Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1108

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Reden IJsberen en Voetbal

    Heute wurden von der FIFA die Weltfußballer/innen und -trainer gewählt:

    Welttrainer des Jahres:

    Jupp Heynckes (früher Borussia Mönchengladbach )

    Welttrainerin des Jahres:

    Silvia Neid

    Weltfußballerin des Jahres:

    Nadine Angerer
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Weltfußballerin des Jahres:

    Nadine Angerer




    Der Bayern Jup :

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    pas binnengekomen bericht . Seedorf,trainer van AC.Milaan,
    gaat de man wiens bijnaam ik krijg op een ander forum,nl Berlusconi dan weer de Hollandse tour op?
    heimwee naar de periode met Gullit,VanBasten,en Rijkaard?
    nu is Seedorf ook wel een oudgediende,
    btw;dat ze mij Sylvio Berlusconi noemen heeft helaas niets met mijn bankrekening te maken,was het maar waar,met een precentje van zijn vermogen was ik al heel blij

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    pas binnengekomen bericht . Seedorf,trainer van AC.Milaan,
    gaat de man wiens bijnaam ik krijg op een ander forum,nl Berlusconi dan weer de Hollandse tour op?
    heimwee naar de periode met Gullit,VanBasten,en Rijkaard?
    nu is Seedorf ook wel een oudgediende,
    Tsja deket, Nederlandse voetballers en trainers zijn nu eenmaal zoals dat heet een noodzakelijke randvoorwaarde voor Suc6 (nog geen garantie he!), dat zou jij als Anderlecht fan toch moeten weten .

    Wie kunnen de Belgen stellen tegen over een speler als Seedorf met zo'n uitstraling en palmares? Juist, geen enkele Belgische speler die maar in de schaduw van deze grootheid mag staan :wink:.
    In al die jaren dat Clarence zo'n grote vedette was wist men waarschijnlijk helemaal niet dat er in Belgie ook gevoetbald werd!

    Wat denk je deket maken de Belgen nog steeds een kans om wereldkampioen te worden?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Big,om op je laatste vraag te antwoorden;voetbal is zo onberekenbaar als een vrouw,geen logica en dat maakt juist een deel van de charme uit.
    concreet in het wk;indien Belgie groepswinnaar zou worden loot het Portugal en dat moet te doen zijn,niet vergeten dat Rusland Portugal voorging in zijn poule en de Portugezen nog moesten ZWETEN tegen ZWEDEN.,en dan,tja dan is veel mogelijk,maar we moeten niet flauw doen,Duitsland en Brazilie zijn sterker.
    Spanje lijkt me net over zijn hoogtepunt heen(identiek voel ik me elke zaterdag zo een vier,vijftal keer in de Duitse sexclubs,)maar hollanders let op voor Chili,een gevaarlijke en zeer degelijke ploeg,de laatste jaren zelfs tot een kanshebber uitgegroeid.
    betreffende de Nederlanders in Anderlecht : ik heb het reeds aangehaald : vraag aan de vele Nederlanse Internationals die bij ons speelden,(en dat waren er wel wat)wanneer ze de beste tijd van hun leven hadden? juist, dan is het bij paars-wit zo slecht nog niet hé

  6. #6
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Over 2013 geen Belgen bij de top 20.


    FIFA BALLON D’OR 2013
    VERKIEZING WERELDVOETBALLER VAN HET JAAR 2013


    1. CRISTIANO RONALDO Portugal
    2. MESSI Lionel Argentina
    3. RIBÉRY Franck France
    4. IBRAHIMOVIC Zlatan Sweden
    5. NEYMAR Brazil
    6. INIESTA Andrés Spain
    7. VAN PERSIE Robin Netherlands
    8. ROBBEN Arjen Netherlands
    9. BALE Gareth Wales
    10. PIRLO Andrea Italy
    11. FALCAO Radamel Colombia
    12. TOURÉ Yaya Côte d'Ivoire
    13. LEWANDOWSKI Robert Poland
    14. LAHM Philipp Germany
    15. XAVI Spain
    16. ÖZIL Mesut Germany
    17. SCHWEINSTEIGER Bastian Germany
    18. MÜLLER Thomas Germany
    19. SUÁREZ Luis Uruguay
    20. CAVANI Edinson Uruguay

  7. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo (15 januari 2014)

  8. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Het mirakel van de man die Nederland op gelijke hoogte bracht in finale 1978 tegen de Argentijnen
    https://www.facebook.com/photo.php?v=678781385505418

  9. Onderstaande 2 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 januari 2014),forgetskinnyletsgetfatty (15 januari 2014)

  10. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Bye Bye Man!



