Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Amber-rose - Breda

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Amber-rose - Breda

    Ik ben gisteren bij amber-rose geweest voor twee uurtjes. De afspraak was dat ik haar in haar kont zou neuken. En dat ik zou gaan klaarkomen over haar mooie bruine gezichtje heen. Na dat ik even mijn lul gewassen konden we gaan beginen. We zijn eerst in 69 gegaan waar ik haar lekker ben gaan beffen (Amber-rose haar schaamlippen zijn dik en erg lang). Terwijl ze me lekker diep aan het pijpen was. Toen mijn lul er klaar voor was condoom er om heen gedaan. En ging amber-rose op haar rug liggen met haar benen bijna in haar nek. Ik moest rustig beginen zei ze om dat mijn lul vrij groot en dik is. Na 15 minuten was haar anus er aan gewend en kon ik harder en dieper gaan. Ik begon haar kleine anus flink te neuken en ze begon te kreunen en te gillen. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen. Trok ik het condoom van me lul af. En spuiten ik voor de eerste keer haar gezicht onder. Ik had voor amber-rose even haar gezicht schoon gelikt. Ik keek even naar haar anus wat een mooi rond gat was geworden. Ze bleef rustig liggen met haar benen omhoog. Ik deed een nieuw condoom om me lul heen. En ik stopten hem weer in haar anus. Ik begon haar weer lekker hard te neuken deze keer kreunden en gilden ze nog harder. Na een tijdje voelden ik dat ik ging klaarkomen. Ik trok het condoom er weer vanaf en ik begon me zelf te rukken. Ik ben twee keer achterelkaar over haar gezicht heen klaargekomen. Lekker mijn sperma van haar gezicht af gelikt. Ik had nog tijd over ik begon me zelf lekker te rukken. Mijn lul werd weer stijf ze lag nog op haar rug. En ze was met haar schaamlippen aan het spelen. Ik dacht daar ga ik eens tegen aan spuiten. Op het moment dat ik klaar kwam trok ze net haar schaamlippen open. En ik spuiten tegen haar neuk gaatje op. Dat vind je toch niet erg he amber-rose zei ik. Even haar gaatje en haar schaamlippen schoon gelikt. En de tijd was voor bij amber-rose is echt een top meid.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Living Room 468*60   Babylon 468*60