Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 185

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #126
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard



    mooi shirt by the way, design en kleur helemaal TOP!
    Beter gezegd, wat een gezeik om een kleurtje zeg ... . Pffffffffffffff.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 mei 2013 om 22:20
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (11 mei 2013)

  3. #127
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Hulde aan Ajax.

    Ajax is nu helemaal uit de kast gekomen :

    Het rose keurtje hebben ze gedaan omdat ze allemaal toegegeven hebben dat het mietjes zijn de geaardheid is nu toegegeven.

    Ook is Gerard Joling aan de trainerstaf toegevoegd als trainer mandekker.

    Bij de uitwedstrijden zal in de bus de liedjes van Village People worden meegezongen door de spelers.

    De F site wordt omgedoopt in YMCA side.

    Andrelon ( perfecte krullen ) en Vaseline worden medesponser van Ajax.

    Ook de Gaykrant zal een sportbijlage speciaal voor de ajax spelers toevoegen.

    Men probeert nu Christiano Ronaldo binnen te krijgen en laten tekenen en in ruil daarvoor een eigen parkeerplaats met schermen daar om heen.

    Wesley Snijder wil ook terug en heeft toegegeven dat hij toch meer zag in Jantje Smit in plaats van Jolante en Volendam binnen een kwartiertje is te doen.

    Ook kan hij hier weer zijn broek laten zakken waarop gejuigt zal worden maar in Istanbul krijgt hij gevangenis straf daarvoor.


    De Gaypride kan nu op P1 van de Arena worden gehouden.

    nieuw clublied:

    Dit is mijn club
    Mijn Ideaal
    Hier gaan we voor ,weer anaal.
    Soms doet het zeer soms ook weer niet.
    je kunt winnen en verliezen met een eikel achter je kiezen
    Maar zo lekker samen douchen, vergeet je niet.

    Nu weet je ook waarom iedereen zo graag houd van de 3 sterren gebleekt of ongebleekt ze krijgen er snel een sterretje bij.

    Sorry maar ik blijf Brabander en PSV fan.
    En nu zal ik wel een lading strond over me heen krijgen van de mietjes die hen steunen maar ja daar zijn ze goed in wie durft

  4. #128
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nee hoor iedere echte kenner wist dat je met deze huidige achterhoede nooit kampioen kon worden al drie jaar wordt er niet geluisterd.

    Manolef, Derijck, Marcelo,Zanka en Bouma horen niet in PSV 1 thuis verkeerd aankoop beleid van Zanka en 3 jaar terug al van Engelaar door Rutte die ook nu weer geen prijzen haalt.
    Dit soort geneuzel hoor ik nou de hele tijd: als we een wat betere achterhoede hadden gehad waren wij kampioen geweest, als wei iets minder fouten hadden gemaakt waren wij kampioen geweest. Een paar weken geleden werd de nummer 2 finaal ondersteboven gespeeld door de kampioen en kwamen ze er met een 2-3 nederlaag nog genadig af. En dan noemen ze Ajax arrogant. En dan hebben we het nog niet eens over dat podium wat al klaarstond en meneer Strootman die zich te groot voelde voor de bekerfinale. De Engelse bekerfinale van vanmiddag met dat lamlendige Manchester City was wat dat betreft een leuk déjà-vu.

  5. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (11 mei 2013)

  6. #129
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Dit soort geneuzel hoor ik nou de hele tijd: als we een wat betere achterhoede hadden gehad waren wij kampioen geweest, als wei iets minder fouten hadden gemaakt waren wij kampioen geweest. Een paar weken geleden werd de nummer 2 finaal ondersteboven gespeeld door de kampioen en kwamen ze er met een 2-3 nederlaag nog genadig af. En dan noemen ze Ajax arrogant. En dan hebben we het nog niet eens over dat podium wat al klaarstond en meneer Strootman die zich te groot voelde voor de bekerfinale. De Engelse bekerfinale van vanmiddag met dat lamlendige Manchester City was wat dat betreft een leuk déjà-vu.
    Is geen geneuzel maar feitelijk bewezen kijk naar de aantal goals boven de 100 en kij hoe er is verloren met blunders van de achterhoede wat door heel Nederland is opgemerkt en ook door Frank de boer die daar wel blij mee was.

    Dit is uiteraard de schuld van PSV zelf waaronder de staf en de directie en dus is Ajax de echte kampioen dit jaar wat ook geschreven is door mij.

  7. #130
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Hulde aan Ajax.
    En nu zal ik wel een lading strond over me heen krijgen van de mietjes die hen steunen maar ja daar zijn ze goed in wie durft
    Hoe zo? De Amsterdamse Politici zijn het volmondig met je eens hoor .

    'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

    Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.

    De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.

    'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
    http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/art...d-worden.dhtml

    Amsterdam is the Gay Capital van de wereld. In dat Roze licht bezien mag de keuze van AJAX als boegbeeld voor de homo cultuur en emancipatie dan ook bepaald niet zo vreemd zijn, maar moet als een logische stap worden gezien richting de Toekomst.
    Ajax is onder homo's gewoon een hele populaire club en daar is niets mis mee dunkt me. Iedere club heeft zo zijn specifieke kenmerken en kleuren. Voor AJAX is dat de Roze kleur. Dat moet kunnen vind ik en OK de een zal nu bij AJAX snel een bepaalde associatie maken maar zo iets zal ik dus nooit doen. Ik zie het allemaal als een zeer positieve ontwikkeling dat AJAX nu eindelijk uit de kast is gekomen.

    Ik wens de AJAX fans veel sterkte toe de komende jaren .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #131
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Hahaha het zijn, zo te lezen, zware tijden voor de PSV aanhangers.
    Kiss my schermafbeelding

  9. #132
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Hahaha het zijn zware tijden voor de PSV aanhangers.
    Ja dat gevoel heb ik ook. Toch twas een heeeeeeeeeeel mooi podium wat in EHV donderdag werd opgebouwd, een echt High-Tech podium, dus de levensduur was vrij beperkt .

    Ik zal toch eens in de forum reglementen kijken of er iets is opgenomen over aanstootgevende avatars en onderschriften .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (12 mei 2013),vrije jongen (12 mei 2013)

  11. #133
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja dat gevoel heb ik ook. Toch twas een heeeeeeeeeeel mooi podium wat in EHV donderdag werd opgebouwd, een echt High-Tech podium, dus de levensduur was vrij beperkt .Ik zal toch eens in de forum reglementen kijken of er iets is opgenomen over aanstootgevende avatars en onderschriften .
    Zat eigenlijk al te wachten op een post waarin je de foutjes van de door jou hierboven genoemde podium/banner zou uitlichten.
    Gelukkig voor Kevin is zijn verzoek ingewilligd.
    Kiss my schermafbeelding

  12. #134
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Hulde aan Ajax.

    Ajax is nu helemaal uit de kast gekomen :

    Het rose keurtje hebben ze gedaan omdat ze allemaal toegegeven hebben dat het mietjes zijn de geaardheid is nu toegegeven.

    Ook is Gerard Joling aan de trainerstaf toegevoegd als trainer mandekker.

    Bij de uitwedstrijden zal in de bus de liedjes van Village People worden meegezongen door de spelers.

    De F site wordt omgedoopt in YMCA side.

    Andrelon ( perfecte krullen ) en Vaseline worden medesponser van Ajax.

    Ook de Gaykrant zal een sportbijlage speciaal voor de ajax spelers toevoegen.

    Men probeert nu Christiano Ronaldo binnen te krijgen en laten tekenen en in ruil daarvoor een eigen parkeerplaats met schermen daar om heen.

    Wesley Snijder wil ook terug en heeft toegegeven dat hij toch meer zag in Jantje Smit in plaats van Jolante en Volendam binnen een kwartiertje is te doen.

    Ook kan hij hier weer zijn broek laten zakken waarop gejuigt zal worden maar in Istanbul krijgt hij gevangenis straf daarvoor.


    De Gaypride kan nu op P1 van de Arena worden gehouden.

    nieuw clublied:

    Dit is mijn club
    Mijn Ideaal
    Hier gaan we voor ,weer anaal.
    Soms doet het zeer soms ook weer niet.
    je kunt winnen en verliezen met een eikel achter je kiezen
    Maar zo lekker samen douchen, vergeet je niet.

    Nu weet je ook waarom iedereen zo graag houd van de 3 sterren gebleekt of ongebleekt ze krijgen er snel een sterretje bij.

    Sorry maar ik blijf Brabander en PSV fan.
    En nu zal ik wel een lading strond over me heen krijgen van de mietjes die hen steunen maar ja daar zijn ze goed in wie durft
    De directie van PSV heeft besloten dat er nooit meer een podium zal geplaatst worden voor de prijs binnen is, maar liever een platte kar dan deze kosten die niet verhaalt kunnen worden.


    Klopt het zijn boeren dit had nooit mogen gebeuren. dit podium gaan nu naar 020 voor optredens in de arena van YMCA,Joling en Ronny Tober huis optredens.

    Het AD schreef precies wat 2013 voor PSV en Ajax was. Ze hadden niet de verkeerde spelers maar Ajax had een betere trainer en dat maakt het verschil nu tussen 1 en 2
    Wanneer je al maanden roept dat je geen goede verdedigers hebt stel ze dan ook niet op maar haal wat uit het tweede of de A1,nu is het voor iedere tegenstander duidelijk waar het zwakke punt in de defensie zit.
    Menno koch en Pieters hadden ook in de defensie kunnen spelen dit is voor Pieters nooit iets nieuws geweest. maar onze Napoleon werkt alleen met poppetjes die hij vast lijmt op zijn bord op zijn zolder.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 12 mei 2013 om 07:50

  13. #135
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Hmm, er zijn weer wat onzekere mannetjes die iets homo moeten noemen omdat het roze is, wat schattig

  14. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    anali (12 mei 2013)

  15. #136
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Het AJAX uitshirt is en blijft gewoon een mooi shirt door de vind ik geslaagde kleuren combinatie. Barca had een lelijk uitshirt en het recente shirt van Oranje was ook niet mooi.