    Ajax - PSV 1-0
    Kiss my schermafbeelding

  11. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Ajax doet zijn bijnaam Lucky Ajax weer eer aan. Na een eerste helft waar PSV veruit het beste van het spel liet zien zou een 0-2 voorsprong meer dan terecht geweest zijn, maar in het voetbal telt dat niet. Ajax deed wat ze tegen Cambuur en Roda ook al lieten zien. Bepaald niet goed spelen, weinig kansen afdwingen maar uiteindelijk wel heel effectief met die ene kans omgaan en scoren. Voetballend vond ik het teleurstellend wat Ajax liet zien maar de 1-0 is wel een feit.

    Voor de titel lijken Vitesse, Twente en Feijenoord de ploegen te zijn die het onderling uit gaan maken. Voor mij zijn Twente en Vitesse licht favoriet maar Feijenoord zou wel eens kunnen verrassen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Als de kansen niet maakt in de eerste helft en de tweede helft achter 020 aan gaat lopen ja dan verlies je de wedstrijd.

    Knullig ook om steeds als buitenspeler buitenspel te staan dat kost je ook voorzetten en balverlies.
    Bryan Ruiz had ook meer betrokken moeten worden door de andere spelers.

    Nee Cocu moet wat meer tijdens de wedstrijd de boel warm houden of een aanvoerder wat meer in het veld laten meepraten.

  13. #11
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ajax doet zijn bijnaam Lucky Ajax weer eer aan.
    Dus we zijn nu ook al lucky als de tegenstander gewoon niet in staat is om een goal te maken?

    Geef toe dat een gelijkspel verdiend was geweest.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Voor de titel lijken Vitesse, Twente en Feijenoord de ploegen te zijn die het onderling uit gaan maken. Voor mij zijn Twente en Vitesse licht favoriet maar Feijenoord zou wel eens kunnen verrassen.
    Ajax doet niet mee in jouw optiek?

  14. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Ajax doet niet mee in jouw optiek?
    Als je serieus kijkt niet... Qua voetballend (on-)vermogen is het geen topclub, dat ze toch meedraaien is niet zozeer eigen verdienste als wel het (on-)vermogen van andere clubs en een tikkie geluk ...
    Eigenlijk liften ze mee, dat is iets anders dan mee doen.

  15. #13
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Als je serieus kijkt niet... Qua voetballend (on-)vermogen is het geen topclub, dat ze toch meedraaien is niet zozeer eigen verdienste als wel het (on-)vermogen van andere clubs en een tikkie geluk ...
    Eigenlijk liften ze mee, dat is iets anders dan mee doen.
    Ah ok, er gaat een wereld voor me open.

  16. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Ajax doet niet mee in jouw optiek?
    Ik denk dat aan het eind vd rit het Twente en Vitesse zullen zijn die uitmaken wie kampioen zal worden. Kwestie van de selecties met elkaar op kwaliteit vergelijken en ook meenemen hoe Ajax de afgelopen weken met toch enig geluk en zonder echt te kunnen overtuigen tot winst wist te komen. Met een sterke spits erbij een een Siem de Jong die zou spelen en goede vorm zou tonen zou het verhaal er anders uitzien.

    Kansloos is Ajax natuurlijk niet als de concurrenten zoals wel vaker weer punten gaan morsen. Feijenoord vond ik zeker gisteren veel beter en dreigender spelen dan Ajax. Vitesse had wel een beetje geluk net als Ajax.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #15
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Als voorafje zag ik gistermiddag eerst KV Mechelen Achter de Kazerne Anderlecht met 2-1 verslaan. Paarswit is werkelijk geen schim meer van de club van weleer, toen toppers als Rensenbrink, Haan, Ressel en Dusbaba het verschil maakten.

