Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 185

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #26
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Hmm, PSV wint vandaag, maar daar is alles mee gezegd. Ben benieuwd of Drieske nog iets te horen krijgt uit Zeist over die vlieg die hij bij Rodney Sneijder wegsloeg. Erwin Koeman deed me met zijn norse commentaar veel aan Maikel Aerts denken die ook zo lekker boos kon zijn na zo'n wedstrijd: "Ja zie je mij lachen dan?" bijt ie de man van Langs de Lijn toe.
    En of Heerenveen nu organisatorisch een ramp is of niet, of Genee en Derksen er nu oorlog om voeren of niet; de Friezen winnen wel vier keer achter elkaar (met dank aan "Finbo" en Djuricic) en van "degradatievoetbal" vlak voor de winterstop gaat het nu over "play-off-voetbal". Heeft deze racebeer zich vroeger wel eens zitten ergeren aan Pannekoek van Basten als coach, hij lijkt als springveer/motivator/geniepig-de-bal-weg-trapper (zie PSV) langs de lijn langzaam zijn draai te vinden in Friesland.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #27
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Schläft RAUL7 noch oder warum vermeldet er nicht das Ergebnis des Länderspiels Spanien - Finnland (Tabellenletzter)?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #28
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Schläft RAUL7 noch oder warum vermeldet er nicht das Ergebnis des Länderspiels Spanien - Finnland
    (Tabellenletzter)?
    Kunt gij toch schrijven, dan hebt gij toch nog wat leedvermaak!
    Kan mij niet herinneren wanneer ik nog een resultaat van Spanje of Real Madrid heb vermeld, dat is al zeer lang geleden...
    Dus waarom moet ik het nu doen, doe het toch ook niet als ze winnen!
    Die Duitsers toch, en alweer gaan ze geen wereldkampioen worden, lach nu nog maar!
    De kans is zelfs groot dat Spanje het WK niet haalt . Als ze dinsdag in Frankrijk verliezen is de kans zeer groot.
    De slechtste tweede valt eruit en omdat Spanje in een poule met 5 ploegen staat en al die andere landen in een poule met 6 landen, spelen die 2 wedstrijden meer en kunnen ze ook 6 punten meer behalen dan Spanje.
    Enigste resultaat die ik de laatste tijd heb neergepent was dat van Barça, en zoals iedereen weet is dat niet meteen mijn favoriete ploeg!

    Ik hoop dat ik nu voldoe aan het leedvermaak van Willi69, ik lach wel als ze Duitsland er volgende zomer uitkegelen!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 24 maart 2013 om 15:20
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  4. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (24 maart 2013)

  5. #29
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    De slechtste tweede valt eruit en omdat Spanje in een poule met 5 ploegen staat en al die andere landen in een poule met 6 landen, spelen die 2 wedstrijden meer en kunnen ze ook 6 punten meer behalen dan Spanje.
    De resultaten tegen de laatste uit de poule vervallen, waardoor het aantal wedstrijden gelijk wordt getrokken met de poule van Spanje. Spanje heeft geen noemenswaardig nadeel dus dat ze in een poule van 5 zitten. Overigens zal een mogelijke barrage-match tegen bv. Engeland of Portugal wel zeer moeilijk worden om het WK te halen.

  6. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (24 maart 2013)

  7. #30
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard 'Duitsland kan WK niet winnen'

    Oliver Bierhoff sluit een vierde wereldtitel van Duitsland uit. De teammanager van Die Mannschaft zei in het weekblad Der Kicker: "Ik heb groot respect voor een WK in Brazilië. Voor Europeanen is het onmogelijk om daar te winnen."
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...winnen___.html

  8. #31
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    De kans is zelfs groot dat Spanje het WK niet haalt . Als ze dinsdag in Frankrijk verliezen is de kans zeer groot.
    De winnaar van elke groep plaatst zich rechtstreeks voor het WK. De acht beste nummers twee spelen in de play-off om de resterende vier plaatsen. De beste nummers twee worden bepaald aan de hand van de prestaties tegen de nummers 1, 3, 4 en 5 zodat de nummer 2 van groep 9, de groep met 5 teams, niet benadeeld wordt. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldk...icatie_UEFA%29)

