu eenmaal een maf spel is waar laf spel regelmatig met een onverdiende winst wordt beloond.

    Met betrekking tot Ajax werd ook niet beweerd dat de overwinning op Feijenoord onverdiend zou, zijn maar wel dat deze even verdiend was als de overwinningen op Cambuur en Roda. Die overwinningen waren trouwens zeer onterecht .
    Tsja dat soort geleuter heb je mij niet mee, hoor ik al jaren als Ajax wint ligt het volgens de provincialen altijd aan geluk en is het onverdiend en als Ajax verliest kwam dat doordat de tegenstander zo supergoed was.
    Misschien komt het doordat het aantal verliespartijen in de ED van Ajax de laatste jaren meestal op één hand te tellen is. Origineel is het in ieder geval niet, net alsof je naar een LP luistert die vast zit.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  5. #30
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    niet te begrijpen

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    niet te begrijpen
    Geen idee waar je het over hebt , oja dit bericht las ik en ik voel me verplicht het hier te plaatsen ! Wellicht dat er een link is met wat deket hierboven memoreerde, zou kunnen he!

    Ontstellend zwak Anderlecht de boot in tegen sterk Lierse

    Anderlecht en vooral coach John van den Brom mogen zich gaan bezinnen. Nadat het vorige week nog Club Brugge versloeg in de topper, ging het nu kinderlijk de boot in op het Lisp. Tegen een sterk spelend Lierse kon het nooit een vuist maken, mede door de ietwat vreemde keuzes van Van den Brom. Zo schakelde hij opnieuw over van een 4-4-2 naar 4-3-3 én bracht hij de Nederlanders Demy De Zeeuw en Bram Nuytinck in het elftal. Toch mag hiermee niets afgedaan worden aan de prestatie van de Pallieters die onder impuls van een uitstekende Tony Watt en Hernan Losada de landskampioen met 2-0 naar huis speelden.
    http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...k-Lierse.dhtml
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    strooi nog wat zout in de wonde,ja,
    nogmaals,ik begrijp het niet,en vorige week nog in euforie na een verdiende overwinning tegen de youppies van Club Brugge
    het kan verkeren schreef Bredero reeds

  8. #33
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Gisteravond wederom flitsen van een erbarmelijk spelend Anderlecht gezien.
    Kansloos verloren (2-0) van Menzo en Swinkels & co.

    Uiteraard als lachende derde op de zitbank ook naar de wedstrijd in De Kuip gekeken.
    Naar verluidt is Big50 op dit moment nog steeds overtuigd van de titelkansen van de Koeman-ploeg.

  9. #34
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ow, niet enkel was Anderlecht ontstellend zwak, de desinteresse en hautain van wat tweederangsvedettes zonder noemenswaardige aanspraak daarop anyhowkes was hemeltergend om te zien en Lierse walste over hen heen en hun overwinning was dan ook oververdiend. Jammer dat Eddy Merckx niet tussen het Liersesupportersgepeupel zat, anders had u me kunnen zien naast hem, maar dan had ik het waarschijnlijk niet kunnen laten om hem te wijzen op z'n herhaaldelijk dopinggebruik. Een Anderlechtsupporter die refereert naar Brugge als youppies, hij is nog meer de weg kwijt dan men zou mogen vermoeden, ook buiten de clubs zoals ie stelselmatig blijft bewijzen...

  10. #35
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    liever de weg kwijt dan een uit azijn en frustratie bestaande ventje die niet kan verdragen dat ik hem ooit op een ander forum op zijn plaats zette.
    hoe laag ook te in sinueren dat Merckx,de grootste sportman aller tijde doping zou gebruikt hebben zonder enig indicatie laat staan bewijs.
    Merckx en bv ook Hrgé en Morris deden meer voor Belgie dan tal van rijke handelsmissies en zeker dan jij.
    niet moeilijk dat vele dvps aan pillen enzo zitten als ze zo zuur onbeduidend iemand moeten doorstaan die denkt dat hij intelligent is maar in tegenstelling tot een aantal andere wandelaars het niet is,niets meer dan een pseudo-intellectueel.
    en indien je nog een leven had buiten de Duitse sexclubs zou je begrijpen waarom ik refereernaar Brugge als youppies.
    niet alleen insiders,journalisten maar last but not least ; de die hard supporters zullen dat beamen.
    Er is van de perceptie van Brugge als warme volksclub waar spelers relatief lang bleven weinig over.
    Sinds de overname van een stinkendrijke projektontwikkelaar kplukken ze overal spelers en trainers weg(gemiddeld meer dan twee duurbetaalde coaches op een seizoen? toppunt Leekens bij de voetbalbond wegkopen,achteraf voor de Duivels een geschenk,elk seizoen een nieuwe persverantwoordelijke en mediatrainer die ze weghalen of bij VTM of in de politiek,mental coaches,linietrainers,psychologen etc,etc,en tal van buitenlandse duurbetaalde huurlingen zonder affiniteit voor hun Club,9spitsen,waaronder alleen Desutter als Belg voor twee plaatsen!
    en dat is allemaal begonnen met het ontslag van boegbeeld Ceulemans als trainer,hij was een van de zeldzame spelers met een clubhart die na zijn jonge jaren bij Lierse altijd bij Club bleef,ondanks buitenlandse interesses.
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 februari 2014 om 20:05 Reden: off topic

