Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard ijsberenforum: een verslaving??

    Beste mede ijsberen. Als relatief jong forumlid bekruipt me toch het gevoel dat ik naast het saunaclubbezoek er dit jaar een nieuwe verslaving heb bijgekregen. En wel het bezoeken van ons forum. Een dag zonder forum is een dag niet geleefd merk ik. Altijd vind ik wel ff tijd om even online te kijken. Even naar de voetbalpool gaan, ff kijken waar medeberen uithangen, verslagen lezen. Het boeit me allemaal, en ik vind het verslavend, maar wel een leuke verslaving moet ik toegeven. Ik ben toch niet de enige?

  2. Onderstaande 10 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 december 2015),bergm550 (28 december 2015),Bluebear (28 december 2015),buttlover (29 december 2015),dennisw ( 1 januari 2016),Elmo3108 (28 december 2015),fg22 (28 december 2015),lekkersfan (28 december 2015),Teiresas (28 december 2015),trickyD (10 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Een dag zonder forum is een dag niet geleefd merk ik. Altijd vind ik wel ff tijd om even online te kijken. Even naar de voetbalpool gaan, ff kijken waar medeberen uithangen, verslagen lezen. Het boeit me allemaal, en ik vind het verslavend, maar wel een leuke verslaving moet ik toegeven. Ik ben toch niet de enige?
    Nee hoor. Je bent niet de enige. Ik heb hetzelfde. Ik vind het heerlijk om het forum te lezen en er op te schrijven. Ik lees niet alles. Het is net als de krant. Je scant de berichten en vaak heb ik na het lezen van een paar regels al een indruk waar het over gaat. Ik ben nu lid van het forum sinds 2007 en het boeit me nog iedere dag. Iedere dag kijk ik wel een paar keer naar het forum. Het is een interessante informatiebron.

  4. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 december 2015),jansenroy (28 december 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    het ziekelijke is dat het begrip verslaving ons alleen op een negatieve manier herinnert aan onze gewoontes...de zin kan dus ook ' ijsberenforum een prettig gewoonte bezoek', verslaving bestaat als begrip omdat de huisarts, psycholoog etc er geld aan verdiend, zonder deze kwalijke beschrijving van een terugkerende herhaling van een paar keer per dag naar het forum zou het een stuk fijner klinken en ook te lezen dat je naar ene forum kan waar je kan genieten van je voorpret bij hobby seks

  6. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (28 december 2015),Teiresas (28 december 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Als het maar even kan staat het ijsberenforum hier aan. Niet continu natuurlijk, maar als ik even ga pissen even vlug kijken naar de laatste postings. Verslaafd, een volmondig ja, maar dat heb ik ook met andere zaken. Slecht voor mij, nee, mijn grote vriend zong er al over.

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (28 december 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Moet toegeven dat er bij mij enige verslaving op dit forum heerst. Ook dus. Hoewel ik schijnbaar sexverslaafd zou zijn is hier vooral het voetbalforum aanstekelijk, maar ook andere items. Lees bv nog graag wat over mijn oude vaste club LR tot ergenis van mijn partner en zij moet permanent weten wat ik doe met pc of tablet of smarth maar dat geeft mij een omgekeerd effect. Zit bv ook vaak op de franstalige confrontator

  10. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Een verslaving veroorzaakt altijd last en je raakt er door in de problemen. Dat geldt zeker voor jezelf en vaak ook voor je omgeving. De last kan zijn dat je de controle kwijtraakt en het probleem dat je lichaam aftakelt. Bijvoorbeeld bij drugs. Te vaak naar de saunaclub kan als last hebben dat je telkens smoesjes moet bedenken voor het thuisfront, dat je veel geld opmaakt. Probleem is dat je financieel aan de grond raakt en je huwelijk op de klippen loopt (hoewel dat voor een enkeling een zegen kan zijn).

    Dit gezegd hebbende lijkt me het dagelijks raadplegen van een hoerenforum geen verslaving. Tenzij, je dit niet meer onder controle hebt en het je in onoverkomelijke problemen brengt. Ook hier weer het huwelijk of de relatie die schipbreuk lijdt. Of als je baas je betrapt op het toilet met je mobieltje in de linkerhand en je zit te rukken met de andere terwijl je weer zo'n geile ijsberenrecensie leest onder de baas zijn tijd. Ontslag op staande voet.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015),RAUL7 (29 december 2015)

  13. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    IJsberenforum kan een relatief onschuldige vorm van verslaving opleveren. Kunnen we niet ontkennen. Ofschoon dus vrij onschuldig is het toch zo dat we bezorgd zijn om het geestelijk welzijn van onze leden.
    Na intern beraad en overleg met onze geestelijk adviseur hebben we dan ook gemeend de volgende maatregelen te moeten nemen.