    Acht van de negen nummers 2 moeten dus tegen elkaar spelen voor kwalificatie.
    Dit zijn de huidige nummers 2:
    1. Kroatië
    2. Griekenland
    3. Spanje
    4. Hongarije
    5. Bulgarije
    6. Engeland
    7. Zweden
    8. Noorwegen
    9. Israël

    Maar dezen zullen veranderen verwacht ik. Bijvoorbeeld de plek van Israel zal denk ik overgenomen worden door Portugal die nu op 3 staat . Als Spanje dus niet wint van Frankrijk is ze afhankelijk van of Frankrijk ook punten morst met een gelijkspel tegen een zwakker land. Als dat niet gebeurt dan is het voor Spanje belangrijk dat ze niet het laagst aantal punten hebben van de negen nummers 2; en als ze het minst punten hebben van alle nummers 2 dan verdient Spanje terecht geen plek op dit wk. Mochten ze eindigen bij de beste acht nummers 2 dan is het vervolgens te hopen dat ze niet tegen Engeland of Portugal geloot worden; dezelfde pech kan die twee landen treffen als ze tegen Spanje geloot worden . Tja, zo staat het dus ongeveer voor....

    Maar Spanje dient zich eigenlijk gewoon te bewijzen tegen Frankrijk aanstaande dinsdag in Parijs en het lot weer in eigen handen nemen. We zullen het wel zien.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (25 maart 2013),RAUL7 (25 maart 2013)

  10. #32
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard Nederland - Roemenie.

    Bluebear is erg begaan op het moment met onze Roemeense dames die nu een verlies moeten gaan slikken i.p.v. iets anders. We zijn in de 70-ste minuut en Nederland staat met 3-0 voor. Ik ben mijn schatje al via de SMS aan het plagen.
    Ik zal dit nog wel moeten bekopen, denk ik zo. Ik heb toch wel een beetje medelijden. (Not)

  11. #33
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Maar Spanje dient zich eigenlijk gewoon te bewijzen tegen Frankrijk aanstaande dinsdag in Parijs en het lot weer in eigen handen nemen.
    En dat is precies wat er gebeurde, in Parijs werd van Frankrijk gewonnen met 0-1. Ze hebben het lot weer in eigen handen.

    Erg veel balbezit van Spanje en Frankrijk teruggetrokken in eigen helft. Na de goal van Spanje aan het begin van de tweede helft kwamen de Fransen pas uit maar moesten continu erg hard werken om in balbezit te komen vanwege het uitstekende combinatiespel van Spanje. Maar de spaarzame momenten die ze bij het Spaanse doel kwamen was het ook meteen ontzettend gevaarlijk met een uitblinkende Ribery aan Franse kant. Ook Spanje kreeg meer ruimte en kreeg daardoor steeds meer kansen die maar ternauwernood niet in goal eindigden. Aan Spaanse kant was Iniesta de uitblinker, een echte luxe voor Spanje een speler van dit kaliber in zijn gelederen te hebben.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 26 maart 2013 om 23:19

  12. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    De overwinning van Spanje komt niet als een big surprise hoewel de Fransen inderdaad ook de nodige kansen hadden.

    Nederland had weinig problemen met de Roemenen, zondag met een Roemeense hierover nog een weddenschap over af gesloten al weet ik niet meer wat de inzet was maar dat zien we binnenkort dan wel weer. Mooie goal van Van Persie.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #35
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard "Qatar behandelt arbeiders die WK-stadions bouwen als slaven"

    Qatar en het WK voetbal in 2022, het blijft een turbulente story. Na de verhalen over corruptie bij de toewijzing van het WK door de FIFA en de heikele kwestie of het tornooi in de bloedhete zomer dan wel milde winter moet doorgaan, is er nu commotie ontstaan over de omstandigheden waarin arbeiders moeten werken aan de te bouwen WK-stadions.

