Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 55 van 55
  1. #51
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Nee, ik klik nieuwe berichten aan, pak onderste bericht, ga naar eerste ongelezen, completeer de thread, en klik dan onderaan naar het dus nog nieuwere bericht in dezelfde discussie middels volgende discussie, eenvoudiger en efficiënter kan niet.
    Dan krijg je om de haverklap een systeembericht voor je neus:

    "Er zijn geen discussies die nieuwer zijn dan de vorige discussie.
    Klik op de knop Vorige van de browser om terug te keren naar die discussie."


    Je zit dus de helft van de tijd op de knop Vorige te drukken om weer bij de oorspronkelijke lijst met Nieuwe berichten te komen. Ik vind het maar omslachtig.

  2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 8 oktober 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik surf op de volgende manier: op het forum ga ik naar een rubriek waarvan ik denk dat ze interessant is, en waar, althans voorzover ik weet, een nieuw bericht is bijgekomen sinds dat ik de laatste keer op dit forum ben geweest. In die rubriek klik ik oude topics en discussies waarvan ik ze interessant denk te vinden. Topics die mij niet interesseren klik ik dus niet aan. Ik lees dus ook lang niet alles hier, gewoon omdat het mij niet interesseert. Vervolgens ga ik dus weer terug naar de bovenliggende laag om verder te kijken naar topics en discussies waarvan ik denk dat er enige nieuwswaarde voor mij kan inzitten.
    Weliswaar realiseer ik me dat ik heel vaak, zoals hierboven aangegeven, op vorige ziet te klikken, maar ik vermijd zo wel een heleboel troep die ik niet interessant vind. Het klikken op vorige doe ik overigens in de browser, niet in de website. Op deze manier doe ik het grootste deel van mijn surfwerk. Ik vind dat heel efficiënt.
    Ik doe dit overigens voornamelijk op een tablet. Het enigste probleem wat ik heb is dat in discussies met veel plaatjes ik altijd verkeerd uit kom. Omdat plaatjes eerst als link geladen worden en daarna pas geopend worden, sta ik dan niet bij de laatste bijdrage, maar ergens daarvoor. Ik weet niet of dit aan de website ligt of aan de tablet.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  4. #53
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Het is heel simpel om topics die je wilt vermijden niet e bekijken.
    Op de forumpagina staan voor elke rubrieken icoontjes, als ze groen zijn staan er nieuwe berichten in, zijn ze grijs is er niks nieuws.
    Helemaal onderaan, onder de laatste topic en net boven alle namen van de leden staat een regel "markeer alles als gelezen", als je die iedere keer aanklikt voordat je uitlogt zijn alle groene knopjes weg. Zodra je weer opnieuw inlogt staan bij nieuwe berichten weer groene knopjes, bij de andere topics is dus niets veranderd. Dan kijk je bij welke groene kopjes je interesse ligt en ga je die lezen en topics die je niet interesseren open je gewoon niet. Als je alles hebt gelezen wat je interessant vindt markeer je weer alles als gelezen en log je uit.
    Als je Algemeen Geijsbeer opent zijn de topics waarin in nieuws staat donkerblauw, waar niks is veranderd is gewoon lichtblauw.
    Het is dus heel simpel om topics die je wilt vermijden niet te lezen: niet op klikken !!

  5. #54
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dan krijg je om de haverklap een systeembericht voor je neus:

    "Er zijn geen discussies die nieuwer zijn dan de vorige discussie.
    Klik op de knop Vorige van de browser om terug te keren naar die discussie."


    Je zit dus de helft van de tijd op de knop Vorige te drukken om weer bij de oorspronkelijke lijst met Nieuwe berichten te komen. Ik vind het maar omslachtig.
    Nee, ik klik op dat moment niet vorige maar "Nieuwe Berichten". Wat mij betreft de prettigste manier van lezen. En nu 45 nieuwe berichten in 21 topics, dus 21 keer krijg ik inderdaad die melding, maar anders moet ik 45 bovenin de thread aanklikken om weer het door mij gewenste wel te lezen topic aan te klikken.

    Minder omslachtig dus, alleen het werkt niet...

    Zit niets anders op dan me bij de plaatsjesdiarree neer te leggen... ...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. #55
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Last Online
    17 oktober 2019 @ 06:39
    Locatie
    vanaf nu in de SAUNA !
    Berichten
    80
    Discussies
    3
    Thanks
    9
    Thanked
    30 in 17 posts

    Standaard

    het ligt "soms" gevoelig. Ik snap het ook niet waarom. Ze tonen aan iedereen hun kut, zelf van dichterbij als een foto kan gemaakt worden. maar die electronische versie, nee dat kan niet. ik zou voorstander zijn van er "burka" foto's van te maken. Een lijf erken je sowieso wel. Zolang er geen "netteken" voor de tieten en de pruim hangt.
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Living Room 468*60