  11. #36
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Zeg big moet je je niet met je eigen cluppie psv bezig houden ipv je ineens op de belgische competitie te richten?
    Gr.

    Cupido

  12. #37
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Zeg big moet je je niet met je eigen cluppie psv bezig houden ipv je ineens op de belgische competitie te richten?
    Je hebt gelijk, mijn clupje de KFC Uerdingen doet het helaas niet zo goed. Plaats 16 in de Regional Liga West en dat zou degradatie betekenen, dit weekend verloren ze van het tweede elftal van S'04. Toch heb ik nog hoop dat ze bij de laatste 14 eindigen. Maar goed degraderen ze naar de Oberliga wordt ik weer fan van RW Essen en mocht Köln promoveren wat er wel inzit ga ik gewoon weer naar Köln als fan.

    Wie er kampioen wordt dit jaar? Is denk al lang beslist, München is oppermachtig en zal weer kampioen worden, spannend is het allemaal niet. Jammer van Gladbach dat ze dit weekend verloren, hadden ze de Jong ook maar niet moeten laten gaan! Verbeek doet het erg goed, nu een uitwinst op Hertha, erg knap.

    Nederlandse competitie volg ik al jaren niet meer, speelt PSV nog steeds eredivisie, meen dat ze nu eerste divisie speelden, hoorde iets dat Twente nu als titel favoriet wordt gezien, leuk team, ik gun het ze wel.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido ( 3 februari 2014)

  14. #38
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Bayern zal wel weer alles winnen,ook CL,
    maar ik was ongewild een polemiek begonnen met mijn verontwaardiging te uiten dat mijn clubbie geen lijn krijgt in hun prestaties en werd deze keer,niet op een ludieke,maar lage manier persoonlijk aangevallen door een zielepoot vol frustraties,dan is het ook evident dat ik feedback geef en mijn verdediging integraal en zonder censuur blijft staan!
    en laten we het nu opnieuw fun houden

  15. #39
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Maar schalke haakt wel weer aan bij de top 4 en gaat weer voor champions league deelname. Terwijl dortmund al weer definitief afgehaakt is voor het kampioenschap en Leverkusen toch weer netjes tweede staat
    Gr.

    Cupido

  16. #40
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, mijn clupje de KFC Uerdingen doet het helaas niet zo goed
    Die größten Erfolge siehe hier (scroll down).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #41
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Nogal "sno" zoals PSV gisteren speelde. Zelfs de supporters op het werk (en dat zijn geen meewapperaars, sommige volgen de club al sinds de jaren 70) waren niet te spreken over de "mannetjes" die het allemaal zelf af zouden kunnen, en in hun pink meer voetballend vermogen zou moeten hebben dan een Kenny van Hoevelen, een Kenny Anderson, een Evander Sno of een Sander Duits. Maar bij de Waalwijkers droop verdomme de werklust ervan af; "Der Null muß stehen" zoals Willy zou zeggen (geen wonder ook dat voornoemde Sander Duits man vd wedstrijd werd ). Deze racebeer schoot gewoon in de lach toen ie Erwin Koeman heel erg hard zijn best zag doen om NIET te gaan lachen in dat interview na de wedstrijd.

    Bijna dezelfde situatie in Dld met HSV dat zich door FC SAP - 1899 Hoffenheim liet piepelen. "hier zullen ze wel twee vrije dagen voor krijgen" meesmuilde de WDR2 - verslaggever nog. Gelukkig heeft Bert allen verloven ingetrokken, maar toen vanmorgen verscheen dat de leiding "het vertrouwen heeft uitgesproken" zag ik het schavot voor Bert al opgebouwd worden. Dr. Guillotine staat klaar vreest deze racebeer.
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 3 februari 2014 om 18:06
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 3 februari 2014)

  19. #42
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Zelfs de supporters op het werk (en dat zijn geen meewapperaars, sommige volgen de club al sinds de jaren 70) waren niet te spreken over de "mannetjes" die het allemaal zelf af zouden kunnen, en in hun pink meer voetballend vermogen zou moeten hebben dan een Kenny van Hoevelen, een Kenny Anderson, een Evander Sno of een Sander Duits
    Als je als menneke "mannetje" wordt genoemd bij ons in de buurt, weet je dat je definitief opgegeven bent.