    Slavenstaat
    Sharan Burrow, algemeen secretaris van het Internationaal Vakverbond (ITUC), windt er geen doekjes om. "Qatar is een slavenstaat", fulmineert Burrow. "Waarschijnlijk zullen er bij de bouw van de WK-infrastructuur meer arbeiders sterven dan de 736 voetballers die op het veld zullen komen."

    Hongerloon
    Volgens ITUC werken de arbeiders, die veelal afkomstig zijn uit Nepal of de Filippijnen, aan een hongerloon van 78 eurocent per uur. Ze zouden gehuisvest zijn in veel te kleine kamers, waarin er vaak geen airconditioning is bij temperaturen die kunnen oplopen tot 50 graden. Qatar ontvluchten is geen optie omdat hun werkgever hun paspoort meestal heeft afgenomen. ITUC wil de komende weken een wereldwijde campagne lanceren om de FIFA ertoe te bewegen het WK van Qatar af te nemen. "Het gaat hier om leven en dood voor vele mensen", luidt het.

    Voor het WK 2022 moeten in Qatar negen nieuwe stadions gebouwd worden. Drie andere stadions worden gerenoveerd.


    http://www.hln.be/hln/nl/9176/WK-voe...s-slaven.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  14. #36
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Een schone taak voor Hilkens om de FIFA en Qatar op het Zweeds model te wijzen.

  15. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Resterend programma titelkandidaten Eredivisie

    Met nog zes Eredivisieduels te gaan zijn er nog vier clubs in de race om het landskampioenschap. PSV heeft een bonuspunt in de vorm van het doelsaldo. De Eindhovenaren moeten echter nog wel Ajax inhalen.

    1. Ajax (60 punten, doelsaldo +38)
    Heracles Almelo (t)
    PSV (u)
    sc Heerenveen (t)
    NAC Breda (u)
    Willem II (t)
    FC Groningen (u)

    2. PSV (57 punten, doelsaldo +54)
    Willem II (u)
    Ajax (t)
    AZ (u)
    FC Groningen (t)
    NEC (t)
    FC Twente (u)

    3. Vitesse (57 punten, doelsaldo +25)
    NAC Breda (t)
    Roda JC Kerkrade (u)
    Feyenoord (u)
    Willem II (t)
    RKC Waalwijk (u)
    VVV-Venlo (t)

    4. Feyenoord (56 punten, doelsaldo +18)
    VVV-Venlo (t)
    RKC Waalwijk (u)
    Vitesse (t)
    Heracles Almelo (t)
    ADO Den Haag (u)
    NAC Breda (t)

    t = thuis, u = uit

    http://www.soccernews.nl/news/191877...ten_Eredivisie

  16. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 april 2013)

  17. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Met nog zes Eredivisieduels te gaan zijn er nog vier clubs in de race om het landskampioenschap. PSV heeft een bonuspunt in de vorm van het doelsaldo. De Eindhovenaren moeten echter nog wel Ajax inhalen.
    PSV moet gewoon thuis van AJAX winnen en heeft alles nog in eigen hand. Ik durf geen voorspelling te doen wie kampioen wordt. Vitesse en Feijenoord zijn nog niet uitgeschakeld maar het zal denk ik toch op de laatste competitie dag beslist worden tussen PSV en AJAX.
    Mijn gevoel zegt dat Twente liever PSV dan AJAX kampioen ziet worden en dat Groningen er wel voor de volle 100% tegen aan zal gaan. PSV lijkt me dus licht favoriet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    "de souza" ( 2 april 2013),Bluebear ( 2 april 2013)

  19. #39
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik durf geen voorspelling te doen wie kampioen wordt.
    Zal wel weer dezelfde worden als de laatste 2 jaar.