    Daarna maakte ik mij op voor de wedstrijd in de ArenA. Hoewel de Eindhovuhnaren in de eerste helft minder slecht voor de dag kwamen dan in de maanden voor de winterstop leverde dat veldspel niet veel meer op dan een rollertje naast de verkeerde kant van de paal van Locadia. De grootste kans op de openingstreffer voor de theepauze was echter voor Ajacied Serero, die na een vloeiende aanval rakelings naast schoot. Nadat de lampenclub was uitgeraasd nam Ajax vanaf de 46ste minuut het heft flink in handen met uitstekend positiespel en volop druk op de tegenstander. PSV kwam er absoluut niet meer aan te pas en spelers als Maher en Ruiz vielen nadrukkelijk door de mand. Een doelpunt voor de thuisclub kon dan ook niet uitblijven. Na een oogstrelende aanval via een fenomenale tikkie-takkie door de lucht zorgde eindstation Sigthorsson voor de uiterst fraaie 1-0. In de periode daarna was de Harry van Raaij-brigade rijp voor de slacht, maar onder anderen Sigthorsson, Klaassen en Fischer verzuimden na fantastisch uitgespeelde aanvallen de Brabo's op een ruime nederlaag te trakteren. Kortom, op basis van de tweede helft een zeer verdiende driepunter voor de koploper.

    Hey Big50, wanneer is jouw Ajax-trauma eigenlijk precies ontstaan? Was dat al in de zeventiger jaren toen de Amsterdammers het wereldvoetbal domineerden of misschien toch op een later moment?

    En wat vind je eigenlijk van de competitievervalsing? Ik bedoel dat Vitesse en PSV halverwege de competitie nieuwe spelers aangetrokken hebben? Dan heb ik toch meer waardering voor het beleid in Mokum City waar vol op de talentvolle jeugd wordt ingezet. Pfff, voor 3½ maand competitievoetbal 1 miljoen euro uittrekken voor een huurperiode van een Costa Ricaan... Da's niet weinig.

    Spreek je de souza trouwens nog wel eens? Zo ja, doe hem maar de groeten!
    Laatst gewijzigd door Peter020; 20 januari 2014 om 19:18

  18. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Quads (22 januari 2014)

  19. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    de vroege 0-1 voorsprong(na twee minuten)bleek een vergiftigd geschenk te zijn,hadden de wedstrijd in handen,maar dan zo een domme vrije trap,zelf geen kans.
    denk dat we idd iemand zoals Haan of ook zoals Lozano nodig hebben,in elk geval iemand met kl,,,aan zijn lijf.
    in deze context heb ik liever dat een persoonlijkheid zoals Defour komt dan T.Hazard.
    zondagavond ga ik kijken tegen Club Brugge en hoop ik van harte op beterschap.
    zo goed speelt Brugge,ondanks hun vele aankopen,de laatste jaren,ook niet hé

  20. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Ik maakte me al zorgen omdat de P1966 nog niet had gereageerd. Met de nodige humor geeft hij in feite impliciet aan dat Lucky Ajax inderdaad kwaliteit te kort komt voor de titel. Dat is trouwens geen schande ook niet dat Ajax door de hoge schuldenlast niet in staat is het elftal te versterken, iets wat dringend nodig is.

    Het spel van Ajax was zoals P1966 terecht opmerkt van een bedenkelijk niveau, maar een kinderhand zeker in Amsterdam is snel gevuld. Is ook al van de jaren negentig dat daar nog goed werd gevoetbald. Over de prestaties van Ajax in de jaren 70 kan ik niet oordelen. Zou ik moeten opzoeken, speelde men toen al wel eredivisie?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #18
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Ik heb weinig met PSV maar ik ben de eerste om toe te geven dat ze het uitstekend deden zondag maar als ik zie dat we daar dan redelijk eenvoudig met 1-0 van winnen terwijl we de 2e helft gewoon heel goed speelden (PSV kwam er verder he-le-maal niet maar aan te pas) dan vraag ik me af op basis waarvan Twente en Vitesse meer kans maken maar goed, we zullen het meemaken hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat de wens wellicht vader is van de gedachte.

    Verder vind ik de overwinning van Feyenoord leuk en deden ze het goed maar ik hecht daar verder niet al te veel waarde aan als ik zie hoe hilarisch slecht Utreecht speelt.

  22. Onderstaande leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    Quads (22 januari 2014)

  23. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Ik heb weinig met PSV.
    Ik sluit niet uit dat jij meer hebt met PSV dan ik met Ajax....