  20. #43
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het ergste is na de wedstrijd van RKC - PSV, waar Maher voor de camera verteld dat hijzelf best goed gevoetbald heeft !!!

    Je zou deze stiekeme K.U.T. Marok...... toch meteen een rot schop geven !! Nu is Toivonen weg en hij speelt op de 10 en nog als een natte krant.

    Ook onze Depay krijgt nog steeds geen commentaar van Cocu dat hij eens een bal moet afspelen.
    Laat Cocu maar snel zelf opstappen omdat hij ze niet op de rails krijgt.

    Ja het doet pijn als PSV supporter.

  21. #44
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Lekker begin in Leeuwarden.
    1 minuut 47 seconden op de stadionklok: 1-0 Elvis (niet te verwarren met die zanger).

    Jammer voor de zoesa. Maar je kunt bij 0-0 beter een tegendoelpunt krijgen in de tweede minuut dan in de negentigste minuut, dus nog volop kans om terug te komen.

    Miljoenenaankoop Maher, de man zonder spiegel, trouwens op de reservebank en die andere man-van-1-miljoen-voor-slechts-drie maanden, Ruiz, alweer geblesseerd.

    Misschien dat Jansen deze week moet worden toegevoegd aan de technische staf.

  22. #45
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    hm, dan hoop ik dat Jody Lukoki en Elvis Manu het alleen af kunnen, want hun maatje in de spits Ogbeche moet eraf met een blessure

    PS: deze racebeer vreest dat Marcel Ritzmaier bij een verliespartij voor PSV niet lang meer voor de Friezen speelt en naar Eindhoven wordt gehaald.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #46
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Onderschat Hemmen niet.

  24. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Lekker begin in Leeuwarden.
    1 minuut 47 seconden op de stadionklok: 1-0 Elvis (niet te verwarren met die zanger).
    Is er vandaag een beker ronde of betreft het een vriendschappelijke wedstrijd, Leeuwarden zal wel Cambuur betekenen maar tegen wie moeten ze spelen?
    Goede ploeg trouwens dat Cambuur, kan me nog herinneren dat Lucky Ajax daar met waanzinnig veel geluk met 1-2 won.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #48
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Zoals Ten Napel terecht opmerkte kreeg Cambuur uiteindelijk niet wat het verdiende en ging de equipe van Fons Spooren er na kunst en vliegwerk met een gestolen overwinning vandoor. De kans op een positie in de middenmoot is na vanavond weer wat groter geworden.

  26. #49
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ajax na lange tijd weer eens 'lucky'

    Voor het eerst sinds april 2010 heeft Ajax weer eens een wedstrijd in blessuretijd naar zich toegetrokken. De Amsterdammers wonnen zondag op bezoek bij sc Cambuur met 1-2 dankzij een late treffer van Davy Klaassen.

    Toby Alderweireld was drie jaar geleden met een goal in de 93e minuut voor het laatst verantwoordelijk voor een miraculeuze ontsnapping. Destijds won Ajax met 0-1 bij ADO Den Haag.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo..._lucky___.html

    PSV deed er iets minder lang over om de 1-2 te maken maar won in Lucky Ajax stijl van Cambuur. De Huiskrant van de Amsterdammers, doorgaans door het zwak begaafde deel der natie gelezen en derhalve zeer geliefd in de hoofdstad, spreekt zelfs van een gestolen overwinning van PSV.

    PSV worstelt zich naar zege

    PSV begon dramatisch aan het uitduel met SC Cambuur, maar een nieuwe afgang bleef de kwakkelende ploeg van trainer Phillip Cocu bespaard. Dankzij een gigantische fout van de thuisploeg boekten de Brabanders een broodnodige zege: 1-2.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...Cambuur__.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #50
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Nul vertrouwen zit er bij PSV in de verdediging. Nul, helemaal niks. Het is dat met Ogbeche de enige afmaker er geblesseerd af ging, want de rest van de Friezen kreeg de bal er daarna ook niet meer in. Ze hadden niet Ruiz terug moeten halen naar Nederland, ze hadden verdomme Alex terug moeten halen uit Frankrijk. Als je dan toch geld weggooit in een verloren jaar, moet je het wel goed doen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  28. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 februari 2014),Don Rudo ( 5 februari 2014)

 

 
Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.