    HP020
    Kiss my schermafbeelding

  20. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Zal wel weer dezelfde worden als de laatste 2 jaar.

    HP020
    Als je puur kijkt naar de kwaliteit van de selectie, de trainer, het spel wat ze laten zien dan zou het PSV moeten worden.

    Laat je andere factoren als bv. puur geluk ook een rol spelen dan wordt het weer wat lastig en dan zal Ajax ook nog een kans maken. Ik zeg dat als door de VI erkende Voetbal Analyticus (onbezoldigd, maar wel in bezit van een diploma door Johan zelf uitgereikt) dat rationeel gezien PSV kampioen behoort te worden. Maar vaak regeert in het voetbal niet de ratio en rechtvaardigheid dat realiseer ik me terdege. Het voorbeeld van de kampioen van de afgelopen 2 jaren spreekt boekdelen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #41
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als je puur kijkt naar de kwaliteit van de selectie, de trainer, het spel wat ze laten zien dan zou het PSV moeten worden.
    Een citaat vd TRAINER van PSV (die zijn selectie dagelijks ziet trainen). "Een tekort aan kwaliteit."

    HP020
    Kiss my schermafbeelding

  22. #42
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Een citaat vd TRAINER van PSV (die zijn selectie dagelijks ziet trainen). "Een tekort aan kwaliteit."

    HP020
    Je kunt inderdaad zeggen van Frank de Boer wat je wilt, maar hij heeft wel een realistische kijk op zijn inderdaad kwalitatief redelijk arme selectie. Maar met veel inzet en wat geluk zo blijkt wel weer kom je ook een heel end. Terechte aanvulling HP020.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 ( 2 april 2013)

  24. #43
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Terechte aanvulling HP020.
    Dank je.

    Altijd fijn als je gewaardeerd word.
    Kiss my schermafbeelding

  25. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Dank je.

    Altijd fijn als je gewaardeerd word.
    Geen dank, voetballer kenners onder elkaar he, we hebben aan een half woord genoeg om het op onze geheel eigen wijze er een interpretatie aan te geven .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #45
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Mourinho met Hitler op controversieel spandoek

    In Madrid en op internet is ophef ontstaan om een spandoek dat zaterdagmiddag werd opgehangen buiten het Bernabeu-stadion van Real Madrid, vlak voor het competitieduel met Levante (5-1).

    Op het doek staat Real-trainer José Mourinho afgebeeld met een portret van Adolf Hitler en de slogan 'Heil Mou'. Het is onduidelijk wie het spandoek heeft opgehangen. De foto, van het Franse persbureau AFP, is inmiddels op tientallen websites terug te vinden.

    Mourinho - Hitler.jpg

    http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...spandoek.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  27. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Gisteren keek ik naar Dortmund Malaga, stond 1-2 vlak voor tijd en dacht jammer maar dan had Dortmund de vele kansen in Malaga maar moeten maken. Die hadden ze toen in overvloed. Enfin zapte toen wat weg en verder er van uit gegaan dat Malaga door was, tot ik net naar de Tussenstand van Bayern uit tegen Inter keek en toen pas zag dat Dortmund voor een mirakel had gezorgd door in blessure tijd toch nog op 3-2 te komen!!!!
    Moet toch het nieuws wat beter volgen want denk dat de voetbalfans dit al lang bekend is.

    Barca wordt vanavond uitgeschakeld en de grote favoriet, ons aller Bayern München gaat uiteraard fluitend door naar de 1/2 finale en zal ook de CL winnen. Zonder Messi is Barca maar een zeer middelmatig ploegie.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    0-1 voor PSG en eigenlijk dik verdiend, nu eens kijken of die tuinkabouter nog wat kan rechtzetten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #48
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Barca wordt vanavond uitgeschakeld en de grote favoriet, ons aller Bayern München gaat uiteraard fluitend door naar de 1/2 finale en zal ook de CL winnen. Zonder Messi is Barca maar een zeer middelmatig ploegie.
    Hollanders die voor Duitsers gaan supporteren, het moet niet gekker worden!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  30. #49
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Hollanders die voor Duitsers gaan supporteren, het moet niet gekker worden!
    O het kan nog gekker hoor, Belgen die voor Spanje gaan supporteren .

