Pagina 6 van 27 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 653

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #126
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    dan zal je vraag uitkomen? heb Rio in 2014 al aangepast in mijn agenda evenals de datum van de finale waar wij zullen uitkomen tegen het gastland nadat we Duitsland in de halve en Nederland,in de kwartfinale versloegen.
    de winning-goal in de finale zal wel van Kompany komen,opgeleid,gevormd en doorgebroken bij,,,,juist ja

  2. #127
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:40
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Meneer heeft na Zulte Waregem - Anderlecht (4-3) nog volop babbels...

    Ja, dat Zulte dat we in augustus nog twee keer zagen wanpresteren en ploeteren met spelers die de bal nog niet drie meter recht vooruit konden trappen.

    Oh ja, in 2002 waren ze voor het laatst op een WK actief.

  3. #128
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Was me ontgaan dat Anderlecht verloor van zulte Waregem. Anderlecht staat nummer 5 in de belgische competie, achter ZW die 2 staan. Denk dat geen enkele club vrees zal hebben voor Anderlecht. Ik heb wel te doen met deket dat zijn cluppie zo ver is afgezakt.

    Het zou nu heel flauw zijn op te merken dat zulte Waregem kansloos verloor van PSV, je moet niet zout in de wonden gaan strooien vind ik !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #129
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:40
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Ja Big, en ik haast me er maar bij te zeggen dat ik afgelopen weekend maar niet naar de wedstrijd van FC Groningen heb gekeken.

    Ennuh binnenkort gaan we met vlieggewichtjes als Krkic, Fischer, Sana, Van Rhijn en Hoesen op schoolreisje naar Barcelona. Ik zal m'n telraam meenemen.

  5. #130
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Ja Big, en ik haast me er maar bij te zeggen dat ik afgelopen weekend maar niet naar de wedstrijd van FC Groningen heb gekeken.
    Ik haast me erbij te zeggen dat ik wel naar de wedstrijd van Cambuur heb gekeken, er was namelijk een feestje!

    Trouwens net op de Belg, wie heeft die transfer van 100 miljoen gefinancieerd??? Je gelooft het niet, namelijk de huisbank van Madrid, het bijna failliete Bankia die door Europese steun overeind wordt gehouden. Het is te gek voor woorden.

    Zie ook dit (oud) artikel maar de kern vh probleem is nog steeds actueel.

    http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcol...ons-geld.dhtml

    Real Madrid is sterk dankzij 'ons geld'

    Het noodlijdende Bankia vroeg namelijk onlangs aan de Europese Centrale Bank in Frankfurt een paar honderd miljoen euro te leen teneinde niet meteen om te vallen. Als onderpand werd ondermeer de transferwaarde van Ronaldo en Kaká ingebracht. Indien de ECB Bankia gaat ondersteunen, ondersteunt men daarmee indirect ook het roekeloos investerende Real Madrid.
    Dit is toch te gek voor woorden ???

    http://www.elsevier.nl/Europese-Unie...kken-1323202W/

    Real Madrid koopt peperdure voetballers van ‘ons’ geld!

    Europa heeft een kans gemist om stekker uit verziekte Spaanse sportwereld te trekken. Real Madrid gaat onverdroten verder met aankoop van dure spelers. Van ‘ons’ geld!

    Europees nieuws volg je niet via de sportpagina’s, maar dezer dagen is er alle reden om dat wel te doen.

    De mogelijke megatransfer van stervoetballer Gareth Bale van Tottenham Hotspur naar Real Madrid is verbazingwekkend Europees nieuws, en dat niet alleen wegens het krankzinnige bedrag dat ‘de Koninklijke’ bereid zou zijn neer te leggen: zo’n 100 miljoen euro. Ook politiek gesproken breekt je klomp.
    Wankel

    Volgens sommige media zal Real de gewenste aankoop financieren door andere spelers te verkopen én door de hulp van Spaanse banken in te roepen. Namen zijn niet bekend, maar het zal wel gaan om het wankele Bankia-conglomeraat dat Real al vele tientallen miljoenen leende voor de koop van sterspelers Cristiano *Ronaldo en Kaká.

