Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Cambodia, Siem Reap

  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard Cambodia, Siem Reap

    Single, white male. Gepland: 8 dagen in februari.
    Heeft er iemand enige tips waar te scoren valt? De informatie die ik op het net kan vinden lijkt ietwat verouderd.

  2. #2
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ga 2 dagen tempels kijken en verkas naar Phnom Penh ...

  3. #3
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Daar hoorde ik ook veel goeds over en nog niet zo overspoeld door massatoerisme zoals Thailand

  4. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Een 4-tal jaar geleden was ik in Cambodia. Heerlijke herinneringen. In de barretjes hing een heel ongedwongen sfeer. Ik had geen aadacht voor de jonge (soms te jonge) meiden, en hield m'n focus op de leeftijdsgroep 25-35 jaar. Ik kreeg er heel veel voor terug. Tegen betaling - maar prijs/kwaliteit was super.

  5. #5
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Ga 2 dagen tempels kijken en verkas naar Phnom Penh ...
    Dit, bezoek Siem Reap voor de tempels, werkelijk één van de mooiste/indrukwekkendste plekken die ik bezocht heb,
    voor vrouwelijk vermaak ga je beter naar Phnom Penh of naar Thailand.

  6. #6
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tips. Heb via Badoo al kennis gemaakt met een (hoop ik) hele leuke meid en een goed uitziende ladyboy. Mooie tijden in het vooruitzicht.

  7. #7
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Defenderxxx Bekijk bericht
    Bedankt voor de tips. Heb via Badoo al kennis gemaakt met een (hoop ik) hele leuke meid en een goed uitziende ladyboy. Mooie tijden in het vooruitzicht.
    Voor in Thailand? Maak niet te veel plannen en afspraken joh, de mogelijkheden en opties zijn grenzeloos daar.

  8. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 5 januari 2016)

  9. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Ik dacht dat de mogelijkheden in Siem Reap eerder beperkt waren.

  10. Onderstaande leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 5 januari 2016)

  11. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Net terug van Siem Reap, en ik moet toegeven dat het heel goed is meegevallen. Uiteraard zijn de tempels indrukwekkend. En de mensen zijn echt heel vriendelijk. Engels is geen probleem, ook niet buiten de stad. Natuurlijk draait alles om geld maar het moet niet altijd veel zijn.
    Elke avond zijn er veel tuktuk-rijders die je vragen of je interesse hebt voor "lady boomboom". Nooit op ingegaan daar ik het niet echt vertrouw. In de hoofdstraat is er één beergarden (met onleesbare cambodiaanse naam) waar wel wat dames staan te poolen. Optisch geen match.
    In het straatje naar de night market zijn er verschillende massagesalonnetjes en de meisjes proberen elke man naar binnen te trekken. Tijdens de dag zijn het iets wat oudere dames en minder mooi, maar 's avonds zijn ze mooier en jonger en zelfs enkele ladyboys. Happy end wordt bijna telkens mee aangeboden. Voor 10 dollar kan al wel wat en voor een beetje extra gaat ze ook naakt en mag je bestasten. Eenmaal met een erg fris jong ding meegegaan. Afgesproken voor 20 dollar voor één uur. Alles mogelijk behalve neuken. Ik heb het me niet beklaagd. Het werd een memorabel uur. Het begon met intens zoenen en plagerig uitkleden. Daarna op het bed en werd ik gewassen, waarna zij ook zichzelf heeft opgefrist. Een goed teken. De massage was goed, maar niet super. De rest werd zoveel beter. Pijpen deed ze met overgave. Ook ballen en anus werden niet overgeslagen. Ik heb dan ook haar fris kutje uitvoerig gelikt en ben haar kontgaatje ook niet vergeten. Haar sapjes heb ik voldoende kunnen proeven. Ze heeft me uiteindelijk klaargetrokken over haar gezicht. Ben er de laatste avond nog eens teruggegaan voor eenzelfde scenario.
    Ook heb ik met 2 maal laten verleiden door een ladyboy, telkens Thai, zo bleek. De eerste was eind 20, erg mooi, met keiharde (belgisch staal denk ik) borsten. Beetje olie wrijven over de achterkant, en langs voor vlug beginnen trekken. Haar slip beef aan en wilde deze ook niet uitdoen. 10 dollar weggegooid.
    Een andere keer meegegaan met een andere ladyboy in hetzelfde straatje. Iets jonger, zeer vrouwelijk figuur en stem, maar een beetje scheel. Haha. Op voorhand goede afspraken gemaakt, en dan naar binnen. Klein kamertje, maar proper. Gelijk tongzoenen, beetje hevig en dadelijk haar hand in mijn slip. Wilde dadelijk beginnen pijpen, maar ik wilde eerst opgefrist worden en dat zij hetzelfde deed. gebeurde ook. Dan ook mijn buik op de matras, met propere handdoek. Goede stevige massage tijdens dewelke haar lulletje steeds binnen handbereik bleef. Niet keihard, maar voldoende. Dan een body-to-body, waarbij ze haar lul stevig tussen mijn billen drukte. Lekker gevoel. Dan op de rug voor een soppende pijpbeurt. Stevig, misschien iets te hard. Heb haar dan ook mogen pijpen waarbij haar lul toch iets harder werd. Klaargekomen met stevige handjob, op haar buik. Nog even blijven liggen en elkaar blijven strelen, tot het uur vol was. Nooit het gevoel dat ik snel snel buiten moest. Best leuk. Ook voor 20 dollar.
    Er zijn wel mogelijkheden in SR, maar dus toch een beetje beperkt als je full option zoekt. Ik hou er alvast mooie herinneringen aan over, maar ik kijk al even hard uit naar mijn volgende trip naar Bruggen.

  12. Onderstaande leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (20 februari 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.