    1. Er zal een limiet komen op het aantal berichten per dag. Maximum stellen we in op 10 met een sub-maximum van 3 per topic.
    2. We gaan een week maximum instellen voor het aantal uren dat je ingelogd bent. Dit zullen we op 10 uur instellen, voorts gaan we ook een dag maximum van 2 uur instellen. Zit je aan het dag maximum kun je 24 uur lang niet inloggen.

    Nogmaals we hechten veel waarde aan de geestelijke gezondheid van de IJsberen vandaar deze maatregelen die met onmiddellijke ingang effectief worden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015)

  15. #8
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik stel voor dat je 5 minuten inlogtime bijkrijgt als je op een sponsor-banner klikt. Dat gaat een klikboost geven.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    2. We gaan een week maximum instellen voor het aantal uren dat je ingelogd bent. Dit zullen we op 10 uur instellen, voorts gaan we ook een dag maximum van 2 uur instellen. Zit je aan het dag maximum kun je 24 uur lang niet inloggen.

    Nogmaals we hechten veel waarde aan de geestelijke gezondheid van de IJsberen vandaar deze maatregelen die met onmiddellijke ingang effectief worden.
    Dank voor deze bezorgdheid en geestelijke bescherming!!
    Ik zou hier nog veel meer woorden aan willen toevoegen, maar ik zie aan de teller dat ik over 23 seconden aan mijn daglimiet zit en zal dit bericht dan ook zsm afronden en opslaan!
    En Garde

  17. #10
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Weten jullie dan een goede afkickkliniek?

  18. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik stel voor dat je 5 minuten inlogtime bijkrijgt als je op een sponsor-banner klikt. Dat gaat een klikboost geven.
    Onder voorbehoud accoord mits onze geestelijk adviseur ook instemt. Pas op een klik-fobie ligt op de loer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dank voor deze bezorgdheid en geestelijke bescherming!!
    Ik zou hier nog veel meer woorden aan willen toevoegen, maar ik zie aan de teller dat ik over 23 seconden aan mijn daglimiet zit en zal dit bericht dan ook zsm afronden en opslaan!
    Verstandig besluit vind ik, bravo! Je kunt trouwens met een trucje de seconden teller voor de gek houden maar hoe zeg ik uiteraard niet. Waarom heb je nu een andere tijd-zone ingesteld ? Systeem is opeens vd leg.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
    Weten jullie dan een goede afkickkliniek?
    Nog niet maar we gaan zelfhulp groepen in het leven roepen, die komen elke week bijeen. In een Saunaclub zonder WiFi natuurlijk en je bent verplicht je smartphone in te leveren, die krijg je na afloop wel terug. Maar als het een Samsung Galaxy S6 of Iphone 6S dan wel Google Nexus 6P betreft zijn we gedwongen deze in te houden. Te verslavend, graag begrip daarvoor.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015),Liefje (29 december 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nog niet maar we gaan zelfhulp groepen in het leven roepen, die komen elke week bijeen. In een Saunaclub zonder WiFi natuurlijk en je bent verplicht je smartphone in te leveren, die krijg je na afloop wel terug. Maar als het een Samsung Galaxy S6 of Iphone 6S dan wel Google Nexus 6P betreft zijn we gedwongen deze in te houden. Te verslavend, graag begrip daarvoor.
    Dat is geen zelfhulp, dat is zelfkastijding!

    Het is nu bijna middernacht, ik ga maar eens slapen..
    En Garde

  22. #14
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Haha, heb pas vervangen door een Samsung Galaxy S6 en die blijft bij mij. Heb vroeger al eens een phone en tablet kwijtgespeeld met allerlei privefilmpjes(die heb ik nu nog wel genoeg) en dat was heel vervelend. Was zo dom van bepaalde coordinaten geen back-up te hebben gemaakt.
    Btw, in zulk geval raad ik iedereen aan onmiddellijk te laten blokkeren via een specifieke nr naargelang de operator

  23. #15
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nog niet maar we gaan zelfhulp groepen in het leven roepen, die komen elke week bijeen. In een Saunaclub zonder WiFi natuurlijk en je bent verplicht je smartphone in te leveren, die krijg je na afloop wel terug. Maar als het een Samsung Galaxy S6 of Iphone 6S dan wel Google Nexus 6P betreft zijn we gedwongen deze in te houden. Te verslavend, graag begrip daarvoor.
    Er wordt bij mij GVD niks geblokkeert. Ik ben niet voor niks verslaafd. Ik heb de ijsberenmethadon nodig. Wanneer komt de bus weer?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (29 december 2015),too slow (29 december 2015)

  25. #16
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Ik heb vorige week een smartfoon gekocht en nu krijg ik minuutsgewijs de updates van dit forum binnen, het gaat zelfs sneller en vaker dan FB dankzij die tapatalk app. Ja dat wordt wel eens een verslaving.
    De zwarte wolf

  26. #17
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Het is maar goed dat er geen app beschikbaar is van deze forum.

  27. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015)

  28. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    dat is geen verslaving
    Dat hoort bij je leven wat je nu leidt .
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (31 december 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

  Babylon 468*60