    Staatsbank Bankia gebruikte beide spelers in 2011 als onderpand voor een lening bij de Europese Centrale Bank. Bankia was ook een van de Spaanse banken die vorig jaar voor miljarden steun kregen uit het Europese noodfonds ESM. Bankia kwam 25 miljard tekort en leende 18 miljard uit het noodfonds.
    Opgeblazen

    Cynische voetballiefhebbers maken er grappen over: als Real Madrid en Bankia in de problemen komen, zijn al die sterspelers straks van ons, de andere eurolanden! Zet ze hier maar in de spits! Maar de situatie is bijna te schandelijk voor grappen.

    Geen opgeblazener sportwereld dan de Spaanse, die aan elkaar hangt van miljardenleningen en verkapte staatsteun. Misschien dat er voor de Spaanse bankensteun goede economische redenen waren.

    Maar o, wat heeft Europa een kans gemist om de stekker uit die verziekte Spaanse sportwereld te trekken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 3 september 2013)

  7. #131
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dit is toch te gek voor woorden ???

    http://www.elsevier.nl/Europese-Unie...kken-1323202W/

    Real Madrid koopt peperdure voetballers van ‘ons’ geld!
    De vraag is: Is Real/Spanje zo slim of zijn wij zo dom?

    We hadden 4 jaar geleden de Euro moeten laten klappen, even bloeden en met schone lei beginnen. Nu zitten we nog decennia vast aan Z-Europa .

  8. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 september 2013),Jansen ( 3 september 2013)

  9. #132
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  10. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 3 september 2013)

  11. #133
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard


    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #134
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Haha, hala Madrid.

    Oh ja, nogmaals, PSV IS GERED MET ONS GELD. :wink:

    Real Madrid lost dus netjes zijn leningen af en dat kun je van PSV niet zeggen.

  13. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 ( 3 september 2013)

  14. #135
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Real Madrid lost dus netjes zijn leningen af.
    Real lost helemaal niets af, maar laat de schuld verder oplopen en leent geld van een Bank die van Europa even 18 Miljard heeft gecasht en feitelijk failliet is, net als Real trouwens .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 3 september 2013)

  16. #136
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Real lost helemaal niets af, maar laat de schuld verder oplopen en leent geld van een Bank die van Europa even 18 Miljard heeft gecasht en feitelijk failliet is, net als Real trouwens .
    Je wijkt af, Real lost wel af, het is PSV die niet in staat was af te lossen en zonder steun van gemeentelijk belastinggeld (ons geld) zou zijn omgevallen.
    Waar haal jij overigens vandaan of Real een bedrag heeft moeten lenen en zo ja waar? Ik dacht dat recentelijk bijvoorbeeld 50 miljoen is gecasht met simpelweg verkopen van één van de vele talentvolle spelers...Had PSV bijvoorbeeld zo'n speler gehad dan was hulp met gemeentelijke belastinggeld niet nodig geweest.

  17. #137
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Haha, hala Madrid.

    Oh ja, nogmaals, PSV IS GERED MET ONS GELD. :wink:

    Real Madrid lost dus netjes zijn leningen af en dat kun je van PSV niet zeggen.
    Real lost niets af wij lossen Real af. Als de bank in Spanje nee had gezegd dan hadden sponsoren en nog 300.000 mensen hun rekening opgezegd.
    Nu valt het met deze 300.000 mensen nog wel mee om dat deze toch al in de min stonden en ook de sponsoren staan al in het rood.

    PSV lost wel af maar in een andere constructie.

    Deze speler zal nooit 100 miljoen in waarde blijven maar na een jaar hooguit nog 15 miljoen waard zijn omdat een Engelse speler nog nooit geaard heeft in Spanje.

    Ozil naar Arsenal voor 50 miljoen is ook belachelijk maar ik denk dat Wenger meer aan Ozil heeft dan Real aan hun man van 100 miljoen.

    Ozil is een veel betere voetballer maar dat gaan we binnenkort wel zien.

    Wordt vervolgd.