    Verder had PSV met deze selectie vind ik gewoon kampioen moeten worden dat dat niet is gelukt mag je Dicky best aanrekenen die inderdaad achterin had moeten ingrijpen. Doelpunten zijn er voldoende gemaakt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #137
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Chelsea wint de Europa league in de laatste minuut. Strak! Op de boot bij Abramovich zal het vannacht ook onrustig zijn. Die geile partyboot. Wat zou ik die volstouwen met lookers!!!

  17. #138
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard Nederland meest aantrekkelijke land voor profvoetballers, België 11e

    Door één van Raul's vandaag geplaatste nieuwsberichtjes viel deze me op:

    België is het elfde meest aantrekkelijke Europese land om als profvoetballer in te spelen. Dat blijkt uit het rapport van Accountancybureau Ernst & Young dat vandaag voor de derde keer haar rapport over fiscale en carrièrefaciliteiten voor profspelers in 30 Europese landen heeft voorgesteld. Nederland kwam eruit als winnaar.

    Ernst & Young, in opdracht van de FIFPro en de Europese Commissie, vergeleek voor de studie het belastingtarief, de pensioenregelingen en de carrièremogelijkheden na de voetballoopbaan. Nederland scoort het beste, op de voet gevolgd door Spanje. Andere landen die aantrekkelijk zijn voor voetballers zijn Frankrijk, Zweden, Finland en Denemarken.


    http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...lgie-11e.dhtml

  18. #139
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard "Ajax verloor van gedrogeerd Juve"

    http://nos.nl/artikel/509265-ajax-ve...eerd-juve.html

    Ajax heeft in 1996 de finale van de Champions League verloren van een ploeg, Juventus, die gebruik maakte van doping.

    Dat is de stellige overtuiging van Giuseppe d'Onofrio en Allessandro Donati, twee erkende Italiaanse wetenschappers op het terrein van dopinggebruik.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #140
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    België is het elfde meest aantrekkelijke Europese land om als profvoetballer in te spelen.
    Ja, vor allem für Neger, äh Farbige...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. #141
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    ja was super ik was in het stadion en heb het live gezien

  21. #142
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Cor Pot heeft vrijdagmiddag de definitieve selectie van Jong Oranje voor het EK Onder-21 in Israël bekendgemaakt. In de 23-koppige selectie van Pot zitten volwaardige A-internationals als bijvoorbeeld Bruno Martins Indi, Ricardo van Rhijn, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Adam Maher en Kevin Strootman. Achter de deelname van Tonny Vilhena staat op dit moment nog een vraagteken...............................
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187981


    Vooral die groepswedstrijden tegen Duitsland en Spanje zijn een makkie. Tegen Rusland kan het nog even spannen wordend, maar in principe zijn we al Europees kampioen .

    woensdag 5 juni 2013
    donderdag 6 juni 2013
    zaterdag 8 juni 2013
    zondag 9 juni 2013
    dinsdag 11 juni 2013
    woensdag 12 juni 2013

  22. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (23 mei 2013)

  23. #143
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Op welke zenders wordt dit uitgezonden? Vooral 12 juni vind ik interessant :wink:.
    Geen idee hoe de krachtsverhoudingen liggen overigens.

  24. #144
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard SBS6 en Eredivisie Live verslaan EK onder 21

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Op welke zenders wordt dit uitgezonden?
    Eredivisie Live en SBS6 gaan samenwerken. De twee zenders verslaan in juni het Europees Kampioenschap voetbal onder 21 jaar.

    SBS6 doet rechtstreeks verslag van de wedstrijden van Jong Oranje zolang ze in het toernooi zitten. Eredivisie Live zendt alle 15 wedstrijden gedurende het hele toernooi uit.

    http://www.nu.nl/media/3380201/sbs6-...an-ek-21-.html

  25. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 mei 2013),Picasso 1 (24 mei 2013)

  26. #145
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Voor wie vroeger alles beter was.


  27. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 mei 2013)

  28. #146
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    In diesem Jahr gehen alle Champions League-Titel nach Deutschland!

    Finale der Frauen in London:

    VfL Wolfsburg - Olympique Lyon 1 : 0



    Der VfL Wolfsburg hat das Triple perfekt gemacht: Gegen den Titelverteidiger Olympique Lyon feierte der Deutsche Meister und Pokalsieger einen Überraschungserfolg im Finale. Die Französinnen hatten zuvor 95 Spiele in Folge nicht verloren.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. #147
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Twente wint de Beneliga cup van Standard Luik. Gefeliciteerd meisjes. !
    http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...e-League.dhtml

    media_xll_5851073.jpgmedia_xll_5851074.jpg
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  30. #148
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard RODA JC blijft in de Eredivisie

    Seen it, done it and want it again and again and again.

  31. #149
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Twente wint de Beneliga cup van Standard Luik. Gefeliciteerd meisjes. !
    http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...e-League.dhtml
    Leuk hoor dat ze gewonnen hebben maar die voetbaltenues, dat moet toch beter kunnen!


  32. #150
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

  FKK Artemis 468*60