  24. #20
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Jeugdopleiding van Ajax hofleverancier Europa


    NEUCHATEL – De jeugdopleiding van Ajax levert de meeste Europese topspelers op. Volgens een Zwitsers onderzoeksbureau spelen op dit moment 69 spelers uit de opleiding van de Amsterdamse landskampioen bij een club die in de hoogste competitie van een Europees land uitkomt. Ajax scoort daarmee beter dan Partizan Belgrado, dat op de tweede plaats staat met 66 spelers. Barcelona volgt op de derde plaats met 61 spelers.

    Ajax wijkt ook af van het algemene beeld in het Europese voetbal. Het investeert juist in de opleiding, terwijl andere clubs hun geld steeds meer gebruiken om spelers te kopen en te huren, concludeerden de onderzoekers van Football Observatory.

    De Amsterdammers hebben een duidelijke visie. De club trekt alleen spelers van buiten aan als die echt een versterking vormen en probeert eerst uit de eigen opleiding een talent door te laten stromen.

    Topclubs als Arsenal en Bayern München steken schril af bij de opleiding van Ajax. Van de Londense topclub zijn maar 36 zelf opgeleide spelers actief in een hoogste competitie in Europa, evenveel als de Duitse kampioen.

    Bron: Sportmedia

  25. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Quads (22 januari 2014)

  26. #21
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Grappig om deze verslagen allemaal te lezen over AJAX en PSV.
    In mijn ogen is het gewoon heel simpel.
    Er zijn 4 ploegen die kampioen kunnen worden dit jaar.
    AJAX omdat die gewoon altijd meedoen voor het kampioenschap vanwege lef en kwaliteit,
    al 3 x achter elkaar Kampioen van Nederland zijn geworden en de meeste Kampioenschappen hebben
    behaald van ALLE clubs in Nederland
    Vitesse omdat die kwaliteit hebben ingekocht.
    Twente is een outsider maar moet je wel rekening mee houden.
    Feyenoord heeft het lek boven en draaien momenteel goed mee mits Pele wel fit blijft
    want dat is de man waar het allemaal om draait,als die wegvalt is het over want voor de rest loopt daar
    nou niet echt veel kwaliteit in het veld.
    PSV doet dit jaar niet meer mee...kunnen zich beter alvast gaan richten op het nieuwe seizoen.

  27. #22
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Grappig al die afgunst weer in dit topic omdat PSV die paar kansjes in de eerste helft niet afmaakte (schijnbaar is elke bal die voor doel komt een kans tegenwoordig....) en ze werden afgedroogd door Ajax in de 2de helft.

    Naja we zullen wel zien wie aan het einde van het seizoen lacht


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  28. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Quads (22 januari 2014)

  29. #23
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Kwaliteitsverschil tussen Ajax en Feyenoord is ook weer duidelijk


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  30. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Kwaliteitsverschil tussen Ajax en Feyenoord is ook weer duidelijk
    Mee eens. Ajax speelde weergaloos voetbal van een andere planeet en liet de tegenstander ook geen enkele kans toe. Feijenoord was volstrekt machteloos en de overwinning van Ajax was even verdiend als die recent op Cambuur, Roda en PSV. Ook daar wist Ajax bijzonder te overtuigen met goed positiespel, doordekken, effectief gebruik makend van de beide vleugelspitsen die de dynamische spits steeds in scorings positie wisten te brengen.
    Zeker na de eerste helft had het oppermachtige Ajax reeds met 0-3 voor moeten staan, gelukkig voor de Rotterdammers wist men het verlies nog beperkt te houden. In deze vorm van Ajax lijkt de competitie nu reeds beslist en is de dubbel een kwestie van tijd en geduld.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. #25
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mee eens. Ajax speelde weergaloos voetbal van een andere planeet en liet de tegenstander ook geen enkele kans toe. Feijenoord was volstrekt machteloos en de overwinning van Ajax was even verdiend als die recent op Cambuur, Roda en PSV. Ook daar wist Ajax bijzonder te overtuigen met goed positiespel, doordekken, effectief gebruik makend van de beide vleugelspitsen die de dynamische spits steeds in scorings positie wisten te brengen.
    Zeker na de eerste helft had het oppermachtige Ajax reeds met 0-3 voor moeten staan, gelukkig voor de Rotterdammers wist men het verlies nog beperkt te houden. In deze vorm van Ajax lijkt de competitie nu reeds beslist en is de dubbel een kwestie van tijd en geduld.
    Zo jammer dit hè

 

 
Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Babylon 468*60