    Ben trouwens al jaren fan van Bayern, Schalke, Dortmund, FCK, RW Esssen, KFC Uerdingen, TSV 1860 München en uiteraard SV Meppen. Voor Vfl Bochum en MSV Duisburg heb ik ook een zwak maar vind dat je als supporter wel selectief moet zijn, om nu van alle clubs supporter te zijn das wel erg opportunistisch :wink:.

    Barca heeft gewonnen, maar het was zonder glans en vond ze gewoon niet goed spelen. Bayern overtuigde wel als CL winnaar van dit jaar door uit verdiend met 0-2 tegen Juventus te winnen.

    Maar goed CL is toch de Micky Mouse competitie, van groter belang is PSV -Ajax komende zondag. Ik voorspel een wedstrijd verdeeld over 2 helften met een pauze ertussen in.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. #50
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    O het kan nog gekker hoor, Belgen die voor Spanje gaan supporteren .
    Of Roemenen zou Willem2 zeggen.

    Maar Barcelona inderdaad met weinig glans gespeeld vandaag; veel balverlies, combinaties die niet liepen, weinig druk op de tegenstander.... De eerste wedstrijd tegen AC Milan zagen we ook al een matig spelend Barcelona en hadden ze daarna een tijdelijke opleving in de return. Nu twee wedstrijden achter elkaar tegen PSG met een bedenkelijk niveau; ze zijn lang niet zo dominant meer als 1 a 2 jaar terug. Denk niet dat het alleen door het niet meespelen van Messi komt, er is meer aan de hand, wel is het zo dat een mooie goal of actie van Messi hun zwakker geworden spel kan verbloemen. Hadden ze vandaag tegen Bayern Munchen gespeeld ipv tegen PSG dan denk ik dat vandaag Barcelona uitgeschakeld zou zijn.

    Gisteren de uitschakeling van Malaga was een pijnlijke, had ze graag een halve finale in de CL gegund, temeer daar het voor deze ploeg denk ik erg lang zal duren voordat ze ooit weer zo ver komen. Wat de scheidsrechtersniveau betreft, nota bene op de hoogste competitie waar de besten behoren te fluiten, is het droefheid troef; ongelooflijk dat ondanks 5 scheidsrechters op het veld die een wedstrijd in rechtvaardige banen moeten leiden het resultaat zo amateuristisch is. Hoe kun je toch zulke duidelijke buitenspelposities missen als lijnrechters? Hoog tijd dat nieuwe technologie wordt toegelaten in het voetbal, zoals bijv. de haw-eye bij tennis, want bij evenementen waar zo ongelooflijk veel geld in omgaat maakt een organisatie zich compleet ongeloofwaardig wanneer ze de inzet van middelen die helpen tot een rechtvaardiger verloop van een wedstrijd, alsmaar tegen houden.

    Verder, ook Real Madrid's spel verre van overtuigend; ze spelen vaak wel erg effectief maar tegen Galatasaray zagen we weer eens een zwak spelend Real. Net zoals bij het Barcelona van de laatste paar maanden, lijkt het hier alsof één speler, in dit geval Ronaldo, nodig is om slecht spel te verbloemen.

    Gisteren achtte ik de kansen om de CL te winnen als volgt: 1. Barcelona 2. Bayern 3. Real
    Na de wedstrijden van vandaag denk ik zijn de kansen: 1. Bayern 2. Barcelona 3. Real , waarbij ik natuurlijk nog altijd hoop dat Real eindelijk "La Décima" pakt.
    Ook Borussia Dortmund zou hem natuurlijk kunnen winnen maar ik denk dat het om de bovenste drie teams zal gaan.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 11 april 2013 om 00:35

  32. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (11 april 2013)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.