  18. #138
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Real Madrid lost dus netjes zijn leningen af.
    Real lost helemaal niets af, maar laat de schuld verder oplopen en leent geld van een Bank die van Europa even 18 Miljard heeft gecasht en feitelijk failliet is, net als Real trouwens .

    http://www.sporza.be/cm/sporza/video...aylist=7.39483
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #139
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Ozil is een prachtige speler en uit sportieve redenen zou ik hem zelf nooit verkocht hebben. Ik vrees echter dat hij voor een deel de prijs heeft moeten betalen voor Bale (een speler die zich in mijn ogen nog maar moet bewijzen). Maar dat is weer een andere discussie dan hoe het staat met de financiën van een club want in dat opzicht doet Real het uitstekend en PSV bedroevend slecht.

    Banken hebben baat bij een netjes betalende zeer kredietwaardige klant zoals Real en hebben minder baat bij wanneer een klant zoals PSV aanklopt.

  20. #140
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Real lost helemaal niets af, maar laat de schuld verder oplopen en leent geld van een Bank die van Europa even 18 Miljard heeft gecasht en feitelijk failliet is, net als Real trouwens .
    Als Mourinho vertrekt bij een club dan stort deze club meestal ook meteen in, dus ik denk dat Mourinho al zag dat er met Real niets meer te halen is wanneer de bankenwereld instort in Spanje.

    PVV de grootste partij maken, grenzen plaatsen en uit Europa stappen dat zou toch heel mooi zijn voor ons eigen landje, en niet naar het gezever luisteren van de dikke nekken in Brussel die daar alleen voor eigen belang zitten.
    De landen die nu ook niet vertegenwoordigd zijn doen het beter dan de landen die onder de grens van Oostenrijk Zwitserland en België liggen.

  21. #141
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ozil is een prachtige speler en uit sportieve redenen zou ik hem zelf nooit verkocht hebben. Ik vrees echter dat hij voor een deel de prijs heeft moeten betalen voor Bale. Maar dat is weer een andere discussie dan hoe het staat met de financiën van een club want in dat opzicht doet Real het uitstekend en PSV bedroevend slecht.

    Banken hebben baat bij een netjes betalende zeer kredietwaardige klant zoals Real en hebben minder baat bij wanneer een klant zoals PSV aanklopt.
    De financiën bij PSV zijn niet bedroevend slecht anders waren ze wel in een andere klasse geplaatst.

  22. #142
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Als Mourinho vertrekt bij een club dan stort deze club meestal ook meteen in, dus ik denk dat Mourinho al zag dat er met Real niets meer te halen is wanneer de bankenwereld instort in Spanje.
    Ook in Nederland storten banken in zonder overheidssteun en is een van de grootste ondertussen een staatsbank. Maar ik geef PSV daar de schuld niet van hoor...

  23. #143
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Wat verdient die Bale nu eigenlijk?

    http://www.whatbaleearns.co.uk
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #144
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    In Roemenië is vandaag ook een bank ingestort niet door slechte bouwval maar omdat Louana haar geld eraf heeft gehaald.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 september 2013),Bluebear ( 3 september 2013)

  26. #145
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    In Roemenië is vandaag ook een bank ingestort niet door slechte bouwval maar omdat Louana haar geld eraf heeft gehaald.
    Kijk, en dat is nou echt ons geld . Euh, ik bedoel jouw geld.

  27. #146
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    De top tien van duurste transfers (officieus):

    1. Gareth Bale (Wal) van Tottenham Hotspur naar Real Madrid 99 miljoen in 2013.

    2. Cristiano Ronaldo (Por) van Manchester United naar Real Madrid 94 miljoen in 2009.

    3. Zinédine Zidane (Fra) van Juventus naar Real Madrid 73 miljoen in 2001.

    4. Zlatan Ibrahimovic (Zwe) van Inter naar FC Barcelona 66 miljoen in 2009.

    5. Kaká (Bra) van AC Milan naar Real Madrid 65 miljoen in 2009.

    En nu op naar de volgende transfer.
    Eens kijken welke dure speler Real Madrid volgend jaar kan kopen met de miljoenen die jullie jaarlijks sparen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  28. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 3 september 2013)

  29. #147
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Ondanks al die dure door de EU betaalde transfers winnen ze internationaal al meer dan 10 jaar niets meer. Een club in de kantlijn dat Real, al lang overvleugeld door barcelona, die halen wel prijzen binnen !

    Trouwens 2002 kreeg real een bespottelijke 500 miljoen€ vd gemeente op grond van een illegale transactie namelijk de verkoop vh traingscomplex. Veel hielp het niet want nog geen 7 jaar later bedroeg de schuld al weer de vertrouwde 550 miljoen.

    Zo genoeg de loftrompet over Real aangeheven, zo mijn Real pyjama weer eens aandoen .
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 september 2013 om 23:04
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #148
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    En nu op naar de volgende transfer.
    Eens kijken welke dure speler Real Madrid volgend jaar kan kopen met de miljoenen die jullie jaarlijks sparen!

    Het moet natuurlijk wel iemand met faam zijn en de aankoop moet een grote show worden om vervolgens op portretrechten, sponsorcontracten, aan internationale uitzendrechten en met shirtsverkopen het aankoopbedrag te overtreffen.
    Ik gok op Ribery. :wink:

  31. #149
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Oh wat zullen ze hard gaan huilen daar in Madrid in 2015 als de volledige FFP in werking gaat
    Kan niet wachten tot dit soort competitievervalsing eens uitgeroot wordt!

  32. #150
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Oh wat zullen ze hard gaan huilen daar in Madrid in 2015 als de volledige FFP in werking gaat
    Kan niet wachten tot dit soort competitievervalsing eens uitgeroot wordt!
    Weer eentje die er niks van begrijpt en makkelijk beïnvloedt wordt door bloggers (= niet serieuze journalistiek).

    Hierbij de regels:
    Vanaf het seizoen 2011/2012 tot 2014/2015 moeten clubs break-even draaien. Het is echter toegestaan om maximaal 45 miljoen verlies te draaien over deze 3 jaar (mits de eigenaar dat zelf bijpast) en in het seizoen 2015/2016 zal het negatief saldo nog maximaal 30 miljoen mogen zijn. Zelfs grote schulden hebben mag, pas als de schuld groter is dan de jaaromzet komt de UEFA in actie

    Concrete betekenis van die regels is dat Real Madrid zich een aankoop van 100 miljoen kan permitteren en Ajax of PSV bijvoorbeeld niet omdat de inkomsten van deze twee laatste ver achter blijven bij die van Real Madrid. Capito?

    Zie de volgende lijst van rijkste clubs ter wereld http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...30124_00444605
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Real Madrid mag zich voor het achtste opeenvolgende jaar de rijkste voetbalclub ter wereld noemen. In het seizoen 2011-2012 haalde de Koninklijke een zakencijfer van meer dan 500 miljoen euro, zo blijkt uit berekeningen van Deloitte.

    1. (1) Real Madrid (Spa) 512,6 miljoen euro
    2. (2) Barcelona (Spa) 483
    3. (3) Manchester United (Eng) 395,9
    4. (4) Bayern München (Dui) 360,4
    5. (5) Chelsea (Eng) 322,6
    6. (6) Arsenal (Eng) 290,3
    7.(12) Manchester City (Eng) 285,6
    8. (7) AC Milan (Ita) 256,9
    9. (9) Liverpool (Eng) 233,2
    10.(13) Juventus (Ita) 195,4
    11.(16) Borussia Dortmund (Dui) 189,1
    12. (8) Inter Milaan (Ita) 185,9
    13.(11) Tottenham (Eng) 178,2
    14.(10) Schalke 04 (Dui) 174,5
    15.(20) Napoli (Ita) 148,4
    16.(14) Marseille (Fra) 135,7
    17.(17) Lyon (Fra) 131,9
    18.(18) Hamburg (Dui) 121,1
    19.(15) Roma (Ita) 115,9
    20.(-) Newcastle United (Eng) 115,3[/I]
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Voor degenen die het nog niet begrijpen kan ik deze opleiding aanbevelen: http://www.loi.nl/cursussen/administ...ma_boekhouden/. Daar leer je meer van dan van een blogger in de telegraaf. Verder kan ik wel begrijpen dat er gehuild wordt als je favoriete club niet voorkomt in bovenstaande lijst.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 4 september 2013 om 08:55

  33. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Costana ( 6 september 2013),jacky pakutra ( 4 september 2013),RAUL7 ( 4 september 2013)

 

 
Pagina 6 van 27 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60